Frogus121 [ Kitchen Vanquisher ]
Problem z iPodem Nano.
Witam,
mam dość spory problem z w/w iPodem ( trzeciej generacji ). Otóż sobie słuchałem muzyki i grałem. Wyłączyłem go. Gdy ok. 1,5h później chciałem go włączyć nic. Hold wyłączony. Próbowałem resetować itp. ale nic nie działa. Komputer go nie widzi, iTunes też. Nic jednym słowem. O co chodzi zatem ?
EMP2 [ Pretorianin ]
Nie obraź się ale jeszcze jedno pytanie - jak z baterią?
Frogus121 [ Kitchen Vanquisher ]
Ładowałem wczoraj w godzinach 19-22, była 'pełna'. Używałem go ok. 40 minutek, więc bateria raczej odpada.
Kaczorowy [ Generaďż˝ ]
O co chodzi zatem ?
O to, że dałeś się wydymać specom od marketingu i kupiłeś najgorsze badziewie
Regis [ ]
Nie upadł Ci - gdzieś w, tak zwanym, międzyczasie - z dużej wysokości, na twardą posadzkę?
Frogus121 [ Kitchen Vanquisher ]
Kaczorowy - co kupuję, to już moja sprawa. Poza tym, nie o tym jest ten temat, ale +1 zawsze można nabić, prawda ?
Regis - nie, leżał bezpiecznie.
Madril [ I Want To Believe ]
Frogus121 --> Po prostu Ci zazdrości... :P Co do samego problemu - przez 2 lata z czymś takim się nie spotkałem w moim I gen., jak nie ma rozwiązania na stronie Apple, to pewnie czeka Cię wizyta w serwisie. ;/
Frogus121 [ Kitchen Vanquisher ]
Ale iść do serwisu Apple czy na gwarancję, bo mam z Saturna ?
Madril [ I Want To Believe ]
Nie wiem jak jest teraz, ale z tego, co pamiętam gwarancja była tylko u dystrybutora, czyli Apple. Ale możesz też spróbować iść do Saturna i niech od razu wymienią na nowy, będzie pewnie szybciej, niż gwarancja, ale nie wiem czy w ogóle tak się uda. :)
Jeszcze możesz spróbować go zresetować ręcznie (środkowy przycisk + play przez 5 sekund, a może środkowy i menu, nie pamiętam już). Nie wiem czy to pomoże, jeśli komp nie widzi, ale spróbować zawsze można, tylko 15 sekund to zajmie. :)