GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Oblivion i kilka pytań

24.03.2008
17:00
smile
[1]

Karl_o [ maniaC ]

Oblivion i kilka pytań

Witam. Właśnie skończyłem wątek głowny i chciałbym zagrac jeszcze raz, ponieważ granie zwykłym wojownikiem i machanie samym mieczem staje się powoli bardzo nudne. Chciałbym zagrac magiem, ale nie wiem jak rozlozyc umiejetnosci. Moglibyscie mi pomoc? Aha, mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie jak leczyc choroby(nie chodzi mi tutaj o mikstury)? Z gory dziekuje za wszelka pomoc i pozdrawiam.

P.S.
Moze polecicie mi jakies inne profesje niż Maga(jak mozecie to podajcie tez jak najlepiej rozkladac statystyki, bo ja sie nie znam na tym za bardzo, a nie chce sie obudzic w polowie gry z reka w nocniku)? Kim wy przechodziliscie gre jak graliscie w Obliviona?

24.03.2008
17:07
smile
[2]

sui [ Chor��y ]

wpisz sobie kody to będziesz miał wszystkie czary i będziesz nieśmiertelny

24.03.2008
17:08
[3]

Narmo [ nikt ]

Profesje są potrzebne jedynie do szybszego levelowania. KAŻDA postać może się bez ograniczeń szkolić we wszystkich umiejętnościach.

24.03.2008
18:18
[4]

Pichtowy [ Generaďż˝ ]

Choroby sie leczy w świątyniach - przez modlitwę. Albo zakleciem "Cure Disease".
Do postaci maga nadaje się breton albo elf. Ale zaznaczam: nie grałem dużo magiem w Oblivion tylko w Morrowind, ale chyba sporo zostało w mechanice ze starszej gry.
Dużo ludzi zaleca branie znaku zodiaku Atronach - nie regeneruje się mana ale masz 50% Spell Absorb. Trik polega na tym żeby dobić jakoś doo 100% Spell Absorb (co może być czasem problematyczne) i wtedy używa się przywołanych duchów do "ładowania" many. Wrodzy magowie mogą wtedy Ci skoczyć. Na początkowym etapie gry trzeba jednak robić dużo napojów do regeneracji many, albo je kupować co przy braku kasy jest frustrujące. Jak nie jesteś "wymiataczem" i nie znasz na wylot tej gry to nie zalecam tego znaku.
Pomyśl chwilę jake czynności będziesz robił magiem stale bo będziesz musiał przeżyć i tak dobierz major i minor skille aby kontrolować nabieranie doświadczenia, tzn level -up tylko wtedy kiedy chcesz, a nie dlatego, że dużo biegasz albo rzucasz fireballe w czasie walki.

25.03.2008
11:36
smile
[5]

Karl_o [ maniaC ]

OK dzieki Pichtowy. Mam jeszcze kilka pytamn odnosnie gry:
1) Jak wiąza dusze?
2) W jaki sposób umagiczni jakiś przedmiot? CHodzi mi tutaj o dodanie do niego jakichś nowych, magicznych wlasciwosci.
3) Mam kilka bardzo drogich przedmiotow, niestety w Imperial City daja mi za nie grosze, poniewaz nie maja wiecej kasy. Gdzie jest jakis sklep, w ktorym dadza mi rozsadna cene?

25.03.2008
12:10
[6]

Karl_o [ maniaC ]

^up

25.03.2008
15:19
smile
[7]

Karl_o [ maniaC ]

Nikt? :(

25.03.2008
17:00
smile
[8]

Karl_o [ maniaC ]

Nie no normalnie nie wierze, ze nikt mi nie pomoże :(

P.S.
Mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie w jaki sposob naładowac przedmiot, tzn. jesli skonczyly sie ładunki w moim mieczu, to co zrobic, zeby spowrotem mozna bylo uzywac jego wlasciwosci?

25.03.2008
17:06
[9]

PatriciusG [ pink floyd ]

Karl_o -> Dawno nie grałem...

1) Co?
2) Próbowałeś poszukać czegoś przydatnego w gildii magów? Już nie pamiętam co się robiło, ale tam było wszystko co potrzebne za konkretną kasę.
3) A wchodzisz do jednego sklepu czy chodzisz po dystrykcie całym?

P.S. Musisz mieć naładowany 'Soul Gemn'. Znajdziesz go w jaskiniach a kupisz w gildii magów.

25.03.2008
17:15
[10]

wysiak [ Senator ]

Jak udalo ci sie przejsc caly glowny watek, nie nauczywszy sie takich podstaw?

1. Czarem Soul Trap, nazwanym tak dla zmylki. Musisz miec Soul Gem, do ktorego zlapana dusza zostanie zamknieta (wystarczy miec go w ekwipunku, i uzyc czaru zaraz -poprawka:) - przed zabiciem przeciwnika), sa one jednorazowego uzytku (niezuzywajacym sie Soul Gemem jest Gwiazda Azury).

3. Nie ma, najbogatsi kupcy maja po chyba 5k zlota na raz.

25.03.2008
17:15
smile
[11]

kocher [ Generaďż˝ ]

Spokojnie, zawsze Ci ktoś odpowie. Tylko nie zawsze jesteśmy na Golu. :)

Ad. 1
Musisz przy sobie posiadać klejnot duszy (pusty). Najlepiej kilka ich rodzajów gdyż różne dusze wymagają wiekszych lub mniejszych kamieni. Najwieksze kamienie to te czarne. Bardzo trudne do skompletowania. Ponadto musisz posiadać wyuczony czar chwytania dusz i nabrac pewnej wprawy. Jest określony czas działania tego czaru. A więc musisz zabić przeciwnika w pewnym przedziale czasowym od rzucenia czaru.
Ad. 2
Musisz mieć dostęp do specjalnego stołu na którym przedmioty umagicznia się - w Akademii.
Bez stołu możesz umagiczniać przedmioty posiadając kamienie zdobyte w Otchłaniach.
Ad. 3
Niestety taka zasada gry. Sprzedajesz tanio, kupujesz drogo. Jedynie po rozwinięciu handlu. Już nie pamietam na jaki poziom, możesz zainwestować w sklepy i wówczas sprzedawcy posiadają 2 x tyle pieniądzy co przed inwestycją.
Pozdrawiam.

25.03.2008
17:51
smile
[12]

Karl_o [ maniaC ]

OK, dzieki wam wszystkim za pomoc, ale mam jeszcze jedno pytanie, ktore zadalem wczesniej, mimo to przypomne je: "w jaki sposob naładowac przedmiot, tzn. jesli skonczyly sie ładunki w moim mieczu, to co zrobic, zeby spowrotem mozna bylo uzywac jego wlasciwosci?"

25.03.2008
17:56
[13]

PatriciusG [ pink floyd ]

ale już napisali Ci odpowiedź na to pytanie.

do tego służą Soul Gemy

25.03.2008
18:02
[14]

kocher [ Generaďż˝ ]

Odpłatnie w każdej Gildii Magów jest mag który to robi. Jest obecny i świadczy swoje usługi w każdy dzień ale tylko o określonej porze dnia.
Bezpłatnie - jak posiadasz w ekwipunku naładowany kamien dusz to klikasz na niego i pokazuje się lista broni które możesz naładować. Mały kamień nie naładuje całego paska broni. Czasami trzeba zastosować kilka.
Mag w Gildii zawsze ładuje pełną moc broni.

25.03.2008
18:07
[15]

valfag [ Pretorianin ]

Dolacze sie do watku: nie do konca rozumiem system otwierania zamkow wytrychami. Jest na to jakis knif, czy po prostu totalna losowosc? Pytam, bo dopiero zaczynam, mam przy sobie kilka wytrychow i sporo skrzyneczek do otwarcia.

25.03.2008
18:12
[16]

PatriciusG [ pink floyd ]

valfag -> No dużo zależy od skilla, nie oszukujmy się. Jak masz dużego skila to wszystko robisz X (czyli tym całym automatycznym - mówię o wersji na konsoli, na PC to się pewnie klika myszką.)

PS - bardzo przydatna strona. Wikipedia Elder Scrolls


Tutaj jest o skillu w otwieraniu zamków.

* A Novice drops up to four tumblers
* An Apprentice drops up to three tumblers
* A Journeyman drops up to two tumblers
* An Expert only drops one tumbler
* A Master drops no tumblers

25.03.2008
18:26
[17]

valfag [ Pretorianin ]

Patricius --> dzieki za szybka odpowiedz, poczytam!

25.03.2008
18:26
[18]

kocher [ Generaďż˝ ]

Otwieranie zamków to oczywiście stopień umiejetności, ale nie do końca.

Cała sprawa polega na wyczuciu. Możesz nie mieć wysokiego stopnia umiejetności, a otworzysz każdy zamek 1- 2 wytrychami. Obserwuj i zapamiętaj sekwencję opadania skobelków zanim przystąpisz do otwierania. Musisz nabrać wprawy. A najlepiej zdobyć wytrych niezniszczalny - misja deandryczna. ( ołtarz Nokturne - ofiara aby wypełnić misję zbędna, jedynie musisz porozmawiać z Mor gra-Gamorn abyś mógł zbliżyć się do ołtarza oraz poziom nie niższy niż 10)
Wysoki skil włamania daje jedynie to, że przy błędzie nie wszystkie skobelki opadają i zamek ponownie nie jest całkowicie zamknięty.

05.04.2008
13:13
[19]

barejn [ El Magnifico ]

pozwole sobie wykorzystać wątek doswojego pytania. robie misję dla daedry Nocturnal i za cholere nie moge znalesc tego eye of nocturnal. wchodze do tidewater cave i nigdzie tam tego nie ma. ktoś moze pomóc?

05.04.2008
13:17
[20]

PatriciusG [ pink floyd ]

06.04.2008
14:05
[21]

barejn [ El Magnifico ]

dzięi Patricius. Mam kolejne pytanie. Łażę po oblivionie i w jakiejś jaskini jest taka opcja jak na obrazku. Jak mam tam sie dostac?


Oblivion i kilka pytań - barejn
06.04.2008
15:10
[22]

barejn [ El Magnifico ]

.

06.04.2008
23:58
[23]

kocher [ Generaďż˝ ]

Sory barejn, ale to mi wygląda na Otchłań. Jeżeli tak nie jest, to daj zdjęcie mapy z zaznaczoną lokacją.

07.04.2008
00:15
[24]

CzykiRapMen [ Konsul ]

Karl_o
Co do ładowania przedmiotów magicznych - koniecznie wykonaj misję deadryczną od Azury (czy jakoś tak :) ) Za jej wykonanie dostaniesz niezniszczalną gwiazdę Azury. Jest to taki niezniszczalny kamień dusz, teraz nie wyobrażam sobie gry bez gwiazdy. A tworzyć magiczne przedmioty możesz wtedy, gdy staniesz się członkiem Gildii Magów. Będziesz miał dostęp do urządzenia, dzięki którmu taki magiczny przedmiot stworzysz.
Aha i jak nie możesz znaleźć Gwiady to pogoogluj trochę, na pewno coś znajdziesz.

EDIT. o.O Dopiero teraz zobaczyłem datę publikacji tematu, ale może komuś się przyda !
Pozdro !

07.04.2008
00:18
smile
[25]

Samurai at dojo [ Konsul ]

barejn--> Wciśnij tyldę (~), wpisz "tcl", daj enter i przeleć przez ścianę, wciśnij tyldę (~), wpisz "tcl", daj enter.

08.04.2008
19:58
[26]

Karl_o [ maniaC ]

berejn ---> jak to jest to o czym mysle to chyba wtopiłeś :D Ja znalazłem sie w tym miejscu (tak to jest Otchłań, wchodzi się do tego miejsca właśnie przez ten otwór - z góry na dół, tylko, że na dole nie ma żadnego wyjścia, przynajmniej ja takowego nie znalazłem, a sztuczka z przechodzeniem przez ściane za przeproszeniem jest gówno warta, bo trzeba by było latac żeby się tam dostac). Jesli chodzi o mnie to ja niestety w tym miejscu własnie utkwilem bo nie mialem wcześniejszych savow, a z tego miejsca za cholere sie nie mogłem wydostac i musialem zaczynac gre od nowa. Jak uda Ci sie z tego wyjsc to napisz prosze jak tego dokonałeś bo jestem ciekawy :)

09.04.2008
15:03
[27]

barejn [ El Magnifico ]

no więc, to mam za sobą. wpisałem to "tcl" w konsoli. podlecialem kawałek i wyszedłem na zewnatrz. takze "gracias" za to:P
kolejna kwestia jest tego typu, że cały czas mam muzykę jakbym walczył i oczywiście "you cannot sleep when enemy is nearby", że o naprawieniu zbroi czy o fast travel nie wspomne. co tym razem zrobic ? :]

09.04.2008
21:28
[28]

kocher [ Generaďż˝ ]

Karl_o---> już o tym pisałem. Aby przejść przez Otchłań musisz zeskoczyć przez ten otwór. Na dole szukaj pomieszczenia, w którym jest jezioro ognistej lawy (jeziorko), bo to nie jest duże pomieszczenie. Idź spokojnie do tej lawy, aż zobaczysz że to tylko złudzenie - dalej jest przejście do małego korytarza i drzwi na zewnątrz, czyli ciąg dalszy Otchłani.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.