GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pęknięta matryca w Toshibie Satellite :(

28.03.2008
14:27
[1]

niczyj [ Pretorianin ]

Pęknięta matryca w Toshibie Satellite :(

Niestety spotkało mnie nieszczęście. Sam nie wiem za bardzo jak, ale pękła mi matryca w laptopie. Sam laptop jest calutki zdrów (łącznie z szybką od ekranu - nic nie jest pęknięte). Pewnie stało się to wczoraj wieczorem jak puknąłem lekko nogą w lapa (ale za bardzo nie zwróciłem uwagi bo wydawało się to zupełnie nie groźne). Tak czy siak pękło i teraz na połowie ekranu jest biała plama :/

Laptop to Toshiba Satellite P100-160.
Mam go jeszcze na gwarancji, czy ktoś wie może czy takie uszkodzenie obejmuje gwarancja?
Jeśli nie, ile może kosztować wymiana?
I jeszcze jedno: ile czasu może zająć naprawa?

z góry dzieki za odp.

28.03.2008
14:32
[2]

Awerik [ Generaďż˝ ]

Gdyby to był Acer - naprawiliby w ramach gwarancji. Z Toshibą pewno jest podobnie.

W karcie gwarancyjnej znajdziesz odpowiedź na dręczące Cię pytanie.

28.03.2008
14:36
[3]

niczyj [ Pretorianin ]

laptop był kupowany w anglii, i tam mam wszystkie papiery (narazie jestem w pl). i w tej chwili nie moge spojrzec na gwaranacje.

ile czasu moze zająć wymiana matrycy?

28.03.2008
14:37
[4]

legrooch [ MPO Squad Member ]

Gdyby to był Acer - naprawiliby w ramach gwarancji.
xD Biorąc jedynie koszty manipulacyjne w wysokości 2000zł xD
Acer jest najlepszy!

28.03.2008
14:41
[5]

Awerik [ Generaďż˝ ]

legrooch ==> Najlepszy nie jest, ale faktycznie, uszkodzoną z winy użytkownika matrycę wymienili mojemu znajomemu od ręki. Ale co ja tam mogę wiedzieć, nie?

28.03.2008
15:14
[6]

Narmo [ nikt ]

Awerik --> Od ręki? Nieźle. Kumpel z powodu jakiejś głupoty (padł napęd optyczny) nie miał lapka przez ponad miesiąc, bo najbliższy serwis jest... w Czechach. Oczywiście Acer.

niczyj --> Wszystko może zależeć od serwisu i serwisanta tak naprawdę. Niektórym nie będzie chciało się robić, inni zrobią to od ręki a jeszcze inni odeślą do kogoś, komu będzie chciało się zrobić.

28.03.2008
16:53
[7]

Sharky [ Renegat ]

Wedlug autoryzowanego serwisu, wszystkie uszkodzenia mechaniczne (czyli tu peknieta matryca) kwalifikuja sie na naprawy pogwarancyjnej. Czas naprawy 7-14 dni. Cena zalezy od matrycy (wielkosc, rozdzielczosc), zwykle ponad 1000pln.

28.03.2008
17:05
[8]

legrooch [ MPO Squad Member ]

Awerik ==> W sumie co ja mogę wiedzieć, skoro dwa Acery (dyrektora i dawny mój) również były w serwisie... Na gwarancji.... chcieli wymieniać w obu nawet klawiatury (za 700zł!!!) nie mówiąc o płycie i LCD, a walnięte były zasilacze. Ale cóż... Pewnie to nic nie powie Ci...

PS. Jeden to była Ferrarka - niby super model za super kasę. Kiedyś historię opowiadałem (włącznie ze zgubieniem laptopów w transporcie/serwisie).

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.