Ikiz [ Junior ]
Master of Orion 3
Witajcie !
Wiecie może kiedy ukaże się gra Master of Orion 3 ?
Wiecie moze o niej cos ciekawego badz dysponujecie wersją alfa ?
Będę wdzięczny za kontakt
MOD [ Generaďż˝ ]
Najwięcej info jest tutaj na oficjalnej stronie gry:
Ikiz [ Junior ]
dziękuje za odpowiedz , czekam na dalsze posty :)
Asmodeusz [ Generaďż˝ ]
Bedzie wiecej postow - jak wyjdzie gra :) Na razie ... tylko slina mi cieknie i zalewa cala podloge ( za zapowiedzi gra wydaje sie BOSKA!!!)
Yaco [ Centurion ]
w Stanach juz podobno sie ukazala pare dni temu,niedlugo powinny byc piraty w sieci
Asmodeusz [ Generaďż˝ ]
?!?!?!? A czytam na oficjalnej stronie (https://moo3.quicksilver.com/), ze oficjalna data wydania to 3 Kwartal ( czyli jeszcze jej nie ma) Jesli mam byc szczery - informacje typu "podobno" sa malo warte - lepiej sprawdzic.... No - ale juz niedlugo :))
Toolism [ JCreator ]
O moj boooooze!:)))) JAK JA CZEKAM NA TA TROJECZKE!!!!!!!!!:))))) Ikiz narazie wiem ze wychodzi juz niebawem.. 1-2 miesiace:) i bedzie mozna sobie pokolonizowac!:)
Przemodar [ Konsul ]
Możliwe, że będzie 256 systemów do zbadania, w kazdym do 8 planet, każda z nich do kilku księżyców do eksploracji. Zapowiada się ciekawa dyplomacja i zarządzanie zasobami. Tylko musieli, po prostu musieli (&^%^&$@#) skiepścić grę robiąc rts-ową walkę. Przegięli, bo często gęsto się z tego tłumaczą - że niby źle ruszałoby się kilkuset statkami itp. Eee tam, nie znają się ;-) Zamiast porządnej turówki będą fazy rozkazów i oglądanie widoczków, gdy twoja flota beznadziejnie rusza się i AI usiłuje "inteligentnie" strzelić korzystając z "rozbudowanych" rozkazów typu atakuj, broń i uciekaj... Shit!
Asmodeusz [ Generaďż˝ ]
Tlumacza sie tym, ze ruszanie 1500 statkow w trybie turowym moze zajac caly dzien. A pomysl, ze ta gra ma miec multiplaya netowego - wiec inni by musieli czekac ze 2 dni na sama walke czy dwie. Zreszta jak powiedzieli - nie ma byc to starcraft (szybko klikasz - wygrasz) tylko cos bardziej Shoguno podobnego (tam juz nie trzeba az tak zasuwac myszka - chociaz czasem i ta zdolnosc sie przyda) A co do AI - mnie sie podoba taka sytuacja. Tzn. nie kiepskie AI (male statki podlatujace po prostu pod glowne dziala) ale to, ze nie bedziesz mial calkowitej kontroli nad wszystkim. Po prostu rokaz "niszczyc Tytany" i liczyc na to, ze AI sie postara. Zreszta poczekamy - zobaczymy. (mam nadzieje, ze nie schrzania mi mrowek :)))
AK [ Senator ]
Oj, ludzie, ludzie. Poczytajcie sobie uważnie FAQ Oriona - obawiam się że gra nie będzie miała takiej grywalności jak 2. Może gdzieś pomiędzy 1 a 2. Autorzy za dużo piszą o przywracaniu "równowagi" w temacie floty i to najbardziej budzi moje obawy. Tak samo na temat bardziej "zbalansowanych" technologii - w skrócie wygląda na to że nawet jeśli wciąż będzie dostępny promień śmierci, to pewnie nie będzie już tak śmiercionośny, itp. Widać że gra będzie zbyt silnie nastawiona na multiplayer i wyrównanie szans graczy, niż na jej grywalność w znaczeniu poprzedników.
Przemodar [ Konsul ]
AK => być może to zbalansowanie uda się przekuć na sukces. Dojdzie do tego, że liczyć się będzie każda, drobna nawet innowacja techniczna, albo inny zestaw uzbrojenia. Tylko czy dłubanina w technologii zastąpi zabawę "żołnierzykami w piaskownicy"? Niestety przy ograniczonym polu decyzyjnym co do przemieszczania się jednostek, kolejności strzałów, obracania okrętów itp. odejdzie duża część zabawy. Nie zapomnę (bo wciąż pogrywam ;-) tych niuansów podlatywania na piksel do przodu, nagłych zwrotów, misji kamikadze (już tego nie będzie) z głowicami rozrywającymi... Podejrzewam zatem, że walka nie będzie już głównym sensem gry, trzeba będzie się zabawić w administratorów i kolonizatorów. Ale tu znowu mają być gubernatorzy i półautomaty potrafiące płatać psikusy głównemu Wodzowi... Ghrrr, właśnie widzę, że notowania nowego Oriona zaczynają gwałtownie spadać! Oby MoO3 nie okazał się największym rozczarowaniem roku...
AK [ Senator ]
Przemodar - też się obawiam że będzie klapa. Od dłuższego czasu nie pojawiła się dobra gra w typie MOO2, bo autorzy zawsze dorzucali coś co zupełnie niszczyło sens gry. Oby tylko twórcy MOO3 wyciągnęli właściwe wnioski. A przy okazji, nt innego wątku - chętnie bym ci wysłał opowiadanie, tylko maila masz zastrzeżonego...
Przemodar [ Konsul ]
AK => ? w pierwszej chwili nie wiedziałem o co Ci chodzi z tym zastrzeżeniem. Teraz już wiem i oczywiście odhaczyłem to pole w rejestracji. Nawet nie pomyslałem, żeby się jakoś odgradzać od kontaktu... Już w tym poście pewnie mail w nagłówku zadziała, jak nie to proszę: [email protected]. Ślij posta smiało, czekam na lekturę. A co do dobrych gier - właśnie wczoraj znów zasiadłem do nieśmiertelnego jak dla mnie tytułu - Imperialism II. Pamiętasz go? Wg mnie tak powinny wyglądać dobre, grywalne gry.
AK [ Senator ]
Przemodar - ano, wiele osób nie zauważyło tego drobiażdżku przy konfiguracji konta ;)
Ikiz [ Junior ]
Ja im daruję ten tryb walki RTS , byleby multiplayera dobrze zrobili. To mają być potężne floty . Walka na ogromną skalę , dlatego tryb RTS to nie takei złe rozwiązanie.Miejmy nadzieję , że gra wyjdzie do końca listopada b. roku.