GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

PSP czy Nintendo DS

14.12.2007
22:25
[1]

BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]

PSP czy Nintendo DS

Pomyslalem, ze warto by sobie na swieta sprawic jakas przenosna konsolke. I teraz stoi przedemna pytanie - PSP czy Nintendo DS. Mam pare pytan.
Czy PSP ma gry, ktore sa arcadowkami, bez fabuly przez co sie niekoncza? Jakas pilka nozna moze byc np.
Czy nintendo DS ma dysk, czy jest opcja gry online?
Nie zalezy mi na ladnej grafice, licze na grywalnosc, a tryb online jest fajnym dodatkiem w multi bo gra sie nie nudzi.
Jakie startowe 3 tytuly polecilibyscie napoczatek na obie konsolki. Licze na jakies gry najlepiej z multi, zeby nie bylo tak, ze przejde raz i koniec. Nie mam czasu narazie poszukac tego w necie, takze mam nadzieje, ze ktos pomoze. Jesli nie, no trudno, znajde w necie po powrocie :P. Dzieki

14.12.2007
22:44
[2]

_SebuL_ [ Pretorianin ]

na psp mozesz grac z innymi graczami , ds nie ma dysku , sa na psp fifa albo nfs albo pes albo inne bajery,msa arcadowki

moge ci sprzedac psp z memorka 2 gb i grami , za 650 zl na gwarancji

14.12.2007
22:45
[3]

pawcyk3 [ Manchester United Fan ]

Nie zalezy mi na ladnej grafice, licze na grywalnosc, a tryb online jest fajnym dodatkiem w multi bo gra sie nie nudzi.

W takim razie kupuj NDS. Gry w 3d są brzydsze niż na PSP, ale jeśli chodzi o przyjemność z gry to tytuły na konsolkę Nintendo są lepsze.

Czy nintendo DS ma dysk, czy jest opcja gry online?

Nie ma dysku, można grać przez neta.

Co do gier, na początek polecam:
- Mario Kart - świetna ścigałka z fajnym trybem multiplayer
- Metroid Prime Hunters - shooter z trybem multi
- Zelda: Phantom Hourglass - jak dla mnie najlepsza gra na tą konsolę, świetny single player, ale multi też jest :P
Do tego polecam: New Super Mario Bros, Phoenix Wright, Final Fantasy III, Advance Wars, Cooking Mama (zrobi furorę wśród znajomych), American Sk8land, Elite Beat Agents.

14.12.2007
23:02
[4]

eXtreme86 [ Konsul ]

Jeżeli chodzi o gry to polecam zajrzeć na GameTrailers.com do działu Reviews, gdzie można pooglądać recenzje gier na te konsolki i zorientować się jak to wygląda. Ja osobiście zdecydowałem się na PSP (dopiero w fazie zamówienia;) głownie ze względu na możliwości konsolki, zwłaszcza po wgraniu aplikacji hombrew, które pozwalają np. uruchamiać za pomocą emulatorów gry na PSX, SNES, NES, N64 itp.

14.12.2007
23:14
[5]

BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]

Wlasnie znalazlem nieco czasu, wszedlem na Gamespota i chyba wybiore PSP ze wzgledu na Disgaea i Jeanne D'Arc . Z tego co widze ta druga jest podobna do pierwszej, a w Disgaea zagrywalem sie dniami na PS2 :).

14.12.2007
23:16
smile
[6]

Coy2K [ Veteran ]

psp w sumie ma szersze zastosowania - filmy, mp3 i inne pierdoły, z tego co wiem na nds tego nie ma :) no ale jak kupujesz dla gier to nds bez dwoch zdań :)

14.12.2007
23:20
[7]

Raito [ Konsul ]

filmy, mp3 i inne pierdoły, z tego co wiem na nds tego nie ma :)

mało wiesz widocznie ;)

tylko i wyłącznie NDS, PSP to takie PS2 tylko przenośnie ... NDS to czysta grywalność. Ze słabszą grafiką? Heh ... a widzieliście Tales of Innocence ? :) Nie ? no to sprawdzać :


a jeśli chodzi o gry:
Final Fantasy III
Final Fantasy XII: Revenant Wings
Zelda: Phantom Hourglass
Lunar Knights
Luminous Arc
new Super Mario Bros !!! :)
Pokemon Diamond


14.12.2007
23:22
[8]

BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]

Jeszcze taka kwestia techniczna - ile mniej wiecej trzyma bateria NDS? PSP z tego co czytalem trzyma kolo 4 godzin grania.

14.12.2007
23:24
[9]

jamkgh_rev02 [ Generaďż˝ ]

Nie kazdemu podpasuja gry w których za zadanie masz w kolko pakowac hp,mp itp. , latac od planszy do planszy i zabijac złe stworki.

Ja takich gier w ogóle nie trawie, wole pograc w wipeouta, czy killzone'a.

A mario? do wyboru do koloru via emu snesa.

14.12.2007
23:26
[10]

Raito [ Konsul ]

jakmhshd2sd coś tam >> tylko że new Super Mario Bros miażdży grywalnością wszystkie Mariany jakie do tej pory wyszły, no może tego SMG nie niszczy ...

bateria w NDS ? mój rekord to chyba 14h a tak standardowo to z 10

14.12.2007
23:30
[11]

SirGoldi [ Gladiator ]

Obie konsolki mam od dość długiego czasu, bo od ponad dwóch i pół roku. Na początku faktycznie bardziej przekonał mnie do siebie NDS, ale wynikało to raczej z oryginalnego sterowania aniżeli wyjątkowo ciekawych gier, choć takich jest oczywiście sporo. Obecnie jednak gram tylko na PSP. Raz, że nie mam kiedy pobawić się na NDS, a dwa, że handheld Sony mimo wszystko bardziej przypadł mi do gustu. Ale podkreślam - nie mam i nigdy nie miałem PSX czy PS2! W przeciwieństwie do GameBoy'ów, na których już znacznie wcześniej ciupałem.

Mówiąc, że nie zależy Ci na ładnej grafice, miej na uwadze coś jeszcze. Decydując się na NDS, w zasadzie możesz sobie darować ścigałki, bo te są zazwyczaj kiepskie. Fizyka jest zwykle skopana, dźwięki silników odpychają, a sam fun to jednak nie wszystko, gdy podstawowe elementy kuleją. A więc możliwości techniczne też radzę brać pod uwagę. Ale jeżeli wolisz gierki 2D lub nieco bardziej skomplikowane, ale mało dynamiczne produkcje stylizowane na 3D, chyba powinieneś wybrać konsolkę Ninny.

A najlepiej to mieć je obie! ;-)

15.12.2007
00:23
[12]

eXtreme86 [ Konsul ]

PSP VS Nintendo DS --->

Dobry filmik porównujący obie konsole.

17.12.2007
21:59
[13]

BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]

Tak wiec zdecydowalem sie na PSP Slim, juz lezy grzecznie pod choinka. Pozostaja mi gry do kupienia. Postanowilem nie wgrywac custom firmware gdyz za szybko mi sie znudzila konsolka (Syndrom pirata pewnie bym zalapal ;)). Jakie gry najlepiej kupic? Tekken:Dark Resurection jest obowiazkowy. Pozostaje reszta. Zastanawiam sie nad Burnout Dominator. Nie wiem czy kupowac czy czekac moze na Flat Out'a Head On (Nie sledzilem nic na ten temat jaki mialby byc nowy flat out, a ni nie gralem w Burnouta na psp). Pozostaja jeszcze 3 gry. Kompletnie nie wiem co wybrac, ktora czesc GTA jest najfajniejsza? Jakies jeszcze (zakladajac, ze wezme GTA tez) 2 gierki by sie przydaly do mojej listy, jakiejs grywalnej i fajnej, multi mile widziany. Czekam na propozycje i dzieki.

17.12.2007
22:08
[14]

Doom III [ Pretorianin ]

Jeśli kupisz kartę pamięci odpowiednio dużej pojemności, wgrasz firmware, najlepiej w wersji 3.71 M33-4 to daruj sobie kupowanie gier tylko "zaopatrz się" w kopie zapasowe, które zrzucasz na memory sticka.

17.12.2007
22:10
[15]

_SebuL_ [ Pretorianin ]

strasznie polecam Crush - rewelacyjna gierka !

ijeszcze LOTR Tactis jest supcio P)

Doom III - ja mam 3.55 m i mistyka , wgralem go tylko po to , bo mi gry nie chodzily , wgryam tylko po to zeby gry dzialaly , bo nowosci innych nie widze

17.12.2007
22:13
[16]

BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]

"Postanowilem nie wgrywac custom firmware"
Nie wiem, cos nie jasne? Od paru dni debatuje czy kupic pandorke z karta 4 gb czy poprostu 5 gierek napoczatek i co jakis czas jedna odkupic. Moze najpierw moje plusy i minusy

Custom Firmware
+Gry jakie chce, 3/4 z tego pewnie m isie nie bedzie podobac wiec zaoszczedzone pieniadze
+Wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda. nietrzeba zonglowac UMD, wszystko mam na dysku
+wiecej gier
-znudzi sie pewnie szybciej
-gry dzialaja po necie?
-nie ma problemu, ze jaka gra nie dziala?

Kupowanie gier
+niby wieksza frajda i wiecej spedzonego czasu przy tytule
+mam gwarancje i nie musze sie obawiac, ze cos sie zepsuje
hmm i to chyba tyle :)

Propozycje gier mile widziane.

17.12.2007
22:56
[17]

BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]

Przepraszam za zbyt wczesnego upa, ale do dzis musze zdecydowac co brac, a jestem lekko zdezorientowany. Nie chce kupic gier, w ktore pogram 2 godziny bo mimo, ze zapowiadaja sie obiecujaco to gorzej w praktyce.

18.12.2007
00:21
[18]

tosiek2142 [ Konsul ]

na nintendo DS moza grac do 8 graczy ;)wystarczy ze jedna lub wszytkie osoby (zalezy od gry) beda mialy taka sama gre i trzeba ttylko usiasc kolo siebie i grac! Nintendo DS Lite ma WiFi. Do wersji Lite mozna kupic Opera Browser dzieki czemu ma sie dostep do internetu.


PSP nawet mi sie podoba. Wiekszy wybor gier, ladniejsze gry ale DS ma w sobie to cos ;)

18.12.2007
00:26
smile
[19]

n2n [ Don Kermitto ]

Pokemon Diamond

Tylko ciebie Taikun mógłbym podejrzewać o sympatię do takich gier ;p Co następne? Nintendogs?

18.12.2007
21:13
[20]

BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]

To byl zly pomysl... ponad 40 gier juz na mnie czeka, nie wiem co pierwsze wlaczyc, a i wszystko wyglada na super gry :P

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.