GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Legend: Hand of God Cz.1

26.03.2008
17:25
smile
[1]

Damimav [ Pretorianin ]

Legend: Hand of God Cz.1

"Legend: Hand of God jest stworzoną przez niemieckie studio Master Creating produkcją będącą połączeniem cRPG i gry akcji (hack’n’slash), której wydarzenia dzieją się w świecie fantasy"

Tym oto cytatem zapraszam na forum o grze: "Legend: Hand of God" Czy powtórzy sukces "Titan Quest'a" lub "Loki" ???

Zapraszam do wypowiedzi, będę się starał na bieżąco informował o różnych urozmaiceniach dla gry i poza nią :)


Legend: Hand of God Cz.1 - Damimav
26.03.2008
17:34
[2]

Slasher11 [ Generaďż˝ ]

Tez jestem ciekaw tylko ze nie ma demka by sprawdzic
PS. Jest ale po niemiecku, wiec nie daje mi to mozliwosci pelnego przetestowania toteż czekam na demko ANG:)

26.03.2008
18:51
[3]

lazurek [ Konsul ]

Tym oto cytatem zapraszam na forum o grze: "Legend: Hand of God" Czy powtórzy sukces "Titan Quest'a" lub "Loki" ???

phi ! Loki nie odniosły żadnego sukcesu ;)

26.03.2008
18:57
[4]

Azazell3 [ C.O.P ]

Titan Quest odniósł sukces może nie taki jak Diablo ale odniósł.

a Loki żadnego sukcesu nie odniósł a nawet odwrotnie rozczarował.

26.03.2008
19:32
smile
[5]

Damimav [ Pretorianin ]

E tam gadacie :) "Loki" jakiś tam sukces odniósł :))) znam grona ludzi co chwalą tą grę :))) Sam przy niej przesiedziałem kilka godzin i gdyby nie ten poryty interfejs z zakładaniem zbroi itp, pewnie grał bym dalej :///

27.03.2008
16:51
smile
[6]

Damimav [ Pretorianin ]

Dzisiaj postaram się napisać coś więcej na temat gry :) Czekam na kuriera z paczką :) Z tego co czytałem na necie i w CD-Action, gra ma bardzo dużo wspólnego z "Titan Quest", jedynie brak jej multiplayer :((( ale to da się jakoś wytrzymać, jest tyle gier multi że ta jedna jak nie będzie miała to się nic nie stanie :)

27.03.2008
16:54
[7]

KANTAR1 [ Symulator Interfejsu ]

Czy w Legend: Hand of God świat jest zrobiony tak jak w Sacred czy tak jak w Loki (czytaj: zamiast wielkiego świata bez ekranów ładowania, świat podzielony na mniejsze segmenty)? Ogólnie mówiąc: Czy w Legendzie mamy jeden otwarty świat bez loadingów?

27.03.2008
17:47
[8]

claudespeed18 [ Senator ]

KANTAR1 --> świat jest jednolity jak w Sacred

27.03.2008
19:27
smile
[9]

Damimav [ Pretorianin ]

Dokładnie świat jest jednolity jak w Sacred (ładowanie miałem przy wejściu do jaskini ale trwało to kilka sekund) Właśnie jestem po 3 godzinach grania i powiem pianie na maxa l "Luny" (latający kursor i strasznie gadatliwy) teksty powalają, szczególnie że są po Polsku :) a zwłaszcza że głoś naszej kochanej "Luny" podkłada Joanna Jabłczyńska :)

Gra ma wiele wspólnego z "Sacred", rozgrywka podobna, ma też troszkę z "Titan Questa". Duży plus za grafikę (obracana kamera), technologia "Speed Tree" i "Ageia" robią swoje :) Gra ma bardzo efektowne walki, szczególnie z dużymi przeciwnikami, takimi jak Trol :))) ROBI WRAŻENIE no i tzw. Fatality :))) efekciarskie wykończenia :)))


Legend: Hand of God Cz.1 - Damimav
27.03.2008
19:37
smile
[10]

Damimav [ Pretorianin ]

Zamieszczam jeszcze jednego screena :) Oto postać i Luna (latający, gadatliwy, kursor - który służy jako latarka w jaskiniach) XD


Legend: Hand of God Cz.1 - Damimav
29.03.2008
22:27
[11]

sajes [ Jagiellonia Bialystok ]

Czy jest może demo w polskiej wersji językowej ? Bo z niemieckim u mnie raczej średnio.

30.03.2008
09:28
[12]

Damimav [ Pretorianin ]

Nie, demo jest tylko po niemiecku :/ ale gra jest już po polsku wydana :)

30.03.2008
09:34
[13]

Azazell3 [ C.O.P ]

grałem w demo niemieckie i gra dobrze chodzi u mnie na moim zestarzałym sprzęcie :) A64 3000, 2gb ram i gf 7600 .. trochę tnie jak jest dużo ognia ale tak to śmiga.. na max to raczej nie jest ani na low bo widze na grafike w powyższych obrazkach i jest taka sama jakość grafiki.

więc jeśli ktoś ma podobny sprzęt to nie musi się obawiać o brak płynności :)

30.03.2008
11:58
smile
[14]

Szenk [ Master of Blaster ]

To ja dorzucę słów parę. W Legend gram od wczoraj na laptopie (grafika ATI HD 2600). Gra się nie przycina, rozdzielczość 1200 x 800, tekstury najwyższej jakości; wyłączyłem tylko z przyzwyczajenia trawę (zawsze tak robię), gram bez wygładzania i bez AA - gra się nie tnie, nawet przy większej ilości przeciwników, co jakiś jakiś tylko jakby zastyga.

Zaś co do samej gry - nie opuszcza mnie wrażanie, że jest to taki uboższy krewny Tytan Questa: mniej profesji do wyboru, mniej rozbudowane drzewka rozwoju, takie jakieś bezpłciowe zdolności w tych drzewkach, gorsza mini-mapa, mniej statystyk (np. ilości ubitych wrogów), brak zestawów "ubrań", brak możliwości upgradowania broni czy zbroi jakimiś kamykami czy czymś podobnym. Ale... gra się fajnie. Co prawda daleko nie zaszedłem: 8 level, pierwszy główny quest ukończony - ale jak na razie chce mi się grać dalej.

PS. A ile się namęczyłem, żeby dać swojej postaci drugą broń do wyboru :D

30.03.2008
18:30
smile
[15]

Damimav [ Pretorianin ]

Gra faktycznie ma coś wspólnego z Tytanem :) ale bardziej mi tu śmierdzi Sacredem :/ Jest troszke uboga u interfejs menu postaci wnerwia jak cholera, za duże te kratki i obrazki przedmiotów i za mało miejsca na graty, ni i system zakładania gratów - do bani jak dla mnie (standardowe miejsca gdzie się wkłada różności o wiele lepiej się sprawdza, no ale nie można mieć wszystkiego :)))

Gra się całkiem fajnie, schody zaczynają się po pokonaniu lub zapłaceniu poborcy przy moście, tam dalej to już jest trudno :/// Gram na Maksa bez AA w 1440 na 900 i gra mi chodzi płynnie :)

Na próbę i przypomnienie odpaliłem Tytana i kosmos !!! Chyba zacznę znowu grać w Tytana :p

02.04.2008
20:28
[16]

poltar [ Konsul ]

Witam.

Dzis nabylem Legend i wszystko byloby ok gdyby nie dosc uciazliwa dolegliwosc. Cos jest u mnie nie tak z grafika na ekranie gry (w menu i podczas animacji jest ok).

Na ekranie pojawiaja sie czarne kwadraty jednakowej wielkosci w losowych miejsach. Jest to bardzo uciazliwe, bywa ze jest ich migaczacych i zmieniajacych non stop miejsce na ekranie nawet kilkadziesiat. Najwieksze nasilenie jest w podziemiach - i tam o dziwo 95% ich pojawia sie tylko na "scianach" jaskin, a sporadycznie ktorys wskoczy na srodek ekranu. Na powierzchni pojawiaja sie gdziebadz, co pokazuje na zalaczaonym screenie. Jest ich na nim malo, akurat tyle udalo sie uchwycic.

Aktualizacja sterownikow do grafiki tylko nasilila ten problem.

W innych grach jest wszystko w najlepszym porzadku.

Nie spotkalem sie z tym problemem w watkach dotyczacych tej gry, dlatego pisze tu o tym. Moze odpowiada za to ktoras z opcji sterownika?

W grze i jej dosc ubogich opcjach graficznych zmienialem rozdzielczosc, ustawialem rozne opcje cieni czy tekstur i nic nie pomaga. Gra oczywiscie legalna.

Karta graficzna to GF 7900GS 256mb.


Legend: Hand of God Cz.1 - poltar
03.04.2008
10:13
[17]

NITRO_TECHLAND [ Techland ]

Witam

Na 100% jest to błąd karty graficznej - proszę zwrócić się do pomocy technicznej.
Na pewno pomogą

03.04.2008
10:18
[18]

Azazell3 [ C.O.P ]

poltar --> wiem jakbym takie coś mial to bym sie przestraszył i bym myslal ze to artefakty i ze grafika siada .. Ale to na 80% wina gry bo grałem w demo to gra troch.e dziwacznie się zachowuje.. i inni też mają nie-lada kłopotu z tą grą.

może zmniejsz coś jakiś detal w opcji..

03.04.2008
11:04
smile
[19]

Szyszkłak [ offensive ]

To ja dodam cos od siebie : animacja maja - jak narazie u zombie maja tendencje do rozlazenia sie wyglada to conajmniej dziwnie gdy idzie zombie a w pol kroku za nim jego glowa i rece lewituja :D


Przy zmianie na - bron alternatywna (backspace) - gra 'wcina' bron trzymana w 1 rece - tak stracilem : zolty (unikat?) topor na rzecz - bialege krotkiego miecza

Znikajace przedmioty w inv : poszedlem do miasta i moje magiczne rekawice (+17 do int) zmienily sie w .. tak tak biale nie magiczne.

Nie wiem czy tak ma byc ale to dziwne conajmniej - gdy podchodzi sie do kamienia runicznego (ten filar od teleportacji) - jestesmy leczeni i zwracana mana na 100%.

Nie nakladanie sie potek hm/mp jest sprawa uciazliwa - jeszcze zloto w inv i bedzie jak w diablo :P

Jest taki skill na drodze sprytu - ktorym uderzamy 2 bronmi na raz (nie pamietam nazwy) - w teori powinien zadawac +20% obrazen , w praktyce zabijamy wszystko na 1 cios - smoki, licze cuda nie widy nic sie obroni.

I w ogole to istnieje jakis skrot klawiszowy do uzywania potek mp ???

03.04.2008
14:12
[20]

poltar [ Konsul ]

Azazell3 - dzieje sie tak tylko w tej grze. W innych nie ma zadnych problemow.

Zadne regulacje w opcjach gry nie pomagaja, zadne wlaczanie/wylaczanie roznych parametrow w opcjach sterownika tez nie pomagaja.

Zaktualizowalem sterownik do najnowszej dostepnej wersji - 169.21 i sprawa wyglada tragicznie - objawy sie nasilily tak, ze czasem nie widac na ekranie nic poza chmara migajacych kwadracikow spoza ktorych przeswituje gra - o dziwo wciaz dzialajac calkiem plynnie.

Tak wiec jest to sprawa raczej zlej obslugi mojej karty przez gre, czy raczej jakiegos bledu/niedopracowania sterownika - a najpewniej obie sprawy naraz.

Generalnie na chwile obecna pozostaje mi np sprawdzic jakies alternatywne sterowniki - moze mi ktos jakies polecic ? Nigdy sie w tym nie orientowalem :)

03.04.2008
14:17
[21]

ookie [ Konsul ]

poltar ---> jak pograsz jakiś czas to sprawdź temperaturę na karcie graficznej (GPU i RAM)

edit: mi to jednak wygląda na artefakty

03.04.2008
22:15
smile
[22]

Damimav [ Pretorianin ]

Czytałem wasze tematy: i sprawdziłem czy gra działa z różnymi sterownikami. Sprawdziłem 3 wersje i na każdej gra śmigała OK, nie zauważyłem żadnych artefaktów, zniekształceń czy innych trudności z graniem. To musi być wina karty lub błąd w programie we współpracy z typami kart graficznych i trzeba poczekać na patcha :/

04.04.2008
11:02
[23]

ookie [ Konsul ]

A mi na podkręconym 7900gtx podobne artefakty wyskakiwały tylko te czarne prostokąty miały jeszcze różnokolorowe plamy w środku. Po obniżeniu taktowania karty i wyczyszczeniu radiatora i wentylatora karty wszystko jest ok. Artefakty mogą wyglądać różnie, np. w Team Fortress 2 występowały u mnie pojawiające się i znikające kropki na niektórych teksturach :)

04.04.2008
11:51
[24]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Pomysł, że można nosić albo rękawice albo pierścień a jak pierścień to tylko jeden - bardzo kiepski. Gra niezła, ale jak czytam o tych bugach ....

04.04.2008
12:46
smile
[25]

Damimav [ Pretorianin ]

Gra może nie jest idealna, ale jaka jest ? Ma swoje minusy ale też i ma swoje plusy :) Mimo tych bugów warto pograć :)

05.04.2008
00:06
[26]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Wypowiedziałem o tej grze kilka ciepłych słów i już tego żałuję. Właśnie w pewnej potyczce ZNIKŁA postać bohatera. Ma się rozumieć skroiły mnie byle gobliny. Przy takim zabugowamiu, gra na śmietnik.

05.04.2008
00:13
[27]

wolkov [ |Drummer| ]

Mr.Kalgan -> jak to znikła postać? wyjaśnij coś więcej pliz, a dokładnie to czego mam się po tej grze spodziewać bo domyślam się, że trafiłeś na coś wręcz niewybaczalnego.

05.04.2008
02:13
[28]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

W trakcie pojedynku z goblinami widać było tylko atakujące gobliny. Moja postać stała się niewidzialna ale i nieruchoma bodaj, bo nikogo nie atakowała. Po zgonie stała się znów widzialna. A teraz gra wywaliła sie do windy (na wrzosowiskach) podczas zakładania unikatowej zbroi. Błędów tu więcej niż w Daggerfallu.

05.04.2008
02:53
[29]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Ale po ponownym odpaleniu gry, komenda "kontynuuj" gra poprawnie podjęła akcję. Wszystkie przedmioty nie zmieniły atrybutów, tyle, że potwory sie respawnowały - zabiłem świętego dzika jeszcze raz.
Imponująca jest mnogość przedmiotów (dość dziwaczna ich wycena).

05.04.2008
08:13
[30]

Szenk [ Master of Blaster ]

Też miałem podobną "przypadłość", co Mr.Kalgan - podczas walki z goblinami stałem się niewidzialny. To, że w ogóle jestem, można było poznać tylko po aurze, którą akurat miałem włączoną, chroniącą przed ciosami przeciwnika, których akurat nie atakuję. Ale ciosy zadawać mogłem normalnie :)

Pomogło zapisanie i ponowne wczytanie gry.

05.04.2008
13:27
[31]

poltar [ Konsul ]

Po przywroceniu sterownikow na 93.71 moje problemy z artefaktami graficznymi staly sie na tyle malo odczuwalne ze da sie w miare normalnie normalnie grac.

A PRZYNAJMNIEJ TAK MYSLALEM.

Ilosc bugow w tej grze jest zatrwazajaca.

Znikajaca postac. - w czasie walki kilkukrotnie postac po prostu znikla, i pozostal o dziwo sam cien. Oczywiscie regularnie konczylo sie to zgonem.

Zwis permanentny - pomaga tylko twardy reset kompa. Ostatni taki przypadek w zwiazku z inna gr mialem jakies 3 lata temu. Legend sie tak zachowal dwukrotnie w ciagu dwoch dni. Gratulacje dla tworcow - gra podobno jest juz spatchowana.

Komplentnie zwalony system detekcji kolizji w grze. Na porzadku dziennym sa przypadki przechodzenia przez powalonych wrogow (naprawde uroczo wyglada moj hero przechodzacy przez powalonego niedzwiedzia gdy wystaje nad tego niedziwedzia tylko glowa). Krew tryskajaca okolo metr od przeciwnika to tez norma.

Bledy silnika 3D - i nie mowie to o wczesniej opisanym przypadku przeze mnie. Zabita postac naszego bohatera dziarsko czasem zakopuje sie w ziemie ponizej pasa. Ale to i tak nie jest najsmieszniejsze - ciekawy jest tez brak pewnych elementow ciala naszego herosa jak juz zginie. Brak czasci miednicowej byl szczegolnie ciekawy, doprawdy przeciekawie wygladal lezac tak przeswitujaca trawa w okolicach krocza. Tu developer zadbal o nasze przepony i dobry humor.

Nie tylko bugi sa w tej grze irytujace - sama konstrukcja pewnych elementow tez niemila.

Wezmy np kilka przedmiotow lezacych na ziemi. Pamietacie jak bylo w TQ? Labelki po podswietleniu ladnie sklejaly i ukladaly sie obok i latwo bylo sie zorientowac co i jak. A tu? NAKLADAJA SIE NA SIEBIE. Pogratulowac wyobrazni :) Jak rozumiem to w ramach cwiczenia wyobrazni i zrecznosci manualnej - najpierw sie czlowieku domysl co tam moze lezec a potem pocwicz probujac kliknac na wystajacy pixelek tej akurat labelki. Mozna oczywiscie brac wszystko jak leci, ale nie kazdy moze tak robi (np ja).

Ekwipowanie postaci to tez diamencik. Powiedzmy ze np chcesz zdjac tarcze. Klikasz w nia i masz w rece ... rekawice. Suuuuper. Obszary trafien tak sie na siebie nakladaja ze naprawde trzeba uwazac co sie robi. Juz nie wspomne o sprawdzonym juz od lat schemacie ktory pozwal szybo porownac dana rzecz do tej z ekwipunku (znane chocby z TQ blizniacze okienka - najezdzasz w ekwipunku na powiedzmy miecz i od razu pokazuje sie tez okienko z danym elementem bedacym aktualnie na wyposazeniu). Tu tego nie uswiadczysz - chcesz dokladnie porownacnp fajna zbroje ktora wlasnie wypadla z ... wrony (to tez hit !) z ta ktora wlasnie nosisz - machaj mycha (kolejne cwiczenie manualne). I miej na uwadze ze co drugi raz po najechaniu na zbroje w okolicy pasa czy reki zobaczysz labelke miecza, tarczy czy rekawic. O tym ze nosic mozna tylko jeden pierscien juz pisano. o tym ze koliduje to z noszeniem rekawic takze - ale moze to jakas pokretna logika naszych zachodnich sasiadow.

I hit sezonu - ZNIKAJACE SAVE. Fajnie grac ze swiadomoscia ze to moze juz ostatni raz ta postacia. Co z tego ze rozwijasz ja z godziny na godzine, zaglebiasz sie w fabule. Developer zadbal o dodatkowy dreszczyk emocji i "wprowadzil" opcje dotad w grach rzadko spotykana. Faktyczny zgon postaci w postaci znikajacego save z nia.

To wszystko opisalem na podstawie mojej dwudniowej (w wlasciwie to czterogodzinnej) przygody z tym produktem. To dosc intensywne przezycie musze przyznac sklania mnie do wysnucia wniosku ze developer zadbal tez o niski poziom mojej adrenaliny. Na koniec nasuwa sie wniosek ze jedyne o co nie zadbal to stan mojej kieszeni, kazac zaplacic sobie za niedopracowany produkt. produkt, ktory podkresle ma wieki potencjal. Potencjal ktory skutecznie zabijaj bugi w grze i jej niedopracowanie. TQ przy tej grze to gra doskonala, pozbawiona wad.

Osobne slowa uznania naleza sie supportowi technicznemu Techlandu z oficjalnego forum gry. To ze nie byli w stanie pomoc mi z moim problemem z artefaktami pal licho - sam nie wiem co to moze byc, pewnie zwalona obsluga tej karty lub jej zla obsluga przez sterowniki. Pal, licho, na sterach 93.71 jakos idzie je przebolec (choc obiecano przekazac zgloszenie developerovi. no powiedzmy....). Natomiast na pytanie o najwiekszy problem - znikajace save - gustowne milczenie. Na pytanie o wykrzaczanie sie gry - propozycja wylaczenia wszystkiego w tle, lacznie z antyvirem. Tjaaaaaa. Swietny pomysl. Wypadaloby tylko przy okazji przypomniec o wylaczeniu sieci. Ciekawe czy zalecaliby wylaczenie antyvira gdyby w tej grze byl tryb multi :)

Generalnie wydanie na ta gre 70 zeta uwazam za krok bledny. Nie wiem jakim cudem ta gra uzyskuje na serwisach i formach tak wysokie oceny przy takiej ilosci bugow i przy tak wielu niedopracowanych elemantach interfejsu. Pewnie poczekam pare tygodni na jakiegos sensownego patcha a jak sie nie doczekam to sprobuje odzyskac troche kasy odsprzedajac gre za pol ceny. Moze sie uda.

Prosze tez pamietac ze moja opinia o tej grze moze i wyglada na mocno przesadzona, ale musi tak byc po trzech dniach walki z gra, okraszona najpierw permanentna walka z karta graficzna i sterownikami a potem zaprawiona potyczkami z bugami w grze. Po tym jak po raz trzeci po przejsciu w okolice polnocnych wrzosowisk diabli wzieli mi save i musialem zaczynac wciaz od nowa dalem sobie spokoj i postanowilem tylko przelac moje wrazenia na 'papier". Po zrobieniu czego wracam do komfortowej zabawy z Wiedzminem (znaczy z gra !!) i powroce tez pewnie do TQ, ktory przy Legend wydaje sie byc gra idealna, choc zalatuje myszka.

05.04.2008
14:19
[32]

Faolan [ Człowiek Wilk ]

poltar ---> Co do porównywania przedmiotów - SHIFT - w instrukcji jest napisane. A tak poza tym żałuję, że tą grę kupiłem, bo równie dobrze mogłem się podetrzeć pieniędzmi. Włączyłem pograłem chwilę, wyłączyłem... odpaliłem titan questa.

05.04.2008
14:56
[33]

poltar [ Konsul ]

Dzieki Faolan. Szkoda ze jednak jest to tak nieintuicyjne. Instrukcje przerzucilem tylko pobieznie, zwykle ich nie czytam :)

Sprawdze jak wyjdzie jakis patch ktory umozliwi normalne granie.

05.04.2008
16:06
[34]

wolkov [ |Drummer| ]

Grę zakupiłem 2 tyg. temu przed świętami, ale jak dotychczas miałem okazję pobawić się jedynie ok. 4 godz. ze względu na słabą płynność wynikającą z mojego zbyt starego sprzętu. Muszę dodać, że w ciągu tej krótkiej zabawy nie uświadczyłem niektórych tu wymienianych, karygodnych bugów (ale brzmi to wszystko groźnie).
Chwilowo gra leży u kumpla, w ciągu 2 tyg. będę miał nowy komputer i wówczas ponownie pójdzie na ruszt, mam nadzieję, że odnajdę i kilka pozytywów. Jak na razie mam lekko mieszane uczucia.
Co do graficznych anomalii - u mnie nie było aż tak źle. Jeżeli ktoś nie próbował to polecam stery nvidia 169.21 - dały na moim komputerze niezłego kopa jeżeli chodzi o płynność, na oko odczułem jakieś 10-15 FPS. Niestety w większych lochach okazało się, że i tak jest to dla mnie za mało nawet na niskich ustawieniach (gra sama wymusza na moim sprzęcie ustawienia low/medium i więcej nie akceptuje).

Denerwowało mnie bardzo natomiast kilka technicznych niedoróbek, zresztą kilka osób powyżej już o nich wspomniało, ale po prostu muszę to jeszcze raz napisać:

- inventory i jego funkcjonalność są do kitu, przypomina mi trochę Obliviona, ale jest w porównaniu z nim fatalnie niedorobione - żeby trafić w jakiś przedmiot na naszym herosie trzeba się sporo namęczyć, poltar zresztą dokładnie to opisał powyżej.

- zbieranie dropów - wciskam alt i co widzę? kaszankę zakrywających się wzajemnie, zamiast poukładanych w kolumnę opisów tychże dropów :/, pozostaje tylko wcisnąć A, które odpowiada za zebranie wszystkiego z gleby, ale po co mi ten cały niepotrzebny szajs (mieczyki za 60 zł itd) gdy po kilku godzinach gry mam i tak kasy do oporu?

- mało intuicyjnie rozwiązane używanie skilli - w moim przypadku klasycznego woja/siłowca. Nie zdążyłem tego rozgryźć gdyż chwilowo z grą się pożegnałem, ale jak te umiejętności logicznie przypisać aby móc nimi walczyć kilkoma na raz tworząc ciekawe combosy - pozostaje dla mnie na razie tajemnicą.

Tutaj pojawia się kolejna ciekawostka: wybrałem sobie umiejętność - ogłuszenie tarczą (pamiętam jak mój paladyn w DII sprawiał za pomocą tej umiejętności, że potwory przez chwilę "odpływały" w kosmos), ale to po prostu w Legend nie chce działać :/, koleś robi jakiś niemrawy, ledwie widoczny ruch tarczą, obrywając jednocześnie non stop w głowę. O tym bugu też już ktoś na forum wspominał.

06.04.2008
08:59
[35]

Azazell3 [ C.O.P ]

Gra ma klimacik ale musiałem na swoim kompie dać prawie wszystko na minmum oczywiście grafa mi nie przeszkadza bo efekty są ładne. Gra troche źle zoptymalizowana ale olać.

Kim najlepiej grać ? ja zacząłem grę Wojownikiem + drugą klasę walke z dwoma broniami
i chyba zrobiłem gafę . bo nie jest łatwo..

Myślę, że najlepszy wybór to dwuręczne bronie + coś z magią . co o tym myślicie?

06.04.2008
12:30
[36]

Szyszkłak [ offensive ]

Ja mam Spryt(2 bronie) i Wiara - co daje mnicha bojowego.. i jest calkiem spoko :p




tylko szkoda ze mam fajne zolte itemki dla drogi sily :D

06.04.2008
12:56
[37]

Azazell3 [ C.O.P ]

gdzie iść ? bo mam zamknietą drogę za 1 kupcem i musze isc do gory tam ide i przechodze przez rzeke i na prawo jest gosciu płace za przejscie ale za nim sa trudniejsi przeciwnicy z LVL 8 więc daje s pokój na północ od tego goscia jest baza złodzieji i rozwalaja mnie a na lewo pokonałem Trolla i tam dalej trzeba isc ? bo mam uratowac synka kobiety oraz poszukac koła.

06.04.2008
15:53
[38]

Azazell3 [ C.O.P ]

i pokazałem na rysunku z samego poczatku gry jaki trafiła się fajna zbroja ale nie na moją klasę :( .. ale to sam początek gry :) taka Rare`ka unikatowa zbroja (chyba)

Powiedzcie mi czy jak wybrałem 1 klase i 4 czyli siłę i wiare gdzie leczę zdrowie = czyli to chyba Paladyn to w co warto nabijać punkty EXP ? ja dodaje do trzech cech do Siły, kondycji i inteligencji - czy dobrze robie ?

--
Giera coraz bardziej mi się podoba już mam 6 level :)


--
Jeszcze jedno jak unikać trolli lub inne wielkie potwory .. czy mozna unikać ? oraz jak walić w nich aby wiecej i szybciej ginełi


Legend: Hand of God Cz.1 - Azazell3
06.04.2008
17:58
[39]

Szyszkłak [ offensive ]

Wlasnie skonczylem gre, zabralo mi to mniej wiecej 3 dni grajac 2h dziennie moze. :/


Przewidywalna fabula, lokacje proste jak drut prowadzace jak po sznurku.

08.04.2008
00:08
[40]

AndrzejF [ Centurion ]

Sugerowałem sie opinią CDA - "do czasu Diablo 3 nie będzie lepszej gry....." trochę z waszymi opiniami to nie współgra;)

08.04.2008
00:23
[41]

Szyszkłak [ offensive ]

tez sie sugerowalem. sadzielem ze gra mnie jakos niesamowicie wciagnie, ze bede do niech chcial wrocic lub przejsc ja na wyzszym poziomie trudnosci, ale tak nie jest, gra typu przejdz i zapomnij, zupelnie jak Loki.

08.04.2008
00:29
[42]

AndrzejF [ Centurion ]

Dla mnie na razie najwieksza przeszkoda to kamera. Nie da sie/nie umiem ustawic tak,zeby widzieć z perspektywy jaka jest np przy otwaciu inwentory. Generalnie g... widać. Wiekszość obrazkow(czasopisma :), www) jest tak zrobiona,ze postać jest na przewyższeniu i widać perpektywę poniżej. W czasie gry widać tylko niewielki obszar. Jeśli się mylę niech ktoś sprostuje...

08.04.2008
02:09
[43]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Kamerą sterujesz za pomocą klawiszy z kursorami + kółko myszy. Nie jest źle.

Im dalej w to gram tym bardziej sztampowa jest gra - ale to tak ze wszystkimi H&S. Natomiast graficznie jest miła, kursor ma fajne teksty - chociaż sie powtarza. Wywalenia do windy nie są takie częste (raptem dwa czy trzy razy na 15 godzin gry). I nawet szkoda, że już połowa gry minęła.
Gra trochę rozczarowuje, ale nie przyrównujmy jej do Loki czy do TQ. Mimo wszystko klasa wyżej.

08.04.2008
07:29
[44]

AndrzejF [ Centurion ]

kolko i kursory sa opisane i to wiem,ale kamera jest tak ustaiowna,ze nie widać co jest kawalek dalej. Porownaj widok z tym jaki jest po otwarciu inventory - takiego nie uzyskasz

08.04.2008
11:32
[45]

Faolan [ Człowiek Wilk ]

Niech ktoś mi uargumentuje, dlaczego ta gra jest lepsza od "Titan Quest"?

Przypomniało mi się, że podczas atakowania niektórych potworów, znikały mi z nich tekstury i waliłem w siatkę pokrytą bumpmapą :)

08.04.2008
11:45
[46]

Tomas1987 [ Konsul ]

Ta gra na pewno nie jest lepsza od TQ!!

08.04.2008
13:33
[47]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

Czy z Athlonem 2200, 1G ramu i Radeonem 9600xt moge myslec o grze chocby na Low?
Czy raczej bez zmiany kompa nie mam co myslec o tym tytule?

08.04.2008
14:19
[48]

poltar [ Konsul ]

"do czasu Diablo 3 nie będzie lepszej gry" ...

Fakt, lepsza gra juz byla duzo wczesniej. Wlasnie TQ. I juz uzasadniam dlaczego tak mysle.

Przede wszystkim gra byla na tyle stabilna i wolna od bugow ze ukonczylem ja kilkukrotnie i ani raz nie wysyp[ala sie do windy, nie zawiesila sie ani nie skasowala mi save.

O ile fabularnie obie gry moga konkurowac w kategorii "banal roku" o tyle TQ byl przynajmniej utrzymany w malo eksplowatowanym klimacie kilku mitologii, a Legend? Ot typowe sztampowe rozwiazania znane z setek innych RPG fantasy - az dziw ze nie musimy zabijac szczurow na poczatek. Jednak od fabuly nie mozna sie bylo wiele spodziewac, w koncu to tylko H&S.

Jedyne co mogloby stanowic przewage to silnik 3D. Mogloby a nie stanowi, bo gra pod tym wzgledem jest totalnie skopana, o czym tyroche sie rozpisalem wczesniej.

Na koniec moje subiektywne odczucie - interfejs Legend jest po prostu brzydki, nieintuicyjny i nieestetyczny. TQ pod tym wzgledem to wzor dla niego. Moze sie to wydawac malo wazne, ale zasadniczo wplywa na przyjemnosc czerpana z gry.

Dalem jej jeszcze jedna szanse. Tym razem nie zawiesila sie ale przy trzeciej probie uzycia kamienia runicznego by przeniesc sie na mapie, przenioslem sie do windy.

Po czym zainstalowalem ponownie TQ, i po dlugiej przerwie gralem z przyjamnoscia kilka godzin, cieszac sie z co prawda znanej juz, ale sprawdzonej gry.

Wlasnie dlatego tekst z okladki cytowany tu na poczatku albo zostal najnormalniej w swiecie oplacony (w co nie chcialbym wierzyc) albo jest w moim odczuciu jedna z wiekszych pomylek. Ta gra jest po prostu zbyt slaba by tak o niej pisac.

09.04.2008
01:46
[49]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Siłą gry jest grafika i dowcip. Bugi są, ale bez przesady.

A teraz jak w każdej grze doswiadczeniowe perpetum mobile.
Nieskończone doświadczenie daje krasnal przy kamieniu runicznym Obóz Krasnoludów
Po pierwsze zanim z nim pogadamy wybić orki na północy
Po drugie pogadać, krasnal nie pójdzie walczyć bo orków nie ma. Ponowny dialog, zarabiamy doświadczenie, krasnal znika.
Teleportujemy się gdziekolwiek np. do Turintu
Wracamy - jest krasnal, orków nie ma
Zagadujemy, oferujemy pomoc kasujemy doświadczenie i tak ile tylko zapragniemy.

09.04.2008
06:53
[50]

poltar [ Konsul ]

"bugi sa ale bez przesady" ???

No wybacz, ale jesli gra:

- zawiesza mi kompa tak ze pomaga tylko twardy reset
- wychodzi do windy w losowych momentach
- kasuje mi save, co przy takim a nie innym systemie save powoduje ze permanentnie trace postac

to jest to gra totalnie skopana. Pamietaj ze dziueje sie tak w grze juz potraktowanej patchem !

A czy jesli sila tej gry jest grafika? Bylaby gdyby nie ewidentne niedporacowanie silnika. Szeroko o tym, juz pisalem, po co sie powtarzac.

Co do dowcipu to nie stwierdzilem, bugi mi to skutecznie uniemozliwily.

Oczywiscie jasnym jest ze wiekszosci ludzi gra dziala w miare poprawnie. Niestety ja naleze do tych szczesliwciw ktorzy w nia grac po prostu nie moga ze wzgledu na jej niedopracowanie. Inne gry sa pod tym wzgledem bardziej dopracowane, a troche gram.

Niemniej zycze ci milej zabawy z gra :)

09.04.2008
08:10
[51]

Azazell3 [ C.O.P ]

poltar --> nie chce krakać ale mam już za sobą 50% gry i zero zawieszeń .. oczywiście denerwuje mnie to, że w niektórych miejscach spada FPS ale to da się przeżyć.

obym tylko nie wykrakał ;)

Tomas1987 --> a czy lepsza czy gorsza od TQ czy Diablo to nie ma różnicy bo wciąga ! i liczy się to, że nadal wychodzą ciekawe H&S :)


--
Niech mi ktoś powie gdzie są sejwy ? bo sobie też zrobie zapasowe sejw w razie czego.

09.04.2008
09:00
[52]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

W Dokuments and settings\właściciel\moje dokumenty\legend. Naturalnie na C

Gra z trzy razy wyszła mi do windy, ale nigdy się nie zawiesiła. Co do uszkodzeń sejwów, na szczęście nie doznałem, ale z niepokojem czytam posty poltara, Niewykluczone jednak, że na niewątpliwe bugi gry nakładają się jego kłopoty sprzętowo/softwarowe.

09.04.2008
09:44
[53]

Azazell3 [ C.O.P ]

no akurat chyba wykrakałem ;p - postać mi znikła ale przeładowałem grę i było cacy :)

Kurna nie wiem która broń lepsza jak się patrzy na statystki broni ?
Niech mi ktoś doradzi czy używać nadal tej --> co pokazałem na obrazku


Legend: Hand of God Cz.1 - Azazell3
09.04.2008
09:45
[54]

Azazell3 [ C.O.P ]

Czy tą ? oczywiście jakoś odziwo ta z mieczem ma zwiększone statystyki ale ma gorsze obrażenia..
Bo nie czaje Miecz ma obrażenia 16-27 a topór 34-43 - które lepsze?

obrazek z mieczem -->


Legend: Hand of God Cz.1 - Azazell3
09.04.2008
09:57
[55]

Faolan [ Człowiek Wilk ]

Azazell3 --> W sumie to powinno się patrzeć na obrażenia na sekundę.

09.04.2008
10:27
[56]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Chyba porównywalne, ale postawiłbym na toporek, wolę szybsze obrażenia niz mocniejsze.

09.04.2008
10:29
[57]

Azazell3 [ C.O.P ]

Mr.Kalgan --> to chyba miecz ma szybsze obrażenia :) czy ja źle odczytuje ?

09.04.2008
10:43
[58]

Szyszkłak [ offensive ]

Miecz jest - bardzo duza szybkosc ataku, a topor - mala szybkosc ataku.

w przypadku miecza - jest 1reczny wiec mozesz wiasc druga bron / tarcze.

Miecz jest lebszy.

09.04.2008
11:19
[59]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Zgadza się, pomyliłem się, Szyszkłak ma racje

09.04.2008
12:08
[60]

Szyszkłak [ offensive ]

Lepszy* ehh tak to jest jak sie wstaje na zbirtym r*ju

09.04.2008
12:19
[61]

Azazell3 [ C.O.P ]

Niestety mam dylemat .. na screenie to moje rozłozone punkty na siłe -->

i nie wiem czy dalej tylko rozwijać tzn dodawać pkt do broni dwu-recznej czy można smialo przeznaczyc nowe pkt na jedno-ręczną bron ??

czy im wiecej na dwureczna to tym lepiej? czy jednak w tej grze nie ma az takiej roznicy czy dam teraz pkt na jednoręczną ?


Legend: Hand of God Cz.1 - Azazell3
09.04.2008
12:39
[62]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Ja wogóle nie posługuję się dwuręcznymi orężami, ale to rzecz gustu.
Moim zdaniem dla Pala istotne jest z czarów leczenie, błyskawice i ewentualnie błogosławienie broni.
Natomiast inwestuję w zbroję, obrażenia miecza jednoręcznego i tarczę.
W tej grze nie widać pola do wyrafinowanych ścieżek rozwoju. Ale czy w Diablo II te umiejętności odgrywały znacznie większą rolę ?

09.04.2008
12:54
[63]

Faolan [ Człowiek Wilk ]

Mr.Kalagan ---> szczerze mówiąc to tak, pozwalało to na podział na dodatkowe, dosyć szczegółowe podklasy bohaterów np. czarodziejka w specjalizacji ognia, lodu lub błyskawic, co potem odbijało się na sposobie gry i trudności. Albo druid, jako zmiennokształtny lub elementalista. W Legend wieje w tym przypadku nudą, nie zapominając przy tym o wątpliwym działaniu niektórych umiejętności.

09.04.2008
13:13
[64]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Faolan

Może, ja Diablo II przełaziłem także palem a tam inwestowało się w aurę (jedną) i broń. Prawie dokładnie jak w Legend. Ale fakt - klasy były bardziej zróżnicowane. Najciekawiej było chyba w Sacred, ale bez przesady. H&S to nie cRPGi gdzie trzeba specjalizować się w określonych umiejetnościach i dobierać drużynę wieloklasową. To w co sie inwestuje to kwestia estetyki a nie mechaniki ułatwiajacej grę. Czy machasz cepem czy mieczem, uzdrawiasz czy miotasz ogniste kule, przechodzisz siekaninę z taką samą łatwością a co najwyżej innym odczuciem - Paladyn z widłami, ? a fe !
W grach cRPG to już nie przechodzi.

09.04.2008
18:42
[65]

Azazell3 [ C.O.P ]

Właśnie pokonałem smoka a mam 20lvl nie było trudno straciłem około 25potionów i w ogóle nie zginąłem ;)

Atak mieczem + pioruny Paladyna = kaput Smoczek.

10.04.2008
09:35
[66]

Szyszkłak [ offensive ]

Azazell3- > fajnie ja zabilem smoka w 2s nie stracilem nic potionow :P pobij to ^^

10.04.2008
12:12
[67]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

A ja znalazłem takie fajne miejsce przed bramą z którego ładowałem w smoka błyskawice a ten stał i nic nie robił. Niestety, już, już miał paść, kiedy ręka mi zadrżała, przesunąłem postać i bestia ziuuuu ubiła mnie na miejscu. Po czym znów ubiła. I zdenerwowałem się zostawiając rozgrywkę na dzisiejszy wieczór.

Szyszkłak

A jak to waszeć zrobił ?

10.04.2008
15:32
[68]

Szyszkłak [ offensive ]

Jest taki skill jak wybierzesz droge sprytu, zabijasz nim wszystko na 1 cios.

10.04.2008
15:37
[69]

Azazell3 [ C.O.P ]

No niestety po pokonaniu tego dużego węża odechciało mi się grać. Gra ma klimacik i wciąga nie zaprzeczam ale jednak poniekąd zawiodłem się na tej grze. Jest bardzo statyczna tzn bardzo prosta i zarazem ciągle jest tak samo :|. Mało różnorakich potworków .. Najciekawiej walczyło mi się z Trollami i z Lodowatymi Żywiołakami .. Ale myślałem, że ich więcej spotkam a szkoda za dużo tych małych wkurzajacych goblinów.

Największy plus gry to Luna i jej cytaty :) świetna po prostu jest niesamowita. brechtałem zwłaszcza jak powiedziała do bohatera "może by tak znaleźć amulet dodający +2 do inteligencji" hehehe uśmiałem się :)

Ogólnie gra fajna ale niestety nie dałem rady ukończyć dlatego daleko tej produkcji do Takich hitów jak Titan Quest, Dungeon Siege czy oczywiście Diablo 2 :)

17.04.2008
10:34
[70]

Liroj [ Konsul ]

Dla mnie gierka super i bije na głowę takie gry jak loki czy TQ. Tylko wydaje mi sie że jest dużo krótsza. Ile czasu zajmuje jej przejście?

28.04.2008
00:14
[71]

wolkov [ |Drummer| ]

Szyszkłak -> jaki to skill? idę drogą siły/sprytu, ale takowego cuda jeszczem nie zajarzył :)

Mam 26 lvl, gra nawet nieźle mnie wciągnęła bo pogodziłem już z tym, że grając wojakiem po prostu idziemy z cepem na oślep. Skille to zdecydowanie najsłabszy punkt tej gry, postać którą gram jest bierna wręcz do bólu.

Umiejętności ofensywne, nie dość, że może jest ich 3 góra 4 (w konfiguracji postaci, którą gram oczywiście) to na dodatek działają albo, zależnie od kaprysu gry, nie chcą zadziałać (np. uderzenie tarczą, albo to, które uderza wszystko co nas atakuje wokół), dlatego praktycznie tych umiejętności nie używam. :/
Na całe szczęście twórcy zaserwowali reset umiejętności u niektórych kupców. Bez tego byłaby totalna klapa. Używam buffa "pośpiech", czasami daleki doskok do niektórych wrogów, a innych sporadycznie. Już kilka razy próbowałem rozdać te skille, ale nic szczególnego nie uzyskałem, choć mój wojak bije całkiem skutecznie. Jak rozdaliście punkty dla połączenia siły/sprytu?

W kwestii bugów, o których dużo mówiono w tym i w innych wątkach: nie uświadczyłem znikających save, znikającej postaci, ani razu też jak do tej pory nie zauważyłem jakichkolwiek przekłamań graficznych. Być może gra jest słabo zoptymalizowana pod starsze kompy? Zmieniłem niedawno sprzęt i muszę powiedzieć, że gra w wysokich ustawieniach wygląda po prostu przepięknie: plenery - pola, wrzosowiska, pustynie, góry, powiewające i roztrząsające się pod nogami trawki i kwiaty, drzewa (speedtree), pięknie zrobiona woda. No i oczywiście lochy, w których głownie za sprawą świecącego kursora Luny światła i cienie są wręcz kosmiczne.
Brakuje mi wizualnych obrażeń widoczych na wrogach - odcinanych głów, kończyn i innych ciekawie wyglądających criticali jak np. w Sacred, gdzie było to świetnie zrobione, jak na dobrego HnS'a przystało, nieprawdaż?

Podsumowując, uważam iż twórcy, aby pozostać fair wobec graczy powinni wypuścić spory darmowy dodatek (coś a'la Sacred Plus) w ramach zadośćuczynienia za tę trochę jednak niedopracowaną, a posiadającą duży potencjał grę. Byłoby to w porządku biorąc pod uwagę dość sporą jej cenę, moim zdaniem powinna kosztować co najwyżej 50 zł.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.