GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zwolnienie zasobów systemowych?

30.08.2002
18:53
[1]

McAsa [ Centurion ]

Zwolnienie zasobów systemowych?

Zauwazylem, ze po kilku godz. uzywania kompa wolne zasoby systemowe spadaja o 15- 20 %.Oczywiscie w tle pracuja te same programy co zaraz po wlaczeniu komputera, to znaczy dzialaja tylko aplikacje niezbedne do funkcjonowania sprzetu,a pomimo to ilosc zasobow wolnych jest mniejsza.( ale namieszalem- mam nadzieje, ze zrozumiecie o co mi chodzi)
Teraz zasadnicze pytanie- czy mozna jakos przywrocic te poczatkowe 90- 92 %?, jest jakis program albo komenda?

30.08.2002
18:56
[2]

banan [ Leniwiec Pospolity ]

nie jestem specjalista, ale moze Rambooster cos da?

30.08.2002
19:48
[3]

_Robo_ [ Generał ]

Jest taka komenda - RESET :P, podejrzewam, ze korzystasz z windowsa z serii 9x a one maja kiepsko rozwiazane zarzadzanie zasobami systemowymi z czasem dostepnych jest coraz mniej i zwieksza sie awaryjnosc. Wiec niestety reset jest jedynym wyjsciem...

30.08.2002
19:53
[4]

FreeSoul [ Pretorianin ]

Nie reset a restart.

30.08.2002
20:00
smile
[5]

McAsa [ Centurion ]

Mam Me , a te komende juz znam

30.08.2002
20:11
smile
[6]

_Robo_ [ Generał ]

:) To juz wiecej ci nic nie pomoge.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.