GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: WE WANT YOUR HELP! Oficjalny polski dodatek do GIC!

11.09.2002
19:59
[1]

koxbox [ ]

Forum CM: WE WANT YOUR HELP! Oficjalny polski dodatek do GIC!

Witam.

Jezeli gra GIC bedzie tak dobra jak autorzy zapowiadaja, to planuje stworzenie oficjalnego polskiego dodatku! Narazie nic nie jest pewne, wkoncu nie wiemy czym zaskocza nas panowie z Freedom.
Jednak juz teraz mozemy poczynic jakies kroki, glownie polegajace na wstepnych planach.
Ja sam pracowalem jako grafik przy wielu modach do rozych gier(np: Medal of Honor, Half Life itp) i smialo moge stwierdzic iz stworzenie zaawansowanej modyfikacji nie jest wcale takie trudne tylko czasochlonne. Zwlaszcza jezeli zalozymy iz wszelkie obiekty w GIC skladaja sie z dosc skromnej liczby poligonow i ich modyfikacja , badz stworzeni nowych bedzie dla mnie i moich kolegow stosunkowo proste.

Z wiadomosci zawartych na GIC mozemy dowiedziec sie jak dalekie modyfikacje beda mozliwe:
-umieszczenie w grze nowych jednostek( a w tym nowe mundury i odglosy)
-rowniez bedzie mozliwe stworzenie nowego ekwipunku, broni , pojazdow
-co najwazniejsze stworzenia nowych plansz i scenariuszy
Reasumujac bedzie mozna zamienic badz wprowadzic do gry kazdy dzwiekowy i graficzny plik.
Chyba nie musze mowic jakie to nam daje ogromne mozliwosci.

Wiec zwracam sie do calego FORUM CM o przyszla pomoc. Pamietajcie, ze RAZEM mozemy wszystko.
Liczba standardowo dostepnych jednostek jest podana w FAQ na www.gicombat.com
Ja sam nie jestem dobrze obeznany w tematyce Drugiej Wojny Swiatowej.

BARDZO PROSZE O PISANIE NA TYM FORUM wszystkich Waszych uwag i pomyslow na temat nowych oddzialw, jednostek, broni, pojazdow, BITEW itp....
Wkrotce ruszy strona posiecona temu projektowi, jednak juz teraz wszystkie osoby, ktore chcialby w jakis sposob pomoc w tym historycznym projekcie prosze o kontakt na Forum CM, badz GG:4745335.
Jestesmy to winni naszym przodkom i dziadkom, ktorzy dzielnie walczyli za nasza polskosc.

P.S. W poprzednim moim watku na forum Cm, mogliscie przeczytac wiele zlego na temat CM. Jednak juz teraz wiele z tych kontrowersyjnych spraw uleglo wyjasnieniu. Sam problem wymagan sprzetowych oparlem na zlym zrodlu, a mianowicie na komentarzach Beta testerow...

Pozdrawiam, Robert

11.09.2002
20:32
[2]

RMATYSIAK [ Konsul ]

koxbox bardzo chetnie ale poczekajmy do wyjscia gry. Zobaczymy co mozna w niej zmienic jak i w jakim stopniu. Pozatym zobaczymy jak miodna bedzie gra . Poz RM

12.09.2002
18:31
[3]

Marder [ Konsul ]

Tak jest. Zaczekajmy, zagrajmy, oceńmy.

14.09.2002
11:30
[4]

koxbox [ ]

Witam. Wlasnie oczekuje na odpowiedz od tworcow odnosnie mozliwosci tworzenia modow. Jezeli bedzie ona pozytywna rozpoczynam prace nad dodatkiem:).

16.09.2002
15:44
[5]

koxbox [ ]

Kolejne interesujace informacje na temat GIC: Na oficjalnym forum autorzy zaprezentowali kilka ciekawych screenow przedstawiajacych miedzy innymi walke zolnierzy na bagnety i kolby. REWELACJA!!!

16.09.2002
16:12
smile
[6]

Marder [ Konsul ]

Super. Ten z miotaczem też jest zabójczy. Niemal czuć swąt palonego mięsa.

17.09.2002
15:16
[7]

koxbox [ ]

Kolejne rewelacyjne screeny! Tym razem walka czolgow, MK IV vs Sherman.

17.09.2002
17:07
[8]

Marder [ Konsul ]

Dużo ostatnio tego. Chyba premiera gry zbliża się wielkimi krokami. Miejmy nadzieję, że terminu tym razem dotrzymają.

17.09.2002
18:19
[9]

koxbox [ ]

Tym razem termin powinnien byc dotrzymany. Z informacji od beta testerow wynika iz gra jest juz do paru tygodni gotowa. Natomiast teraz programisci optymalizuja (najprawdopodobniej wsparcie od NVIDI) kod i naprawiaja bugi. Nowe informacje: -maksymalna liczba jednostek na mapie jest rowna 240, a to z kolei 20 squadow po max 12 zolnierzy. -kazdy zolnierz stanowi odmienna osobowosc i charakteryzuje go szereg czynnikow jak celnosc, moralne, sila, szybkosc itp -gracz bedzie mial mozliwosc wydawania rozkazow calemu squadowi badz poszczegolnym zolnierzom

17.09.2002
19:05
smile
[10]

koxbox [ ]

Marder--->Zauwazylem , ze tylko Ty i ja udzielamy sie w sprawie GIC na tym forum. Reszta raczej bardzo sceptycznie odnosi sie do tego tematu. Mam nadzije, iz po 27 wielu graczy CM nawroci sie na nowa religie GIC:) P.S. Chyba zechcesz byc pierwsza osoba z ktora stocze pojedynek w GIC przez tcp/ip :)??

18.09.2002
16:07
[11]

Marder [ Konsul ]

koxbox-----> Ja też to zauważyłem :)) Co do rozgrywki to nie ma sprawy. Jak ściągnę demo a będzie możliwość walki w multi to młócimy od razu.

18.09.2002
16:36
[12]

koxbox [ ]

Kolejne nowe screeny:). Tym razem pan Lawrence Jameson przedstawil prace zalogi dziala ppanc. Szczegolowa animacja posatci doslownie powalila mnie na kolana! Cos pieknego! Uwaga, screeny znajduja sie na samym dole 1 str forum:

18.09.2002
16:46
[13]

koxbox [ ]

Jeden z ciekawszych screenow jakie udalo mi sie znalesc w sieci. Piekne niebo tworzace niepowtarzalny klimat oraz wspanialy efekt miotacza ognia.

28.09.2002
17:20
[14]

Marder [ Konsul ]

koxbox ------> No i dupa blada. Nie ma dema. Dlaczego ? Nie wiem ?

28.09.2002
17:31
[15]

koxbox [ ]

witam marder --> Odwiedz strone Szafrana i dowiesz sie wszystkiego:) Napisal bardzo ciekawa relacje z goracego forum GIC. Szafran to najwiekszy maniak GIC w Polsce :)

29.09.2002
19:49
[16]

Marder [ Konsul ]

W G.I. Combat będzie możliwość wykorzystywania zdobycznego sprzętu podobnie jak to miało miejsce w trzeciej części Close Combat. Na screenie zdobyczny Renault R-35.

30.09.2002
11:54
[17]

Bombardier [ Konsul ]

To chyba trochę inaczej. Niemcy w Normandii uzywali starych francuskich czołgów, ktore zdobyli w 1940 roku. I to właśnie widzimy na screenie. Natomiast wątpię, czy w GIC będzie można wykorzystać sprzęt zdobyty w jednej bitwie w kolejnym starciu. Grafikę GIC, z tego co widać na screenach, oceniam nieco gorzej niż CM2, do tego dodajmy działania w mniejszej skali, w CM spokojnie można dowodzić kilkoma batalionami, W GIC to raczej nie będzie możliwe, tu chyba maksymalnie wchodzi w grę poziom kompanii. No i wyższe wymagania sprzętowe, pewnie nie będzie też takiego edytora własnych misji jak w CM. Obawiam się, że GIC stanie się nie tyle rasową grą taktyczną, co wieloosobową strzelanką z elementami taktyki.

30.09.2002
17:47
[18]

Marder [ Konsul ]

Bombardier -----> Właśnie taki sprzęt zdobyczny miałem na myśli. Natomiast co do przejmowania sprzętu z bitwy na bitwę to trzeba by trochę poczytać na forum. Nie zagłębiałem się w to. Odnośnie grafiki to nie chciałbym być złośliwy, ale chyba masz coś z oczami. Uruchom jeszcze raz demo CM2 i po chwili spójrz na screeny. Wzrok powinien się poprawić :)

30.09.2002
18:22
[19]

Bombardier [ Konsul ]

Marder -> no cóż, o gustach podobno się nie dyskutuje. Ale spójrz dokładnie na R35 z GIC i R35 z CMBB na screenie w innym watku. Moim skromnym zdaniem ten z CM jest o niebo lepszy. To samo można powiedzieć o innym sprzęcie, który widziałem na screenach z GIC, a także o mundurach, hełmach itp. (zobacz jak dokładnie jest odwzorowane oporzadzenie i kształty hełmów w CM2, a co widać na screenach GIC). Demo uruchomilem i to nie jeden raz, ale od tego wzrok się raczej pogarsza, szczególnie, kiedy robi sie to np. o 1-szej w nocy po kilkunastu godzinach pracy z komputerem. A niedługo z moim wzrokiem będzie jeszcze gorzej bo ... znalazlem kanał, ktorym mozna sprowadzić z USA CMBB, ale tylko jeden egzemplarz. I oczywiście już gierkę zamówiłem. A co do zdobycznego sprzętu, to niepotrzebnie odwołałeś się do CC3. Przecież w CMBO Niemcy także dysponują zdobycznym sprzetem francuskim z 1940 roku.

30.09.2002
19:13
[20]

koxbox [ ]

Bombardier ---> Podzielam zdanie Mardera. Grafika w GIC jest o niebo lepsza. Statyczne screny nie moga oddac calego piekna grafiki GIC: genialnej animacji zolnierzy i piechoty, animowanych zniszczen i wybuchow, obracajacych sie kol pojazdow i wielu wielu innych niesamowitych detali. CM:BB graficznie przy GIC (szczegolnie animacja i wyglad postaci) wypada wrecz tragicznie.

30.09.2002
21:58
[21]

Kapi [ Pretorianin ]

OOOOO TAK !!!!! Obracające się kółka są najważniejsze !!!!!!!!!!!!!!!!! Widzę, że niektórzy lepszą grafike stawiają ponad grywalnościa. Mi osobiście podobała się nawet grafika z bety CMBO. Ten wasz cały GIC to jeden wielki niewypał i chyba nie muszę dodawać, że nie każdego Polaka stać na Pentium 100000000 Mhz.

30.09.2002
22:15
smile
[22]

koxbox [ ]

Przyznam ci sie ze totalnie wali mnie grafika w takich grach. Odpowiedzialem tylko na komentarz Bombardiera i uswiadomilem mu prawde. Fakty sa takie: GIC MA MNIEJSZE WYMAGANIA NIZ CM:BB!!! Posiada bardziej zoptymalizowany kod i plynniejsza animacje. A pozatym najlepiej z posrod wszystkich strategi odzwierciedla prawdziwe pole walki. KAPI--> Nie cierpie gdy ktos sie wypowiada nie znajac tematu. Wiec zapraszam na forum www.gicombat.com, wtedy porozmawiamy. A pozatym jak mozesz mowic, ze GIC jest niewypalem, jak nawet nie ma jeszcze dema. Istne klapki na oczach!! Wstydzilbys sie!! A dlaczego demo jeszcze nie wychodzi? Odpowiedz jest prosta: Panowie z Freedom games i Strategy First chca je maksymalnie dopiescic, tak aby tacy pesymisci zaslepieni CM jak ty nie mogli sie do niczego przyczepic. Wystarczajaco duzo widzialem aby twierdzic iz GIC jakosciowo nie bedzie gorszy od CM.

30.09.2002
22:21
[23]

oskarm [ Future Combat System ]

koxbox---> z tymi wymaganiami CMBB to chyba przesadziłeś. Ja mam kompa poniżej wymagań minimalnych i wszystkie scenariusze z dema śmigają jak trzeba. Natomiast boję się, że w GIC wymagania minimalne będą naprawdę minimalnymi.

30.09.2002
22:33
smile
[24]

Kłosiu [ Senator ]

koxbox --> czyzbys Ty juz widzial demo, ze wypowiadasz sie na temat animacji, wybuchow itp.? ;-) GIC na pewno nie odwzoruje lepiej niz CM pola walki. Moze co najwyzej lepiej GRAFICZNIE odwzorowac starcie patroli w sile powiedzmy dwoch plutonow po kazdej stronie. W jednym z aarow z GIC widzialem nieokopane dzialo 88mm PaK43 strzelajace do shermana z 50m. Ze wzgledu na niewielka mapke i male dystanse starcia prawdopodobnie tak jak w CC zasiegi i skutecznosc broni zostana zmienione w stosunku do rzeczywistosci, bo na 50m nawet PaK 50mm jest zabojczy dla wiekszosci czolgow. CM nie ma co porownywac z GIC, bo sa to gry w innej skali i zajmuja sie zupelnie innymi aspektami bitwy. Mnie akurat bardziej interesuje skala CM, dlatego na pewno bede je przedkladal nad GIC, obojetnie, jakby GIC nie bylo "wypasione" graficznie i grywalnie :-)

30.09.2002
22:37
[25]

koxbox [ ]

oskarm--> W GIC bedzie istnialo wiele opcji graficznych po ktorych wylaczeniu bedzie calkiem dobrze sie gralo na slabych komputerach. Poziom ilosci poligonow bedzie staly przez caly czas, co oznacza iz niezaleznie od mapy czy ilosci jednostek gra bedzie chodzila tak samo plynnie. Wymagania w duzej mierze pozera zachowanie i status kazdego zolnierza, ktory jest o wiele bardziej zlozony niz w przypadku CM:BB i generowny w czasie rzeczywistym. A pozatym tworcy podpisali umowe z Nvidia na temat wsparcia technologi GeForce. Wystarczy iz posiadasz jakiegokolwiek GeForca , procesor i ram mieszczacy sie w wymaganiach, to napewno pograsz. Grafika w GIC jest naprawde oczczedna jezeli chodzi o liczbe poligonow czy efekty. Autorzy polozyli w glownej mierze nacisk na system gry, animacje, fizyke i klimat. W CM:BB wymagania sa o tyle zdradliwe ze zaleza od wielkosci scenariusza, ilosci jednostek itp. A pozatym Cm:Bb ma niesamowicie niezoptymalizowany kod i brak wsparcia dla GForcow. W obecnych czasach GeForce to totalne minimum, wiec nie miej pretensji do nikogo.

30.09.2002
22:49
[26]

koxbox [ ]

Kłosiu---> Z tym odzwierciedlaniem pola walki to jest temat dosc sporny, gdyz nikt z nas nie widzial prawdziwej wojny. Swoja wiedze jedynie moge opierac na najnowszych filmach wojennych: Szeregowiec Ryan i Kampania Braci i paru ksiazkach.

30.09.2002
23:00
[27]

Bombardier [ Konsul ]

koxbox -> Widzę, że jesteś nie tylko fanem GIC ale i Nvidii. Tak się składa, że ja należę do przeciwnego obozu tzn. CM i Ati. Przyszlość grafiki komputerowej to nie Geforce lecz Radeon. Nie wiem skąd Ty wiesz o płynnej grafice w GIC itp. Przecież dla nas ta gra na razie istnieje tylko w postaci statycznych screenów z nieco kanciastymi czołgami wg mnie nie umywajacymi się do CM. A co do animacji postaci - tu rzeczywiście GIC może mieć przewagę, ale jak zauważył Kłosiu to gry na róznych poziomach. W GIC bedziesz mógł kierować pojedyńczym zołnierzem (chyba?), a w CM kierujesz na poziomie drużyny, trudno więc wymagać dobrej animacji pojedyńczych postaci. Podobnie jak Oskarm mam komputer poniżej wymagań minimalnych, a wszystkie scenariusze z CMBB chodzą zupełnie przyzwoicie, nawet jeśli zwiększam liczbę wojsk po jednej ze stron o 100%. Więc nie wiem skąd twierdzenia o niezoptymalizowanym kodzie. A to, że wymagania są zależna od wielkości scenariusza to chyba kolejna zaleta CM. Nawet posiadacze bardzo słabych komputerów są w stanie zagrać w scenariusze typu small. Generalnie chyba jednak nie można tych gier w pełni porównywać, bo to zupełnie różne wymiary - w CM bataliony, a W GIC najwyzej kompanie, stąd w tej drugiej grze konieczność lepszego odwzorowania zachowania pojedyńczych zołnierzy. A w ogóle to nie kłóćmy się, tylko poczekajmy na demo.

30.09.2002
23:11
[28]

Kłosiu [ Senator ]

koxbox --> Owszem, ale chodzilo mi raczej o to, ze im wieksza bitwa, tym wieksza role odgrywa w niej taktyka. W CM jestes w stanie w duzej bitwie wygrac gorszymi wojskami, jezeli umiejetnie wybierzesz punkt uderzenia i dobrze gospodarujsz silami. Natomiast GIC porownuje raczej do CC (podobna skala), a tam rezerwy i taktyka nie maja wiekszego znaczenia.

30.09.2002
23:12
smile
[29]

Kłosiu [ Senator ]

Co nie zmienia faktu, ze z przyjemnoscia pogram w GIC jak juz sie ukaze... Z tym ze na pewno nie bedzie dla mnie tak atrakcyjne jak CM.

30.09.2002
23:17
[30]

koxbox [ ]

Skad wiem o plynnej grafice? A tak sie dobrze sklada, iz widzialem kilka filmikow:) Bombardier ---> masz racje SKONCZMY TE GLUPIE KLOTNIE!! MAM DOSC CIAGLYCH SPOROW: TO MA TO LEPSZE, A TO MA GORSZE ITP Dla mnie liczy sie w tych grach tylko dobra zabawa!!! Nie jestam jakims nienormalnym niewolnikiem reazlimu i innych nieprzydatnych pierdol(jak niektorzy z Was)! Wazne abym dobrze sie bawil i aby gra mie nie nudzila. To tak jakbysmy chcieli ocenic np szachy po realizmie , albo inne genialne gry. Nawet jak GIC bedzie totalnie nierealistyczne i niezgodne z historia, a bardzo miodne to i tak bede w to gral. Najważniejsza jest miodnosc i dobra zabawa. A i tak GIC, CM:BO, CM:BB maja tyle wspolnego z realizmem co moj pies z dzialem ppanc:) jak narazie to tylko gry komputerowe, moze za 100 lat cos sie zmieni.

01.10.2002
17:59
[31]

Marder [ Konsul ]

Cholera chwilę mnie nie było a tu mało się niepozabijali. Już myślałem że pomyliłem wątki. Bombardier ------> Odwołałem się do CC tylko dlatego że ideowo G.I.C. jest bardziej zbliżony do serii CC i to nie bez powodu. Pan Eric Young główny twórca gry swego czasu pracował nad serią Close Combat i jego piętno wyraźnie jest odcisnięte w tej produkcji. Nie będę się już wypowiadał na temat obu gier do czasu wydania dema. Wtedy porównamy nasze opinie. Ale nie byłbym sobą gdybym.... Kapi -----> Kółka jak kółka, ale w G.I.C. jest Kampania :)))

02.10.2002
19:56
[32]

Kapi [ Pretorianin ]

Właśnie, w CM nie ma kampanii :/ ale i tak jest to moja ulubiona gra :)

02.10.2002
20:41
[33]

Trael [ Konsul ]

koxbox---> to jak się chcesz zabawić i nie przeszkadza ci brak realizmu to sobie lepiej pograj w Sudden Strike a nie wychwalaj gierki której jescze nie wypuszczono nawet demka.

02.10.2002
21:04
[34]

koxbox [ ]

Trael---> Sudden Strike jest mało grywalny.

02.10.2002
23:22
[35]

Kłosiu [ Senator ]

Hmm ostatnio zaczalem grac ponownie kampanie w Operation Flashpoint i wydaje mi sie ze grafika w GIC jest niemal identyczna (tylko wybuchy sa lepsze) Pojazdy wygladaja tak samo (chodzi o ilosc szczegolow) a ludzie troche gorzej w GIC. Zeby chociaz realizm byl na podobnym poziomie co w OFP ;-)

04.10.2002
22:23
smile
[36]

Zenedon [ Oi! Boots&Braces Oi! ]

GI Combat dużo lepiej odwzorowuje ckmy i strzały odłamkowymi w piechotę. Jeden pocisk z armaty może cały squad posłać do piachu a parę serii z ckmu kosi cały squad(jeśli nie padną). Poza tym gdy żołnierze wchodzą do bydunk ściany nie znikają a wojacy mogą strzelać przez okna i drzwi. I najważniejsze, wreszcie karabiny powtarzalne np. mauser k98 potrafią kogoś zabić. I ostatnia rzecz która mi się podoba to to że squad to nie jest tylko 3 ludzików jak w CM. I nie uważam że nie potrzeba tu taktyki ponieważ jeden zły ruch może zakończyć całą bitwę niepowodzeniem.

04.10.2002
23:53
[37]

Tad [ Pretorianin ]

Noooo. Czyli siekanina. :)

05.10.2002
12:35
[38]

Kapi [ Pretorianin ]

...i kręcące się kółeczka ....

05.10.2002
13:37
[39]

koxbox [ ]

Kapi---> zrozum wreszcie, ze nic nie mam do CM. Wrecz przeciwnie. CM to teraz najlepsza strategia. Jednak chcialbym aby GIC bylo rownie dobre i grywalne. Wkoncu co 2 wysmienite gry to nie jedna. A pozatym cos "zdechla" stronka www.gicombat.com :(. Mam nadzieje iz nie ma to głebszego i symbolicznego znaczenia.

05.10.2002
14:36
[40]

Marder [ Konsul ]

koxbox -----> Nie przejmuj się chłopakami. To starzy konserwatyści. Nie ufni wobec "nowego". Gdyby wszyscy tak myśleli to wciąż byśmy grali w kamyczki w epoce kamienia łupanego.

05.10.2002
16:30
[41]

koxbox [ ]

Screen przedstawiajacy z bliska model zolnierza:)

05.10.2002
16:31
[42]

koxbox [ ]

cz. 2

06.10.2002
23:45
[43]

Bergerus [ Pretorianin ]

Jezuuuuuu Czytam te pierdoly koxboxa i nie wierze, ze ktos go wpuscil na forum CM. Nie dlatego, ze ma cos naprzeciw CM tylko dlatego, ze brednie grafika czy informatyka sa swiettne na grupie newsowej o sprzecie, a nie w swiatyni taktyki. Jezeli ci wali realnosc i historycznosc to pograj sobie w setki gier z robakami i kosmitami w rolach glownych. Jak chcesz sie wczuc w pole walki to masz Operation Flashpoint. GIC to trojwymiarowy CC i tyle. Na skrinach nie zwrocilem uwagi na koleczka czy piekny dzialon ppanc - tylko na to, ze wrogie druzyny stoja o 100 metrow i strzelaja do siebie czesto na stojaco. To jakies pierdoly a nie realizm. W CMBB realizm nie wyraza sie w koleczkach czy w lepszej grafice. Nie ma tu znaczenia czy sa trzy ludziki zamiast 12, ani ze brakuje pojedynczych zwlok. Owszem wplywa to na utrudnione wczucie sie w pole walki, ale skala jest wyzsza niz pojedynczego zolnierza. W CMBB liczy sie prawdziwe dowodzenie, masowanie ognia, uzycie rezerw, oddzialywanie na morale! Straty na znaczna odleglosc nie sa duze, bo zolnierze padaja i uciekaja. Jatka nabiera wyrazu dopiero na bliskie odleglosci. Ktos napisal, ze dopiero w GIC cekaem skosi ludzi, a w CMBB tego nie ma. Ale o to prosili gracze. Ckmy w II wojnie najczesciej sluzyly do przygniatania wroga do ziemi. Wszyscy po stracie 1-2 ludzi w plutonie padali na ziemie. Chyba, ze byli amerykanskimi debilami. Mnie zwisa czy gra jest skundlona z taka czy z inna karta graficzna. Czy jest optymalna czy nie. Jest mnostwo opcji w CM, ktorych wylaczenie usprawnia granie jezeli czyjs komputer ustaje. Mnie podnieca, ze gra CM jest coraz blizsza idealu, a w GIC znowu bedzie zabawa w stylu COMMANDOS. Zle wyliczysz marszrute przy murku i diabli wezma cala misje. Toz to jakies zrecznosciowe pierdoly. A w ogole na chusteczke tyle wskaznikow charakteru pojedynczego zolnierza, ze mamy nim jeszcze kierowac. To sie po prostu kupy nie trzyma. I moze gra bedzie dobra, ale jezeli tak jak w CC obszar planszy bedzie niewielki - to gra zamieni sie w kolorowa jatke dla dzieci, gdzie czolgi i piechota stana naprzeciw w rownej linii i zaczna do siebie walic jak na westernie. Brrrrrr. Berger Sorry za ton, nie chcialem nikogo obrazic, ale najpierw walczylem z kolegami planszowkowcami, ktorzy uwazali, ze CM nie jest godne stratega bo jest tam grafika trojwymiarowa. Teraz znowu technokraci podnosza glowe, ze slonce swieci nie tak, a liscie maja za malo poligonow. To jakis dom wariatow.

06.10.2002
23:54
[44]

Cisekk [ Pretorianin ]

Berger----> amen!!

06.10.2002
23:57
[45]

Bergerus [ Pretorianin ]

Jeszcze raz przepraszam za uniesienie, ale po wyparciu Wegrow z wioski gdzies na poludniu Rosji w 1942 r. bylem zanadto rozgrzany. Aaa, jak kogos podnieca grafika polecam filmik z zapowiedzia gry o II wojnie swiatowej (RTS raczej) firmy 1C (ruscy), ktora zrobila gre Il2 Sturmovik. Animacja powala, a grafika jest 30 razy lepsza niz na skrinach GIC. Berger

07.10.2002
11:09
[46]

Bombardier [ Konsul ]

Berger -> rzeczywiście byleś dość ostry. Ale mnie ciekawi inna sprawa. W niedzielne południe pomstowałeś, że pirackie kopie już krążą po Polsce, a Ty nie dostałeś jeszcze swojej paczki. A w niedzielny wieczór już grasz. Czyżby Poczta Polska doręczała przesyłki w niedzielę ??? Bombardier

07.10.2002
14:11
[47]

koxbox [ ]

Bergerus---> TO PO JAKA CHOLERE TO CZYTASZ? Zrozum, ze to tylko gra. Jak ci sie nie podoba to lepiej omijaj wszystkie moje posty dotyczace GIC! .A pozatym wymagania WWII Rts beda 10 razy wieksze niz GIC. Znowu znalazł sie kolejny fanatyk realizmu, czlowiek ktory spedzil 5 lat na froncie i dysponuje genialna wiedza na temat pola walki. Jak jestes taki dobry po cywilu,doświadczony, cwany, inteligentny to zrob swoja gre, a nie krytykuj wszystko wokolo. Nawet nie widziales dema GIC, a juz sie wypowiadasz!!! A poztym Panie genialny historyku, widocznosc w Normandii byla bardzo ograniczona i nie pozwala na ostrzal z duzych odleglosci. Liczyla sie tylko walka na krotkie dystanse. To sa gry na inna skalę!!! A POZATYM GIC ZOSTAŁA UZNANA NAJBARDZIEJ WIARYGODNA I REALISTYCZNA STRATEGIA NA E3, a głos ten oddal renomowany serwis www.wargamer.com Lerpiej uwazniej przeczytaj post Zenedona o sile CKM. Pisze on iz ckm bedzie potrafil zniszczyc caly squad ,ale tylko w przypadku gdy zolnierze beda stali, a to jest nierealna sytuacja, ktora napewno nie bedzie miala miejsca w GIC. Zwykle zolnierze pod ostrzalem ckm padna i zostana zatrzymani, tak samo jak w CM:BB. Radze ci abys uwaznie zapoznal sie z wszystkimi ARR na forum GIC i ZAMILKŁ!!! do premiery dema i finalnej wersji gry. Gdy juz zapoznasz sie z produktem Freedom games, raczysz pograc przynajmniej 2 godzi to wtedy z checia przeczytam twoje posty dotyczace GIC na tym, a moze innym forum. Zastanow sie jeszcze raz kogo nie powinni wpuścić na to forum, a odpowiedz zatrzymaj dla siebie. Wierze iz GIC bedzie tak dobre jak CM:BB!

07.10.2002
14:34
[48]

koxbox [ ]

Szczerze juz mam poniekad dość tego forum. Niektorzy ludzie zachowuja sie jak grupa wszystko wiedzacych, niedorosłych gówniarzy. Jednak z jednej strony jest tu wiele(!!) inteligentnych i elokwentnych ludzi jak np Marder, dla ktorych jest warto udzielac sie na tym forum. JEZELI DROGI KONSERWATYSTO NIE PODOBA CI SIE GIC I NIE WIDZISZ W NIEJ ZADNEJ POZYTYWNEJ RZECZY, TO NIE UDZIELAJ SIE NA MOICH POSTACH! ZAPOMNIJ O ISTNIENIU TEJ "MALO REALISTYCZNEJ" GRY I DALEJ GRAJ W WYSMIENITE(nie zaprzeczam) CM1 i CM2. Zrozumcie ze JA WRECZ UBÓSTWIAM CM1 i CM2 i wierze (tu sie kolejny raz powtorze), ze GIC bedzie rownie dobre. A 3 wysmienite gry to zawsze lepiej niz 2.

07.10.2002
14:41
[49]

Bombardier [ Konsul ]

Koxbox -> spoko, spoko. nie ma co się tak gorączkować. Przecież GIC na razie istnieje w postaci screenów. jak gierka wyjdzie, to kazdy porówna. Wcale nie jest wykluczone, że realizm w GIC będzie większy niż w CM. Pozyjemy, zobaczymy. A jeśli tak będzie to tak jak mowi Koxbox, będą 3 rewelacyjne produkty, więc chyba nie będzie powodów do narzekania.

07.10.2002
17:41
[50]

Bergerus [ Pretorianin ]

Bombardier --> pozyczylem gre CMBB od kolegi bo nie wytrzymalem. Wyobraz sobie, ze jeden kolezka dostal juz przesylke mimo, ze zamowil 5 dni po mnie i mial numer 10000 wiekszy niz numer mojego zamowienia. Poczta rzadzi. koxbox --> No niezle. Tacy jak koxbox na froncie walili do tylu, ze milo. Nerwy lekko poszly? Nikt tej gry nie widzial tak naprawde. Czy ty przypadkiem sam jej nie zrobiles? Nigdy jeszcze nie widzialem kogos kto by sie tak podniecal i zachwalal cos w co sam te 2 godziny nie gral. Rekomendacja z E3 jest smieszna, bo na targach juz tak jest ze wszyscy sobie z pyszczkow jedza. Widocznosc w Normandii bywala porzadna. Niestety wspolczesna kultura od lat dwudziestych preferuje nieukow. Poczytaj Bunt mas Ortegi. To o tobie :-) Miej ochote przeczytac chociaz 5% ksiazek o wojskowosci, ktore lyknalem w zyciu, zostan oficerem, poogladaj syf od srodka - a sie przekonasz, ze koleczka krecace sie do taktu to wrecz nic. A teraz zamilkne. Berger

07.10.2002
19:02
[51]

koxbox [ ]

Bergerus--> Swietny tekst:) Stary, ja mam dopiero 18 lat i cale zycie przedemna. Wiec moze zostane oficerem poogladam ten syf od srodka i przeczytam te 5% ksiazek które ty przeczytałeś, ale zaraz... czy wtedy bedzie mi sie chcialo jeszcze grac w CM? Przyznam sie, ze troche jest mi głupio. Nie wiedzialem ze na tym forum wiekszosc to byli wojskowi, duzo starsi odemnie. W związku z tym chciałbym PRZEPROSIC za brak szacunku i rozwagi. Zapewne jak bede w waszym wieku to juz duza wiekszosc z was nie bedzie grala w CM, a ja sam bede krytykował krzykliwych 18 latkow. Ciekawe jakie wtedy bedzie Cm4?5?? Nie bede juz wypowiadał sie na temat realizmu , z tego powodu iz moja wiedza nie moze rownac sie z wasza. :(( Chcialbym rowniez wyjasnic iz nie jestem jak to okresliles "niukiem". Po prostu zaczalem sie interesowac drugą wojna swiatowa od paru miesiecy, głównie przez dorwanie w swoje raczki CM. Jednak moim dawnym i ciagle aktualnym hobby jest animacja i grafika komputerowa (nie tylko w kontekscie gier). Do tej pory pogrywałem w CC, gdzie specjalnie nie interesował mnie realizm i podłoże historyczne. Z tymi targami to troche przegioles. Watpie aby www.wargamer.com byl przekupiony przez nowo zaczynajaca firme. Chetnie siegne po "Bunt mas" Ortegi. A Tobie radzilbym przeczytac świetna ksiazke Thomas'a Harrisa "W zgodzie z sobą i z tobą", ta ksiazka jest o kazdym z nas :). P.S. Co wy macie z tymi kółeczkami, przeciez wymienilem je jako graficzny detal. P.S.2.Bergerus, pamietaj: "Always look on the bright side of life" nawet w kontekscie GIC. I specjalnie dla ciebie link do tej piosenki w wykonaniu Monty Pythona:)))

07.10.2002
19:11
[52]

koxbox [ ]

Link do dłuzszej wersji "Always look on the bright side of life" 3:27 i tylko 407kb :D

07.10.2002
19:27
[53]

Bombardier [ Konsul ]

Cześć Koxbox. Dobrze, że się odezwałeś, bo myślałem , że Berger skutecznie Ciebie stąd przepłoszył. Polemizowałbym z tezą, że większość uczestników tego forum to byli wojskowi. Na razie chyba tylko Berger się przyznał do takiego rodowodu. Ja, jak zapewne już wiesz też o zielony garniturek się otarlem, ale nie z własnej woli. Dostałem taaaakie zaproszenie, że nie sposób bylo odmowić. Pozdrawiam i czekam na maila. Bombardier (już w cywilu)

07.10.2002
19:32
[54]

Bergerus [ Pretorianin ]

koxbox Nie bierz wszystkiego na powaznie. Niestety zostalem wyszkolony do prowokacji, a i pomaga mi (przeszkadza?) moj charakter. Nie ma sie co denerwowac. Wiekszosc z czepiactw to zwykle podpuchy. Zauwaz, ze czasami sie poprztykamy na Forum, a i tak wszyscy zyjemy ze soba w zgodzie. Takze te procenty itp. rady to zwykle wkurw... :-))) Inna rzecz, ze musze wszystkich przeprosic, ale jestem w stanie fatalnym. Sprawdzilem pobor z konta. Ci zlodzieje amerykanscy z Battlefrontu pobrali mi kase (55 dolcow) 13 wrzesnia w formie pre-order. Ja debilowaty polski wiesniak myslalem, ze w pre-order bede mial gre szybko. No i czekam. Obsluga sprzedazy ani jednego mejla mi nie odeslala na zapytania. A tu juz goscie w Polsce dostaja gry z Battlefrontu mimo, ze zamawiali o wieki pozniej. No i od niedzieli wielu ma juz kopie inaczej. Szok. Pozdrawiam ledwo sie trzymajacy w calosci Berger

07.10.2002
22:33
[55]

Zenedon [ Oi! Boots&Braces Oi! ]

Ale z tym brakiem wiedzy historycznej u Bergera to mnie koxbox zaskoczyłeś:))) Wymyślasz innym od gówniarzy a sam to się zachowujesz jak dorosły, co? Banda cholernych bachorów:) I niech żyje Berger!!! Zawsze najbardziej w SS ciekawiły mnie moje boje a do Bergera mam szacunek jak do mało kogo i nie uważam że jest gówniarzem:))

08.10.2002
11:15
[56]

propor [ Pretorianin ]

Zenedon---> Bergerus to Berger? Jeśli tak to czapki z głów :) Bez zbytniej wazeliny mogę się przyznać, że od pewnego momentu Moje boje czyli Bergera historia wojskowości były głównym atutem dla którego kupowałem SS. :))) Więc jeśli to ty Berger to dzięki za naprawdę WIELKIE DZIĘKI za to co tam tworzyłeś.

08.10.2002
12:04
[57]

RMATYSIAK [ Konsul ]

Brgerus to nic ja zamuwilem w necie TV wundera. tydzien do mnie idzie i dojsci niemoze napisalem maial do skelpu a oni powiedzieli ze na ich gust dostane za miesiac albo puzniej a teraz to oni wysla mi druga paczke ze sprzetem i ktura wczesniej do mnie dotrze ta zaplace druga odmuwie. Pozadna firma. Moja mam wyslala list ekspresem do wawy 4 tygodnie szedl. Poz RM Ps czy w CMBB sa nareszcie okopy ?????????????

08.10.2002
15:35
smile
[58]

MiB [ Centurion ]

Odnosnie wymagan GI Combat "Jakoś zapomniałem wcześniej wspomnieć, że zmieniły się wymagania sprzętowe G.I. Combat. Teraz w oficjalnej specyfikacji jest procesor 600 MHz (poprzednio 400 MHz) i 128 MB RAM (poprzednio 64 MB). Reszta została bez zmian: karta graficzna 3D 16 MB (zalecane 32 MB), CD-ROM min. 4x, mysz zgodna z Windows i system operacyjny Win 98, Me lub XP. Beta testerzy wspominali, że warto mieć na pokładzie procesor przynajmniej 1 GHz, a i 256 MB RAMu by się przydało. " Czyli to o czym mowi koxbox to chyba nieprawda :) A szkoda bo juz chyba wypadam z gry z moim kompem. Na szczescie zawsze jest CM!! Pozdrawiam

08.10.2002
15:59
[59]

koxbox [ ]

Zamknijmy juz temat mojego sporu z Bergerem. Ale co do wymaganc CM:BB jestem cholernie zawiedziony. NIE MAM Pojecia co mam robic aby gra chodzila szybciej. Blagam pomożcie!! Na minimalnych detalach gra chodzi mi niesamowicie wolno(wylaczone wyswietlanie wszystkich drzew). NIe wyobrazam sobie gry w scenariusz powyzej 1500 pkt:((( A przeciez mam w miare mocny komp: Athlon 1,2 Gh, 512ramu i geforca2pro. U mojego kolegi gra na Atholnie 1,4 256DDR i geforcie 3 gra chodzi podobnie. Najprawdopodobniej jest to wina barku optymalizacji kodu, czy pelnego wsparcia dla OpenGl(wsumie na tym trybie gra chodzilaby 10 razy szybciej). Czytalem na forum Battlefront, iz niektorzy maja takie same problemy na procesorach powyzej 2Gh i z gforcami 4. Nie wiem co o tym myslec......... Mam nadzije iz GIC bedzie mialo mniejsze wymagania, gdyz tam wszystkiego jest malo, obiekty sa kanciaste, a tekstury maja mniejsza rozdzielczosc..

08.10.2002
16:19
[60]

Kłosiu [ Senator ]

koxbox --> to nie wina wymagan. Ja mam celerona 633 i geforce2 Ti i smiga mi az milo (takze na duzych mapach i max detalach). To pewnie jakis bug, ktory miejmy nadzieje bedzie naprawiony w patchu.

08.10.2002
18:22
[61]

Bergerus [ Pretorianin ]

koxbox --> u mnie pozyczona od kolegi kopia inaczej smiga az milo. Zadnych opoznien nawet przy 3 batalionach. Na Forum Battlefrontu byla chyba jakas dyskusja o NVidii, moze to o to chodzi. Ja mam P4 800, 512 Ram, GF3 32 MB. RMATYSIAK --> sa OKOPY do kupienia w fortyfikacjach, ale w bitwie to element terenu. Swoja droga jest jakis w tym bug bo jak dajesz marsz na punkt terenowy to ci wyswietla nazwe a przy okopie nic. Ale najwazniejsze ze dzialaja. Sprawdzilem na poczcie nic o paczce nie slyszeli. Amerykanie odpowiedzieli, ze sprawdza czy wyslali!!! Jajcarze totalni. Ach ten amerykanski luz. Bergerus to Berger tylko kiedys wpisalem sie jako berger i zapomnialem hasla :-))) Wiec teraz jestem Bergerusem. :-) Pozdrawiam serdecznie i zazdroszcze tym co juz graja w CMBB. Ja po obejrzeniu kopii inaczej dalem sobie na wstrzymanie bo inaczej na cholere bym mial czekac na gre ;-((( Berger

08.10.2002
20:38
[62]

koxbox [ ]

Berger--->Spokojnie mozesz grac z kims bez posiadania kopi CM:BB. Wystarczy ze dolaczysz sie do kogos kto moze hostowac i ma plytke z Cm:bb :D

08.10.2002
22:53
[63]

koxbox [ ]

Odnosnie wymagan CM:BB to czy ktos z szczesliwych posiadaczy CM:BB ma procesor Amd, badz windowsa Xp??? Jezeli tak to czy gra chodzi wam calkiem plynnie nawet na duzych scenariuszach??Musze to wiedziec, aby okreslic przyczyne dziwnie malej liczby fps na moim kompie. Z gory dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam, Robert

10.10.2002
12:50
[64]

Zenedon [ Oi! Boots&Braces Oi! ]

Magia Windows XP. Zamienia Pentium 4 w ZX Spectrum:)

13.10.2002
20:39
[65]

Marder [ Konsul ]

G.I. Combat poszło do tłoczni. Jest więc nadzieja, że premiera nastąpi pod koniec października. Co do dema jest już gotowe i będzie dostępne do pobrania w ciągu kilku dni. To tyle.

20.10.2002
23:38
smile
[66]

Szogun999 [ ~ Keeper of Secrets ~ ]

Koxbox--->Ja mam Durona 850 128MB DDR GF2 GTS/Pro z 32MB i Win ME i z ustawieniami domyslnymi CM:BB chodzi mi plynnie przy scenariuszach do 1500 pkt. (wiekszych jeszcze nie sprawdzalem) Pozdrófka , Shogun

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.