Pl@ski [ porobiCie ]
Unreal Tournament III | Część 2
Witamy w wątku poświęconym najnowszej odsłonie gry z serii Unreal Tournament.
Opis gry:
Unreal Tournament 3 to kolejna odsłona popularnej serii pierwszoosobowych strzelanin firmy Epic Games. Mimo tego, gra nie jest bezpośrednią kontynuacją wcześniejszych produktów, ale programem nowej generacji, korzystającym z dobrodziejstw potężnego silnika trójwymiarowego jakim jest Unreal Engine 3.
Od początku głównym założeniem przyświecającym twórcom Unreal Tournament 3 było stworzenie zupełnie nowej gry, a nie wyposażenie wysłużonej koncepcji w lepszą oprawę audiowizualną. Nie oznacza to oczywiście, że nie znajdziemy w tym produkcie rzeczy charakterystycznych dla poprzednich odsłon serii. Programiści zadbali o powrót wielu znanych wcześniej akcji, jak np. możliwość wykonywania specjalnych skoków zwanych „double jump”, jak również klasycznych i doskonale znanych map, jak np. Deck17.
Jak na produkt przeznaczony do rozgrywki wieloosobowej przystało, w Unreal Tournament 3 znajdziemy wiele ciekawych trybów zmagań: Onslaught, Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag oraz Conquest, ten ostatni zrealizowany w zupełnie nowej formie. Autorzy zlikwidowali natomiast zabawę w trybach Assault, Bombing Run i Domination. Aby jeszcze lepiej oddać ducha wzajemnej anihilacji graczy z całego świata, wprowadzono globalny system rankingowy, który pozwoli klanom na porównywanie osiąganych wyników. Nowi gracze również nie będą mieli powodów do obaw. Unreal Tournament 3 został tak zaprojektowany, aby wprowadzić „świeżych” uczestników bitew bez zbędnego stresu. Dzięki jasnym i przejrzystym statystykom, użytkownicy będą mogli dobierać konkurentów o podobnych umiejętnościach i nie ryzykować dotkliwej porażki z rąk weteranów. Jeśli ktoś ma ochotę na trening, zawsze może skorzystać z trybu rozgrywki dla jednego gracza, który odbywa się w towarzystwie tzw. „botów”. Uczestnicy bitwy prowadzeni przez komputer dysponują teraz o wiele większą inteligencją i znakomicie zastępują „żywych” partnerów w rozgrywce.
W grze pojawia się dziewięć znanych z Unreal Tournament 2004 pojazdów i tyleż samo nowych. Jeśli chodzi o środki zagłady, zaimplementowano m.in. Rocket Launcher, Flak Cannon, Redeemer, Link Gun, Shock Rifle, AVRiL, Sniper Rifle, Dual Enforcers, Stinger (z pierwszej odsłony Unreal oraz Unreal Championship 2, który zastąpi Miniguna) oraz wielofunkcyjny Canister Gun.
Oprawa graficzna Unreal Tournament 3 zapiera dech w piersiach, a jest to zasługą wspomnianego na początku silnika Unreal Engine 3. Oczywiście, „napęd” korzysta z dobrodziejstw wszystkich popularnych efektów wizualnych, wprowadzając zupełnie nowy wymiar do całej serii gier spod znaku Unreal.
Wymagana systemowe:
Minimalne:
* System operacyjny: Windows XP SP2 lub Windows Vista;
* Procesor: 2 GHz (single core);
* RAM: 512 MB;
* Karta graficzna: NVIDIA GeForce 6200 lub ATI Radeon 9600;
* Miejsce na dysku twardym: 8 GB.
Rekomendowane:
1. System operacyjny: Windows XP SP2 lub Windows Vista;
2. Procesor: 2,4 GHz (dual core);
3. RAM: 1 GB;
4. Karta graficzna: NVIDIA GeForce 7800GTX lub ATI Radeon X1300;
5. Miejsce na dysku twardym: 8 GB.
Data Premiery:
Świat: 12 listopada 2007
Polska: 07 grudnia 2007
Cena: 129,90 PLN
DEMO [741MB]:
https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=17629
PATCH 1.1
https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=18326
Linki:
https://www.gry-online.pl/s016.asp?id=4921 [GOL - Encyklopedia]
https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=3568 [GOL - Screeny]
https://www.gry-online.pl/gol_video_gra.asp?ID=4921 [GOL - Video]
https://www.gry-online.pl/S021_gra.asp?ID=4921 [GOL - Zapowiedź]
[Oficjalna strona gry]
[Największy polski fansite]
[Kolejny świetny fansite, dużo tekstów, obszerny download]
[Niemiecka strona ze świetnym działem download, na szczęście ten jest po angielsku]
[Tutaj możesz sprawdzić swój sprzęt pod kątem UT III]
Lista graczy:
nick na GOLu | nick w grze
Pl@ski | FlaT[PL]
Tomcio_666 | Tomcio666
Devil_son | Devil_son
Kolczes | Kolcz
Axl2000 | axl2000
Dym14 | Dym71
Tulus Tul | Tul
M@rine | M@rine
marszym | marszym
Garbol | Garbol
SEW | Sew.
DJ Pinata | [cm!]djpinata
sebekg l sebekg
blizzman | bartezik
Zapraszam do gry!
Pl@ski [ porobiCie ]
Up porządkowy.
Dochodzą mnie plotki, że pomimo tego że dziś premiera to UT III w sklepach (także w Empikach i MM) nie znajdziecie! Ktoś może to potwierdzić?
Moje pre-orderowe zamówienie na gr*m.pl nadal nie zostało wysłane... :/
Czyżby CDP zorganizował nam premierę gry bez jej dostarczenia nawet do największych sieci handlowych i wysłania pre-orderów do ludzi którzy takowe zamówili?
Trapez [ Petrolhead ]
Ja w MM 5.12 chciałem dodatek do supcoma nabyć (premiera była tego dnia) a po grze ani śladu.
Jeśli dziś to samo będzie z UT to zacznę strzelać. Grrrr
eJay [ Gladiator ]
O, Trapez ty żyjesz:) Fajnie widzieć starą gwardię.
Trapez [ Petrolhead ]
eJay --> no żyję żyję :) nawet w poprzednim wątku napisałem coś o "starej gwardii" bo SEW widzę też obecny :). Dalej będziesz pykał jako faraon ze złotym czerepem? ;))
eJay [ Gladiator ]
Hehe jeszcze sie zastanawiam nad zakupem. Bede miał pełniaka, gdyz piszę recenzję dla GOLa. Jezeli gra mi sie spodoba, pewnie zakupie gdzies w okolicy swiat swoją kopię. A jako faraon? Nie wiem, jak bedzie taki skin do wyboru to bardzo chetnie:>
Volk [ Legend ]
Hoho, ostatnio Trapeza widzialem w golowej lidze NFS Porsche.
Trapez [ Petrolhead ]
eJay --> mam gdzieś ten film jak nim hasałeś (w sensie faraonem) w takt muzyki z Matrixa, mogę podesłać jeśli reflektujesz :) a w ProStreeta tniesz? Bo pamiętam że w undergroundy łupałeś ;)
Volk --> nie wydaje mie się, nie grałem w to od jakichś 7 latek :P
eJay [ Gladiator ]
Trapez--->Zarzuc gdzies na Rapida:) Chetnie obejrze. W NFS'a nie gram już. Do U2 zamkneli serwery (bastards! :)), reszta jest taka miałka, że z serii zrezygnowałem. Nie ten styl.
Yos_sarian [ Washington Irving ]
ciesze sie ze sie cieszycie ale czy ktos widzial towar na polce? 5 jest nieaktualny, bylo przeniesienie na 7.12. w innym watku ktos pisal ze w MM mu powiedziano ze kolejny obsow jest na 11.12. na [ link zabroniony przez regulamin forum ] wisi natomiast jak wol ze jest od dzis dostepny. ???
Szyszkłak [ Phoenix ]
No na stronie dystrybutora niby premiera dzis - ale nadal preorder i wysylka 10.12 ehh trza poczekac do poniedzialku:/
Pl@ski [ porobiCie ]
Wczorajszy news: https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=38377
I news sprzed kilki chwil:
CD Projekt z żalem informuje, że z przyczyn niezależnych od dystrybutora, gra Unreal Tournament 3 pojawi się w sklepach z 2 lub 3-dniowym opóźnieniem.
W związku z licznymi zamówieniami towarów przedświątecznych, firmy logistyczno spedycyjne nie nadążają z dostawą asortymentu do sklepów. Unreal Tournament 3 będzie pojawiał się sukcesywnie w sprzedaży od niedzieli 9 grudnia do wtorku 12 grudnia, w zależności od regionu. Za powstałe opóźnienia CD Projekt przeprasza.
Jaaaasne... A co z pre-orderami? Dlaczego nadal nie wysłane?
Trapez [ Petrolhead ]
No niestety. W MM ani śladu, podobnie jak dodatku do SUPCOMA. Ktoś tu dał ciała na całej linii. Wielkie mi zaskoczenie że przed świętami trucki latają po całej Polsce jak dzikie. Logistyk w CDP powinien polecieć ze stołka.
Szyszkłak [ Phoenix ]
Jak zawsze z nie ich winy :D
Nwn 2 wysylka opozniona - nie z ich winy
Pad serwera przy starcie preorder wiedzmina - nie z ich winy
opoznienia w dostawach wiedzmina - nie z ich winy
opozniona wysylka ut3 - nie z ich winy :D
miast odbudowywac swoje zaufanie, pograzaja sie jeszcze bardziej...
SEW [ O/C addicted ]
siema siema Trapez :)
Wreszice widze Cie na forum od momentu jak skonczylismy razem w ut2k4 pykac ;/ Kawal czasu ;/ Mam nadzieje ze teraz znowu sobie pogramy :):):) Szukam ekipy na poziomie do gry i licze na Was chlopaki (eJay, Trapez). Zagadam jeszcze do Hopkinza i Mentorka12 :) Pamietacie ich?> Kto jeszcze z Nami gral? ;] Nigdy nie zapomne tej sesji zdjeciowej (chyba na torlanie na wierzy z i na Mancie ) Pamietacie jak robilismy jazde w dwie osoby na mancie - przelomowe odkrycie :) Pozdro dla Hopkinza bo z Nim najczesniej koimbinowalem :)
Szyszkłak [ Phoenix ]
10 za pasem a UT3 jak w pre order tak w preorder... ehh
Pl@ski [ porobiCie ]
Taaa... przynajmniej jest jakiś postęp - konkretna data wysyłki podana... :P ----->
Trapez [ Petrolhead ]
SEW -->Hopkinza szczerze mówiąc nie pamiętam z UT, mentorka pamiętam (teraz to on będzie miał już z 15 lat! ;)) Jeszcze Amarok z nami pykał.
Na mancie to myśmy w trójkę zasuwali, kierowca + 2 na wirnikach, to było szalone XD,
W sumie w UT2k4 manta to mój ulubiony pojazd był. No może prócz leviathana :) Tam na którejś mapie było tak że obydwie strony miały po jednym w bazie i mi sie udało zakosić egzemplarz konkurencji (popularną w Polsce metodą "na koło"). Mieliśmy dwa. Nie muszę chyba mówić jaki był wynik bitwy :)
A z tą premierą to już jest lekkie przegięcie. Może na nowy rok wypuszczą :-[
Trapez [ Petrolhead ]
Sobie zadzwoniłem przed chwilą do CDP i "MOŻE" dziś będą mieli dostawę na magazyn O_o
eJay [ Gladiator ]
Już nic:)
Trapez [ Petrolhead ]
SEW - > ja też sobie zamowilem w CDP i od wczoraj od 18 mam to samo, czyli pakowanie. Jak nie umieją sami to niech zatrudnią świstaka, on dobrze zawija :/
Yos_sarian [ Washington Irving ]
warszawa empik promenada ostrobramska 119 zeta, torba i tshirt gratis. nieslychane. w koncu.
SEW [ O/C addicted ]
he he od godziny 12 (cos kolo) mam juz UT3 PL edycja kolekcjonerska. Wszystko zajebiste (dodatki) ale ten brelok troche mnie zawiodl szczerze powiedziawszy.
Co do polonizacji, to dlaczego? DLaczego?Dlaczego spolonizowano nazwy map :/ :/
HopkinZ [ Legend ]
Sew, Trapez, eJay? No to gra zamówiona :-).
Judith [ Legend ]
SEW - a propos, mógłbyś podać nazwę firmy, która to tłumaczyła, bo mi w sklepie nie chcieli pudełka otworzyć :] Powinno być w creditsach :)
SEW [ O/C addicted ]
Judith - zaden problem, daj mi chwile i zaraz CI napisze :)
HopkinZ - wlasnie mialem do Ciebie na gg pisac (masz dalej stary numer? Ostatnio widzialem opis o jakims zjedzie Kozackim o.O )
Pl@ski [ porobiCie ]
SEW -> Masz cały czas pod ręką wersję ang.? Może pokombinuj trochę i spróbuj zrobić z polskiej wersji angielską? :)
BTW: Dziś wyszedł patch 1.1 (https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=18326 ), może ktoś, kto grę już posiada potwierdzić, czy z PL wersją będzie działał?
SEW [ O/C addicted ]
okolo 20:00 dam znac czy dziala path :)
Co do wersji ang to "mam" :) Bede dzis kombinowal :)
SEW [ O/C addicted ]
patch dziala bezproblemowo (teraz godzine testowalem :) )
Dostalem niezle manto w duelu do jednego typa. Smutno mi sie zrobilo :(
Trapez [ Petrolhead ]
SEW --> nie martw się to że jesteś cienki w UT to wszyscy wiedzą ;))))))))))))) (no offence)
Też wreszcie mam swój egzemplarz :) Na sieci popykam pewnie dopiero w weekend, poki co sobie w singla pogram :) Pozdr.
SEW [ O/C addicted ]
Trapez - he he, to moze pocwiczymy juz teraz? :) Jak gralismy w ut2k4 to ja na modemie pyklem (56k -LOL) i wtedy sobie z Toba radzilem wiec mysle ze bedzie dobrze ;););)
Pl@ski [ porobiCie ]
Melduję się zwarty i gotowy - moja kopia gry już do mnie dotarła.
Gra - zajebista, spolszczenie - tragedia. ------------------->
Ale już nad tym z SEWem pracujemy. :)
eJay [ Gladiator ]
U mnie kurier coś zachlał :(
Trapez [ Petrolhead ]
SEW --> radziłeś sobie z uderzaniem z główki moich pocisków XD hiehiehiehie
A co do UT3 to dopiero sie za instalkę wziąłem bo zacząłem od dodatku do SUPCOMA, ale jest nieziemsko ciężki :)
edit:
eJay --> to skocz na pomorską do magazynu DPD (zakładając ze wysyłka od CDP była) i ich zfraguj :)
Judith [ Legend ]
Plaski - jeśli nazwa brzmi Roboto Translations to nie mam więcej pytań i zamawiam wersję ang. :]
SEW [ O/C addicted ]
Trapez to kiedy gramy? :)
SEW [ O/C addicted ]
sorki, na edycje sie nie zalapalem ;/
Jezeli z wersji PL chcemy zrobic ENG to wystarczy wejsc w moje dokumenty-->my games-->unreal torunament 3 --> utgame-->config-->utengine.ini i tam podmieniamy linijke
Language=POL
na
Language=INT
:)
Judith [ Legend ]
No to może jednak nie zamówię wersji ang, dobrze wiedzieć ;)
Trapez [ Petrolhead ]
SEW --> na gadulcu jesteś?
Pl@ski [ porobiCie ]
SEW -> Czyli jednak angielski jest w naszej wersji... Nie zakapowałem tego skrótu - INT=International zapewne... :)
Wielkie dzięki! :)
Aaagh, żegnaj polska wersjo językowa! :]
EDIT: Judith -> Wygląda na to że za spolszczenie był odpowiedzialny jakiś team CDP...
Fotka z creditsów w instrukcji -------->
eJay [ Gladiator ]
No to instaluje:)
SEW [ O/C addicted ]
Trapez, Pl@ski - dzieki za gre :)
HopkinZ [ Legend ]
Ja jednak cancelnąłem zamówienie i wstrzymuję się z zakupem. Sesja tuż po świętach, do tego abonament wowa oplacony na jesio dwa tygodnie w przód :-). No i przed świętami standardowo brakuje pieniędzy na cokolwiek.
Inną razą!
Judith [ Legend ]
SEW - dzięki, te nazwiska też znam, wiem jakie te osoby mają doświadczenie i co popełniły ;)
eJay [ Gladiator ]
Wow! Giera bajer tak powiem... Widoczki kapitalne a i optymalizacja daje rade:) Tylko, ze zwałe miałem niezłą. Musiałem pokombinowac z plikiem ini aby w ogole uruchomic gre...
Pl@ski [ porobiCie ]
OK, ponieważ miałem duże problemy ze znalezieniem serwera postanowiłem poszperać trochę i dowiedzieć się jak to z wbijaniem przez IP jest. Oto czego się dowiedziałem:
Aby wbić się poprzez IP musimy otworzyć konsolę (F10) i wpisać "open [IP]". Niestety, konsola nie obsługuje tak trywialnej operacji jak kopiuj-wklej. :/
Ale i na to znalazłem sposób: Pobieramy taki drobny programik:
I odpalamy go (jest on widoczny w tray'u jako "pusta" ikonka). Kopiujemy IP serwera, odpalamy grę, otwieramy konsolę (F10) i wciskamy F12. Programik "wpisuje" wtedy do konsoli "open [zawartość schowka]". Pozostaje nam już tylko wcisnąć Enter aby wbić na serwer. :)
A jako bonus dodam, że aby odblokować wszystkie postacie w grze (łącznie z tymi z EK) należy w konsoli wpisać "unlockallchars". :]
SEW [ O/C addicted ]
gra ktos o 24:00 dzisiaj? :)
Pl@ski [ porobiCie ]
Ech, gdyby nie praca pograłoby się dłużej...
Mimo wszystko, dzięki za grę. :)
SEW [ O/C addicted ]
gra ktos? :)
Judith [ Legend ]
Gra, ale ledwo się wyrabiam z botami na average, więc nawet nie próbuję grać w necie :] Dobija mnie szczegółowość grafiki: jest piękna, ale na dłuższą metę strasznie męczy oczy, zwłaszcza komuś, kto wyrósł na pierwszym UTku :P
Edit
Poza tym chciałbym wreszcie odpalić edytor na chwilę :)
eJay [ Gladiator ]
Zarzucie sobie Kampanie i obejrzyjcie intro i pierwsze cutscenki - opad szczeny gwarantowany:)
SEW [ O/C addicted ]
eJay jaki masz dokladnie nick w grze?
eJay [ Gladiator ]
eJay_GOL
:)
Coy2K [ Veteran ]
jak jest z tym UT ? jest kampania single player z jakąś fabułą ? czy podobnie jak w Q3:A single ogranicza sie do grania z botami w mp ?
SEW [ O/C addicted ]
eJay - przyjmij zapro :)
Coy2K - dorobili fabule (troche gralem) ale oczywiscie gra sie dalej na mapach z botami (lub z kumplami bo tez taka mozliwosc jest jak coop do kampani)
Gra ktos dzisiaj?? Moze jakis DM gol'owcow? :)
Pl@ski [ porobiCie ]
Coy2K -> Kampania to, tak jak to pisał SEW, zwykłe potyczki z botami we wszystkich trybach z możliwością gry w co-op ze znajomymi (bardzo fajne rozwiązanie) z dopchaną na siłę prymitywną fabułą. Nic specjalnego, należy to traktować raczej jako trening przed multi i wstępne zapoznanie z mapami.
BTW: Bawią mnie wszelkie próby dorobienie jakiejś ideologii, nawet do zwykłego DM w trybie kampanii... :)
Około 20:00 planujemy nieco pofragować z SEWem. Miło byłoby jednak, gdyby było nas więcej... :) Jacyś chętni?
SEW [ O/C addicted ]
kilka screenow z dzisiejszej gry
1. z gry z GOL'owiczami
zreszta niema sie czym chwalic bo po 2h gralem z jakims typem ktory zrobil mnie do zera na tej mapie (robil co chcial praktycznie) :(
SEW [ O/C addicted ]
2. VCTF na Suspense - tak dla grzany zrobilem bo az sam sie zdziwilem :)
Pl@ski [ porobiCie ]
Miałem dziś chwilę, żeby pobawić się mutatorami...
Także tymi ściągniętymi z sieci....
Absolutnym must-have jest Custom UT. Po jego aktywowaniu podczas gry przy pomocy klawisza F5 aktywujemy menu, oferujące masę przydatnych opcji - pozwala ono min. na wyłączenie skinów, włączenie "hitsounds", przeprowadzenie głosowania i skonfigurowanie celownika.
Link do wersji 1.0a:
Pl@ski [ porobiCie ]
Heh, Epic czeka jeszcze dużo poprawek...
Dziś gra zaczęła mi się totalne sypać podczas gry w kampanii eJay'a - jak włączyłem deskorolkę to widziałem jedynie takie coś ----->
postacie lewitowały, część broni nie działał, łącznie z tymi z pojazdów...
Dziwna sprawa...
DJ Pinata [ Subterranean ]
Dodajcie mnie do listy graczy w tej grze - gram jako [cm!]djpinata
b1o [ Chor��y ]
jezeli na tym forum wogole ktos gra online w UT3 ....
to zostal postawiony dzis nowiutki, swiezutki serwer (jebanej,zlodziejskiej) tpsie
zapraszam na serwer HF !! :D
193.110.122.214:7777:7778 UT3 neostrada tp/Strefa Gier
Garbol [ Generaďż˝ ]
Właśnie dostałem UT3 pod choinkę :D
Możecie mnie dodać do listy graczy?
Pl@ski [ porobiCie ]
Jeśli chcecie zostać dopisani do listy wpisujcie swój nick boldem wg. szablonu: nick na GOLu | nick w grze
Garbol [ Generaďż˝ ]
Się robi :)
Garbol | Garbol
SEW [ O/C addicted ]
e to moze ja tez sie dodam :)
SEW | Sew.
Panowie cwiczcie, od 3 stycznia znowu wracam do gry to mysle ze cos poswiatecznego/noworocznego razem pogramy :)
Jak tam ten server tepsy? Co tam wogole leci i czy ma ktos namiary na kogos kto tym administruje?
Wesolych, Flakowo-Shockkombowych swiat zycze wszystkim :)
Pl@ski [ porobiCie ]
SEW -> Nie ćwicz! Ja myszy do grania nie mam (zajechałem przy COD4 ;), poza tym na święta wyjechałem i nie mam jak grać... Teraz to ja się będę bał z tobą w CTFa grać nawet. :P
SEW [ O/C addicted ]
Pl@ski--> ja tez nie cwicze , brak dostepu do kompa glownego ;/ Mam nadzieje ze Trapez i eJay tez cos po Swietach pograja z Nami no i reszta zalogi :) Teraz bedzie Wam latwiej bo zrobilem modernizacje sprzetu sterujacego (Razer DeathAdder + Razer Lycosa + QCK) i musze sie przyzwyczaic ;/
Pl@ski [ porobiCie ]
DeathAdder? Właśnie planuję zakup tej myszy... :)
Jak się sprawuje? :)
Nad sensem zakupu Lycosy bym polemizował - cholernie droga jak na zwykłą, acz solidną klawiaturę...
Slow Motion [ Konsul ]
SEW - jaki jest DeathAdder? Jest akceleracja czy pixelskipping? Oplaca sie wydawać tyle pieniędzy? Mam w planach kupno właśnie jego albo diamondback 3G, jeszcze się zastanawiam.
SEW [ O/C addicted ]
Roznica miedzy DeathAdder a diamondback to tylko ksztalt. Parametry takie same bo zastosowana ta sama technologia. Jakos nie zauwazylem akceleracji wstecznej ;] Pierwszy raz na niej gralem jak pojedynkowalem sie z eJay'em, Pl@ski'm i Trapez'em i musze powiedzeiec ze jestem bardzo zadowolony, ale do ksztaltu i ulozenia trzeba sie przyzwyczaic (jak przy kazdej zmianie gryzonia na inny model)
Co do Lycosy to musialem juz zmienic klawiature (mialem multimedialnego Logitecha bezprzewodowego razem z gryzoniem - sic! na tym gralem wczesniej) ,a ze mialem troche sianka odlozonego to akurat ta klawiatura najbardziej przypadla mi do gustu. Wyonanie samej klawiatury naprawde genialne jak dla mnie. Tak naprawde dopiero teraz zaczalem obcowac z produktami Razer'a na powaznie i jestem naprawde pod wrazeniem wykonania i jakosci.
Pl@ski [ porobiCie ]
Sew -> Ale jest tyle ciekawych, solidnych klawiatur od Microsoftu czy też Logitecha w znacznie lepszej cenie.... Lycosa jest po prostu cholernie droga.
A DeathAddera chyba zaraz zamówię... :)
Garbol [ Generaďż˝ ]
Grzebał juz ktoś z was w edytorze? ja zapuściłem sobie 4 filmiki z basic maping i musze powiedzieć ze to baaaardzo prosty edytor wystarczy mieć czas, cierpliwość i wyobraźnie :)
SEW [ O/C addicted ]
jutro okolo 12:30 bede mial dostep do mojego "macierzystego" kompa :)
Ktos chetny zeby pograc tak z 2 godzinki? :)
Qumen [ Pretorianin ]
UT3 rules!!
Pl@ski [ porobiCie ]
Garbol -> Też jeszcze się nie bawiłem edytorem ale widzałem filmiki i rzeczywiście wydaje się prosty i przyjemny w obsłudze... :)
SEW -> Ja raczej odpadam - do sylwestra będę się szykował.. :]
SEW [ O/C addicted ]
Dwie sprawy:
1. bierze ktos udzial ?
2. Ktos chetny an gre okolo 22:00 ? Uprzedzam ze niegralem prawie 3 tygodnie ;/
Pl@ski [ porobiCie ]
3 tygodnie? To moja szansa! :->
Mogę zagrać, ale to i tak będzie mega porażka - dalej jadę na jakimś starym gryzoniu zastępczym (zamówiony 26 grudnia DeathAdder NADAL NIE ZOSTAŁ WYSŁANY przez sklep ProLine.pl, czego pojąć nie mogę.. :/)
Garbol [ Generaďż˝ ]
jak mi się uda to może się przyłącze :)
Stinger rulez!
SEW [ O/C addicted ]
stinger to shit i jak niektorzy mowia bron dla lamer'ow ;]
Osobiscie najwieksze problemy mam przeciwko ludziom ktorzy naprzeciw mnie staja z flakiem i jezeli ktos jest naprawde dobry to z rocketem ;/
Najlepsze sa zabawy z Bio - uwielbiam ta bron :) i Shock Rifle'm ale przy comboshock tylko :)
Garbol mam nadzieje ze sie pojawisz :)
Jak cos to pisz na gg albo XFire.
Mam nadzieje ze Trapez albo eJay tez sie przylacza :)
Garbol [ Generaďż˝ ]
SEW - dlatego go używam bo jam nab jest :D
mój xfrajer to: frix87
Pl@ski [ porobiCie ]
Wszystko wskazuje na to, że do "normalnego" grania zbyt szybko nie wrócę... :/
Zamówienie będzie zrealizowane w drugim tygodniu stycznia - ok 10.01 - opóźnienie spowodowane inwentaryzacja oraz zmianą siedziby firmy za opóźnianie w realizacji bardzo przepraszamy. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
SEW [ O/C addicted ]
anuluj zamowienie, ja bym tak zrobil od razu. Zamaiwj przez allegro, moge CI jednego typa polecic. Momentalna wysylka. Zamowilem w niedziele, wplacilem kase tak ze w pon juz byla i we wtorek mysz mial juz u siebie :)
Garbol to jak, grasz dzisiaj z Nami? :)
P.S.:ostatnio wole takie czesci zamawiac przez allegro nawet w sklepach ktore tam sie oferuja. Staraja sie z wysylka i wogole bo zalezy im na komentarzach. A tak to mozesz im skoczyc ;/
Garbol [ Generaďż˝ ]
SEW - Wiadomo zagram, co dziwne im dłużej gram tym bardziej lubię te grę :P
nick w grze: Garbol[PL] - ostatnio zmieniłem żeby rodaków rozpoznać :)
Pl@sek coś za mało "pro" ten sklep :P
Garbol [ Generaďż˝ ]
NO panowie dzięki wielkie za grę było super :)
halfmaniac [ Dr. Freeman ]
Jakiego trzeba mieć neta, żeby sobie spokojnie bez żadnych pingów, czy nie pingów pograć w UT 3??
Pl@ski [ porobiCie ]
halfmaniac -> Trudno powiedzieć, ale kod jest całkiem nieźle zoptymalizowany, ja na 1mb łączu na dobrych serwerach mam pingi w okolicach 50-60.
Dzięki za grę - bardzo wyrównany meczyk był... :)
Wyniki - runda 1 --->
Garbol [ Generaďż˝ ]
what the he?! dlaczego ja was widziałem jako Necris?
A i mam jeszcze jedno pytanie dlaczego w niektórych trybach widze swój ping a w innych nie, wiem ze można to uruchomić tez komendą "stat net". Niby to wprowadzili w patchu ale nie do końca :P
SEW [ O/C addicted ]
Na Decku na ktorym najmniej gralem najlepiej mi poszlo, to chyba swiadczy o tym co sie dzialo :)
Albo chlopcy tak depli ze skillem albo mi yak siadl refleks i celnosc przez swieta i caly ten okres ;/
Zabawa byla przednia i gralo sie naprawde ekstra, za co wielkie dzieki :)
Garbol [ Generaďż˝ ]
A co wy na to żeby któryś dzień zawojowac jeszcze jakieś Warfare , CTF albo VCTF?
Tylkot rzeba by jakiegoś Venta albo TS'a skombinować. :)
Pl@ski [ porobiCie ]
Pisałem już SEW'owi o TSie wcześniej. Ze skombinowaniem serwera i kanału na stałe nie powinienem mieć żadnego problemu.
Możemy zagrać z TSem nawet dziś... :)
SEW [ O/C addicted ]
ja dzis bede mogl grac okolo 23:00 najwczesniej. jezeli mnie nie bedzie to zacznijcie bezemnie a ja sie dolacze :)
Mozemy grac co chcecie, tylko ze w Warfare strasznie malo gralem i map za bardzo nieznam.
Co do TS'a /Vent'a to bardzo chetnie ale po "łikendzie" bo micro niema w akademcu teraz ;/
Pl@ski [ porobiCie ]
Ja niestety dziś już nie dam rady zagrać...
Jutro z chęcią, tyle że wcześniej by pasowało...
A w sobotę to się zobaczy, jak nigdzie nie wychodzę to mogę nawet o 3:00... :P
Garbol [ Generaďż˝ ]
No mi by pasowało jutro tak 20-21 może nawet wcześniej bo wolne mam.
SEW [ O/C addicted ]
Dzis od 16:00 do 18:00 moge pograc ;]
Garbol [ Generaďż˝ ]
mi to pasuje :)
Matti93 [ Legionista ]
mi też
Pl@ski [ porobiCie ]
To co, gramy? :)
Mam zakładać?
A może ktoś inny założy?
Cisza? No to idę za SEWem na jakiegoś publica, jak coś to in-game message mi wysyłać albo na Xfire walić.. :)
SEW [ O/C addicted ]
Ludziki, jak ja mowie ze gram to gram. Dlatego jak chcecie pograc to albo in-game message albo na gg lub xfire do mnie pisac i sie niebac :)
Moj numer gg: 823983
XFire: smutniak
nick w grze: Sew.
Garbol [ Generaďż˝ ]
Sorry ludzie ale ostatnio grac nie mogę bo mam próbną maturę i muszę wcześniej w kimono uderzać :P
Od jutra już będę mógł normalnie sobie pykać wieczorkami ;)
BTW. Na oficjalnym forum UT3 ktoś zapodał linka do mutatora który odwraca CTF tzn. teraz zamiast zanieść flagę przeciwnika do naszej flagi trzeba zanieść naszą flagę do flagi przeciwnika całkiem fajna koncepcja :)
Pl@ski [ porobiCie ]
No po prostu muszę się pochwalić... ;) -->
Szkoda że to tylko jedna runda - w pozostałych zostałem standardowo skopany po tyłku... :P
Garbol -> Nie tylko Ty ostatnio cierpisz na brak czasu... ;)
A co do "odwracania" CTFa... Pomysł trochę dziwny, ale "w praniu" może to się okazać całkiem ciekawe...
W wolnej chwili to obczaję... :)
SEW [ O/C addicted ]
Pl@ski wiedzialem ze to zamiescisz ;]
Ja tam gram regularnie, ale ostatnio cos duzo (chyba za duzo) w VCTF i w dm/duelach sie opuscilem.
Mam nadzieje ze cos znowu razem zagramy w najblizszym czasie :)
Pl@ski gra coraz lepiej, niedlugo mnie przebije ;/
Trane [ Konsul ]
Szkoda ze nie mozna wybierac sobie druzyny ani koloru z jakim chcemy grac. Jesli chodzi o singla, to sto razy bardziej wolalem ut 2003 i 2004. W ut3 kampania dla pojedynczego gracza jest beznadziejna, bo nie ma mozliwosci konfiguracji niczego... Kupa szlamu, jestem zawiedziony ;(
Garbol [ Generaďż˝ ]
Ależ oczywiście UT3 to gra wyjątkowo nastawiona na SP...
Skoro wiedziałeś jakie były poprzednie części UT to wiedziałeś na co się porywasz kupując UT3. A to że nie ma za wielu opcji to się nie martw od tego są patche Epic się po prostu zapędził.
A kampania dla pojedynczego gracza w UT to zawsze była po prostu walka na arenach z botami
Pl@ski [ porobiCie ]
W kampanie to ja gram jak mi łącze przymula (co ostatnio, zdaje się, przestało być problemem jak zadzwoniłem do tepsy i zażądałem zwrotu rachunku informując o posiadanych dokładnych statystykach połączenia, których oczywiście nie miałem i grożąc złożeniem sprawy do sądu. Dziwne - wcześniej mówili o przeciążeniach i że nic się do końca miesiąca nie zmieni, a po reklamacji pufff - problem znika... ;) Partacze i złodzieje w tej tepsie... :/) i to tak od nie chcenia - boty są irytująco skuteczne w Warfare/CTF i wyjątkowo mało ruchliwe, przez co łatwe do trafienia i przez to właśnie nie chce mi się w kampanię bawić.
Wieczorem będę grał, także jak coś to pisać.. :)
Pl@ski [ porobiCie ]
Nie chcę tutaj bluźnić, ale z czystej ciekawości obczaiłem właśnie mapkę Q3DM17 od UT3. Tak, to ta słynna mapa z Q3...
I ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu - gra się na niej bardzo fajnie. :)
Link:
Garbol [ Generaďż˝ ]
no mapka fajna ściągnę to może zagramy np. jutro?
SEW [ O/C addicted ]
gramy cos dzisiaj o 21:00 lub 22:00?
Pl@ski [ porobiCie ]
SEW -> Ja jak najbardziej. :)
Zabiję pocztę polską - nadal nie dostałem myszki, która została wysłana we wtorek.. :/
A w tej już ślizgacze się wytarły i szoruje mi po podkładce... :P
Trane [ Konsul ]
Gdyby wszystko było tak samo jak w UT2003,2004... ;( Głupi single, a szkoda.
Garbol [ Generaďż˝ ]
To by sie nie nazywało UT3 :P
UT2003 to była porażka swoją drogą przynajmniej jak dla mnie nie udany epizod :)
Pl@ski [ porobiCie ]
Noooo... Community widać dobrze się już z nowym edytorem zaprzyjaźniło...
Nowe mapki - masakra! Jutro więcej szczegółów na ten temat... :)
Trane -> Ale o co Tobie chodzi? Gdyby UT 3 był taki jak 2k3/2k4 to bym w niego nie grał, bo mi się nie podobały. :P UT 3 jest tym, czego oczekiwałem od "II generacji Tournamenta"... :)
Dlaczego tak Ci zależy na Single tak w ogóle?
SEW [ O/C addicted ]
dzis zagralem w sumie 1 mecz i dwie polowki ;]
Zebralem 2 razem Rochet Scienties i raz BioHazard :)
Szkoda ze tak malo osob z GOL'a jest do gry chetnych ;/
a to screen z calego meczu -->
Pl@ski [ porobiCie ]
LOL, tak patrzę teraz na ten screen i widzę, że gdybym zdążył jeszcze jednego fraga zaliczyć, to byłbym trzeci... :D
A co do chętnych do gry: Mam nadzieję że jakoś się to z czasem rozkręci... :)
Garbol [ Generaďż˝ ]
Ja jestem zawsze chętny do gry panowie nie bać mi sie spamować x-fire :P
Pl@ski [ porobiCie ]
Wczoraj i dziś pół dnia spędziłem szperając po sieci i szukając map, mutatorów i innych ciekawych rzeczy do UT3.
Tutaj przedstawię te, które najbardziej przypadły mi do gustu...
MAPY:
DM-Codex - remake mapy z UT '99, graficznie co prawda ubogi, ale za to jaki grywalny! :)
Screen:
Download:
DM-1on1-Fisted-SE - Rewelacyjna mapka do dueli! Must-Have!
Screen:
Download:
DM_Gravity - czyli kolejny remake z UT '99, tym razem jednej z moich ulubionych mapek, czyli "Morpheus".
Screen:
Download:
DM-Prypiat - czyli Stalker w UT3. ;) Mapka bardzo klimatyczna, konstrukcją nieco przypomina "Gravity" (niska grawitacja też tu obowiązuje, swoją drogą).
Screen:
Download:
DM-Yard-SE - Pamiętacie mapę z posta [111]? Możecie o niej zapomnieć - oto kwintesencja doskonałości! ;) Ta mapa to kolejny remake Q3DM17, ale za to jaki! Rewelacyjny design i wygląd (zobaczcie screen!), ogromna grywalność! Must-Have!
Screen:
Download:
CTF-Twisted-FACE-ULTRA - Remake doskonale znanej mapy "Face". W zasadzie jeden z remake'ów - ten najbardziej rozbudowany i efektowny. Ma dużą wadę- FPS potrafił u mnie dość mocno spaść na niej... Poza tym - świetna mapa.
Screen:
Download:
I na koniec, raczej jako ciekawostka:
DM-Bedroom - mapa typu "mini-me" z serwisu ut3.com.pl, która zaskoczyła mnie jakością tekstur. A poza tym jest sympatyczna, choć do normalnego grania bym jej nie polecił...
Screen:
Download:
MODY:
A w zasadzie tylko jeden...
UT3 Bombing Run Beta1 - czyli Bombing Run w UT3!! Jak na razie to wersja beta (tylko jedna mapa) ale zapowiada się ciekawie... :)
Screen:
Download:
MUTATORY:
Action Cam 1.0 - mutator ciekawostka - pozwala na granie z widokiem znad ramienia, niczym w Gears of War. Co jednak zaskakujące - wcale mi się na tym mutatorze tak źle nie grało jak mogłoby się wydawać... :)
Screen:
Download:
MK 3rd Person 1.21 - brat bliźniak Action Cam'a. Różnica jest taka, że tutaj mamy do czynienia z klasycznym TPP zza pleców.
Screen:
Download:
Color Control Beta - wersja beta nietypowego mutatora, który, wg opisu, poprawia i uintensywnia kolory otoczenia w UT3, na które niektórzy narzekają. Podobno działa, ja jednak specjalnej różnicy nie widziałem...
Screen:
Download:
CustomUT 1a - pisałem o nim już wcześniej, ale myślę że warto przypomnieć - absolutny Must-Have! Pozwala na warm-up, ułatwia głosowanie, dodaje hitsounds'y i ujednolicone skiny. Umożliwia stworzenie własnego celownika i aktywowanie auto screenshotów. Menu aktywujemy klawiszem F5.
Screen:
Download:
Gibalicious 1.1 - mutator znany z poprzednich części UT. W skrócie: krew, krew, więcej krwi... ;) UWAGA: Jeśli przesadzisz z ilością krwi (mutator jest konfigurowalny) spodziewaj się pokazu slajdów!
Screen:
Screen 2:
Download:
Dodge Jump - mutator pozwalaja na skok po wykonaniu dodge'a.
Download:
Quadjump - pozwala na wykonywanie quadjumpów, czyli poczwórnych (!) skoków.
Download:
Ripper Lite - dodaje do UT3 (a w zasadzie podmienia za Strider'a) starego, dobrego Ripper'a z UT '99. Broń prezentuje się świetnie i strzela się z niej całkiem przyjemnie. :)
Screen:
Download:
UT3 - Massacre - bardzo ciekawy mutator! Promuje osiągnięcia (First Blood, Killing Spree, etc.) różnymi bonusami (np. zwiększenie szybkości poruszania o 30%). Polecam!
Screen:
Download:
Air Control - mutator po jego aktywowaniu daje większą kontrolę nad postacią znajdującą się w powietrzu.
Download:
Jutro dokończę i wrzucę narzędzia do optymalizacji/benchmarkowania i jakieś gadżety. :)
SEW [ O/C addicted ]
dzikie ;]
w pon wieczorem napewno stesuje po kole z duskretnej :)
Pl@ski [ porobiCie ]
NARZĘDZIA:
Maps & Mutators Installer - mały programik, nieco ułatwiający instalację modów i mutatorów.
Download:
UT3 Benchmark 0.2.0.45 - prosty benchmark do UT3 - pozwala na sprawdzenie wydajności gry. Wczesna beta, ale opcji i tak już nie mało... :)
Download:
UT3 Tweak-O-Mat 1.0 - program do tweak'owania i optymalizowania UT3.
Download:
UT3 Tweaker 3.5 - kolejny program do optymalizacji, wydaje się mieć nieco więcej opcji niż poprzedni.
Download:
INNE:
Czcionka z UT:
Soundtrack:
PS: Drobna aktualizacja wstępniaka..
Garbol [ Generaďż˝ ]
Dobre Pl@ski, dobre. Zaraz pościągam :)
SEW [ O/C addicted ]
Jak mi znajdziesz narzedzie do stawiania dedykowanych nie przez konsole , zarzadzania nimi to masz u mnie browara ;]
Pl@ski [ porobiCie ]
SEW -> O to chodzi? Dość duży pliczek, nie będę ściągał żeby sprawdzić... :P
UT3 Windows Dedicated Server
I jeszcze wersja dla Linuxa:
UT3 LinuxDedicated Server
SEW [ O/C addicted ]
nie to nie to ;]
To tylko taka okrojona wersja ut3 bez tekstor i wogolle tylko zeby mozna bylo odpalic server dedykowany. Mi chodzi o narzedzie dzieki ktorym bede mogl w wygodny spsob server zarzadzac a nie babrac sie caly czas w consoli.
Garbol [ Generaďż˝ ]
Zaproponuj komuś z oficjalnego forum browca na pewno na to pójdzie :)
Pl@ski [ porobiCie ]
Nic takiego nie udało mi się znaleźć... Wygląda na to że nie ma jeszcze takiego tools'a...
Pl@ski [ porobiCie ]
Chciałem tylko zakomunikować - now I am pr0 and you n00bz cannot beat me!
SEW [ O/C addicted ]
zobaczymy wieczorem....
:)
Garbol [ Generaďż˝ ]
Po ile idzie stawka? :D
Pl@ski [ porobiCie ]
Garbol -> Proponuję o browar... :)
Słuchajcie, jako że na razie jest nas bardzo mało uznałem że załatwianie własnego kanału nie ma sensu. Ale zrobiłem nam sub-channel na zaprzyjaźnionym kanale Retardów (czyt. gracze COD4 z GOLa). :)
Tak więc dopóki jest nas mało, to namiary na nasz kanał w TS są następujące:
Serwer IP: 212.87.238.34:8767
Channel: 42. RETARDED ZONE
Sub-channel: UT3
Pass: beton
Możecie mnie tak spotkać zawsze gdy gram w UT3. :)
EDIT: Na przykład teraz... ;)
Pl@ski [ porobiCie ]
A tak sobie skończyłem Single'a, nie było za bardzo z kim grać... ;)
Jakie wrażenia? Zwykłe walki z botami jako kampania za bardzo mi nie przeszkadzają, ale nierówny poziom trudności (niektóre mapy na Hard były banalne, inne znowu z trudem na medium skończyłem) i mała różnorodność rozgrywki (a wystarczyło w niektórych meczach zarzucić jakimiś mutatorami) jak najbardziej. Fabuła to tragedia, ale przerywniki filmowe od strony technicznej to prawdziwy majstersztyk - wszystkie wyglądały po prostu zajebiście!
I dla samych filmików warto kampanie ukończyć. ;)
eJay [ Gladiator ]
Pytanko: Czy ktos z was gra na wersji polskiej przerobionej na angielski?
Pl@ski [ porobiCie ]
eJay -> Tak, ja, Sew. chyba tak samo...
Garbol [ Generaďż˝ ]
ja tez
eJay [ Gladiator ]
Dzieki za info. "Przydacie" się za jakiś czas:) Stay tuned :)
Pl@ski [ porobiCie ]
Martwi mnie tak mała ilość graczy w UTka na GOLu - gdzie stara ekipa, tak namiętnie zagrywająca się w UT 2k4?
Cholera, na 80% publiców na jakich grywam spotykam polaków (co najmniej jednego), a na GOLu jest nas zaledwie garstka.
EDIT:
eJay -> Dopiero teraz zwróciłem uwagę na Twoją sygnaturkę i prawe z krzesła spadłem.. :D
eJay [ Gladiator ]
Ja bardzo chetnie bym zagral, ale brak czasu :(
Slow Motion [ Konsul ]
eJay - znaczy sie że w konfigu zmienia się z 'pol' na 'int'? To chyba trudniej będzie Ci znaleźć kogoś kto tak NIE gra.
Oran0 [ Junior ]
Ja gram z polskimi napisami, bo nawet nie znam wszystkih podstaw angielskiego...
eJay [ Gladiator ]
Slow_Motion--->Ja tez bym tak gral, ale pewna kwestia niestety przywiązuje mnie do wersji PL.
Pl@ski [ porobiCie ]
Oran0 -> Graj na PL wersji, graj, może chociaż podstaw polskiego się nauczysz...
SEW, eJay -> Macie jakiś kontakt z ekipą z GOLa grającą dawniej z wami w UT 2k4? Ściągnijcie ich tutaj, namówcie na kupno (jeśli jeszcze tego nie zrobili) UTka 3, to może wreszcie coś się ten wątek rozkręci, bo jak na razie to lipa straszna.. ;)
SEW [ O/C addicted ]
Taki maly TDM dzisiaj rozegralem :)
wbilem troche pozniej niz wszyscy ale udalo sie nadgonic :)
eJay [ Gladiator ]
Potrzebuje wiedzieć jak po angielsku brzmia nazwy następujących mapek:
Obrona, Arsenał, Promień Gorąca, Strażnik, Kręgosłup, Nieulękły, Świat Omikronu
:) Z góry dziękuję.
Pl@ski [ porobiCie ]
NARZĘDZIA:
UT3 Tweaker 4.0 - nowa wersja tweaker'a, o którym wcześniej pisałem, dużo nowych opcji.
Screen:
Download:
MUTATORY:
BattleRPG V6 - bardzo ciekawy mutator, dodający elementy RPG do UT. Mamy levele, perki, mane i bronie z bonusowymi atrybutami. Bardzo dobrze spisuje się w Warfare. Polecam!
Screen 1:
Screen 2:
Screen 3:
Download:
Uberboard 0.2 - wersja beta mutatora dodającego hoverboard w trybach DM/CTF.
Screen:
Download:
Reverse CTF - Mutator, o którym pisał Grabol - całkowicie zmieniający rozgrywkę w trybie CTF. Gracze zaczynają grę w przeciwnych bazach (czerwoni w bazie niebieskich, niebiescy u czerwonych). Musicie zabrać swoją flagę i donieść ją do flagi drużyny przeciwnej.
Download:
souisan [ Legionista ]
Pl@ski -> mógłbyś napisać gdzie gdzie powinny znajdować się pliki z tymi mapami i modami ? Próbowałem urzyć tego instalatora m&m i niby dodał prawidłowo ale nigdzie w grze nie mogłem ich znaleźć. Z góry dzięki.
Pl@ski [ porobiCie ]
souisan -> Informacje o tym jak zainstalować dodatek znajdziesz zazwyczaj w pliku "readme" w archiwum z mutatorem/mapą. Czasami jednak tego pliku brakuje, a poza ty w większości przypadków instalacja wygląda tak samo:
Mapy (wszystkie pliki z archiwum) umieszczamy w katalogu: \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Published\CookedPC\Custom Maps
Mutatory instaluje się nieco inaczej - plik o rozszerzeniu .ini ładujemy do \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Config, a pliki o rozszerzeniu .u do \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Published\CookedPC\Script, jednak zazwyczaj autorzy tych rozszerzeń w archiwum umieszczają już gotową strukturę folderów (więc na przykład jeżeli po ściągnięciu i rozpakowaniu mutatora zobaczysz folder UTGame to wystarczy skopiować go do \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3).
Zwracaj jednak uwagę na to, co napisane jest w pliku "Readme" (znajomość angielskiego na poziomie podstawowym raczej niezbędna), bo niektóre mutatory (czy też mod Bombing Run) instaluje się w nieco inny sposób.
Pl@ski [ porobiCie ]
eJay -> Nie wiem jak to się stało, ale dopiero teraz dostrzegłem twój post - sorki za tak późną reakcję... :/
Obrona -> Defiance
Arsenał -> Arsenal
Promień Gorąca -> HeatRay
Strażnik -> Sentinel
Kręgosłup -> Vertebrae
Nieulękły -> Fearless
Świat Omikronu -> Omicron Dawn (a nie powinno być Świt Omikronu?)
Te nazwy map w PL wersji to po prostu tragedia... :/
eJay [ Gladiator ]
Pl@ski---->Wielkie dzięki. Faktycznie nazwy PL sa niedokładne, dobrze, ze poza menusami nazwy map są w wersji ENG :>
Pl@ski [ porobiCie ]
Zacznijmy od tego, że nie przypominam sobie innego sieciowego, w której przetłumaczono by nazwy map w ogóle...
Poza tym, nazwy niektórych map (tak samo jak pojazdów, broni i wielu innych określeń) są niemożliwe do przetłumaczenia na język polski tak, by zachowało to jakikolwiek sens i klimat UT... Mapa o nazwie Kręgosłup? Litości... :/
Garbol [ Generaďż˝ ]
Daniosek777 [ Centurion ]
dobre jest
Pl@ski [ porobiCie ]
Garbol -> Toż to profanacja!
Garbol [ Generaďż˝ ]
Szczegóły na temat patcha 1.2:
We are currently testing this patch internally. If all goes well, we’ll be releasing a public beta to this list in a few days. Here is the current change list:
Gameplay:
- Increased UTGame MaxPlayersAllowed to 64.
- Fixed leviathan turret instant refire exploit.
- Fixed errant lock on warnings when no longer in vehicle.
- Fixed first person weapons in demo playback.
- Fixed translocator telefrag victim message.
- Fixed encouragement sounds not being randomly picked by bots.
- Implemented viewobjective spectating system for Warfare.
- Fixed berserk held by driver applying to all vehicle turrets.
- Only force low gore on German versions that were low gore only before being patched.
User Interface:
- Clicking on the settings tab goes to directly to the full settings menu.
- Added VOIP speaker portraits to HUD.
- Fixed character portraits sometimes not showing up on HUD or not staying up long enough.
- The Host server menus will no longer disable internet options if CheckNatTypeDisplayError returns true. It's just a warning now.
- Fixed the CD key always prompting when the user has no network card
- Added support for commandline log in -login=xxx -password=xxx. This also allows Gamespy comrade and other external applications to be used to launch network clients.
- Added UI option to hide objective paths (the white arrows).
- Added UI option to enable joystick support.
- Added JOIN to midgame menu when spectating.
- Added cancel button to "logging in" message box.
- Added support for auto-updating UI with new options.
- Improved language support for French, Spanish, Italian, and German.
- Joystick key bindings in UI display properly.
- Added game and UI support for customizing crosshair scaling.
- Added "Add Favorite" button to Server Browser server list tab.
- Fixed favorites Tab Page server details not updating.
- Improvements to voice menu. Added "status" section.
- Leave "Disconnect" and "Exit Game" on the mid game menu when seamlessly travelling so that players have a way to abort lengthy downloads
- Show "Change Team" button before the match has started.
- Added support for localized "single score needed" string.
- Tweaked some HUD message font sizes.
- Favorites/History lists list servers that are currently offline.
- Favorites/History lists don't stop working as the number of servers in them crosses max threshold for GS query.
Networking:
- Added support for autodownloading packages while in gameplay or while travelling.
- Auto team re-balancing before map transition if bPlayersBalanceTeams is set.
- Fixed dedicated server memory leaks.
- Force client state synchronization when in spectating state. Fixes sporadic issues with players not being able to join games.
- Fixed sounds not being heard correctly by clients if the sound location is the Actor's location and the Actor is not relevant to that client.
- Fixed spectators being unable to move after a level transition.
- Fixed track turrets being in the wrong position on clients in some cases after being destroyed.
- ConnectionTimeout and InitialConnectTimeOut now both 60.0. Addresses both clients failing connection because they take too long to load a level, and initial connections staying open too long.
- Fixed HTTP download compression.
- Fixed a bug where download during seamless travel would break because the downloader was keeping a pointer into the package map's list, which is unsafe while the game is in progress because that list could have more items added to it (and thus the memory rearranged) at any time
- Fixed a bug where in rare cases packages would get downloaded twice.
- Fixed spectators able to enter as extra players in Duel.
- Fixed issue where CTF, vCTF, and WAR maps are listed in the server browers when searching for a DM game when server changed gametypes.
- Fixed bots not replicating their view pitch, so their animation looks better in net games.
- Strip OwningPlayerName= from the URL, as this is determined elsewhere and was breaking dedicated internet servers launched from the UI.
Server administration:
- TCPLink and Webadmin functionality implemented.
- Banning is now based on CD key hash, so players can’t circumvent bans by creating a new profile.
- Fixed being unable to kickban players with | in their names.
- Added versioning information to the game settings
- Dedicated servers don't require DirectX shader model 2.0
- Fixed AdminForceTextMute and AdminForceTextUnmute.
- Restored the compress and decompress commandlets.
- Fixed AdminCmdOk() function not working properly if you were the listen server.
- Banned IDs readability improved.
- Added MaxClientTravelTime config option to GameInfo. If set, clients are kicked if they take longer than this many seconds to travel between maps.
Mod support:
- Added ScriptedTexture, a type of render to texture that gives Canvas access to script/C++ for rendering custom overlays.
- Added a version of DrawTile() to Canvas that takes a Texture instead of Texture2D so render to texture stuff like ScriptedTextures can more easily be used.
- Added Timestamp function to UObject, returns a string in the format YYYY/MM/DD - HH:MM:SS
- Weapons now take roll from player viewrotation.
- Fixed custom character DLC not applying until the next time the game is run because the default object was not updated after combining the .ini files.
- Added a ModFamilies array to UTCustomChar_Data to allow mod authors to add families to the list.
- Fixed Change Node Status Kismet action not working on fully constructed powernodes.
Map specific:
- Fixed DM-Deck get out of world exploit
- Fixed DM-Gateway portals sometimes sending you back to your starting point.
AI improvements:
- New orb carrier strategy AI.
- Improved bot hoverboard use.
- Reduced bot orb spawner camping.
- Fixed bots stuck on orb spawner unable to grab flag.
- Low skill bots use artillery properly.
- Tweaked shooting at nodes vs shooting at enemies.
- No human bonus to threat value.
- Improved threat picking AI, taking into account effectiveness of bot's weapon.
- Tweaked bot AI for link gun, flak cannon, redeemer, and AVRiL.
- Bots tend to stay on same enemy more, and focus on key vehicles more.
- Tweaked campaign auto skill adjust.
- Possible safe fix for bot navigation issues with staticmeshcollections on console. Also a performance improvement on PC and console.
- Tweaked rules for whether to attack node or enemy first.
- Improved bot AI for defending nodes with an orb.
- Fixed pathing issues that were causing bots to get stuck in some places. When a move fails, force a route refresh. Add cost to reachspecs when bot fails repeatedly.
- Improved AI code for adjusting around obstacles. If adjust left and right fail, try moving to center of reachspec.
- If previous move failed, don't allow "advanced tactics" (serpentine, etc.) for next move.
- Added FailedMoveTarget and MoveFailureCount to controller to track movement failures.
- Added bForceNoDetours to UTBot. Don't allow detours when bot is approaching a neutral node (more important to touch node first).
- Fixed bots thinking they've reach the orb spawner without quite getting there and touching the orb.
- Fixed cases where bots could get stuck failing to translocate over and over - bots know to give up now.
- Adjusted bot reaction time to seeing new enemies.
- Improved bot AI for dealing with lifts and hoverboards.
- Bots taunt after winning a match.
Garbol [ Generaďż˝ ]
Pl@ski -> Ale się Master Chief błyszczy!!! :D
Pl@ski [ porobiCie ]
MAPY:
DM-1on1- Judith-NAW - kolejny remake tym razem Judith z UT'99. Mapka do dueli.
Screen:
Screen 2:
Download:
DM-‹FA2K›-Yojinbo - Duża, ale otwarta mapka, 2-4 graczy.
Screen:
Screen 2:
Download:
DM-Campgrounds2K8 - remake Campgrounds z Q3. Bardzo udany, należy dodać.
Screen:
Screen 2:
Download:
DM-Calahan2 - Kolejna świetna mapka do dueli.
Screen:
Screen 2:
Download:
Pl@ski [ porobiCie ]
Pojawiła się nowa wersja mutatora BattleRPG.
BattleRPG V7.1 - bardzo ciekawy mutator, dodający elementy RPG do UT. Mamy levele, perki, mane i bronie z bonusowymi atrybutami. Bardzo dobrze spisuje się w Warfare. Polecam!
W wersji 7 dodano wiele nowości, min. tryb Invasion!
Screeny:
Download:
b1o [ Chor��y ]
szczerze ... ?
pogralem w ten badziew z 2/3 tygodnie i mi sie znudzilo ....
ut2k3 i ut2k4 sa troche zaaaaaaa ut99, ut3 nie wroze lepiej ... za bardzo go zjebali ...,samo menu (ciagle motanie sie ... porazka) odrazu sie rzuca w oczy, nie chce pisac jego wad(bo jest ich w ch** i patche nawet tego nie naprawiaja), bo nie o to mi biega no ale jak ludzie w pl wymienia cpu na nowe to wtedy pogadamy(moze beda: ludzie,scena jako tako sie rozkreci i zadomowi, moze zmienie podejscie.... ale narazie hmm).
Szkoda floty na ut3, na samo kupno kompa pod ut3... szkoda bylo :/
Jakby ku*** nie mogli zrobic UT99 nowego, poprawionego,odnowionego,odbagowanego,stuningowanego,pokreconego tak zeby na nowym kompach to pieknie wygladalo .... bo ciagle chodzi o to samo: o ta piekna,jeba** grywalnosc z "kwadratami" lub z "miodem" za xxx zl omg pls (wole stare,dobre ale jare).
Ale za to CoD4 to jest gierka nice one i jedynie narazie nowy cpu wykorzystam na nia :D
UT99>all i nic ku*** tego nie zmieni (nawet po 8 latach) pozdr00 i hf z tym ut3 shitem :P
Garbol [ Generaďż˝ ]
Widzę że jest "elo-ziom" taką "zieloną eminencją" więc nawet nie będę się z tobą kłócił a twój post sobie wydrukuje i powieszę nad łóżkiem żeby mi humorek z rana poprawiał :)
b1o [ Chor��y ]
po 1-sze "elo-ziomem" polozyles mnie na podloge :>
po 2-gie "zielona eminecja" dobre dobre :D "prawie" ^^ ... byles blisko
po 3-cie nie napisalem tego posta wyzej zebym sie z kim kolwiek klocil,spieral ... tylko swoja opinie wyrazilem nt ut3, moze troche zbytnio go pojechalem bo jest o niebo lepszy od ut2k3/4 ... i bardziej zblizony do ut99, ale ma za duzo/e wymagania(mozna jakos przelknac :), bledow,bugow, niedopracowan . . . . i to one sprawily, ze tak jestem nastawiony :/ (znowu sie powtarzam ...), w zadnym wypadku nie chce nikogo do ut3 zniechecac bo grywalnosc w nim jest miodzio tylko na chusteczke mi ta grywalnosc jak sie co chwila cos wali w configu/ustawieniach i gdzie tylko da rade.
po 4-te cieszy mnie to ze ten post wyzej mozesz sobie wydrukowac i bedzie ci humora poprawial moze ten tez ? :DDDD
pozdr000
Garbol [ Generaďż˝ ]
A to w takim razie zwracam honor ale takie wnioski mogłem wysunąć czytając twojego pierwszego posta :)
eJay [ Gladiator ]
ale ma za duzo/e wymagania(mozna jakos przelknac :)
Na jakim sprzecie grasz, ze wysuwasz takie teorie? Akurat trojeczka nalezy do najlepiej zoptymalizowanych gier 2007 roku. Nowoczesna architektura i optymalizacja pod dwa rdzenie robi swoje.
Pl@ski [ porobiCie ]
b1o -> UT3 ma duże wymagania?! OMG, daj spokój, przecież biorąc pod uwagę jakość grafiki (która to jest po prostu powalająca) to wymagania są śmiesznie małe!
A co do narzekania na nowego UTka: Zauważyłem, że gra najbardziej nie podoba się fanom UT 2k3/2k4, którzy za bardzo nie mieli do czynienia z pierwszym UTkiem. I trochę to rozumiem - w końcu UT3 driametralnie różni się od tamtej części, powiedziałbym że balansuje pomiędzy UT '99 a UT 2k4, dodając do tego szatańską prędkość rozgrywki. ;)
Co do bugów: sam gameplay jest wręcz perdekcyjny, szfankuje zaś sam interfejs i menu - u mnie nie działa w ogóle historia (przez co nie mogę dodawać serwerów do ulubionych), wielu osobom sypie się friends lista, są problemy z team ballance... Długo można by wymieniać, wniosek jest jeden - konsolowy interfejs nie wyszedł pecedtowemu UTkowi na dobre.
A poza tym najnowszy patch ma rozwiązywać wiele problemów z interfejsem, więc nie przekreślaj gry tylko dlatego że menusy szawankują... ;)
b1o [ Chor��y ]
Garbol - ... wiesz wczoraj troche "zachwiaaaany %" bylem :P
wiec mozna bylo tak odebrac tego posta ... sorka, mam nadzieje, ze te nastepne troche to sprostuja
eJay - sprzet mam wporzo (nawet :D), ale nie o fps (stale 60-70 mam na srednich, na low jest prawie 90 + bajkoland jeszcze, daje rade :D) czy klatki mi chodzi bo z tym jest OK, nic ze sprzetem i plynnoscia :X, chodzilo mi o te bledy wlasnie (palom z epica sie spieszylo za kasa :F) ... sorry kurde ile razy mozna sobie bindowac jeden klawisz i z konsoli, i w ini, odpalam ut3 i nie ma binda, bugi go zjadly hehe :F, wogole czesto nie zapisuje mi ustawien graficznych i controls, za kazdym razem od nowa musze ustawiac albo wklejac juz ustawione grrrrrr :/
Pl@aski - zgadzam sie z toba OK, engine ut3 jest wypas ;), ale np mi nie chodzi o piekne,miodowe otoczenie,bronie,postacie... itp itd
nie wychodze z zalozenia, ze gra ma byc miodzio,piekna, ma zajmowac xxx miejsca,kosztowac xxx i ma byc hitem bo ut3 wlasnie taka gra jest, tylko chce sobie pograc nawet na kwadratach i zeby sie nic nie jeba** proste i z tym jest problem wlasnie :D
Pl@aski :
A poza tym najnowszy patch ma rozwiązywać wiele problemów z interfejsem, więc nie przekreślaj gry tylko dlatego że menusy szawankują... ;)
znowu masz racje :D poczekam,odczekam na patcha/poprawki, az scena rozrosnie bo w koncu krotko nasz ut3 jest na swietle dziennym i sie juz calkiem przesiade na niego :P
a tu z innej beczki tak dla przypomnienia jak komus chce sie kliknac xD
stary jary UT :D
>part1: Introduction of players.
>part2: Frags, flagruns and saves!
>part3: Funny outtakes, LAN Party shots and credits.
>To get a full, High Quality version (700MB) visit:
pozdr00 czarnuchy :P
Garbol [ Generaďż˝ ]
What about the future of Unreal Tournament? Can you get many more games out of the arena-based formula?
It's too early to tell. We're concentrating on UT3, and we still have some more stuff on the way for that.
Downloads?
Yes.
Can you tell us what we can expect?
Not yet.
Więcej tuta:
SEW [ O/C addicted ]
1stCav - Multigaming Clan szuka graczy ut3 .
Oferujemy wlasny server, gre na poziomie, udzial w najwazniejszych rozgrywkach miedzyklanowych, regularne treningi i duzo dobrej zabawy oraz mozliwosc pracy w zgranym zespole.
Jezeli masz watpliwosci zajrzyj na nasza strone. Okres gdy jestes rekrutem nic Cie nie kosztuje ,a pozwala poznac Nas i pograc z Nami oraz nabrac doswiadczenia. Potem przychodzi czas na decyzje co zamiezasz zrobic.
Nie oszukuj sie i tak wiemy ze chcesz do Nas wstapic.
Wiec wchodz na , wypelnij formularz zgloszeniowy i czekaj na odpowiedz.
P.S.: Jezeli masz ponizej 18 lat zglos sie do mnie. Jezeli bedziesz graczem obiecujacym lub na wysokim poziomie bedzie mozna zalatwic obejscie zasady co do wieku.
Garbol [ Generaďż˝ ]
Najlepiej zapowiadający się MOD do UT3:
Pl@ski [ porobiCie ]
Patch 1.2 w wersji Beta jest już dostępny!
Download:
Pojawiła się nowa wersja CustomUT, jednocześnie projekt zmienił nazwę - teraz nazywa się...
UTcomp3 1b - czyli nowa wersja CustomUT - Absolutny Must-Have! Pozwala na warm-up, ułatwia głosowanie, dodaje hitsounds'y i ujednolicone skiny. Umożliwia stworzenie własnego celownika i aktywowanie auto screenshotów (automatycznie robie screeny z wynikami meczu). Menu aktywujemy klawiszem F5.
Zmiany w najnowszej wersji:
- Added "Deaths" column in TDM scoreboard.
- Added ut2k4 crosshairs in crosshairs factory.
- Added fine crosshair scaling.
Screeny:
Download:
Grucha [ EXTREME LIFESTYLE CLOTH. ]
SEW---> pozwoliłem sobie wysłać aplikację zgłoszeniową :) Nastał koniec świata. Wyznawca Quake'a gra w UT :)
SEW [ O/C addicted ]
Grucha - spoko :) Znam juz paru takich :)
Najpierw na stronce a potem na forum i jestes u Nas rekrucie :)
Gdyby jakies problemy byly to zglos sie do mnie na gg.
Pl@ski [ porobiCie ]
Pojawił się patch 1.2 do UT3.
Download:
Changelog:
Gameplay:
- Increased UTGame MaxPlayersAllowed to 64.
- Fixed leviathan turret instant refire exploit.
- Fixed errant lock on warnings when no longer in vehicle.
- Fixed first person weapons in demo playback.
- Fixed translocator telefrag victim message.
- Fixed encouragement sounds not being randomly picked by bots.
- Implemented viewobjective spectating system for Warfare.
- Fixed berserk held by driver applying to all vehicle turrets.
- Only force low gore on German versions that were low gore only before being patched.
- Fix for unnecessary content staying in memory on seamless travel.
- Fixed shaped charge node exploit.
- Fixed the Scavenger exploit.
User Interface:
- Clicking on the settings tab goes to directly to the full settings menu.
- Added VOIP speaker portraits to HUD.
- Fixed character portraits sometimes not showing up on HUD or not staying up long enough.
- The Host server menus will no longer disable internet options if CheckNatTypeDisplayError returns true. It's just a warning now.
- Fixed the CD key always prompting when the user has no network card
- Added support for commandline log in -login=xxx -password=xxx. This also allows Gamespy comrade and other external applications to be used to launch network clients.
- Added UI option to hide objective paths (the white arrows).
- Added UI option to enable joystick support.
- Added JOIN to midgame menu when spectating.
- Added cancel button to "logging in" message box.
- Added support for auto-updating UI with new options.
- Improved language support for French, Spanish, Italian, and German.
- Joystick key bindings in UI display properly.
- Added game and UI support for customizing crosshair scaling.
- Added "Add Favorite" button to Server Browser server list tab.
- Fixed favorites Tab Page server details not updating.
- Improvements to voice menu. Added "status" section.
- Leave "Disconnect" and "Exit Game" on the mid game menu when seamlessly travelling so that players have a way to abort lengthy downloads
- Show "Change Team" button before the match has started.
- Added support for localized "single score needed" string.
- Tweaked some HUD message font sizes.
- Favorites/History lists list servers that are currently offline.
- Favorites/History lists don't stop working as the number of servers in them crosses max threshold for GS query.
- Fix for end of round scoreboard displaying extra "Player" bots.
- Fixed leviathan deploy icon positioning.
Networking:
- Added support for autodownloading packages while in gameplay or while travelling.
- Auto team re-balancing before map transition if bPlayersBalanceTeams is set.
- Fixed dedicated server memory leaks.
- Force client state synchronization when in spectating state. Fixes sporadic issues with players not being able to join games.
- Fixed sounds not being heard correctly by clients if the sound location is the Actor's location and the Actor is not relevant to that client.
- Fixed spectators being unable to move after a level transition.
- Fixed track turrets being in the wrong position on clients in some cases after being destroyed.
- ConnectionTimeout and InitialConnectTimeOut now both 60.0. Addresses both clients failing connection because they take too long to load a level, and initial connections staying open too long.
- Fixed HTTP download compression.
- Fixed a bug where download during seamless travel would break because the downloader was keeping a pointer into the package map's list, which is unsafe while the game is in progress because that list could have more items added to it (and thus the memory rearranged) at any time
- Fixed a bug where in rare cases packages would get downloaded twice.
- Fixed spectators able to enter as extra players in Duel.
- Fixed issue where CTF, vCTF, and WAR maps are listed in the server browers when searching for a DM game when server changed gametypes.
- Fixed bots not replicating their view pitch, so their animation looks better in net games.
- Strip OwningPlayerName= from the URL, as this is determined elsewhere and was breaking dedicated internet servers launched from the UI.
- Fixed package downloading not moving on to the next download method if it successfully downloads the file, but that file is not the version that the server is requesting.
- Fixed client crash if the user disconnects while downloading a file during a seamless travel.
Server administration:
- TCPLink and Webadmin functionality implemented.
- Banning is now based on CD key hash, so players can’t circumvent bans by creating a new profile.
- Fixed being unable to kickban players with | in their names.
- Added versioning information to the game settings
- Dedicated servers don't require DirectX shader model 2.0
- Fixed AdminForceTextMute and AdminForceTextUnmute.
- Restored the compress and decompress commandlets.
- Fixed AdminCmdOk() function not working properly if you were the listen server.
- Banned IDs readability improved.
- Added MaxClientTravelTime config option to GameInfo. If set, clients are kicked if they take longer than this many seconds to travel between maps.
Mod support:
- Added ScriptedTexture, a type of render to texture that gives Canvas access to script/C++ for rendering custom overlays.
- Added a version of DrawTile() to Canvas that takes a Texture instead of Texture2D so render to texture stuff like ScriptedTextures can more easily be used.
- Added Timestamp function to UObject, returns a string in the format YYYY/MM/DD - HH:MM:SS
- Weapons now take roll from player viewrotation.
- Fixed custom character DLC not applying until the next time the game is run because the default object was not updated after combining the .ini files.
- Added a ModFamilies array to UTCustomChar_Data to allow mod authors to add families to the list.
- Fixed Change Node Status Kismet action not working on fully constructed powernodes.
- Merged ageia particle fixes.
Map specific:
- Fixed DM-Deck get out of world exploit
- Fixed DM-Gateway portals sometimes sending you back to your starting point.
- Fixed CTF-Coret collision exploit.
- Fixed kismet spawned key vehicles not showing on host minimap. Fixes tank showing on host minimap in VCTF-Kargo.
AI improvements:
- New orb carrier strategy AI.
- Improved bot hoverboard use.
- Reduced bot orb spawner camping.
- Fixed bots stuck on orb spawner unable to grab flag.
- Low skill bots use artillery properly.
- Tweaked shooting at nodes vs shooting at enemies.
- No human bonus to threat value.
- Improved threat picking AI, taking into account effectiveness of bot's weapon.
- Tweaked bot AI for link gun, flak cannon, redeemer, and AVRiL.
- Bots tend to stay on same enemy more, and focus on key vehicles more.
- Tweaked campaign auto skill adjust.
- Possible safe fix for bot navigation issues with staticmeshcollections on console. Also a performance improvement on PC and console.
- Tweaked rules for whether to attack node or enemy first.
- Improved bot AI for defending nodes with an orb.
- Fixed pathing issues that were causing bots to get stuck in some places. When a move fails, force a route refresh. Add cost to reachspecs when bot fails repeatedly.
- Improved AI code for adjusting around obstacles. If adjust left and right fail, try moving to center of reachspec.
- If previous move failed, don't allow "advanced tactics" (serpentine, etc.) for next move.
- Added FailedMoveTarget and MoveFailureCount to controller to track movement failures.
- Added bForceNoDetours to UTBot. Don't allow detours when bot is approaching a neutral node (more important to touch node first).
- Fixed bots thinking they've reach the orb spawner without quite getting there and touching the orb.
- Fixed cases where bots could get stuck failing to translocate over and over - bots know to give up now.
- Adjusted bot reaction time to seeing new enemies.
- Improved bot AI for dealing with lifts and hoverboards.
- Bots taunt after winning a match.
- Bots now can be fooled by feign death.
- Sandstorm has more impact on bots being able to acquire/aim at enemies.
Pl@ski [ porobiCie ]
4 miesiące od premiery UT3, zainteresaowanie grą na GOLu praktycznie zerowe. Mam dość pisania sam ze sobą, dlatego też ogłaszam upadek wątku, po cichu licząc na to, że kiedyś ożyje ponownie... :)
Chciałbym jeszcze podziękować wszystkim, z którymi miałem okazję grać, w szczególności zaś Sew'owi za zagarnięcie mnie do [1stCav]. :)
Na koniec jeszcze zapraszam wszystkich na testowy public server [1stCav]:
Ilość slotów: 10
Tryb gry: TDM
Map Voting: Tak
Custom Mapy: Tak
[1stCav] Multigaming [PL] [Public]
IP : 217.163.26.146:7777
beziko [ Senator ]
Lista graczy:
nick na GOLu | nick w grze
Pl@ski | FlaT[PL]
Tomcio_666 | Tomcio666
Devil_son | Devil_son
Kolczes | Kolcz
Axl2000 | axl2000
Dym14 | Dym71
Tulus Tul | Tul
M@rine | M@rine
marszym | marszym
Garbol | Garbol
SEW | Sew.
DJ Pinata | [cm!]djpinata
beziko l bezikoPL
Ej nie wie ktoś gdzie można ściągnąć spolszczenie ??
Pl@ski [ porobiCie ]
beziko -> Nie umiesz czytać?! Wątek jest zamknięty.
I po jaką cholerę wpisujesz się na listę graczy skoro masz pirata?!
beziko [ Senator ]
a skąd wiesz że mam pirata ?? Mam oryginałkę z niemiec !!
Pl@ski [ porobiCie ]
OK, no to sprawa jest prosta: odezwij się do mnie na GG/Xfire (w profilu) - ustawimy się na duela.
Zagrasz ze mną - dam Ci namiary na spolszczenie. Co ty na to?
SEW [ O/C addicted ]
a, up'ne temacik ;]
Barthez x [ ___ The CAR Driver ___ ]
Może mi ktoś powiedzieć tylko ile map jest w UT3? :)
Pl@ski [ porobiCie ]
Barthez x ->
Deathmatch - 14
Capture The Flag - 6
Vehicle Capture The Flag - 6
Warfare - 14
Razem: 40
Nie liczę map z Bonus Packa, CBP i wszelkich customowych... :)
Podejmuję próbę reaktywowania wątku, może teraz będzie większe zainteresowanie grą wśród GOLowiczów - od premiery trochę czasu minęło, sama gra potaniała...
No ale przejdźmy do konkretów - ktoś chętny na duela? :->
yestri [ Konsul ]
chciałbym sobie sprawić tą grę i do wyboru mam jescze grida.
czy warto wydać kasę na UT3? grałem w demko i powiem że wciąga nawet na single ...
Pl@ski [ porobiCie ]
yestri -> Jak lubisz dynamiczne, oldschoolowe FPSy to możesz śmiało kupować UT3 w ciemno. Gwarantuję, że będziesz wniebowzięty. :)
sew_server [ Chor��y ]
a ja kozystajac z tego ze wrocilem po dwoch miechach pozwole sobie upn'ac temacik i zaprosic ludzi do gry.
Jezeli ktos chetny to pisac na xfire lub gg - zawsze odpowiem i chetnie zagram ;]
.Jacek 99. [ Senator ]
Mam ochote na jakies FPP online.
UT3 jest niedrogi, ale grtajac w demko zobaczylem ze nie ma zadnych serwerow (do dema UT 2003/4 jest ciagle sporo).
Na stronkach o UT3 pustka w modach i mapach.
Czy spolecznosc tej gry istnieje?
W UT2004 swietnie sie gra. Teraz pozyczylem ja i mysle nad UT3/HL2/??. czy warto pakowac sie w UT3?
Pl@ski [ porobiCie ]
.Jacek99 -> Daj spokój, pewnie że warto! Serwerów demo nie ma, bo wszyscy mają Fulla! :)
Map do UT3 sam mam około 100, a mój kumpel ponad 200, a to nie wszystkie. A trzeba zaznaczyć, że mamy tylko mapy do DM/TDM/Duel!
Społeczność jest całkiem spora. Tylko nie tutaj... :]
Ludzi szukaj tutaj: i tu:
A ilość map możesz sprawdzić tutaj:
Aktualnie możesz z tej strony ściągnąć 315 map do UT3. A przecież na tej stronie nie ma wszystkich! :]
sebekg [ Senator ]
ok, rozumiem ze mozemy sie dodac do przyjaciol???
Pl@ski | FlaT[PL]
Tomcio_666 | Tomcio666
Devil_son | Devil_son
Kolczes | Kolcz
Axl2000 | axl2000
Dym14 | Dym71
Tulus Tul | Tul
M@rine | M@rine
marszym | marszym
Garbol | Garbol
SEW | Sew.
DJ Pinata | [cm!]djpinata
beziko l bezikoPL
sebekg l sebekg
heri peter [ S1braS ]
Od nie dawna gram UT III i czy byłby ktoś chętny do gry??
Blizzman [ Pretorianin ]
Pl@ski | FlaT[PL]
Tomcio_666 | Tomcio666
Devil_son | Devil_son
Kolczes | Kolcz
Axl2000 | axl2000
Dym14 | Dym71
Tulus Tul | Tul
M@rine | M@rine
marszym | marszym
Garbol | Garbol
SEW | Sew.
DJ Pinata | [cm!]djpinata
beziko l bezikoPL
sebekg l sebekg
blizzman | bartezik
Ktoś chętny na grę?
PS. Flat, grałem z tobą. Zajebiście grasz :P
Pl@ski [ porobiCie ]
Blizzman -> Grałeś? Naprawdę? Kiedy, gdzie, jak? :P
A co do bycia chętnym: Ja na duela zawsze. :] Namiary do mnie są ogólnie dostępne, pisać na GG/Xfire czy coś, zawsze można zagrać, w razie potrzeby mam dostęp do solidnego serwera pewnego klanu (takie tam lamki grają, w 2v1 nie mają ze mną szans, ale udaję że ich lubię, żeby móc na ich serwerze za free grać ;). :)
SEW [ O/C addicted ]
Blizzman, sebekg, heri peter --> chcecie pograc? Juz nieraz podawalem tu kontakt do mnie. Chetny do gry jestem kazdego dnia (niefart bo 10 i 11 XI mnie nie bedzie, ale tak to zawsze), wiec piszcie, kontaktujcie sie i napewno pogramy ;]
Pl@ski--> ticz mi master ;]
b1o [ Chor��y ]
Liga UT99 & UT3
Pl@ski [ porobiCie ]
Sew -> Liczyłem na nieco mniej subtelną, odważniejszą ripostę... Zawiodłem się okrutnie... ;)
SEW [ O/C addicted ]
Pl@ski --> moja wina ;/ Postaram sie to teraz nadrobic, powiedzmy ze tamtej niebylo ;]
Dzieki Flat ze kozystasz z naszego srv, to dla Nas zaszczyt moc widziec Cie u Nas i grac naprzeciw Ciebie. Kiedy dorosne, chcialbym Cie dotknac ;]
b1o --> uel mam nadzieje w ut3 wkoncu ruszy, bo widze ze (...), o nieaktualne ;] Wlasnie widze ze news jest w spraiwe ut3 (2/2 za tydzien, 1/1 "niedlugo) ;]
Polecam jeszcze "polska lige Has'a". Podobno ma grac dosc duzo osob,lwia czesc z publicow i inni casuale. Mysle ze warto sie zapisac, bo bedzie dobra zabawa od jutra, znaczy sie dzisiejszego wieczora maja sie zaczac zapisy, wszystkich serdecznie zapraszam.
Pl@ski [ porobiCie ]
Sew -> No, nieco lepiej, zreflektowałeś się w moich oczach, kto wie, może z tej okazji dostąpisz zaszczytu zagrania ze mną duela kiedyś?
Blizzman [ Pretorianin ]
Flat, cholera, zapomniałem na którym serwie graliśmy, ale pamiętam że cały czas mnie rozpieprzałeś... Kurde, naprawdę świetnie grasz! Jeśli mnie pamięć nie myli była to chyba mapka Suspense... albo Gateway... kurde, że też mam tak słabą pamięć...
Co do gry, to ja chętny oczywiście jestem ;) Tylko że jeszcze aż takim doświadczonym graczem nie jestem... Tzn. jak trenuje z botami to na poziomie "Doświadczony", czy to źle? No i najlepiej radzę sobie w trybie pojazdów Capture the Flag, ale obojętne mi, w jakim trybie będzie rozgrywać się gra :)
Pl@ski [ porobiCie ]
Blizzman -> Nie pieprz się z botami bo się grać nigdy nie nauczysz - graj z ludźmi w DM/TDM czy co Ci tam najbardziej odpowiada, jednak najlepszym trybem do nauki jest chyba Duel. :) I nie przejmuj się tym, że srogo dostajesz w dupę, inaczej się grać nie nauczysz. ;)
Jakbyś byłchętny na duela dziś ok. 18:00-20:00 to wal na GG/Xfire. :)
Blizzman [ Pretorianin ]
Spoko, no to jesteśmy umówieni. Podałbyś swoje GG?
Pl@ski [ porobiCie ]
Masz w profilu - 4343480.
Nie wiem dlaczego zadałeś mi pytanie o UT3 w tym: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8347966&N=1 wątku, ale podejrzewam, że po prostu się pomyliłeś... ;)
Odpowiadam więc: z botami to ja całe wieki nie grałem więc nie mam pojęcia. I wcale nie jestem taki dobry jak Ci się wydaje... ;)
Blizzman [ Pretorianin ]
gramy?
Pl@ski [ porobiCie ]
Tak strasznie grać chcesz, a na GG to się już nie odezwiesz... ;)
Blizzman [ Pretorianin ]
Kurde szkoda że z tego nic nie wyszło, no, trudno się mówi... Hm, tak BTW. to co to jest ten FOV do ustawienia w zaawansowanych opcjach graficznych?
SEW [ O/C addicted ]
Blizzman --> zmiana szerokosci kata widzenia. Sandard to 90 (czyli tak jak u czlowieka), mozna max grac z 100 lub z 80.
Odezwij sie do mnie na gg (jest w profilu) to pogramy, obojetnie kiedy, jednak przed tym sciagnij i zainstaluj to :
I wcale nie jestem taki dobry jak Ci się wydaje... ;)
nie badz taki skromny stary ;]
Blizzman [ Pretorianin ]
Mam tego mutatora, jakbyś chciał grać to jestem do usług.
'ekto [ Pretorianin ]
Zastanawiałem się nad jakimś dobrym multiplayerem i padło na Unreala III. Powiem szczerze, że nie ogarniam tego chaosu. Jakoś bardziej lubiłem UT2004. Zapewne kwestia przyzwyczajenia się :) Tak czy siak będzie duuużo pew pew. Gdyby ktoś chciał się ustawiać to jestem chętny.
Pl@ski [ porobiCie ]
New part: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8816833&N=1