GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Unreal Tournament III | Część 2

07.12.2007
14:52
[1]

[email protected] [ porobiCie ]

Unreal Tournament III | Część 2

Witamy w wątku poświęconym najnowszej odsłonie gry z serii Unreal Tournament.


Opis gry:

Unreal Tournament 3 to kolejna odsłona popularnej serii pierwszoosobowych strzelanin firmy Epic Games. Mimo tego, gra nie jest bezpośrednią kontynuacją wcześniejszych produktów, ale programem nowej generacji, korzystającym z dobrodziejstw potężnego silnika trójwymiarowego jakim jest Unreal Engine 3.

Od początku głównym założeniem przyświecającym twórcom Unreal Tournament 3 było stworzenie zupełnie nowej gry, a nie wyposażenie wysłużonej koncepcji w lepszą oprawę audiowizualną. Nie oznacza to oczywiście, że nie znajdziemy w tym produkcie rzeczy charakterystycznych dla poprzednich odsłon serii. Programiści zadbali o powrót wielu znanych wcześniej akcji, jak np. możliwość wykonywania specjalnych skoków zwanych „double jump”, jak również klasycznych i doskonale znanych map, jak np. Deck17.

Jak na produkt przeznaczony do rozgrywki wieloosobowej przystało, w Unreal Tournament 3 znajdziemy wiele ciekawych trybów zmagań: Onslaught, Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag oraz Conquest, ten ostatni zrealizowany w zupełnie nowej formie. Autorzy zlikwidowali natomiast zabawę w trybach Assault, Bombing Run i Domination. Aby jeszcze lepiej oddać ducha wzajemnej anihilacji graczy z całego świata, wprowadzono globalny system rankingowy, który pozwoli klanom na porównywanie osiąganych wyników. Nowi gracze również nie będą mieli powodów do obaw. Unreal Tournament 3 został tak zaprojektowany, aby wprowadzić „świeżych” uczestników bitew bez zbędnego stresu. Dzięki jasnym i przejrzystym statystykom, użytkownicy będą mogli dobierać konkurentów o podobnych umiejętnościach i nie ryzykować dotkliwej porażki z rąk weteranów. Jeśli ktoś ma ochotę na trening, zawsze może skorzystać z trybu rozgrywki dla jednego gracza, który odbywa się w towarzystwie tzw. „botów”. Uczestnicy bitwy prowadzeni przez komputer dysponują teraz o wiele większą inteligencją i znakomicie zastępują „żywych” partnerów w rozgrywce.

W grze pojawia się dziewięć znanych z Unreal Tournament 2004 pojazdów i tyleż samo nowych. Jeśli chodzi o środki zagłady, zaimplementowano m.in. Rocket Launcher, Flak Cannon, Redeemer, Link Gun, Shock Rifle, AVRiL, Sniper Rifle, Dual Enforcers, Stinger (z pierwszej odsłony Unreal oraz Unreal Championship 2, który zastąpi Miniguna) oraz wielofunkcyjny Canister Gun.

Oprawa graficzna Unreal Tournament 3 zapiera dech w piersiach, a jest to zasługą wspomnianego na początku silnika Unreal Engine 3. Oczywiście, „napęd” korzysta z dobrodziejstw wszystkich popularnych efektów wizualnych, wprowadzając zupełnie nowy wymiar do całej serii gier spod znaku Unreal.




Wymagana systemowe:

Minimalne:

* System operacyjny: Windows XP SP2 lub Windows Vista;
* Procesor: 2 GHz (single core);
* RAM: 512 MB;
* Karta graficzna: NVIDIA GeForce 6200 lub ATI Radeon 9600;
* Miejsce na dysku twardym: 8 GB.



Rekomendowane:

1. System operacyjny: Windows XP SP2 lub Windows Vista;
2. Procesor: 2,4 GHz (dual core);
3. RAM: 1 GB;
4. Karta graficzna: NVIDIA GeForce 7800GTX lub ATI Radeon X1300;
5. Miejsce na dysku twardym: 8 GB.


Data Premiery:
Świat: 12 listopada 2007
Polska: 07 grudnia 2007
Cena: 129,90 PLN

DEMO [741MB]:

https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=17629


PATCH 1.1

https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=18326




Linki:

https://www.gry-online.pl/s016.asp?id=4921 [GOL - Encyklopedia]
https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=3568 [GOL - Screeny]
https://www.gry-online.pl/gol_video_gra.asp?ID=4921 [GOL - Video]
https://www.gry-online.pl/S021_gra.asp?ID=4921 [GOL - Zapowiedź]

[Oficjalna strona gry]
[Największy polski fansite]
[Kolejny świetny fansite, dużo tekstów, obszerny download]
[Niemiecka strona ze świetnym działem download, na szczęście ten jest po angielsku]
[Tutaj możesz sprawdzić swój sprzęt pod kątem UT III]


Lista graczy:

nick na GOLu | nick w grze

[email protected] | FlaT[PL]
Tomcio_666 | Tomcio666
Devil_son | Devil_son
Kolczes | Kolcz
Axl2000 | axl2000
Dym14 | Dym71
Tulus Tul | Tul
[email protected] | [email protected]
marszym | marszym
Garbol | Garbol
SEW | Sew.
DJ Pinata | [cm!]djpinata
sebekg l sebekg
blizzman | bartezik


Zapraszam do gry!


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
07.12.2007
14:58
[2]

[email protected] [ porobiCie ]

Up porządkowy.


Dochodzą mnie plotki, że pomimo tego że dziś premiera to UT III w sklepach (także w Empikach i MM) nie znajdziecie! Ktoś może to potwierdzić?
Moje pre-orderowe zamówienie na gr*m.pl nadal nie zostało wysłane... :/

Czyżby CDP zorganizował nam premierę gry bez jej dostarczenia nawet do największych sieci handlowych i wysłania pre-orderów do ludzi którzy takowe zamówili?

07.12.2007
15:05
smile
[3]

Trapez [ Petrolhead ]

Ja w MM 5.12 chciałem dodatek do supcoma nabyć (premiera była tego dnia) a po grze ani śladu.
Jeśli dziś to samo będzie z UT to zacznę strzelać. Grrrr

07.12.2007
15:30
smile
[4]

eJay [ Gladiator ]

O, Trapez ty żyjesz:) Fajnie widzieć starą gwardię.

07.12.2007
15:32
smile
[5]

Trapez [ Petrolhead ]

eJay --> no żyję żyję :) nawet w poprzednim wątku napisałem coś o "starej gwardii" bo SEW widzę też obecny :). Dalej będziesz pykał jako faraon ze złotym czerepem? ;))

07.12.2007
15:34
smile
[6]

eJay [ Gladiator ]

Hehe jeszcze sie zastanawiam nad zakupem. Bede miał pełniaka, gdyz piszę recenzję dla GOLa. Jezeli gra mi sie spodoba, pewnie zakupie gdzies w okolicy swiat swoją kopię. A jako faraon? Nie wiem, jak bedzie taki skin do wyboru to bardzo chetnie:>

07.12.2007
15:34
smile
[7]

Volk [ Legend ]

Hoho, ostatnio Trapeza widzialem w golowej lidze NFS Porsche.

07.12.2007
15:42
smile
[8]

Trapez [ Petrolhead ]

eJay --> mam gdzieś ten film jak nim hasałeś (w sensie faraonem) w takt muzyki z Matrixa, mogę podesłać jeśli reflektujesz :) a w ProStreeta tniesz? Bo pamiętam że w undergroundy łupałeś ;)

Volk --> nie wydaje mie się, nie grałem w to od jakichś 7 latek :P

07.12.2007
15:43
smile
[9]

eJay [ Gladiator ]

Trapez--->Zarzuc gdzies na Rapida:) Chetnie obejrze. W NFS'a nie gram już. Do U2 zamkneli serwery (bastards! :)), reszta jest taka miałka, że z serii zrezygnowałem. Nie ten styl.

07.12.2007
15:59
[10]

Yos_sarian [ Washington Irving ]

ciesze sie ze sie cieszycie ale czy ktos widzial towar na polce? 5 jest nieaktualny, bylo przeniesienie na 7.12. w innym watku ktos pisal ze w MM mu powiedziano ze kolejny obsow jest na 11.12. na [ link zabroniony przez regulamin forum ] wisi natomiast jak wol ze jest od dzis dostepny. ???

07.12.2007
16:33
smile
[11]

Szyszkłak [ Phoenix ]

No na stronie dystrybutora niby premiera dzis - ale nadal preorder i wysylka 10.12 ehh trza poczekac do poniedzialku:/

07.12.2007
17:10
smile
[12]

[email protected] [ porobiCie ]

Wczorajszy news: https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=38377

I news sprzed kilki chwil:

CD Projekt z żalem informuje, że z przyczyn niezależnych od dystrybutora, gra Unreal Tournament 3 pojawi się w sklepach z 2 lub 3-dniowym opóźnieniem.

W związku z licznymi zamówieniami towarów przedświątecznych, firmy logistyczno spedycyjne nie nadążają z dostawą asortymentu do sklepów. Unreal Tournament 3 będzie pojawiał się sukcesywnie w sprzedaży od niedzieli 9 grudnia do wtorku 12 grudnia, w zależności od regionu. Za powstałe opóźnienia CD Projekt przeprasza.



Jaaaasne... A co z pre-orderami? Dlaczego nadal nie wysłane?

07.12.2007
20:10
smile
[13]

Trapez [ Petrolhead ]

No niestety. W MM ani śladu, podobnie jak dodatku do SUPCOMA. Ktoś tu dał ciała na całej linii. Wielkie mi zaskoczenie że przed świętami trucki latają po całej Polsce jak dzikie. Logistyk w CDP powinien polecieć ze stołka.

07.12.2007
23:44
smile
[14]

Szyszkłak [ Phoenix ]

Jak zawsze z nie ich winy :D

Nwn 2 wysylka opozniona - nie z ich winy
Pad serwera przy starcie preorder wiedzmina - nie z ich winy
opoznienia w dostawach wiedzmina - nie z ich winy
opozniona wysylka ut3 - nie z ich winy :D

miast odbudowywac swoje zaufanie, pograzaja sie jeszcze bardziej...

08.12.2007
01:28
smile
[15]

SEW [ O/C addicted ]

siema siema Trapez :)
Wreszice widze Cie na forum od momentu jak skonczylismy razem w ut2k4 pykac ;/ Kawal czasu ;/ Mam nadzieje ze teraz znowu sobie pogramy :):):) Szukam ekipy na poziomie do gry i licze na Was chlopaki (eJay, Trapez). Zagadam jeszcze do Hopkinza i Mentorka12 :) Pamietacie ich?> Kto jeszcze z Nami gral? ;] Nigdy nie zapomne tej sesji zdjeciowej (chyba na torlanie na wierzy z i na Mancie ) Pamietacie jak robilismy jazde w dwie osoby na mancie - przelomowe odkrycie :) Pozdro dla Hopkinza bo z Nim najczesniej koimbinowalem :)

10.12.2007
10:44
smile
[16]

Szyszkłak [ Phoenix ]

10 za pasem a UT3 jak w pre order tak w preorder... ehh

10.12.2007
11:30
smile
[17]

[email protected] [ porobiCie ]

Taaa... przynajmniej jest jakiś postęp - konkretna data wysyłki podana... :P ----->


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
10.12.2007
12:10
[18]

Trapez [ Petrolhead ]

SEW -->Hopkinza szczerze mówiąc nie pamiętam z UT, mentorka pamiętam (teraz to on będzie miał już z 15 lat! ;)) Jeszcze Amarok z nami pykał.
Na mancie to myśmy w trójkę zasuwali, kierowca + 2 na wirnikach, to było szalone XD,
W sumie w UT2k4 manta to mój ulubiony pojazd był. No może prócz leviathana :) Tam na którejś mapie było tak że obydwie strony miały po jednym w bazie i mi sie udało zakosić egzemplarz konkurencji (popularną w Polsce metodą "na koło"). Mieliśmy dwa. Nie muszę chyba mówić jaki był wynik bitwy :)
A z tą premierą to już jest lekkie przegięcie. Może na nowy rok wypuszczą :-[

10.12.2007
16:33
smile
[19]

Trapez [ Petrolhead ]

Sobie zadzwoniłem przed chwilą do CDP i "MOŻE" dziś będą mieli dostawę na magazyn O_o

10.12.2007
16:34
smile
[20]

eJay [ Gladiator ]

Już nic:)

10.12.2007
18:52
[21]

Yog-Sothoth [ Generaďż˝ ]

Od piatku :) -->


Unreal Tournament III | Część 2 - Yog-Sothoth
10.12.2007
19:20
smile
[22]

SEW [ O/C addicted ]

taki stan od okolo 11:00
czym oni to pakuja? Stopami?


Unreal Tournament III | Część 2 - SEW
11.12.2007
14:08
smile
[23]

Trapez [ Petrolhead ]

SEW - > ja też sobie zamowilem w CDP i od wczoraj od 18 mam to samo, czyli pakowanie. Jak nie umieją sami to niech zatrudnią świstaka, on dobrze zawija :/

11.12.2007
14:51
smile
[24]

[email protected] [ porobiCie ]

Moje zamówienie jest już w drodze... :)


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
11.12.2007
15:44
[25]

Yos_sarian [ Washington Irving ]

warszawa empik promenada ostrobramska 119 zeta, torba i tshirt gratis. nieslychane. w koncu.

11.12.2007
16:01
smile
[26]

SEW [ O/C addicted ]

he he od godziny 12 (cos kolo) mam juz UT3 PL edycja kolekcjonerska. Wszystko zajebiste (dodatki) ale ten brelok troche mnie zawiodl szczerze powiedziawszy.
Co do polonizacji, to dlaczego? DLaczego?Dlaczego spolonizowano nazwy map :/ :/

11.12.2007
16:02
smile
[27]

HopkinZ [ Legend ]

Sew, Trapez, eJay? No to gra zamówiona :-).

11.12.2007
16:04
smile
[28]

Judith [ Legend ]

SEW - a propos, mógłbyś podać nazwę firmy, która to tłumaczyła, bo mi w sklepie nie chcieli pudełka otworzyć :] Powinno być w creditsach :)

11.12.2007
16:11
smile
[29]

SEW [ O/C addicted ]

Judith - zaden problem, daj mi chwile i zaraz CI napisze :)
HopkinZ - wlasnie mialem do Ciebie na gg pisac (masz dalej stary numer? Ostatnio widzialem opis o jakims zjedzie Kozackim o.O )

11.12.2007
17:40
[30]

[email protected] [ porobiCie ]

SEW -> Masz cały czas pod ręką wersję ang.? Może pokombinuj trochę i spróbuj zrobić z polskiej wersji angielską? :)

BTW: Dziś wyszedł patch 1.1 (https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=18326 ), może ktoś, kto grę już posiada potwierdzić, czy z PL wersją będzie działał?

11.12.2007
18:30
smile
[31]

SEW [ O/C addicted ]

okolo 20:00 dam znac czy dziala path :)

Co do wersji ang to "mam" :) Bede dzis kombinowal :)

11.12.2007
21:08
[32]

SEW [ O/C addicted ]

patch dziala bezproblemowo (teraz godzine testowalem :) )
Dostalem niezle manto w duelu do jednego typa. Smutno mi sie zrobilo :(

12.12.2007
13:54
[33]

Trapez [ Petrolhead ]

SEW --> nie martw się to że jesteś cienki w UT to wszyscy wiedzą ;))))))))))))) (no offence)
Też wreszcie mam swój egzemplarz :) Na sieci popykam pewnie dopiero w weekend, poki co sobie w singla pogram :) Pozdr.

12.12.2007
14:28
smile
[34]

SEW [ O/C addicted ]

Trapez - he he, to moze pocwiczymy juz teraz? :) Jak gralismy w ut2k4 to ja na modemie pyklem (56k -LOL) i wtedy sobie z Toba radzilem wiec mysle ze bedzie dobrze ;););)

12.12.2007
16:54
smile
[35]

[email protected] [ porobiCie ]

Melduję się zwarty i gotowy - moja kopia gry już do mnie dotarła.
Gra - zajebista, spolszczenie - tragedia. ------------------->
Ale już nad tym z SEWem pracujemy. :)


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
12.12.2007
16:58
smile
[36]

eJay [ Gladiator ]

U mnie kurier coś zachlał :(

12.12.2007
17:05
smile
[37]

Trapez [ Petrolhead ]

SEW --> radziłeś sobie z uderzaniem z główki moich pocisków XD hiehiehiehie
A co do UT3 to dopiero sie za instalkę wziąłem bo zacząłem od dodatku do SUPCOMA, ale jest nieziemsko ciężki :)

edit:
eJay --> to skocz na pomorską do magazynu DPD (zakładając ze wysyłka od CDP była) i ich zfraguj :)

12.12.2007
18:08
smile
[38]

Judith [ Legend ]

Plaski - jeśli nazwa brzmi Roboto Translations to nie mam więcej pytań i zamawiam wersję ang. :]

12.12.2007
18:28
[39]

SEW [ O/C addicted ]

Trapez to kiedy gramy? :)

12.12.2007
18:37
smile
[40]

SEW [ O/C addicted ]

sorki, na edycje sie nie zalapalem ;/

Jezeli z wersji PL chcemy zrobic ENG to wystarczy wejsc w moje dokumenty-->my games-->unreal torunament 3 --> utgame-->config-->utengine.ini i tam podmieniamy linijke
Language=POL
na
Language=INT

:)

12.12.2007
18:38
smile
[41]

Judith [ Legend ]

No to może jednak nie zamówię wersji ang, dobrze wiedzieć ;)

12.12.2007
18:53
smile
[42]

Trapez [ Petrolhead ]

SEW --> na gadulcu jesteś?

12.12.2007
19:40
smile
[43]

[email protected] [ porobiCie ]

SEW -> Czyli jednak angielski jest w naszej wersji... Nie zakapowałem tego skrótu - INT=International zapewne... :)

Wielkie dzięki! :)
Aaagh, żegnaj polska wersjo językowa! :]


EDIT: Judith -> Wygląda na to że za spolszczenie był odpowiedzialny jakiś team CDP...
Fotka z creditsów w instrukcji -------->


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
12.12.2007
20:14
smile
[44]

eJay [ Gladiator ]

No to instaluje:)

12.12.2007
20:46
smile
[45]

SEW [ O/C addicted ]

Trapez, [email protected] - dzieki za gre :)

12.12.2007
20:49
[46]

HopkinZ [ Legend ]

Ja jednak cancelnąłem zamówienie i wstrzymuję się z zakupem. Sesja tuż po świętach, do tego abonament wowa oplacony na jesio dwa tygodnie w przód :-). No i przed świętami standardowo brakuje pieniędzy na cokolwiek.

Inną razą!

12.12.2007
21:04
smile
[47]

Judith [ Legend ]

SEW - dzięki, te nazwiska też znam, wiem jakie te osoby mają doświadczenie i co popełniły ;)

12.12.2007
21:55
smile
[48]

eJay [ Gladiator ]

Wow! Giera bajer tak powiem... Widoczki kapitalne a i optymalizacja daje rade:) Tylko, ze zwałe miałem niezłą. Musiałem pokombinowac z plikiem ini aby w ogole uruchomic gre...

12.12.2007
22:01
smile
[49]

[email protected] [ porobiCie ]

OK, ponieważ miałem duże problemy ze znalezieniem serwera postanowiłem poszperać trochę i dowiedzieć się jak to z wbijaniem przez IP jest. Oto czego się dowiedziałem:

Aby wbić się poprzez IP musimy otworzyć konsolę (F10) i wpisać "open [IP]". Niestety, konsola nie obsługuje tak trywialnej operacji jak kopiuj-wklej. :/

Ale i na to znalazłem sposób: Pobieramy taki drobny programik:
I odpalamy go (jest on widoczny w tray'u jako "pusta" ikonka). Kopiujemy IP serwera, odpalamy grę, otwieramy konsolę (F10) i wciskamy F12. Programik "wpisuje" wtedy do konsoli "open [zawartość schowka]". Pozostaje nam już tylko wcisnąć Enter aby wbić na serwer. :)

A jako bonus dodam, że aby odblokować wszystkie postacie w grze (łącznie z tymi z EK) należy w konsoli wpisać "unlockallchars". :]

12.12.2007
23:13
smile
[50]

SEW [ O/C addicted ]

gra ktos o 24:00 dzisiaj? :)

13.12.2007
01:26
smile
[51]

[email protected] [ porobiCie ]

Ech, gdyby nie praca pograłoby się dłużej...
Mimo wszystko, dzięki za grę. :)

13.12.2007
20:27
smile
[52]

SEW [ O/C addicted ]

gra ktos? :)

13.12.2007
21:47
smile
[53]

Judith [ Legend ]

Gra, ale ledwo się wyrabiam z botami na average, więc nawet nie próbuję grać w necie :] Dobija mnie szczegółowość grafiki: jest piękna, ale na dłuższą metę strasznie męczy oczy, zwłaszcza komuś, kto wyrósł na pierwszym UTku :P

Edit

Poza tym chciałbym wreszcie odpalić edytor na chwilę :)

14.12.2007
15:26
smile
[54]

eJay [ Gladiator ]

Zarzucie sobie Kampanie i obejrzyjcie intro i pierwsze cutscenki - opad szczeny gwarantowany:)

14.12.2007
15:54
smile
[55]

SEW [ O/C addicted ]

eJay jaki masz dokladnie nick w grze?

14.12.2007
15:56
smile
[56]

eJay [ Gladiator ]

eJay_GOL


:)

14.12.2007
16:01
[57]

Coy2K [ Veteran ]

jak jest z tym UT ? jest kampania single player z jakąś fabułą ? czy podobnie jak w Q3:A single ogranicza sie do grania z botami w mp ?

14.12.2007
16:48
smile
[58]

SEW [ O/C addicted ]

eJay - przyjmij zapro :)
Coy2K - dorobili fabule (troche gralem) ale oczywiscie gra sie dalej na mapach z botami (lub z kumplami bo tez taka mozliwosc jest jak coop do kampani)



Gra ktos dzisiaj?? Moze jakis DM gol'owcow? :)

14.12.2007
18:06
smile
[59]

[email protected] [ porobiCie ]

Coy2K -> Kampania to, tak jak to pisał SEW, zwykłe potyczki z botami we wszystkich trybach z możliwością gry w co-op ze znajomymi (bardzo fajne rozwiązanie) z dopchaną na siłę prymitywną fabułą. Nic specjalnego, należy to traktować raczej jako trening przed multi i wstępne zapoznanie z mapami.

BTW: Bawią mnie wszelkie próby dorobienie jakiejś ideologii, nawet do zwykłego DM w trybie kampanii... :)


Około 20:00 planujemy nieco pofragować z SEWem. Miło byłoby jednak, gdyby było nas więcej... :) Jacyś chętni?

15.12.2007
00:39
smile
[60]

SEW [ O/C addicted ]

kilka screenow z dzisiejszej gry

1. z gry z GOL'owiczami

zreszta niema sie czym chwalic bo po 2h gralem z jakims typem ktory zrobil mnie do zera na tej mapie (robil co chcial praktycznie) :(


Unreal Tournament III | Część 2 - SEW
15.12.2007
00:40
smile
[61]

SEW [ O/C addicted ]

2. VCTF na Suspense - tak dla grzany zrobilem bo az sam sie zdziwilem :)


Unreal Tournament III | Część 2 - SEW
15.12.2007
13:19
smile
[62]

[email protected] [ porobiCie ]

Miałem dziś chwilę, żeby pobawić się mutatorami...
Także tymi ściągniętymi z sieci....

Absolutnym must-have jest Custom UT. Po jego aktywowaniu podczas gry przy pomocy klawisza F5 aktywujemy menu, oferujące masę przydatnych opcji - pozwala ono min. na wyłączenie skinów, włączenie "hitsounds", przeprowadzenie głosowania i skonfigurowanie celownika.

Link do wersji 1.0a:

17.12.2007
20:35
[63]

[email protected] [ porobiCie ]

Heh, Epic czeka jeszcze dużo poprawek...
Dziś gra zaczęła mi się totalne sypać podczas gry w kampanii eJay'a - jak włączyłem deskorolkę to widziałem jedynie takie coś ----->
postacie lewitowały, część broni nie działał, łącznie z tymi z pojazdów...
Dziwna sprawa...


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
20.12.2007
18:04
[64]

DJ Pinata [ Subterranean ]

Dodajcie mnie do listy graczy w tej grze - gram jako [cm!]djpinata

21.12.2007
18:08
smile
[65]

b1o [ Chor��y ]

jezeli na tym forum wogole ktos gra online w UT3 ....
to zostal postawiony dzis nowiutki, swiezutki serwer (jebanej,zlodziejskiej) tpsie
zapraszam na serwer HF !! :D

193.110.122.214:7777:7778 UT3 neostrada tp/Strefa Gier

25.12.2007
00:05
[66]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Właśnie dostałem UT3 pod choinkę :D

Możecie mnie dodać do listy graczy?

25.12.2007
12:12
smile
[67]

[email protected] [ porobiCie ]

Jeśli chcecie zostać dopisani do listy wpisujcie swój nick boldem wg. szablonu: nick na GOLu | nick w grze

25.12.2007
13:09
[68]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Się robi :)

Garbol | Garbol

25.12.2007
13:46
smile
[69]

SEW [ O/C addicted ]

e to moze ja tez sie dodam :)

SEW | Sew.

Panowie cwiczcie, od 3 stycznia znowu wracam do gry to mysle ze cos poswiatecznego/noworocznego razem pogramy :)
Jak tam ten server tepsy? Co tam wogole leci i czy ma ktos namiary na kogos kto tym administruje?

Wesolych, Flakowo-Shockkombowych swiat zycze wszystkim :)

25.12.2007
17:00
smile
[70]

[email protected] [ porobiCie ]

SEW -> Nie ćwicz! Ja myszy do grania nie mam (zajechałem przy COD4 ;), poza tym na święta wyjechałem i nie mam jak grać... Teraz to ja się będę bał z tobą w CTFa grać nawet. :P

25.12.2007
17:43
smile
[71]

SEW [ O/C addicted ]

[email protected]> ja tez nie cwicze , brak dostepu do kompa glownego ;/ Mam nadzieje ze Trapez i eJay tez cos po Swietach pograja z Nami no i reszta zalogi :) Teraz bedzie Wam latwiej bo zrobilem modernizacje sprzetu sterujacego (Razer DeathAdder + Razer Lycosa + QCK) i musze sie przyzwyczaic ;/

25.12.2007
17:51
smile
[72]

[email protected] [ porobiCie ]

DeathAdder? Właśnie planuję zakup tej myszy... :)
Jak się sprawuje? :)
Nad sensem zakupu Lycosy bym polemizował - cholernie droga jak na zwykłą, acz solidną klawiaturę...

25.12.2007
18:08
[73]

Slow Motion [ Konsul ]

SEW - jaki jest DeathAdder? Jest akceleracja czy pixelskipping? Oplaca sie wydawać tyle pieniędzy? Mam w planach kupno właśnie jego albo diamondback 3G, jeszcze się zastanawiam.

25.12.2007
18:40
smile
[74]

SEW [ O/C addicted ]

Roznica miedzy DeathAdder a diamondback to tylko ksztalt. Parametry takie same bo zastosowana ta sama technologia. Jakos nie zauwazylem akceleracji wstecznej ;] Pierwszy raz na niej gralem jak pojedynkowalem sie z eJay'em, [email protected]'m i Trapez'em i musze powiedzeiec ze jestem bardzo zadowolony, ale do ksztaltu i ulozenia trzeba sie przyzwyczaic (jak przy kazdej zmianie gryzonia na inny model)

Co do Lycosy to musialem juz zmienic klawiature (mialem multimedialnego Logitecha bezprzewodowego razem z gryzoniem - sic! na tym gralem wczesniej) ,a ze mialem troche sianka odlozonego to akurat ta klawiatura najbardziej przypadla mi do gustu. Wyonanie samej klawiatury naprawde genialne jak dla mnie. Tak naprawde dopiero teraz zaczalem obcowac z produktami Razer'a na powaznie i jestem naprawde pod wrazeniem wykonania i jakosci.

25.12.2007
20:47
smile
[75]

[email protected] [ porobiCie ]

Sew -> Ale jest tyle ciekawych, solidnych klawiatur od Microsoftu czy też Logitecha w znacznie lepszej cenie.... Lycosa jest po prostu cholernie droga.

A DeathAddera chyba zaraz zamówię... :)

27.12.2007
01:06
[76]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Grzebał juz ktoś z was w edytorze? ja zapuściłem sobie 4 filmiki z basic maping i musze powiedzieć ze to baaaardzo prosty edytor wystarczy mieć czas, cierpliwość i wyobraźnie :)

30.12.2007
21:59
smile
[77]

SEW [ O/C addicted ]

jutro okolo 12:30 bede mial dostep do mojego "macierzystego" kompa :)
Ktos chetny zeby pograc tak z 2 godzinki? :)

30.12.2007
22:07
smile
[78]

Qumen [ Pretorianin ]

UT3 rules!!

30.12.2007
22:41
smile
[79]

[email protected] [ porobiCie ]

Garbol -> Też jeszcze się nie bawiłem edytorem ale widzałem filmiki i rzeczywiście wydaje się prosty i przyjemny w obsłudze... :)

SEW -> Ja raczej odpadam - do sylwestra będę się szykował.. :]

02.01.2008
15:59
smile
[80]

SEW [ O/C addicted ]

Dwie sprawy:
1. bierze ktos udzial ?

2. Ktos chetny an gre okolo 22:00 ? Uprzedzam ze niegralem prawie 3 tygodnie ;/

02.01.2008
16:03
smile
[81]

[email protected] [ porobiCie ]

3 tygodnie? To moja szansa! :->
Mogę zagrać, ale to i tak będzie mega porażka - dalej jadę na jakimś starym gryzoniu zastępczym (zamówiony 26 grudnia DeathAdder NADAL NIE ZOSTAŁ WYSŁANY przez sklep ProLine.pl, czego pojąć nie mogę.. :/)

02.01.2008
17:38
[82]

Garbol [ Generaďż˝ ]

jak mi się uda to może się przyłącze :)

Stinger rulez!

02.01.2008
18:44
smile
[83]

SEW [ O/C addicted ]

stinger to shit i jak niektorzy mowia bron dla lamer'ow ;]
Osobiscie najwieksze problemy mam przeciwko ludziom ktorzy naprzeciw mnie staja z flakiem i jezeli ktos jest naprawde dobry to z rocketem ;/

Najlepsze sa zabawy z Bio - uwielbiam ta bron :) i Shock Rifle'm ale przy comboshock tylko :)

Garbol mam nadzieje ze sie pojawisz :)
Jak cos to pisz na gg albo XFire.
Mam nadzieje ze Trapez albo eJay tez sie przylacza :)

02.01.2008
18:59
[84]

Garbol [ Generaďż˝ ]

SEW - dlatego go używam bo jam nab jest :D

mój xfrajer to: frix87

02.01.2008
19:04
smile
[85]

[email protected] [ porobiCie ]

Wszystko wskazuje na to, że do "normalnego" grania zbyt szybko nie wrócę... :/

Zamówienie będzie zrealizowane w drugim tygodniu stycznia - ok 10.01 - opóźnienie spowodowane inwentaryzacja oraz zmianą siedziby firmy za opóźnianie w realizacji bardzo przepraszamy. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

02.01.2008
19:18
smile
[86]

SEW [ O/C addicted ]

anuluj zamowienie, ja bym tak zrobil od razu. Zamaiwj przez allegro, moge CI jednego typa polecic. Momentalna wysylka. Zamowilem w niedziele, wplacilem kase tak ze w pon juz byla i we wtorek mysz mial juz u siebie :)

Garbol to jak, grasz dzisiaj z Nami? :)

P.S.:ostatnio wole takie czesci zamawiac przez allegro nawet w sklepach ktore tam sie oferuja. Staraja sie z wysylka i wogole bo zalezy im na komentarzach. A tak to mozesz im skoczyc ;/

02.01.2008
19:25
[87]

Garbol [ Generaďż˝ ]

SEW - Wiadomo zagram, co dziwne im dłużej gram tym bardziej lubię te grę :P

nick w grze: Garbol[PL] - ostatnio zmieniłem żeby rodaków rozpoznać :)

[email protected] coś za mało "pro" ten sklep :P

02.01.2008
23:46
smile
[88]

Garbol [ Generaďż˝ ]

NO panowie dzięki wielkie za grę było super :)

02.01.2008
23:49
[89]

halfmaniac [ Dr. Freeman ]

Jakiego trzeba mieć neta, żeby sobie spokojnie bez żadnych pingów, czy nie pingów pograć w UT 3??

02.01.2008
23:53
smile
[90]

[email protected] [ porobiCie ]

halfmaniac -> Trudno powiedzieć, ale kod jest całkiem nieźle zoptymalizowany, ja na 1mb łączu na dobrych serwerach mam pingi w okolicach 50-60.

Dzięki za grę - bardzo wyrównany meczyk był... :)

Wyniki - runda 1 --->


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
02.01.2008
23:54
[91]

[email protected] [ porobiCie ]

Runda 2 --->


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
02.01.2008
23:57
[92]

[email protected] [ porobiCie ]

Runda 3 --->


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
03.01.2008
00:14
[93]

Garbol [ Generaďż˝ ]

what the he?! dlaczego ja was widziałem jako Necris?

A i mam jeszcze jedno pytanie dlaczego w niektórych trybach widze swój ping a w innych nie, wiem ze można to uruchomić tez komendą "stat net". Niby to wprowadzili w patchu ale nie do końca :P

03.01.2008
02:45
smile
[94]

SEW [ O/C addicted ]

Na Decku na ktorym najmniej gralem najlepiej mi poszlo, to chyba swiadczy o tym co sie dzialo :)
Albo chlopcy tak depli ze skillem albo mi yak siadl refleks i celnosc przez swieta i caly ten okres ;/

Zabawa byla przednia i gralo sie naprawde ekstra, za co wielkie dzieki :)

03.01.2008
13:36
[95]

Garbol [ Generaďż˝ ]

A co wy na to żeby któryś dzień zawojowac jeszcze jakieś Warfare , CTF albo VCTF?

Tylkot rzeba by jakiegoś Venta albo TS'a skombinować. :)

03.01.2008
16:49
smile
[96]

[email protected] [ porobiCie ]

Pisałem już SEW'owi o TSie wcześniej. Ze skombinowaniem serwera i kanału na stałe nie powinienem mieć żadnego problemu.
Możemy zagrać z TSem nawet dziś... :)

03.01.2008
17:15
smile
[97]

SEW [ O/C addicted ]

ja dzis bede mogl grac okolo 23:00 najwczesniej. jezeli mnie nie bedzie to zacznijcie bezemnie a ja sie dolacze :)
Mozemy grac co chcecie, tylko ze w Warfare strasznie malo gralem i map za bardzo nieznam.
Co do TS'a /Vent'a to bardzo chetnie ale po "łikendzie" bo micro niema w akademcu teraz ;/

03.01.2008
22:36
[98]

[email protected] [ porobiCie ]

Ja niestety dziś już nie dam rady zagrać...
Jutro z chęcią, tyle że wcześniej by pasowało...
A w sobotę to się zobaczy, jak nigdzie nie wychodzę to mogę nawet o 3:00... :P

03.01.2008
23:40
[99]

Garbol [ Generaďż˝ ]

No mi by pasowało jutro tak 20-21 może nawet wcześniej bo wolne mam.

04.01.2008
12:49
smile
[100]

SEW [ O/C addicted ]

Dzis od 16:00 do 18:00 moge pograc ;]

04.01.2008
15:22
[101]

Garbol [ Generaďż˝ ]

mi to pasuje :)

04.01.2008
15:26
smile
[102]

Matti93 [ Legionista ]

mi też

04.01.2008
17:03
smile
[103]

[email protected] [ porobiCie ]

To co, gramy? :)
Mam zakładać?
A może ktoś inny założy?

Cisza? No to idę za SEWem na jakiegoś publica, jak coś to in-game message mi wysyłać albo na Xfire walić.. :)

04.01.2008
18:26
smile
[104]

SEW [ O/C addicted ]

Ludziki, jak ja mowie ze gram to gram. Dlatego jak chcecie pograc to albo in-game message albo na gg lub xfire do mnie pisac i sie niebac :)

Moj numer gg: 823983
XFire: smutniak
nick w grze: Sew.

08.01.2008
22:43
smile
[105]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Sorry ludzie ale ostatnio grac nie mogę bo mam próbną maturę i muszę wcześniej w kimono uderzać :P

Od jutra już będę mógł normalnie sobie pykać wieczorkami ;)

BTW. Na oficjalnym forum UT3 ktoś zapodał linka do mutatora który odwraca CTF tzn. teraz zamiast zanieść flagę przeciwnika do naszej flagi trzeba zanieść naszą flagę do flagi przeciwnika całkiem fajna koncepcja :)

08.01.2008
23:00
smile
[106]

[email protected] [ porobiCie ]

No po prostu muszę się pochwalić... ;) -->
Szkoda że to tylko jedna runda - w pozostałych zostałem standardowo skopany po tyłku... :P

Garbol -> Nie tylko Ty ostatnio cierpisz na brak czasu... ;)
A co do "odwracania" CTFa... Pomysł trochę dziwny, ale "w praniu" może to się okazać całkiem ciekawe...

W wolnej chwili to obczaję... :)


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
09.01.2008
03:05
smile
[107]

SEW [ O/C addicted ]

[email protected] wiedzialem ze to zamiescisz ;]

Ja tam gram regularnie, ale ostatnio cos duzo (chyba za duzo) w VCTF i w dm/duelach sie opuscilem.

Mam nadzieje ze cos znowu razem zagramy w najblizszym czasie :)

[email protected] gra coraz lepiej, niedlugo mnie przebije ;/

09.01.2008
12:03
smile
[108]

Trane [ Konsul ]

Szkoda ze nie mozna wybierac sobie druzyny ani koloru z jakim chcemy grac. Jesli chodzi o singla, to sto razy bardziej wolalem ut 2003 i 2004. W ut3 kampania dla pojedynczego gracza jest beznadziejna, bo nie ma mozliwosci konfiguracji niczego... Kupa szlamu, jestem zawiedziony ;(

09.01.2008
12:46
[109]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Ależ oczywiście UT3 to gra wyjątkowo nastawiona na SP...

Skoro wiedziałeś jakie były poprzednie części UT to wiedziałeś na co się porywasz kupując UT3. A to że nie ma za wielu opcji to się nie martw od tego są patche Epic się po prostu zapędził.

A kampania dla pojedynczego gracza w UT to zawsze była po prostu walka na arenach z botami

09.01.2008
14:41
smile
[110]

[email protected] [ porobiCie ]

W kampanie to ja gram jak mi łącze przymula (co ostatnio, zdaje się, przestało być problemem jak zadzwoniłem do tepsy i zażądałem zwrotu rachunku informując o posiadanych dokładnych statystykach połączenia, których oczywiście nie miałem i grożąc złożeniem sprawy do sądu. Dziwne - wcześniej mówili o przeciążeniach i że nic się do końca miesiąca nie zmieni, a po reklamacji pufff - problem znika... ;) Partacze i złodzieje w tej tepsie... :/) i to tak od nie chcenia - boty są irytująco skuteczne w Warfare/CTF i wyjątkowo mało ruchliwe, przez co łatwe do trafienia i przez to właśnie nie chce mi się w kampanię bawić.

Wieczorem będę grał, także jak coś to pisać.. :)

09.01.2008
20:37
smile
[111]

[email protected] [ porobiCie ]

Nie chcę tutaj bluźnić, ale z czystej ciekawości obczaiłem właśnie mapkę Q3DM17 od UT3. Tak, to ta słynna mapa z Q3...
I ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu - gra się na niej bardzo fajnie. :)

Link:

09.01.2008
23:38
[112]

Garbol [ Generaďż˝ ]

no mapka fajna ściągnę to może zagramy np. jutro?

10.01.2008
18:13
smile
[113]

SEW [ O/C addicted ]

gramy cos dzisiaj o 21:00 lub 22:00?

10.01.2008
18:34
[114]

[email protected] [ porobiCie ]

SEW -> Ja jak najbardziej. :)
Zabiję pocztę polską - nadal nie dostałem myszki, która została wysłana we wtorek.. :/
A w tej już ślizgacze się wytarły i szoruje mi po podkładce... :P

10.01.2008
20:30
smile
[115]

Trane [ Konsul ]

Gdyby wszystko było tak samo jak w UT2003,2004... ;( Głupi single, a szkoda.

10.01.2008
22:55
[116]

Garbol [ Generaďż˝ ]

To by sie nie nazywało UT3 :P

UT2003 to była porażka swoją drogą przynajmniej jak dla mnie nie udany epizod :)

10.01.2008
23:31
smile
[117]

[email protected] [ porobiCie ]

Noooo... Community widać dobrze się już z nowym edytorem zaprzyjaźniło...
Nowe mapki - masakra! Jutro więcej szczegółów na ten temat... :)

Trane -> Ale o co Tobie chodzi? Gdyby UT 3 był taki jak 2k3/2k4 to bym w niego nie grał, bo mi się nie podobały. :P UT 3 jest tym, czego oczekiwałem od "II generacji Tournamenta"... :)
Dlaczego tak Ci zależy na Single tak w ogóle?

10.01.2008
23:55
smile
[118]

SEW [ O/C addicted ]

dzis zagralem w sumie 1 mecz i dwie polowki ;]
Zebralem 2 razem Rochet Scienties i raz BioHazard :)

Szkoda ze tak malo osob z GOL'a jest do gry chetnych ;/

a to screen z calego meczu -->


Unreal Tournament III | Część 2 - SEW
11.01.2008
00:00
smile
[119]

[email protected] [ porobiCie ]

LOL, tak patrzę teraz na ten screen i widzę, że gdybym zdążył jeszcze jednego fraga zaliczyć, to byłbym trzeci... :D

A co do chętnych do gry: Mam nadzieję że jakoś się to z czasem rozkręci... :)

11.01.2008
00:17
smile
[120]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Ja jestem zawsze chętny do gry panowie nie bać mi sie spamować x-fire :P

12.01.2008
01:17
smile
[121]

[email protected] [ porobiCie ]

Wczoraj i dziś pół dnia spędziłem szperając po sieci i szukając map, mutatorów i innych ciekawych rzeczy do UT3.
Tutaj przedstawię te, które najbardziej przypadły mi do gustu...


MAPY:


DM-Codex - remake mapy z UT '99, graficznie co prawda ubogi, ale za to jaki grywalny! :)
Screen:
Download:

DM-1on1-Fisted-SE - Rewelacyjna mapka do dueli! Must-Have!
Screen:
Download:

DM_Gravity - czyli kolejny remake z UT '99, tym razem jednej z moich ulubionych mapek, czyli "Morpheus".
Screen:
Download:

DM-Prypiat - czyli Stalker w UT3. ;) Mapka bardzo klimatyczna, konstrukcją nieco przypomina "Gravity" (niska grawitacja też tu obowiązuje, swoją drogą).
Screen:
Download:

DM-Yard-SE - Pamiętacie mapę z posta [111]? Możecie o niej zapomnieć - oto kwintesencja doskonałości! ;) Ta mapa to kolejny remake Q3DM17, ale za to jaki! Rewelacyjny design i wygląd (zobaczcie screen!), ogromna grywalność! Must-Have!
Screen:
Download:

CTF-Twisted-FACE-ULTRA - Remake doskonale znanej mapy "Face". W zasadzie jeden z remake'ów - ten najbardziej rozbudowany i efektowny. Ma dużą wadę- FPS potrafił u mnie dość mocno spaść na niej... Poza tym - świetna mapa.
Screen:
Download:

I na koniec, raczej jako ciekawostka:
DM-Bedroom - mapa typu "mini-me" z serwisu ut3.com.pl, która zaskoczyła mnie jakością tekstur. A poza tym jest sympatyczna, choć do normalnego grania bym jej nie polecił...
Screen:
Download:


MODY:
A w zasadzie tylko jeden...
UT3 Bombing Run Beta1 - czyli Bombing Run w UT3!! Jak na razie to wersja beta (tylko jedna mapa) ale zapowiada się ciekawie... :)
Screen:
Download:



MUTATORY:


Action Cam 1.0 - mutator ciekawostka - pozwala na granie z widokiem znad ramienia, niczym w Gears of War. Co jednak zaskakujące - wcale mi się na tym mutatorze tak źle nie grało jak mogłoby się wydawać... :)
Screen:
Download:

MK 3rd Person 1.21 - brat bliźniak Action Cam'a. Różnica jest taka, że tutaj mamy do czynienia z klasycznym TPP zza pleców.
Screen:
Download:

Color Control Beta - wersja beta nietypowego mutatora, który, wg opisu, poprawia i uintensywnia kolory otoczenia w UT3, na które niektórzy narzekają. Podobno działa, ja jednak specjalnej różnicy nie widziałem...
Screen:
Download:

CustomUT 1a - pisałem o nim już wcześniej, ale myślę że warto przypomnieć - absolutny Must-Have! Pozwala na warm-up, ułatwia głosowanie, dodaje hitsounds'y i ujednolicone skiny. Umożliwia stworzenie własnego celownika i aktywowanie auto screenshotów. Menu aktywujemy klawiszem F5.
Screen:
Download:

Gibalicious 1.1 - mutator znany z poprzednich części UT. W skrócie: krew, krew, więcej krwi... ;) UWAGA: Jeśli przesadzisz z ilością krwi (mutator jest konfigurowalny) spodziewaj się pokazu slajdów!
Screen:
Screen 2:
Download:

Dodge Jump - mutator pozwalaja na skok po wykonaniu dodge'a.
Download:

Quadjump - pozwala na wykonywanie quadjumpów, czyli poczwórnych (!) skoków.
Download:

Ripper Lite - dodaje do UT3 (a w zasadzie podmienia za Strider'a) starego, dobrego Ripper'a z UT '99. Broń prezentuje się świetnie i strzela się z niej całkiem przyjemnie. :)
Screen:
Download:

UT3 - Massacre - bardzo ciekawy mutator! Promuje osiągnięcia (First Blood, Killing Spree, etc.) różnymi bonusami (np. zwiększenie szybkości poruszania o 30%). Polecam!
Screen:
Download:

Air Control - mutator po jego aktywowaniu daje większą kontrolę nad postacią znajdującą się w powietrzu.
Download:


Jutro dokończę i wrzucę narzędzia do optymalizacji/benchmarkowania i jakieś gadżety. :)

12.01.2008
01:21
smile
[122]

SEW [ O/C addicted ]

dzikie ;]
w pon wieczorem napewno stesuje po kole z duskretnej :)

12.01.2008
13:06
smile
[123]

[email protected] [ porobiCie ]

NARZĘDZIA:

Maps & Mutators Installer - mały programik, nieco ułatwiający instalację modów i mutatorów.
Download:

UT3 Benchmark 0.2.0.45 - prosty benchmark do UT3 - pozwala na sprawdzenie wydajności gry. Wczesna beta, ale opcji i tak już nie mało... :)
Download:

UT3 Tweak-O-Mat 1.0 - program do tweak'owania i optymalizowania UT3.
Download:

UT3 Tweaker 3.5 - kolejny program do optymalizacji, wydaje się mieć nieco więcej opcji niż poprzedni.
Download:


INNE:

Czcionka z UT:
Soundtrack:

PS: Drobna aktualizacja wstępniaka..


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
12.01.2008
14:06
smile
[124]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Dobre [email protected], dobre. Zaraz pościągam :)

12.01.2008
14:11
smile
[125]

SEW [ O/C addicted ]

Jak mi znajdziesz narzedzie do stawiania dedykowanych nie przez konsole , zarzadzania nimi to masz u mnie browara ;]

12.01.2008
14:34
smile
[126]

[email protected] [ porobiCie ]

SEW -> O to chodzi? Dość duży pliczek, nie będę ściągał żeby sprawdzić... :P

UT3 Windows Dedicated Server



I jeszcze wersja dla Linuxa:

UT3 LinuxDedicated Server

12.01.2008
14:41
[127]

SEW [ O/C addicted ]

nie to nie to ;]
To tylko taka okrojona wersja ut3 bez tekstor i wogolle tylko zeby mozna bylo odpalic server dedykowany. Mi chodzi o narzedzie dzieki ktorym bede mogl w wygodny spsob server zarzadzac a nie babrac sie caly czas w consoli.

12.01.2008
15:37
[128]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Zaproponuj komuś z oficjalnego forum browca na pewno na to pójdzie :)

12.01.2008
15:54
[129]

[email protected] [ porobiCie ]

Nic takiego nie udało mi się znaleźć... Wygląda na to że nie ma jeszcze takiego tools'a...

14.01.2008
11:44
smile
[130]

[email protected] [ porobiCie ]

Chciałem tylko zakomunikować - now I am pr0 and you n00bz cannot beat me!


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
14.01.2008
12:50
smile
[131]

SEW [ O/C addicted ]

zobaczymy wieczorem....

:)

14.01.2008
12:51
smile
[132]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Po ile idzie stawka? :D

14.01.2008
19:41
smile
[133]

[email protected] [ porobiCie ]

Garbol -> Proponuję o browar... :)

Słuchajcie, jako że na razie jest nas bardzo mało uznałem że załatwianie własnego kanału nie ma sensu. Ale zrobiłem nam sub-channel na zaprzyjaźnionym kanale Retardów (czyt. gracze COD4 z GOLa). :)

Tak więc dopóki jest nas mało, to namiary na nasz kanał w TS są następujące:

Serwer IP: 212.87.238.34:8767
Channel: 42. RETARDED ZONE
Sub-channel: UT3
Pass: beton

Możecie mnie tak spotkać zawsze gdy gram w UT3. :)

EDIT: Na przykład teraz... ;)

14.01.2008
20:37
smile
[134]

[email protected] [ porobiCie ]

A tak sobie skończyłem Single'a, nie było za bardzo z kim grać... ;)

Jakie wrażenia? Zwykłe walki z botami jako kampania za bardzo mi nie przeszkadzają, ale nierówny poziom trudności (niektóre mapy na Hard były banalne, inne znowu z trudem na medium skończyłem) i mała różnorodność rozgrywki (a wystarczyło w niektórych meczach zarzucić jakimiś mutatorami) jak najbardziej. Fabuła to tragedia, ale przerywniki filmowe od strony technicznej to prawdziwy majstersztyk - wszystkie wyglądały po prostu zajebiście!
I dla samych filmików warto kampanie ukończyć. ;)


Unreal Tournament III | Część 2 - Pl@ski
14.01.2008
20:41
[135]

eJay [ Gladiator ]

Pytanko: Czy ktos z was gra na wersji polskiej przerobionej na angielski?

14.01.2008
20:49
smile
[136]

[email protected] [ porobiCie ]

eJay -> Tak, ja, Sew. chyba tak samo...

15.01.2008
00:04
[137]

Garbol [ Generaďż˝ ]

ja tez

17.01.2008
15:10
smile
[138]

eJay [ Gladiator ]

Dzieki za info. "Przydacie" się za jakiś czas:) Stay tuned :)

17.01.2008
17:12
smile
[139]

[email protected] [ porobiCie ]

Martwi mnie tak mała ilość graczy w UTka na GOLu - gdzie stara ekipa, tak namiętnie zagrywająca się w UT 2k4?

Cholera, na 80% publiców na jakich grywam spotykam polaków (co najmniej jednego), a na GOLu jest nas zaledwie garstka.

EDIT:
eJay -> Dopiero teraz zwróciłem uwagę na Twoją sygnaturkę i prawe z krzesła spadłem.. :D

17.01.2008
18:10
[140]

eJay [ Gladiator ]

Ja bardzo chetnie bym zagral, ale brak czasu :(

17.01.2008
18:37
smile
[141]

Slow Motion [ Konsul ]

eJay - znaczy sie że w konfigu zmienia się z 'pol' na 'int'? To chyba trudniej będzie Ci znaleźć kogoś kto tak NIE gra.

17.01.2008
20:34
[142]

Oran0 [ Junior ]

Ja gram z polskimi napisami, bo nawet nie znam wszystkih podstaw angielskiego...

18.01.2008
17:19
smile
[143]

eJay [ Gladiator ]

Slow_Motion--->Ja tez bym tak gral, ale pewna kwestia niestety przywiązuje mnie do wersji PL.

18.01.2008
17:38
[144]

[email protected] [ porobiCie ]

Oran0 -> Graj na PL wersji, graj, może chociaż podstaw polskiego się nauczysz...

SEW, eJay -> Macie jakiś kontakt z ekipą z GOLa grającą dawniej z wami w UT 2k4? Ściągnijcie ich tutaj, namówcie na kupno (jeśli jeszcze tego nie zrobili) UTka 3, to może wreszcie coś się ten wątek rozkręci, bo jak na razie to lipa straszna.. ;)

19.01.2008
15:28
smile
[145]

SEW [ O/C addicted ]

Taki maly TDM dzisiaj rozegralem :)

wbilem troche pozniej niz wszyscy ale udalo sie nadgonic :)


Unreal Tournament III | Część 2 - SEW
19.01.2008
15:33
smile
[146]

eJay [ Gladiator ]

Potrzebuje wiedzieć jak po angielsku brzmia nazwy następujących mapek:

Obrona, Arsenał, Promień Gorąca, Strażnik, Kręgosłup, Nieulękły, Świat Omikronu

:) Z góry dziękuję.

19.01.2008
15:42
[147]

[email protected] [ porobiCie ]

NARZĘDZIA:

UT3 Tweaker 4.0 - nowa wersja tweaker'a, o którym wcześniej pisałem, dużo nowych opcji.
Screen:
Download:



MUTATORY:

BattleRPG V6 - bardzo ciekawy mutator, dodający elementy RPG do UT. Mamy levele, perki, mane i bronie z bonusowymi atrybutami. Bardzo dobrze spisuje się w Warfare. Polecam!
Screen 1:
Screen 2:
Screen 3:
Download:


Uberboard 0.2 - wersja beta mutatora dodającego hoverboard w trybach DM/CTF.
Screen:
Download:


Reverse CTF - Mutator, o którym pisał Grabol - całkowicie zmieniający rozgrywkę w trybie CTF. Gracze zaczynają grę w przeciwnych bazach (czerwoni w bazie niebieskich, niebiescy u czerwonych). Musicie zabrać swoją flagę i donieść ją do flagi drużyny przeciwnej.
Download:

21.01.2008
18:40
[148]

souisan [ Legionista ]

[email protected] -> mógłbyś napisać gdzie gdzie powinny znajdować się pliki z tymi mapami i modami ? Próbowałem urzyć tego instalatora m&m i niby dodał prawidłowo ale nigdzie w grze nie mogłem ich znaleźć. Z góry dzięki.

21.01.2008
18:58
smile
[149]

[email protected] [ porobiCie ]

souisan -> Informacje o tym jak zainstalować dodatek znajdziesz zazwyczaj w pliku "readme" w archiwum z mutatorem/mapą. Czasami jednak tego pliku brakuje, a poza ty w większości przypadków instalacja wygląda tak samo:

Mapy (wszystkie pliki z archiwum) umieszczamy w katalogu: \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Published\CookedPC\Custom Maps

Mutatory instaluje się nieco inaczej - plik o rozszerzeniu .ini ładujemy do \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Config, a pliki o rozszerzeniu .u do \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Published\CookedPC\Script, jednak zazwyczaj autorzy tych rozszerzeń w archiwum umieszczają już gotową strukturę folderów (więc na przykład jeżeli po ściągnięciu i rozpakowaniu mutatora zobaczysz folder UTGame to wystarczy skopiować go do \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3).

Zwracaj jednak uwagę na to, co napisane jest w pliku "Readme" (znajomość angielskiego na poziomie podstawowym raczej niezbędna), bo niektóre mutatory (czy też mod Bombing Run) instaluje się w nieco inny sposób.

21.01.2008
19:39
smile
[150]

[email protected] [ porobiCie ]

eJay -> Nie wiem jak to się stało, ale dopiero teraz dostrzegłem twój post - sorki za tak późną reakcję... :/

Obrona -> Defiance
Arsenał -> Arsenal
Promień Gorąca -> HeatRay
Strażnik -> Sentinel
Kręgosłup -> Vertebrae
Nieulękły -> Fearless
Świat Omikronu -> Omicron Dawn (a nie powinno być Świt Omikronu?)

Te nazwy map w PL wersji to po prostu tragedia... :/

21.01.2008
19:42
smile
[151]

eJay [ Gladiator ]

[email protected]>Wielkie dzięki. Faktycznie nazwy PL sa niedokładne, dobrze, ze poza menusami nazwy map są w wersji ENG :>

21.01.2008
19:52
[152]

[email protected] [ porobiCie ]

Zacznijmy od tego, że nie przypominam sobie innego sieciowego, w której przetłumaczono by nazwy map w ogóle...
Poza tym, nazwy niektórych map (tak samo jak pojazdów, broni i wielu innych określeń) są niemożliwe do przetłumaczenia na język polski tak, by zachowało to jakikolwiek sens i klimat UT... Mapa o nazwie Kręgosłup? Litości... :/

26.01.2008
17:45
smile
[153]

Garbol [ Generaďż˝ ]

26.01.2008
18:20
smile
[154]

Daniosek777 [ Centurion ]

dobre jest

26.01.2008
22:59
smile
[155]

[email protected] [ porobiCie ]

Garbol -> Toż to profanacja!

27.01.2008
00:28
[156]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Szczegóły na temat patcha 1.2:


We are currently testing this patch internally. If all goes well, we’ll be releasing a public beta to this list in a few days. Here is the current change list:



Gameplay:

- Increased UTGame MaxPlayersAllowed to 64.

- Fixed leviathan turret instant refire exploit.

- Fixed errant lock on warnings when no longer in vehicle.

- Fixed first person weapons in demo playback.

- Fixed translocator telefrag victim message.

- Fixed encouragement sounds not being randomly picked by bots.

- Implemented viewobjective spectating system for Warfare.

- Fixed berserk held by driver applying to all vehicle turrets.

- Only force low gore on German versions that were low gore only before being patched.



User Interface:

- Clicking on the settings tab goes to directly to the full settings menu.

- Added VOIP speaker portraits to HUD.

- Fixed character portraits sometimes not showing up on HUD or not staying up long enough.

- The Host server menus will no longer disable internet options if CheckNatTypeDisplayError returns true. It's just a warning now.

- Fixed the CD key always prompting when the user has no network card

- Added support for commandline log in -login=xxx -password=xxx. This also allows Gamespy comrade and other external applications to be used to launch network clients.

- Added UI option to hide objective paths (the white arrows).

- Added UI option to enable joystick support.

- Added JOIN to midgame menu when spectating.

- Added cancel button to "logging in" message box.

- Added support for auto-updating UI with new options.

- Improved language support for French, Spanish, Italian, and German.

- Joystick key bindings in UI display properly.

- Added game and UI support for customizing crosshair scaling.

- Added "Add Favorite" button to Server Browser server list tab.

- Fixed favorites Tab Page server details not updating.

- Improvements to voice menu. Added "status" section.

- Leave "Disconnect" and "Exit Game" on the mid game menu when seamlessly travelling so that players have a way to abort lengthy downloads

- Show "Change Team" button before the match has started.

- Added support for localized "single score needed" string.

- Tweaked some HUD message font sizes.

- Favorites/History lists list servers that are currently offline.

- Favorites/History lists don't stop working as the number of servers in them crosses max threshold for GS query.



Networking:

- Added support for autodownloading packages while in gameplay or while travelling.

- Auto team re-balancing before map transition if bPlayersBalanceTeams is set.

- Fixed dedicated server memory leaks.

- Force client state synchronization when in spectating state. Fixes sporadic issues with players not being able to join games.

- Fixed sounds not being heard correctly by clients if the sound location is the Actor's location and the Actor is not relevant to that client.

- Fixed spectators being unable to move after a level transition.

- Fixed track turrets being in the wrong position on clients in some cases after being destroyed.

- ConnectionTimeout and InitialConnectTimeOut now both 60.0. Addresses both clients failing connection because they take too long to load a level, and initial connections staying open too long.

- Fixed HTTP download compression.

- Fixed a bug where download during seamless travel would break because the downloader was keeping a pointer into the package map's list, which is unsafe while the game is in progress because that list could have more items added to it (and thus the memory rearranged) at any time

- Fixed a bug where in rare cases packages would get downloaded twice.

- Fixed spectators able to enter as extra players in Duel.

- Fixed issue where CTF, vCTF, and WAR maps are listed in the server browers when searching for a DM game when server changed gametypes.

- Fixed bots not replicating their view pitch, so their animation looks better in net games.

- Strip OwningPlayerName= from the URL, as this is determined elsewhere and was breaking dedicated internet servers launched from the UI.



Server administration:

- TCPLink and Webadmin functionality implemented.

- Banning is now based on CD key hash, so players can’t circumvent bans by creating a new profile.

- Fixed being unable to kickban players with | in their names.

- Added versioning information to the game settings

- Dedicated servers don't require DirectX shader model 2.0

- Fixed AdminForceTextMute and AdminForceTextUnmute.

- Restored the compress and decompress commandlets.

- Fixed AdminCmdOk() function not working properly if you were the listen server.

- Banned IDs readability improved.

- Added MaxClientTravelTime config option to GameInfo. If set, clients are kicked if they take longer than this many seconds to travel between maps.



Mod support:

- Added ScriptedTexture, a type of render to texture that gives Canvas access to script/C++ for rendering custom overlays.

- Added a version of DrawTile() to Canvas that takes a Texture instead of Texture2D so render to texture stuff like ScriptedTextures can more easily be used.

- Added Timestamp function to UObject, returns a string in the format YYYY/MM/DD - HH:MM:SS

- Weapons now take roll from player viewrotation.

- Fixed custom character DLC not applying until the next time the game is run because the default object was not updated after combining the .ini files.

- Added a ModFamilies array to UTCustomChar_Data to allow mod authors to add families to the list.

- Fixed Change Node Status Kismet action not working on fully constructed powernodes.



Map specific:

- Fixed DM-Deck get out of world exploit

- Fixed DM-Gateway portals sometimes sending you back to your starting point.



AI improvements:

- New orb carrier strategy AI.

- Improved bot hoverboard use.

- Reduced bot orb spawner camping.

- Fixed bots stuck on orb spawner unable to grab flag.

- Low skill bots use artillery properly.

- Tweaked shooting at nodes vs shooting at enemies.

- No human bonus to threat value.

- Improved threat picking AI, taking into account effectiveness of bot's weapon.

- Tweaked bot AI for link gun, flak cannon, redeemer, and AVRiL.

- Bots tend to stay on same enemy more, and focus on key vehicles more.

- Tweaked campaign auto skill adjust.

- Possible safe fix for bot navigation issues with staticmeshcollections on console. Also a performance improvement on PC and console.

- Tweaked rules for whether to attack node or enemy first.

- Improved bot AI for defending nodes with an orb.

- Fixed pathing issues that were causing bots to get stuck in some places. When a move fails, force a route refresh. Add cost to reachspecs when bot fails repeatedly.

- Improved AI code for adjusting around obstacles. If adjust left and right fail, try moving to center of reachspec.

- If previous move failed, don't allow "advanced tactics" (serpentine, etc.) for next move.

- Added FailedMoveTarget and MoveFailureCount to controller to track movement failures.

- Added bForceNoDetours to UTBot. Don't allow detours when bot is approaching a neutral node (more important to touch node first).

- Fixed bots thinking they've reach the orb spawner without quite getting there and touching the orb.

- Fixed cases where bots could get stuck failing to translocate over and over - bots know to give up now.

- Adjusted bot reaction time to seeing new enemies.

- Improved bot AI for dealing with lifts and hoverboards.

- Bots taunt after winning a match.

27.01.2008
00:38
[157]

Garbol [ Generaďż˝ ]

[email protected] -> Ale się Master Chief błyszczy!!! :D

27.01.2008
22:48
[158]

[email protected] [ porobiCie ]

MAPY:

DM-1on1- Judith-NAW - kolejny remake tym razem Judith z UT'99. Mapka do dueli.
Screen:
Screen 2:
Download:


DM-‹FA2K›-Yojinbo - Duża, ale otwarta mapka, 2-4 graczy.
Screen:
Screen 2:
Download:


DM-Campgrounds2K8 - remake Campgrounds z Q3. Bardzo udany, należy dodać.
Screen:
Screen 2:
Download:


DM-Calahan2 - Kolejna świetna mapka do dueli.
Screen:
Screen 2:
Download:

29.01.2008
22:31
[159]

[email protected] [ porobiCie ]

Pojawiła się nowa wersja mutatora BattleRPG.

BattleRPG V7.1 - bardzo ciekawy mutator, dodający elementy RPG do UT. Mamy levele, perki, mane i bronie z bonusowymi atrybutami. Bardzo dobrze spisuje się w Warfare. Polecam!
W wersji 7 dodano wiele nowości, min. tryb Invasion!
Screeny:






Download:

30.01.2008
02:15
[160]

b1o [ Chor��y ]

szczerze ... ?
pogralem w ten badziew z 2/3 tygodnie i mi sie znudzilo ....
ut2k3 i ut2k4 sa troche zaaaaaaa ut99, ut3 nie wroze lepiej ... za bardzo go zjebali ...,samo menu (ciagle motanie sie ... porazka) odrazu sie rzuca w oczy, nie chce pisac jego wad(bo jest ich w ch** i patche nawet tego nie naprawiaja), bo nie o to mi biega no ale jak ludzie w pl wymienia cpu na nowe to wtedy pogadamy(moze beda: ludzie,scena jako tako sie rozkreci i zadomowi, moze zmienie podejscie.... ale narazie hmm).

Szkoda floty na ut3, na samo kupno kompa pod ut3... szkoda bylo :/
Jakby ku*** nie mogli zrobic UT99 nowego, poprawionego,odnowionego,odbagowanego,stuningowanego,pokreconego tak zeby na nowym kompach to pieknie wygladalo .... bo ciagle chodzi o to samo: o ta piekna,jeba** grywalnosc z "kwadratami" lub z "miodem" za xxx zl omg pls (wole stare,dobre ale jare).
Ale za to CoD4 to jest gierka nice one i jedynie narazie nowy cpu wykorzystam na nia :D

UT99>all i nic ku*** tego nie zmieni (nawet po 8 latach) pozdr00 i hf z tym ut3 shitem :P

30.01.2008
12:56
[161]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Widzę że jest "elo-ziom" taką "zieloną eminencją" więc nawet nie będę się z tobą kłócił a twój post sobie wydrukuje i powieszę nad łóżkiem żeby mi humorek z rana poprawiał :)

30.01.2008
15:48
[162]

b1o [ Chor��y ]

po 1-sze "elo-ziomem" polozyles mnie na podloge :>
po 2-gie "zielona eminecja" dobre dobre :D "prawie" ^^ ... byles blisko
po 3-cie nie napisalem tego posta wyzej zebym sie z kim kolwiek klocil,spieral ... tylko swoja opinie wyrazilem nt ut3, moze troche zbytnio go pojechalem bo jest o niebo lepszy od ut2k3/4 ... i bardziej zblizony do ut99, ale ma za duzo/e wymagania(mozna jakos przelknac :), bledow,bugow, niedopracowan . . . . i to one sprawily, ze tak jestem nastawiony :/ (znowu sie powtarzam ...), w zadnym wypadku nie chce nikogo do ut3 zniechecac bo grywalnosc w nim jest miodzio tylko na chusteczke mi ta grywalnosc jak sie co chwila cos wali w configu/ustawieniach i gdzie tylko da rade.
po 4-te cieszy mnie to ze ten post wyzej mozesz sobie wydrukowac i bedzie ci humora poprawial moze ten tez ? :DDDD

pozdr000

30.01.2008
17:23
[163]

Garbol [ Generaďż˝ ]

A to w takim razie zwracam honor ale takie wnioski mogłem wysunąć czytając twojego pierwszego posta :)

30.01.2008
17:26
[164]

eJay [ Gladiator ]

ale ma za duzo/e wymagania(mozna jakos przelknac :)

Na jakim sprzecie grasz, ze wysuwasz takie teorie? Akurat trojeczka nalezy do najlepiej zoptymalizowanych gier 2007 roku. Nowoczesna architektura i optymalizacja pod dwa rdzenie robi swoje.

30.01.2008
20:14
[165]

[email protected] [ porobiCie ]

b1o -> UT3 ma duże wymagania?! OMG, daj spokój, przecież biorąc pod uwagę jakość grafiki (która to jest po prostu powalająca) to wymagania są śmiesznie małe!
A co do narzekania na nowego UTka: Zauważyłem, że gra najbardziej nie podoba się fanom UT 2k3/2k4, którzy za bardzo nie mieli do czynienia z pierwszym UTkiem. I trochę to rozumiem - w końcu UT3 driametralnie różni się od tamtej części, powiedziałbym że balansuje pomiędzy UT '99 a UT 2k4, dodając do tego szatańską prędkość rozgrywki. ;)
Co do bugów: sam gameplay jest wręcz perdekcyjny, szfankuje zaś sam interfejs i menu - u mnie nie działa w ogóle historia (przez co nie mogę dodawać serwerów do ulubionych), wielu osobom sypie się friends lista, są problemy z team ballance... Długo można by wymieniać, wniosek jest jeden - konsolowy interfejs nie wyszedł pecedtowemu UTkowi na dobre.
A poza tym najnowszy patch ma rozwiązywać wiele problemów z interfejsem, więc nie przekreślaj gry tylko dlatego że menusy szawankują... ;)

31.01.2008
00:23
[166]

b1o [ Chor��y ]

Garbol - ... wiesz wczoraj troche "zachwiaaaany %" bylem :P
wiec mozna bylo tak odebrac tego posta ... sorka, mam nadzieje, ze te nastepne troche to sprostuja

eJay - sprzet mam wporzo (nawet :D), ale nie o fps (stale 60-70 mam na srednich, na low jest prawie 90 + bajkoland jeszcze, daje rade :D) czy klatki mi chodzi bo z tym jest OK, nic ze sprzetem i plynnoscia :X, chodzilo mi o te bledy wlasnie (palom z epica sie spieszylo za kasa :F) ... sorry kurde ile razy mozna sobie bindowac jeden klawisz i z konsoli, i w ini, odpalam ut3 i nie ma binda, bugi go zjadly hehe :F, wogole czesto nie zapisuje mi ustawien graficznych i controls, za kazdym razem od nowa musze ustawiac albo wklejac juz ustawione grrrrrr :/

[email protected] - zgadzam sie z toba OK, engine ut3 jest wypas ;), ale np mi nie chodzi o piekne,miodowe otoczenie,bronie,postacie... itp itd
nie wychodze z zalozenia, ze gra ma byc miodzio,piekna, ma zajmowac xxx miejsca,kosztowac xxx i ma byc hitem bo ut3 wlasnie taka gra jest, tylko chce sobie pograc nawet na kwadratach i zeby sie nic nie jeba** proste i z tym jest problem wlasnie :D

[email protected] :
A poza tym najnowszy patch ma rozwiązywać wiele problemów z interfejsem, więc nie przekreślaj gry tylko dlatego że menusy szawankują... ;)


znowu masz racje :D poczekam,odczekam na patcha/poprawki, az scena rozrosnie bo w koncu krotko nasz ut3 jest na swietle dziennym i sie juz calkiem przesiade na niego :P

a tu z innej beczki tak dla przypomnienia jak komus chce sie kliknac xD
stary jary UT :D

>part1: Introduction of players.


>part2: Frags, flagruns and saves!


>part3: Funny outtakes, LAN Party shots and credits.


>To get a full, High Quality version (700MB) visit:

pozdr00 czarnuchy :P

01.02.2008
01:54
[167]

Garbol [ Generaďż˝ ]

What about the future of Unreal Tournament? Can you get many more games out of the arena-based formula?
It's too early to tell. We're concentrating on UT3, and we still have some more stuff on the way for that.

Downloads?
Yes.

Can you tell us what we can expect?
Not yet.


Więcej tuta:

02.02.2008
18:26
smile
[168]

SEW [ O/C addicted ]

1stCav - Multigaming Clan szuka graczy ut3 .
Oferujemy wlasny server, gre na poziomie, udzial w najwazniejszych rozgrywkach miedzyklanowych, regularne treningi i duzo dobrej zabawy oraz mozliwosc pracy w zgranym zespole.
Jezeli masz watpliwosci zajrzyj na nasza strone. Okres gdy jestes rekrutem nic Cie nie kosztuje ,a pozwala poznac Nas i pograc z Nami oraz nabrac doswiadczenia. Potem przychodzi czas na decyzje co zamiezasz zrobic.

Nie oszukuj sie i tak wiemy ze chcesz do Nas wstapic.
Wiec wchodz na , wypelnij formularz zgloszeniowy i czekaj na odpowiedz.

P.S.: Jezeli masz ponizej 18 lat zglos sie do mnie. Jezeli bedziesz graczem obiecujacym lub na wysokim poziomie bedzie mozna zalatwic obejscie zasady co do wieku.

03.02.2008
01:06
[169]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Najlepiej zapowiadający się MOD do UT3:

08.02.2008
20:36
[170]

[email protected] [ porobiCie ]

Patch 1.2 w wersji Beta jest już dostępny!

Download:


Pojawiła się nowa wersja CustomUT, jednocześnie projekt zmienił nazwę - teraz nazywa się...


UTcomp3 1b - czyli nowa wersja CustomUT - Absolutny Must-Have! Pozwala na warm-up, ułatwia głosowanie, dodaje hitsounds'y i ujednolicone skiny. Umożliwia stworzenie własnego celownika i aktywowanie auto screenshotów (automatycznie robie screeny z wynikami meczu). Menu aktywujemy klawiszem F5.

Zmiany w najnowszej wersji:
- Added "Deaths" column in TDM scoreboard.
- Added ut2k4 crosshairs in crosshairs factory.
- Added fine crosshair scaling.


Screeny:



Download:

10.02.2008
21:07
smile
[171]

Grucha [ EXTREME LIFESTYLE CLOTH. ]

SEW---> pozwoliłem sobie wysłać aplikację zgłoszeniową :) Nastał koniec świata. Wyznawca Quake'a gra w UT :)

11.02.2008
16:38
smile
[172]

SEW [ O/C addicted ]

Grucha - spoko :) Znam juz paru takich :)
Najpierw na stronce a potem na forum i jestes u Nas rekrucie :)
Gdyby jakies problemy byly to zglos sie do mnie na gg.

22.02.2008
22:20
[173]

[email protected] [ porobiCie ]

Pojawił się patch 1.2 do UT3.

Download:


Changelog:

Gameplay:

- Increased UTGame MaxPlayersAllowed to 64.
- Fixed leviathan turret instant refire exploit.
- Fixed errant lock on warnings when no longer in vehicle.
- Fixed first person weapons in demo playback.
- Fixed translocator telefrag victim message.
- Fixed encouragement sounds not being randomly picked by bots.
- Implemented viewobjective spectating system for Warfare.
- Fixed berserk held by driver applying to all vehicle turrets.
- Only force low gore on German versions that were low gore only before being patched.
- Fix for unnecessary content staying in memory on seamless travel.
- Fixed shaped charge node exploit.
- Fixed the Scavenger exploit.

User Interface:

- Clicking on the settings tab goes to directly to the full settings menu.
- Added VOIP speaker portraits to HUD.
- Fixed character portraits sometimes not showing up on HUD or not staying up long enough.
- The Host server menus will no longer disable internet options if CheckNatTypeDisplayError returns true. It's just a warning now.
- Fixed the CD key always prompting when the user has no network card
- Added support for commandline log in -login=xxx -password=xxx. This also allows Gamespy comrade and other external applications to be used to launch network clients.
- Added UI option to hide objective paths (the white arrows).
- Added UI option to enable joystick support.
- Added JOIN to midgame menu when spectating.
- Added cancel button to "logging in" message box.
- Added support for auto-updating UI with new options.
- Improved language support for French, Spanish, Italian, and German.
- Joystick key bindings in UI display properly.
- Added game and UI support for customizing crosshair scaling.
- Added "Add Favorite" button to Server Browser server list tab.
- Fixed favorites Tab Page server details not updating.
- Improvements to voice menu. Added "status" section.
- Leave "Disconnect" and "Exit Game" on the mid game menu when seamlessly travelling so that players have a way to abort lengthy downloads
- Show "Change Team" button before the match has started.
- Added support for localized "single score needed" string.
- Tweaked some HUD message font sizes.
- Favorites/History lists list servers that are currently offline.
- Favorites/History lists don't stop working as the number of servers in them crosses max threshold for GS query.
- Fix for end of round scoreboard displaying extra "Player" bots.
- Fixed leviathan deploy icon positioning.

Networking:

- Added support for autodownloading packages while in gameplay or while travelling.
- Auto team re-balancing before map transition if bPlayersBalanceTeams is set.
- Fixed dedicated server memory leaks.
- Force client state synchronization when in spectating state. Fixes sporadic issues with players not being able to join games.
- Fixed sounds not being heard correctly by clients if the sound location is the Actor's location and the Actor is not relevant to that client.
- Fixed spectators being unable to move after a level transition.
- Fixed track turrets being in the wrong position on clients in some cases after being destroyed.
- ConnectionTimeout and InitialConnectTimeOut now both 60.0. Addresses both clients failing connection because they take too long to load a level, and initial connections staying open too long.
- Fixed HTTP download compression.
- Fixed a bug where download during seamless travel would break because the downloader was keeping a pointer into the package map's list, which is unsafe while the game is in progress because that list could have more items added to it (and thus the memory rearranged) at any time
- Fixed a bug where in rare cases packages would get downloaded twice.
- Fixed spectators able to enter as extra players in Duel.
- Fixed issue where CTF, vCTF, and WAR maps are listed in the server browers when searching for a DM game when server changed gametypes.
- Fixed bots not replicating their view pitch, so their animation looks better in net games.
- Strip OwningPlayerName= from the URL, as this is determined elsewhere and was breaking dedicated internet servers launched from the UI.
- Fixed package downloading not moving on to the next download method if it successfully downloads the file, but that file is not the version that the server is requesting.
- Fixed client crash if the user disconnects while downloading a file during a seamless travel.

Server administration:

- TCPLink and Webadmin functionality implemented.
- Banning is now based on CD key hash, so players can’t circumvent bans by creating a new profile.
- Fixed being unable to kickban players with | in their names.
- Added versioning information to the game settings
- Dedicated servers don't require DirectX shader model 2.0
- Fixed AdminForceTextMute and AdminForceTextUnmute.
- Restored the compress and decompress commandlets.
- Fixed AdminCmdOk() function not working properly if you were the listen server.
- Banned IDs readability improved.
- Added MaxClientTravelTime config option to GameInfo. If set, clients are kicked if they take longer than this many seconds to travel between maps.

Mod support:

- Added ScriptedTexture, a type of render to texture that gives Canvas access to script/C++ for rendering custom overlays.
- Added a version of DrawTile() to Canvas that takes a Texture instead of Texture2D so render to texture stuff like ScriptedTextures can more easily be used.
- Added Timestamp function to UObject, returns a string in the format YYYY/MM/DD - HH:MM:SS
- Weapons now take roll from player viewrotation.
- Fixed custom character DLC not applying until the next time the game is run because the default object was not updated after combining the .ini files.
- Added a ModFamilies array to UTCustomChar_Data to allow mod authors to add families to the list.
- Fixed Change Node Status Kismet action not working on fully constructed powernodes.
- Merged ageia particle fixes.

Map specific:

- Fixed DM-Deck get out of world exploit
- Fixed DM-Gateway portals sometimes sending you back to your starting point.
- Fixed CTF-Coret collision exploit.
- Fixed kismet spawned key vehicles not showing on host minimap. Fixes tank showing on host minimap in VCTF-Kargo.

AI improvements:

- New orb carrier strategy AI.
- Improved bot hoverboard use.
- Reduced bot orb spawner camping.
- Fixed bots stuck on orb spawner unable to grab flag.
- Low skill bots use artillery properly.
- Tweaked shooting at nodes vs shooting at enemies.
- No human bonus to threat value.
- Improved threat picking AI, taking into account effectiveness of bot's weapon.
- Tweaked bot AI for link gun, flak cannon, redeemer, and AVRiL.
- Bots tend to stay on same enemy more, and focus on key vehicles more.
- Tweaked campaign auto skill adjust.
- Possible safe fix for bot navigation issues with staticmeshcollections on console. Also a performance improvement on PC and console.
- Tweaked rules for whether to attack node or enemy first.
- Improved bot AI for defending nodes with an orb.
- Fixed pathing issues that were causing bots to get stuck in some places. When a move fails, force a route refresh. Add cost to reachspecs when bot fails repeatedly.
- Improved AI code for adjusting around obstacles. If adjust left and right fail, try moving to center of reachspec.
- If previous move failed, don't allow "advanced tactics" (serpentine, etc.) for next move.
- Added FailedMoveTarget and MoveFailureCount to controller to track movement failures.
- Added bForceNoDetours to UTBot. Don't allow detours when bot is approaching a neutral node (more important to touch node first).
- Fixed bots thinking they've reach the orb spawner without quite getting there and touching the orb.
- Fixed cases where bots could get stuck failing to translocate over and over - bots know to give up now.
- Adjusted bot reaction time to seeing new enemies.
- Improved bot AI for dealing with lifts and hoverboards.
- Bots taunt after winning a match.
- Bots now can be fooled by feign death.
- Sandstorm has more impact on bots being able to acquire/aim at enemies.

01.03.2008
15:03
[174]

[email protected] [ porobiCie ]

4 miesiące od premiery UT3, zainteresaowanie grą na GOLu praktycznie zerowe. Mam dość pisania sam ze sobą, dlatego też ogłaszam upadek wątku, po cichu licząc na to, że kiedyś ożyje ponownie... :)

Chciałbym jeszcze podziękować wszystkim, z którymi miałem okazję grać, w szczególności zaś Sew'owi za zagarnięcie mnie do [1stCav]. :)


Na koniec jeszcze zapraszam wszystkich na testowy public server [1stCav]:

Ilość slotów: 10
Tryb gry: TDM
Map Voting: Tak
Custom Mapy: Tak

[1stCav] Multigaming [PL] [Public]
IP : 217.163.26.146:7777


08.03.2008
14:09
[175]

beziko [ Senator ]

Lista graczy:

nick na GOLu | nick w grze

[email protected] | FlaT[PL]
Tomcio_666 | Tomcio666
Devil_son | Devil_son
Kolczes | Kolcz
Axl2000 | axl2000
Dym14 | Dym71
Tulus Tul | Tul
[email protected] | [email protected]
marszym | marszym
Garbol | Garbol
SEW | Sew.
DJ Pinata | [cm!]djpinata
beziko l bezikoPL

Ej nie wie ktoś gdzie można ściągnąć spolszczenie ??

08.03.2008
14:11
[176]

[email protected] [ porobiCie ]

beziko -> Nie umiesz czytać?! Wątek jest zamknięty.

I po jaką cholerę wpisujesz się na listę graczy skoro masz pirata?!

08.03.2008
14:12
[177]

beziko [ Senator ]

a skąd wiesz że mam pirata ?? Mam oryginałkę z niemiec !!

08.03.2008
14:14
smile
[178]

[email protected] [ porobiCie ]

OK, no to sprawa jest prosta: odezwij się do mnie na GG/Xfire (w profilu) - ustawimy się na duela.
Zagrasz ze mną - dam Ci namiary na spolszczenie. Co ty na to?

10.05.2008
15:08
smile
[179]

SEW [ O/C addicted ]

a, up'ne temacik ;]

14.07.2008
15:57
smile
[180]

Barthez x [ ___ The CAR Driver ___ ]

Może mi ktoś powiedzieć tylko ile map jest w UT3? :)

20.07.2008
23:21
smile
[181]

[email protected] [ porobiCie ]

Barthez x ->

Deathmatch - 14
Capture The Flag - 6
Vehicle Capture The Flag - 6
Warfare - 14

Razem: 40

Nie liczę map z Bonus Packa, CBP i wszelkich customowych... :)

Podejmuję próbę reaktywowania wątku, może teraz będzie większe zainteresowanie grą wśród GOLowiczów - od premiery trochę czasu minęło, sama gra potaniała...

No ale przejdźmy do konkretów - ktoś chętny na duela? :->

29.07.2008
16:16
smile
[182]

yestri [ Konsul ]

chciałbym sobie sprawić tą grę i do wyboru mam jescze grida.
czy warto wydać kasę na UT3? grałem w demko i powiem że wciąga nawet na single ...

29.07.2008
18:24
smile
[183]

[email protected] [ porobiCie ]

yestri -> Jak lubisz dynamiczne, oldschoolowe FPSy to możesz śmiało kupować UT3 w ciemno. Gwarantuję, że będziesz wniebowzięty. :)

01.09.2008
14:00
smile
[184]

sew_server [ Chor��y ]

a ja kozystajac z tego ze wrocilem po dwoch miechach pozwole sobie upn'ac temacik i zaprosic ludzi do gry.
Jezeli ktos chetny to pisac na xfire lub gg - zawsze odpowiem i chetnie zagram ;]

01.09.2008
21:55
[185]

.Jacek 99. [ Senator ]

Mam ochote na jakies FPP online.

UT3 jest niedrogi, ale grtajac w demko zobaczylem ze nie ma zadnych serwerow (do dema UT 2003/4 jest ciagle sporo).

Na stronkach o UT3 pustka w modach i mapach.

Czy spolecznosc tej gry istnieje?

W UT2004 swietnie sie gra. Teraz pozyczylem ja i mysle nad UT3/HL2/??. czy warto pakowac sie w UT3?

01.09.2008
22:24
smile
[186]

[email protected] [ porobiCie ]

.Jacek99 -> Daj spokój, pewnie że warto! Serwerów demo nie ma, bo wszyscy mają Fulla! :)
Map do UT3 sam mam około 100, a mój kumpel ponad 200, a to nie wszystkie. A trzeba zaznaczyć, że mamy tylko mapy do DM/TDM/Duel!
Społeczność jest całkiem spora. Tylko nie tutaj... :]
Ludzi szukaj tutaj: i tu:

A ilość map możesz sprawdzić tutaj:
Aktualnie możesz z tej strony ściągnąć 315 map do UT3. A przecież na tej stronie nie ma wszystkich! :]

25.10.2008
19:34
[187]

sebekg [ Senator ]

ok, rozumiem ze mozemy sie dodac do przyjaciol???

[email protected] | FlaT[PL]
Tomcio_666 | Tomcio666
Devil_son | Devil_son
Kolczes | Kolcz
Axl2000 | axl2000
Dym14 | Dym71
Tulus Tul | Tul
[email protected] | [email protected]
marszym | marszym
Garbol | Garbol
SEW | Sew.
DJ Pinata | [cm!]djpinata
beziko l bezikoPL
sebekg l sebekg

09.11.2008
19:42
[188]

heri peter [ S1braS ]

Od nie dawna gram UT III i czy byłby ktoś chętny do gry??

09.11.2008
19:46
[189]

Blizzman [ Pretorianin ]

[email protected] | FlaT[PL]
Tomcio_666 | Tomcio666
Devil_son | Devil_son
Kolczes | Kolcz
Axl2000 | axl2000
Dym14 | Dym71
Tulus Tul | Tul
[email protected] | [email protected]
marszym | marszym
Garbol | Garbol
SEW | Sew.
DJ Pinata | [cm!]djpinata
beziko l bezikoPL
sebekg l sebekg
blizzman | bartezik

Ktoś chętny na grę?

PS. Flat, grałem z tobą. Zajebiście grasz :P

09.11.2008
22:37
smile
[190]

[email protected] [ porobiCie ]

Blizzman -> Grałeś? Naprawdę? Kiedy, gdzie, jak? :P

A co do bycia chętnym: Ja na duela zawsze. :] Namiary do mnie są ogólnie dostępne, pisać na GG/Xfire czy coś, zawsze można zagrać, w razie potrzeby mam dostęp do solidnego serwera pewnego klanu (takie tam lamki grają, w 2v1 nie mają ze mną szans, ale udaję że ich lubię, żeby móc na ich serwerze za free grać ;). :)

09.11.2008
23:51
[191]

SEW [ O/C addicted ]

Blizzman, sebekg, heri peter --> chcecie pograc? Juz nieraz podawalem tu kontakt do mnie. Chetny do gry jestem kazdego dnia (niefart bo 10 i 11 XI mnie nie bedzie, ale tak to zawsze), wiec piszcie, kontaktujcie sie i napewno pogramy ;]

[email protected]> ticz mi master ;]

10.11.2008
00:26
[192]

b1o [ Chor��y ]

Liga UT99 & UT3

10.11.2008
00:29
smile
[193]

[email protected] [ porobiCie ]

Sew -> Liczyłem na nieco mniej subtelną, odważniejszą ripostę... Zawiodłem się okrutnie... ;)

10.11.2008
01:47
smile
[194]

SEW [ O/C addicted ]

[email protected] --> moja wina ;/ Postaram sie to teraz nadrobic, powiedzmy ze tamtej niebylo ;]
Dzieki Flat ze kozystasz z naszego srv, to dla Nas zaszczyt moc widziec Cie u Nas i grac naprzeciw Ciebie. Kiedy dorosne, chcialbym Cie dotknac ;]

b1o --> uel mam nadzieje w ut3 wkoncu ruszy, bo widze ze (...), o nieaktualne ;] Wlasnie widze ze news jest w spraiwe ut3 (2/2 za tydzien, 1/1 "niedlugo) ;]
Polecam jeszcze "polska lige Has'a". Podobno ma grac dosc duzo osob,lwia czesc z publicow i inni casuale. Mysle ze warto sie zapisac, bo bedzie dobra zabawa od jutra, znaczy sie dzisiejszego wieczora maja sie zaczac zapisy, wszystkich serdecznie zapraszam.

10.11.2008
08:44
smile
[195]

[email protected] [ porobiCie ]

Sew -> No, nieco lepiej, zreflektowałeś się w moich oczach, kto wie, może z tej okazji dostąpisz zaszczytu zagrania ze mną duela kiedyś?

10.11.2008
09:03
[196]

Blizzman [ Pretorianin ]

Flat, cholera, zapomniałem na którym serwie graliśmy, ale pamiętam że cały czas mnie rozpieprzałeś... Kurde, naprawdę świetnie grasz! Jeśli mnie pamięć nie myli była to chyba mapka Suspense... albo Gateway... kurde, że też mam tak słabą pamięć...

Co do gry, to ja chętny oczywiście jestem ;) Tylko że jeszcze aż takim doświadczonym graczem nie jestem... Tzn. jak trenuje z botami to na poziomie "Doświadczony", czy to źle? No i najlepiej radzę sobie w trybie pojazdów Capture the Flag, ale obojętne mi, w jakim trybie będzie rozgrywać się gra :)

10.11.2008
09:38
smile
[197]

[email protected] [ porobiCie ]

Blizzman -> Nie pieprz się z botami bo się grać nigdy nie nauczysz - graj z ludźmi w DM/TDM czy co Ci tam najbardziej odpowiada, jednak najlepszym trybem do nauki jest chyba Duel. :) I nie przejmuj się tym, że srogo dostajesz w dupę, inaczej się grać nie nauczysz. ;)

Jakbyś byłchętny na duela dziś ok. 18:00-20:00 to wal na GG/Xfire. :)

10.11.2008
09:42
smile
[198]

Blizzman [ Pretorianin ]

Spoko, no to jesteśmy umówieni. Podałbyś swoje GG?

10.11.2008
10:14
smile
[199]

[email protected] [ porobiCie ]

Masz w profilu - 4343480.

Nie wiem dlaczego zadałeś mi pytanie o UT3 w tym: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8347966&N=1 wątku, ale podejrzewam, że po prostu się pomyliłeś... ;)

Odpowiadam więc: z botami to ja całe wieki nie grałem więc nie mam pojęcia. I wcale nie jestem taki dobry jak Ci się wydaje... ;)

10.11.2008
15:53
[200]

Blizzman [ Pretorianin ]

gramy?

10.11.2008
20:52
[201]

[email protected] [ porobiCie ]

Tak strasznie grać chcesz, a na GG to się już nie odezwiesz... ;)

11.11.2008
08:44
smile
[202]

Blizzman [ Pretorianin ]

Kurde szkoda że z tego nic nie wyszło, no, trudno się mówi... Hm, tak BTW. to co to jest ten FOV do ustawienia w zaawansowanych opcjach graficznych?

11.11.2008
14:46
smile
[203]

SEW [ O/C addicted ]

Blizzman --> zmiana szerokosci kata widzenia. Sandard to 90 (czyli tak jak u czlowieka), mozna max grac z 100 lub z 80.
Odezwij sie do mnie na gg (jest w profilu) to pogramy, obojetnie kiedy, jednak przed tym sciagnij i zainstaluj to :

I wcale nie jestem taki dobry jak Ci się wydaje... ;)
nie badz taki skromny stary ;]

12.11.2008
12:24
[204]

Blizzman [ Pretorianin ]

Mam tego mutatora, jakbyś chciał grać to jestem do usług.

15.11.2008
16:17
smile
[205]

'ekto [ Pretorianin ]

Zastanawiałem się nad jakimś dobrym multiplayerem i padło na Unreala III. Powiem szczerze, że nie ogarniam tego chaosu. Jakoś bardziej lubiłem UT2004. Zapewne kwestia przyzwyczajenia się :) Tak czy siak będzie duuużo pew pew. Gdyby ktoś chciał się ustawiać to jestem chętny.

12.03.2009
12:35
smile
[206]

[email protected] [ porobiCie ]

New part: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8816833&N=1

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.