
eclat [ Pretorianin ]
Jak stworzyć dokument PDF?
Chciałbym stworzyć dokument w formacie PDF, ale nie wiem jak to zrobić. Proszę o zorientowanych w tym zakresie o odpowiedź. Pozdrawiam.
Narmo [ nikt ]
PDF Creator. Tworzy virtualną drukarkę. Potem tworzysz jakiś plik w jakimś programie, drukujesz i efekt zapisuje się jako PDF
sekret_mnicha [ the_collector ]
Open Office > eksport jako PDF, albo zainstaluj wirtualną drukarkę, która miast drukować robi plik PDF z dowolnego w zasiadzie edytora...
minius [ Senator ]
Dokładnie
Jedyna różnica to, że za pomocą tego PDF Creatora i Open Office'a nie da się później edytować już tak stworzonego plikui, że PDF creatorr nie daje wielkich możliwości interqakcyjnych pdf'a jak np. robienie menusów po kliknięciu których przeskakujesz do danego miejsca w tekście.
Pl@ski [ FlaT ]
Jest też pewien nieoficjalny plug-in do Office'a 2007, który dodaje możliwość zapisu dokumentów bezpośrednio do PDF...

Madril [ I Want To Believe ]
Pl@ski --> Czy ja wiem czy taki nieoficjalny, skoro go ze strony MS można normalnie ściągnąć... :P
Pl@ski [ FlaT ]
Ach, sorki, właśnie sprawdziłem, rzeczywiście jest to oficjalny dodatek... :)
Lookash [ Senator ]
Możesz też napisać odpowiednio dokument XML i przetransformować go do PDFa korzystając z XSLT.
;]

eclat [ Pretorianin ]
Dzięki za pomoc popróbuję to i owo co mi podpowiedzieliście.