davhend [ Ghost of Sparta ]
After Credits | Tworzymy Karty Postaci! Część piąta - Max Payne
After Credits - premiera: zaraz po DK Forever ;)
W wątku tym tworzymy m.in. statystyki postaci, które następnie umieszczamy na karcie, a te z kolei są potrzebne do tworzonej przez nas internetowej gry karcianej! Określanie cech bohaterów jest samo w sobie banalnie proste, także nikt nie powinien mieć z tym żadnych problemów.
W założeniu powinno być 100 głosów, jeśli jednak ciężko idzie, a jest np tylko 50 odpowiedzi, to już wtedy podliczam statsy, a następnie wynik mnożę x2 (100:50=2), od biedy można podobny zabieg zastosować przy 25 i 20 postach (100:25=4 i 100:20=5). Każdy wątek jest poświęcony tylko i wyłącznie jednej karcie, czyli jednej postaci.
Poszukujemy chętnych do pomocy, którzy są obeznani z:
- robieniem stronek.
- javą.
- photo shopem.
- pascalem.
Jeśli jesteś chętny, to pisz na GG: 3718323! Z samej gry żadnych korzyści finansowych nie będzie, ponieważ jest to produkcja czysto fanowska. Naszym celem jest dobra zabawa oraz wywalenie Tibi z głów dzieci. ;)
--------------------------------------- Statsy -----------------------------------
Charakter - przyjmuje się, że maksymalna ilość "oczek" zawsze będzie wynosić 1000 (100 odpowiedzi i zawsze każdy może dać maksymalną notę w tej dziedzinie 10). Ostateczny wynik zaokrąglam do setek albo pięćdziesiątek, a następnie ilustruję Wam go graficznie na "Pasku Charakteru", (50, 100, 150, 200... 850, 900, 950, 1000). Teraz istotna rzecz - nie oceniamy charakteru pod względem przebojowości, tylko pod względem dobry - zły! Reasumując. Mała nota (np. 2) - postać zła. Duża nota (np. 9) - postać dobra.
Kondycja - to właśnie od niej zależy pasek zdrowia, wynik mnożę x2 i tak oto mamy ilość HP-ków dla danej postaci na lvl 1.
Inteligencja - podobnie jak w Kondycji, tyle że tutaj na celowniku jest niebieski pasek, wynik mnożę x0,75 i tak oto mamy gotową ilość punktów "Many" dla danej postaci na lvl 1. Jeżeli postać może rzucać spelle, to od inteligencji będzie zależeć również siła zadawanych magicznych obrażeń.
Siła - bazowy czynnik, z którego są obliczane zadawane fizyczne obrażenia.
Zręczność - bazowy czynnik, z którego jest obliczana siła działania innych atutów, takich np jak ilość odzyskiwanego HP po użyciu apteczki.
Agresja - bazowy czynnik, z którego obliczane zadawane obrażenia z unikatowych atutów. Współczynnik źle wpływa na postacie o dobrym charakterze i vice versa.
Komentarze mile widziane.
Gotowe Karty:
#1 Kratos' Card
#2 Lara Croft's Card
#3 Solid Snake's Card
#4 Prince's Card
Bohaterem dzisiejszego odcinka jest Max Payne!
Siła - 0/7
Zręczność - 0/12
Kondycja - 0/9
Inteligencja - 0/10
Agresja - 0/7
Szczęście - 0/7
Charakter - 0/10
Wiewiórk [ Szyszka Pospolita ]
Siła - 5/7
Zręczność - 9/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 6/7
Charakter - 9/10 można dodać +
Orl@ndo [ Reservoir Dog ]
Siła - 5/7
Zręczność - 7/12
Kondycja - 8/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 8/7
Szczęście - 7/7
Charakter - 10/10
zalo [ Senator ]
Siła - 4/7
Zręczność - 3/12
Kondycja - 6/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 2/7
Charakter - 9/10
Gepard206 [ Final Fantasy 7 ]
Siła - 5/7 Siły to on ma tylko w gnatach =]
Zręczność - 10/12 Nieźle mu wychodzą wygibasy z bulltimem
Kondycja - 8/9 Chłopak tyle biega, a zawsze z uśmiechniętym ryjem =]
Inteligencja - 7/10
Agresja - 7/7 Taki drugi Punisher ...
Szczęście - 3/7
Charakter - 10/10 Ta postać ma to coś =)
PatriciusG [ pink floyd ]
Siła - 5/7
Zręczność - 8/12
Kondycja - 6/9
Inteligencja - 9/10
Agresja - 7/7
Szczęście - 7/7
Charakter - 5/10
CHESTER80 [ old snake ]
Siła - 5/7
Zręczność - 10/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 4/7
Szczęście - 5/7
Charakter - 10/10
.Brook [ 15 ]
Siła - 5/7
Zręczność - 10/12
Kondycja - 9/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 4/7
Charakter - 7/10
Piotrus1pan [ ZbiQ2 ]
Siła - 5/7
Zręczność - 9/12
Kondycja - 8/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 5/7
Charakter- 8/10
_zielak_ [ Thief ]
Siła - 4/7 (chociaż nosi trochę gnatów, na jakiegoś szczególnego pakera to on nie wygląda...)
Zręczność - 10/12 (...ale za to akrobcje w powietrzu niezłe wykonuje)
Kondycja - 7/9 (z kondycją też ujdzie, -2 pkt bo pewnie sporo kawy spożywa (jak to gliniarze) i kiedyś się to na zemści na jego serduchu ;) )
Inteligencja - 8/10 (bystrzak, zawsze od drobnych płotek potrafi dojść śladami do najgrubszych ryb)
Agresja - 6/7 (a co innego mu pozostało po śmierci żony i dziecka jak nie zemsta?)
Szczęście - 3/7 (zabili mu rodzine; ścigany i przez gliny i przez bandziorów; źle trafia ze współpracownikami (vide BB))
Charakter - 8/10 (mimo wszystko zawsze jest tym dobrym)
Psycho_Mantis [ ]
Siła -50/7
Zręczność - 8/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 7/7
Szczęście - 1/7
Charakter - 7/10
kkkkkkrystian [ Senator ]
Siła - 5/7
Zręczność - 10/12
Kondycja - 8/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 4/7
Charakter - 6/10
Orl@ndo [ Reservoir Dog ]
Sry, pozno jest i juz mi sie pomerdalo :P
Siła - 5/7
Zręczność - 8/12
Kondycja - 8/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 4/7
Szczęście - 3/7
Tirane [ Konsul ]
Siła - 3/7
Zręczność - 8/12
Kondycja - 5/9
Inteligencja - 4/10
Agresja - 7/7
Szczęście - 4/7
Charakter - 7/10
PAW666THESATAN [ PIF PAF ]
Siła - 6/7
Zręczność - 6/12
Kondycja - 4/9
Inteligencja - 6/10
Agresja - 7/7
Szczęście - 7/7
Charakter - 2/10
SZTAJCHLIK [ Legionista ]
Siła - 5/7
Zręczność - 10/12
Kondycja - 6/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 7/7
Szczęście - 6/7
Charakter - 9/10
Ziku90 [ Ziku ]
Siła - 6/7
Zręczność - 10/12
Kondycja - 6/9
Inteligencja - 10/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 3/7
Charakter - 10/10
Kto jak kto, ale MP to jest klasa sama w sobie :)
claudespeed18 [ Senator ]
Siła - 6/7 jednak krzeslo rozwalil bedac przywiazanym do niego
Zręczność - 10/12 szybko wyciaga gnaty i przeladowuje(zwlaszcza w trybie bullettime w 2)
Kondycja - 8/9 fruwa, skacze i fruwa
Inteligencja - 6/10 jak na detektywa troche za malo podejrzewa i nie kuma czase, daje sie podejsc
Agresja - 5/7 w 1 dosc agresywny w 2 troche zagubiony
Szczęście - 3/7 czesto dostaje kulką lub 'upada'
Charakter - 6/10 zemsta i rozwalka setek ludzi to niebardzo dobre cechy, jednak zabijał złych
BTW: Zrecznosc a Zwinnosc to co innego, zreczny to jest swietny chirurg...
FunMen [ Call of Duty 4ever ]
Siła - 7/7
Zręczność - 9/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 6/7
Charakter - 9/10
pawcio005 [ Pretorianin ]
Siła - 6/7
Zręczność - 8/12
Kondycja - 9/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 7/7
Szczęście - 5/7
Charakter - 10/10
|LoW|Snajper [ Senator ]
Siła - 4/7
Zręczność - 5/12
Kondycja - 5/9
Inteligencja - 5/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 5/7
Charakter - 8/10
PJanek [ Pretorianin ]
Siła - 4/7
Zręczność - 9/12
Kondycja - 8/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 3/7
Charakter - 7/10
Arxel [ Legend ]
Siła - 6/7
Zręczność - 10/12
Kondycja - 8/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 6/7
Charakter - 7/10
cfs09 [ Konsul ]
Siła - 6/7
Zręczność - 12/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 3/7
Szczęście - 2/7
Charakter - 10/10
malyb89 [ Oruma ]
Siła - 5/7
Zręczność - 11/12
Kondycja - 9/9
Inteligencja - 7.5/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 3/7
Charakter - 10/10
Yancy [ Legend ]
Siła - 5/7
Zręczność - 7/12
Kondycja - 6/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 3/7
Charakter - 9/10
Richard_Hamond [ lubię .T.o.p..G.e.a.r. ]
Siła - 6/7
Zręcznośc - 11/12
Kondycja - 9/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 6/7
Charakter - 9/10
klopsik1988 [ Pretorianin ]
Siła - 4/7
Zręcznośc - 8/12
Kondycja - 8/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 6/7
Charakter - 8/10
Regis [ ]
Siła - 5/7
Zręcznośc - 9/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 6/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 6/7
Charakter - 7/10
*_*Cypriani [ White Trash ]
Siła - 5/7
Zręcznośc - 11/12
Kondycja - 9/9
Inteligencja - 9/10
Agresja - 2/7
Szczęście - 7/7
Charakter 8/10
viesiek [ Legend ]
Siła - 6/7
Zręcznośc - 11/12
Kondycja - 9/9
Inteligencja - 9/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 3/7
Charakter 7/10
czemu takie wysokie szczęście mu dajecie? w końcu zamordowali mu całą rodzinę...
Hitmanos [ 47 ]
Siła - 5/7
Zręczność - 8/12
Kondycja - 9/9
Inteligencja - 9/10
Agresja - 7/7
Szczęście - 4/7
Charakter - 10/10
Rybha [ Generaďż˝ ]
Siła - 4/7
Zręczność - 7/12
Kondycja - 5/9
Inteligencja - 6/10
Agresja - 4/7
Szczęście - 3/7
Charakter - 8/10
Apocaliptiq [ Mr Everything ]
Siła - 3/7
Zręczność - 5/12
Kondycja - 4/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 1/7
Charakter - 4/10
b4rt3kk [ Pretorianin ]
Siła - 5/7
Zręczność - 10/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 9/10
Agresja - 7/7
Szczęście - 4/7
Charakter - 10/10
Hitmanio [ Legend ]
Siła - 3/7
Zręczność - 11/12
Kondycja - 5/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 6/7
Charakter - 6/10
Pl@ski [ FlaT ]
Siła - 4/7
Zręczność - 9/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 2/7
Charakter - 6/10
COREnick [ LaNuit AppartientANous ]
Siła - 4/7
Zręczność - 8/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 7/7
Szczęście - 1/7
Charakter - 8/10
CreaToN [ Generaďż˝ ]
Siła - 4/7
Zręczność - 10/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 3/7
Charakter - 7/10
dudka [ Legend ]
Siła - 4/7
Zręczność - 9/12
Kondycja - 6/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 9/7
Szczęście - 3/7
Charakter - 7/10
-Sk8ter- [ Centurion ]
Siła - 5/7
Zręczność - 9/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 3/7
Szczęście - 3/7
Charakter - 10/10
davhend [ Ghost of Sparta ]
Może chce ktoś machnąć opisik? ;)
Zmieniona została wizytówka Snake'a.
--------->>
Qitpilacopa [ Legionista ]
A może ktoś chce powiedzieć coś na temat kart. Czy się podobają, czy raczej nie. Bo póki co każdy milczy.
Mnie jako twórcy naturalnie się nie podobają a w mojej głowie jest milion innych kombinacji, ale weź to w życie wprowadź:P
Psycho_Mantis [ ]
Karty sa spoko, jedynie wizerunek Snake'a jest do zmiany IMO.
Opis Maxa: Nowojorski policjant, którego amerykański sen runął pewnego popołudnia, gdy bandyci naćpani narkotykiem Valkiria zamordowali jego żonę oraz małą córeczkę. Wkracza na niebezpieczną drogę prowadząc prywatne śledztwo, zostaje też wrobiony w zabójstwo swojego przyjaciela z policji. Mając cały czas w umyśle martwe ciała swoich najbliższych kończy krucjatę i zostaje oczyszczony z zarzutów (Max Payne). Po stabilizacji po kilku latach wszystko znowu się komplikuje. Tajemnicza organizacja polityczna, miłość do Mony Sax i oczywiście kolejna prywatna krucjata wbrew swoim przełożonym (Max Payne 2: The Fall of Max Payne). Wiecznie podążający własnymi ścieżkami, mający nocne koszmary, wspomnienia… Max Payne jest jedną z najbardziej znanych postaci gier z przełomu wieków.
cfs09 [ Konsul ]
Piękny opis Psycho_mantis.
Kazuya_3 [ Ardent Alchemist ]
Siła - 5/7
Zręczność - 5/12
Kondycja - 7/9 (za te skoki)
Inteligencja - 6/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 4/7
Charakter - 8/10
mam te pytania dotyczące gry. Kiedy planujecie premierę, czy będzie tylko online i do czego najbardziej będzie podobna?(jakiś am yu-gi oh! czy coś...)
FunMen [ Call of Duty 4ever ]
Ile będzie kart??
I kiedy rusza??
raper741 [ Legend ]
Bardzo dobry opis Psycho :)
Siła - 3/7
Zręczność - 5/12
Kondycja - 4/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 1/7
Charakter - 4/10
davhend [ Ghost of Sparta ]
Wizytówka Max Payne'a.
---->>
Kazuya_3 --->> data premiery jest podana we wstępniaku. ;) A tak na poważnie. Potrzebni są ludzie od javy i pascala, tych drugich jest już dwóch, ale od javy jeszcze nikogo. Przydałby się też ktoś od stronki.
viesiek [ Legend ]
mało czytelne
[edit]
we wstępniaku mógłbyś podać linki do poprzednich kart
Apocaliptiq [ Mr Everything ]
viesiek --> poprawi się. Wieczorem będzie czytelniejsza wersja. Wybacz.
mannan [ Neo-Crusader ]
Siła - 6/7
Zręczność - 9/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 9/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 7/7
Charakter - 10/10 można dodać +
davhend [ Ghost of Sparta ]
#5 Max Payne
Painkiller - odnawia część HP (luckx0,5).
Bullet Time - zwiększa zadawane obrażenia o 25% (czas działania 3 kolejki, co 1 lvl czynnik ten rośnie o 1%, aż do płapu 60%).
Beretta - zadaje obrażenia fizyczne (strengthx0,1 + dexterityx0,4 + aggressionx0,2).
M16 - zadaje obrażenia fizyczne (strengthx0,3 + dexterityx0,6 + aggressionx0,3).
EDIT: BOLD. ;)
Apocaliptiq [ Mr Everything ]
Jednak zdążyłem, trochę czytelniejsze, nieprawdaż?
Orl@ndo [ Reservoir Dog ]
Tak.
peners [ SuperNova ]
Siła - 6/7
Zręczność - 8/12
Kondycja - 7/9
Inteligencja - 9/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 7/7
Charakter - 8/10
j.a.c.k [ Heroes ]
Siła - 4/7
Zręczność - 9/12
Kondycja - 6/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 3/7
Charakter - 9/10
Ziku90 [ Ziku ]
UP
Pan P. [ Konsul ]
Siła - 5/7
Zręczność - 10/12
Kondycja - 8/9
Inteligencja - 7/10
Agresja - 5/7
Szczęście - 2/7
Charakter - 8/10
chickenom [ The Ramones ]
Siła - 6/7
Zręczność - 11/12
Kondycja - 5/9
Inteligencja - 8/10
Agresja - 3/7
Szczęście - 1/7
Charakter - 9/10
eclat [ Pretorianin ]
Siła - 4/7
Zręczność - 9/12
Kondycja - 4/9
Inteligencja - 9/10
Agresja - 6/7
Szczęście - 3/7
Charakter - 9/10
davhend [ Ghost of Sparta ]
Statsy są już zliczone, aktualnie karta się tłoczy na kompie Apo. ;)
Jak dobrze pójdzie, to jeszcze dzisiaj zaczniemy pracę nad Sam Fisher's Card.
Pozdrawiam. ;)