GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III - Morrowind - cz XXXIV

06.09.2002
09:06
[1]

Sharky [ Generaďż˝ ]

The Elder Scrolls III - Morrowind - cz XXXIV

Zapraszamy do wątku o najlepszej i najciekawszej grze cRPG FPP wszechczasów.

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

A oto kilka linków:
linki do map:
MAPA - wersja 612 kb
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/
MAPA - wesja 3 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg
MAPA - wersja 8 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg
Interaktywna MAPA z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/map/offline/mw_map_hires.zip

Strona z MOD'ami: srebna kosa, miecz zamiast tarczy(walka 2 mieczami) i kapelucz gandalfa.
https://www.dragonsight.com/~leiawen/morrowind.html
Strona z informacjami docyczącymi wszystkich gier Elders Scroll:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/files/morfiles.shtml
Strona z modami i nie tylko
https://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/mods.asp?
Dla wszystkich zainteresowanych strongholdami. Oto link znaleziony na forum Morrowinda w wątku gdzie ludzie chwalą się swoimi twierdzami. Przedstawia Redoran Stronghold
https://www.hinterhalt.com/redoran.htm
Alchemia:
https://www.geocities.com/stonecourier/Alchemy.htm
Inne:
https://www.morrowindchronicles.com/library_factionsguilds.htm
https://www11.brinkster.com/morrowind/
Strona ze skillami
https://www.morrowindchronicles.com/library_skills.html
Potionki:
https://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_alchemy_potion.txt
Fajna strona z modami
https://www.morrowind-mods.com
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana:
https://www.morrowindfiles.com


Oraz link do poprzedniej części:

06.09.2002
09:10
[2]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Porzadkowo up. Brzeszczot --> odpowiem za Trollfa - morrowind nie jest zbalansowany, jestem aktualnie na 39 lvl, nie zaczelem jeszcze glownego watku i na dobra sprawe nie ma na mnie mocnych (no, moze kilka dremora lordow naraz :) Questy moga sie wydawac trudne, ale to zalezy juz od czlowieka...

06.09.2002
09:11
smile
[3]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Trollf - poniewaz skonczyles Morro powiedz czy gra ta jest dobrze zbalansowana - czy nawet powiedzmy po 200, 300 godzinach gry i oczywiscie wraz ze wzrostem doswiadczenia bohatera, sa jeszcze przeciwnicy trudni do pokonania, trudne questy -jednym slowem czy gra nie staje sie zbyt latwa, czy nie jest juz wyzwaniem dla gracza... Bo wiesz z tym bilansowaniem to roznie bywa... Ah - jeszcze jedno, na jakim etapie sa prace nad stronka.. Pozdrawiam

06.09.2002
09:13
[4]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Hmmm - niedobrze - moze dodatek cos zmieni, zeby tak dodali smoki, ech wyobrazacie sobie te bestie - w Morro wygladalyby pewnie bardzo efektownie

06.09.2002
09:48
[5]

Trollf [ ]

brzeszczot - zalezy. Jesli korzystasz z wszystkich mozliwosci jakie daje gra, to brak nowych wyzwan (trudni przeciwnicy) skonczy sie bardzo szybko... jesli natomiast wcale (i od poczatku gry) nie korzystasz z zadnych treningow u postaci, nie tworzysz enchantow i potionow to troche wiecej czasu zajmie rozwijanie postaci i przeciwnicy w zwiazku z tym beda troche trudniejsi. Tak czy inaczej, po 30 levelu juz prawie nic nie jest w stanie Cie zatrzymac... pozniej trudnosc questow polega jedynie na skumaniu o co danemu ludkowi chodzi i/lub znalezieniu celu questu - przeciwnicy sa tylko malym dodatkiem... dla mnie pozniej wyzwaniem bylo odsloniecie calej mapy - niektorych przeciwnikow traktowalem jako bonus (sprzet do kolekcji od dremora lordow, g.saintow), a wiele creatur (majac Boots of Blinding Speed) po prostu zostawialem w spokoju, gdyz opoznialy moje plany i nie chcialo mi sie z nimi walczyc ;)

06.09.2002
09:59
smile
[6]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

brzeszczot --> JA też skonczyłem i powiem że na początku jest trochę problemów ale już po osiągnięciu pewnego poziomu doświadczenia jest za łatwe, to powinni zmienic w EP włsni to wybalnsowani, aby móc w jakis specyficzny sposób wykorzystać dana zdolnosc, bo powiem że zadna przyjemności nie ma ze zdobycia jakiejs zbroi gdyż spełnia ona to samo co zwykła (chodzi mi o porównanie unikalnych do zwykłych nie enchantowanych np Lords Mail do Deadric)

06.09.2002
19:32
smile
[7]

Marvell [ Pretorianin ]

Mam takie zadanie- aby uzyskać sponsoring od jednego gościa w house redoran muszę uwolnic jego syna nie zabijając faceta który go więzi i też jest z house redoran. Problem polega na tym że wszyscy włącznie z tym który więzi tego syna mówią że to nie mój problem i zadne łapówki ani grozby nic nie dają. Czy moż ktoś coś poradzić?

06.09.2002
21:11
[8]

AQA [ Pani Jeziora ]

Trollf ---> wysłałam Ci sejwa (spakowany rarem - ok 650 KB); dzięki za chęć pomocy :)

07.09.2002
00:21
[9]

Trollf [ ]

AQA -> sejwa otrzymalem. Niestety nie odkrylem konkretnej przyczyny braku kolejnego questu u Habashi. Kiedy masz nowa postac i najpierw wykonujesz questy dla Habashi to wszystko jest ok - po zadaniu Nerano Manor Key pojawia sie kolejna prosba o Dwemer Artifacts - w Twoim przypadku nie wiem czy to bug, czy moze jakies chore-pokrecone zaleznosci... niemniej mam i tak antidotum ;) wlaczasz konsole i klikasz kursorem na Habashi (tytul okienka konsoli powinien zmienic sie z Console na habashi-jakis-tam-numer), a nastepnie wpisujesz komende: AddTopic "Dwemer Artifacts" to dodaje opcje w dialogu dla Habashi dot. nastepnego questu (kolejnego po Nerano Manor Key) - jesli wykonasz to zadanie, to pozniej wybranie opcji dialogowej advancement u Habashi powinno spowodowac Twoj awans na Kapitana :) (u mnie dzialalo), niestety kolejny quest dla Habashi znow trzeba zrobic ta metoda (poprzez AddTopic), ale to juz chyba nie bedzie potrzebne, gdyz bedziesz miala juz moliwosc wykonywania zadan dla Jim'a... Marvell -> w tym przypadku nie nalezy sie zastanawiac i kombinowac tylko po prostu dzialac :) uwieziony koles znajduje sie za sekrytnymi drzwiami za kotara, gdzies po prawej stronie posiadlosci - po prostu go uwalniasz i chodu z nim do drzwi - straznicy jak was zobacza to beda gonic - mozesz ich zdjac, ale nie musisz, za to wysoce niewskazane jest zabicie kogokolwiek "z rodziny" tego goscia, ktory wiezi tego kolesia...

07.09.2002
00:34
[10]

Chupacabra [ Senator ]

Od wczoraj gram w MW,na moim sprzecie niestety chodzi troche wolno w 1023*768 ale to wina grafy GF2mx400 32mb bo procek AMD xp1900+ i 256ddr hest chyba spoko? Mam pytanie jaki jest optymalny bohater? koncentrujacy sie na czarach czy walce czy moze laczacy wiele cech. Ja stworzylem sobie postac mnie wiecej taka: Nord,major skile walki minor glownie czary i konstelacja wojownika ale nie wiem jak bedzie radzil sobie w dalszej czeasc gry Sharky--> ten pierwszy link z modami nie dziala;( BTW jakie polecacie mody i z kad je wziasc?

07.09.2002
00:39
[11]

twostupiddogs [ Generaďż˝ ]

mam problem...(sorry Trollf ;)))). Otóż robię misję dla gildi złodziei i mam ukraść B... Pillow Book. Problem w tym, że buchnąłem ją we wcześnijejszej misji(a przynajmniej tak mi się wydaje). Jest jakiś sposób, aby coś z tym zrobić?

07.09.2002
00:41
[12]

twostupiddogs [ Generaďż˝ ]

aaa zapomniałbym i oczywiście ją gdzieś spieniężyłem, teraz szukam gdzie, ale nie mogę znaleźć

07.09.2002
01:04
[13]

Trollf [ ]

2stupiddogs -> przed misja Boethiah's Pillow Book od tego samego goscia dostales zapewne wczesniej zadanie ukradzenia Redoran Master Helm - B.P.B. jest praktycznie w pomieszczeniu na przeciwko tego miejsca, skad ukradles Helm (wszystko w Arobar Manor) - jesli ksiazke sprzedales, to moze ja miec tylko okreslona grupa osob (nie wszyscy sprzedawcy skupuja ksiazki) - lecz jesli nie mozesz jej znalezc to pozostaje juz tylko przywolanie tej kasiazki za pomoca konsoli...

07.09.2002
01:32
[14]

JFK [ Pretorianin ]

Witam. Mam nadzieję że ktoś mi pomoże. Być może takie pytanie już było ale wybaczcie bo musiałbym pewnie z 3 noce przesiedzieć żeby to wszytko przeczytać. Otóż - natrafiłem na problem: Jestem chory na Corprus Disease i dlatego wybrałem się do Tel Fyr gdzie jeden gość ma mi dać odpowiedni potion który mnie rzekomo wyleczy. Gościu (sorry nie pamiętam jak się nazywa) wysyła mnie po buty do takiego krasnoluda bez nóg, przynoszę mu te buty i w tym momencie pojawia się kłopot poważny - podczas rozmowy z tym magiem nie ma wogóle takiej opcji dialogowej że "mam te pieprzone buty więc dawaj flaszkę", czarodziej traktuje mnie tak jakbym nie miał wogóle tych butów powtarzając w kółko coś w rodzaju "przyniosłeś buty? Nie? no to przynieś jeżeli chcesz dostać potion" Mam nadzieję że pomożecie... :)

07.09.2002
02:40
[15]

twostupiddogs [ Generaďż˝ ]

==>trollf sorry za kłopot, ale jaka komendą przywołuje się przedmiot(przekopałem 4 wątki w tył i jakoś nie mogę znaleźć).

07.09.2002
09:01
[16]

Marvell [ Pretorianin ]

Trollf--> dzięki

07.09.2002
09:30
[17]

Capt. krzysztof [ Legionista ]

Chupacabra --> To masz chyba coś nie tak - u mnie na Athlonie 1.8 z 256 DDR i GeForceII MX400, w 1024x768, Distance na full i cienie na połowę chodzi jak złoto, no, może leciutko w Balmorze i Vivec się tnie. Co do dobrych modów, to ja gram z: -LoveMod -Yours' Vivec Residence -Btiter Cast Sound Efects -Addanium Armor -DragonRecognition -Entertainament Troszeczke fajniej ;) Hm.. jak już tu jestem, to zadam pytanie: w Gildi Wojowników w Vivec dostaję zadanie zebrać kase od tawerny "Rat Hole" w Ald'ruhn. Właścicielka mówi, że jej mąż miał długi i poszedł szukać sławy do Muldappi (czy jakoś tak). Byłem w tej jaskini, znalazłem troche drogiego sprzętu (alchemia) ale żadnej wskazówki co do questu. Co przeoczyłem? Pozdrawiam

07.09.2002
09:49
smile
[18]

AQA [ Pani Jeziora ]

Trollf ----- podziałało !!! Bardzo Ci dziękuję za pomoc (czy Ty aby nie pisałeś Morrowinda ?:))); Habasi awansowała mnie na Kapitana, więc mogę już iść do Jima :) Dzięki raz jeszcze.

07.09.2002
11:11
[19]

LyNx [ Konsul ]

mam pytanko czy na moim slabiukim kopmie c633 320 ram i gf2 mx 400 jakos ta gierka pojdzie?

07.09.2002
11:15
[20]

LyNx [ Konsul ]

mam pytanko czy na moim slabiukim kopmie c633 320 ram i gf2 mx 400 jakos ta gierka pojdzie?

07.09.2002
11:22
[21]

twostupiddogs [ Generaďż˝ ]

próbuję przywołać przedmiot za pomocą konsoli, ale coś mi nie idzie wpisjue PlaceAtPC"Boethiah's Pillow Book",1,1,1 i nic próbowałem wersję tylko małymi literami, bez apostrofu, ale kominikat jest wciąż jednen Script Syswindow CompileAndRun Item was not found on line 1. i kuniec... ;(((( Pomocy!!!

07.09.2002
13:26
[22]

Trollf [ ]

2stupiddogs -> player -> AddItem "bk_BoethiahPillowBook" 1

07.09.2002
13:29
smile
[23]

Bajt [ ]

Czy ktoś może mi dokładnie opisać miejsce, gdzie można znaleźć miecz Umbra? Dzięki z (czerwonej) góry! :)

07.09.2002
13:33
[24]

Trollf [ ]

Bajt -> na wschod od Suran niedaleko w gorach jest pewien Ork - on ma ten miecz...

07.09.2002
13:55
[25]

AQA [ Pani Jeziora ]

Bajt ---> spróbuj poszukać tu (znacznik) :

07.09.2002
14:08
[26]

Trollf [ ]

AQA -> pod Winda klawisze lewy ALT + PrintScreen przechwytuja tylko aktywne okienko - nie trzeba zrzucac od razu calego pulpitu ;) a co do miejsca Umbry na Twojej mapie, to wydaje mi sie, ze jest niecaly centymetr na prawo od Markera... ;)) choc moge sie mylic :) co do wczesniejszej zagadki questow u Habashi, to rozwiazal bym ja troche szybciej, ale nie przyzwyczajony jestem do postaci majacej tylko niecale 50 speeda ;)) ostatnio wszystko co ma ponizej 300 speeda wydaje mi sie zbyt wolne ;))

07.09.2002
14:15
[27]

AQA [ Pani Jeziora ]

Trollf ---> heh, a ja się przez ACDSee bawiłam z tym screenem :)))) Człowiek uczy się przez cale życie :) W każdym razie Umbra jest gdziej w tej okolicy :) Co do szybkości Mal'Utha - rozwijanie tego atrybutu zostawiłam "na potem"; zawsze mogłeś skorzystać z Boots of Blinding Speed z ekwipunku :)) I gdzie Ci ten speed był potrzebny ?:) I jeszcze zapytam: questy w Templu - gdzie mogę znaleźć Patriarchę ?

07.09.2002
14:29
[28]

Trollf [ ]

AQA -> nie jestem pewien, ale chyba ACDsee tez powinien miec opcje zrzucania aktywnego okienka... who knows? ;) ja akurat szybkosc na 100 mialem jako jeden z pierwszych atrybutow - no i oczywiscie korzystalem z tych butkow :) speed bazowe 100 + butki 200 daje wlasnie owe 300 speeda :) >> I gdzie Ci ten speed był potrzebny ?:) It's rhetorical question, isn't it? :-] coz, gdyby nie ta szybkosc to cala mape odslanial bym chyba co najmniej o miesiac dluzej :)) >> I jeszcze zapytam: questy w Templu - gdzie mogę znaleźć Patriarchę ? Tholer Saryoni ? jest za zamknietymi drzwiami w High Fane w Vivec Temple...

07.09.2002
14:32
smile
[29]

AQA [ Pani Jeziora ]

Trollf ----> super, za zamkniętymi drzwiami :P Czyli co? Tak, jak do Jima Stacey'a - malutki włamik ?:)

07.09.2002
14:47
[30]

AQA [ Pani Jeziora ]

I jeszcze: wyjaśnij mi, proszę, co to jest ten Morag Tong (tam jeszcze nie wstępowałam). Wszystko, co ma "tong" w nazwie, brzmi mi jakoś "camonnowato":) A co tam, zasypię Cię pytaniami:) 1. j.w. 2. planuję wstąpić do domu Redoran (mimo swej profesji - jakoś wojowanie "żelastwem" jest bliższe memu sercu niż magią); zastanawiałam się również swego czasu nad Telvanni - do momentu, gdy się nie okazało, jak "bardzo" jestem lubiana przez wszelkich Telvanni Guards (obelgi, wyzwiska, ogólna niechęć :))); i tyle motania; teraz pytanie : jakie zależności występują pomiędzy domami i co jest dobre dla kogo ?:) 3. pytanie luźniejsze ( :)) : ile zajęło Ci przejście gry ? (zastanawiam się, czy skończę mapę przed zimą - wtedy za granicą ma wyjść Gothic 2:)))) Acha, gram średnio 2-3 razy w tygodniu po 3-4 godziny :))))))

07.09.2002
14:52
[31]

Trollf [ ]

niekoniecznie frontowymi drzwiami :)) do Archcanona prowadza 2 drogi, druga jesli dobrze pamietam to przez Hall of Wisdom (drzwi ponizej schodow do High Fane z lewej strony), w HofW ktores drzwi prowadza takze do kwatery Archcanona, sa zamkniete ale nikt ich nie pilnuje :-] wchodzac z frontowymi drzwiami mozesz wkurzyc lekko tamtejszych Ordynatorow ;)

07.09.2002
15:11
[32]

Trollf [ ]

ad1) Morag Tong - to gildia Assasinow :-] tylko w przeciwnienstwie do Cammona jest legalna i jej wyroki sa akceptowane przez wszelkich gwardzistow - po prostu tam gdzie zawodzi prawo oraz wojska imperialne, tam wkracza Morag Tong :-] wg mnie jest to Gildia chyba z najwiekszym 'klimatem' - prawie wszystkie zadania dotycza usuniecia konkretnych osob, jesli to zrobisz cicho i skutecznie to ok, a jesli Ci sie nie uda i zostaniesz przylapana, to zawsze mozesz pokazac straznikowi tzw. Writ of Execution, ktory jest kontraktem na zabicie danej osoby [cos w stylu License to Kill dla James'a Bonda :))] - wtedy 'wypadek przy pracy' zostanie Ci wybaczony :) glowa Gildii jest Eno Hlaalu, siedziba jest w podziemiach Arena Conton w Vivec... ad2) tez naleze do domu Redoran - bardzo porzadni ludzie :-) natomiast Hlaalu to przekupne lalusie i dupki, a Telvanni to psychopaci... hyr hyr :-] ogolnie podzial jest taki: Hlaalu do zlodzieji i pochodnych, Telvanni dla magow i innych wynalazkow, Redoran dla wojownikow i ich przyjaciol ;)) ad3) cala mapa + prawie wszystkie questy + rozne eksperymenty ;) 2 miechy = ~9 tygodni = ~4,5 godz. w dni powszednie + ~8 godz. w sob i niedz., wiec w sumie: 9*5*4,5 + 9*2*8 = ~350 godz. mniej wiecej tyle :-]

07.09.2002
15:17
[33]

AQA [ Pani Jeziora ]

Trollf ---> :))) czyli mi skończenie gry zajmie właśnie do grudnia :))) Czy, posiadając Writ of Execution, i zaliczając "wpadkę" (czyt. przylatuje strażnik:))) zostaną mi zabrane "sprywatyzowane" przedmioty i, czy będzie bounty ?

07.09.2002
15:21
[34]

Trollf [ ]

nie - Writ of Execution wlasnie przed tym chroni, wiec zostanie Ci tylko ten papier zabrany... mozesz wtedy sie czuc wlasciwie bezkarnie, lecz jednak staraj sie pamietac o honorze porzadnego Assasina :-]

07.09.2002
15:23
[35]

Trollf [ ]

hmm... zeby wszystko bylo jasne ;) jak nie bedziesz miala przy sobie Writ'a na te dana osobe i przylapie Cie straznik lub ktokolwiek inny, to oczywiscie ciazy nad Toba normalne bounty :)

07.09.2002
15:25
[36]

AQA [ Pani Jeziora ]

Trollf ---> honor porządnego Assasina = Szybka śmierć dla celu :) wobec tego nie wypada mi "przepatrzeć " prywatnych rzeczy ofiary ?:))

07.09.2002
15:26
[37]

AQA [ Pani Jeziora ]

no i rozumiem, że Writa na daną osobę dostaję razem z misją na nią ?

07.09.2002
15:34
[38]

Trollf [ ]

tak, Writ dostajesz razem z misja - jeden Writ na jedna 'niegrzeczna' osobe :-] >> wobec tego nie wypada mi "przepatrzeć " prywatnych rzeczy ofiary ?:)) hmm.. porzadny Assasin zwykle 'zabezpiecza' cialo swej ofiary, zeby nie wygladalo to na zwykle pospolite morderstwo... :)) ja zwykle uprzatnalem cialo, a rzeczy po jego niedawnym wlascicielu zwykle umieszczalem w pobliskiej beczce lub skrzyni :)) co do odsloniecia calej mapy (jesli taki masz zamiar) to jesli chcesz zdazyc do grudnia, to musisz chyba zmienic taktyke... ;) wielce wskazane Boots of Blinding Speed + podbicie naturalnej szybkosci + zwiekszenie sily, zeby lzej bylo nosic przedmioty, gdyz wtedy postac szybciej sie porusza...

07.09.2002
15:38
[39]

AQA [ Pani Jeziora ]

hę ? zwiększenie siły -rozumiem, że dzięki jakiemuś ładnemu enchantowanemu przedmiotowi ? A propos Treboniusa (zabić - nie zabić) - żałuj amuletu :))) No, to ja też będę te złoki "zabezpieczać":)

07.09.2002
15:46
[40]

Trollf [ ]

AQA - dlaczego mam zalowac amuletu Trebasa? :) nie potrzebuje go... zreszta mozna go zdobyc nie zabijajac w ogole Trebasa... hyr hyr :-]

07.09.2002
15:48
[41]

Trollf [ ]

co do zwiekszenia sily, to mam jej ponad 200 (ponad 1000 udzwigu) - przedmioty wlasne i znalezione...

07.09.2002
15:52
[42]

AQA [ Pani Jeziora ]

Trollf ---> oj tam, "nie potrzebuję" :)) Ja też nie, ale fajnie wygląda :) Jak zdobyć ? Pickpoketing ?:) W każdym razie - i wcale się nie podlizuję :))) - bardzo mi pomogłeś (i pomagasz), więc mam zamiar jeszcze Cię podręczyć, w przyszłości, różnymi pytaniami :) I skąd tyle wiesz o Morrowindzie ?:))))))

07.09.2002
15:57
[43]

Trollf [ ]

wyglada tak fajnie jak kazdy zenchantowany Hlervu Locket badz Equisite Amulet... ;) a jego zdobycie bez zabicia Trebasa jest o wiele krwawsze niz zabicie Trebasa... hyr hyr :-] moja wiedza = doswiadczenia z wlasnej gry + edytor + oficjalne forum + rozne stronki w necie - nic niezwyklego... kazdy tak moze, gdyby mu sie tylko chcialo ;))

07.09.2002
15:58
[44]

AQA [ Pani Jeziora ]

Czyli enchantowałeś też? Tak, szczególnie ten większy udźwig by mi się przydał, bo 500, to stanowczo za cienko . Teraz przestałam cokolwiek zbierać (może poza gememi i jakimiś specjalnymi przedmiotami), bo co tu nosić, jak "szmaty" na karku + broń + parę flaszek i innych drobnych niezbędników waży 386 kg:))) (chaciaż mam zamiar zmienić zbroję na glassową - jak już heavy armor dokręcę do 100).

07.09.2002
16:24
[45]

Trollf [ ]

moj podstawowy ekwipunek (ciuchy, bron, wytrychy, mlotki itp) wazy nie wiecej niz 230kg w skrocie: -> +200 speed (boots of blinding speed) -> +3 constant health (equisite pants + extravagant shirt) -> +8 constant fatigue (equisite belt) -> +60% resist magicka (zbroja saviours hide) -> +119 strength [fist of randgulf(20) + ebony helm(10) + equisite skirt / robe / ring (12/8/24) + daedric tower shield (45)] -> constant water breathing / walking (zamiennie bonemold bracer) -> daedric dai-katana (30 damage health on target - zamiast luku) -> 50 levitate for 30 secs (steel blade of heaven) i kilka innych mniejszych bonusow - z takim sprzetem zwiedzilem cala wyspe - sprawdzil sie znakomicie...

07.09.2002
16:44
smile
[46]

Bajt [ ]

AQA & Trollf--> WIELKIE dzięki! Jak będę miał jeszcze jakieś pytania, to się do Was zgłoszę... :)

07.09.2002
21:50
smile
[47]

Marvell [ Pretorianin ]

hmm- zniknął mi sharn-coś-tam z gilldii magów, a związany jest z nim quest dla blades(kaze przynieść czaszkę). Czy coś takiego się komus przytrafiło? Bo jak nie to chyba będę musiał grać od początku- bo bez tego questu nie da się dalej prawda?

07.09.2002
22:09
[48]

Judith [ Gladiator ]

Witam wszystkich po małej przerwie, :). Trollf --> Miałes rację co do następnego zadania od Treboniusa - baaardzo krwawe, :). Ale w sumie to się mu nie dziwie, jak już wspomniałeś Telvanni to banda stetryczałych psychopatów, :) (no może poza Divayth Fyr'em) W zasadzie to w ogóle nie musiałem się zbytnio namęczyć, żeby zdobyć u nich tytuł Hortatora. U Redorańczyków to co innego, poza tym nie koniecznie tylko wojownicy są odpowiedni do tej frakcji - ja gram battlemage'em i spisałęm się nieźle, :). A hlaalu to rzeczywiście banda przekupniów i tchórzy - jednym słowem Redoran rulez! :))

08.09.2002
02:47
[49]

]|Peter|[ [ Legionista ]

Musze zwerbowac sobie "mówcę", zeby awansowac u Telvannich. Mówce znalazlem w Balmorze, ale marudzi on, zeby dac mu "Silver Staff of Peace". No i tu mam drobny problem, bo nie wiem skad takie cos wziac ;-)

08.09.2002
09:23
[50]

Capt. krzysztof [ Legionista ]

Ponawiam swoje pytanie: w Gildi Wojowników w Vivec dostaję zadanie zebrać kase od tawerny "Rat Hole" w Ald'ruhn. Właścicielka mówi, że jej mąż miał długi i poszedł szukać sławy do Muldappi (czy jakoś tak). Byłem w tej jaskini, znalazłem troche drogiego sprzętu (alchemia) ale żadnej wskazówki co do questu. Co przeoczyłem? Pozdrawiam

08.09.2002
11:14
[51]

Mirmil [ Konsul ]

Peter-> JA ja dostalem od Mistrza Aryona z Tel Vos. Oczywiscie dopiero po tym, jak zostal moim patronem w domu Telvani. A wlasnie, Telvani to nie psychopaci, gdybyscie mieli po pae tysiecy lat, tez byscie bylibyscie byli dziwni. To jedyny dom, ktoremu nie przeszkadza ze jestem wampirem ;) Co wiecej, udalo mis sie dostac od nich pare "wampirzych" zadanek ;)

08.09.2002
11:17
[52]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Capt. Krzysztof --> w jednej z odnóg jaskini, w małym jeziorku powinieneś znaleźć trupa tego karczmarza. Ma on przy sobie chyba 500g. Możesz spłacić resztę długu ze swoich pieniędzy.

08.09.2002
11:23
[53]

Capt. krzysztof [ Legionista ]

Dzięki Gryffin. To może jeszcze mi powiecie, gdzie znajdę jakąś fajną broń (Long). I co jest takiego nadzyczajnego w tej katanie, co ma ją koleś z Lords Mail? W sumie jest srebrna (na demony) i ma czar Bout Long Weapon. Co to daje?

08.09.2002
11:35
[54]

tymczasowy57688 [ Junior ]

mam problem chodze po okolicach khuul i marar gan i nie moge znalesc urshilaku camp plese help

08.09.2002
11:39
[55]

Gryffin [ Entil'Zha ]

toy --> ściągnij sobie mapę MW. Sprawdź czy linki ze wstępniak jeszcze działają. Capt. K --> najlepsze są chyba Daedric Dai-Katany do znalezienia na Dremora Lord. Tylko trzeba ich trochę wytłuc:) A Bound XXX przywołuje broń lub zbroję typu Daedric na określony czas. Tyle, że przedmiot ten nic nie waży.

08.09.2002
13:31
[56]

]|Peter|[ [ Legionista ]

No tak, ja tez dostalem Silver Staff of Peace od Aryona, ale bylo to dosc dawno - i za cholere nie pamietam, co z nia zrobilem... Czy ktos z Was zna jakies inne zrodlo tego staffa? Ewentualnie - jak sie on nazywa w konsoli?

08.09.2002
14:07
[57]

Capt. krzysztof [ Legionista ]

To ja może zapytam się jeszcze jedną rzecz: Spymaster wysłał mnie do tej wsi na górze mapy, abym przeszedł rytuał sprawdzenia, czy jestem tym wcieleniem Neverine (czy jakoś tak). Aby jednak odbyć rytuał, muszę się przyłączyć do plemienia, a to wiąże się z zadaniem - przynieść wodzowki łuk jego przodka. I tu mój problem - nie mogę tego grobowca znalesć :(

08.09.2002
14:32
[58]

]|Peter|[ [ Legionista ]

Taka mala propozycja dla osób, ktore graly w Daggerfalla - napiszcie, co Wam sie w Morrowindzie bardziej podoba wzgledem poprzednika, a co sie mniej podoba :) Najpierw moje zastrzezenia - czyli co uwazam za kroki w tył. 1. brak zbalansowania zbroi - odmian zbroi jest od groma, tyle tylko, ze praktycznie juz od poczatku pomija sie zbroje skórzane, chitynowe, zelazne czy stalowe. Sa po prostu zbyt kiepskie, a latwo jest znalezc/kupic/ukrasc zbroje lepszej klasy (chocby bonemold). W ten sposob znajduje sie w grze mnóstwo niepotrzebnego zlomu, ktorego nie warto nawet podnosic (wazy za duzo, a jest warty za malo). W "Daggerfallu" bylo to jednak pomyslane lepiej - nie mialo sie od poczatku dostepu do lepszych pancerzy, wiec trzeba bylo stopniowo korzystac ze zbroi skorzanej, potem zelaznej i tak dalej. A znalezienie zbroi krasnoludzkiej, elfickiej, orkowej lub daedryckiej bylo dla gracza prawdziwym świętem... No i ceny zbroi byly w DF tez lepiej pomyslane - oplacalo sie zbierac nawet te stalowe... Tymczasem w MW wywala sie nawet prezenty od Legionu - i przeklina sie te cholerna imperial cuirass, ktora trzeba zakladac, by z nimi gadac... W DF pancerze od zakonów rycerskich nie dosc, ze lepiej wygladaly, to i parametry mialy nieco lepsze... 2. troche dziwne kategorie wagowe broni (zbroi tez to dotyczy) - im lepsza bron, tym ciezsza. O ile ma to swoj sens, o tyle w Daggerfallu pomyslane bylo lepiej - tam lepsza bron wazyla mniej. Na poczatku trzeba bylo sie meczyc z ciezkimi jak cholera mieczami i toporami, by potem "przesiasc sie" na daedryckie katany, lekkie jak piórko (troche jak w Morrowindzie bronie przywołane magicznie)... 3. Morrowind jest za latwy, z wielu powodów - o czym juz tu nieraz pisano... 4. nie ma wózka ani konia :) w Daggerfallu udźwig postaci byl jednak duzo mniejszy - zeby nosic wiecej gratów, konieczne bylo zakupienie wózka na sprzet (wracalo sie wtedy po pare razy do wejscia do lochu, zeby zostawic stuff w wózku :) A brak konia... Coz, na pewno nie tylko mnie wnerwia zolwia predkosc poruszania sie bohatera w poczatkach kariery ;-) 5. Swiat gry jest mimo wszystko ubogi w ludzi... Owszem, nie sa to juz losowo generowane ludziki, jak w Daggerfallu, ale tez chodzac po Balmorze, Ald'Ruhn czy Vivec nie ma sie wrazenia, ze sa to metropolie... Ot, troche rozrosniete wioski, nazywajace siebie niezasluzenie "miastami". Miasta w DF, chociaz bardziej schematyczne, byly jednak wieksze. Duzo wieksze. 6. Brak pór roku!!! Pamietali o wszystkim, ale nie o tym... :( 7. Za latwo zdobyc soul gemy - w DF bylo to o wiele trudniejsze, przynajmniej na poczatku (trzeba bylo miec wysoki status w gildii zabojców, magów lub w ktorejs swiatyni, zeby moc kupowac soulgemy) - chociaz ten punkt podpada w sumie pod punkt 3. ;) 8. Banki! Ja chce banki! Zloto przeciez tez wazy swoje (tzn. w DF wazylo), wiec glupio sie czuje, noszac przy sobie milion zlociszy ;) 9. Nie mozna kupic sobie domu (chyba?)... Mozna jedynie dostac stronghold od ktoregos rodu... 10. Lochy nie powalają rozmiarami... Szczegolnie rozczarowujace sa dwemerskie "fortece" i daedryckie ruiny... Ale w zasadzie wszelkie lochy sa male - w DF byly DUUUUUZO wieksze, chociaz zarazem bardzo popieprzone - szkoda, ze nie zrobili czegos pomiedzy (duze i niepopieprzone ;)). W MW brakuje tez kombinowania - pamietam, ile czasu w DF biedziłem sie z komnatą w lochach Wayrestu, gdzie odpowiednim ustawieniem dzwigni otwieralo sie pola silowe ;) W Morrowindzie nic takiego nie ma - wszystko proste jak konstrukcja cepa... Za proste... 11. Mury... Gdzie sa mury miejskie? Jak mi brakuje tego przekradania sie nocami przez mury i uciekania przed straznikami do najblizszej knajpy ;-) Ale rozumiem, ze co kraj, to obyczaj - dunmerowie widac nie maja wrogów ;) 12. Nie mozna enchantowac niektorych przedmiotów. W Daggerfallu mozna bylo umagicznić nawet kamien szlachetny. 13. Brak mi bardzo niektorych przeciwników z DF. Fire i Frost Daedra (nie mylic z atronachami)... w DF niemal robilo sie w majtki, jak sie slyszalo ryki takiego czegos za rogiem (zwlaszcza, jak sie gralo na nizszym poziomie)... w MW mamy dremory i golden sainty, ale gdzie im do tamtych ;-) 14. Brak mozliwosci przywolywania Daedra Lords u wiedźm... Tylko z kilkoma mozna pogadac (posągi w kapliczkach)... 15. Za latwo dostac sie do gildii zabójcow czy zlodziei... Tak po prostu idziesz i sie zapisujesz... W DF bylo to nieco trudniejsze - trzeba bylo najpierw wykazac sie umiejetnoscia kradziezy lub skrytobojstwa, a wtedy dostawalo sie liscik z "zaproszeniem nie do odrzucenia" od odpowiedniej gildii... Teraz plusy - nadal tylko wzgledem DF - pomijam tak oczywiste rzeczy, jak lepsza grafika czy lepszy interfejs :) 1. Lepiej przemyslany, chociaz zarazem mniejszy swiat - lochy nie sa popieprzonymi labiryntami, pozostawione na ziemi przedmioty nie znikaja (co czasami jest jednak dziwne - ponoc maja tam gildie zlodziei? ;-)), ciekawiej zrobione questy (nie losowo generowane na zasadzie "X w miescie Y ma ksiazke Z. Przynies mi ksiazke Z" itp.) 2. Lepiej przemyslane i bardziej zrozumiale zasady korzystania z alchemii i enchantów - chociaz alchemia jest umiejetnoscia zdecydowanie przesadzona zarowno w DF, jak i w MW. 3. Bron i zbroje naprawia sie od reki... Chociaz nie do konca mam pewnosc, czy nalezy to uznac za plus... w DF trzeba bylo zostawic zbroje/bron na okreslona ilosc godzin u kowala (a naprawa zbroi/broni magicznych byla jeszcze inna sprawą). Tamta wersja chyba byla bardziej realistyczna, chociaz zdecydowanie mniej wygodna :) 4. Dobrze przemyslany system teleportacji - mam tu na mysli czary Divine Intervention i Almsivi Intervention. W DF bylo sie ograniczonym do zwyklego recalla, co utrudnialo czasami zycie (generalnie, w DF recalla rzucalo sie przy wejsciu do lochu, zeby miec mozliwosc ucieczki, jak sie juz w nim totalnie zabłądziło ;-)) Aha, zeby nie bylo watpliwosci - przewaga minusów nad plusami nie oznacza, ze MW mi sie nie podoba ;) Lista dotyczy jedynie zwiazków Morrowinda z Daggerfallem.

08.09.2002
14:33
[59]

]|Peter|[ [ Legionista ]

Oj, ale tego wyszlo - sorry za az tak dlugi post ;)

08.09.2002
16:49
[60]

]|Peter|[ [ Legionista ]

OK, to porozpisuje sie teraz z innej beczki - o modach i pluginach :) Moje ulubione to: 1. Uvirith Unleashed - obecnie moj numer jeden, aczkolwiek trzeba zostac bossem Rodu Telvanni, zeby go docenić. Przerabia on (dosc znaczaco) strongholda w Tel Urivith, dzieki czemu sprawia on naprawde wrazenie siedziby przywodcy rodu :) Rozbudowane komnaty, rozbudowany loch, a nawet fajny quest. Az sie chce siedziec w domku ;-) 2. Stronghold Ring Plugin - gdy juz zbuduja nam siedzibe, na lozku znajdziemy taki wlasnie pierscien. Nie robi on nic poza tym, po zalozeniu teleportuje gracza do sypialni w jego posiadlosci :) Mala rzecz, a cieszy (tym bardziej, ze wszelkie strongholdy budowane sa na zadupiu - zwlaszcza Tel Uvirith). Aha, pierscien ma tez wlasciwosci cheatowe - 5000 punktów na enchanta... Ale w koncu nie ma przymusu enchantowania go ;) 3. Astral Travel Box - po znalezieniu pewnego delikwenta, gracz otrzymuje od niego tytulowe pudelko, dzieki ktoremu mozna sie szybko i latwo teleportowac w kilkanascie wazniejszych miejsc. Ulatwia to dosc znaczaco zycie ;) Szkoda tylko, ze zdobycie ATB nie jest zwiazane z jakims trudnym questem (wystarczy miec troche kasy). 4. Dread Knight Plugin - niby nic szczegolnie wymyslnego (w okolicy pojawiaja sie orkowi Shadowknights i trzeba ich wykosić), ale jest to mila odmiana dla gracza na wysokim poziomie. Glownie dlatego, ze Shadowknights sa dosc trudnymi przeciwnikami. Plugin zawiera kilka nowych postaci (szef Orków, kapitan Harris, kilku Shadowknights) i troche nowych przedmiotów (Dread Armor i Saint Armor - oba z nowymi teksturami). 5. Vampire Upgrade - dodaje pare fajnych bajerów wampirom poszczegolnych klanów. Nie jest to plugin cheatowy - zgodze sie z autorem moda, ze takie zaklecia wampiry powinny miec od poczatku. Jest tylko jeden zgrzyt - gdy juz wyleczylem sie z wampiryzmu, zaklecia pozostaly ;) Trzeba bylo je recznie wywalac z listy, zeby grac uczciwie.

08.09.2002
19:17
[61]

Mirmil [ Konsul ]

Peter-> Mam prozbe. Robie chyba tego samego questa co ty (na szczescie mam staff of peace), tyle ze nie umiem znalezc owego mowcy. Jak sie on nazywa i gdziez mozna go znalez?

08.09.2002
19:42
[62]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Capt K --> jeżeli mnie pamięc nie myli i chodzi o Astral Burial to jest na mapce :)

08.09.2002
21:13
[63]

]|Peter|[ [ Legionista ]

Mirmil: Fast Eddie siedzi sobie w swoim domku, w Balmorze, nad brzegiem rzeki (od strony swiatyni). Problem w tym, ze jego dom jest oznaczony na mapie jako "Itan's House". A to dlatego, ze Itan mieszka na dole, zas Eddie na pięterku :)

08.09.2002
21:40
smile
[64]

Rastlin [ Junior ]

Peter gdzie mozna znaleść te pluginy?

08.09.2002
23:11
[65]

twostupiddogs [ Generaďż˝ ]

==>]|Peter|[ co do różnic to na pewno brak konika i wózka jest dotkliwy i przez to zmiejsza ogólny realizm poza tym miasta są rzeczywiście małe, tego się nie czuje, że jest się w dużym tętniącym życiem mieście - tak jak w Daggerfall-u dodatkowo w obu częściach dopracowałbym opcje dialogowe, bo praktycznie są one bardzo ubogie, a gracz decyduje w minimalnym stopniu(w każdym razie do momemtu, w którym jestem w grze - tutaj kłania się Fallout i następne jako wzór godny do naśladowania) nie zauważyłem też, aby po mieście w nocy tak jak w Daggerfallu przemieszczali się złodzieje, zabójcy i inne ciemne charaktery...:)))) nie można okradać w nocy sklepów(fakt w Daggerfallu było to bardzo proste i ułatwiało grę, ale z druugiej strony sklep otwarty 24h???) no i to o czym pisałeś za łatwo się dostaje do różnych gildi. Osobiście mnie to wkurza, bo postcie są za bardzo uniwersalne tzn. jak jest Thief czy assasin to sorry, ale do Gildi magów nie przyjmujemy(zresztą tak było czasami w daggerfall'u). I jednoczesnie z drugiej strony jesteś magiem to np. trudnieszych zamków nie otworzysz(np. uważam, że nie powinno być czaru otwierającego drzwi itp, gdyż w ten sposób thief traci swój podstawowy atut na rzecz innych postaci) to chyba tyle wysmażone tak na poczekaniu bez żadnych głębszych przemyśleń :)))))

09.09.2002
04:44
[66]

]|Peter|[ [ Legionista ]

Rastlin: podaje linki do pluginów, ktore wymienilem. 1. Urivith Unleashed 1.2 - https://www.euro-morrowind.com/?section=displayplugin&displayplugin=212 2. Stronghold Ring - https://www.mwchronicles.com/mods/mods/items/Stronghold_ring_0705.zip 3. Astral Box - https://www.mwchronicles.com/mods/mods/items/astralbox.zip 4. Dread Knight - https://www.mwchronicles.com/mods/mods/quests/dread_0703.zip 5. Vampire Upgrade - niestety, linka gdzies mi wcielo. Jak go nie znajde, to wrzuce moda na jakis serwer i dam znac. Dodatkowo polecam tez plugina czysto estetycznego, ktorego wlasnie odkrylem - i ktorym jestem zachwycony :). Dodaje on w Pelagiad budynek z nekromantką w srodku. Nekromantka nie robi nic szczegolnego, sprzedaje jedynie... szkieletory. A konkretnie szkieletory-manekiny. Po co? Mozna je sobie porozstawiac w roznych miejscach domu i gustownie przyodziać w zdobyczne zbroje (szkieletory sie nie ruszaja, nie walcza, robia po prostu za ozdoby ;) Wyglada to duzo lepiej niz stos zelastwa na stole czy podlodze - bardzo polecam (tylko przeczytajcie uwaznie readme). Link - https://www.euro-morrowind.com/?section=displayplugin&displayplugin=198 Inne ciekawe mody: 1. Mebridith (https://www.mwchronicles.com/mods/mods/quests/mebridith_0715.zip) - daedryckie ruiny odkryte w kopalni - jest co robić, ale nie dostaje sie zadnych cheatowych przedmiotów (i dobrze). 2. Primary Needs (linka wcielo) - mod dla hardcore'owców (sam jeszcze nie testowalem, ale zapowiada sie niezle ;) - Twoja postac musi (jak normalny czlowiek) jesc, pic i spać co pewien czas. Jesli nie... to niedobrze ;) Z kolei wampiry beda musialy co pare godzin napic sie krwii ;-) Aha, ten mod zmienia uplyw czasu w grze (na czas rzeczywisty). Sa tez mody, ktore sprawiaja, ze w miastach pojawiaja sie banki (jak w Daggerfallu) - niestety, u mnie jakos nie chce to dzialac (pewnie gryzie sie z innym pluginem). Slyszalem, ze jest tez mod zamykajacy sklepy na noc (ale jakos nie moge go znalezc). Aha - pamietajcie, zeby przed instalacja kazdego nowego moda/plugina zrobic sobie kopie sejwów! Inaczej, jesli mod Wam sie nie spodoba, moze byc pozniej problem z wylaczeniem go.

09.09.2002
06:16
[67]

Capt. krzysztof [ Legionista ]

Dzięki, Gryffin, poraz kolejny ratujesz moją postać ;) A mapki z netu nie mogę odpalić - wymaga java applatu, a to straciło support microsoftu i dupa.

09.09.2002
06:16
[68]

Capt. krzysztof [ Legionista ]

Dzięki, Gryffin, poraz kolejny ratujesz moją postać ;) A mapki z netu nie mogę odpalić - wymaga java applatu, a to straciło support microsoftu i dupa.

09.09.2002
07:29
[69]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Capt. Krzysztof --> to ściągnij javę od sun'a. Ja właśnie na niej działam.

09.09.2002
08:47
[70]

]|Peter|[ [ Legionista ]

Jeszcze o szkieletorach :) Po ubraniu, delikwent wyglada tak, jak na obrazku :) Aha, one sie jednak ruszaja troche ;) Tzn ruszaja glowa, jak jakis NPC kolo nich przechodzi - upiorne wrazenie ;)

09.09.2002
10:07
smile
[71]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

]|Peter|[ --> No to masz u mnie plusa !!! Zgadzam sie w wiekszości z Tobą co do porównania z DF, wogóle w DF był taki oryginalny klimat, był o wiele trudniejszy, kazde zdobywanie czy to broni czy tez zbroi, jak i wykonanie zadania napawało gracza wielkim entuzjazmem. Było to tak lepiej wszystko zorganizowane, awansy, a co z tym idzie pewne korzysci typu teleportu, tworzenia czarów, enchantowania, czy też przywoływania Deadr o odpowiedniej porze (dzien, miesiąc). Wszystko było tak jakoś dobrze wybalansowane, duże , ogromne, czuło sie naprawde tak jakby sie tam żyło. Natomiast Morro jest pozbawiony tych tak pieknych rzeczy, widać w nim powalającą grafikę, ale szkoda że zapomniano o tym że grafiką człowiek sie po krótce przeje i zobaczy iż to nie jest tak piękne jakby sie wydawało. Morro jest naprawde za łatwy, praktycznie juz na poziomie 10 można sie odziać całego w Deadric Armor z enchantować wszystko, łapać w gemy duszyczki, tworzyć czary, praktycznie wszystko. Zdobywanie pozycji w Gildach jest liniowe i dosyć proste, w DF było to zróżnicowane trzeba było wykonać szereg różnych zadan aby móc zdobyć reputację, a co sie tym wiąże i awans. W DF można było wybrać miejscowość na mapie i tam sie dostać dosyć szybko w zależności czy posiadamy konia czy tez nie. Zamki, lochy były o wiel bardziej zakręcone, czasem nawet generowane losowo, których zdobycie było naprawdę czymś wspaniałym. W Morro jest to łatwe co po dłuższej zabawie sie po prostu nudzi. Dużo by opowiadać ale nie bede psuł Wam wizerunku gry Morro, mam tylko nadzieje iż ten Expanssion Pack wniesie coś nowego coś co naprawde wpłynie pozytywnie na Morro. Reasumując Morro jest naprawde super gierką mimo tych wad, ale DF pozostaje u mnie na wyższym poziomie w rankingu :)))

09.09.2002
12:01
[72]

Magus [ Legionista ]

Gdzie można znależć te buty Boots of Blinding Speed ????

09.09.2002
14:43
[73]

twostupiddogs [ Generaďż˝ ]

kolejna misja z Thieves Guild jak przekonać Hrundiego z Sidrith Mora mam Persuasion 100/100, lecz nie mam takiej opcji dialogowej, aby mu o tym powiedzieć. Ewentualnie gdzie znaleźć jego kochankę(to ta co Dunner, co stoi koło niego?, a jeśli tak to co z nią zrobić?)

09.09.2002
17:55
smile
[74]

gosciu [ Legionista ]

jak sie enczantuje przedmioty do mala ?? mam maczuge , mam tego soul gema o ktorym gdziestam uslyszalem i enczantera (bo sam nie umie). zaznaczam maczuge , soul gema i zadne abiliteies mi sie nie ukazuja - CO JEST ?

09.09.2002
18:22
[75]

Gryffin [ Entil'Zha ]

gosciu --> w soul gemie musi być złapana dusza. W opisie soul'a będziesz miał w nawiasach napisane co się złapało. Dusze łapiesz czarem soul trap rzuconym na potwora, którgo w trakcie działania czaru musisz zabić. Jeżeli będziesz miał odpowiednio silnego gema, to dusza w niego wejdzie. Magus --> gdzieś na północ od Caldery, kręci się taka jedna babka, która prosię cię o eskortę, w zamian da ci właśnie te buty.

10.09.2002
00:27
[76]

AQA [ Pani Jeziora ]

Magus ---> dopowiem się do odpowiedzi Gryffina: pani poprosi Cię o eskortę do Maar Gan .... za to dostaniesz buty :)))

10.09.2002
08:45
[77]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

BUuuuuuu...buuuuu..... dlaczege mnie to musialo spotkac!?!?!? Mod z szkieletami mi nie dziala. A tak chcialem sobie w Bal ISra zrobic zbrojownie z prawdziwego zdarzenia :-(((((((((((

10.09.2002
09:15
[78]

Sharky [ Generaďż˝ ]

AQA --> a nie wiesz przez przypadek jak ta babka sie nazywa? Bo wydaje mi sie za olalem ten quest, a buty by sie przydaly... wiec kobieta moze miec nieszczesliwy wypadek jak nie odda z wlasnej woli, ale wolalbym nie byc zbyt krwiozerczy ;)

10.09.2002
09:21
smile
[79]

Moonset [ Centurion ]

Dorzucę swoje trzy grosze w sprawie modów, bo ostatnio trafiłem na jeden, który wybitnie mi przypasował. Gram High Elfem magiem i po występach dla Mage Guild i Telvanich czuję lekki niedosyt. Załadowałem sobie „Clan of Clouds” - alternatywna gildia magów kontrolujących żywioły. Dla wszystkich magów rozbudowujących skille Mistycysm, Destruction i Alternation to wymarzone stowarzyszenie - nowe czary ofensywne, teleporty działające raz dziennie, tak jak moce (czar zawsze wychodzi i nie ciągnie many), latanie długie i dalekie. No i hit sezonu, czyli kontrolowanie pogody. Pomyślcie - wywołać burzę piaskową w centrum Vivec, ściągnąć burzę z prawdziwymi piorunami czyli Lightningi lecą z nieba i walą w co popadnie, albo rozproszyć burzę i sprawić by słońce wyszło z za chmur... Miód. Gildia ma siedzibę na zachód od Dagon Fell, w wydrążonej górze. Daje nowych kupców, trenerów, artefakty itd. Dla chętnych link: https://www.morrowindfiles.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=8

10.09.2002
09:23
smile
[80]

Moonset [ Centurion ]

Ale nie był bym sobą, gdybym nie dorzucił jeszcze pytanka. W jaki sposób zniwelować nieprzyjemny efekt Blinding z Boots of Blinding?

10.09.2002
09:25
[81]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Moonset--> interesujace :-), tylko male pytanie czy trzeba bylo nalezec do magow, Telvanich czy jest to zbedne???

10.09.2002
09:36
[82]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Moonset --> musisz mieć odporność na magicka na 100%

10.09.2002
09:53
smile
[83]

Moonset [ Centurion ]

VisusAugustus --> Nie musisz należeć do żadnej gildii czy klanu, by dostać się do Cloudsów. Ale też przynależność do nich nie zamyka drogi do Clanu. Gryffin --> Z urodzenia (High Elf) mam 50% weakness na magię, więc moge mieć problemy

10.09.2002
12:38
smile
[84]

Verth [ Legionista ]

MW rzeczywiście jest zbyt łatwy, jednak jest już parę modów, które potrafią to ładnie zmienić. Polecam mod Adventurers podrażający 2,5 szkolenia oraz spowalniający zdobywanie poziomów, GIANTS żeby mieć z kim walczyć, zaś dla prawdziwych hardcorowców są mody usówające np. wszystkich enchanterów z gry! Co do różnic pomiędzy DF a MW to zgadzam się w zupełności, muszę przyznać że szczególnie brak mi w MW tego uczucia związanego ze zdobywaniem nowego elfickiego miecza lub orkowej daedrickiej zbroi.. no i gdzie się podziały wszelkie możliwe handicapy dla postaci jak niemożność korzystania z określonych rodzai pancerzy, wrażliwość na swiatło albo nastawienie względem określonej grupy społecznej.. Hmmm gdyby ktoś przerobił DF na grafę min 640x480 z obsługą directx wciąż bym w niego grał..

10.09.2002
12:43
[85]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Moonset --> ale są przednmioty podnoszące odporność, zresztą można sobie samemu ze dwa pierścienie i amulet enchantować i może coś jeszcze :)

10.09.2002
14:24
[86]

]|Peter|[ [ Legionista ]

Visus: mod ze szkieletorami POWINIEN dzialac. Moze nie masz zainstalowanego najnowszego patcha? U mnie na spatchowanej grze chodzi bez problemu, ALE mialem klopot z rozpakowaniem go - odnosze wrazenie, ze autor cos namieszal z katalogami i mod automagicznie rozpakowuje sie nie tak jak trzeba... Poczytaj w readme jakie pliki i skad trzeba wywalac przy ODinstalowaniu, a potem zrob odwrotnie - skopiuj je z zipa do odpowiednich katalogów ;) Jak nie pomoze to niestety, nie wiem co jest nie tak...

10.09.2002
14:28
[87]

]|Peter|[ [ Legionista ]

Verth: oj tak - jakby cos zrobili z DF takiego, jak swego czasu z Doomem, to byloby naprawde milo :) Morrowind przy calym swoim przepychu graficznym - i niewatpliwych zaletach - musialby niestety stanac na drugim miejscu za swoim starszym - i w dodatku pelnym bledow - bratem ;)

10.09.2002
14:38
[88]

MESJAH [ Pretorianin ]

Jestem dopiero na początku a więc moje pytanie nie powinno być trudne. Jest miasto na północ od caldyry( sorry jeśli przekręcam nazwy) też nie pamietam jak sie to miasto nazywa ale wkażdym razie nie chcą zemną tam handlować bo mówia coś tam że jestem zobowiązany coś robić czy cos takiego nie rozumiem o co tam chodzi? AHA i kiedy reputacja spada poniżej 0 bo zabiłem jednego człeka zapłaciłem kase a reputacja sie nie zmieniła

10.09.2002
14:40
[89]

MESJAH [ Pretorianin ]

podajcie jakieś strony z modami

10.09.2002
15:06
[90]

MESJAH [ Pretorianin ]

czy nikogo tu niema?

10.09.2002
15:15
[91]

Gryffin [ Entil'Zha ]

MESJAH --> przeczytaj pierwszy post, jest tam trochę linków:)

10.09.2002
15:16
[92]

MESJAH [ Pretorianin ]

wiem jak to napisałem to póżniej zobaczyłem :)))))))))))) wiesz cos na temat mojego pytania?

11.09.2002
00:14
[93]

AQA [ Pani Jeziora ]

Ja w kwesti "formalnej": nigdy nie próbowałam enchantować u "kupca" od enchantowania; i teraz: mówię o Galbedir w Balmorze: 1. idę do niej, mam Grand Soul gema, chcę zenchantować, mam kasę (odpowiednio dużo); 2. ona ma 900 kasy "wyjściowej" ; 3. enchantuję swój przedmiot i płacę jej słono; 4. aby odzyskać pieniądze, chcę jej sprzedać przedmiot (uprzednio zenchantowany przeze mnie, bo skupuje ona takie właśnie, mam przedmiot wart 30000).... 5. skoro zarobiła na enchancie mojego przedmiotu np. 30000, powinna mieć dodatkowo tyle kasy więcej, czyli 30900; 5. ona ma nadal kasy 900; ktoś kiedyś mówił o enchantach w ten sposób i możliwości zenchantowania - nie tracąc gotówki :) Więc o co chodzi ? :)

11.09.2002
00:15
[94]

AQA [ Pani Jeziora ]

czyli - nie mogę jej sprzedać nic, żeby odzyskać swoje 30000 .... czy to jest w miarę jasne ?:)

11.09.2002
07:34
[95]

Gryffin [ Entil'Zha ]

MESJAH --> z tego co pamiętam to na północ od Caldery są kopalnie, a tam to chyba nie ma z kim handlować. Może ci również chodzić o inne miasto. Trudno powiedzieć. Co do reputacji to ona nie zmienia się tak szybko, a w ogóle nie wiem czy może spaść poniżej 0. Jeżeli może, to na pewno jedno morderstwo jej nie obniży. AQA --> z tego co zauważyłem zarówno pieniądze z enchantów jak i za stworzenie czaru idą do "innej kieszeni", czyli mag nie ma ich w inwentarzu, niestety:(

11.09.2002
09:18
[96]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

czym dluzej gram w M. tym czesciej odnosze wrazenie ze tworcy gry zakpili sobie ze mnie, za duzo niedociagniec, za duzo, sama grafika nie wystarczy, no ponarzekalem sobie z rana :-) wracajac do modow, pytanie moze do ]|Peter|[ , w sprawie manekinow, udalo sie, dziala, tylko jest jeden problem kosciotrupy sa zaslaniete polprzezroczysta zolta poswiata, ta otoczka jest na tyle duza ze zajmuje kilka razy wiecej miejsca niz mormalna postac, aha i czy jest to mozliwe ze ten mod zwalnia mi gre do kilku klatek na sekunde?

11.09.2002
09:19
smile
[97]

Verth [ Legionista ]

Dziwne, u mnie kasa za enchantowanie zawsze zostaje u enchantera, ale to pewnie wina któregoś z modów, w końcu mam ich ponad 60... :)

11.09.2002
10:44
[98]

AQA [ Pani Jeziora ]

Mesjah ---> rozwiązanie Twojego problemu może być całkiem proste: możesz mieć po prostu w ekwipunku moon sugar albo skoomę; większość handlarzy nie będzie wtedy chciała z Tobą prowadzić interesóe; odłóż moon sugar/skoomę na podłogę, załatw sprawę, podnieś. :) reputacja nie wróci Ci do poporzedniego poziomu: zrobiłeś coś złego (zabiłeś), więc będą Ci to pamiętać :)) zapłacenie kasy = nie ma bounty :)

11.09.2002
12:27
[99]

twostupiddogs [ Generaďż˝ ]

Pomocy misja w gilidi złodzieji, trzeba odnaleźć Hrundiego w Sidrith Mora(to nie jest trudne) i przekonać go do współpracy - jak to zrobić jeśli nie mam nawet takiej opcji dialogowej?ewentualnie znaleźć jego kochankę. Poza tym mam znaleźć jeszcze niejaką Eydis Fire-Eye oraz Sjoring Hard-Heart. Ktoś może robił tą misję??? Pomocy

11.09.2002
12:42
[100]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

jesli sie nie myle to E. Fire-Eye jest w Balmorze w gildi fighterow, cosm i tak po glowie chodzi, reszty nie kojarze :-)

11.09.2002
13:24
[101]

twostupiddogs [ Generaďż˝ ]

==>VisusAugustus dz. w każdym razie jak na mnie przystało, musiałem skomplikować sobie sprawę - po prostu trzeba tylko wrócić go guildmastera z tymi informacjami ;)))))) a ja już wszystko sam chciałem rozwiązywać :)))))))

11.09.2002
14:32
[102]

MESJAH [ Pretorianin ]

Gdzie znajde lub kupie jakiś za... hevy armor lub fajną broń? jakie miasta opłaca sie odwiedzić?

11.09.2002
14:55
[103]

Gryffin [ Entil'Zha ]

nowy wątek -->

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.