GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale II cz. 2

15.09.2002
05:40
[1]

Dwalin [ Reggae ]

Icewind Dale II cz. 2

Oto i jest następna część wątku.

Czemu premiera jest dopiero 16 pażdziernika 2002 łeee :)

Link do poprzedniej części:

15.09.2002
07:56
[2]

Dwalin [ Reggae ]

Pojawił się oficjalny przewodnik do IWD II.

15.09.2002
08:29
smile
[3]

Don Clecuzzio [ Centurion ]

a gdzie można go kupić?

15.09.2002
08:43
smile
[4]

Adm. Krzysztow [ Pretorianin ]

Nie pytajcie, gdzie mozna go kupić. Zapytajcie, z kąd można zassać skany? ;))

15.09.2002
10:14
[5]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Jesli to jest poradnik tej samej firmy, co ten do BG2 to ja niechce! Czesc i czolem!

15.09.2002
10:59
[6]

Dwalin [ Reggae ]

Treść newsa z oficjalnej polskiej strony o IWD: "Zajmująca się wydawaniem poradników do gier - firma Prima Games - wydała kolejną książkę. Tym razem jest to Oficjalny Poradnik... do Icewind Dale II. Kosztuje 20 dolarów (13.99 w amazon.com), a znajdziemy w nim mapę każdej lokacji z gry... I wygląda na to, że w zasadzie na tym "oficjalność" i "dokładność" poradnika się kończy. Według recenzentów, produkt ten charakteryzuje się jedynie ogólnymi zasobami informacji o grze... "(...) Znajdziecie tu listę PODSTAWOWYCH statystyk broni i PODSTAWOWE informacje o zbrojach i tarczach. A wszystko na jednej stronie. Kompletnej listy przemiotów - brak. To samo dotyczy questów - większość głównych/pobocznych jest, ale w oficjalnym poradniku powinny znaleźć się informacje o KAŻDEJ możliwości zdobycia punktów doświadczenia. (...) Jeśli liczysz, że znajdziesz w tej książce "wszystko" - zawiedziesz się." Mimo to, poradnik chwalony jest za wprowadzenie do systemu 3 Edycji, za podpowiedzi dotyczące tworzenia własnych drużyn, oraz za ogólną przejrzystość. "Opisy są w miarę dokładne, (...) przedstawiają najważniejsze wady i zalety każdej rasy i umiejętności. Prima przygotowała także kilka "drużynowych poradników" dla nowych graczy." Wydawcą poradników w Polsce do tej pory było wydawnictwo CGS. Z tego co pamiętam, ukazał się Oficjalny Podrecznik do Baldur`s Gate II ( <----- więcej szczegółow na Oficjalnej Polskiej Stronie BG2), oraz do Black & White. Czy jednak w naszym kraju ujrzy światło dzienne Podręcznik do Icewind Dale II? Nie wiadomo. Strony wydawnictwa już nie ma, a telefony nie odpowiadają.."

15.09.2002
11:25
[7]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

eee tam....nigdy nie korzystałem z jakis poradników...wszystkie te rzeczy które sie tam znajdują zawsze odkrywam sam... a zresztą - czemu tam wszystko jest PODSTAWOWE ?

15.09.2002
16:50
[8]

Dwalin [ Reggae ]

^ UP ^ ' '

15.09.2002
16:50
[9]

Dwalin [ Reggae ]

hmmm... coś mi strzałeczki nie wyszły :)

15.09.2002
18:38
[10]

Dwalin [ Reggae ]

A oto niektóre nowości które są w IWD II: Nowe klasy 3 edycji DUNGEONS & DRAGONS: Barbarzyńca - Bezlitosny wojownik północy, używa swej wielkiej siły, szybkości i gniewu do walki z nieprzyjacielem. Mnich - Mistrz walki wręcz, którego najmocniejszą bronią jest potęga jego mądrości. Czarownik - Rzucanie czarów leży w jego naturze. Naznaczony krwią smoków, wykorzystuje surową, drzemiącą w nim moc do pokonywania swych adwersarzy. Rasy Postaci: Nowe rasy postaci, jak na przykład Drow czy Aasimar poszerzają wachlarz opcji związanych z bohaterami. Możesz teraz przedzierać się przez swych wrogów dzierżąc topór w każdej ręce, używając dwuręcznego stylu walki. Ulepszony Tryb Serce Furii: Ukończ grę i zagłęb się w udoskonalony tryb Serce Furii, przeznaczony dla prawdziwych fanów Icewind Dale II. Dodatkowe godziny grania zawierają pojedynki o wyjątkowo wysokim stopniu trudności, w których nagrodami są setki wspaniałych przedmiotów dostępnych tylko w tym trybie. Automatyczne balansowanie poziomu trudności gry: Skala trudności automatycznie zmienia się, dostosowując wyzwania do twojego poziomu trudności. Grający po raz pierwszy szybko opanują IWD II, podczas gdy zaawansowani gracze staną przed bardziej wymagającymi zadaniami. Czas Rzeczywisty: Rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym z możliwością zatrzymania w każdym momencie i zmiany strategii. Hordy Potworów/Ulepszenia Silnika: Podbij hordy potworów w każdej turze. Optymalizacja Silnika Infinity, zdobywcy wielu nagród umożlia potyczki z ilością wrogów większą, niż kiedykolwiek dotąd. Nowe Potwory, Czary i Przedmioty: Podczas swej wyprawy użyj ponad 300 wstrząsających czarów, skrzyżuj oręż z nowymi potworami i zbierz setki nowych, potężnych przedmiotów. Grafika: Dla przedstawienia oszałamiajšcych efektów graficznych gra oficjalnie obsługuje rozdzielczości do 1024 x 768 i wykorzystuje OpenGL. Tryb Wielu Graczy: Udoskonalony tryb dla wielu graczy pozwala bawić się jednocześnie 6 osobom naraz.

15.09.2002
18:44
[11]

zibij [ Legionista ]

Pytanie z innej beczki ;). Ma ktos patcha Wizardry 8?

15.09.2002
18:45
smile
[12]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Widzial, ktos moze to "automatyczne balansowanie poziomu trudności gry:" ??? Bo ja nie.

16.09.2002
15:12
[13]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

mam pytanie do ludzi którzy już grali: w lodowym zamku Aurill jest zagadka z obrotowym kołem - jak nim odpowiednie "zakręcić"?

16.09.2002
16:25
[14]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Lesaonar -> zalezy co chesz osiagnac, o ile pamietam mozna bylo : 1) otworzyc serie drzwi na polnocy, 2) otworzyc zamkniete drzwi od bibloiteki, 3) wylaczyc pole antymagiczne w wiezieniu Pola nie wylaczalem, bo po co ;) a odpowiednie drzwi maja na sobnie napisane jak zakrecic kolem (do pola magicznego tez byl gdzies przepis). Samym kolem krecisz klikajac myszka z lewej (w lewo) lub z prawej (w prawo), po kazdym kliknieciu w statusie masz napisane jaki kierunek kolo wskazuje. Ogolnie jak masz np. SE, NW ustawic, to najpierw w lewo krecisz az pokaze SE, potem w prawo az pokaze NW i koniec.

16.09.2002
17:03
[15]

Dwalin [ Reggae ]

FAQ dotyczący IWD II P: Czym jest Icewind Dale? A: Icewind Dale to gra GPR osadzona w świecie Forgottne Realms przeznaczona dla jednego, lub wielu graczy. Główny nacisk położony został na klasyczną eksplorację lochów, a nie na rozbudowaną fabułę. Gra skupia się wokół całej drużyny, a nie wokół jednej postaci. P: Kto produkuje/wydaje Icewind Dale? A: Icewind Dale zostało wyprodukowane i wydane przez Black Isle Studios, dział Interplay. Black Isle Studios składa się z ludzi, którzy pracowali przy takich hitach jak Fallout czy Planescape: Torment. P: Jakiego enginu używa Icewind Dale? Q: Używamu zmodyfikowanego enginu Infinity firmy Bioware, enginu który został wykorzystany w grach Baldur's Gate i Planescape: Torment. P: Na jakich zasadach opiera się system Icewind Dale? O: Wykorzystujmy Drugą Edycję zasad AD&D, tą samą co w Baldur's Gate. P: Gdzie dokładnie rozgrywa się Icewind Dale? O: Icewind Dale rozgrywa się w okolicach zwanych, no cóż, Icewind Dale [Dolina Mroźnego Wiatru przyp.red.]. Okolica ta znana jest z popularnych książek autorstwa Roberta Salvatore, opublikowanych przez Wizards of the Coast. Twoja drużyna zaczyna w Easthaven, jednego z dziesieciu miast Icewind Dale. Z tamtąd drużyna dotrze do gór Spine of the World. P: Ile lokacji będzie można odwiedzić? O: Jest więcej niż dziesięć nowych, głównych obszarów, oraz kilkanaście mniejszych. Jest także ponad 50 nowych lochów. P: Co można o nich powiedzieć? A: Stworzyliśmy dla Was rozmaity zestaw różnoarakich otoczeń. Mamy lodowe przełęcze, prowadzących do wypełnionych parą geotermicznych systemów jaskiń, przez nawiedzone elfie ruiny, do tuneli rzeźbionych przez serce żyjącego lodowca, a to tylko mała próbka tego, co znajdziemy w grze. P: Ilo nowych NPC możemy przyłączyć do drużyny? O: Będziecie tworzyć całą, sześcio-osobową, drużynę na początku gry, możecie się także zdecydować na jedną z drużyn, które dla Was przygotowaliśmy. Nie będziecie więc mieli żadnych NPC w drużynie na stałe, niektórzy jednak będą z wami przez krótki czas podróżować. P: Czy będzie można wykorzystać swoje postacie z Baldur's Gate? O: Nie, drużynę składającą się z od jednego do sześciu postaci będziecie tworzyć sami. P: Czy mogę grać jako Drow [ciemny elf przyp.red]? O: Tylko kosmetycznie. Możez zmienić kolor skóry swojej postaci na czarny, włosy na białe, ale w grze nie otzrymasz żadnych ciemnych zdolności. P: Czy w grze są jakieś nowe magiczne przedmioty? O: Tak, całe mnóstwo. Wiele z magicznych przedmiotwó, które można odnaleźć podczas gry mogą wydać się znajmoe z Forgotten Realms. Inne są całkiem nowe, unikatowe i mogą zaskoczyć graczy. Wiele przedmiotów jest losowych. Możesz ukończyć grę dwa, lub trzy razy i za każdym razem odnaleźć inne przedmioty. P: Czy są nowe czary? O: Tak, będzie wiele nowych czarów, oraz kilka znancyh, ale całkiem inaczej wyglądających na ekranie. Największą zmianą jaką można zauważyć jest obecność nowych wysoko poziomowych czarów. Niektóre z najmocniejszych mogą być wykorzystywane tylko przez Twoich preciwników. P: Czy są jakieś nowe potwory? O: Mamy całe hordy nowych potworów, z którymi muisz się zmierzyć. Pierwszą rzeczą jaką zauważysz jest róznica w rozmiarze między członkami drużyny oraz co groźniejszymi bestiami. Wszystkie potwory, które napotkasz będą miały odpowiedną, proporcjonalną wielkość. W sumie w grze pojawi się około 50 nowych potworów. P: Czy w grze pojawią się szable, bicze i/lub karabiny maszynowe? O: Broń dostępna w grze jest podobna do tej z Baldur's Gate. Żadnych strzelb. W grze jednak pojawia się dość duża liczba nowych, unikalnych broni, których jeszcze nie widzieliście. P: Czy obrażenia od dużych kreatur zostały zaimplementowane? O: Niestety nie mogliśmy tego dodać dużych obrażeń ze względu na ograniczenia czasowe. P: Słyszałem, że coś pozmieniało się w kwestii łuków i kusz, o co chodzi? O: Obrażenia zadawane przez łuki nie są sumowane z bonusem za wysoką siłę. W zamian ich 'wymagania' co do siły są teraz minimalne, oraz otrzymujesz stały bonus do obrażeń. W przypadku kusz jest to bonus +2 do obrażeń, ciężkie kusze dostają kolejne +2 do obrażeń. Wszystkie bełty mają teraz bazowe obrażenia 1-8 pkt. P: Jakie będą różnice pomiędzy Icewind Dale oraz Baldur's Gate/Opowieści z Wybrzeża Mieczy? O: Jest szereg małych zmian. Jeżeli chodzi zaś o samą rozgrywkę, IwD skupia się raczej wokół motywu eksploracji podziemi, a nie wokół podróżowania po otwartych terenach. P: Czy możemy grać kapłanami - specjalistami? O: Nie. P: Czy w grze pojawią się trucizny? O: Gracz nie będzie miał dostępu do żadnych trucizn (oprócz magicznych przedmiotów, dajacych efekt zatrucia), jednak niektóre potwory będą mogły zatruć gracza. P: Czy są jakieś nowe efekty czarów, portrety? O: Prawie każdy czar posiada nową animację, to samo tyczy się potretów, których w grze jest dość sporo. P: Czy w Icewind Dale są smoki? O: Nie, smoki nie pojawią się w Icewind Dale. Już na początki zdecydowaliśmy się, że jeżeli nie możemy zrobić tego dobrze to lepiej nie róbmy tego wcale. Długo próbowaliśmy zaimplementować smoki, ale bez poważnych modyfikacji nie mogliśmy przedstawić ich w pełni chwały, więc nie zdecydowaliśmy się na ich umieszczenie w grze. P: W jakiej rozdzielczości działa Icewind Dale? O: Tylko w 640x480. P: Jakie są wymagania sprzętowe dla Icewind Dale? Wymagane: Pentium 233 32 MB RAM 8x CD-ROM Rekomendowane: Pentium 266 64 MB RAM 8x CD-ROM P: W niektórych lokacjach gra 'zwalnia', czy mogę coś na to poradzić? O: Jest kilka sposobów: Wyłącz dodatkowe efekty graficzne Wyłącz dźwięki otoczenia Wyłącz EAX P: Czy w Icewind Dale będziemy mogli biegać? O: Nie. Jednak prędkość chodzenia została zwiększona. P: W jakim okresie dzieje się gra? O: W roku 1281, w Roku Zimnej Duszy, czyli przed Czasem Kłopotów. P: Czy w grze będziemy mogli spotkać jakieś historyczne postacie, jak Drizzt czy Wulgraf? O: Nie, gra dzieje się na 16 lat przed pojawieniem się Drizzta i 80 lat przed narodzinamu Wulgrafa. P: Czy są jakieś nowe rasy, profesje, lub kombinacje dwu/wielo klasowców? O: Nie. P: Czy łowcy mogą używać dwóch szabli na raz? O: Nie, jednak łowcy dostaja dodatkowe ataki na turę. P: Jak duża jest gra, na ilu kompaktach się pojawi? O: Gra będzie sprzedawana na 2 CD. P: Ile wynosi ograniczenie doświadczenia? O: 1,801,000 PD P: Ile nowych głosów i portretów jest w grze? O: 35 nowych portretów, oraz 24 nowe głosy. P: Czy można użyć własnych portretów i głosów? O: Tak, w ten sam sposób jak w Baldur's Gate. P: Jaka jest nalepsza drużyna? O: Próbowaliśmy tak zrobić grę, aby gracz mógł eksperymentować z nowymi drużynami. P: Czy gra jest nie liniowa? O: Jest bardzo liniowa, co nie znaczy, że za każdym razem wygląda tak samo, jest wiele niezależnych questów, czesto dialogi wyglądają inaczej w zależności od płci, profesji i rasy rozmówcy. P: Czy gra to zwykły hack-and-slash? Jest jakaś fabuła? O: Główny cel gry do walka, mimo wszystko jest troche dialogów, oraz dość ciekawa fabuła.

16.09.2002
17:06
smile
[16]

Valencis [ Transmuter ]

Uch, to chyba nie ten FAQ. :)

16.09.2002
17:40
smile
[17]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

W jakie featy powinien inwestować Mnich i jakie dokładnie działanie ma feat "Ambidexterity" ??

16.09.2002
17:41
smile
[18]

Misio-Jedi [ Legend ]

Ja mam tylko jedno pytanie: - Czy grafikę do ID II robią ci sami goście co do ID I ?

16.09.2002
20:17
smile
[19]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

Jeszcze jedna sprawa, zacząlem grać od nowa własnym teamem a nie przygotowanym przez twórców i interesuje mnie co to jest ( na czerwono na obrazku ), o co w tym chodzi ?? -------->

16.09.2002
22:26
[20]

Vasago [ spamer ]

Ambidexterity to oburęcznosc.O ile sie nie myle likwiduje ujemne wspólczynniki dla lewej reki

16.09.2002
22:35
[21]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

Dwalin --> buhahahah niezle :) ponizej POPRAWE FAQ :) Q: Czym jest Icewind Dale II? A: Icewind Dale™ II jest sequelem gry ze stajni Black Isle/Bioware - Icewind Dale (Dolina Lodowego Wichru). Nie musisz posiadać pierwszej części gry, aby grać w drugą. Q: Kto jest dystrybutorem i wydawcą Icewind Dale II? A: Wydawcą Icewind Dale II jest Black Isle Studios, oddział gier RPG firmy Interplay Entertainment Corp. Nad Icewind Dale II pracuje większość osób, które tworzyły pierwszą część gry, duża część z nich pracowała także nad Fallout'em™, Fallout'em 2 i grą Planescape™: Torment™. Q: Jakiego silnika graficznego używa Icewind Dale II? A: Icewind Dale II używa znacznie zmodyfikowanego silnika graficznego BioWare Infinity Engine™, który używany był w Icewind Dale, Baldur's Gate™ II: Shadows of Amn™ i innych grach Black Isle Studios. Infinity Engine jest sercem gier produkowanych przez BioWare Corp. i używanych w serii Baldur's Gate oraz Planescape: Torment. Q: Czy będę mógł importować swoje postacie z Icewind Dale? A: Nie, ponieważ wydarzenia w Icewind Dale II rozgrywają się wiele lat po tych z pierwszej części gry. Q: Czy będę mógł grać w Icewind Dale II nie grając w Icewind Dale? A: Oczywiście. Fabuła obu tych gier różni się, więc nie będzie przeszkadzało Ci to w grze. Q: Jakie ulepszenia zastosowano w stosunku do pierwszej części gry? A: Oczywiście oprócz nowych lokacji, pojawiło się mnóstwo nowych rzeczy: zaklęcia, przedmioty, mechanizmy interfejsu i nowe zdolności niedostępne w pierwszej części. Poniżej krótka lista nowości w Icewind Dale II: Nowe klasy postaci, jak Barbarzyńca, Czarownik i Mnich. Nowe profesje Nowe rasy i podrasy, a dokładnie: Ludzie: - Człowiek - Aasimar - Diabelstwo (Tiefling) Elfy: - Elf (Normalny - Księżycowy) - Drow (Mroczny Elf) - Leśny Elf Krasnoludy: - Krasnolud (Normalny - Tarczy) - Złoty Krasnolud - Duergar (Szary Krasnolud) Gnomy: - Gnom (Normlany - Skalny) - Svirfnebli (Gnom Głębinowy) Niziołki: [Nazwy podane są w języku angielskim, ponieważ jeszcze nie wiemy jak przetłumaczone zostaną na Polski - nie chcemy wprowadzać Was w błąd] - Niziołek (Normalny - Lightfoot) - Strongheart - Ghostwise Pół-Elfy Pół-Orki Nowe zaklęcia dla kapłana, druida i czarodzieja. Nowy losowy generator przedmiotów dla wrogów. Nowe zestawy portretów. Nowe zestawy dźwięków. Q: Ile nowych obszarów będzie można odkryć? A: Fabuła Icewind Dale II rozpoczyna się w mieście Targos, jednym z Dziesięciu Miast Doliny Lodowego Wichru. Właśnie stamtąd podróżnicy będą mogli wyruszyć do Podmroku, odwiedzić Zimne Bagna i Pola Mordu... a to dosłownie jedynie kilka lokacji ze wszystkich dostępnych w Icewind Dale II. Musicie wiedzieć, że cała gra będzie o wiele większa i dłuższa niż Icewind Dale. Q: Ile zajmuje przejście całego Icewind Dale II? A: Planujemy 30-40 godzin gry. Jednak ulepszony tryb "Serce Furii" sprawia, że gra jest o wiele trudniejsza, tak więc przejście jej w tym trybie zajmie o wiele więcej czasu. Icewind Dale II jest o dłuższa niż pierwsza część gry wraz z dodatkiem Serce Zimy. Q: Czy podczas gry możemy dołączyć do drużyny jakiegoś komputerowego NPC? A: Podobnie jak w Icewind Dale, nie będzie takiej możliwości. Na samym początku gry tworzymy sześć postaci. Będzie można użyć także postaci, lub zestawów drużyn dostarczonych z grą. Q: Czy będziemy mogli używać naszych bohaterów lub NPC z Baldur's Gate i Icewind Dale? A: Nie, ponieważ w Twojej drużynie nie będzie żadnego NPC. Sam będziesz tworzył swoje sześć postaci na początku gry. Możesz też użyć postaci dostarczonych z grą. Nie będzie można używać postaci i zapisanych gier z Baldur's Gate, Opowieści z Wybrzeża Mieczy™, Baldur's Gate II: Cieni Amn lub Planescape: Torment. Q: Czy są jakieś nowe magiczne przedmioty? A: Och, tak - nasz "kowal", J.E. Sawyer, był bardzo przedsiębiorczy. Spodziewajcie się wielu nowych magicznych przedmiotów, których jeszcze nigdy nie widzieliście. Niektóre z nich należą tylko do poszczególnych osób bądź potworów, inne znaleźć można tylko na odpowiednich lokacjach. Jeszcze inne są w zestawie losowych przedmiotów. Miejcie więc na nie oko - jak je już znajdziecie, naprawdę nie będziecie zawiedzeni - choć Wasi wrogowie mogą być z tego powodu niezbyt szczęśliwi. Q: Czy będą jakieś nowe zaklęcia? A: Ponad 50 nowych zaklęć. Zostały podzielone między druida, kapłana i profesje czarodziei, więc spodziewajcie się nowego magicznego arsenału. Kilka nowych zaklęć to np. Opóźniona Kula Ognia, Ochrona przed negatywną energią, Odbity obraz, Cudowne Przypomnienie, Elektryczna Pętla Geedleia. Q: Czy będą jakieś nowe potwory? A: W Icewind Dale II spotkacie multum nowych potwórów, jak Żukoniedźwiedzie, Ujeżdżające Worgi Gobliny i Dridery [Drowy zmienione za karę w przypominające pająki potwory]. Będzie ich naprawdę sporo. Q: Czy kapłani będą mieli swoje podklasy zależne od ich wiary? A: Tak. Będzie można wybrać kilka różnych profesji kapłana. Każda będzie miała swoje unikalne zdolności, czyli umiejętności zyskane od wyznawanej wiary. Dotyczy to także Paladynów i Mnichów - oni też będą mogli wybrać "wyznawaną" wiarę. Q: Jaką rozdzielczość ekranu obsługuje Icewind Dale II? A: Icewind Dale II pozwal grać w rozdzielczościach 640x480, 800 x 600, 1024x768, 1280x960, 1600x1200, a nawet 2048x1536. Q: Jakie są wymagania sprzętowe gry Icewind Dale II? A: Poniżej przedstawiam wymagania: Wymagane: Pentium II 350 lub AMD K6(R)-III/400Mhz 64 MB RAM 8x CD-ROM Karta graficzna zgodna z DirectX Karta dźwiękowa zgodna z DirectX Windows 95/98/ME/2000/XP DirectX 8.0 lub wyższy Zalecane: Pentium III 500 lub AMD Duron lub Athlon 128 MB RAM Karta graficzna zgodna z DirectX Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 16x CD-ROM lub DVD-Rom Stałe łącze dla trybu multiplayer Windows XP DirectX 8.0 lub wyższy Q: Czy w Icewind Dale II możemy spotkać bohaterów Zapomnianych Krain związanych z Doliną Lodowego Wichru, jak Drizzta czy Wulfgara? A: Nie. Gra dzieje się w czasach, gdy Drizzt nie przebywał na powierzchni Faerunu, a Wulfgar jeszcze się nie urodził. Q: Czy będą jakieś nowe rasy? A: W Icewind Dale II będzie Pół-Ork jako nowa rasa, oraz wiele pod-ras. Kilka przykładów to Drow (czyli Mroczny Elf), Złote Krasnoludy i Diabelstwa (Tieflingi). Pod-rasy posiadają modyfikatory i specjalne zdolności, ale otrzymują też kary. Q: Czy będą jakieś nowe profesje? A: Tak. Dodaliśmy Barbarzyńcę, Czarownika i Mnicha - dostępne już w Baldur's Gate II: Cienie Amn. Dodajemy także mnóstwo nowych pod-klas. Przykładem może być Najemnik jako profesja wojownika, Wotariusz jako profesja Paladyna, oraz wiele, wiele innych. Wieloklasowość także została zmieniona na zasady 3-ciej edycji AD&D. To oznacza wiele nowych klas postaci, jak Łowca/Druid, Kapłan/Bard itp. Q: Ile płyt zajmie Icewind Dale II? A: Planujemy wydanie gry na dwóch płytach CD. To może się jeszcze zmienić w zależności od tego, ile zajmować będą pliki gry. Q: Czy w Icewind Dale II jest limit punktów doświadczenia, a jeśli tak, to ile wynosi? A: Jeśli grasz w trybie Serce Furii, możesz osiągnąć nawet 30 poziom. Tak więc możesz być naprawdę POTĘŻNY. Q: Czy możemy importować swoje portrety i zestawy dźwięków? A: Tak. Dokładnie w ten sam sposób, co w Icewind Dale. Q: Czy Icewind Dale II jest grą tak samo liniową jak Icewind Dale I? A: Icewind Dale II JEST tak samo liniowa jak Icewind Dale. Podobnie też opcje dialogów i zachowania NPC zależeć będą od rasy, charakteru, profesji, płci i wysokości poszczególnych cech naszych bohaterów. Możesz również grać w Icewind Dale II kilka razy i znaleźć wiele nowych magicznych przedmiotów. Q: Jak długo będą ładować się lokacje w Icewind Dale II? A: Podobnie jak w innych produkcjach Black Isle Studios. Q: Jaka jest fabuła Icewind Dale II? A: Akcja rozgrywa się w północnej części Faerunu. Do miasta Targos z całego Dekapolis schodzą się najemnicy, wojownicy i poszukiwacze przygód, aby powstrzymać liczne goblińskie hordy. Nieznana siła chce zniszczyć Dziesięć Miast. Do Ciebie, graczu, należeć będzie rozpoznanie zła... i pokonanie go za wszelką cenę. Q: Na kiedy planowana jest premiera gry? A: Premiera została przełożona (miała odbyć się 28 maja 2002) na bliżej nieokreślony termin.

17.09.2002
07:17
[22]

Dwalin [ Reggae ]

Pojawił się Beta Patch 2.01 B2 dla Icewind Dale II. Poniżej przedstawiamy listę błędów, jakie naprawia druga łatka... OGÓLNE BŁEDY - Naprawia problemy z pojawianiem się okienek komunikatowych z pliku "chdatatypes.cpp" podczas ładnowania się gry. - Naprawia problem z zaklęciem "Gilf Strażniczy" na kartach opartych na chipcecie Kyro BŁĘDY EFEKTÓW - Naprawia błąd z bohaterami, którzy zgineli z powodu "Wyssania Energii", co powodowało spowalnianie gry, przede wszystkim w trybie multiplayer. - "Przemiana Tensera" dezaktywuje teraz ikony zaklęć, ale nie usuwa ich. - Naprawia krytyczny błąd pojawiający się podczas ładowania gry z bohaterem mającym na sobie np. szatę, posiadającym tarczę w "podręcznej broni", oraz łuk lub kuszę jako aktualną broń. - Wspomagające pieśni barda nie dotyczą już wrogów. BŁĘDY INTERFEJSU - Naprawiono rzadki błąd umożliwiający sprzedawanie niezydentyfikowanych przedmiotów w torbach. - Naprawiono rzadki błąd z zawieszaniem się gry po kliknięciu na "Mapę świata". BŁĘDY IMPLEMENTACJI ZASAD - Naprawiono błąd, przez który "naturalne 20" przy trafieniu krytycznym nadal nie pozwalało graczowi trafić potwora z KP większą niż teoretycznie pozwala na to jego zdolność do trafienia. - Bard może teraz poprawnie używać modyfikatora Charyzmy dla zaklęć (zamiast - błędnie zaimplementowanej - Inteligencji). BŁEDY SKRYPTÓW - Naprawiono błąd z komendą Hide(), nie resetującą się dla skryptów. Naprawi to skrypty dla łotrzyków, dzięki którym automatycznie włączy się "krycie się". Ech, dużo tego. Bardzo prawdopodobne jest jednak, że polscy gracze unikną konieczności ściągania jakichkolwiek "łatek". Łatka możecie ściągnąć z tąd:

17.09.2002
07:18
[23]

Dwalin [ Reggae ]

Hebron --> Dzięki za poprawienie FAQ

17.09.2002
07:25
[24]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

Vasago <-- oburęczność ale w sensie używania dwóch broni naraz czy broni oburęcznej ??

17.09.2002
07:42
smile
[25]

Adamus [ Gladiator ]

(KALUCYN) --> Niektóre rasy sa tak potężne, że rozpoczynją grę z "karą" poziomu, albo dwóch (jak w przypadku drowa) i przez to są opuźnione względem innych, żeby wyrównac szanse.

17.09.2002
07:55
[26]

Adamus [ Gladiator ]

(KAPUCYN) --> Sorry, za przekręcenie nicka (palec mi sie omsknął z literki)

17.09.2002
11:26
[27]

Vasago [ spamer ]

(KAPUCYN)-->Dwóch broni BTW czy ktos moze wie jak wyglada sprawa z ta druga bronia(lewa reka).W NN miala być mniejsza niż ta w prawej(czyli np. combo miecz + sztylet)j,inaczej pojawialy sie jakies ujemne modyfikatory.W ID2 tez tak jest? W sumie NN przeszedlem z dwoma katanami,a w ID2 uzywam dlugich mieczy,ale chcialbym wiedziec :)

17.09.2002
11:53
[28]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Vasago -->> tak, w ID2 walcząc dwoma długimi brońmi dostajesz dodatkową karę do trafienia do OBU broni. Możesz to łatwo zweryfikować w karcie postaci (bodajże druga zakładka). Masz tam podane bonusy do trafienia na obie ręce. Pozmieniaj sobie bronie i popatrz jakie są różnice.

17.09.2002
16:37
[29]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Robo -> dzięki, ale ten zamek ma zagadki do których jakoś nie mam głowy :(........ Mógłby mi ktoś powiedzieć jak na niższych poziomach Klasztoru Aurill przejść przez drzwi (chyba nawet ukryte) na których pisze "embarace shadow" czy jakoś tak. z góry dzięki p.s. kilka godzin temu źle awansowałem i czy jest jakaś możliwość tegoś odwrócenia ? Chodzi mi o coś a'la dalekeeper...

17.09.2002
17:29
smile
[30]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Lesaonar -> na milosc boska ;) sa dopiero dwa watki, w pierszym tlumaczylem, juz komus z tymi drzwiami. Rozumiem, ze nie chce sie czytac :) to wkleje co napisalem: kiowas [Melus Braveheartus] ICQ: 103674104 Potrzebuje pomocy. Zacialem sie w lodowym zamku na poziomie z dzialkiem energetycznym (czy cokolwiek to jest). Zostalo mi jeszcze bodajze troje drzwi do otwarcia, wiem ze mozna to zrobic tylko tym dzialkiem, ale jest tylko jedno lustro, ktore mozna przestawiac w roznej pozycji i nie wiem jak mam otworzyc zamkniete drzwi. Probowalem ustawiac dzialko i lustro na rozne sposoby, ale nic to nie dalo. nie wiem tez jak otworzyc sekretne drzwi, przy ktorych kliknieciu wyswietla sie napis 'embrace shadow' (obejmij ciemnosc?). Moze ktos pomoze? _Robo_ [Generał] Gadu-Gadu: 2356648 kiowas -> level wyzej po prawej u gory jest pokoj z obrazem jak zagadasz do niego odpowiednio to pojawisz sie za drzwiami (embrace shadow), ktorych nie mozesz otworzyc ale od wewnatrz mozesz; (w tym pokoju beda kolejne drzwi wraz z duza sylwetka cienia, wtedy aby je otworzyc musisz strzelic z tego dzialka na polnoc tylko najpierw przestaw lustro na polnocy na lewo.

17.09.2002
19:41
smile
[31]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Robo -> wielkie dzięki, ale miej nadzieję że to ko niec moich niejasności w id2 :)...

17.09.2002
20:04
smile
[32]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Lesaonar -> nie mow hop :) jeszcze nie byles w Dragons Eye :))

17.09.2002
20:09
[33]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Robo -> znowu? :(

17.09.2002
21:38
[34]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

a czy jest mozliwosc odpalenia gry w 640x480 rozdzielczosci bo niestety moj wysluzony celeronek 500 i 192 MB Ramu nie daja sobie rady i gierka haczy ??

17.09.2002
21:44
[35]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Kapucyn -> O ile pamietam to min jest 800x600 ale masz w setupie kupe detali ktore mozesz pozmniejszac, zeby chodzilo lepiej

17.09.2002
22:11
[36]

Yogi_B [ Konsul ]

piszę ten post na prośbęe kolegi(sam nie wiem o co chodzi bo czekam na polską wersję) - czy zadaniee ze statkiem powietrznym jest obowiązkowe; kolega nie może znaleźć zwykłej broni, mimo, że przeszedł już całą świętynię(2 poziomy), mówi, ze nie działa też numer ze spaniem i atakami potworów, bo nikt takiej broni nie zostawia. Nie ma też jej żaden kupiec.

17.09.2002
22:21
[37]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Yogi -> O ile dobrze zrozumialem o co mu chodzi -> to nie przeszedl calej swiatyni. Po jej przejsciu, zwykla bron (w sumie to jeden ze skladnikow czaru do naprawy statku pow.) i inne skladniki dajesz kolesiowi, ktory byl uwieziony w swiatyni i on idzie do kolesia od latajacego statku. Ty sam wyruszasz na piechote, juz nie wracasz do statku. (prawdopodobnie nie trzeba mu nawet tego dawac ale mialem taka opcje w dialogu to dalem, ale nie jestem pewnien, moze jest tam jakis dodatkowy quest)

17.09.2002
22:30
smile
[38]

Yogi_B [ Konsul ]

_Robo_ - dzięki, a swoją drogą co to jest "zwykła broń" - coś jak "zwykły proszek" :))))

17.09.2002
23:21
[39]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Yogi_B -> broń zwykła to broń nie umagicznina czyli nie posiadająza żadnego zaklęcia stałego (enchenchment) broń "niezwykła" to po prostu broń magiczna Swoją drogą mam inny problem - napewno od czasu utworzenia członków drużyny poupadały im statystyki (chyba nie wszystkim). Moja główna postać straciła 2 pkt. siły (ma w sumie 11lvl.) O co z tym chodzi. I na pewno nie jestem przeklęty.

17.09.2002
23:22
smile
[40]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

p.s. czy jest już jakiś edytor a'la dalekeeper?

18.09.2002
17:06
smile
[41]

Dwalin [ Reggae ]

Jak by ktoś nie zauwazył (to chyba nie możliwe :) to dzisiaj pracę rozpoczeła oficjalna polska strona o NWN. Oto adres:

18.09.2002
17:25
[42]

.:[ Tomash ]:. [ Centurion ]

wiem ze to nie na temat ale zna ktos moze tutaj dokladna date premiery NwN PL??

18.09.2002
17:27
smile
[43]

Dwalin [ Reggae ]

.:[ Tomash ]:. --> miała być bodajże 9 pażdziernika ale przełozyli i prawdopodobnie wypadnie na koniec października albo początek listopada :(

18.09.2002
18:37
[44]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Lesaonar -> co do statystyk, to czesc potworow ma umiejetnosc energy drain czy jakos tak. W sumie wyglada to tak, ze np. zabiera ci po uderzeniu np 2 pkt. z sily itp. Nie mozna sie tego pozbyc, poprzez zwykle spanie (rest). Mozna albo usunac to w swiatyniach (kupic restoration) albo rzucic czar restoration klerykiem.

18.09.2002
18:38
smile
[45]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

^ UP^ (chociaż powiedzcie czy się opłaca szukać)

18.09.2002
20:46
smile
[46]

Elthan [ Centurion ]

[ Tomash] ---> Na oficjlanej stronie CDP jest 2 października ;)

18.09.2002
20:56
[47]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

musze powiedzieć, że gra jest bardzo klimatyczna, na pewno o wiele lepsza niz ID 1. gra się miło i przyjemnie (mimo, ze dla niektorych wadą mogą byc czeste walki), narazie jestem w momencie rozbicia sie statku powietrznego :-))

18.09.2002
21:29
[48]

Vasago [ spamer ]

Sabathius-->Z pewnym opóźnieniem,ale dziękuję :) (KAPUCYN)-->Jeżeli dalej haczy,to zjedź w konfigu z P600 do P450.U mnie różnica w płynności jest olbrzymia.

18.09.2002
21:34
[49]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

Vasago tez to odkrylem :-)), da sie grac, haczy tylko jak jest bardzo duzo przeciwnikow naraz, a to sie tak czesto nie zdaza, ale jedno mi utkwiło w pamięci, otóz na jednej z map (2 poziom jaskin pod fortecą goblinow) wogole nie dalo sie grac, gra tak sie zacinała ze przejcie korytarzem graniczylo z cudem, na szczescie jakos to przeszedłem i moge dalej rozkoszowac sie rozgywką. Moze podzieli się ktos swoimi spostrzezeniami odnosnie inwestowania w poszczegolne featy u roznych klas, bo ja mam czesto problemy z wyborem podczas awansu na kolejne poziomy.

18.09.2002
22:14
smile
[50]

pisz [ nihilista ]

A ja od przeszło pół roku gram w "jedynkę" i dopiero walczę ze wstrętnymi wężami :) Chyba mi coś woooolno idzie..... :D

18.09.2002
22:26
[51]

Superstar [ Konsul ]

drugi raz przelozyli premiere ?!?!? BAUHAHAHA

18.09.2002
22:30
[52]

Superstar [ Konsul ]

a nie pomylilo mi sie :-) ale ostatnio zakrecony jestem heh

18.09.2002
22:35
smile
[53]

NosferX [ Pretorianin ]

Mam problem w Ice Tample...jak odtworzyc drzwi przy Abyssalach lub jak wejsc po schodach??

18.09.2002
22:56
smile
[54]

NosferX [ Pretorianin ]

Czy nikt tam nie doszedl jeszcze? Prosze o pomoc

19.09.2002
02:52
[55]

Elthan [ Centurion ]

NosferX ----> Chodzi ci o Ice temple w 2 rozdziale? Poszukaj amletu z symbolem Auril. Powinno pomóc.

19.09.2002
10:32
smile
[56]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

jestem w tej niby Ice Temple, wszystkich juz zabiłem razem z Scherinkal i wtedy przychodzi kryształowy golem (wychodzi z takiego bocznego zamknietego korytarza) i rozwala mnie bez problemu, jest odporny na kazdą bron, jaki wspolczynnik powinna mniec bron aby moc go zranic i do czego jest potrzebny pierscien znaleziony przy jednym z wyznawcow ?smoka?. Odnosnie tych wyznawcow to nie mozna z nimi normalnie porozmawiac, albo cie zaatakują i wezwą golema albo po prostu odchodzisz z pustymi rekami ?

19.09.2002
10:38
[57]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Kapu --- Golem jest cienki jak masz Summon monster 4, nawet trójki chyba starczą, no i do tej pory z jedną broń na niego musiałeś znależć. Jest do sklepania. Ale powiem Ci że dopiero teraz zaczynają się schody. Od tego momentu lepiej miej pod ręką kartkę i długopis i czytaj wszystko uważnie bo będziesz inaczej godzinami siedział w jednym miejscu. Jak się cieszę że już jestem daleko dalej. :) Ale powiem że u monków chwilkę się męczyłem, ale to i tak nic z tym co było w lesie. hehe

19.09.2002
10:44
[58]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

najlepsza bron jaką mam to o ile sie nie myle chyab +2, na golemy to nie skutkuje, ide wyprobowac ten czar z przywolywaniem potworow moze poskutkuje...

19.09.2002
10:48
[59]

Vasago [ spamer ]

Na krysztalowego dziala tylko broń miotana.Nie masz co nawalac mieczem :)

19.09.2002
10:54
[60]

Vasago [ spamer ]

Znowu niezbyt precyzyjnie.Łuku czy kusza chyba się do tej kategori nie zalicza,a też działa :P Wszystko jedno czym,byle na dystans :)

19.09.2002
10:56
smile
[61]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

ale jakie umagicznienie powinny miec pociski do niej wsadzone, bo jak strzelam zwykłymi strzałami/bełtami/kamieniami to nadal golem jest odporny ?

19.09.2002
10:56
[62]

kiowas [ Legend ]

Nie tylko miotana. Wystarczy miec porzadny mlotek i sparawa zalatwiona (obrazenia typu lupanego:)

19.09.2002
11:01
[63]

Vasago [ spamer ]

Hmmm,jestem w piątym rozdziale i nie bardzo pamietam jakich strzał używalem w drugim.A nie da się przed nim po prostu uciec do swiatyni?Jeżeli za punkt honoru postawiłes sobie zabicie tego golema,to tam znajdziesz troche pociskow :)

19.09.2002
11:07
smile
[64]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

niestety dementuje to, obrazenia typu piercing nie odzialywują na golema, jest niewrazliwy na bron miotaną (uzywalem do tegio celu najlepszych pociskow jakie mialem +2, po prostu jest nie wrazliwy na takie obrazenia). kurde nie mam zadengo młotka, co prawda kaplan ma cep ale u niego trafienie w cokolwiek graniczy z cudem, moj głowny wojownik ktory uzywa dwoch mieczy nie ma szans aby poradzil sobie z golemem, a mnich walczący tylko wrecz jest na razie za słaby i dla golema stanowil by tylko małą przekąske :-) vasago otoz to nie pojde dalej dopuki nie pozbede sie tego wrednego golema, po prostu nie lubie zostawiac nie załatwionych spraw...

19.09.2002
11:09
[65]

Vasago [ spamer ]

W takim razie posypuje głowę popiolem;) Młota nie używałem,a info o broni miotanej oparłem na znalezionej w tej lokacji kartce(zakaz rzucania w golema kamieniami). Też mam pytanie.Znaleźliscie w Kuldahar tego handlarza,który miał się tam pojawić dzięki bonusowemu CD?W pliku readme wyjasniają,że znajuduje się w wieży na połnocnym zach.Ja tam znalazłem tylko syna kowala sprzedającego zaklecia.Zadnego żywiolaka powietrza nie ma.

19.09.2002
11:12
[66]

Vasago [ spamer ]

Nie wiem jakim cudem nie dziala,bo ja go wlasnie tak zabilem.No chyba,ze pociski,ktorych wtedy używałem zadawaly jakies dodatkowe magiczne obrazenia i to dzieki nim padl.

19.09.2002
11:12
[67]

kiowas [ Legend ]

Kapucyn ---> nie chce cie martwic, ale w tej lokacji jest co najmniej 3 golemy wiec lepiej wymysl na nie jakis sposob. Ja z nimi nie mialem zadnych problemo, i szczerze powiedziawszy nie uzywalem mlota, tylko kaplnka miala mace'a, mag walil czarami, a mnich lapka dokonczyl.

19.09.2002
11:21
[68]

Vasago [ spamer ]

kiowas-->Nie chce juz mieszać,ale czary chyba na niego nie dzialaly?Nie mówisz przypadkiem o lodowym golemie?

19.09.2002
11:23
[69]

kiowas [ Legend ]

Nie, o crystal golemie. Moze i nie przyuwazylem w ferworze walki, ale wydawalo mi sie, ze magiczne pociski jakis uszczerbek mu zadawaly. Ale moze sie myle...

19.09.2002
11:25
[70]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

lodowy golem jest w samej świątyni, ptrzed chwila tam na chwile weszłem, on nie sprawia mi problemow, a odnosnie krysztalowego to kupilem u najblizszego handlaza najleosze i najdrozszy młot wg rady i nic rowniez jest odporny, moze trzeba wykonac jakis rytual ??

19.09.2002
11:30
[71]

Vasago [ spamer ]

Wychodzi na to,że mielismy do czynienia z 3 roznymi golemami ;) Muszę powtórzyć,u mnie na 100% dzialala proca i topor do rzucania(tego luku nie jestem juz pewien)

19.09.2002
11:37
smile
[72]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

to moze chodzi o innego golema, bo mi jak byk pisze ze na proce i inne pociski jest niewrazliwy, wogole tak pisze przy kazdym typie broni. Objaśnienie ---------->

19.09.2002
11:38
[73]

kiowas [ Legend ]

Chodzi o ten boczny korytarzyk? Mnie zaden golem z niego nie wyszedl (i moze faktycznie mowielm o ice glemach, teraz juz soie zamotalem).

19.09.2002
11:46
smile
[74]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

tak chodzi o ten boczny korytarz, golem wychodzi z niego jezeli 1.zaatakuje dwoch sekciarzy 2.walcze z Scherinkal, ona go wzywa gdy jest na skraju wyczerpania ponadto inaczej drzwi do korytarza nie moge otworzyc niz zaatakowac przez zaatakowanie powyzszych osob

19.09.2002
11:46
[75]

Vasago [ spamer ]

W twej lokacji powinien byc jeszcze jeden krysztalowy golem.Jak go zabiles? PS Jeszcze jedna mozliwosc.Ja pare razy mialem problem z szamanami troli.Bestia w ogole nie padala na ziemie(mimo statusu almost dead).Mozna bylo tluc w nieskonczonosc.Zadne fireballe,ani bron z dmg od ognia nic nie dawaly.Jedynym rozwiazaniem bylo odejscie pare metrow w bok i sen.Po osmiu godzinach trola dalo sie juz zabic.Jak widac jakis bug w grze.Moze ten niezniszczalny golem to tez jakis blad?

19.09.2002
11:52
[76]

kiowas [ Legend ]

Vasago ---> ja mam to samo non stop. To musi byc ewidentny bug. U mnie czasami pomaga tez ponowne wczytanie lokacji przed walka - wtedy sa nieodporne tak jak powinny byc.

19.09.2002
11:57
smile
[77]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

poprzedni golem stał na drodze do 3 dzwigni, jednak ja z nim nie walcylem a jedynie pzrekradlems ie jedną postacią ukrytą w cieniu... a do czego słuzy popiól z rozwalonych nagrobkow w tej samej lokacji ?? btw. móglbym dac sobie spokoj z tym golemem ale on sam mnie odnajduje i jezeli mialbym pozbierac wszystkie przedmioty z ziemi i uciec przed nim to predzej on wykonczylby mi całą druzyne...

19.09.2002
12:09
[78]

Vasago [ spamer ]

Ja nie znalazlem dla tego gruzu zadnego zastosowania. A skoro jestesmy przy tajemniczych przedmiotach.Na poczatku gry mozna kupic dlugi miecz o nazwie Serce.......(tu imie waszego bohatera).Bron ma raczej marne statystyki,ale jej opis jest dosc intrygujacy(nie wiesz czemu,ale bron wydaje ci sie dziwnie znajoma).Da sie potem cos zrobic z tym mieczem,czy juz zawsze bedzie taki marny?

19.09.2002
12:14
smile
[79]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

prawdopodobnie tak, w koncu tworcy przygotowali jakąs niespodzianke jednak ja go nie kupilem bo na początku gry wybitnie oszczedzalem pieniądze... to jak pomozcie mi z tym golemem bo sobie włosy na głowie powyrywam, ja chce dalej przemierzac krainy Fearunu :((

19.09.2002
12:21
[80]

Vasago [ spamer ]

Spróbuj tak jak mowil kiowas.Wgraj lokację od początku.Ten golem nie ma prawa byc niezniszczalny

19.09.2002
12:27
[81]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

1. w jaki sposob wgrac, przeciez loadu uzywam bez przerwy ?? 2. moze rzeczywiscie potrzbana jest jakas mocna bron np. +3(taką chyba mam) , +4 3 o co dokladnie chodzi z tymi dwoma sekciarzami ktorych zazanzcylem na mapie, nie wnoszą nic nowego do gry..?

19.09.2002
12:32
[82]

Vasago [ spamer ]

Na tym etapie nie ma jeszcze +4. Nekromanci faktycznie nic nie wnoszą. Wgrać jeszcze raz,tzn skorzystać z save,ktorego zrobiles przed pierwszym wejsciem do tej lokacji.Tak jak pisalem wyzej,tego golema na 100% da sie zabic,wiec moze cos sie walnelo w grze przy wchodzeniu na ta mape.Jezeli wiec korzystasz z save,ktorego zrobiles potem,to ciagle masz ten sam problem.(Wiem,ze to mocno wydumana teoria,ale nic lepszego nie przychodzi mi do glowy)

19.09.2002
12:35
[83]

Vasago [ spamer ]

Gwoli scislosci-mialo byc save'a :)

19.09.2002
12:37
smile
[84]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

sprobuje ale nie dosc ze nie chce mi sie przechodzic tej lokacji od nowa, nie mam pewnosci czy mam takiego save'a to jeszcze szlak mnie trafi jak to nie zadziała :(( aha mam zainstalowanego tego patcha z oficjalnej polskiej strony a teraz ytanie nie związane bezposrednio z golemem: o co chodzi z tym złodziejem, który jest pokazany podczas krotkiej animacji podczas wchodzenia na tą lokacje (w animacji zabija on jedna z kapłanek a nastyepnie zagaduje do mnie jednym zdaniem i ucieka z lokacji) ??

19.09.2002
12:57
[85]

kiowas [ Legend ]

Jak poradzic sobie z jelly ochre'ami w lokacji Underdark? Jakis krasnal kazal mi oczyscic lokacje z potworow i zostaly mi tylko te 'przylepy'. Ale bydlaki przy kazdym uderzeniu sie dziela a co lepsze zadna bron ani czary sie ich nie imaja (obrazenia udaje mi sie zadac srednio co kilkadziesiat sek, jak juz moi druhowie maja niezle wpierdzielone od zelek).

19.09.2002
13:01
smile
[86]

garrett [ realny nie realny ]

czy przyjął ktoś z was zadanie od szefa druegarów by wybić mnichów w underdark ? teoretycznie to pozytywni goscie wiec sie nie zgodzilem , z reszta z druagerami same problemy chcialem ich wybic wzorowo za niewolnictwo ale twarde to sztuki :)

19.09.2002
13:20
[87]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

wpadlem na pomysł, jezeli to bug to moze po prostu zabije tego golema "cheatem'", jakies sugestie, zna ktos takie cos bo ja niestety nie gdyz zawsze gralem uczciwie...

19.09.2002
14:27
smile
[88]

Bogas [ Senator ]

kapucyn- miałem ten sam problem. Golema mozesz traficz strzałami kture zadają dodatkowe obrazenia 1k6 chyba i miniaturowymi meteorami melfa.

19.09.2002
14:34
[89]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

meteory melfa mają chyba umagicznienie +5 wiec to by sie zgadzało tylko czy moj mag samemu pokona tego golema czy nie skonczą mu się wczesniej pociski ?? :-((

19.09.2002
15:12
[90]

Vasago [ spamer ]

kiowas-->Fireballem w galaretki :)

19.09.2002
15:17
smile
[91]

NosferX [ Pretorianin ]

Jako ze poradzilem sobie z opisanymi przez Kapucyna problemami dam kilka rad Golem jest odporny na czary wiec mag moze odpoczac Dobry sposob to wyposazyc wojak lub barbara w mace lub flaily i nacierac ile sie da... Pozniej sa schody prowadzace do Swiatyni u szczytu nich sa dzwignie trzeba w nie strzelic np. A pozniej ...to jeszcze wlasnie gram:)

19.09.2002
17:00
[92]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

a

19.09.2002
17:06
smile
[93]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

poradziłem sobie z golemami dzięki sposobom Bogasa : 1.miniaturowe meteory melfa - mają bardzo suze umagicznienie, bodajze +5 i dzięki temu mozna zranic golemy, jednak słaba celnośc maga w połączeniu z małym damagem samych meteorydow moze przyprawic o ból głowy dlatego obrazenia sa skromne i nie polecam tego sposobu ataku na kryształowe golemy 2.strzały +1 +1d6 obrazen , jedyna bron, którą golemy są wogole do trafienia, zadają wrecz wysoki damage, wystarczy rzucić na łucznika przyspieszenie i patrzyc jak roznosi golemy, wystarczy mu do tego 5 celnych strzałow i zgarnaimi okolo 4500 xp za zabicie stwora. Uwaga : strzały bardzo rzadkie ( przynajmniej na poczatku), ja mialem w swoim ekwipunku zaledwie 60. BTW. sorry za poprzedniego posta, sprawdzalem czy nie mam znowu bana :)

19.09.2002
17:45
[94]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Mam do Was pytanie: jestem w okolicach Fell Wood i dopiero co uwolniłem tego dzieciaka - teraz Tavho the Huntmaster chce żeby ubić tego nieumarlaka. Co zrobić - zabić tego na południe od miasteczka na tej samej lokaji, czy latać gdzieś po lesie? p.s. Jak można pogadać z driadą w lesie?

19.09.2002
18:56
[95]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Lesaonar -> jak masz postac, ktora ma dobrze gadane (u mnie bard) to mozna tak pogadac, zeby wszyscy byli zadowoleni, (chyba ulozylem piesn na jego czesc - dlatego bard). Nieumarlak przestal nawiedzac to miejsce i zadanie wykonane.

19.09.2002
19:20
[96]

kiowas [ Legend ]

Kurde, mecze sie wlasnie w klasztorze mnichow z tymi popieprzonymi probami. Zupelnie bezsensowny pomysl, na sile wcisniety. Juz wolalbym normalne zagadki, a nie takie 'probowanie do skutku'. Jakby mogl ktos zamiescic tu opis przejscia ich (od trzeciej komnaty wlacznie) to bylbym wdzieczny, bo taka zabawa zupelnie mnie rozstraja i pozbawia przyjemnosci z gry.

19.09.2002
19:53
[97]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Robo -> nie mam barda, ale próbowałem zwiększać charyzmę i nic. Pairi mówi że byli jacyś wędrowcy przejeżdżający przez wieś i undead pojawił się jakiś czas po nich. Od Thavo dowiaduje się że to nikt z miejscowych. Samemu undeadowi chodzi o róg który zapewne ukradli mu ci wedrowcy. Tyle że ja żadnych wędrowćów nie widziałem. p.s. Pairi mówi że wędrowcy weszli do lasu od wschodu. Help bo ja tego nie czaje

19.09.2002
20:12
[98]

Vasago [ spamer ]

Lesaonar-->Róg znajduje się w głębszej części lasu.Korzystając z umiejetności wilderness(tak się to chyba nazywa) dojdziesz do kamiennego kręgu.Pomiedzy kamieniami znajdziesz ciało zlodzieja.Po problemie. kiowas-->A gdzie się zaciąłeś?W tych komnatach tylko się wszystkich wyzyna :) PS Ponawiam pytanie o handlarza z Kuldahar,bo mam pewne obawy,że skoncze gre zanim go znajdę :P

19.09.2002
20:17
[99]

kiowas [ Legend ]

Vasago ---> a co napisalem?:)) Wiem, ze sie wyrzyna, ale to jest naprawde nudne i wkurzajace.

19.09.2002
20:49
smile
[100]

.YABOL. [ Junior ]

zalozylem wam nowy watek hye hye boom

20.09.2002
23:53
[101]

brendan [ Centurion ]

kombinujecie z tymi golemami jak kon pod gore - od wiekow we wszystkich rpgach golemy byly wrazliwe na bron obuchowa albo umagiczniona w odpowiednim stopniu +3, +4... w lodowej swiatyni moj paladyn mial pod reka dobry mlot, wojownik i barbarzynca rzucali powracajacymi toporami a reszta (zlodziej, kleryk, mag) lezeli i wachali kwiatki - chwila i po golemie - jaki by nie byl

20.09.2002
23:56
[102]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

no ale akurat moja drozyna nia miala zadnej broni +3 i musialem posłuzyc sie łuczniczką....

21.09.2002
00:13
[103]

brendan [ Centurion ]

kapucyn---> ja tez nie mialem takiej silnej broni bo w tym momencie gry nie moglem jej miec ;) uzywalem mlota kupionego wczesniej i toporow znalezionych przy dymiacych zwlokach ;)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.