Kumavan [ Bad to the bone ]
Jak zrobić w Excelu...
Witam. Excel to potężne narzędzie i mam nadzieję, że da się zrobić coś takiego:
Mam tabelkę z kilkoma kolumnami i chciałbym, żeby program sam dodawał kolejny sformatowany wiersz po wypełnieniu przeze mnie poprzedniego. Wiem, że można to robić łatwo ręcznie, ale ta tabelka ma służyć komuś innemu i chcę, żeby była dopracowana.
Będę wdzięczny za pomoc lub przynajmniej za odpowiedź, że się nie da.
Narmo [ nikt ]
Sformatować pierwszy wiersz, zaznaczyć, złapać za czarny kwadrat w rogu zaznaczenia (kursor zmieni się na cały czarny plus) i przeciągnąć w dół?
Kumavan [ Bad to the bone ]
Miałem nadzieję, że dałoby się to jakoś zautomatyzować :) Twój sposób ma minusy. Jeśli tabelka ma mieć grubszą ramkę dookoła, przeciąganie ostatniego wiesza spowoduje, że grubsza ramka pojawi się w wierszach.
Chyba się przejdę z piwem do znajomych magików z Excela.
Narmo [ nikt ]
Dlatego ramki robię zawsze na końcu :P
A zautomatyzować się pewnie da wykorzystując makra ale co i jak dokładniej to już nie powiem, bo z VB nie miałem prawie wcale do czynienia.
Kumavan [ Bad to the bone ]
Robię arkusz, który kilku osobom zaoszczędzi godziny spędzone z kalkulatorem nad książką przychodów i rozchodów i innymi papierami. Większość już zrobiona, teraz tylko dopracować takie właśnie bajery.
Dzięki.