GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Fallout 1 & 2 (cz. 117)

17.09.2002
14:42
smile
[1]

Thornag [ Konsul ]

Fallout 1 & 2 (cz. 117)

Specjalnie na prosbe Leinchandera nowy swiezutki watexczek :D

W poprzednim jak zwykle ;-D nic ciekawego. Stary falloutowy klimacik poszedł w niepamiec a zastapiły go watki o psujacych sie myszkach (czyt. bateriach). Był rowniez maly spisik okrzykow bojoewych falloutowych NPCow a taklze nowa czesc pamietnika Senhor Frydericka. Erav wykombinował nowy paczyk do ktorego link powinien znalesc sie nizej (mowie powinien bo "siły wyzsze" mogly temu przeszkodzic ;-p). Co było jeszcze nie pamietam chociaz musze sie pochwalixc ze tym razem przeczytałem cały watek =)

Tutaj macie spisik ludnosci zgodny z przeprowadzonym niedawno "Narodowym Spisem Ludnosci". A wiec tak:

Lady Miranda Karolcia , Serdżio Thornag , Pedro erav , Burro Raziel , Huan Karlos Yoghurt , Almondo 45ACP , Alvaro brongar2 , Rudolfo Vein , Hose @d@m , Żorż peeyack , Merkucjo MOD , Sir Hermano klesk , Hose Antonio MaLLy(R) , Herr =MaDE MaN= , Don Faolan , Perudżio Najmad , Ferdinand Peleque , Zigmunto evs , Franco xywex , Leon Gryffin , Hombre Lechiander , Don Akacjo Blendon , Senhor Fryderick Kalgan

A tutaj nasze a raczej erava paczki. Tylko uwazajcie co dostaniecie w paczce bo pedro jest Straszliwy i nigdy nie wiadomo co wymyslił ;-P

Fallout 1 :
https://home.autocom.pl/erav/download/f1plpatch.zip - patch do wersji PL
https://home.autocom.pl/erav/download/f1patch.zip - patch do wersji US
https://home.autocom.pl/erav/download/f1undat.rar - ekstraktor plikow *.dat

Fallout 2 :
https://home.autocom.pl/erav/download/f2children.zip - children patch
https://home.autocom.pl/erav/download/f2patch.exe - patch do wersji UK
https://home.autocom.pl/erav/download/f2patchus.exe - patch do wersji US
https://home.autocom.pl/erav/download/f2undat.zip - ekstraktor plikow *.dat
https://home.autocom.pl/erav/download/acmwav.rar - konwerter plikow acm do formatu wav
https://home.autocom.pl/erav/download/f2mapper.zip - 3D mapper

I jak to juz ktos powiedział tradycyjnie sznureczek :

17.09.2002
15:00
[2]

Lechiander [ Wardancer ]

Sergio ---> Oh, dzięki! W końcu jakis litościwy! ;-))

17.09.2002
15:27
[3]

Lechiander [ Wardancer ]

W NCR jeat koleś, który sprzedaje i można się u niego nając do obrony karawanym do Redding. 1. O co chodzi z tym pokojem dalej u niego, w którym stoi ajkiś pacan w skórzanej kurtce? Tylko bez wiekszych spoilerów proszę! 2. I czy komuś udało się w tej karawanie dojść do końca, bez wywalania gdzieś po drodze, czego nie rozumiem.

17.09.2002
15:47
[4]

DarkStar [ PowerUser ]

Lechu --> 1. z tego co pamietam to jest tam nielegalne kasyno 2. oczywiscie:)

17.09.2002
15:48
smile
[5]

erav [ Senator ]

Fallout 1 : https://home.autocom.pl/erav/download/f1plpatch.zip - patch do wersji PL https://home.autocom.pl/erav/download/f1patch.zip - patch do wersji US https://home.autocom.pl/erav/download/f1undat.rar - ekstraktor plikow *.dat Fallout 2 : https://home.autocom.pl/erav/download/f2children.zip - children patch https://home.autocom.pl/erav/download/f2patch.exe - patch do wersji UK https://home.autocom.pl/erav/download/f2patchus.exe - patch do wersji US https://home.autocom.pl/erav/download/f2hhg.zip - holy hand granade patch https://home.autocom.pl/erav/download/f2undat.zip - ekstraktor plikow *.dat https://home.autocom.pl/erav/download/acmwav.rar - konwerter plikow acm do formatu wav https://home.autocom.pl/erav/download/f2mapper.zip - 3D mapper

17.09.2002
15:53
smile
[6]

Lechiander [ Wardancer ]

Dark ---> To kurwa, czemu mnie wywala po dwóch, trzech spotkaniach na pustynię???!!! Żadne krowiszcze nie ginie, ma to związek z jakby innymi karawanami, cy cóś???!!! :-(((

17.09.2002
15:56
smile
[7]

DarkStar [ PowerUser ]

Lechu --> nie za bardzo czaje o co choszi?? Jak cie wywalalo?

17.09.2002
15:57
[8]

Dagger [ Legend ]

==>Lechiander 2.Udało mi sie aczkolwiek za którym razem/savem bo cos jest zrypane z wychodzeniem z lokacji po walce

17.09.2002
16:03
[9]

Aen [ MatiZ ]

Ej, pytalem sie jak po sformatowaniu Imperatora w SF wydostac sie z laboratorium i jeszcze wszystkich rozwalic? Wlaczaja sie pola silowe...

17.09.2002
16:07
[10]

Lechiander [ Wardancer ]

Dark ---> Chodzi mi o to co napisał Dagger. Po załatwieniu wrażych sił, wychodzę z lokacji i zamiast pojawić się następne spotkanie lub obiekt docelowy, to wychodzę po prostu sobie, kuźwa, n apustynię! I dupa blada z eskortowania w tym momencie. Dagger ---> Dzięki! Czy trzeba przechodzić wszystko od nowa, czy też probować z savem po skończonej ostatniej walce i za którymś razem po prostu sie uda?

17.09.2002
16:13
[11]

Dagger [ Legend ]

==>Lech Chyba save po ostatniej walce wystarcza - jako ze tam sa dosc niemiłe encountery (mutki, clawy) a nie pamietam zebym to musiał powtarzac.Chyba ze 1-szy raz. Ja za kazdym razem gadałem z szefem po walce - za któryms zadziałało Oczywiscie -wersja z FT +patch 1.02

17.09.2002
16:18
smile
[12]

Lechiander [ Wardancer ]

Dagger ---> FT??? Nie kumam! :-(

17.09.2002
16:25
[13]

Faolan [ BOHEMA ]

No tak, a o tym, że na sekundę pojawiłem się na forum to nie było ;-D Nareszcie w mojej informatycznej uczelni są kompy dla studentów do siedzenia na necie (całe dwa i trzeba o nie walczyć...). Na razie, niestety jeszcze długo moje imie będzie widnieć w spisie ludności bez mojego odzewu. Zbyt, jak to mówią w bractwie. AVE.

17.09.2002
16:31
[14]

Dagger [ Legend ]

==>Lech Poprostu chciałem doprecyzowac ze gram w wersje , która była razem z Fallout Tactics +patch 1.02

17.09.2002
16:38
[15]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Dzień dobry :-) I pytanko: jestem w Vault City. Czy jest jakiś sposób na wyciągnięcie Joshuy z paki berz dawania w łapę?

17.09.2002
16:41
[16]

Faolan [ BOHEMA ]

Pellaeon ----> Jak masz dobrą gadkę możesz zarzucić, że ma chorobę niewolników i go wypuszczą i był chyba jeszcze jeden sposób, ale nie pamiętam.

17.09.2002
16:41
[17]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Dzięki Faolan. I jeszcze jedno: jakie są właściwie skutki napromieniowania i czy jest jakaś miara jego stopnia? Tudzież, jak się świństwa pozbyć? (poza pigułkami antyradiacyjnymi ofkorz)

17.09.2002
16:44
[18]

Lechiander [ Wardancer ]

Pallaeon ---> Skutki mogą być np: takie, że Ci wyrośnie szósty palec u kończyny. A pozbywasz się tego u doktorów np: w Vault City, zażywając Anty-rada i owe pigułki. Te ostatnie najlepiej przed otzrymaniem silnej dawki.

17.09.2002
16:46
[19]

Faolan [ BOHEMA ]

Pellaeon----> Prawdopodobnie wyrasta dodatkowy palec u nogi. Przy dużym poziomie stopniowo tracisz życie. Poziom powinien być podany w charakterystykach przy napromieniowaniu (ale nie jestem pewien). Usunąć można w póżnych fazach gry w placówce Bractwa Stali o ile znajdziesz trzy kolorowe chipy / karty (możesz również podnieść niektóre statystyki).

17.09.2002
16:50
smile
[20]

Lechiander [ Wardancer ]

Faolan ---> Może czegoś nie zrozumiałem, ale co maja chipy do napromieniowania?

17.09.2002
16:53
[21]

Faolan [ BOHEMA ]

O ile się nie mylę to da się tam wybrać detox z promieniowania, przynajmniej mój umysł takie coś pamięta (but it's foged).

17.09.2002
16:58
[22]

DarkStar [ PowerUser ]

O ile ja pamietam to komputer BoS leczy wszysko a czipy potrzebne sa tylko do podniesienia statystyk.

17.09.2002
17:03
[23]

Lechiander [ Wardancer ]

Z napromieniowania można się wyleczyć w różnych miejscach, m.in. w BoS, ale też i dużo wcześniej u różnych doktorków. Oraz zażywając napisane wyżej leki. Chipy/karty - tak jak napisał Dark, czyli tylko do podniesienia o 1 pkt. danej Cechy.

17.09.2002
17:11
smile
[24]

DarkStar [ PowerUser ]

Alez ja jestem madry hehe:)))

17.09.2002
17:13
smile
[25]

Lechiander [ Wardancer ]

Dark ---> Bez ironii mnie tu prosze!!! ;-))) Spadam!

17.09.2002
17:20
[26]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Dzięki za pomoc. Lechiander -> Jest taki jeden doktor na przedmieściach Vault City, ale coś nie kwapi się do pomocy z usunięciem promieniowania.

17.09.2002
17:22
smile
[27]

DarkStar [ PowerUser ]

Kup se Rad Away i po klopocie;)

17.09.2002
19:01
[28]

Thornag [ Konsul ]

PELLAEON ==> jesli wykonasz misjre ktore daje ci szeryf zwiedzenie gecko droga do ncr do mozesz kazac go wypuscic jak sie nie mykle masz wtedy sierzanta czy cus takiego

17.09.2002
19:23
[29]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Thornag -> To jeszcze tylko powiedz co to jest NCR :-) I kolejne pytanka: - Gdzie jest medalion którego szuka duch z Nory? - Mechanik z Gecko proponuje mi jakąś częsć do samochodu (którego jeszcze nie mam) w zamian za zestaw narzędzi. Czy chodzi o tą samą częsć którą mogę wydostać z samochodu z Klamath? - Co to za zasłyszana historia z ludźmi wychodzącymi z reaktora na złomowisku w Gecko?

17.09.2002
19:26
[30]

Vein [ Sannin ]

ja sie melduje, ehh i znow trzeba odrabiacp race domowa z matmy ehh.....

17.09.2002
19:35
[31]

Thornag [ Konsul ]

NCR to New California Republic wczesniej czy poźniej muszisz tam trafic Medalion ma gang ktory stoi przy wejsciu do wschodniej czesci Den To ta sama czesc A tego to juz nie wiem Miłego odrabiania Vein ja na to lee

17.09.2002
20:01
[32]

Da_Mastah [ Generaďż˝ ]

PELLAEON: Ad.1 --> Medalion Anny jest w rekach Joey'a z gangu przy przejsciu do wschodniej czesci Den. Ad.2 --> To nie ta sama czesc (nie umniejszajac Thornagowi :)) Skeeter z Gecko proponuje wymienic Fuel Cell Controller, ktorej szuka Smitty, a w Klamath z samochodu wyjmujesz Fuel Cell Regulator. Inaczej nie byloby tego questa od Smittiego :))) Ad.3 --> O tej historii tez cos kiedys slyszalem (to bylo dawno i po raz kolejny zawodzi mnie pamiec), ale to chyba byla jakas bzdura... Na koniec pytanie (jak zwykle odswiezcie mi pamiec): Ten koles z Broken Hills (nie pamietam jak sie nazywa) chce egzemplarz Cats Paw - przynioslem mu go, a on chce lalke do ciupciania, ale juz nie chce mi sie po nia wracac. Czy dostawalo sie cos w zamian za dostarczenie mu tych rzeczy??? Bo ja znowu nie pamietam!!!!!!

17.09.2002
20:15
[33]

Thornag [ Konsul ]

Lalka jest jak sie nie myle w budynku przy ktorym stoi Marcus. Jak mu dostarczysz to i butelke rotguta to powie ci gdzie jest skarb ukryty. A skarbem jest chyba 100000 Hub caps :dwiec duzo z tego miec nie bedziesz oprocz jakis expkow A co do tej czesci to rzeczywiscie przeoczyłem te Klamath. Własciwie to nie doczytałem pytania do konca tylko mysłałem ze chodzi o czesac do auta ktora smiith potrzebuje

17.09.2002
20:33
[34]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Dzięki Czyli rozumiem że Smittyemu należy dostarczyć obie części? Tego zestawu dla Skeetera gdzie szukać? (i jaką broń najlepiej u niego upgradować?)

17.09.2002
22:37
[35]

Thornag [ Konsul ]

SPOILER Smittyemu muszisz dostarczyc dwie czesci jedna jest do uruchomienia pojazdu (ta od Skitera) a druga z Klamath redukuje zuzycie paliwa o 50%. Aby zdobyc Toolkit muszisz miec szczypce i klucz francuski. Z szczypcami problemu nie ma a klucz zdobedziesz w Vault City. Muszisz dziecku obok namiotu kolesia co plug potrzebuje(chyba) dac misia ktory lezy opodal. Powie ci on cos o kamieniach i wtedy znajdziesz pod kamieniami rowniez nieopodal. Dwa narzedzia nalezy oddac Val (corce Vica). Ja upgradowałem FNFALa bo dostawałem noktowizor ze tak powiem i było fajnie w nocy. Jednak upgraduj coi chcesz ONIEC SPOILERA Co tak cicho ????

17.09.2002
22:52
[36]

Ausir [ Centurion ]

Klucz i toolkit kupić i znaleźć można również w innych miejscach - New Reno, San Francisco... Rad-X (pigułki) nie usuwa promieniowania, tylko mu zapobiega. Usuwa promieniowanie tylko RadAway (w polskiej wersji AntyRad). Uwaga - jest uzalezniajacy! Z tego co słyszałem (chociaż nie sprawdziłem jeszcze tego w praktyce) szóstego palca u nogi można używać na innych postaciach, co zmniejsza ich maksymalne hit pointy o pare punktow.

17.09.2002
22:52
[37]

Ausir [ Centurion ]

Klucz i toolkit kupić i znaleźć można również w innych miejscach - New Reno, San Francisco... Rad-X (pigułki) nie usuwa promieniowania, tylko mu zapobiega. Usuwa promieniowanie tylko RadAway (w polskiej wersji AntyRad). Uwaga - jest uzalezniajacy! Z tego co słyszałem (chociaż nie sprawdziłem jeszcze tego w praktyce) szóstego palca u nogi można używać na innych postaciach, co zmniejsza ich maksymalne hit pointy o pare punktow.

17.09.2002
22:58
[38]

Ausir [ Centurion ]

BTW to zamiast undata do F1 i F2 dalibyscie lepiej linki do datmana, w którym można te pliki przeglądać od wewnątrz i wypakowywać tylko te pliki, które są nam potrzebne. Oprócz acm2wav przydałby się również plugin do winampa pozwalający na bezpośrednie odtwarzanie w nim plików ACM. Wszystkie te programy (i wiele innych) znajdziecie tu:

18.09.2002
03:52
smile
[39]

erav [ Senator ]

==>@d@m Wystarczy , ze worldmap.txt znajdzie sie w katalogu x:\fallout2\data \data Do tego trzeba wykasowac plik x:\Fallout2\data\worldmap.dat Nie trzeba zaczynac gry od poczatku ==>PALLAEON Ad.3 To prawda.W szopie na polnocnym-zachodzie jest drabina prowadzaca do...sam sprawdz.O tym wlasnie mowi ta "historia" ==>Da_Mastah Lalka jest w lokacji obok.Za rozwiazanie 3 questow otrzymujesz wskazowke , gdzie znalezc "skarb". ==>Ausir Jesli mozesz , to nie rozpowiadaj falszywych informacji , bo jeszcze ktos uzna Cie za wrogi element jedynie slusznego systemu ;-P

18.09.2002
08:22
[40]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

erav przychodzi o 3 w nocy, kompetentnie wyjaśnia wszystko wszystkim, tylko mnie z problemem inteligencji totalnie olewa. To jak z tymi skill pointsami po doperkowaniu inteligencji (a i póżniej po wszczepie chipowym?) Pamiętniczka skraweczek jeno: Ubiłem jak dotąd 11. Zużyłem (a, nie, amunicja głupstwo) 32 stimpaki (metaoda wejdź, oberwij, dołóż, uciekaj, lecz się itd). Parę fajnych zabawek już mam, np, 3 sztuki YK42b - pulse riffle. Nikt z NPC nie chce tego do ręki. Ja podochociłem się i zwiekszyłem zdolności w broni energetycznej z 0 do 19%. Mogę się wypchać, - 70% niezależnie od odległości. Zaeksperymentowałem i dałem cały zapas skillpointów i zwiekszyłem do 99. Skuteczność broni wzrsła do +22%. To ile trzeba mieć w tej zdolność???? I dlaczego komunikaty, że mam za mało siły na tą zabawkę, jeżeli mam 5 a ona wymaga 3????????

18.09.2002
11:16
[41]

Lechiander [ Wardancer ]

Kalgan ---> Ja niestety nie potrafię Ci odpowiedzieć. :-( Ty mi tylko napisz, dlaczego masz takie przygody na pustyni, co? Normalnie cos mi podpada! ;-)

18.09.2002
11:24
[42]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Lechiander ----->>> W drodze z Arroyo do Klamath wyreżyserowałem dwie przygody aby wskoczyć na 3 poziom (save przed wyjsciem, jak nic to load) i od tego czasu daję słowo żadnej reżyserki. Sam nie mogę wyjśc z podziwu i nawet zatrwożenia, bo jeśli na początku gry spotykam bandytów w powerach, to co, za chwilę patrole Enclawy??

18.09.2002
11:30
[43]

Lechiander [ Wardancer ]

Kalgan ---> Albo później będzie na odwrót - będziesz spoptykał same modliszki i ludożerców. ;-)) erav ---> Dalczeco Ausi rozpowiada fałszywe informacje i czemu wrogi element???

18.09.2002
11:59
smile
[44]

DarkStar [ PowerUser ]

Czy ktos mi powie dlaczego w tym cholernym VC nie moge zdac testu na Citizena przy inteligencji 10??? Gram pierwszy raz w 1.02, w 1.00 nie bylo problemow...:( I drugie nie zwiazane z tematem moze ktos wie: czy to prawda, ze Radeon 9700 wywala sie przy AGP 8x??? Jak tak to bede plakal:(

18.09.2002
12:12
[45]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

jak to jest z tą wersją F2 "bez dzieci" ?? bo coś mi się wydaje że własnie taką mam bo nie ma tej cholernej dziewczynki w VC która ma dać narzędzie taty za lalkę Nixona : ( próbuje nagrać pacha ale albo coś robię źle albo pach nie działa : (( pomócie bo schodzę sobie nogi biegając pieszo po tej pustyni ; ))))

18.09.2002
12:16
[46]

Dagger [ Legend ]

==>mi5aser Uzywaj starszliwych paczów od erava :))))))))) https://home.autocom.pl/erav/download/f2children.zip - children patch PS.Moze masz ochote na meczyk w sobote o 15-tej ?

18.09.2002
12:21
[47]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

Dagger ---> jak pogoda będzie to bardzo chętnie : ))) za pach dzięki : ))

18.09.2002
12:25
[48]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

DarkStar ----->>> Tam nie tylko Inteligencja ważna, ale i Percepcja - obie włąściwości muszą być po 9. W dodatku jeszcze jedna cecha (luck albo charyzma) też bardzo wysoko, na 8 bodaj - trudne niestety.

18.09.2002
12:26
[49]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

Dagger ---> właśnie ten ściągnołem pach w domu ale coś chyba robię źle :( rozpakowałem go do Fallout2 dir jak w instrukcji odpalam i nic ciągle to samo : ((

18.09.2002
12:31
smile
[50]

Dagger [ Legend ]

==>mi5aser "or make a \art\critters\ dir then play like normal but able to do all the stuff." U mnie 106 plików *.frm znajduje sie w C:\Program Files\BlackIsle\Fallout2\art\critters

18.09.2002
12:33
[51]

DarkStar [ PowerUser ]

No wlasnie mam inteligencje na 10, percepcje na 9... moze to wina charyzmy...

18.09.2002
12:34
[52]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

hm hm znalazłem w F2 plik critters i tam wrzuciłem ale zrobie tak jak mówisz wrzuce to do art/critters : ))

18.09.2002
15:43
[53]

Da_Mastah [ Generaďż˝ ]

Dzieki dzieki dziekiiiiii.... za odswiezenie mi pamieci!!!!! Ludzie, zabijcie mnie, ale ostatno przeszedlem Fallouta 2 chyba z rok temu i nic nie pamietalem - to BLUZNIERSTWO, totalny brak szacunku dla najlepszego eRPeGa we Wszechswiecie. Jak moglem zapomniec...

18.09.2002
18:11
smile
[54]

erav [ Senator ]

==>Mr.Kalgan Ostatni raz w kwestii rzekomych bledow wersji PL. ZANIM PO RAZ KOLEJNY POMYSLICIE "to na pewno blad wersji pl" POROWNAJCIE SWOJE REWELACJE Z WERSJA F2 U.S. 1.02 . NIE MA FIZYCZNEJ MOZLIWOSCI , ZEBY LOKALIZACJA SPOWODOWALA BLAD NATURY MERYTORYCZNO-TECHNICZNEJ , np. zmiana ilosci PD za dany quest , znikniecie jakiegos przedmiotu , nie dzialanie czegos . TYLE W TEJ KWESTII , NIE BEDE DO TEGO WIECEJ POWRACAL. Na zadne tego typu pytanie nie bede odpowiadal .Dlaczego ? - patrz screen --> ==>Lechiander "Ausir [Legionista] Gadu-Gadu: 2730728 https://www.fallout.scifi.pl W F2 PL zainstalowany juz jest domyslnie patch 1.02, CD Projekt wyda jednak w pazdzierniku patcha do polskiej wersji, bowiem nie dziala w niej np. trait (cecha) Skilled (Kujon). Podobny patch wyszedl juz do F1 PL" 1.Patch do F1 dotyczyl tylko i wylacznie STEAL BUGA oraz poprawial stabilnosc gry. 2.Patch do F2 wyjdzie tylko wtedy , jesli zostana mi zgloszone jakies bledy.Do tej pory nie ma ZADNEGO (lacznie z wyimaginowanym Kujonem)

18.09.2002
18:17
smile
[55]

erav [ Senator ]

Jeszcze raz z nieco innym screenem ==>Mr.Kalgan Ostatni raz w kwestii rzekomych bledow wersji PL. ZANIM PO RAZ KOLEJNY POMYSLICIE "to na pewno blad wersji pl" POROWNAJCIE SWOJE REWELACJE Z WERSJA F2 U.S. 1.02 . NIE MA FIZYCZNEJ MOZLIWOSCI , ZEBY LOKALIZACJA SPOWODOWALA BLAD NATURY MERYTORYCZNO-TECHNICZNEJ , np. zmiana ilosci PD za dany quest , znikniecie jakiegos przedmiotu , nie dzialanie czegos . TYLE W TEJ KWESTII , NIE BEDE DO TEGO WIECEJ POWRACAL. Na zadne tego typu pytanie nie bede odpowiadal .Dlaczego ? - patrz screen -->

18.09.2002
18:20
[56]

Peleque [ Generaďż˝ ]

A ja powtorze raz jeszcze "Kujon" - NIE DZIALA !!!

18.09.2002
18:34
smile
[57]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Skilled: ‹214›‹›‹Since you spent more time improving your skills than a normal person, you gain 5 additional skill points per experience level. The tradeoff is that you do not gain as many extra abilities. You gain a perk every four levels.› Kujon: ‹214›‹›‹W rodzinnej Krypcie udało ci się poświęcić na naukę więcej czasu niż innym, więc wyprawę zaczynasz z wyższym poziomem umiejętności. Płacisz za to wolniejszym tempem nabywania nowych profitów - co 4 poziomy.› Dupa jasio z takim "wyzszym poziomem umiejetnosci" - tlumaczenie jest zbabrane :)

18.09.2002
18:59
smile
[58]

erav [ Senator ]

==>Peleque Widzisz roznice miedzy blednym tlumaczeniem (grrrr w moim finalu bylo inne :-() a "NIE DZIALA" ?

18.09.2002
19:04
[59]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Jak czytam sobie ten opis do traita a w szczegolnosci fragment o wyzszym poziomie umiejetnosci klikam i nic sie nie dzieje z umiejetnosciami to z cala stanowczoscia moge napisac - NIE DZIALA ;) ps Niektorzy graja w ta gre pierwszy raz - nie zapominaj o tym

18.09.2002
19:12
smile
[60]

erav [ Senator ]

==>Peleque Ale Ty do nich nie nalezysz , wiec powinienes napisac - "mam problemy z pamiecia"

18.09.2002
19:16
smile
[61]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Ale za to nie biore pieniedzy za zle wykonana robote panie beta testerze :)

18.09.2002
19:19
smile
[62]

erav [ Senator ]

==>Peleque A ja nie mam wplywu na to , co sie dzieje z gra po skonczeniu finala i chwile przed zamknieciem mastera (nie liczac patchy).

18.09.2002
20:55
smile
[63]

erav [ Senator ]

==>Peleque Teraz dziala ? pre-final beta version , przed obcieciem tekstu

18.09.2002
21:37
[64]

Ausir [ Centurion ]

W takim razie zwracam honor :). Czy planujecie natomiast patcha do FO1 czy FO2 z poprawkami natury merytorycznej (np. źle przetłumaczone teksty czy niezschynchronizowane tłumaczenia tych samych terminów w różnych miejscach) jeśli takowe się znajdą (a kilka znalazłem)?

18.09.2002
21:53
smile
[65]

Yoghurt [ Senator ]

Ufff... dwa dni nieobecności i takie zaległości... Damn, szit itd. itp. :) Coś się działo drodzy współwątkowcy, coś ciekawego przegapiłem ? :P

18.09.2002
21:53
smile
[66]

erav [ Senator ]

==>Ausir Nie wliczajac ostatniego patcha , nie zajmowalem sie F1 PL. F2 PL bylo w duzej mierze oparte o tlumaczenie "fanow" , stad miejscami mozna odniesc wrazenie nierownosci tekstu (np.Broken Hills) . Ile sie dalo , tyle poprawilem (zaczynalem od calkowitego przerobienia cutsow , wliczajac intro) , na wiecej nie bylo czasu . Taki patch nie pojawi sie w najblizszym okresie z jednego prostego powodu - poniewaz mialby charakter nakladki polonizujacej .Moze za kilka miesiecy , jak sprzedaz F2 spadnie do zera :-). Rozbieznosci miedzy F1 i F2 jest troche (no coz , to cena niezbyt dobrego tlumaczenia niektorych terminow w F1), w samym F2 nie wiecej niz kilka (np.Centrologowie = Ethecostam w zakonczeniu) . Moze za kila miesiecy pojawi sie mozliwosc przerobienia tekstow , ale decyzja o tym nalezy tylko i wylacznie do CDP.

18.09.2002
22:05
smile
[67]

erav [ Senator ]

==>Yoggi Nic , ale Satoru sie o Ciebie pytala (w innym watku). Poza tym na chwile wpadlo Faolan aka Kathulu

18.09.2002
22:21
smile
[68]

Yoghurt [ Senator ]

A w którym? Czegóż ona chciec mogła? Kurna, Don był i ja gom nie widział... alez pała ze mnie, zawsze w nieodpowiednim momencie wszycho mi siada :)

18.09.2002
22:27
[69]

Thornag [ Konsul ]

NIe wiem czy powinienem to mowic ale co mi tam moze juz było może nie może apc urwie mi jaja moze nie ale ma stałke co wiecie co znaczy ??? Ze beda nowe MOdy i to ze zdwojona predkoscia :D W kazdym badz razie ukrywa sie na GG :D

18.09.2002
22:39
smile
[70]

Yoghurt [ Senator ]

Thorn- rzuć numerem APCa:) Albo pod jaką ksywą występuje powiedz :)

18.09.2002
22:49
smile
[71]

erav [ Senator ]

==>Yoggi Nie wiem , czego chciala Satoru , ale chyba nie mnie :*( .Pewnie wie o mnie i o Yosi :-) .Watku nie podam , bo Satoru jest zbyt mobilna i nie jestem w stanie zapamietac wszystkich miejsc , w ktorych sie pojawia .

18.09.2002
22:54
smile
[72]

Yoghurt [ Senator ]

Co taki smutny, ze cię nie chciała :) Jutro może ja namierze, to jej powiem, ze ci smutno... A mnie szukałą, aby się upewnić, czy to prawda o mnie i o Yosi :P Powinna tu bys wyszukiwarka wątków :)

18.09.2002
23:08
smile
[73]

erav [ Senator ]

==>Yoggi Satoru wie , ze Yosia juz Cie nie chce ? Nie waz sie o mnie wspominac , bo jeszcze zepsujesz moj misterny plan.

18.09.2002
23:34
smile
[74]

Yoghurt [ Senator ]

Pedro- nie przypominam sobie, aby Yosia mnie nie chciała, szczególnie po dzisiejszej rozmowie na gadzie :P "Yoś (23:19) no, to papa Yoś (23:19) :* Yoś (23:19) kocham cie!" A Satoru mnie ponoc nie szukała, ty oszukancze,sam się pytałem jej:) Acha, aby zakończyć ten bój nasz- mogę dać ci Satoru, chcesz? Będzie spokój i nie będzie już o Yosi na forum o Fallach :P

18.09.2002
23:47
smile
[75]

erav [ Senator ]

==>Yogii Moja rozmowa z Yosia...tez z GG : "Yosia 23:20 Wreszcie pozbylam sie tego nieczulego Yogurta i bedziemy mogli troche pobyc sami ...." reszta pozostanie nasza tajemnica :-) Satoru Cie nie che , ze sie jej tak latwo pozbywasz ? Czy moze boisz sie , ze nasz wielki pojedynek zakonczy sie Twoja totalna porazka i nie bedziesz mial nawet Yosi ? ;-P

19.09.2002
00:01
smile
[76]

Yoghurt [ Senator ]

Erav, pozwól, ze przytocze rozmowę z pięc minut póxniej: "Yosia 23:25 Ależ zrobiłam w chuaj tego straszlwego pedro, mówię ci Yoghuś" resztę przmeilcze :P A że jestem zajęty, to mogę ci Satoru oddać, i wilk syty, i owca cała- i wojna się skonczy :P Po prostu nie potrafie być bigamista :)

19.09.2002
00:05
smile
[77]

Dagger [ Legend ]

==>Yog "A że jestem zajęty, to mogę ci Satoru oddać, i wilk syty, i owca cała- i wojna się skonczy :P Po prostu nie potrafie być bigamista :)" Raczej jestes slaverem ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

19.09.2002
00:08
smile
[78]

erav [ Senator ]

==>Yoggi Jakby skreslic "w" i przerobic...eee , niewazne , zapomnialem , ze na tym forum przebywaja dzieci ;-P .Jak chcesz , ale kwesita Satoru , to zupelnie inna bajka. Ide na rower.

19.09.2002
00:11
smile
[79]

Yoghurt [ Senator ]

Dagger- tak też można mnie nazwac :) Pedro- pamiętaj, kolarze moga nabawić się impotencji :P

19.09.2002
00:12
smile
[80]

Dagger [ Legend ]

==>Yog Oczywiscie ci kolarze co nie potrzebuja juz pana V. ;))))))))))))))))))))))))

19.09.2002
00:21
smile
[81]

Yoghurt [ Senator ]

No tak, Pedro już dawno ma go za przyjaciela :)

19.09.2002
00:24
[82]

Dagger [ Legend ]

==>Yog A to przyjaciel na całe życie ;))))))))))))) Dobra ide do łóżka BTW. Nie jestescie ciekawi co robi Yosia w czasie gdy wy spieracie sie o nią na forum ;))))))))))))))))))))))))

19.09.2002
00:30
smile
[83]

Yoghurt [ Senator ]

Ona? Śpi, bo do szkoły ma an 7 rano :) Dobranoc Dagger :)

19.09.2002
00:32
smile
[84]

Dagger [ Legend ]

==>Yoghurt Dobranoc Rzeczywiscie niezła karczma sie nam robi - albo raczej apteka ;)))))))))))))))

19.09.2002
00:36
smile
[85]

Yoghurt [ Senator ]

A no dobranoc raz jeszcze :) A karczma- fakt, może zmienić nazwę wątku? :) Karczma "Pod sciekłym Dogmeatem" ? A moze "Pod Grzybkiem... atomowym"? :D

19.09.2002
00:39
[86]

Dagger [ Legend ]

Jak widze prawdziwi statsiarze nigdy nie ida spać jedynie robia dłuzsze przerwy w pisaniu ;))))))))))))))))))))) Reka sama leci na F5 , ale teraz to naprawde dobranoc :)))))))))))))))

19.09.2002
00:41
smile
[87]

Yoghurt [ Senator ]

A szkoda, task fajnie się karczmowało Dag :) BTW- chyba cię dorzucimy na liste płac, jakbys jeszcze zdjęcie dał, to będe w siódmym niebie :)

19.09.2002
01:56
smile
[88]

Yoghurt [ Senator ]

No cóż, powiem dziś tylko tyle: Dobranoc :) Sieweczka panstwu, jeszcze dziś wrócę,w podobnych godzinach zresztą jak wczoraj,c zyli koło 21 spoedziewajcie się najazdu Yoghurtów :)

19.09.2002
03:30
smile
[89]

erav [ Senator ]

Yoggi juz spisz ? Wprowadzilem kilka poprawek: Patche : https://213.134.160.1/erav/fallout/f1plpatch.exe - patch do wersji PL https://213.134.160.1/erav/fallout/f1patch.exe - patch do wersji US https://213.134.160.1/erav/fallout/f2patch.exe - patch do wersji UK https://213.134.160.1/erav/fallout/f2patchus.exe - patch do wersji US https://213.134.160.1/erav/fallout/f2hhg.exe - holy hand granade patch https://213.134.160.1/erav/fallout/f2children.exe - children patch Narzedzia : https://213.134.160.1/erav/fallout/f1undat.exe - ekstraktor plikow *.dat https://213.134.160.1/erav/fallout/f2undat.exe - ekstraktor plikow *.dat https://213.134.160.1/erav/fallout/f2datexpl.exe - przegladarka plikow *.dat https://213.134.160.1/erav/fallout/f2mapper.exe - 3D mapper https://213.134.160.1/erav/fallout/acmwav.exe - konwerter plikow acm do formatu wav

19.09.2002
07:35
smile
[90]

Paul12 [ Buja ]

Od czego zależy liczba npc w druyżnie w f2 ???

19.09.2002
11:43
[91]

Lechiander [ Wardancer ]

Paul12 ---> Liczba NPC'ów = CH / 2. Czyli jak masz 6 Ch, to możesz wziąć 3 NPC'ów. Możesz to zmienić wziąwszy odpowiedniego perka, który pozwala wziąc jednego więcej, niżby wynikało z obliczeń. :-)

19.09.2002
12:49
[92]

Paul12 [ Buja ]

Eeee, to zacznę grać od nowa :) Bo z dwoma npcami to do kitu jest:) Zagram z charyzmą 10 :D

19.09.2002
12:58
smile
[93]

Lechiander [ Wardancer ]

Paul12 ---> Nie radzę. Lepiej włóż w INT, a CH weź sobie na 5 lub 6, bedziesz miał 3. Zaufaj mi, to w zupełności wystarczy. A jak nie to weź sobie teraz perka i będziesz mógł mieć trzech,a nie dwóch. A zresztą zrobisz, jak bedziesz chciał, to w końcu Twoja gra, a nie moja. :-))

19.09.2002
17:01
[94]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Jak to jest z tym obywatelstwem w Vault City? Rozumiem że Lynette dała by mi je gdybym rozwalił elektrownię wyłączając dopływ chłodziwa. Wybrałem jednak ten pokojowy sposób i obywatelstwo miałem dostać od MacLure'a. A tu nic, nadal nie mogę do Vaulta wejść :-( (Dostarczyłem MacLure'owi raport od czcicieli tego wielkiego szczura, dostałem część potrzebną do reaktora, wróciłem z taśmą od gościa z elektrowni - tą co miała jeszcze "dopakować" reaktor. No czyli wszystko, a obywatelstwa nie ma)

19.09.2002
17:17
[95]

DarkStar [ PowerUser ]

PELLAEON --> obywatelstwo dostajesz po zainstalowaniu Magnetikocostam:) Moze nie pogadales z McClurem po wykonaniu tego questu?

19.09.2002
17:18
[96]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Yyy, z tym już sobie poradziłem, coś nie tak robiłem :-) Ale może jeszcze dwa pytanka zadam: 1. Czy na nawiedzonej farmie robi się coś jeszcze poza negocjacjami między nią a Modoc? 2. Zdaje się że garbarz w Modoc ma jakiś problem (jego żona coś o synu mówi), ale co zrobić by ze mną o tym porozmawiał?

19.09.2002
17:20
[97]

Paul12 [ Buja ]

Lechiander - Int mam bodajże 8, charyzmy 7 i chcę dać sobie perka +1CH i perka na dodatkowego npca. Razem 5 npc :)

19.09.2002
17:44
smile
[98]

erav [ Senator ]

==>PALLAEON 1.# Modoc 01.Na farmie położonej na północny wschód od Modoc dzieje się coś dziwnego. Zbadaj sprawę i złóż relację Jo. 02.Cornelius zgubił swój złoty zegarek kieszonkowy. Znajdź go i zwróć właścicielowi. 03.Farrel chce, żebyś znalazł złoty zegarek kieszonkowy Corneliusa. Znajdź go i zwróć go Farrelowi. 04.Jonny zaginął. Znajdź go i przyprowadź do domu, do Balthasa. 05.Jonny jest w jaskiniach. Znajdź sposób, żeby doprowadzić Jonny'ego do domu, do Balthasa. 06.Farrel ma w swoim ogrodzie problem z chwastami. Pozbądź się ich. 07.Dostarcz wiadomość do Jo w Modoc. 08.Jo jest podejrzliwy wobec Żużlowców. Dowiedz się, skąd pochodzą martwe ciała na Nawiedzonej Farmie, a także co przytrafiło 09.się Karlowi. 10.Idź do Nory powiedz Karlowi, że może już wrócić do domu. Poza tym mozesz wysadzic (podkladasz dynamit i uciekasz do innej lokacji , inaczej zaatakuja cie straznicy i psy) kamienie blokujace wejscie do szopy i pobawic sie ze zwierzatkiem , ktore tam zamknieto 2.Wejdz do studni (potrzebna lina) i zanies mu znaleziona tam strzelbe . Samego dzieciaka znajdziesz u Slagow/Zuzlowcow (najpierw rozmawiasz z dzieciakiem - tylko sie nie pomyl , bo zepsujesz quest - pozniej z przywodca Slagow i zabierasz dzieciaka do domu) Wszystkie questy z gry zapisywane w pip-boyu zamiescilem tu :

19.09.2002
17:45
smile
[99]

erav [ Senator ]

Patche : https://213.134.160.1/erav/fallout/f1plpatch.exe - patch do wersji PL https://213.134.160.1/erav/fallout/f1patch.exe - patch do wersji US https://213.134.160.1/erav/fallout/f2patch.exe - patch do wersji UK https://213.134.160.1/erav/fallout/f2patchus.exe - patch do wersji US https://213.134.160.1/erav/fallout/f2hhg.exe - holy hand granade patch https://213.134.160.1/erav/fallout/f2children.exe - children patch Narzedzia : https://213.134.160.1/erav/fallout/f1undat.exe - ekstraktor plikow *.dat https://213.134.160.1/erav/fallout/f2undat.exe - ekstraktor plikow *.dat https://213.134.160.1/erav/fallout/f2datexpl.exe - przegladarka plikow *.dat https://213.134.160.1/erav/fallout/f2mapper.exe - 3D mapper https://213.134.160.1/erav/fallout/acmwav.exe - konwerter plikow acm do formatu wav

19.09.2002
18:34
[100]

xywex [ mlask mlask! ]

Chciałem tylko powiedzieć że jestem, czytam, żyję a jako że nie jestem statsiarzem nie mam tu nic do powiedzenia :-)

19.09.2002
18:36
[101]

xywex [ mlask mlask! ]

luuuudzie, dawajcie DUŻE logo początkowe bo właśnie zaóważyłem że jest to małe!

19.09.2002
19:13
[102]

Thornag [ Konsul ]

Link do nastepnego rozdziału:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.