PAK [ Pretorianin ]
Forum CM: CM:BO PACIFIC THEATER MOD
No ciekawe, ciekawe
Niech ktoś to odpali bo ja wywaliłem CM:BO i nie chce mi się wrzucać z powrotem
dw4rf [ Generał ]
bleeeee... strasznie wolno się ciągnie
RMATYSIAK [ Konsul ]
Nowy mod w sumie ma fajny klimat teraz gram w scenariusze. Zupelnie inaczej niz w europie dzialko plot 20 mm to potega. A stuart przypomina niezwyciezonego kolosa. Poz RM Ps polecam zasac sobie scenariusze a moda cuz jak ktos ma szybkie lacze to mozna sobie zobaczyc efekt ich pracy. (mnie sie calosci w 20 minut zasysalo)
maras [ Pretorianin ]
ja przed chwilą zassalem, trwało niecałe 4minuty, transfer średni 100kb/s
PAK [ Pretorianin ]
Radze uważać, japońce używali chyba potrójnych działek plot 20mm ;))
dw4rf [ Generał ]
Jeszcze tego nie zassałe, czy może ktoś powiedzieć, czym to się je? Czy ten mod niesie ze sobą jakieś nowe uzbrojenie, czy to tylko zmiana grafiki i dźwięku? Pozdrawiam Dw4rf
Saurus [ Immort-e-l Rider ]
Będzie nie na temat, ale nie chcę specjalnie dla jednego pytania zakładać nowego wątku... z góry przepraszam... Grając z komputerem zauważyłem jak jego pojazdy pancerne (najczęściej czołgi) dostając się pod ostrzał wycofują się z pozycji, które przed chwilą zajęły (nie zawsze, ale na tyle często, aby to nie był przypadek). Wykonują ten manewr w czasie trwania jednej tury. Czy jest to „przywilej” tylko jednostek sterowanych przez AI? Jeśli nie, to jak można „zaprogramować” ruch swego czołgu, aby podobnie się zachowywał? Żeby nie było wątpliwości, o co mi chodzi posłużę się przykładem... Dwa moje czołgi mają pod kontrolę drogę częściowo przysłoniętą wzgórzem. W pewnym momencie, wynurza się za niego czołg sterowany przez AI. Moi „pancerniacy” otwierają do niego ogień. Pudłują, a on na wstecznym zaczyna się wycofywać na pozycje wyjściowe. Wszystko to dzieje się w czasie tej samej tury. Czy taką reakcję można przypisać swoim jednostkom?
Pejotl [ Senator ]
Saurus -> jednostki gracza reaguja tak samo, zalezy to od ich doswiadczenia i czasu. O ile przeciwnik nie zniszczy naszego czolgu w pierwszych dwoch strzalach to dosc czesto mozna zaobserwowac jak czolg strzela pociskiem dymnym i cofa sie.
Kapi [ Pretorianin ]
Możecie zamieścić jakieś screeny z tego moda ??
oskarm [ Future Combat System ]
RM---> moda jeszcze nie widziałem, ale jeżeli pozmieniali też i uzbrojenie, to japońcy używają działek 25mm, pojedynczych, podwójnych i potrjnych. Tych potrójnych mieli na okrętach najwięcej.
Kłosiu [ Senator ]
Saurus --> to sie najczesciej zdarza, jezeli czolg nie ma szansy zniszczyc wroga (lub ma niewielka) Np. jezeli Sherman z dzialem 75mm napotka Pantere czy Tygrysa, to strzeli raz, wywali granat dymny i wycofa sie za najblizsza oslone. Jezeli szansa zniszczenia wroga jest w miare dobra, to czolg raczej pozostanie na pozycji i bedzie walczyl. A jezeli chcesz zeby czolg po zniszczeniu wroga od razu sie wycofal to daj ciag rozkazow Hunt (do miejsca gdzie bedzie widzial wroga, a nawet nieco dalej, na wypadek gdyby go za pozno zauwazyl) i reverse.
RMATYSIAK [ Konsul ]
Oskarm chodzilo mi o to jak przerobili 20 zeby przypominala japonskie dzialka plot. Niezle chlopcy to zrobili chociaz nadal jest to niemiecka 20
Power [ Konsul ]
Dosyć klimatyczny ten modzik.... dżungla....bambusowe chaty....itp. Brakuje tylko japońskich kamikadze obwieszonych granatami i wysadzających sie pod czołgami ;)
PAK [ Pretorianin ]
Obrazek jest zaje........ty BANZAAAAAAAI!!!! ;)))
Power [ Konsul ]
Pare screenów dla tych co tego moda nie widzieli: Marder II w nowej odsłonie :)
Power [ Konsul ]
88 mm Flakk
Power [ Konsul ]
H-39 i 20 mm Flakk