GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Dialnet 6 - notoryczne zrywanie polaczenia..

21.11.2007
22:20
[1]

korkalom [ Centurion ]

Dialnet 6 - notoryczne zrywanie polaczenia..

Witam. Od poniedzialku mam lacze z dialogu 6 mb/s. Niestety ciagle mam problemy z polaczeniem. Nie ma zadnej reguly na to jak zauwazylem. Utrata polaczenia nastepuje po 15 minutach, czasem po 6 godzinach. Moj system to Windows XP SP 2, karta sieciowa Realtek RTL 8139/810x Family Fast Ethernet NIC, modem z ktorego korzystam to Calisto 821. Dodam ze lącze sie przez aplikacje, ktora pobralem ze strony dialogu. Jest to jakis klient PPPoE, poniewaz od niedawna dialog wprowadzil zmiany w sposobie laczenia sie z internetem. Czy ktos ma podobna konfiguracje do mojej i odczuwa podobne problemy ? Czy u innych uzytkownikow Dialnet dziala poprawnie ? Moze ktos wie co jest przyczyna tego problemu. Prosze o wszelkie mozliwe porady i pomoc.

Pozdrawiam

21.11.2007
22:24
[2]

AMDD [ on-line ]

miałem to samo z neo... poprostu im większa przepustowosc tym linia musi miec lepsze parametry. mniej szumów itd. Masz za słabą linie i teoretycznie nie powinni ci dac takiej przepustowosci.

21.11.2007
22:29
[3]

korkalom [ Centurion ]

Tylko ze dla mnie rozwiazaniem nie jest zmniejszenie przepustowosci lacza. Celowo wybralem 6 mb/s bo oferta byla dla mnie korzystna i mam wysokie wymagania jesli chodzi o ilosc pobieranych danych z sieci.

21.11.2007
22:34
[4]

Regis [ ]

Cudow nie ma - linii Ci nie zmodernizuja, wiec albo sie meczysz z tym co masz, albo 'obcinasz' i domagasz sie zwrotu nadplaconej kasy, albo rozwiazujesz umowe (w koncu dostajesz 'wybrakowana' usluge) i szukasz innego providera.

21.11.2007
22:38
[5]

korkalom [ Centurion ]

Jestem w o tyle dobrej sytuacji, ze podpisalem umowe na czas nieokreslony wiec rownie dobrze moge zerwac ja po tygodniu. Ponoc sa jakies programy, ktore pomagaja "regulowac" przeplyw danych na laczu. Takie cos by nie pomoglo ? Moze moj modem jest uszkodzony ? Za kazdym razem jak mi zerwie polaczenie, nie moge sie ponownie polaczyc dopoki nie odlacze tego modemu calkowicie od pradu. Byc moze tutaj jest jakis problem. Dodam tez, ze ten modem nie jest nowy bo widac na nim slady uzytkowania. Moze wczesniejszy uzytkownik cos zmienil w ustawieniach tego modemu. Ten modem ma chyba jakis interface www do zmiany ustawien. Moze tam cos namieszane jest ?

21.11.2007
23:31
[6]

korkalom [ Centurion ]

wieczorny upik..

Czy ktos z uzytkownikow forum ma ten nowy dialnet i doswiadcza podobnych problemow ?

22.11.2007
11:20
[7]

robak8 [ Chor��y ]

Tak jak pisał AMDD: "(…) im większa przepustowosc tym linia musi miec lepsze parametry (…)".
* Aby zmniejszyć tłumienie potrzebujesz filtru, który trzeba odpowiednio podpiąć:
* Następnym problemem może (chociaż rzadko) być sam modem. Jeśli masz znajomego który ma inny modem o takiej samej lub większej przepustowości jak twój to sprawdź jak będzie działać na jego modemie.
* Jeszcze innym powodem może być kiepsko zrobiona sieć telefoniczna w twoim domu.
* Ostatni powód jaki przychodzi mi do głowy to wina urządzeń twojego dostawcy internetu. Jedyne co możesz zrobić to zadzwonić i poinformować ich o kiepskim sygnale. Czasami technik źle dobił krosówki i wystarczy je poprawić aby wszystko działało. Niestety zdarza się i tak że u nich wszystko może chodzić na maksymalnej wydajności a u Ciebie nadal będzie zrywać połączenie. Pozostaje wtedy migracja w dół do słabszego łącza.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.