GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

HD 3870

29.12.2007
15:09
smile
[1]

Drace66676 [ Konsul ]

HD 3870

Witam. Mam pytanko. Jaki jest potrzebny zasilacz do tej karty (chodzi oczywiście o hd 3870) bo zastanawiam sie czy będę musiał wymienic jeśli się w ta kartę zaopatrzę. W chwili obecnej mam tylko 300 watowy i obawiam sie że może nie starczyć. Choć może skoro starcza dla radeonka hd 2600 pro to może dla hd 3870 też. Dzieki za odpowiedź. Pozdro.

29.12.2007
15:23
[2]

DEXiu [ Generaďż˝ ]

Mało istotne, że masz 300-watowy, ważniejsze kto jest jego producentem. Bo jeśli jakiś Modecom FEEL, Megabajt, Codegen, Deer albo inne "firmy" tego pokroju, to nawet gdyby zasiłka była 500-watowa nie ryzykowałbym odpalania kompa, a co dopiero modernizacji.

29.12.2007
15:26
[3]

Sharky [ Renegat ]

obawiam sie że może nie starczyć - dobrze sie obawiasz. Sama karta HD3870 w szczycie ciagnie ponad 100W (HD2600Pro okolo 40W). A zasilacz musi dostarczyc prad jeszcze do innych podzespolow - czyli bezpiecznie byloby gdyby mial jakies 400W.

29.12.2007
15:27
[4]

Vader [ Legend ]

Przyznam szczerze, że nieodmiennie mnie to zaskakuje. Jeżeli ktoś pisze: zasilacz który wyprodukowałem, ma 500W, to powinno to zawsze oznaczać, że: zasilacz jest w stanie pracować w sposób ciągły i stabilny, przy 500 watowym obciążeniu.
UE ma kolejną rzecz do znormalizowania.

29.12.2007
17:49
smile
[5]

Drace66676 [ Konsul ]

Więc może tak, mój zasilacz to nic nadzwyczajnego: Enlight GPS-350AB C ATX 12V 300 W PFC.
Więc jeśli teraz ktoś może mi powiedziec czy powinienem go zmienić wraz z karta to będę wdzięczny, i czy będę musiał coś jeszcze zmieniać w związku z tym czy zasilacz wystarczy. Thanx. Pozdro.

29.12.2007
21:35
[6]

spikeminoda [ Centurion ]

Najlepiej to se walnij 100W to napewno ci pociagnie ta karte:)
A tak na serio to co najmniej 500W bo 400W to jset minimum

31.12.2007
17:45
smile
[7]

Dziku_XXX [ Junior ]

Ja polecił bym mu 400W zasilacz chiefteca ok 180 zł.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.