aikikaisensei [ Senator ]
Problem z zamówionym telefonem
Znajomy poprosił mnie abym ipublikował jego tekst na jakimś duzym forum ponieważ poszukuje pomocy. Może ktoś z Was będzie w stanie udzielić jakiejś informacji.
Mam pewien problem. Zamowilem w poniedzialek 29.10 przez internet telefon Samsung J600 w taryfach Kubali. Wartosc telefonu w tym abonamencie to 1 zl.. Dowcip polega na tym, ze powinienem dostac telefon od konsultanta.. Nikt do mnie nie dzwonil.. Po rzekomym (niedoszlym) telefonie w ciagu 2 dni Samsung mial byc u mnie.. Dzownilem do biura obslugi klienta, do dzialu handlowego i do salonu w lodzi na pietrynie.. Probowalem dodzwonic sie do sklepu on-line plusa ale od 11 do 18 albo mieli zajete, albo nikt nie podnosil sluchawki.. Przy zamowieniu podalem wszytskie dane.. Nip, regon.. Mam numer zamowienia, tylko nikt nie potrafiu mi pomoc.. Nikt nic nie wie i "akurat oni sie tym nie zajmuja"..
Nie wiem jak mam rozwiazac ten problem.. Mial ktos z Was podobne jazdy z Plusem?
djforever [ Senator ]
Z Plusem nie miałem problemów, ale miałem całkiem podobny problem z Orange. W200i poszedł do naprawy- wg gwarancji powinni go naprawić w ciągu 2 tygodni, a naprawiali 5... też jedni odsyłali do drugich, a to części brakowało i takie tam. No ale telefon oddali naprawiony, wszystko było w porządku. Więc Twój kolega nie powinien się przejmować. A skoro zamawiał przez Internet, to zamówienie mogło cudownym sposobem nie dojść do konsultanta, albo po prostu zapomniał. Proponowałbym poczekać jeszcze ze 2 tygodnie, dopiero potem podjąć jakieś kroki.
aikikaisensei [ Senator ]
Naprawa uszkodzonego sprzętu to jednak co innego niż zamówienie nowego. Być może masz rację, ale proszę o kolejne wypowiedzi.
kufcik [ Chor��y ]
też tak miałem
kufcik [ Chor��y ]
Na serio

aikikaisensei [ Senator ]
Telefonu podobno dalej nie ma. Może jeszcze jakieś wypowiedzi? :)