GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: JEST DEMO CMBB

01.09.2002
09:33
[1]

Bergerus [ Pretorianin ]

Forum CM: JEST DEMO CMBB

Suuuper. Troche ciche glosy, radzieckie maximy bez tarcz ochronnych, ale i tak sa brzozy, grewniane plotki, rewelacyjni oficerowie radzieccy i piekna piechota z workami na plecach zamiast plecaka. Po 20 wrzesnia biore urlop.

Wredny Berger, ktory zawiodl

01.09.2002
10:25
smile
[2]

sentor [ Chor��y ]

Masz racje demo jest jusz dostepne.Ale ono zajmuje 60 mb wiec modemowcy (ja) moga obejsc sie smakiem, ach i te wybagania sprzetowe.........

01.09.2002
12:56
[3]

Bergerus [ Pretorianin ]

Dzieki, ze przyznales mi racje, ze demo juz jest, ale nie rozumiem :-))) Jest bo jest. W demo sa dwie bitwy i tutorial. Jedna bitwa to atak Rosjan pod Jelnia w 1941 a druga to atak czolgow niemieckich pod Kurskiem. Robi wrazenie, ale: 1. Nowe rozzkazy powoduja nieco chaosu zanim sie czlowiek przyzwyczai. 2. Maximy radzieckie nie sa na kolkach :-((( 3. Za bardzo sie Rosjanie rozpraszaja w ataku. Opisy z pamietnikow niemieckich mowia co innego. Fala szla i ginela. Ale moze to tylko 1941??? W sumie w demo nie ma zbyt wiele. Sa nowe rozkazy - Advance, Assault, Human Wave, ale piechota zalamuje sie tak szybko, ze musze poczytac instrukcje zeby je odroznic :-) No i pola ostrzalu dla ckmow. Musze zagrac Niemcami jak to chodzi. Ale fakt, ze grafika jest lepsza, brzozy tworza radziecki klimat, a step jest niesamowity. Rosyjskie mundury swietne, tylko helmofony jakies pokraczne. Czekamy do 20 wrzesnia. Mam nadzieje, ze dotrzymaja terminu. Berger

01.09.2002
13:01
[4]

RMATYSIAK [ Konsul ]

Bardzo spodobalo mi sie to ze podniesli wage psychologi w grze. Podobalo mi sie jak T34 po ostrzale z dzilak ppanc (kture nawiasem muwiac niemoglo mu nic zrobic) ucieklo gdzie pieprz rosnie dobrze ze lasek byl bo by mi wyjechalo za mape. Poz RM Ps jak dla mnie bomba Ps 2 kto kupuje wersje angielsko jezyczna ?

01.09.2002
13:24
[5]

Power [ Konsul ]

Ha ! Nareszcie są czołgi dowodzenia :) Nie wiecie moze do czego słuzy rozkaz: Cover Arc i Cover Armor ?

01.09.2002
13:24
[6]

sentor [ Chor��y ]

Czy 20 wrzesni bedzie mozna kupic CmBB w polsce czy tylko przez internet.Jak przez internet to kiedy w polsce??

01.09.2002
13:59
smile
[7]

Funthom [ Always with Morith ]

Możecie podać link do tego dema???

01.09.2002
14:09
[8]

Bergerus [ Pretorianin ]

>Power Cover oznacza krycie danego kierunku - Cover Arc - to obszar ostrzeliwany przez dana bron, a Cover Armor to chyba kierunek w jakim wystawiasz najsilniejszy pancerz - ale tego ostatniego nie jestem pewien. >Funthom Link do dema: www.culturek.com/cmbb/cmbbdemo.zip >RMATYSIAK mimo, ze klamales jak z nut ile mialem beta wersje CMBO odpowiem ci, ze ja kupuje angielska wersje. I jestem z Wwy. koszty przesylki zbijemy? >sentor Po awanturze z CMBO chyba nie bedzie CMBB w Polsce legalnie, a jezeli to za pol roku najwczesniej :-( Psychologia w CMBB jest swietna, ale wydaje sie, ze troche za silna. Niestety nie bywalem wtedy na polach bitew wiec jak bylo nie mam pojecia. A w pamietnikach sa opisywane wydarzenia nadzwyczajne wiec nie jest to zaden wzor. Berger

01.09.2002
14:27
smile
[9]

Power [ Konsul ]

THX Berger, ale dość enigmatyczne są dla mnie jeszcze 2 rozkazy : Contact i Shoot & Scoot. Moze ktos wyjaśnić tak w skrócie ich znaczenie ? :)

01.09.2002
14:36
smile
[10]

Kłosiu [ Senator ]

Chwile pogralem i oto wrazenia: Szarza czolgow pod Kurskiem - swietna :) PzIVG dorobil sie szybkiej wiezy, bardzo dobrze. Czolgisci sa "shocked" nawet przy zerwaniu gasienicy przez wrogi pocisk. Czesto sa "partial penetration" ktore nie robia zbyt duzych uszkodzen, ale tez moga spowodowac ucieczke zalogi. Wrogie dziala ppanc wala do czolgow jeszcze chwile po zniszczeniu :-) zajebiste. Rusznice ppanc sa skuteczne (!) zdolnosc penetracji na 100m to 35mm, spokojnie wystarczy do unieruchomienia PzIV. Na ziemi widac obloczki dymu podnoszone przez pociski kmow :-) Ogolnie czolgi zamienily sie w demony zniszczenia (przynajmniej jak jest ich 15 ;)) - wala naprzod prujac ogniem ciaglym z kmow i rozwalajac wszystko po drodze. KW - 1S nie ma szans w porownaniu z PzIVG, jezeli chodzi o celnosc. (i tak powinno byc) Acha, jeszcze wkurzylem sie jak kolatka kal. 37mm zniszczyla mi T34, albo raczej zaloga spanikowala i spieprzyla. Berger --> nie wiem czy zauwazyles, ale ruska piechota to green albo conscript w wiekszosci. Pewnie dlatego tacy wystraszeni ;-) Do angielskiej wersji tez bym sie przylaczyl, niestety jestem z Poznania :(

01.09.2002
14:59
[11]

Kłosiu [ Senator ]

Power --> cover armor to rozkaz koncentracji na celach pancernych w podanym obszarze. Cover arc to skuppienie sie na wszystkich celach. move to contact to odpowiednik sneak w CMBO - po nawiazaniu kontaktu piuechota staje i walczy, shoot & scoot - przetlumaczyc mozna jako strzelic i uciec :-) Pewnie czolg dojezdza do pierwszej pozycji, strzela i ucieka na druga.

01.09.2002
15:08
[12]

PAK [ Pretorianin ]

Berger ma dobry pomysł z tym wspólnym zakupem oryginału ang., ja się dołączam, ktoś jeszcze?

01.09.2002
15:30
smile
[13]

Parias24 [ Chor��y ]

A jeśli ktoś nie jest Wawy, a chciałby dołączyc sie do zakupu CMBB to czy ma szansę?

01.09.2002
15:51
smile
[14]

Trael [ Konsul ]

Napiszcie coś jesczej, jakieś screeny wrzućcie. Jestem bardzo ciekaw CMBB ale niestety mam modem ;(

01.09.2002
15:52
smile
[15]

Power [ Konsul ]

Wszystko fajnie tylko IMO przy rozkazie human wave żołnierze powinni biec a nie maszerować..... :) No i okrzyk "uraaaaaa !" ;) jest spieprzony, wyraźnie słychać ze krzyczą moze ze 4 osoby a tak nie powinno być. Ps.Nie wiem czemu ale pierwsze skojarzenie po uruchomieniu demka to byli 4 pancerni + pies ;))))

01.09.2002
16:00
[16]

RMATYSIAK [ Konsul ]

RMATYSIAK mimo, ze klamales jak z nut ile mialem beta wersje CMBO odpowiem ci, ze ja kupuje angielska wersje. I jestem z Wwy. koszty przesylki zbijemy? Nie klamalem takie dane dostalem na maial od CDP. Wyslij mi maila to sie dogadamy w sprawie CMBB :)

01.09.2002
16:06
smile
[17]

Kłosiu [ Senator ]

Mimo ciezkich strat i bohaterskiego oporu radzieckich zolnierzy, faszysci posuwaja sie naprzod ;-) Zespoly niszczycieli czolgow. Te z koktajlami molotowa malo skuteczne, ale te z granatami przeciwpancernymi - miodzio. Rzucaja juz w biegu, z odleglosci jakichs 30-40m i nawet niszcza czolg :) Dziala przeciwpancerne co prawda trudniej wykryc, ale ich skutecznosc ogranicza fakt, ze "nie wiedza" kiedy czolg jest zniszczony i prowadza ogien dopoki zaloga nie wyskoczy. A zaloga potrafi uciekac z wyeliminowanego czolgu nawet cala ture :-)

01.09.2002
16:19
smile
[18]

Kłosiu [ Senator ]

heh, zauwazylem cos niesamowitego :) Jak dowodca czolgu sterowanego przez AI schowa sie do wiezy, to potrafi pozniej sam wyjsc :)) Istna rewolucja :)

01.09.2002
16:25
[19]

Trael [ Konsul ]

1. Czy zniszczenia są przedstawiane w sposób tekstow? No dalej napiszcie coś więcej plizzzzzzzz

01.09.2002
16:36
smile
[20]

Kłosiu [ Senator ]

Cholerne KW, w zyciu nie widzialem gorszego czolgu :( Zanim zdazy w cos wycelowac, dostaje w wieze. Trael -> tak samo jak w CMBO. Nie zauwazylem, zeby byly jakies uszkodzenia elementow wyposazenia czy silnika, ale moze sa? Wieksza ilosc penetracji jest potrzebna do wylaczenia czolgu z kacji. Rusznica potrzebowala okolo 10 (!) penetracji PzIVG, zeby spowodowac ucieczke zalogi. Ale ze ma 75 pociskow, do tego jest bardzo celna i trudna do zauwazenia to mozna to przebolec :)

01.09.2002
16:44
[21]

Trael [ Konsul ]

Kłosiu-> możesz coś więcej napisać o nowcych rozkazach i przydatnosći ich w walce ?

01.09.2002
16:53
smile
[22]

Power [ Konsul ]

Hehe Właśnie rozwaliłem PzIVG przy pomocy KV -IS z ponad 1500 m :) Niestety drugi Pz IV uszkodził mu działo :P

01.09.2002
17:07
[23]

Trael [ Konsul ]

Do czego służą te kolorowe kreski na około czołgu?

01.09.2002
17:13
[24]

Kłosiu [ Senator ]

Trael --> nie bardzo, nie przetestowalem tego jeszcze :) Power --> fuksiarz :P Skonczylem Kursk po stronie Rosjan remisem :( Dziala ppanc (45mm) sa nieskuteczne wobec PzIVG i PzIIIL Sytuacje pogarsza jeszcze to ze jak juz zniszcza czolg, to dopoki zaloga nie wyskoczy, dzialo dalej radosnie do niego nawala :) Na 8 czolgow ktore zniszczylem, tylko 6 zniszczyly moje dziala (12 sztuk!), jednego rusznica ppanc a jednego niszczyciel czolgow (Panzerjager ;))

01.09.2002
17:13
[25]

Kłosiu [ Senator ]

Trael --> to orientacyjne przedstawienie grubosci pancerza.

01.09.2002
17:22
[26]

Trael [ Konsul ]

Chyba się skuszę i dziś w nocy zmuszę muj modem do sciągnięcia demka :)

01.09.2002
17:45
[27]

Kłosiu [ Senator ]

Acha, zorganizowanie czolgow w plutony bardzo pogarsza sytuacje Rosjan, przynajmniej w tych scenariuszach, ktore sa. T34, jak tylko zaczynaja strzelac, traca kontakt z dowodca i maja opozniona reakcje i mniejszone morale. U Niemcow kontakt zrywa wlasciwie tylko pagorek miedzy dowodca a podwladnym. Na plaskim terenie kontakt utrzymuje sie nawet na 700m. Dalej nie odjezdzalem :-)

01.09.2002
17:56
smile
[28]

Łosiu [ Prefekt ]

Pod kurskiem moja szarża czołgami zakończyła się.....klęską :-)) Wrażenia jak najbardziej pozytywne Zaś drugi scenariusz też jest miodzio i nareszcie KMy potrafią ładnie kryć ogniem dany teren, 3 radzieckie plutony rozgonił po krzakach jeden KM – rewelka

01.09.2002
18:23
[29]

hitman47 [ Pretorianin ]

Dopiero ściągnąłem 60% dema, więc mam prośbę: czy ktoś mógłby pokazać screeny z piechotą w roli głównej (i z interfacem, jeśli można).

01.09.2002
18:26
[30]

Marder [ Konsul ]

Witam Koledzy, Pierwsza rzecz która rzuca się w oczy to poruszające się na wietrze drzewa. Rewelka. Krajobraz żyje. Dalej, ogólnie polepszona jakość wszystkich tekstur co widać na screenach, oraz zmodyfikowany i bardziej czytelny interfejs. Te kreski o które pytał Trael to jak słusznie zauważył Kłosiu graficzne przedstawienie grubości pancerza w danym miejscu pojazdu. Od ciemnozielonego (najgrubszy) do jaskrawożółtego (najcienszy). Lepszy dzwięk i odwzorowanie odgłosów poszczególnych broni (słychać pojedyncze Mosiny, Kałachy) rewalka. I znowu za Kłosiem. Dowódcy czołgów sami pojawiają się w wierzyczkach jak kule przestają świstać w powietrzu. Jest rozkaz Hull Down ale nie przetestowałem go w praktyce. Co do Human Wave to najpierw piechota rusza z marszu dopiero po chwili rozlega się Huuurrrrrraaaa i zaczynają biec. Rozkaz Shoot&Scoot jakoś nie bardzo wiem jak działa. Czołg dojeżdża do punktu ale jakoś nie oddaje strzału. Możliwe że musi mieć wyznaczony cel tzn cel w zasięgu wzroku. To na razie tyle. Trael ----> Zapuszczaj modem bo naprawdę warto.

01.09.2002
18:29
[31]

Marder [ Konsul ]

Łosiu ----> Wiedziałem że nie wytrzymasz. Pamiętaj masz się bronić, ale nie pod Kurskiem :)

01.09.2002
18:31
[32]

RMATYSIAK [ Konsul ]

Moja 3 walka na kursku. 12 spalonych faszystowskich czolgow z tego 6 zniszczyly KW reszta to zasluga 45. (jakos nie umiem sie poslugiwac sie niszczycielami czolgow). Generalnie neisamowite wrazenia duzo poprawili w poruwnaiu do I czesci. Jedna zecz nie odrazu widac zniszczenie nieprzyjacieksiego czolgu. Maja to zaruwno niemcy jak i rosjanie. Bomba sprawa.

01.09.2002
18:31
[33]

Łosiu [ Prefekt ]

Ale zauważyłem coś dziwnego. W tym scenariuszu z 41 (gdzie Niemcy się bronią) stało mi się coś dziwnego. Gdy wszystkie wojska były hide i Rosjanie byli jeszcze daleko nagle dowódcy plutonów wstali (wyszli z hide bez przyczyny) i zaczęli strzelać - oczywiście po tym zginęli od sztycha i pozostały mi same plutony w hide bez dowódców??? bug czy jak??

01.09.2002
18:38
[34]

Marder [ Konsul ]

Oczywiście pisząc o broni miałem na myśli Pepeszki a nie Kałachy :)

01.09.2002
18:46
[35]

Łosiu [ Prefekt ]

Demo jest juz na CMHQ (pchałem na ftp z domu przez SDi :-)

01.09.2002
18:49
[36]

Trael [ Konsul ]

Łosiu-> Będzie lepszy transfer niż z zagraniczniej strony?

01.09.2002
18:50
[37]

Łosiu [ Prefekt ]

wpisz sobie jako morror do programu którym ściagasz to wybierze lapszy

01.09.2002
19:03
[38]

pedros01 [ Junior ]

witam , mam pytanie : jak jest data przewidywanej premiery CMBB?

01.09.2002
19:06
[39]

sentor [ Chor��y ]

co oznacz liczba kolo kasku w cm1i liczba kolo krzyza.ja jak bym mial lepszego kompa to bym sie nie zastanawial tylko sciagnal co2 nawet na modemi.cm1 mnie zauroczylo!!!!!

01.09.2002
19:07
[40]

Trael [ Konsul ]

A jak to zrobić w Gozzili ?

01.09.2002
19:11
[41]

Marder [ Konsul ]

pedros01----> 20 wrzesień 2002. Sentor------> Przy kasku liczba żołnierzy w drużynie, przy krzyżu liczba ofiar (zabici, ranni, nie zdolni do dalszej walki)

01.09.2002
19:19
[42]

Łosiu [ Prefekt ]

Trael - nie mam pojęcia, ale na chłopski rozum klikasz na jednym linku zaczyna się pobieranie - klikasz na drugim - pojawia się okienko z pytaniem - czy chcesz dopisać jako mirror..... chyba :-)

01.09.2002
19:49
smile
[43]

Kłosiu [ Senator ]

Wlasnie skonczylem Jelnie Niemcami i powiem tylko jedno - To sie w pale nie miesci :) 200 Niemcow i 2 dzialka 37mm obronilo sie przed atakiem 600 Rosjan i 6 T34! Cala obrone odwalily 3 MG34 - mialy zazebiajace sie pola ostrzalu i zalamywaly kazdy sowiecki atak na swoje pozycje. Dzialka 37mm rozwalily 2 T34 i polegly :) Tylko w jednym miejscu Rosjanie wdarli sie na moja pozycje, ale pluton piechoty ktory tam siedzial poradzil sobie :-). Gdy cala piechota zostala zalamana, 4 T34 zrobily w tyl zwrot i wycofaly sie!!! Mozdzierze 81mm z 60 pociskami zabily 33 Ruskow! I to na otwartej przestrzeni! Losiu --> nie zauwazylem tego buga z plt HQ. Na zdjeciu dzielny Niemiec obserwuje odwrot wroga :D Ja chce pelna wersje!!!

01.09.2002
19:53
[44]

Trael [ Konsul ]

JA tak może offtopick. Kto wie co dziś mamy? :)

01.09.2002
20:01
[45]

Rodzyn [ Centurion ]

63 rocznicę napaści na Polske?

01.09.2002
20:05
[46]

Przezdzieblo [ Konsul ]

Dzień święty :) Mam pytanie, czy są jeszcze jakieś inne adresy, spod których można ściągnąć to demo? Bo z tego już podanego będę ściągał (stałką!) kilka godzin, już raz próbowałem, wyskoczył błąd...

01.09.2002
20:24
[47]

Kłosiu [ Senator ]

Przez --> z CMHQ pl tez sie wolno sciaga?

01.09.2002
20:34
[48]

Przezdzieblo [ Konsul ]

Podano wyżej ten adres: www.culturek.com/cmbb/cmbbdemo.zip Są jakieś inne? Nie znam CMHQ... Proszę o linki.

01.09.2002
20:37
[49]

Cisekk [ Pretorianin ]

Przez...---> z CMHQ własnie ściągam i po 1g i 26min ma 86%(50mega) myśle ze jest to dobra predkość, mam SDI...

01.09.2002
20:37
[50]

PiotrMx [ Generaďż˝ ]

Idzie jak burza -10KB/s na SDI

01.09.2002
20:40
[51]

Cisekk [ Pretorianin ]

oto adres: cmhq.gry-online.pl

01.09.2002
20:42
smile
[52]

Cisekk [ Pretorianin ]

... pozostało jeszcze 4 mega!!!....

01.09.2002
20:47
smile
[53]

Trael [ Konsul ]

Przezdzieblo-> Jak to błąd? Ściągam na modemie już kilka godzin. Nawet mnie niestrasz

01.09.2002
21:37
[54]

RMATYSIAK [ Konsul ]

ALe gra chodzi wolniej nisz jedynka, dluzej wykonuje oblicznie. Trzeb bedzie sprzet zmienic :((( Poz RM

01.09.2002
21:42
smile
[55]

hitman47 [ Pretorianin ]

Ściągałem 12 godzin, miałem 89%, wystąpił błąd i mam 13% :-((((((((((((((((((((((((((((((((((((

01.09.2002
21:49
[56]

Kłosiu [ Senator ]

heh, zalatwcie sobie Download Accelerator albo Getrighta :-)

01.09.2002
21:55
[57]

Lindil [ WCzK ]

Fajna gra! Za drugim razem przeszedłem nawet torturiala, w dodatku tracąc jedynie 5 ludzi:) Pierwszy raz może pomińmy milczeniem;) Jedno pytanie: Czy mozna wjakiś sposób nakazać piechocie okopanie/ukrycie się, tak, żeby ciągle odpowiadała ogniem? No, powiedzmy jeszcze drugie: Jak atakować piechotą? [W domyśle - tak, żeby to wróg poniósł większe straty;)]

01.09.2002
21:56
[58]

Lindil [ WCzK ]

Aha, na modemie z DAP'em to tylko 3 godziny. Chodzi o demo:)

01.09.2002
22:15
smile
[59]

Trael [ Konsul ]

A co to jest DAP jeśli można wiedzieć?

01.09.2002
22:19
[60]

Lindil [ WCzK ]

Download Accelerator Plus. Taki programik teoretycznie przyśpieszający ściąganie plików. Nie wiem, czy przyspiesza faktycznie, bo w sumie wszystko ściągam za jego pomocą i nie mam porównania:) Ale prawie zawsze utrzymuje ok. 5 kbps.

01.09.2002
22:23
[61]

Tad [ Pretorianin ]

Kłosiu -> ten Niemiec na screenie jakiś taki dużogłowy, wąziutki w barach i w ogóle niewymiarowy. Czy to tylko moje wrażenie ?

01.09.2002
22:25
[62]

PiotrMx [ Generaďż˝ ]

Minimalne wymagania 500MHz karta 16M 64RAM Zalecane 800MHz karta32M 128RAM

01.09.2002
22:26
[63]

Kapi [ Pretorianin ]

Juz za drugim razem udalo mi sie odeprzec atak Niemcow pod Kurskiem - stracilem 8 dzial i 1 KV, Niemcy stracili wszystko oprocz 1 Pz.Kpfw. III. W sumie nic trudnego :))

01.09.2002
22:27
smile
[64]

Kapi [ Pretorianin ]

PiotrMX -> zagramy TCP/IP ??

01.09.2002
22:29
[65]

Kłosiu [ Senator ]

Tad --> wstydzilbys sie. Przeciez tak wlasnie wygladaja NADLUDZIE!

01.09.2002
22:31
[66]

Kapi [ Pretorianin ]

Klosiu zkusisz sie ?? Mozesz grac Niemcami :)

01.09.2002
22:33
[67]

Kłosiu [ Senator ]

Kursk? ok :)

01.09.2002
22:34
[68]

Kapi [ Pretorianin ]

Pewno ze Kursk, ja Ruskimi :)

01.09.2002
22:34
smile
[69]

Kłosiu [ Senator ]

Wskocz na czata.

01.09.2002
22:35
smile
[70]

wangor [ Centurion ]

gierka mi niedziala :(( probowalem wszystkie kombinacje grafiki (pod niektorymi sie nieodpalala, inne niedzialaly bo dziala tylko w 800x600), jak juz udalo sie odpalic (niektore kombinacje) to gierka wychodzila jak tylko dalem "start game" (wyskakiwal napis 'searching for scenarios' przez okolo sekunde) do windowsa, bez zadnego komunikatu :/ ktos sie z tym uporal ? czy jednak ludzilem sie, ze pojdzie mi na 200MHZ ;)

01.09.2002
23:01
[71]

PiotrMx [ Generaďż˝ ]

wangor-->na 400 to samo. Mojego staruszka zostalo mi tylko przerobic na budke dla ptakow :-(

01.09.2002
23:10
[72]

wangor [ Centurion ]

400 ? e stary to masz akurat, wlaz na www.soldat.prv.pl i sciagaj, spoko gierka :)) wymaga akurat 400 i mi niechodzi :\\\ zajmuje 6mb, freware

01.09.2002
23:15
smile
[73]

MakManiak [ Legionista ]

Dobry wieczor. Chetnie dolocze sie do "importu" (jestem z Warszawy) o ile full wersja jest hybryda czyli tez na "maca" jak wersja CBBO. P.S. Dlaczego wersja PL jest tylko na PC? Mam oryginalna wersje CBBO i jest to PC/MAC.

02.09.2002
00:01
smile
[74]

MakManiak [ Legionista ]

Jeszcze jedno. Jesli chodzi o sama gre, to podobaja mi sie ruiny zniszczonych (skulonych?) budynkow. Graficznie i dzwiekowo jest bardzio OK. Dziala plynnie i szybko. Wszyscy, ktozy posiadaja Maca G4 moga spac spokojnie. Martwi mnie, ze CMBB nie jest "natywna" pod "X". Moze ktos opracuje patha na UNIXA? Spodziewalem sie troche wiecej zmian lecz i tak bardzo mi sie podoba. Ciekawe jak wyglodaja nasi wojacy (i czy czolgisci maja psy?:-)))

02.09.2002
16:13
[75]

Trael [ Konsul ]

Moje wrażenia związane z demem CMBB są jaknajbardziej pozytywne. Znalazłem jedną ciekawą rzecz np. jeśli czoł przeciwnika znajduje się dosyć bliski naszej piechoty to można użyć rozkazu "fast move" i zaznaczyć na czołgu. Piechota zacznie biec za czołgiem jeśli ten się będzie poruszał w tej tórze lub jeśli stoi to piechurzy podbiegną na odległość z której będą mogli użyć granatów lub innych wynalazków.

02.09.2002
20:32
[76]

Tad [ Pretorianin ]

No i zagrałem. Co prawda największy scenariusz mi nie działa, bo się komp zwiesił, ale pozostałe dwa spoko. Całkiem nieźle. Robi wrażenie. Hull down to będzie standard. Ponadto chyba w końcu będzie okazja do zastosowania tych mądrości z szykami plutonów czołgów. Wytrzymałośc czołgów jest niesamowita (przynajmniej przy tym co nam dali w demie) co zwiększa frajde i emocje. Nie wiem czy niemieckie były takie wytrzymałe (PZ III i IV). Niektóre tekstury natomiast są do bani. (np. Maxim od frontu) Ale generalnie super. Ide kupić lepszego kompa.

02.09.2002
21:29
[77]

Kłosiu [ Senator ]

Wytrzymalosc czolgow jest taka przy pociskach do kal. 50mm (tak przynajmniej zaobserwowalm) Trafienie pociskiem kal. 75-76mm natychmialst powoduje wylaczenie czolgu z akcji. Inna sprawa ze czolgi sa chyba zbyt odporne na penetracje malokalibrowa bronia - niekiedy nawet 3-4 nie wylaczaly czolgu z akcji.

02.09.2002
22:56
[78]

Przezdzieblo [ Konsul ]

Kurde, gierka świetna. Jak na razie mam niezbyt udany debiut na Łuku Kurskim Niemcami, pare trafień, na razie nie gram, jedną tamże klęskę Rosjanami i jedną wspaniałą wiktorię! :) 15 zdechłych panzerów! Ja straciłem niestety KW i 9 działek, ale za to załatwiłem połowę "trójek" od tylca! Rusznice fajne, piechotą nie umiem jeszcze grać. Bardzo dużo tych częściowych penetracji, załoga chyba nieśmierletna... O co chodzi z tym hull down? Ściągałem w 15 minut, z podanego linka i bez błędów :)

02.09.2002
23:09
[79]

Bombardier [ Konsul ]

Demo jest boskie!!! Bałem się, że na moim kompie (K6 500MHz, Ati Rage 128 Pro, 160MB RAM) będzie bardzo słabo chodzić, bo on akurat odpowiada minimalnym wymaganiom, ale mile się zawiodłem - wszystko pieknie poszło. Tę grę trzeba mieć, oczywiście w wersji oryginalnej, a nie pseudopolskiej a'la CDP. Tak na marginesie tej nieszczesnej polonizacji - kupcie sobie inną niezłą gierkę wojenną, a mianowicie Hidden&Dangerous Deluxe. To remake gry sprzed dwóch lat, dopieszczczona grafika (rewelacyjna, tak realistyczna jak w Medal of Honour), dobra instrukcja po polsku, cała gra zresztą jest spolszczona w sposób wzorowy, teksty bez błędów, profesjonalny lektor itp., do tego nowe misje i edytor do tworzenia własnych. A w pudelku jeszcze niespodzianka - zupelnie przyzwoita czapka w barwach maskujących, do lasu, na ryby, albo na zlot milośników militariów jak znalazł. to wszystko za jedyne 69zł. Wydawca : Play-It. Może panowie z CDP zaczęliby uczyć się od konkurencji, jak traktuje się klienta. A moze temu właśnie wydawnictwu podsunąć myśl wydania w Polsce CMBB? Również jestem za prywatnym importem wiekszej liczby CMBB. Moze ktoś majacy możliwość sprowadzenia tego rarytasu podjąby się zebrania wstępnych zamówień od forumowiczów. A potem wszyscy zastanowilibyśmy się, jak to zorganizować i jak odwdzięczyć się tej osobie (np. np. ciut większa skladka od kazdego, żeby pokryć choć część kosztów zakupu egzemplarza dla tej osoby) Bombardier

03.09.2002
07:04
smile
[80]

Kłosiu [ Senator ]

Przezdzieblo --> hulldown jest wtedy, gdy hull is down :) Scislej to podstawowa pozycja bojowa czolgu w CM. Kadlub (lub jego czesc) skryta za przeszkoda, zza ktorej wystaje wieza z dzialem. Rezultat - o wiele mniejsza szansa trafienia takiego czolgu i przewaznie wieksze nachylenie pancerza (bo najczesciej czolg stoi na przeciwstoku wzgorza) W CMBO trzeba bylo samemu wyszukiwac miejsca, gdzie czolg mogl wejsc w hulldown, a w CMBB jest do tego specjalna komenda.

03.09.2002
15:14
[81]

dw4rf [ Generał ]

Właśnie sobie pograłem w demko... Co mnie boli, to to, że interface stał się cukierkowy (lubiłem ten toporny;) - co do reszty to super. Bawi mnie to, że czołgi łatwiej zniszczyć piechotą niż AT gunsami (przynajmniej tymi małokalibrowymi). Super wyglądają pola bitwy - full kraterów, krzaczki, trawa do kolan itp. Nowe rozkazy są ukłonem w stronę serii CC. Ale najgrosze ze wszystkiego to myślenie komputera - przy kursku zdążyłbym fajkę wypalić nim komp policzy turę (Celeron 700). Idę dalej się dopieszczać...

03.09.2002
15:49
[82]

Trael [ Konsul ]

Kolejne rzeczy które mnie pozytywnie zaskoczyły to że dom jeśli dostał się pod ogień i jest już trochę uszkodzony to zmienia mu sie tekstóra a po zniszczeniu na miejscu unosi się przez kilka minut kurz i pył. Rozprzestrzenianie się ognia też jest zarąbiste. Trzeba uważać żeby w pobliżu palącego się terenu nie ustawiać piechoty bo mogą się usmażyć :). Miłym zaskoczeniem jest także pocisk typu "C". Odgłosy też są świetnie szczególnie poruszający się czoł oraz MG i dźwięk przelatujących kul oraz rykoszetów. Itp... P.S Jeśli byście organizowali import gieki to się chętnie zapiszę.

03.09.2002
16:11
[83]

dw4rf [ Generał ]

Hehe... super odgłos jak piechota strzela do czołgu " ping ping ping ping itd.."

03.10.2002
10:52
[84]

Rami [ Chor��y ]

dw4rf: do jedynki byly mody zmieniajace wyglad interfejsu, do dwojki tez sie pewno szybko pojawia, bo to jedna z latwiejszych rzeczy do modowania... BTW: to jak to kurcze w koncu jest z tym gremialnym zakupem... wszyscy wspominaja, ze dobrze by bylo, ze sie dolaczaja... ale czy ktos kupil/kupuje wieksza liczbe CMBB? dolacze sie bardzo chetnie, jesli bylaby takowa szansa. jestem z Wawy :) zdrowka

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.