biogenetic [ Pretorianin ]
Wibracje w padzie
Mam pada Manta Dualshock MM807 i sterowniki do niego ale w żadnej grze nie ma wibracji... u kumpla we FlatOucie2 są, ale tak nie do końca (tak mi mówił). Zainstalowałem tdu, ustawilem w opcjach sterowanie padem i dalej nie ma wibracji. Po co w ogóle one są, skoro żadna gra ich nie wykorzystuje?
zajcev1939 [ Generaďż˝ ]
pady głównie są do konsol a nie pc-tów, ale może coś w ustawieniach albo sterownikach jest nie tak.
darek_dragon [ 42 ]
Po co ci wibracje w padzie? Rozumiem sens Force Feedback w np. grach wyścigowych, gdzie na dobrej kierownicy można poczuć nawierzchnię pod samochodem. Natomiast nie widzę go w wibrującym padzie. Myślisz, że drżenie kawałka plastiku w dłoni przy uderzeniu samochodem w bandę w jakikolwiek sposób podnosi wrażenia z gry? Dla mnie wydaje się jedynie frustrującym bajerem, który ma się ochotę wyłączyć po spróbowaniu kilka razy :)
sajlentbob [ Vetus Fungus ]
mam ten sam model i jest całkiem niezły. Wibracje są np. w I-ninja, POP'ach i NFS:U ale granie w wyścigi na padzie to raczej ciekawostka i lekki hardkore.
MientusPL [ Konsul ]
może go źle wykalibrowałeś? Wejdź w kontrolery gier, wybierz swojego joypada i poszukaj opcji " wibracje"

KoSmIt [ Like No Other ]
Z tym, że granie na padzie w ścigałki to hardcore się nie zgodzę, bo model jazdy w Undergroundzie 2 nie pasował mi w ogóle do kierownicy( Momo Logitech) natomiast od razu lepiej mi się grało po podłączeniu pada z PSX przez przejściówkę :D Niestety wibracji również brak.
biogenetic [ Pretorianin ]
Mi sie gra o wiele lepiej niz na klawiaturze (kierownicy nie mam) - lewy analog to gaz/hamulec, a prawy to skrecanie w lewo/prawo i jest git :D
Przy kalibracji wibracji jest ok, ale widze tylko test lewego analoga