GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

poradnik do gothic II

14.12.2007
13:09
smile
[1]

mony28 [ Legionista ]

poradnik do gothic II

prosze o poradnik do gothic II

14.12.2007
13:10
[2]

Narmo [ nikt ]

https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=192

14.12.2007
13:12
[3]

mony28 [ Legionista ]

ale caly za darmo

14.12.2007
13:22
[4]

Vidos [ Legend ]

spoiler start
Nowy Świat rozpoczyna się po przejściu przez uprzednio otworzony przez nas portal. Po jego drugiej stronie znajduje się równolegle położona świątynia, wychodzimy z niej i trafiamy na ruiny pewnego starożytnego miasta (Jarkendaru). Rozmawiamy z Saturasem oraz pozostałymi magami. Naszym głównym celem będzie zgładzenie Kruka (przywódcę bandytów) i uwolnienie jego więźniów z niewoli.

Na początek, potrzebny nam jest strój jednego z bandytów, jednak jedynym sposobem na jego zdobycie jest odwiedzenie piratów mieszkający na rozległej plaży Jarkendaru. Najpierw zaopatrujemy się w odpowiedni sprzęt u Cronosa (jednego z magów wody), po czym wyruszamy na zachodnią część wyspy.

Po drodze napotykamy niejakiego Jacka Aligatora (jednego z piratów). Po krótkiej pogawędce z nim, wybieramy się najpierw na polowanie na Bagienne Szczury. Dalej, spotykamy po drodze kolejnego pirata piłującego drewno, zagadujemy go, i idziemy z Jackiem dalej do Obozu Piratów. Ten jednak jeszcze chciałby zapolować w pobliskim kanionie, aby zdobyć jedzenie dla kamratów z plaży. Pomagamy mu oczywiście i po skończonej walce, Jack wysyła nas do Morgana (jednego z piratów). Wracamy więc z kanionu, i idziemy do miejsca, gdzie powstaje palisada. Przed wejściem spotykamy Henryego, który w zamian za swobodne wejście do obozu żąda od nas pieniędzy. Gadamy z nim, jednocześnie opuszczając początkowa cenę najniżej jak się tylko da, po czym wchodzimy na plażę.

Tam rozmawiamy z możliwie wszystkimi napotkanymi piratami, oraz wykonujemy wszystkie dodatkowe misje, dzięki czemu zyskamy sobie wielu wartościowych przyjaciół i trochę doświadczenia. W obozie można także podszkolić swoje umiejętności bojowe, między innymi u Morgana, czy też samego Henryego.

Gdy załatwimy nasze sprawy, kierujemy się do chatki z piracką flagą, przed którą siedzi Francis. Po rozmowie z nim, walczymy i zabieramy mu klucz do domu, jak się okazało Grega (kapitana piratów). Wchodzimy więc tam, i zabieramy wszystkie kosztowności (niestety nie ma tam poszukiwanej zbroi), a gdy będziemy gotowi do wyjścia, drogę zagrodzi nam Greg, który właśnie powrócił z Khorinis. Rozmawiamy z nim, i otrzymujemy strój pirata, a także dodatkowe zadanie.

Razem z drużyną własnoręcznie dobranych piratów, musimy wyczyścić cały kanion z mieszkających tam Brzytw. W tym celu rozmawiamy z piratami, i zbieramy możliwie dość dużą grupę. Teraz możemy iść do kanionu (tam gdzie byliśmy na polowaniu z Jackiem). Wybijamy więc wszystkie brzytwy, przy okazji staramy się nie wchodzić drogę mieszkającym w tamtej okolicy orkom. Po wykonaniu zadania, idziemy zdać raport kapitanowi, który kieruje nas do osoby posiadającej pancerz bandyty.

Teraz możemy spokojnie iść do Saturasa, i zdać mu raport ze wszystkiego, czego się dowiedzieliśmy. Rozmawiamy również z pozostałymi magami, i wykonujemy dla nich ciekawe dodatkowe zadania. Gdy będziemy już przygotowani, i odpowiednio wyposażeni, wybieramy się w drogę do Obozu Bandytów. Pamiętajmy jednak, że przed spotkaniem z bandytami należy założyć otrzymany w obozie piratów strój.

Zerkamy na mapę, i idziemy w kierunku rozległego bagna. Przechodzimy przez kładkę i pierwszy posterunek. Rozmawiamy z przyjaźnie do nas nastawionymi bandytami, i idziemy dalej, w kierunku dużego wejścia pilnowanego przez kilka osób. Rozmawiamy z nadzorcą bandytów z spoza obozu (Franco), i mamy dwie możliwości: albo go zabić, i przejąć pracę, albo wykonać u niego kilka zadań. Osobiście łatwiejszym wyjściem jest ta pierwsza możliwość, więc prowokujemy walkę, i zabijamy Franca, ponieważ i tak będziemy musieli to zrobić.

Teraz mamy prawo wejść do samego obozu, więc przechodzimy przez bramę. Od razu napotykamy kłopoty, pewien znajomy z Kolonii Karnej, zaczyna nas szantażować. Zgadzamy się mu pomoc, i idziemy do Estebana (osoba kontrolująca niewolników). Jak się dowiedzieliśmy, niedawno pewna osoba zaplanowała na niego zamach i my musimy dojść kto się tego dopuścił. Niestety nie będziemy w stanie mu pomóc, dlatego że okaże się iż zamachowiec miał słuszność (Esteban jest oszustem).


Podczas wykonywania większości misji przyda wam się wykonana przeze mnie mapa. Przedstawiłem na niej większość ważnych miejsc do których w trakcie przechodzenia gry będziecie musieli wstąpić.

Udajemy się do Snafa, później do bandyty, który przedtem nas szantażował i go zabijamy. Obok siedzący kopacz, niechcący usłyszał naszą rozmowę z badytą, i przestraszony zdradził nam cenne informacje. Następnie rozmawiamy też z pozostałymi kopaczami na placu w celu obciążenia winą Huna. Idziemy więc do niego, i umawiamy wizytę z zamachowcem w zamian za paczkę stali i lekką groźbę (paczkę stali wraz z wytrychami posiada bandyta Juan ukrywający się na bagnie).

Poszukiwanym zamachowcem jest Fisk, rozmawiamy z nim i pomagamy odegrać się na Estebanie. Postępujemy dalej zgodnie z jego wskazówkami, a więc przechytrzamy Estebana, zabijamy go i odbieramy czerwone tabliczki. Teraz idziemy do Thorusa (przywódcy straży Kruka), i zatrudniamy trzech nowych kopaczy (tych na placu przed karczmą).

Teraz pozostała część obozu stoi przed nami otworem. Od razu kierujemy się do kopalni, i tam rozmawiamy ze strażnikiem pilnującym małej kotliny wypełnionej pełzaczami. Idziemy tam i likwidujemy wszystkie napotkane potwory. Wracając, po drodze spotykamy Bloodwyna, którego nie mając najmniejszego wyboru, trzeba zabić.

Po wygranej walce, zabieramy jego głowę, która później nam się przyda i wychodzimy na plac przed kopalnią, po czym wchodzimy do Świątyni. Jednemu ze strażników pokazujemy uprzednio ścięto głowę Bloodwyna i wchodzimy do budynku. Tam, w drugiej komnacie, oprócz Zombich, kilku przedmiotów i ołtarzu, można odnaleźć Zbroję Straży Kruka. Kierujemy się dalej w głąb świątyni, i zobaczymy krótki filmik w którym Kruk otwiera wrota świątyni, lecz przed nami je zamyka.

Wracamy więc do Saturasa, który powie nam, abyśmy udali się do Myxira (jednego z magów wody) aby otrzymać przedmiot, dzięki któremu będziemy mogli przywołać Quarhodrona (przywódcę kasty wojowników, a zarazem ojca Rademesa).

Opis wykonania tej misji znajdziesz poniżej:

Quarhodron

Kiedy w końcu zdobędziemy magiczną formułę udajemy się do magów i po rozmowie z Saturasem, jak i z Riordianem otrzymujemy zadanie polegające na odnalezieniu wszystkich pięciu rodzajów tabliczek.

Znajdują się one w posiadłościach zaznaczonych na mapie, takich, jak np.: wspomniana Biblioteka Uczonych, dom Uzdrowicieli, czy dom Strażników Umarłych . Po zebraniu wszystkich tabliczek wracamy do Saturasa, i udajemy się do Obozu Bandytów, i Świątyni.

Otwieramy zamkniętą przez Kruka bramę i przechodzimy przez wiele specjalnie przygotowanych pułapek (opis nich znajdziesztutaj). Gdy dobrniemy szczęśliwie do pomieszczenia, w której zastaniemy modlącego się Kruka, rozmawiamy z nim, i jak najszybciej unicestwiamy go. Zabieramy Szpon Beliara i jeszcze załatwiamy sytuację z niewolnikami, czyli czeka nas pogawędka z Patrickiem (jednym z więźniów) i Thorusem.

Po wypuszczeniu więźniów, wracamy do Saturasa, i podejmujemy kolejną ważną decyzję: czy zatrzymujemy potężny Szpon Beliara, czy oddajemy go magowi, u którego już nigdy nie trafi w niepowołane ręce.

W tym miejscu nasza przygoda w Jarkendarze dobiegła końca!





Indeks misji:

- Misja: "10 ziół dla Constantina" , pracodawca: Lester

Idziemy do Lestera i prosimy go o pomoc w sprawie bezpłatnego wstępu do miasta. On natomiast karze nam pozbierać 10 ziół jednego rodzaju i podać się przed strażnikami za czeladnika tutejszego alchemika Constano.
nagroda: 100pkt. doświadczenia

-Misja: "Zaginieni ludzie" , pracodawca: Vatras, Lothar, Lares
opis: Rozmawiamy z którymś z pracodawców i próbujemy odnalezdz osoby zaginione lub które spotkaliśmy w koloni górniczej. Należy podążać śladem broni (szpad) i dotrzeć do przemytników (za farma Bengara znajdujemy Elvricka pilnowanego przez 3 bandytów.
Należy udać się na plaże pod latarnia Jacka i tam napotkamy Skipa - pirata który da nam misje odebrania trunku od Baltrama i zaznaczy nam na naszej mapie siedzibę Dextera.

Misja:" Człowiek o dziwnym wyglądzie"
Chodzi tu o Grega - przywódcę bandytów któremu należy oddać swój strój farmera. Później można go znaleść na targowisku i przed tawerna "Martwa Harpia" Dajemy mu 50 szt. złota i zyskujemy sobie przyjaciela i to jakiego. Idziemy z nim do jaskini goblinów gdzie znaleść można statuetkę innosa - pozwalająca nam wejść do klasztoru i miejsce oznaczone litera X gdzie można kopać znajdujemy tam złoto które dajemy Gregowi.

Następnie udajemy się z nim na farmę Onara i każe nam wykopać jego skarby w 4 miejscach. Dokładnie on to nam opisze (wszystkie są na płaskowyżu obok farmy Bengara) dajemy mu te skarby i idziemy do Dextera (jak ktoś chce sobie zostać najemnikiem to niech lepiej wcześniej pogada z Cordem) Idziemy do Dextera i wypytujemy go o wszystko co się da i następnie znowu gadamy aby razem go zabić. Walczymy z Dexterem a tu nam na pomoc przybywa Gregi i wspólnie wybijamy bandytów. Przy Dexterze znajdujemy list od Kruka który należy wręczyć Vatrasowi.

Misja "Lucja", pracodawca: Bromor
opis: Bromor opowiada nam o jednej z dziewczyn z burdelu i o swojej pamiątce - złotym kielichu. Dowiadujemy sie od Nadji ze ona miała chłopaka Elvricka i ze poszla z nim na przechadzkę. Okazało się ze zaginęli. Trzeba się udać za farmę Sekoba i tam znajdziemy obóz bandytów - przemytników broni gdzie możemy zdobyć dowód ze Fernando z górnego miasta jest winny przemytowi i mozna znale?ć list od Lucji i kielich który chce Bromor. Wracamy z kielichem a list oddajemy Ervlickowi jeżeli go uratowaliśmy.


Misja "Kłopoty ze strażą" , pracodawca: Farim
opis: Owy rybak mówi nam o swoim koledze Williamie jednym z zaginionych i ma przez to problemy bo posadzono go o zabicie Williama . Należy się udać do Martina - strażnika niedaleko przystani i z nim zagadać następnie powrócić do Fe......

Misja: "Krąg wody" , pracodawca: Vatras i Cavalorn
opis: Wystarczy wykonać misje Zaginieni ludzie i kilka misji dla Saturasa i magów wody w Khorinis pod ta piramida


Po zabiciu Dextera i wykonaniu misji Zaginieni ludzie otrzymujemy rozkaz od Vatrasa aby udać się na spotkanie do tawerny. Uwaga najlepiej wykonać najpierw misje Prychająca bestia bo Gann będzie atakowany przez 3 kelery. W tawernie uzyskujemy zbroje pomocnika magów wody

Kontynuacja:
Po wykonaniu misji wyżej wymienionych oprócz krąg wody należy udać się do Laresa i dać mu ornament od Vatrasa wtedy może cię on zaprowadzić do Saturasa i magów wody czyli pod sama piramidę. Będzie sie on pytał czy idziesz z nim dalej oczywiście dajemy tak. Przy jednym z takich postoi zmieni zbroje na zbroje pomocnika magów wody i opowie krótka historie teraz prowadzi nas pod sama piramidę. Daje nam ornament i każe wejść do wykopalisk przed piramida. Pełno tam goblinów szkieletów wiec trudno się przez nie przedostać bo sa o wiele mocniejsze. Gadamy z Saturasem i otrzymujemy następujące misje.

Misja: Riordian , pracodawca: Saturas
opis: Po oddaniu Saturasowi ornamentu każe nam udać się do Riordiana - maga wody który jest głębiej w świątyni gdzie się znajduje Saturas. Idziemy do niego i misja wykonana

Misja: Portal , pracodawca: Nefarius
Opis Nefarius każe nam znale?ć 3 kawałki ornamentu który ma otworzyć portal do nowego świata. Udajemy się do kamiennego kręgu za farma Lobartha i spotykamy tam Cavalorna gadamy z nim i otwieramy krąg wciskając przyciski na skalach. Jak znajdziemy i naciśniemy 3 to gadamy z Cavalornem i mówi nam ze mamy się udać do miasta i pogadać Vatrasem. Ten nas kieruje do górnego miasta i gadamy z Lotharem i kreujemy się do Lorda Hagena, ten nam daje cześć ornamentu. Następnie idziemy do Laresa i on nas zaprowadzi do lasu gdzie spoczywa kolejny artefakt w kamiennym kręgu. otwieramy go i wyskakuje kamienny strażnik. Po zabiciu zabieramy ornament i idziemy do kamiennego kręgu na farmie Sekoba i go otwieramy. I zabijamy kamiennego strażnika i bierzemy ornament i wracamy do Nefariusa.

Misja: "Piedestały teleportacyjne" , pracodawca: Cronos
Opis: Karze nam sprawdzić teleport za oberżą "Pod martwa harpia" i kilka innych wszystkie są połączone jedna siecią i wystarczy wchodzić do teleportu i znowu z powrotem do niego. Wstąpić do oberży po klucz do jednego i teleportować się dalej. Aż wrócimy z powrotem do piramidy.

Kontynuacja:
Po wykonaniu wszystkich misji dla magów wody w Khorinis i otrzymania stroju kręgu wody Saturas daje nam pierścień dzięki któremu przekręcamy przełącznik aby otworzył się portal. Włącza się fajna animacja i fajowa muza i wchodzimy do portalu. Wczytuje się nowy świat w którym gra bardzo płynnie działa i wczytuje się przez 5 s więc nie martwcie się śmiercią. Okazało się ze zostaliśmy wyrzuceni na druga stronę po 10 dniach i Saturas i magowie gorączkowo nas poszukiwali w nowym świecie. Zginął przez to jeden z pomocników magów zwany Lance. Musimy go odszukać a raczej jego ciało. Wszyscy magowie nam zlecają kila misji:


Misje w Jarkendarze:
Misja: "Kamienie ogniskujące" , pracodawca: Merdarion
opis: Od jednego z magów wody dowiadujemy się, o aktywacji piedestałów teleportacyjnych. Mówi nam ze trzeba spróbować je aktywować. Daje nam jeden kamień i najlepiej iść z powrotem do komnaty gdzie się pojawiamy po wejściu przez portal do nowego świata. Tam zobaczymy piedestał na kamień, kładziemy go na nim a teleport się aktywuje. Wracamy tak do tego maga i po kolei daje nam 5 kamieni ogniskujących.

Położenie kamieni:
- Wewnątrz świątyni w której przenieśliśmy się do nowego świata
- Kanion - niedaleko od plaży Piratów, przy jeziorze w małej jaskince
- Bagnana - wschodzie od głównej bramy(niedaleko jest dom uzdrowicieli)
- Obóz bandytów (niedaleko kaplicy adanosa)
- W dolinie, niedaleko domu "wyrzutka":)(w jego okolicach znajduje się też grób Quachadrona)

Po 2, lub 3 aktywacjach portali Merdarion kieruje nas do Saturasa z ważnym zadaniem

Misja: "Relikwia" , pracodawca: Saturas
opis: Saturas daje nam misje znalezienia śladów starożytnej kultury.
Wystarczy przynieść mu tablice z grobowców kapłanów Adanosa.(jest ich 5)Są to domy władców Jharkendaru: - dom Uzdrowicieli (na bagnach)(kamienni strażnicy)
- Dom wojowników (obecnie obóz bandytów)
- dom Strażników Umarłych(w dolinie, niedaleko portalu teleportacyjnego)(zombie)
- dom Kapłanów (dom kapłanów i strażników umarłych jest położony blisko siebie)(pełzacze) - dom uczonych( jest położony na północnym zachodzie, okupują go stada orków(wewnątrz są ogniste demony)

Misja: "Domy" pradawnych , pracodawca: Riordian
opis: Riordian każe nam zbadać i oczyścić z ewentualnych potworów grobowce pradawnych kapłanów Adanosa. Tam znajdujemy te tablice dla Saturasa, a czerwona tablica to tez przepustka do obozu bandytów. (musimy odwiedzić domy władców Jharkendaru)

Misja:" Strój" Bandyty , pracodawca: Saturas
Opis: Jeden z magów wody nasuwa nam pomysł, ubrania zbroi bandyty i wyruszenia do obozu ich na bagnie w celu powstrzymania Kruka. Udajemy się na zachód i spotykamy Aligatora Jacka i gadamy z nim i może nas zaprowadzić do obozu piratów. Dostajemy wtedy misje która można wykonać idąc cały czas z nim. Prowadzi nas najpierw w ślepy zaułek zabijamy tam z nim szczury i wybieramy właściwą drogę razem z nim. Po drodze można zobaczyć siedzącego pirata gadamy z nim i idziemy dalej z Jackiem.

Prowadzi nas przed kanion i każe nam się udać do obozu który jest przed kanionem. Aby się dostać do obozu trzeba zapłacić, ale żeby zmniejszyć cenę gadamy z gościem co chce kasę od nas i daje nam misje "Wieża" rozmowa z tym siedzącym piratem tez zmniejszy nam koszt wejścia do obozu. Możemy wziąć sobie piratów krojących dechę i budujących palisadę aby iść do wierzy i rozwiązać te problemy. Jak zrobimy te misje płacimy 100 szt. złota i wchodzimy do środka. Następnie należy się skierować do chaty gdzie jest flaga piratów i zlać strażnika, lub przekupić, zabrać mu klucz i okraść chatę. Jak wychodzimy łapie nas Greg i wysyła Fransisa, (tego strażnika) na ciężkie roboty.

Greg daje nam strój pirata i mamy się udać z piratami których wybierzemy na polowanie. Celem będą brzytwy. Jak to zrobimy wracamy do Grega i ten kieruje nas do jednego ze swoich ludzi . Dostajemy strój i idziemy do obozu bandytów

Misja: "Droga pełna niebezpieczeństw" , pracodawca: Aligator Jack.
Opis: Wystarczy ze pogadamy z nim na zachód od wielkiej świątyni i podążymy za nim aż się do nas odezwie przed klasztorem.

Misja: "Wieża" , pracodawca: pirat przed obozem
Opis: W wierzy piratów. Piraci tam przesiadujący zostali wyrżnięci przez bandytów musimy ja odbić i wrócic do pracodawcy. Wieża znajduje się na południowy wschód od obozu.

Misja: "Polowanie na Brzytwy" , pracodawca: Greg
Opis: Greg karze nam udać się z drużyna piratów na polowanie do kanionu. Najlepiej wziąć Skipa bo ma łuk i samych siłaczy albo po prostu wszystkich naraz. Idziemy do kanionu na północ i zabijamy 9 brzytw i wracamy do Grega.

Misja: "Złoty kompas" , pracodawca: : Garett
Opis: Kupiec piratów każe nam znale?ć kompas Grega który znajduje się na południe od obozu zakopany w piachu musimy znale?ć kilof i wykopać kompas i oddać go temu kupcowi. Uwaga na płonące jaszczury na plaży.

Misja: "Zaginiony przyjaciel" , pracodawca: Przyjaciel pirata siedzącego niedaleko posterunku pirata (Malcolma) którego spotykało się podczas podróży z Aligatorem Jackiem, a sam przyjaciel nazywa się Owen.
Opis: Przyjaciel tego człowieka zaginął i wpadło przepaści która znajdziemy na poziomie pracodawcy. Skaczemy do tej groty i dostajemy atuty kaskaderskie + 100 exp. Tam zabijamy topielce i znajdujemy ciało zaginionego. Wracamy do Pracodawcy i misja zakończona.

Misja: "Handel Grogiem" , pracodawca: Skip
Opis: Skip - jeden z piratów zleca nam znalezienie zaginionych handlarzy grogów. Idziemy nad jezioro znajdujące się na wschód od obozu bandytów i tam szukamy jaskini na skalach. Wspinamy się i znajdujemy ciała dwóch piratów. Zabieramy od jednego pierścień i dajemy go jego właścicielowi z obozu bandytów. Skipa trzeba poinformować o znalezieniu trupów i należy mu przynieść 20 butelek grogu. Następnie znale?ć mordercę ale tego dowiadujemy się na bagnach.



Teraz należało by udać się do obozu bandytów ale przed tym ubrać się w nowo co zdobyty strój, ale poza obozem piratów (magowie nie będą cię atakowali) Udajemy się na bagna na wschodzie mapy i dostajemy się przed bramę i gadamy z Franco.

Misje w dostępne w tej chwili:

Misja: "Polowanie na Bagnie" , pracodawca: Franco
Opis: Franco mówi nam, jeżeli zdamy jego próby, to pozwoli nam wejść do obozu. Karze nam znale?ć Logana, którego spotkamy na północy bagien w jaskini. Po rozmowie z nim udajemy się na małe polowanie na błotne węże i zabijamy takiego jednego w którym znajduje się poszukiwany Lou i jego klucz do gospody ;). Wracamy do Franco i daje nam kolejna misje.

Misja: "Kamienna tablica na bagnach" , pracodawca: Franco
opis: Franco karze nam pogadać z Edgorem którego znajdziemy na południe od bramy obozu. Gadamy z nim i udajemy się do jednego z grobowców pradawnych kapłanów i odzyskujemy stamtąd tablice. (grób tego kapłana jest na południu bagien na wyżynie) Zabijamy tam kilka kamiennych strażników. Wracamy do Franco i go zabijamy bo nas po prostu wykorzystał. Następnie wchodzimy do obozy bandytów pokazując strażnikom tą tablicę.


Wchodzimy do obozu i od razu rzuca nam się w oczy Carlos wychodzący z obozu. Teraz on musi zastąpić Franca po jego śmierci. Zwiedzamy obóz i od razu nam się rzuca w oczy duży budynek po lewej (kuchnia i bar) Wchodzimy i tam możemy zobaczyć Snafa i Lucje, oraz Logana jeżeli go poinformowaliśmy o śmierci Franco.


Misje dostępne w tej chwili:

Misja: "Napój Lou" , pracodawca: Snaf
Opis: Snaf opowiada nam, ze jego kucharz gdzieś zniknął i daje nam recepturę robienia napoju. Musimy zebrać składniki i przygotować napój następnie poinformować Snafa


Wychodzimy z kuchni i podchodzimy do Fortuno stojącego naprzeciwko kuchni. Gadamy z nim i on cały czas cos bredzi o zielonym nowicjuszu. Otwieramy jego skrzynie wyciągamy recepturę i robimy skręta przy stole alchemicznym. Następnie dajemy Fortuno skręta i opowiada nam o sobie. Musimy teraz się udać do zrywacza ziela z przed obozu (Miguel). Pytamy go o lekarstwo dla Fortuno i daje nam recepturę na miksturę, która również jak skręta robimy na stole alchemicznym. Dajemy wywar Fortuno i misja wykonana.
Uwaga do mikstury są potrzebne składniki które są wypisane w recepturze

Misja: "Paczka stali" , pracodawca: Huno
Opis: Huno chce abysmy sie udali po stal od bandyty Juana który znajduje się na południowym wschodzie bagien. Kupujemy i wracamy do Huna.

Misja: "Paczka Wytrychów" , pracodawca: Fisk
Opis: Udajemy sie do Juana jak w misji od Huna i zabieramy Juanowi paczkę wytrychów. Wracamy do Fiska i misja wykonana.

Misja: "Nielojalni" (zabójca) , pracodawca: Esteban
Opis: Esteban głowa bandytów z dolnego poziomu skarży się nam o nielojalnych osobach z obozu. Każe nam rozwiązać ten problem. Jest to misja robienia w konia Estebana. Najpierw wypytujemy kopaczy o wszystko co się da. Następnie pomocnika Huna Paula wkurzamy, aż nam opowie o przywódcy nielojalnych. Zabijamy tak sobie Senyana stojącego przy jednym z kopaczy, a kopacz ten zacznie gadać o przywódcy nielojalnych. Okazuje się ze jest nim Huno i odpowiednio z nim gadamy aby nas skierował do gospody na spotkanie z Fiskiem. Fisk opowie nam plan zabicia Estebana w sposób zabójcy. Idziemy do Estebana i gadamy mu ze jest chłop, który jest jednym z nielojalnych i ze jest w tawernie. Esteban wyśle swoje straże aby go zlikwidowali, a my zabijamy samego Estebana. Wracamy do Fiska który zabił straże Estebana i misja wykonana.


Misja: "Zabójca Piratów" , pracodawca: Bezimienny
Opis: Zabijamy Juana z bagien i idziemy poinformować o tym jednego z piratów.


Teraz udajemy się do Thorusa i daje nam misje przyprowadzenia mu kopaczy z dolnego poziomu obozu. Dajemy kopacza po tablicy czerwonej i wracamy do Thorusa.


Wchodzimy do kopalni i możemy tam zrobić misje


Misje w tej chwili:


Misja: "Pełzacze" , pracodawca: Ganz
Opis: Ganz skarży się na pełzacze, które zajęły jeden z szybów kopalni. Musimy je zlikwidować i wrócić do niego. Jak to zrobimy przybywa do nas Bloodwyn, którego zabijamy i odcinamy mu głowę.


Misja: "Uwolnić zaginionych" , pracodawca: Bezimienny
Opis: W kopalni znajdziemy zakończenie na misje „Zaginieni” musimy pogadać z ich strażnikami oraz z jednym z zaginionych w kopalni. Następnie udajemy się do Thorusa z głową Bloodwyna i pytamy się o zgodę na wypuszczenie wię?niów, można tez samemu strażnikowi pokazać głowę Bloodwyna. Uwalniamy wię?niów i misja wykonana.



Dzięki głowie Bloodwyna możemy wejść do komnat Kruka gdzie znajdziemy ciezki pancerz strażnika z Gothica 1. Przeszukujemy świątynie i pojawia się filmik jak to Kruk wchodzi do świątyni Adanosa. Udajemy się do Saturasa.


Saturas każe nam udać się do Myxira który nam zleca misje:


Misja: "Strażnik śmierci" , pracodawca: Myxir
Opis:W tajemniczych okolicznościach Kruk, opadły magnat dostaje się do wnętrza światyni Adanosa, lecz zamyka wrota. Nam bez odpowiedniego klucza nie uda się otworzyć odrzwi, więc z tym problemem idziemy do Saturasa. Po krótkiej rozmowie wysyła nas do Myxira, który karze nam udać się do grobowca Quarhodrona, pradawnego przywódcy kasty wojowników. Tylko on może nam pomóc dostać się do jej wnętrza, dlatego udajemy się do jego grobowca i przy pomocy odpowiedniej formuły uda nam się go przyzwać. Aby zyskać zaufanie zjawy powinniśmy prawidłowo odpowiedzieć na zadane przez niego pytania:

· 1. Do której kasty należysz? - (skoro przyzwaliśmy go to powinniśmy podać się za Strażnika Umarłych )
· 2. Kto niegdyś bronił mieszkańców Jarkendaru przed wrogimi atakami? - kasta wojowników
· 3. Kto może wydać mi bezpośredni rozkaz? - Kapłan
· 4. Kto jest odpowiedzialny za zło, które na nas spadło ? - członek kasty wojowników, syn Quachadrona - Rademes.
· 5. Kto ma decydujący głos w radzie pięciu? - Uczony
· 6. Kto łagodzi cierpienia i opiekuje się chorymi? - najprostrze pytanie - Uzdrowiciele
· 7. Kto zamknął portal, by uchronić ludzi przed złem? - na to pytanie narazie nie potrafisz odpowiedzieć, dopiero później Quachodron wyjaśni Ci sytuację.

Kiedy duch wodza zaufa nam otrzymamy wyryte na tablicy słowa otwierające przejście do świątyni Adanosa.


Udajemy się do świątyni Adanosa i otwieramy bramę dzięki tablicy ducha. Napotkamy tam się na kilka pułapek:

1 pułapka kolce z sufitu


naciskamy środkowy guzik, następnie ten całkowicie na lewo, następnie ten całkowicie na prawo. Otwierają się drzwi


Kolejna przeszkoda to kolce z ziemi wystarczy wybrać właściwy korytarz.

Kolejna do zapadające się płyty. Musimy wejść kawałek czarnego miejsca od lewej ściany i biec i skakać i jesteśmy na drugim brzegu świątyni.

Ostatnia pułapka to właściwa dźwignia.


Musimy stanąć na środku zakrwawionego pokoju i zagadać do ducha tam się kręcącego. On nam naciśnie dzwignie a my bezpiecznie wchodzimy do następnego pokoju, na walkę z krukiem.


Jak pokonamy Kruka wszyscy kamienni strażnicy zgina a my teleportujemy się do Saturasa i daje nam gratulacje i ostatnia misje


Misja: informacje dla Vatrasa , pracodawca: Saturas
Opis: Saturas daje nam ostatnia misje polegająca na spotkaniu się z Myxirem w mieście, który będzie się modlić w mieście w kaplicy Adanosa.
spoiler stop

14.12.2007
13:23
smile
[5]

SanthiX [ Almost Saint ]

Kup sobie Encyklopedię Gier 08 i nie proś codziennie o poradniki. Poza tym masz go za darmo na stronie CDP, jeśli uprzednio zarejestrowałeś grę (dotyczy chyba tylko G2 z XKX).

Vidos -> to jest poradnik do Nocy Kruka :)

14.12.2007
13:27
[6]

mony28 [ Legionista ]

a masz do zwyklego gothic II

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.