davhend [ Ghost of Sparta ]
After Credits | Tworzymy Karty Postaci! #9 Cate Archer
After Credits - premiera: zaraz po DK Forever ;)
Oficjalna - tymczasowa - stronka After Credits: (znajdziecie na niej m.in. dotychczas zrobione karty).
W wątku tym tworzymy m.in. statystyki postaci, które następnie umieszczamy na karcie, a te z kolei są potrzebne do tworzonej przez nas internetowej gry karcianej! Określanie cech bohaterów jest samo w sobie banalnie proste, także nikt nie powinien mieć z tym żadnych problemów.
W założeniu powinno być 100 głosów, jeśli jednak ciężko idzie, a jest np tylko 50 odpowiedzi, to już wtedy podliczam statsy, a następnie wynik mnożę x2 (100:50=2), od biedy można podobny zabieg zastosować przy 25 i 20 postach (100:25=4 i 100:20=5). Każdy wątek jest poświęcony tylko i wyłącznie jednej karcie, czyli jednej postaci.
Poszukujemy chętnych do pomocy, którzy są obeznani z:
- robieniem stronek.
- javą.
- photo shopem.
- C++/pascalem/itp
- językiem angielskim (perfect)!!
Jeśli jesteś chętny, to pisz na GG: 3718323! Z samej gry żadnych korzyści finansowych nie będzie, ponieważ jest to produkcja czysto fanowska. Naszym celem jest dobra zabawa oraz wywalenie Tibi z głów dzieci. ;)
Team After Credits:
- davhend (ankieter, pomysłodawca, mainboard ;).
- Apocaliptiq (pierwszy grafik, człowiek dusza ;).
- PatriciusG (drugi grafik).
- kozako2 (C++, szef działu programowania ;)
- moszeusz (chętny do pomocy przy programowaniu).
- SZTAJCHLIK (chętny do pomocy przy programowaniu).
- domelo371 (robi z Apo stronkę).
- Pan P. (nasz pierwszy translejt-man ;).
--------------------------------------- Statsy -----------------------------------
Charakter - przyjmuje się, że maksymalna ilość "oczek" zawsze będzie wynosić 1000 (100 odpowiedzi i zawsze każdy może dać maksymalną notę w tej dziedzinie 10). Ostateczny wynik zaokrąglam do setek albo pięćdziesiątek, a następnie ilustruję Wam go graficznie na "Pasku Charakteru", (50, 100, 150, 200... 850, 900, 950, 1000). Teraz istotna rzecz - nie oceniamy charakteru pod względem przebojowości, tylko pod względem dobry - zły! Reasumując. Mała nota (np. 2) - postać zła. Duża nota (np. 9) - postać dobra.
Kondycja - to właśnie od niej zależy pasek zdrowia, wynik mnożę x2 i tak oto mamy ilość HP-ków dla danej postaci na lvl 1.
Inteligencja - podobnie jak w Kondycji, tyle że tutaj na celowniku jest niebieski pasek, wynik mnożę x0,75 i tak oto mamy gotową ilość punktów "Many" dla danej postaci na lvl 1. Jeżeli postać może rzucać spelle, to od inteligencji będzie zależeć również siła zadawanych magicznych obrażeń.
Gotowe Karty:
#1 Kratos' Card
#2 Lara Croft's Card
#3 Solid Snake's Card
#4 Prince's Card
#5 Max Payne's Card
#6 Sam Fisher's Card
#7 Dante's Card
#8 Duke Nukem's Card
A można je zobaczyć/skomentować/ocenić tutaj -
Bohaterem dzisiejszego odcinka jest Cate Archer!
Siła - 0/4
Zręczność - 0/9
Kondycja - 0/7
Inteligencja - 0/12
Agresja - 0/4
Szczęście - 0/10
Charakter - 0/10
Reavek [ Tukan ]
Siła - 3/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 9/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 5/10
Charakter - 6/10
Kazuya_3 [ Ardent Alchemist ]
Siła - 3/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 6/10
Charakter - 9/10
i odrazu opis:
Agentka UNITY, agencji wywiadowczej zajmującej się zwalczaniem międzynarodowego terroryzmu, Cate Archer jest piękna, inteligentna i niebezpieczna. Doskonale wyszkolona i wyposażona w wachlarz szpiegowskich gadżetów, jest w stanie dostać się wszędzie, wykonać swoje zadanie i wydostać z powrotem.
Pl@ski [ FlaT ]
Siła - 1/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 3/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 7/10
Robert542 [ ]
Siła - 2/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 7/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 6/10
Charakter - 9/10
klopsik1988 [ Pretorianin ]
Siła - 1/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 9/10
davhend [ Ghost of Sparta ]
Siła - 3/4
Zręczność - 9/9
Kondycja - 7/7
Inteligencja - 12/12
Agresja - 3/4
Szczęście - 5/10
Charakter - 9/10
Hitmanio [ Legend ]
Siła - 3/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 9/10
Gimli syn Gloina [ szarzasty ]
Siła - 2/4
Zręczność - 8/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 12/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 6/10
Charakter - 7/10
eJay [ Gladiator ]
Siła - 2/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 3/4
Szczęście - 6/10
Charakter - 8/10
kkkkkkrystian [ Senator ]
Siła - 3/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 8/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 7/10
|kszaq| [ Senator ]
Siła - 2/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 11/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 9/10
tsunami [ Sh!t Happens ]
Siła -2/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 4/7
Inteligencja - 9/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 8/10
CreaToN [ Generaďż˝ ]
Siła - 2/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 7/10
Hitmanos [ 47 ]
Siła - 1/4
Zręczność - 5/9
Kondycja - 2/7
Inteligencja - 9/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 5/10
Charakter - 8/10
Yancy [ Legend ]
Siła - 1/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 4/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 8/10
Orl@ndo [ Reservoir Dog ]
Siła - 2/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 11/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 6/10
Charakter - 10/10
Michał ® [ Chor��y ]
Siła - 1/4
Zręczność - 8/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 8/10
peners [ SuperNova ]
Siła - 2/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 12/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 8/10
*_*Cypriani [ White Trash ]
Siła - 1/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 8/7
Inteligencja - 12/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 9/10
Charakter - 9/10
Bartekqsz [ Centurion ]
Siła - 2/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 8/7
Inteligencja - 12/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 10/10
Mr.Borys [ Van Helsing ]
Siła - 2/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 9/10
malyb89 [ Oruma ]
Siła - 2/4
Zręczność - 5/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 11/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 9/10
Charakter - 9/10
|LoW|Snajper [ Senator ]
Siła - 2/4
Zręczność - 4/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 6/10
Charakter - 8/10
Musich [ Pretorianin ]
Siła - 2/4
Zręczność - 8/9
Kondycja - 8/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 9/10
CHESTER80 [ old snake ]
Siła - 2/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 11/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 8/10
davhend [ Ghost of Sparta ]
Z każdym dniem coraz więcej osób zasypuje mnie coraz to większą ilością pytań, postanowiłem więc napisać wczesną zapowiedź, która rzuci Wam trochę światła na tworzoną przez nasze małe studio grę. Do dzisiaj wiedzieliście jedynie, że będzie to jakaś tam karcianka o wdzięcznej nazwie After Credits. Jeśli chcecie wiedzieć jak głęboka jest królicza nora, to przeczytajcie tą zapkę do końca.
Po pierwsze, aby w ogóle rozpocząć grę, trzeba będzie założyć konto na naszej stronce, następnym krokiem będzie zalogowanie się na serwer, tam podczas pierwszego logowania będziecie musieli wybrać sobie jedną kartę, powiedzmy że będzie to Kratos. Po wyborze postaci, przyjdzie czas na wybranie świata, w którym będziecie walczyć z innymi graczami. Na początek będą 3 światy otwarte, jeden ukryty, do tego będzie można wejść do sklepiku, szpitala oraz do swojej kryjówki, co dokładnie będzie oferować każde z nich dowiecie się potem.
W danym momencie będzie można mieć przy sobie tylko i wyłącznie jedną kartę postaci, natomiast kart wspomagających będzie można mieć przy sobie więcej, limitu jeszcze nie określiliśmy, ale będzie on prawdopodobnie oscylować w graniach 5 kart. Taką kartą wspomagającą będzie choćby zwiększenie siły na 5 kolejek o 50 albo odnowienie 100 SP. W dowolnym momencie - nie licząc walki - będziecie się mogli przełączać pomiędzy lokacjami, wyjątkiem jest jedynie Netherworld, do którego trafia się w chwili, w której postać przegra walkę (ginie).
Przejdźmy teraz do najciekawszej rzeczy, czyli potyczek. Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić, to znalezienie swojego miejsca w danym świecie, a następnie zaproszenie do niego wypatrzonego przez nas przeciwnika (coś jak zakładanie stołu na kurniku), z tym ograniczeniem, że nie będzie można zaprosić do stołu osoby z tą samą postacią. Mając już swój kąt oraz wroga należy rozpocząć walkę wciśnięciem odpowiedniej opcji (najprawdopodobniej start). Naszą kartę będziemy widzieć od strony ze statystykami, a będzie się ona znajdować w lewym dolnym rogu ekranu, natomiast karta naszego przeciwnika będzie widnieć w przeciwległym rogu i będziemy widzieć nie jego statsy, lecz wizytówkę oraz poziom HP. Po prawej stronie od naszych statystyk znajdować się będą karty-wspomagacze, których przeciwnik również nie będzie widział. Ba, nie będzie nawet wiedział ile ich mamy. ;) Sama walka będzie turowa, tzn. jeden ruch dla nas, jeden dla przeciwnika. Wszelakie SKILL-e wybieramy sami, obliczenia będzie wykonywał komputer, my ich nie będziemy widzieć, jedyne co zobaczymy to efekty - ot wyskoczy w konsoli gdzieś po boku ile zabraliśmy HP, ew ile ich sobie odnowiliśmy. Fajerwerków w postaci jakichś animacji czy efektów dźwiękowych raczej nie będzie, ze względu na nasz budżet, który wynosi 0 oraz na nasze studio, które traktuje sprawę hobbistycznie.
Za wygraną walkę dostaniemy określoną ilość punktów doświadczenia oraz złota. Poziomy będą lecieć dosyć szybko (coś jak w MU), a maksymalnie będzie można ich zdobyć 999. Za kasę będziecie mogli kupować karty wspomagacze oraz karty innych postaci (tutaj spodziewajcie się dosyć wysokich cen ;).
Lokacje:
a) trzy ogólnie dostępne światy - to właśnie na nich będą toczone walki z innymi graczami, to właśnie tutaj będzie się zdobywać expa, złoto i chwałę. ;) Na jednym świecie będzie mogło być naraz jedynie 100 osób. Światy będą się różnić wyglądem oraz warunkami atmosferycznymi, a co za tym idzie, na każdym będą panowały trochę inne zasady (np będzie można stracić kolejkę ;).
b) netherworld - do tego świata nie można sobie wejść od tak, a jeśli już się tam znajdzie, to nie można od tak sobie z niego wyjść. Trafia się tam w chwili przegrania walki z oponentem, aby opuścić te miejsce, trzeba będzie stoczyć walkę z bossem, którym będzie sterował komputer. Szefowie będą się zmieniać, będziemy musieli stawiać czoła potężniejszym stworom. Przykładowo na 5 lvl będzie trzeba pokonać goblina, a na 500 smoka.
c) sklep - tutaj będziecie mogli wydawać swoje ciężko zarobione pieniądze, do wyboru będzie masa wspomagaczy oraz inne karty postaci (do kolekcji lub do grania). Możliwe, że sklepikiem będzie zarządzać jakaś żywa osoba, z którą będzie się można targować.
d) szpital - nazwa ulegnie prawdopodobnie zmianie, odnowimy tutaj poziom HP.
e) kryjówka - będzie ona zrobiona w formie albumu z postaciami, można tutaj - jeśli najdzie nas ochota - zostawić swoją aktualną postać i pograć sobie inną. Każde miejsce w tym "klaserze" będzie miało swój numer odpowiadający konkretnej karcie, jeśli lubicie więc kolekcjonować stuff, to nie będziecie zawiedzeni. ;)
I w zasadzie to tyle, daty premiery nie mogę niestety podać, ponieważ nie wiadomo kiedy tak naprawdę gra będzie gotowa, w zasadzie nie wiadomo, czy kiedykolwiek to nastąpi. Prace aczkolwiek są już nad After Credits rozpoczęte, ale to dopiero początek góry lodowej. Rekrutacja jest ciągle otwarta i jeżeli posiadasz jakieś przydatne umiejętności i chciałbyś nas wspomóc, to wiedz, że wierzeje do naszego studia są cały czas otwarte. Pamiętajcie, ja nie gryzę! ;) [davhend]
Hitmanos [ 47 ]
davhend---> a ja mam pytanie: będzie w następnej części Hitman albo Mona Sax z Maxa Payna? :)
Piotrus1pan [ ZbiQ2 ]
Siła - 2/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 11/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 8/10
Apocaliptiq [ Mr Everything ]
Dav --> nie wiem jak to sobie wyobrażasz ale sam projekt jest poza zasięgiem moich możliwości. Nie wyobrażam sobie jak mogę coś takiego zrobić - być może ktoś z naszej ekipy jest w stanie tego dokonać. Jednak ja kimś takim nie jestem.
Siła - 2/4
Zręczność - 4/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 6/10
Charakter - 8/10
matisek14 [ FantasyFan92 ]
Siła - 2/4
Zręczność - 8/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 11/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 8/10
Kozako2 [ Pretorianin ]
Apo ---> ty sie nie bój i zajmij się grafiką zaprogramowanie tego aż tak trudne nie jest :P:P
Siła - 3/4
Zręczność - 5/9
Kondycja - 4/7
Inteligencja - 11/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 5/10
Charakter - 9/10
pirat1959 [ Konsul ]
Siła - 2/4
Zręczność - 9/9 --. NO CO ?
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 1112
Agresja - 14
Szczęście - 810
Charakter - 9,5
[EDIT] : Fajowski Wątek !!!
mannan [ Neo-Crusader ]
Siła - 3/4
Zręczność - 8/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 9/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 9/10
^Graczka^ [ Generaďż˝ ]
Siła - 3/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 9/10
Arxel [ Legend ]
Siła - 2/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 8/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 7/10
davhend [ Ghost of Sparta ]
Uwaga, kto pierwszy ten lepszy! Podaj nazwę postaci, która będzie na karcie numer #10! ;)
Ograniczenie - nie może to być postać stealth action. ;)
cfs09 [ Konsul ]
Carl Johnson
Hitmanos [ 47 ]
Mona Sax
Sznapi [ Parufka ]
Siła - 2/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 4/7
Inteligencja - 9/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 9/10
Kto może być następny... Gordon Freeman? :)
Kazuya_3 [ Ardent Alchemist ]
ja proponuję Master Chief'a lub Rayne[BloodRayne]
cfs09 [ Konsul ]
Ja byłem pierwszy, niech będzie Carl Johnson ;)
Sephir0th [ Chor��y ]
Siła - 2/4
Zręczność - 5/9
Kondycja - 3/7
Inteligencja - 11/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 8/10
kosik007 [ Epiphone Les Paul Studio ]
Ja tam bym proponował Tommy'ego Vercetti ;) Bardziej klimatyczny i w ogóle "Zajebistszy" od CJ'a :P
Rybha [ Generaďż˝ ]
Siła - 3/4
Zręczność - 5/9
Kondycja - 4/7
Inteligencja - 9/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 9/10
davhend [ Ghost of Sparta ]
Okej, następny będzie CJ z San Andreas. ;)
raper741 [ Legend ]
Siła - 2/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 11/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 8/10
PAW666THESATAN [ PIF PAF ]
Siła - 1/4
Zręczność - 9/9
Kondycja - 7/7
Inteligencja - 12/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 10/10
Charakter - 10/10
_zielak_ [ Thief ]
Siła - 1/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 11/12
Agresja - 2/4
Szczęście - 7/10
Charakter - 8/10
davhend [ Ghost of Sparta ]
Atuty:
#9 Cate Archer
McAlister .32 - zadaje obrażenia fizyczne (dexterityx0,4).
Gordon 9mm - zadaje obrażenia fizyczne (dexterityx0,5 + aggressionx0,2).
Crossbow - zadaje obrażenia fizyczne (dexterityx0,6 + strengthx0,2).
Explosvie Kitty - zadaje obrażenia fizyczne (dexterityx0,5 + luckx0,6)
Lukis171 [ Poznańska Pyra ]
Siła - 2/4
Zręczność - 8/9
Kondycja - 7/7
Inteligencja - 12/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 9/10
blood [ Killing Is My Business ]
Siła - 1/4
Zręczność - 8/9
Kondycja - 4/7
Inteligencja - 11/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 10/10
Gepard206 [ Final Fantasy 7 ]
Siła - 2/4
Zręczność - 7/9
Kondycja - 6/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 9/10
Charakter - 7/10
siekator [ Król Rybak ]
Siła - 1/4
Zręczność - 8/9
Kondycja - 5/7
Inteligencja - 9/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 6/10
MGS_Saladin [ ]
Siła - 1/4
Zręczność - 6/9
Kondycja - 3/7
Inteligencja - 10/12
Agresja - 1/4
Szczęście - 8/10
Charakter - 7/10
davhend [ Ghost of Sparta ]
Link do produkcji kart Carl Johnson'a (CJ) [San Andreas]
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=7264471&N=1