N0wak [ Pretorianin ]
Mass Effect: ulepszenia amunicji
W jednym z subquestow na lodowej planecie mialem przeszmuglowac cos dla takiego roslinopodobnego stwora. Postanowilem mu pomoc ale zamiast oddac mu przedmiot to poszedlem do straznika, wydalem kosmite i namowilem zeby dal mi to cos. Okazalo sie ze to jakas fajna modyfikacja amunicji, tylko jak mam jej uzyc? Przeszukalem caly ekran ekwipunku i nie znalazlem takiej opcji
Narmo [ nikt ]
W ekranie ekwipunku wybierasz broń w której chciałbyś użyć tego upgrade'u i naciskasz X (niebieski). Masz prawdopodobnie dopiero 2 miejsca na upgrade'y więc najpierw wybierasz upgrade samej broni, a potem gałką przechodzisz w prawo i wybierasz upgrade amunicji. Wybór zatwierdzasz A (zielony). Jeden upgrade może być zainstalowany tylko w jednej broni jednocześnie. Możesz mieć w ekwipunku kilka upgrade'ów tego samego typu.
Black Ajgor [ Chor��y ]
Mam śmieszne pytanie - Jak się korzysta z umiejętności D e s z y f r a c j a / E l e k t r o n i k a która jest mocno rozwinięta u członka drużyny (np. Tali) ? Wiem jak podczas walki wydawać im polecenia, zmieniać broń czy korzystać z talentów. Gram sobie Sheppard-em i nie rozwijam mu takich umiejętności bo jeden z członków drużyny ma wysoki poziom D e s z y f r a c j a / E l e k t r o n i k a, podchodzę do jakiegoś terminalu czy do czegoś podobnego i po wciśnięciu "A" pojawia się pytanie czy przejąć kontrolę ręcznie czy zapłacić, i wiadomo odpala się mini gra z guzikami do naciskania. Nie wiem jak mam np. Tali, rozkazać uporanie się z tym. Dopiero zacząłem grać, a w instrukcji nie znalazłem odpowiedzi. Naciska się "RB" i wybiera jakiś talent który odpowiada za łamanie zabezpieczeń czy jak? Czy można sterować członkiem drużyny?
Narmo [ nikt ]
Wysoki poziom deszyfracji i elektroniki nie sprawia, że radzimy sobie lepiej z deszyfracją itp. a między innymi sprawia, ze możemy otwierać coraz bardziej zaawansowane zamki. To, że członek drużyny posiada wysoką taką umiejętność nie oznacza, ze otworzy coś za nas automatycznie. Dalej musimy wszystko otwierać albo płacąc żelem albo rozwiązując mini gierkę.
Bajt [ Ariakan ]
I oczywiscie przy lamaniu szyfrow itp liczy sie najwyzszy poziom Deszyfracji/Elektroniki w druzynie, a nie glownego bohatera.
Black Ajgor [ Chor��y ]
Czyli wybierając członków ekipy zwracam uwagę na podsumowanie umiejętności, a podczas gry i tak robię takie rzeczy sam. Więc jeżeli wybiorę do drużyny osoby kiepskie w D e s z y f r a c j a / E l e k t r o n i k a, a ogólny wskaźnik tej umiejętności będzie niski to stopień trudności mini gry znacznie wzrośnie albo nawet nie będę mógł podjąć takiej próby, dobrze zrozumiałem? Czy ten wskaźnik wpływa na ilość żelu jaka jest potrzebna do uporania się z zabezpieczeniem? Czy uzyskujemy tylko możliwość podejmowania mini gry albo opłaty żelem?
Narmo [ nikt ]
Elektronika i deszyfracja wpływa też na siłę niektórych umiejętności ale nei pamiętam jakich konkretnie. Trudność mini gierki jest zawsze taka sama. Większe poziomy deszyfracji i elektroniki po prostu dają nam możliwość otworzenia zamka itp. na danym poziomie (łatwy, średni, trudny...). Wartość żelu jaka jest potrzebna do dostania się do danej rzeczy automatycznie jest zależna od poziomu trudności danego zamka i jest stała niezależnie od naszych umiejętności.
Black Ajgor [ Chor��y ]
Bardzo dziękuję, teraz jest wszystko jasne! Wytłumaczyłeś łopatologicznie! Po całym dniu pracy chyba mam lekkie kłopoty z koncentracją albo z myśleniem.