GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czekam dwa tygodnnie :( albo trzzy

26.01.2008
20:07
[1]

HiSin [ Centurion ]

Czekam dwa tygodnnie :( albo trzzy

no czekam trzy albo dwa tygodnie na przesyłkę :(
od ultimy
chodzi tu o głośniki creative 2.1 :(
zamówiłem z pobraniem
kurier masterlink
i nie chce mi się czekać aż ta paczka przyjdzie
i tu pytanie
czy jak paczka przyjdzie np. za tydzień albo dwa ://///
to jak jej nie odbiore od kuriera to on ją odeśle do firmy czy
będzie chodził do mnie aż mnie zastanie?
bo ja nie chcę już czekać :(

Wiadomość została zmieniona przez Moderatora | 2008-01-26 20:46:32

26.01.2008
20:08
[2]

Grzesiek [ www na-skroty pl ]

kurier masterlink

I wszystko jasne. Niestety masterlink lecą sobie w kulki niekiedy. Nie jesteś pierwszy, który czeka jak osioł :) I nie ostatni.

26.01.2008
20:10
[3]

HiSin [ Centurion ]

no ale mogę nie odebrać paczki?

26.01.2008
20:11
[4]

Kompo [ Legend ]

Nie tylko Masterlink, ogólnie kurierzy to buce-nieroby, ja na swoją przesyłkę czekałem tydzień, podczas gdy miało to zająć 24h.

26.01.2008
20:13
smile
[5]

pooh_5 [ Rawr ]

Nie pękaj, ja 3 tygodnie czekam na asg bo paczka im się zgubiła :)

26.01.2008
20:13
[6]

Ogon. [ Uzależniony od Marysi ]

Jasne, że możesz nie odebrać paczki.

26.01.2008
20:13
smile
[7]

Lolter [ Totally ]

ogólnie kurierzy to buce-nieroby

Nie zgodze się, korzystam od pewnego czasu z usług DHL i nigdy nie miałem żadnych problemów, zawsze wszystko jest na czas.

26.01.2008
20:13
[8]

HiSin [ Centurion ]

ja się pytam czy mogę tak zrobić że rezygnuje z paczki? nie odbiore jej
czy kurier będzie do mnie jeździł aż mnie zastanie?

26.01.2008
20:14
[9]

Friden [ Konsul ]

Czekasz tyle czasu prawdopodobnie dlatego, bo Ultima nie ma tych głośników na stanie i mają problem z ich realizacją (założę się, że jak zamawiałeś ten produkt to byłeś o tym poinformowany). Kurier gdy Cię nie zastanie w domu będzie do Ciebie dzwonił, po ewentualnych nieudanych próbach:
a) spróbuje dnia następnego,
b) odwiezie przesyłkę do najbliższej siedziby masterlinka i stamtąd będą próbowali Cię namierzyć.

Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia to pisz e-mail do Ultimy, że rezygnujesz. Nie narazisz ich w ten sposób na koszty, bo jak wcześniej wspomniałem pewnie Ci tej paczki jeszcze nie wysłali.

Ewentualnie jak paczka została już wysłana to ją odbierz i później odeślij Ultimie (masz na to 10 dni bez podawania przyczyny).


Btw - słowo u kurierach.
Mieszkam na Śląsku, blisko granicy z Czechami, niby miasto, ale zadupie. Zawsze gdy coś zamawiam i biorę opcję transportu "kurier" to mam przesyłkę dzień (rzadko dwa dni) po realizacji. Dopiero poczta polska odwala niezłą szopkę także nie narzekajcie.

26.01.2008
20:14
smile
[10]

Kompo [ Legend ]

Lolter - > no to masz szczęście.

26.01.2008
20:15
[11]

HiSin [ Centurion ]

aha dzięki za pomoc

26.01.2008
20:17
smile
[12]

Peter24 [ Konsul ]

Kompo ---> Nie wydaję mi się. Akurat według mnie DHL to najporządniejsza firma kurierska :)

26.01.2008
20:17
smile
[13]

egzi9000 [ Mały_Dzielny_Toster ]

ja miałem tak samo czekałem trzy tygodnie a jak wracałem ze sklepu to nagle zobaczyłem kogoś dobijającego się do drzwi

26.01.2008
20:17
[14]

HiSin [ Centurion ]

fiden a jak odeślę ją ultimie to dostane kase?
jak mi ją dadzą?

26.01.2008
20:21
[15]

fresherty [ Jimi Hendrix Rules! ]

Jak kurier to tylko DHL. Na nich nigdy się nie zawiodłem. Co do Masterlinka - ja do tej pory czekam na przesyłkę od Cenegi z moim Oblivionem (edycja premierowa) - 2. rok mija :)

26.01.2008
20:21
[16]

Friden [ Konsul ]

Dostaniesz. Odeślą Ci pieniądze prawdopodobnie pocztą (przyniesie Ci ją do domu listonosz) lub kurierem (przyniesie Ci ją do domu kurier). Czas oczekiwania na pieniądze szacuj na od tygodnia do 10-ciu dni.

Najpierw jednak sprawdź na stronie Ultimy czy ta paczka została wysłana, bo jeżeli nie została to możesz napisać do nich e-mail, że rezygnujesz.

Możesz zrobić jeszcze jedną rzecz. Jeżeli ta paczka została już wysłana to zadzwoń do Ultimy i powiedz, że się rozmyśliłeś i nie masz zamiaru jej odbierać. Wtedy jak przyjdzie kurier poinformuj go, że dogadałeś się ze sklepem i nie odbierasz przesyłki (tylko nie rób odwrotnie, że najpierw spławisz kuriera, a później zadzwonisz do Ultimy :)).

26.01.2008
20:23
[17]

HiSin [ Centurion ]

pisze że paczka nie została wysłana :/

26.01.2008
20:29
[18]

Friden [ Konsul ]

No to masz po problemie :)

Wyślij teraz do Ultimy e-mail, że :
"W związku z długim czasem oczekiwania na przesyłkę złożoną (tego i tego dnia) rezygnuję z zamówienia (numer zamówienia) na produkt: głośniki Creative, z poważaniem HiSin".

Tyle.

26.01.2008
20:31
[19]

HiSin [ Centurion ]

friden ale nie wiem na jakiego emila mam do nich napisać :((((( no bo tam jest dużo :((
jak coś masz linka i mi znajdź błagam bo ja nie wiem :((((

26.01.2008
20:34
[20]

slowik [ NightInGale ]

ostatnio mialem nieprzyjemnosc koniecznosci skozystania z GLS kurier okazal sie wielkim kretynem .... i paczke dopiero po kombinowaniu dostalem na 3 dzien ...

HiSin===>jaki jest status realizacji zamowienia w ultimie ? napisz mail mail do nich ze nie masz zamiaru juz dluzej czekac i anulujesz zamowienie

- link z kontaktem na stronie ;-)

26.01.2008
20:34
[21]

Friden [ Konsul ]

1) Wejdź pod ten link:


2) Z lewej strony na żółtym polu masz cztery punkty do wyboru. Wybierz "2. Status złożonego zamówienia"

3) Wyświetli Ci się formularz. Wstaw tam swój e-mail, login i numer zamówienia, a w polu "wiadomość" wklej to co Ci napisałem z odpowiednimi korektami.

26.01.2008
20:36
[22]

amadi1 [ Pretorianin ]

Nie kupuj na ultimie. Raz kupiłem tam Medieala i Shoguna to nie dość, że za dwa tygodnie, to jeszcze pomylili gry. Od tej pory tylko na Wirtusie kupuję i jestem bardzo zadowolony(ostatni dali dupy, właśnie czekam na przesyłkę ale za kłopoty przeprosili i już wysłali).

EDIT: Wtedy jeszcze nie mieli masterlinka tylko DHL i też dupy dali. Więc to nie tylko kurier tak lipnie rozwozi. Ale masterlink to rzeczywiście dupa nie kurier

Jeju ile tych tylnych części ciała w jednym poście...

26.01.2008
20:37
[23]

HiSin [ Centurion ]

a jeszze takie pytanko
bo jest taki status: ''Zamówienie zostało zaakceptowane''
czy to na pewno oznacza że nie wysłali?

26.01.2008
20:38
[24]

Friden [ Konsul ]

To oznacza, że przyjęli do realizacji i próbują to sprowadzić do siebie. Na pewno nie wysłali.

26.01.2008
20:38
[25]

PaulPierce [ Konsul ]


Anulowanie zamówienia

Przy potwierdzaniu złożonego zamówienia Klient ma prawo anulować zamówienie
Zamówienie potwierdzone zostanie niezwłocznie zrealizowane dlatego prosimy o dokładne przeanalizowanie zakupu przed jego finalizacją - W wyjatkowych sytuacjach losowych zamówienie może zostać anulowane już po jego potwierdzeniu. W takim wypadku prosimy o przesłanie maila pod adres [email protected] z imieniem, nazwiskiem oraz numerem zamówienia lub o kontakt telefoniczny pod numerem (22) 6546043
Nie ma możliwości anulowania zamówienia po jego wysyłce


Cytat z Ultima.pl

26.01.2008
20:39
[26]

amadi1 [ Pretorianin ]

Między zaakceptowane a zrealizowane jest różnica. Nie wiem jak to teraz na ultimie bo dawno nie kupowałem ale to chyba jeszcze nie znaczy że wysłane

26.01.2008
20:40
[27]

Friden [ Konsul ]

PaulPierce: Z reguły lepiej to robić przez formularz do którego linka podałem wyżej.

26.01.2008
20:40
[28]

qaq [ CCCP ]

to ja mam jeszcze lepiej bo zamówiłem paczkę przed świętami i ciągle nie doszła:((maksymalny czas realizacji przesyłki podany na stronie to 15 dni)

26.01.2008
20:44
[29]

HiSin [ Centurion ]

jak myślicie tak może być?
czekam dwa tygodnie na przesyłkę głośników 2.1 firmy creative i nic nie widać :( :/
po statusie widać że państwo jej nie wysłali w takim razie
proszę o anulowanie :/

26.01.2008
20:44
[30]

Friden [ Konsul ]

qaq: Jak masz podany maksymalny czas realizacji więcej niż tydzień to znaczy, że z tym zamówieniem będą problemy. Sklepy internetowe często nie aktualizują informacji o dostępności wybranych produktów i później wychodzą tego typu historie. Znając życie jeszcze trochę poczekasz.

Jeśli chcesz mieć pewność, że przesyłka będzie szybko zrealizowania to szukaj towarów z informacją o dostępności: "24 godziny", "od 3-5 dni" itp.

Trzeba też pamiętać, że przy zakupach internetowych CZAS, w którym otrzymasz przesyłkę = czas realizacji zamówienia + czas wysyłki. Wiele osób o tym zapomina i często popada w niepotrzebną histerię.

26.01.2008
20:44
[31]

HiSin [ Centurion ]

skasowałem to ;/

26.01.2008
20:47
[32]

Friden [ Konsul ]

HiSin: Napisz tak.

"Dzień dobry,

W związku z przedłużającym się czasem oczekiwania na finalizację zamówienia z dnia (data zamówienia) na głośniki 2.1 firmy Creative rezygnuję z jego dalszej realizacji.

z poważaniem,
(twoje imię i nazwisko)"

26.01.2008
20:48
[33]

HiSin [ Centurion ]

ZA późno napisałem TAK
''czekam dwa tygodnie na przesyłkę głośników 2.1 firmy creative i nic nie widać :( :/
po statusie widać że państwo jej nie wysłali w takim razie
proszę o anulowanie :/''
może być?

26.01.2008
20:50
[34]

Friden [ Konsul ]

Szybki jesteś.
Zero stylistyki, trochę niepoprawnie, po co te emotikony? No, ale nie pękaj - w Ultimie się zorientują o co chodzi i anulują Ci to zamówienie.

26.01.2008
20:50
[35]

bartoniu [ Konsul ]

niedługo powinno przyjsc oni maja takie opoznienia

26.01.2008
20:52
[36]

HiSin [ Centurion ]

jak ja kupiłem w ultime x360 3 gry i kable
to dali mi zniżkę nie na wszystko! aż 5% :(

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.