GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

podroz do wnetrza ziemi

12.01.2008
14:34
[1]

madzik25 [ Junior ]

podroz do wnetrza ziemi

wiatm !! '' podrorz do wnetrz ziemi ''
mam prozbe czy ktos mi moze pomoc,jestem przy drzwiach Akademi i nie moge wejsc do sierodka bo sa zamkniete nie mam pojecia co mam zrobic myslalam ze cos przeoczylam robiac wszystkie zadanie ale wszystko mam zrobione.Bardzo prosze o pomoc jak mam tam wejsc !!!!!!! stoje tam juz tydzein :( help!!!!

12.01.2008
14:40
[2]

Vidos [ Legend ]

Nie jesteś pierwszą osobą która ma ten problem.
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=2411555



W ASKIAM - UNIWERSYTET

Dotarłszy na miejsce biegnę schodkami do góry i wchodzę przez główną bramę. Z holu udaję się w lewo i tak trafiam do laboratorium badawczego, gdzie natykam się na Armandę. W charakterystycznym dla niej, "uroczym" tonie rozmawiamy o mgle powodującej zakłócenia pola magnetycznego. Kobieta informuje mnie, że ma już specyfik dla Heraklesa i zaraz wraca do apteki. Jak miło...

Wychodząc, otrzymuję kolejną wiadomość (o zestrzeleniu koreańskiego myśliwca w przestrzeni powietrznej USA). Kieruję się w prawo i odnajduję archiwum. W środku witają mnie Naczelny Inżynier i Rektor Akademii - Alexander, który wywiera naprawdę miłe wrażenie. Na stronie mężczyzna ostrzega mnie przed Wallace'em i obiecuje wstawić się w mojej sprawie. Gdy zostaję sama, zabieram ze stołu szpulę z kroniką filmową, a przekartkowawszy leżące na nim księgi, notuję w laptopie fragmenty o gigantach, wiecznym świetle, kalosyntezie i mgle. Podchodzę też do ciekawej maszynerii (coś jakby katalog czytelników) i przesunąwszy wajchę po lewej powoduję wydruk karty. To spis ostatnio wypożyczonych przez Naczelnego pozycji, dotyczą one techniki filmowej, w tym również - retuszu (!).

Wracam do laboratorium w nadziei, że nie ma tam już pani aptekarki. I rzeczywiście, teraz mogę tu swobodnie pomyszkować. Ze stołu zwijam żelazną płytkę i pilnik. Po przeciwnej stronie sali stoi w rogu wielki metalowy baniak z dmuchawą, a u jego podnóża (po lewej) poszukiwana przeze mnie butla z helem. Ha, mogę wracać do Gustawa, choć korci mnie, by najpierw obejrzeć skradziony przed chwilą film.

12.01.2008
15:55
smile
[3]

madzik25 [ Junior ]

vidos

podales mi linka z forum ale tam nie ma nic napisane jak mam otworzyc te drzwi do tej Akademi jak wchodze po schodach i klikam na drzwi to caly czas mam komunikat ze drzwi sa zamkniete .
bardzo cie prosze napisz mi jak mam tam wejsc !!!!! z gory dziekuje

12.01.2008
16:08
[4]

Vidos [ Legend ]

Znalazłem coś takiego:

...najlepiej dojechac kolejka . Czy Bylas juz w aptece aptekarka musi wyjsc w tym czasie Ty zrealizujesz recepte, a potem do uniwesytetu i drzwi beda otwarte.

Daj znać czy pomogło.

12.01.2008
16:17
[5]

madzik25 [ Junior ]

probowalam tak i tez kurde sa zamkniete ja juz nie mam sily do tych glupich drzwi :(
POMOCY !!!!!!!!!!!!

12.01.2008
16:19
[6]

Vidos [ Legend ]

Sprawdź czy zrobiłaś wszystko tak jak jest napisane poniżej.



W ASKIAM - APTEKA

Kieruję się w lewo i docieram do apteki. Armanda jest rzeczywiście tak niesympatyczna, jak wspominał Adam. Nie mam recepty i nie ma o czym mówić, ale... zaraz, zaraz... Czyż nie weszłam właśnie w posiadanie księgi kodów recept? Przejrzawszy ją, odnajduję wygląd karty na poszukiwany przez mężczyznę lek. Przy pomocy igły zgrabnie sporządzam fałszywą receptę i tę wręczam aptekarce. Nic z tego, kobieta jest uczulona na Adama, czy jak...? W każdym razie nie chce wydać leku i już. W porę przypominam sobie o notce Heraclesa, by zamówić biocardamon. Armanda niechętnie mamrocze, że musi iść po niego na uniwersytet. Proponuję jej mój bilet i nareszcie zostaję sama. Wkładam receptę do urządzenia, naciskam wajchę i po chwili na podajniku pojawia się buteleczka specyfiku. Biegnę do sklepu i oddaję ją Adamowi, a ten w podzięce wręcza mi mapę lotniczą. Tę wczytuję do komputera, podobno będzie mi potrzebna, gdy zechcę odnaleźć Gigantów.

W ASKIAM - RYNEK

Mam już serdecznie dosyć ganiania wszędzie na piechotę. Udaję się więc do budynku po prawej stronie skrzyżowania, to przystanek kolejki wysokotorowej. Wystarczy wybrać na mapie punkt docelowy i potwierdzić swą decyzję (kliknij 2 x), by wygodnie, nie angażując kończyn, dostać się na miejsce. Tym razem wybieram rynek. Pełno tu straganów, z jednego z nich (trzeci od lewej) zabieram starą skórę gada i puszkę smaru. Nawiązuję też znajomość z Gustawem, pilotem balonu. Chętnie zabrałby mnie na wycieczkę, ale najpierw muszę mu podreperować środek lokomocji. Uszkodzony jest główny przewód i brakuje helu (podobno można go zdobyć na uniwersytecie). Dowiaduję się też, że do kopalni trzeba lecieć przez morze, a na to Gustaw nie odważyłby się porywać. Wsiadam więc do kolejki i jazda do Akademii.

12.01.2008
17:04
[7]

madzik25 [ Junior ]

zrobilam jeszcze raz to wszystko co mi napisales i kurcze dalej sa zamkniete :(

13.01.2008
23:03
[8]

Vidos [ Legend ]

W takim razie nie potrafię ci pomóc, przykro mi.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.