GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

M&M VII Celeste

19.09.2001
22:39
smile
[1]

AQA [ Pani Jeziora ]

M&M VII Celeste

potrzebuję wskazowek jak dokladnie przejsc sciany mgly labirynt w Celeste, a dokladnie...jak przejsc zeby ..PRZEJSC i nie zabic do konca nikogo :) (Light Path)

19.09.2001
22:46
[2]

SPMKSJ [ Konsul ]

Używaj czaru Invisible możliwie jak najwięcej.

20.09.2001
00:41
[3]

Azirafal [ Konsul ]

Albo: "Run Forrest, run"

20.09.2001
10:50
[4]

JackSmith [ ]

1 - save gry co chwila 2 - niewidzialność 3 - niewidzialność ......... powodzenia. Jacek Ps. .... he he he jak Ci się podoba ten wypalający oczy kolorek, który pojawił się po wybraniu "light path" ??

20.09.2001
18:41
[5]

AQA [ Pani Jeziora ]

nie ma co...razi w oczy :)) ale ... a propos przejscia w momencie, kiedy kończy mi się niewidzalności (po jakiejs godzinie czasu w grze) i chce zarzucic ją znowu, nie udaje mi się to, bo cyt. "w pobliżu znajdują się wrogowie" :( poza tym nie znam mapek dwóch z trzech terenów, do których prowadzą teleporty:(

20.09.2001
20:14
smile
[6]

Mazzop [ spamer ]

JackSmith----> ja już wole ten wypalajacy oczy kolorek niz to co pojawia ci sie na ekranie gdy wybierzesz drogę zła. Totalny kicz. Wogóle nie da rady grać.Ale takie są koszty bycia ZŁYM. :)) Ukońcyliścię grę. Bo mi się zacina gdy chcę zanurkować (bodajże w Avlee?)

20.09.2001
20:37
[7]

AQA [ Pani Jeziora ]

w tym sęk, że ja nie skończyłam gry i stąd ten wątek :)

20.09.2001
21:08
smile
[8]

Coy2K [ Veteran ]

Spróbuj najpierw wykonać quest na Archmage (zdobyć księgę Divine Intervention w The Breeding Zone w Pit). Dzięki temu Twój mag będzie mógł nauczyć się zdolności Air Magic na Grand Master. W ten sposób po rzuceniu czaru Invisibility będziesz niewidzialny przez ponad 10h co znacznie ułatwi ci chodzenie po The Walls of the Mist. Pozdrawiam!

20.09.2001
22:33
[9]

Lowi [ Generaďż˝ ]

W zasadzie ten czas powiniwn wystarczyc aby zwiedzic jedno podziemie za teleportem kiedy zwiedzisz podziemie to zaczniesz sie orientowac co i gdzie.Cóz poprostu sejwuj bo bez tego sie raczej nie obejdzie. Kiedy kończyci sie czas trwania niewidzialnosci poprostu wyjdz z murow mgły do celeste tam jestes wsród przyjaciół;-))) A propo na tym etapie gry jest tam tyle codownych zeczy aty nie masz kasy ;-(( W srodkowym teleporcie mozna zdobyc za każdym wejsciem multum kasy. Kluczyki uzywaj tylko i wylącznie spacją. Pozdrawiam Lowi

21.09.2001
08:42
smile
[10]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Lowi -> Tak jest, też tak robiłem !!! A jeśli chodzi kasę i zakupy to rzadko kiedy kupuję, wole łazić i zwiedzać różne skrzynie, miejsca czy zabijać jakieś smoki, przy zwłokach których można znaleźć bardzo ciekawe przedmioty, nawet artefakty czy relikty :)))

21.09.2001
08:42
[11]

JackSmith [ ]

Mazzop --> a widzisz i tu mnie masz - wstyd się przyznać ale nigdy nie miałem ochoty grać złą drogą. A tak przy okazji - szczerze powiem, że kilka pomysłów z VII naprawdę przypadło mi do gustu - zamek na własność, mój własny golem ( o ile się go dobrze poskładało he he he )

21.09.2001
08:45
[12]

JackSmith [ ]

Bodziu --> a ja kupujęczęsto, szczególnie zaś gdy mam czar podrasowania przedmiotu ( nie pamiętam teraz jak on się nazywa ) - wtedy kupuję zwykłe rzeczy ( droższe od 500 ) rzucam na nie czar i ... albo je zatrzymuje albo sprzedaję za odpowiednio większą kasę ( wszak to już są magiczne przedmioty )

21.09.2001
17:16
[13]

AQA [ Pani Jeziora ]

dzięki Wam wszystkim bardzo za cenne porady, które oczywiście wypróbuję. Szczególnie ten awans na elfa na arcymaga :) Jeśli chodzi o kasę, to jeden z najlepszych interesów robi się na grudkach (przetapianie) :)) No a do tego mam kobitkę na poziomie mistrza w kupiectwie, a to też coś :) Pozdrowionka

21.09.2001
17:22
[14]

AQA [ Pani Jeziora ]

a tak jeszcze dodam, jak już się rozgadałam, że nie ma to jak ubaw wtedy,gdy się wraca po jakimś czasie na przykład do Harmondale, a tam się odnowiły potwory (te które na początku gry sprawiały TYYYLE kłopotu przez te swoje cholerne toporki i do których podchodziło się że tak powiem - TAKTYCZNIE :)))))). A tu się teraz wpada w całą zgraję, kilka cięć i po krzyku :) potem tylko chodzę i liczę zwłoki :))))))

21.09.2001
19:45
smile
[15]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

JackSmith ->> To sie nazywa spekulacja !!! ;-))) Czar to Enchant Item z kanonu wody lub powietrza niepamiętam za bardzo, Też tak czasami robię ale tylko na poziomie Grand Master i z pierscieniami bo ich najmniej można kupić :)))

21.09.2001
19:49
smile
[16]

Lowi [ Generaďż˝ ]

Taaaak masz racje , to miłe kiedy sie czuje ze zaczynasz byc potęzny ,ale uwazaj jest jeszcze kilka miejsc które potrafią nauczyć pokory :-))) Bodziu -->>Masz racje niewiele jest żeczy wartych kupienia w czasie gry , ja wolę zdobywac zeczy na wrogu . Jedynym wyjątkiem jest Celeste i Czarne eliksiry dosępne właściwie tylko tam. Kasa to jest problem tylko na początku gry. najlepszym miejscem do złupienia jest Laboratorium Clankera, tam zawsze jest Artefakt ;-)))

21.09.2001
19:51
smile
[17]

Lowi [ Generaďż˝ ]

Maazop --->>>Musisz miec zainstalowanego patha który usuwa min. ten błąd

21.09.2001
21:11
[18]

Mazzop [ spamer ]

Lowi---->zainstalowałem go jush kiedyś ale błąd nadal jest. (taki sam błąd miałem w strasznym domu na pustyni bracada - gra wychodzila gdy sie patrzylo w pewna strone:)) AQA----> w M&M7 grałem daaawno temu ale moge ci doradzic tylko tyle zebys podczas przechodzenia labiryntu najpierw zebral wszystkie 3 klucze a dopiero potem wkladal je do zamkow. (Ja stracilem na tym chyba z tydzien zanim sie kapniolem o co chodzi :))

21.09.2001
22:35
[19]

AQA [ Pani Jeziora ]

Lowi -----> czarne eliksiry są także u meduz w Bracadzie (kopalnia czerwonyc krasnoludów ) i powiem ze całkiem całkiem :)

21.09.2001
22:38
[20]

AQA [ Pani Jeziora ]

a powiedzcie mi a propos patcha tego, co pozwala nareszcie znależć waze u L.Markhama :) znalazłam..ale...czy oryginalny plik LOD jest potem jeszcze potrzebny do czegoś ?

21.09.2001
22:44
smile
[21]

AQA [ Pani Jeziora ]

to ja już sie żegnam bom się dziś napracowała :)) dzięki za porady raz jeszcze

28.09.2001
16:21
[22]

JackSmith [ ]

AQA --> lepiej zachowaj oryginalne pliki, szczególnie *.lod. Ja, właśnie w M&M 7 narobiłem sobie kłopotu - coś mi nie chodziło, ktoś powiedział ściągnij patcha, na to zassałem( tylko z jakiejś innej strony ponieważ lepiej się ciągnął ), nie powiem ładnie się ciągnął ( to był plik lod i coś jeszcze ) w redme fajnie opisane "podmień i będzie cacy ", zatem podmieniłem i co ..... kupa wielka i bąbelki bo np w chwili gdy strzelałem z łuku to leciało ( proszę się nie śmiać ) coś co wyglądało jak kwiatki.... qurde blat i musiałem przeinstalować całe M&M 7 .... a tu jak na złość jak je przeinstalowałem, to się sajwy nie chciały otworzyć ... grrrr ..... a miałem już cosik około 50 poziomu i szedłem właśnie zabić jakiegoś rewolwerowca .... grrr jak sobie to jeszcze dziś przypomnę ..... grrrr

28.09.2001
17:55
[23]

AQA [ Pani Jeziora ]

tenkju :))) pewnie gdzieś jeszcze mam tego loda ..na dyskietce :)

28.09.2001
18:34
smile
[24]

Lowi [ Generaďż˝ ]

Jest jeszcze jeden feler tego patha . Po zainstalowaniu jesli wczesniej nie wygrales turnieju Acromage to już ci sie nie uda . Wsumie path działa ale jest potrzebny tylko do znalezienia Wazy i do wejscia pod wode w Awle. Po wykonananiu tych czynnosci warto natychmiast podmienic plik na orginalny. Jakoś faktycznie nie pasowalo mi że strzelam pochodniami , rzucają we mnie doniczkami z kwiatkami a zamiast podkow lezą nogi golema :-(((((

28.09.2001
18:37
[25]

AQA [ Pani Jeziora ]

dokładnie tak się dzieje...ale mimo to jak strzelam pochodniami - też trafiam, jak zabijam - mam doniczki :)) ale jeśli chodzi o Arcomage, to np w Celeste nie moge zagrac. Czy to też wina patcha ? Acha..i czy można plik oryginalny z samej płyty podmienić potem ?

28.09.2001
19:01
[26]

Lowi [ Generaďż˝ ]

Nie probowalem ale warto spróbować , jesli się nie uda pozostaje instalacja gry. Sejwy zostają tak jak były , przynajmniej umnie to dzialalo bez zastrzażeń. Nie możesz zagrać w celeste ? Zpathem dziala to wten sposub że zagrac możesz wszędzie ale jak masz wygrane we wszystkich gospodac i idziesz do babki ktora ma dać nagrode informuje ze trzeba wygrac we wszystkich 13 gospodach , barzo frustrujące.

28.09.2001
19:01
smile
[27]

AQA [ Pani Jeziora ]

ale ..tak nawiązując to porad, jakich mi udzieliliście a propos Celeste i ścian mgły.... poszłam ci ja sobie z chęcią awansowania maga na arcy...i co się okazuje..muszę się dostać na sam kraniec The Pit, a tam walą do mnie jak dzicy ! Włączyłam sobie niewidzialność, ale zderzam się z przeciwnikami jak lecę i mi się czar wyłącza. Czy jest inny sposób na przejście The Pit niż próbowanie przebiec na niewidzialności bez "stłóczki"?

28.09.2001
19:06
[28]

Misiaty [ The End ]

Ave! AQA - da się przejść z Niewidzialnością - wystarczy biec po skosie ;-). Udało mi się to za n-tym razem. A wogóle to test na drodze światła w murach mgieł jest banalny z niewidzialnością - przechodzisz labirynt po teleporcie, zdobywasz klucz, wychodzisz, rzucasz czar jeszcze raz i kolejny teleport... Na koniec wychodzisz, rzucasz czar i używasz kluczy. Przynajmniej ja to tak robiłem.

28.09.2001
19:24
[29]

AQA [ Pani Jeziora ]

Misiaty ---> ale Ty pewnie najpierw wybiłeś wszystkich wrogów PRZED teleportami, co ?

28.09.2001
19:26
[30]

Misiaty [ The End ]

AQA --> nie, ponieważ czar Niewidzialność rzucałem wogóle PRZED wejściem.

28.09.2001
19:27
[31]

AQA [ Pani Jeziora ]

i starczała Ci tylko godzina ????? ja mam maga na Mistrzu i mam tylko godzine i to ie starcza :(

28.09.2001
19:31
[32]

Misiaty [ The End ]

W drugim teleporcie potrzebowałem ponad godzinę, kończyła mi się niewidzialność i musiałem biec, ale dało się.

28.09.2001
19:33
[33]

AQA [ Pani Jeziora ]

dokąd biegłeś ?? tutaj w poradniku jest mapa tylko jednego terenu do którego teleportuje Cię teleport...reszta amba.....nie ma nic...nie wchodziłam ...poza tym...to nie rozwiązuje mi problemu awansowania na arcymaga :((((((

28.09.2001
19:40
[34]

Misiaty [ The End ]

Ave! Problem awansu na arcymaga jest moim zdaniem wyolbrzymiany. Prawdą jest że w Czeluściach jest się trudno poruszać, ale gdy dojdziemy do Strefy Wylęgu niewidzialność nie jest nam potrzebna. Wysokopoziomowy czar (znaczy jest dostępny na początku, ale na wyższych poziomach jest lepszy) rozpylanie trucizny jest znakomitą bronią. Miałem dwie postacie które się nim posługiwały i pokonywały wszystkich przeciwników. Najlepiej jeszcze posiadać czar Town Portal (scrolla) który rzucamy po wymordowaniu wszystkich istot i przenosimy się do Celeste. Innego sposobu nie odkryłem.

28.09.2001
19:44
[35]

AQA [ Pani Jeziora ]

powiadasz Waść więc, że lecieć SKOSEM i trucizną pluć ohydnie ?:) Czyli magia wody ... ja mam jedną postać, która się tym posługuje ... a ten Town Portal, to po wszystkim? acha i czy są NPC'ty od Town Portala, bo trudno go dostac ?:)))

28.09.2001
23:18
smile
[36]

Misiaty [ The End ]

Ave! Czar Town Potal należy użyć po zabiciu wszystkich potworków w strefie wylęgu (włącznie z Bahometami) bo inaczej nie da się rzucić tego czaru. Nie wiem czy są NPC-y z tym czarem, bowiem sam korzystałem tylko z postaci pozwlalających na zwiększenie statystyki: Rozbrajanie Pułapek (ang. Disarm Traps). Jeśli biegniesz po skosie, nie przejmuj się, że czasem wpadniesz do lawy - to Cię nie odkryje a pozwoli ominąć przeciwników. Przyznam się, że w Czeluści nie prowadziłem Żadnych walk, chyba że związanych z questem. Uważam, że łatwiejsze do pokonania jest Celeste (próbowałem idąc ścieżką światła pokonać i Celeste i Czeluść, i udało mi się tylko to pierwsze i to bez żadnych problemów). Jak już mówiłem - rozpylanie trucizny. Jest to znakomity czar i przez dużą część gry się tylko nim posługiwałem. Najlepiej jest jak ma się ponad 350 punktów magii i ponad 8 odnóg trucizny - pokona się każdego.

29.09.2001
16:00
[37]

AQA [ Pani Jeziora ]

Chcialabym się jeszcze dowiedzieć, czy PRZED wybraniem ścieżki też będę atakowana w the Pit (w częśi głównej)?

29.09.2001
17:21
[38]

Misiaty [ The End ]

Ave! Z tego co pamiętam to tak, bo to zależy czy wybierzesz ambasadora Czeluści czy Brakady.

29.09.2001
17:31
[39]

AQA [ Pani Jeziora ]

no tak, ale wybór ambasadora oznacza wybranie ścieżki. Chodzi o to, czy przed wybraniem ......:)

29.09.2001
18:55
smile
[40]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

AQA-> NPC ktory ma czar Town portal to Gate Master :)))

29.09.2001
19:17
smile
[41]

Lowi [ Generaďż˝ ]

Nie warto brać nikogo poza Nauczycielem i Instruktorem dają sporo punktów doswiadczenie więcej. Co pozwala miec drużyne o 20 poziamow lepszą w czasie całej gry.

07.10.2001
12:13
[42]

Joanna [ Kerowyn ]

Brakujące mapy Celeste są pod adresem przodka obecnych "Gier on line" https://www.tod.link.pl/GUIDES/MM7/tod_mapa10_celle.htm. Uwaga jest tam automat przerzucający na Gry on line. Najlepiej po otwarciu map celeste błyskawicznie zapisać je na dysku, wyłączyć z IE pracę online i spokojnie przejrzeć/wydrukować. Dla tych co sobie nie poradzą "Soulcatcher" obiecał w wolnej chwili uzupełnić brakujące mapy w Grach on line

07.10.2001
12:28
smile
[43]

NicK [ Smokus Multikillus ]

Z tą niewidzialnością to jest tak, że można ją włączyć ponownie w "Mgłach". Trzeba tylko znaleźć odpowiednie miejsce, gdzie na mapie nie ma w pobliżu potworków. Ciężko jest takie znaleźć, ale mi się udało, było to gdzieś w takich długich korytarzach, chyba jak się biegło aby coś aktywować (nie pamiętam już w którym momencie dokładnie, bo grałem dawno temu)

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.