GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Allegro - kto rezygnował z zakupu?

31.01.2008
23:18
[1]

MGS_Saladin [ ]

Allegro - kto rezygnował z zakupu?

Czy ktoś rezygnował z was z zakupu jak wygląda cała procedura? mam wysłać pismo do firmy z której kupowałem czy od razu wysyłać cały produkt... jeśli będę wysyłał cały produkt to mam napisać co jest w środku? obawiam się że może mnie oszuka i nic nie będę miał w konsekwencji... a nic jeszcze nie wysyłałem wiec taki trochę brak doświadczenia...

31.01.2008
23:54
[2]

MGS_Saladin [ ]

znalazłem właśnie takie oświadczenie --->

punkt. 8 czy mam potwierdzić tym oświadczeniem wyżej? czy mam tylko telefonicznie powiadomić firmę? która nie chce zwrotu?

punkt. 9 od kogo otrzymam ten numer nadania przesyłki? trochę nie jasno rozumie ten punkt…


Allegro - kto rezygnował z zakupu? - MGS_Saladin
01.02.2008
00:11
[3]

MGS_Saladin [ ]



nie to wszystko nie jest jasne...

ktoś to mi wyjaśni? wyśle mu oświadczenie a on sobie tylko przeczyta i nic nie zrobi... mam mu wysłać kopie oświadczenia? i drugą do allegro?

01.02.2008
00:48
[4]

MGS_Saladin [ ]

up

01.02.2008
01:29
[5]

N2 [ negroz ]

Nie rozumiem po co ta cała szopka?

Skontaktuj się ze sprzedawcą i poinformuj, iż zwracasz towar.
Podasz nr konta oraz dane potrzebne do wpłaty (na kartce w środku przesyłki) i otrzymasz pieniążki.
Jeżei to porządna firma/sprzedający to nie zepsuje sobie opinni jedną transakcją.

Pierwszy raz zakupy przez internet, co?

01.02.2008
09:08
[6]

MGS_Saladin [ ]

nie pierwszy ale sprzedawca nie chce zwrotu w zasadzie pierwszy raz chce zwrócić towar... i chce zgodnie z zasadami zrobić

01.02.2008
10:07
[7]

MGS_Saladin [ ]

oki mogę wysłać towar rozmawiałem ze sprzedawcą

powiedział żebym mu odesłał a on sprawdzi czy towar jest kompletny...

teraz powiedzcie mi co mam zrobić wysyłając towar jaką mam pewność ze on mi później nie powie ze wysłałem nie to co potrzeba... jak później udowadniać?

01.02.2008
10:09
smile
[8]

jamkgh_rev02 [ Generaďż˝ ]

Nie masz żadnej pewności, nie masz jak później tego udowodnić.

Gość może przyjąć towar, stwierdzić, że wysłałeś bubla i kasy nie odda/sprzętu nie wymieni.

01.02.2008
10:13
[9]

Wo_Ja_Ann [ Addicted to Soccer ]

To o ta konsole chodzi? To w sumie jestes sam sobie winny. Jak sie decydujesz, dostajesz towar, ma on wade, ale sprzedawca chce go wymienic, to nie rozumiem, czemu na to nie idziesz.
A jak decydujesz sie na odeslanie to liczysz w sumie tylko na jego dobra wole i na ilosc pozytywnych komentarzy, bo nic mu potem nie udowodnisz :P

01.02.2008
12:33
[10]

MGS_Saladin [ ]

Wo_Ja_Ann ---> wiesz ze ta sama historia moze być z wymianą? bo może mi powiedzieć ze przyslałem kartofla i chce drugą konsole?

a wiec co mam zrobić? żyjemy w świecie gdzie każdy chce kazdego oszukac... co mam zrobić?

01.02.2008
12:35
[11]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

MGS_Saladin ---> Jaki masz pseudonim na Allegro?

01.02.2008
12:38
[12]

MGS_Saladin [ ]

taki sam... i co z tym fantem zrobić... na poczcie powiedzieli mi ze mogę liczyć jedynie na dobrą wole sprzedającego...

01.02.2008
12:40
[13]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Dzięki wielkie.

01.02.2008
12:42
[14]

Narmo [ nikt ]

U.V. --> Też dodałeś do listy? :)

01.02.2008
12:43
[15]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Jasne. Przecież jak kiedyś przyjdzie mi do głowy coś sprzedawać, to nie chciałbym spotkać takiego typa.

01.02.2008
15:04
[16]

MGS_Saladin [ ]

...

01.02.2008
15:17
[17]

Wo_Ja_Ann [ Addicted to Soccer ]

MGS_Saladin -----> Jesli wychodzisz z takiego zalozenia, to musi Ci byc ciezko, skoro kazdy chce Cie oszukac. Oczywiscie - jest taka opcja, ze specjalnie wysyla wadliwa konsole, zeby potem na wymianie zarobic, ale pytanie jest proste - po co mialby to robic? A jesli masz dwie opcje do wyboru - albo rezygnowac i watpic, czy dostaniesz kase, albo poprosic o zwrot konsoli na zwrot sprzedajacego (I to konsoli, ktora chciales i pewnie dalej chcesz) to chyba lepiej zaryzykowac ze wskazaniem na opcje, w ktorej mozesz cos zyskac :P
A i ze tak pozwole sobie zacytowac Moliere'a:
"A gdybys juz przesada musial grzeszyc stale
Lepiej zbyt wierzyc w ludzi, niz nie wierzyc wcale"
Z pamieci, ale tak jakos to szlo:P
O! To pisalem ja - Wo_Ja_Ann :P
Narmo, U.V. Impaler -----> Rozwaliliscie mnie :D

01.02.2008
15:48
[18]

MGS_Saladin [ ]

Wo_Ja_Ann ---> no tak zależy mi na konsoli ale jak wyśle z powrotem i wyślą znów jakiś nie sprawny model to ja juz nie mam żadnego prawa zwrotu gdyż jest juz po terminie 10 dni a nie stać mnie na takie wysyłanie paczki w dwie strony.

co do panów Narmo i U.V. Impaler to nie było miłe żadnym typem nie jestem i proszę mnie nie obrażać

01.02.2008
16:09
[19]

Belert [ Senator ]

dopisany, dzieki wielkie :)
Pomysl sam czy sadzisz ze im zalezy na klopotach z upierdliwym klientem ktory na dodatek napisze im komentarz ze sa zlodziejami itp?Wyobraz sobie gosciu ze ludzie handluja na allegro zeby zarobic !!!Nie daltego zeby kogos przewalic za pare zlotych tylko zeby zarobic .Jasne?No chyba ze handlujesz z gosciem co ma 20-40 komentarz.Ale to wtedy sam sobie jestes winien

01.02.2008
16:11
[20]

xywex [ mlask mlask! ]

MGS_Saladin --> Zachowujesz się jak baba. Wzór oświadczenia który znalazłeś jest jak najbardziej w porządku, pod jednym warunkiem:

Kupiłeś sprzęt jako osoba fizyczna od FIRMY. Wyłącznie wtedy mają zastosowanie zapisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów. Jeśli kupiłeś od jakiegoś typka, możesz się powoływać wyłącznie na kodeks cywilny.

Jeśli zaś faktycznie jest to firma, to pakujesz ładnie w pudełko wszystko co dostałeś, piszesz pismo zgodnie z tym co wcześniej wrzuciłeś (to "pouczenie" możesz sobie darować...), w pisemku podajesz zawartość paczki, wszystkie numery seryjne sprzętu. Nie zaszkodzi też zrobić zdjęcia tego co wysyłasz - żeby było widać uszkodzenia/brak uszkodzeń, numery seryjne i całość. Wysyłasz jedną paczką, ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU i czekasz na reakcje.
Jeśli będą robić jakieś problemy, możesz się bawić w kolejne pisma, rzecznika praw konsumenta itp. rozrywki.

01.02.2008
16:16
[21]

Artur20 [ Generaďż˝ ]

Dziwne, albo ja tu czegoś nie rozumiem, albo MGS_Saladin coś zamotał. O ile mi wiadomo, kupując sprzęt przez internet, od firmy, masz możliwość oddać go w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Czyli możesz oddać sprzęt (także sprawny), bo np. dostałeś taki sam od babci i już go nie chcesz- masz na to 10 dni. Odsyłasz go, firma zwraca kasę, pod warunkiem że sprzęt jest kompletny, opakowanie niepotargane itd. Ponosisz jednak koszt wysyłki, bo to nie ich wina że chciałeś coś, a później stwierdziłeś że Ci się nie podoba.

Tutaj mamy przypadek gdy sprzęt jest zepsuty. Możesz (prawdopodobnie) powiedzieć że chcesz grata oddać tak jak gdyby był sprawny, odsyłasz, płacisz sam za wysyłkę i papa. Natomiast Ty nadal chcesz ten sprzęt, czyli moim zdaniem powinieneś im go odesłać na ich koszt i czekać na nowy sprawny. Sprzedawca Cię nie oszuka, nikt nie będzie ryzykował negatywnych komentarzy. Oni zarabiają przecież na sprzedaży dobrego sprzętu, a nie na oszukiwaniu ludzi. Tylko wynegocjuj, żeby oni opłacali przesyłki, bo to nie Twoja wina że przysłali coś co nie działa- zamawiałeś sprawne i już za wysyłkę raz zapłaciłeś. Nie mamy tutaj do czynienia z zepsuciem sprzętu po pół roku, tylko z normalnym przesłaniem grata jako sprawnego, więc niech sklep się stara.

edit
Tak jak xywex napisał, porób dobre zdjęcia, żeby ktoś nie wciskał kitu że sprzęt był pęknięty i że pewnie sam go rozwaliłeś, a teraz pieniądze wyłudzasz.

alexej--> też wysyłasz zepsute konsole do ludzi? :)

01.02.2008
16:16
[22]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

Dzięki, też sobie dodałem. Nie daj Boże wygrałbyś kiedyś coś w mojej aukcji i musiałbym się z Tobą użerać.

01.02.2008
16:19
smile
[23]

xywex [ mlask mlask! ]

No dobra, to teraz może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi MGS_Saladin? Zepsuty sprzęt, rozmyślił się, uszkodzona przesyłka, czy ki czort? Bo widzę, że zbyt śmiało założyłem, że chodzi o odstąpienie od umowy...

01.02.2008
16:21
[24]

Narmo [ nikt ]

xywex --> https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=7352052&N=1

01.02.2008
16:23
[25]

snopek9 [ Futbolowy Fanatyk ]

Juz sie balem, ze jestem jakis dziwny :/

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=7352052&N=1
post 14 :p

ulzylo mi :)

01.02.2008
16:31
[26]

xywex [ mlask mlask! ]

Narmo --> Dzięki.

MGS_Saladin --> Zdecyduj się o co Ci chodzi, a jak potem dalej będziesz miał jakiś problem, daj znać. Nie wcześniej.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.