GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pochwalcie sie swoimi.......

09.09.2002
19:21
smile
[1]

Minas Morgul [ Senator ]

Pochwalcie sie swoimi.......

..............programami :-)

jesli na tym forum sa jacys programisci i maja swoje programiki zamieszczone na stronach, to niech pisza.
Nie musza miec kodu zrodlowego, a poprostu chcialbym zobaczyc wasz talent i tworczosc. Sam od jakiegos czasu przypominam sobie Visual Basica oraz ucze sie Pascala i kilka malych "dziel" juz mam

LiCzE nA dUzA iLoSc PoStOw ! ! ! !

09.09.2002
19:34
[2]

Łukasz [ NetSlave ]

Jak masz to daj zobacyć. Masz je w internecie???

09.09.2002
19:54
smile
[3]

Minas Morgul [ Senator ]

Nie zamiescilem ich niestety, bo nie mam na czym :( <brak stronki> W kazdym razie to nie jest nic wartego uwagi. Przed chwila napisalem program, ktorym mozna wybrac kazdy mozliwy kolor wystepujacy w przyrodzie i oprocz tego na dole w textBoxie pojawia sie kod tego koloru...niby banalne, a jednak jestem dopiero poczatkujacy

09.09.2002
21:57
smile
[4]

Minas Morgul [ Senator ]

UP no ludziska napewno na tym forum sa jacys programisci :)

09.09.2002
22:01
smile
[5]

rniczypo [ Pretorianin ]

pewnie, że są... ale większość czasu poświęcają na granie :)))) ja np. mogę zamieścić programiki napisane w COLOBOCIE ;)

09.09.2002
22:14
smile
[6]

Minas Morgul [ Senator ]

Jasne, ze zamiesc. Ludzka inwencja nie zna granic. Przed chwila wymyslilem jakis debilny program, ktory malo mi nie wy***** pol windowsa :) Ale i tak sie cieszylem, ze podczas kompilacji nie wyskoczyl mi jakis error

10.09.2002
08:17
[7]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Minas Morgul ---> Ehh żebym to wczoraj wiedział ... To jest jedyne co mam w tej chwili sojego na służbowym komputerze (kodu "służbowego" nie moge zamieszczać bo nie jestem jego właścicielem :(( ) Jest to wczesna wersja dynamicznej listy przechowyjącej wskazniki do dowlolnych obiektów, wersja finalna juz pracuje pod linuxem i jest napisana jako szablon (template) klasy co sprawia że jest piekielnie elastyczna Język ? Oczywiście C++ !!! Kod jest częścią projektu Urobos - silnika gry typu MUD który mam nadzieję za jakiś czas ruszy ... /*Implemantacja dynamicznej listy*/ #include "lista.h" CSkladnik::CSkladnik() ‹ nastepny = NULL; poprzedni = NULL; › int CSkladniki::Count() ‹ return m_Count; › CSkladnik *CSkladniki::GetFirstOne() ‹ return pierwszy; › CSkladnik *CSkladniki::GetLastOne() ‹ return ostatni; ›; CLista::CLista() // Konstruktor klasy CLista; ‹ › CSkladniki::CSkladniki() ‹ pierwszy = NULL; ostatni = NULL; #ifdef MutexUse pthread_mutex_init (&CSkladniki_mutex, ) /* <- Dokończyć tutaj ...*/ #endif › CSkladnik *CSkladniki::operator[] (int index) ‹ return GetAt(index); › CSkladnik * CSkladniki::GetAt(int index) ‹ CSkladnik *skladnik; int i; if (pierwszy==NULL) ‹ return NULL; › if (index>(m_Count-1)) return NULL; if (index==0) return pierwszy; if (index==(m_Count-1)) return ostatni; if (index<((int)(m_Count/2))) // Nie ma sensu leciec przez liste od początku jeśli potrzeba element bliżej końca ... ‹ skladnik = pierwszy; for (i=1;i!=(index+1);i++) skladnik = skladnik->nastepny; › else ‹ skladnik = ostatni; for (i=m_Count-1;i!=index;i--); skladnik = skladnik->poprzedni; › return skladnik; › int CSkladniki::Add() ‹ CSkladnik *skladnik, *nowy_skladnik; if (m_Count==0) ‹ pierwszy = new CSkladnik; ostatni = pierwszy; m_Count++; return 1; › else skladnik = GetAt(m_Count-1); nowy_skladnik = new CSkladnik; #ifdef MutexUse ZablokujInneWatki(); #endif nowy_skladnik->poprzedni=skladnik; skladnik->nastepny = nowy_skladnik; ostatni = nowy_skladnik; #ifdef MutexUse OdblokujInneWatki(); #endif m_Count++; return 1; › int CSkladniki::Delete(int index) ‹ CSkladnik *skladnik, *poprzedni, *nastepny; skladnik = GetAt(index); if (skladnik==NULL) // Błąd wewnętrzy ‹ return ListIndexOutOfRange; › if (m_Count==1) // Jesli jest tylko jeden skladnik ‹ delete skladnik; m_Count = 0; pierwszy = NULL; ostatni = NULL; return 1; › #ifdef MutexUse ZablokujInneWatki(); #endif poprzedni = skladnik->poprzedni; nastepny = skladnik->nastepny; if (poprzedni) poprzedni->nastepny = nastepny; if (nastepny) nastepny->poprzedni = poprzedni; if (index==0) pierwszy = skladnik; delete skladnik; #ifdef MutexUse OdblokujInneWatki(); #endif m_Count--; return 0; › int CSkladniki::Insert(int index) ‹ CSkladnik *skladnik, *nowy_skladnik, *poprzedni; skladnik = GetAt(index); if (skladnik==NULL) // Błąd wewnętrzny ‹ return ListIndexOutOfRange; › nowy_skladnik = new CSkladnik; // Tworzenie nowego skladnika ktory zostanie wstawiony if (index==0) pierwszy = nowy_skladnik; #ifdef MutexUse ZablokujInneWatki(); #endif poprzedni = skladnik->poprzedni; if (poprzedni) poprzedni->nastepny = nowy_skladnik; nowy_skladnik->poprzedni = poprzedni; skladnik->poprzedni = nowy_skladnik; nowy_skladnik->nastepny = skladnik; #ifdef MutexUse OdblokujInneWatki(); #endif m_Count++; return 0; › int CSkladniki::CheckIntegrity() ‹ CSkladnik *skladnik; int licznik; if (m_Count==0 && pierwszy==NULL) return 1; if (m_Count==0 && pierwszy!=NULL) return IntegrityError; if (m_Count>0 && pierwszy==NULL) return IntegrityError; if (ostatni!=NULL) if (ostatni->nastepny!=NULL) return IntegrityError; // Sprawdzanie integralnosci listy "do przodu" licznik = 1; skladnik = pierwszy; while (skladnik->nastepny) ‹ skladnik = skladnik->nastepny; licznik++; › printf ("licznik:[%d], m_Count[%d] \n", licznik, m_Count) ; // Sprawdzanie integralnosci listy "do tylu" skladnik = ostatni; licznik = 1; while (skladnik->poprzedni) ‹ skladnik = skladnik->poprzedni; licznik ++; › printf ("licznik:[%d], m_Count[%d] \n", licznik, m_Count) ; if (licznik!=m_Count) return IntegrityError; return 1; › int CSkladniki::Switch(int from, int to) ‹ CSkladnik *skladnik_from, *skladnik_to, *temp; if (from==to) return IllegalIndex; skladnik_from = GetAt(from); skladnik_to = GetAt(to); if (skladnik_from==NULL || skladnik_to==NULL) return ListIndexOutOfRange; // Ustawianie wskaznikow ostatni i pierwszy na nowe skladniki (Jesli jest taka potrzeba) if (to==0) pierwszy=skladnik_from; if (from==0) pierwszy=skladnik_to; if (to==m_Count-1) ostatni=skladnik_from; if (from==m_Count-1) ostatni=skladnik_to; // Zamiamiana wskaznikow w skladnikach sasiadujacych z zamieninymi if (skladnik_from->poprzedni) skladnik_from->poprzedni->nastepny = skladnik_to; /* Poniżej zamieniane są pola nastepny i poprzedni dla skladnikow * * */ temp = skladnik_from->poprzedni; skladnik_from->poprzedni = skladnik_to->poprzedni; skladnik_to->poprzedni = temp; temp = skladnik_from->nastepny; skladnik_from->nastepny = skladnik_to->nastepny; skladnik_to->nastepny = temp; return 1; › #ifdef MutexUse void CSkladniki::ZablokujInneWatki(void) ‹ pthread_mutex_lock (CSkladniki_mutex); › void CSkladniki::OdblokujInneWatki(void) ‹ pthread_mutex_unlock (CSkladniki_mutex); › #endif

10.09.2002
08:32
smile
[8]

draczeek [ Konsul ]

Hehehe..! No....... Mnie zatkało. Innych też? Eliash --> Kiedy ten twój MUD ruszy? Może "posadzisz" go na serwerze GOL-a?

10.09.2002
08:58
[9]

yazz_aka_maish [ Legend ]

A ja troszkę z innej beczki...nie wiem praktycznie o programowaniu, ale chciałbym się tym zająć....jestem zielony z tej dziedziny i nie mam pojęcia od czego zacząć - co polecacie?

10.09.2002
09:09
smile
[10]

rniczypo [ Pretorianin ]

yazz_aka_maish ---> jeśli się zupełnie nie znasz... to polecam rozpoczęcie gry w COLOBOT'a wciąga jak cholera i naprawdę(!) uczy.

10.09.2002
09:12
[11]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Joł draczeek --> He he dzieki dzieki (programiści to strasznie próżny naród :)) ) silnik MUDa jest zaawansowany w ok 70% zmieniłem ostatnio połowę kodu, poprzedni był pisany w dużym pośpiechu i nie był zbyt "ładny" teraz zostały rzeczy niemniej skomplikowane - Interpreter języka skryptowego dla AI postaci sterownych przez komputer. Ogólny zarys mam już w głowie, będę się wzorowaz na skryptach znanych z Baldura. - Funkcje interpretujące przedmiot/postac na podstawie opisu - żeby op wisaniu przez gracza "obejrzyj trzeciego zielobrodego krasoluda" engine wiedział o kogo chodzi - Duzo testów, i jeszcze raz testów Puźniej jako że jest to tylko engine to ktoś będzie musiał stworzyć świat, edytory do tego ją jeszcze w "lesie", ale "coś" już jest. Mam nadzieję że październik - listopad jakąś skromną betę udostępnię

10.09.2002
09:17
[12]

Eliash [ Generaďż˝ ]

yazz_aka_maish ---> Kup jakąś książeczkę o Visual Basicu, programu w tym języku możesz pisać pod wordem, excellem i accessem, puźniej poczytaj o programowaniu obiektowym (dużo), puźniej jeszcze raz poczytaj o programowaniu obiektowym, pocztaj o C++, jak poznasz C++ do żaden język Cię nie zaskoczy :)))

10.09.2002
09:22
[13]

rniczypo [ Pretorianin ]

yazz--> zostaw C++, ucz się od razu Javy ;)

10.09.2002
09:36
[14]

yazz_aka_maish [ Legend ]

wiele osób poleca C++ ale czy na początek nie jesdt on za bardzo zaawansowany? Na początek VB a potem C++ i Java?

10.09.2002
10:02
[15]

Eliash [ Generaďż˝ ]

yazz_aka_maish --> Wiele osób przeraża skłądnia C/C++ jakieś znaczki, wykrzykniki, ale to jest kwestia przyzwyczajenia, programy napisane w C++ są bardzo szybkie (ok 10 razy szybsze niż te napisane w Javie) Język ma ogromny potencjał. Ma oczywiście wady: np. Mechanizm przydziału pamięci pod zmienne dynamiczne (malloc, new) jesli programista nie będzie pamiętał o zwolnieni takiej przydzielonej pamięci powstaną tzn. wycieki pamięci, co poprawiono w Javie. Zainstaluj C++ Buildera, tam poprzez odpowiednie biblioteki i makra w dosyć wygodny sposób można pisać programy, zupełnie jak w Delphi, nie polecam początkującym Visual C++ Microsoftu, tak żeby cokolwiek napisać trzeba znać C++ co najmniej dobrze. Zacznij od Visual Basica jest prosty i przyjemny, tylko nie skończ na nim !!!

10.09.2002
10:13
smile
[16]

yazz_aka_maish [ Legend ]

OK, a znasz jakieś strony z helpem, tutorialem i downloadem VB? Najlepiej polskojęzyczne.

10.09.2002
10:27
[17]

Eliash [ Generaďż˝ ]

yazz ->> https://www.vbtools.atelier.pl/ https://www.vbasic.cad.pl/

10.09.2002
10:27
[18]

rniczypo [ Pretorianin ]

yazz--> a ja dalej uważam, żebyś zostawił VB (sam się przy nim wynudziłem) i od razu zabrał się za Jave (mimo, że chodzi 10 razy wolniej - co nie jest prawdą, bo szybklość wykonywania zależy głównie od maszyny na której odpalany jest B-kod)

10.09.2002
10:42
[19]

Eliash [ Generaďż˝ ]

rniczypo ---> Heh nie mam zamiaru walczyć o wyższość C++ nad Javą wszystko jest kwestią gustu, od Javy mimo że składniowo jest podobna do C++ odrzuca mnie brak wskaźników - jadngo z głównych atutów C++, a poniważ JAva składniowo jest podobna do C/C++ if ((!zmianna1 && zmianna2) || (!zmienna3) ) :))) Dlatego nie polecałbym jej początkującemu.

10.09.2002
11:16
[20]

draczeek [ Konsul ]

Nie wiem czy ta metoda jest dobra dla każdego, ale powiem tylko jak zaczynałem(ciągle zaczynam ;) ). Eliash już o tym wspomniał - mianowicie o makrach VB w EXCEL'u. Potem kupiłem sobie książkę (link poniżej). Do C/C++ przymierzałem si€ę kilka razy. Załatwiłem sobie kompilator (darmowy) - Borland C++ 5.5, pewna osoba (thx Eliash !! ;) poleciła mi naprawd€ę świetny edytor dla programistów (też darmowy) - ConTEXT. Aktualnie jestem pod silnym wrażeniem książki, którą dostałem od kumpla "Symfonia C++" Jerzego Gr€ębosza. Czyta si€ę to jak dobrą beletrystyk€ę - polecam gorąco. Ostatnio poszedłem do biblioteki poszukać jakichś pozycji o C/C++ i z 14-stu książek dost€ępnych były tylko dwie. Strasznie stare, ale teorii nigdy dość.

10.09.2002
11:25
[21]

rniczypo [ Pretorianin ]

Eliash---> a ja nawet nie miałem zamiaru o to się spierać ;) co do wskaźników to właśnie ich brak mnie 'pociąga' kiedyś jak klepałem w C++ zdarzało się że musiałem używać 5-6 kolejnych wskazań zagłębiających, gdzie kazdy błąd kończył się wyjatkiem :) draczek---> rzeczywiście Symfonia C++ jest jedna z lepszych pozycji do nauki yazz--> a gdybyś szukał czegoś do JAVAy to zdecydowanie odradzam podręczniki Bieleckiego (oprócz Java swing) pzdr.

10.09.2002
11:42
smile
[22]

Eliash [ Generaďż˝ ]

rniczypo --> O tu się z tobą zgadzam śp. (niestety) profesor Bielecki "popełnił" wiele książek o Javie (która zresztą była jego "konikiem" ) w praktyce były to toporne tłumaczenia helpów, wiele z przykładów nie dało się uruchomić. Draczeek --> Context rulez ! NIedługo będzie wersja 1.0, autor zapowiada eksplorator funkcji/metod/klas dla C/C++, VB i Object Pascal mniam mniam :)) Poprawcie mnie może się mylę, ale myślałem że Symfonia C++ jest o wewnętrznym języku pakietu "Symfonia" produkcji firmy matrix, który jest swego rodzaju hybrydą C++ z Visual Basic ???

10.09.2002
12:00
[23]

rniczypo [ Pretorianin ]

Eliash---> myslisz się. Symfonia C++ to jedna z lepszych i przystepnie pisanych dla lamera książek o C++

10.09.2002
12:11
smile
[24]

yazz_aka_maish [ Legend ]

lamera, lamera....już mogłeś napisac laika.....

10.09.2002
12:12
[25]

yazz_aka_maish [ Legend ]

lamera, lamera....już mogłeś napisac laika.....

10.09.2002
12:12
smile
[26]

draczeek [ Konsul ]

Eliash --> Wiem. Czytam sobie czasem ichnie forum. I zawijanie wierszy też ma być !!! :) Dla nieobeznanych z tematem ConTEXT'a - link poniżej. Zapomnicie o Notatniku :D Nie czytał Pan "Symfonii C++" ?! Jej j€ęzyk może niektórych drażnić (do czytelnika autor zwraca si€ę jak do kumpla, kompilator traktuje jak starego znajomego). Mi to akurat pasuje i to bardzo. Po 16.09 b€ęd€ę miał pozostałe 2 tomy. Wcześniej próbowałem "zaprzyjaźnić" si€ę z C przy pomocy kanonicznej pozycji "J€ęzyk ANSI C", ale dopiero po lekturze I-go tomu "Symfonii.." ta książka stała si€ę dla mnie bardziej przyst€ępna i wartościowa. "Symfonia C++" - przeczytać koniecznie!

10.09.2002
12:22
[27]

Eliash [ Generaďż˝ ]

draczeek --> Heh a twórca Contexta zaklinał się kiedyś że zawijania nigdy nie zrobi :))) I dobrze że będze, będzie można go uzywać nie tylko do pisania programów ... Obejze sobię tę książeczkę, może coś mnie zainteresuje ... Ostatnio się wgryzam w "Język C++" autororstwa "pana na którego nazwisku można sobie paluchy na klawiaturze połamać :) " twórcy języka C++, wielką zaletą tej ksiązki jest to że autor nie skupia się na konkretnej platformie sprzętowej, (Jak np. autor "C++ Księga Eksperta" ktory napisał książkę tak jak by innego systemu na świecie oprócz windowsa nie było). Za najbardziej wrtościaową książke o C++ uważam "Programowanie z wykorzystaniem pakietu Borland Turbo C++ 3.11" Jest tam tak dużo informacji o programowaniu obiektowym jak w żadnej innej ksiązce którą czytałem.

10.09.2002
12:28
[28]

rniczypo [ Pretorianin ]

Eliash--> chodzi Ci o "Język C++" pana Stroustruppa :) czy jakos tak? gruba czerwona?

10.09.2002
12:30
[29]

Eliash [ Generaďż˝ ]

rniczypo --> Dokładnie, jest gruba ale moje wydanie ma jakiś taki brązowawy kolor.

10.09.2002
14:50
smile
[30]

Theddas [ Konsul ]

Hm. Programikow, ktore napisalem nie sposob zliczyc, ale w necie aktualnie mozna sciagnac tylko dwa mojego autorstwa. Jezeli chcesz sie z nimi zapoznac to zapraszam, oba dla DOSa (ale dzialaja i pod winda ;). https://www.ckt.pl/npsiuadmin/pliki/npsiu_beta7.zip Prosta gra crpg-roguelike, projekt aktualnie nierozwijany z braku czasu :). https://www.ckt.pl/npsiuadmin/pliki/symwfrp.zip Uproszczony symulator walki w WFRP. A najwieksze co do tej pory napisalem... chyba bedzie to program szkolno-edukacyjny "Stolice Swiata" pod Winde, pozwalal w szybkim tempie nauczyc sie polozenia kazdego kraju na swiecie i jego stolicy (system pytan odpowiedzi i wskazywanie na mapie, notowanie postepow i takie tam). Niestety nie zrobilem sobie kopii i po padzie dysku stracilem caly kod zrodlowy :C.

10.09.2002
18:28
[31]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

czym sie roznia jezyki skryptowe od "normalnych", oprocz np "obiektowosci"? i czy jesli troche poznalem javascript, to czy latwiej mi sie bedzie uczyc np c++, delphi, visual basica albo pythona?

10.09.2002
20:08
smile
[32]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Oto jakie książki mam do wyboru, niestety na tą chwilę nie znam autorów...może jednak ktoś pozna po tytule - który(e) wybrać? Jerstem laikiem w tych sprawach więc proszę o dość prostą i przystępną książkę, z czasem zagłębie się w coś bardziej skoml;ikowanego, ale na początek im prostsze tym lepiej. Więc co z poniższych pozycji wybrać? Visual Basic 5 oprogramowanie vis, bas. 5 w 21 dni vis. bas. 6 : ćwiczenia prakt. vis. bas. 6 : narzedzia progr. vis. bas. 6 od podstaw vis. bas. 6.0 vis. bas. dla aplikacji w bazach danych Vis. C++ dla każdego vis. bas. C++ +6 : vademecum profesjonalisty

10.09.2002
20:13
smile
[33]

pisz [ nihilista ]

A co myślicie o Pascalu - tego języka będę musiał się uczyć.......

10.09.2002
20:14
[34]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Jeszcze raz mam autorów :)))))) Visual Basic 5 oprogramowanie - Aitken vis, bas. 5 w 21 dni - Czogalik - Gurewich vis. bas. 6 : ćwiczenia prakt. - Czogalik vis. bas. 6 : narzedzia progr. - Marquis vis. bas. 6 od podstaw - Donald vis. bas. 6.0 - ??? vis. bas. dla aplikacji w bazach danych - ??? Vis. C++ dla każdego - Chapman vis. bas. C++ +6 : vademecum profesjonalisty - Leincker Please help

10.09.2002
20:24
[35]

yazz_aka_maish [ Legend ]

please napiszcie coś za 10-15 minut mojej matki już nie będzie w pracy a nie przytacha mi tych wszystkich knig bo mają po 600 stron i więcej...

10.09.2002
20:51
smile
[36]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

programiści - zapraszam (mile widziani sa też graficy, muzycy, itp :))

10.09.2002
21:07
[37]

KaGuSS [ Pretorianin ]

Pisz -> Świetny na początek IMHO, zreszta pisze o tym w nowym wątku założonym przez yazz_aka_maish...

10.09.2002
22:18
smile
[38]

Minas Morgul [ Senator ]

Pisz - az sie zdziwilem, ze pascal idzie tak latwo takiemu lamerowi jak ja :P Przypominam sobie w tej chwili VB, ale tez ucze sie psacala i jestem bardzo zadowolony z tego jezyka. Jesli chcesz jakis kurs, to chyba najlepszy jest na www.binboy.org A co do visual Basica, to jestem zdziwiony prostota tego jezyka. Ustawilem kolor formatki na czerwony i wpisalem mu waunek, ze jezeli kolor formatki jest czerwony, to niech kasuje plik/i :) Myslalem, ze mi zezre pol twardziela, ale resecik pomogl :) w kazdym razie ciesze sie, ze to dziala :)

11.09.2002
08:14
[39]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Qbaa --> Języki kompilowane (C/C++, Pascal, Object Pascal, itd. itd.) charakteryzują się tym że program w postaci źródłowej (czyli ten który napisałeś) aby mógł działać musi zostać skompilowany czyli przetłumaczony na kod maszynowy który jest jedynym językiem zrozumiałym przez procesor. Języki skryptowe (Java Script, Bash, PHP, ASP, Perl itd.) nie są kompilowane ich wykonaniem zajmuje się specjalny program "nterpreter" który rozpoznaje poszczególne polecenia i je wykonuje, np. w przeglądarce internetowej zawarty jest (zwykle) interpreter języka "Java Script", Linuxowy Bash także można nazwać zwego raodzaju interpreterem. Zaletą języków skryptowych jest ich uniwersalność programik napisany w Java Script będzie działał i pod Linuksem i pod Windą i Makiem w językach kompilowanych dla każdego systemu trzeba program oddzielnie skompilować, a czasem trzeba w kodzie wprowadzić spore zmiany z powdu całkowicie różnych API (Application Programming Interface) różnych systemów operacyjnych. Niby język C++ ma standartową bibliotegę STL rzadko kiedy ona wystarcza. Wadą języków skryptowych jest prędkość działania, sa one po prostu wolniejsze od kompilowanych. Pewnym dziwolongiem jest Java która jest niby kompilowana, ale nie na instrukcje procesora a na tak zwany B-Kod (Jak pisał już rniczypo) który już jest interpretowany. Jest to pewien kompromis ponieważ taki B-Kod jest przenoszalny na inne systemy a i szybszy niż programy pisane w językach "czysto" skryptowych.

11.09.2002
11:00
[40]

Zajkos [ Generaďż˝ ]

mój programik, w starszej wersji, późniejszej nie mam na stronie opinie mile widziane

11.09.2002
11:02
smile
[41]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Zajkos ---> He he fajne komunikaty wyświetla ten program : 403 - Dostęp zabroniony Ta strona została administracyjnie zablokowana lub konfiguracja serwera wyklucza Twój dostęp do niej. :))))))))))

11.09.2002
11:08
smile
[42]

yazz_aka_maish [ Legend ]

...proszę o pomoc link poniżej...

11.09.2002
11:38
[43]

Zajkos [ Generaďż˝ ]

sorki, chciałem od razu podać link do pliku więc podaje link do strony, a tam znajdziecie download

11.09.2002
16:56
[44]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

Eliash -> dzieki ci za odpowiedz i jeszcze czy jesli poznalem juz troche javascript, to czy bede mial w tym jakies ulatwienie, uczac sie jezykow kompilowanych?

12.09.2002
10:17
[45]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Qbaa --> Jesli poznałeś "trochę" JavaScript to będziesz miał ułatwoiną naukę języków C, C++ i Javy których składnia jest bardzo podobna (Z tym że w Javiescript nie ma typu zmiennych co jest w większości języków kompilowanych, no może poza VB ale typ Variant jest to to samo co instrukcja GOTO - Lipa :)) ) Najważniejsze żebyć czuł programwanie język staje się sprawą drugorzędną. Jeśli będziesz miał problemy wal na maila lub na forum, jeśli będę mogl pomogę :)

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.