Manuel_ziom [ Generaďż˝ ]
Pod jaki numer zadzwonić do MS w sprawie nowego klucza do Visty?
Pod jaki numer zadzwonić do MS w sprawie nowego klucza do Visty?
I czy wogóle mam szanse na otrzymanie nowego klucza? Kupiłem w wakacje Viste Home Premium 64bit PL w wersji OEM i aktywowalem, ale zmienilem teraz wszystkie czesci w kompie i oczywisice nie moge od nowa aktywowac.
Slyszalem ze wystarczy zadzwonic po nowy klucz.
Czy to prawda? jesli tak to pod jaki numer i co im powidziec? ze spalil mi sie zasilacz i od niego reszta??
mycha921 [ Invisible ]
Powiedz, że nic nie zmieniałeś, a nie chce się aktywować. Na 90% Ci podadzą klucz.
Były takie przypadki właśnie, więc czemu mieliby nie dać ci nowego klucza ? :P
Numeru szukaj gdzieś w polu gdzie wpisujesz kod z aktywacji
NRG [ Centurion ]
A dziala vista jak nie jest aktywowana ? Bo jesli tak to wchodzisz w Panel sterowania -> System i konserwacja -> System i na samym dole jest napisane "Zmien klucz produktu" . Nie wiem czy dobrze rozumiem.
Manuel_ziom [ Generaďż˝ ]
jest 30 dni na aktywacje ( no chyb aze sie zegar w biosie przed wlaczeniem zawsze cofa ;D
Zaraz zadzwonie
Manuel_ziom [ Generaďż˝ ]
ALE JAJA!
Wymianiełem WSZYSTKO w kompie a chociaz mialem wczesniej aktywowaną wersje OEM, to wystarczylo aktywowac przez telefon wpisujac te numerki i normalnie mi aktywowalo z tego samego klucza ;D
Z radości nawet im ankiete wypelnilem ;D