GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Crysis SP Demo

27.10.2007
03:48
smile
[1]

BBlacKK102 [ Genera� ]

Crysis SP Demo

Wlasnie, jesli ktos przeoczyl te informacje, to od jakiejs chwili na stronach zagranicznych portali jest demko Crysisa. Rozmiar 1.7 GB. Wreszcie bedziemy mogli (A moze znowu, dla tych ktorzy grali w bete) przetestowac nasze karty graficzne w grze bazujacej na DX10. Nie wiem jak wy, ale ja sie bardzo ciesze i za jakas godzinke podziele sie z wami wrazeniami jak chwile pogram.

27.10.2007
04:59
[2]

BBlacKK102 [ Genera� ]

Gierka - GENIUSZ. Efekty powalaja, przerywniki na engine gry, renderowane w realu wygladaja poprostu cudownie. Zastanawialem sie napoczatku czy to jest wczesniej przygotowany render czy juz gra. I nie jest to, jak to niektorzy twierdza, gra - benchmark. Klimat naprawde jest przeswietny. Dzwieki rowniez. Demkiem jestem zachwycony. Niestety nie mam zadnego programu do robienia screenow, a jeden, ktory zrobilem print screenem, po wklejeniu przedstawia czarne tlo :(. Co do mojego configa: Vista, 4 gb ram, C2D E6600 2,4ghz@ 2,8 ghz, 8800 Ultra (Jeszcze dziewicza, zaraz lece ja podkrecic). Gra sama mi ustawila optymalne ustawienia na wszystko na very high. Lekkie zwolnienie dalo sie odczuc (ale nie takie, zeby bylo nie grywalne, nie, nie bylo zadnych pokazow slajdow). Jestem naprawde pod wrazeniem efektow DX 10. Postacie wygladaja jak na renderach, szybkie ruchy wzbogacone o motion blur, padajace swiatlo, swiatlo z latarki na roslinach, ruszajace sie wieksze liscie, tak jakby kazdy byl osobnym obiektem fizycznym. Poprostu cos pieknego :). Jeszcze niech minimalnie zmniejsza wymagania w finalnej wersji.

27.10.2007
07:58
[3]

BBlacKK102 [ Genera� ]

Nie moge sie napatrzec na ta wode :) Przefajna jest. Apropo wymagan. Podkrecilem grafe wzglednie z 616@660 i 1015@1150. Zmniejszylem ustawienia. Postprocessing na medium, textury na high, reszta bez zmian. Gierka juz o niebo lepiej chodzi. Postprocessing dal mi ponad 20 fpsow wiecej. Niestety przy wodzie jeszcze zwalnia dosc pokaznie, ale jest przepiekna :). Juz na high nie ma na cyzm oka zawiesic. Takze very high pewnie nawet 2x 8800 ultra nie uciagna na normalnym frameracie. mam nadzieje, z e to zoptymalizuja troche do wersji finalnej, chociaz malo zostalo do premiery. Graficznie cudnie sie prezentuje, fizyka jest super, chociaz zdazaja sie babole, jak caly dach podparty przez jeden slupek w rogu. Lewituje? A teraz czas spac :) Dobranoc.

27.10.2007
19:37
[4]

BBlacKK102 [ Genera� ]

upgrade sterownikow nvidi do 169 beta i gra zyskala na wydajnosci. Textury High, Post Processing medium (nie widze roznicy zabardzo, jedynie w fpsach ;D), AA 8xQ (Tez duzej roznicy nie ma z 16xQ) i gra dziala cudnie. Nawet z ta woda, ktora wyglada kaptialnie :) Jeszcze niech dopracuja troche do pelnej wersji i gra bedzie smigac :)

27.10.2007
22:12
[5]

BBlacKK102 [ Genera� ]

Widze, ze nikt nie gra w Crysis, a szkoda bo gierka przednia. Reasumujac do wymagan. Podobno ustawienia Very High dopiero pociagna nowe generacje kart Dx 10 - 9xxx i ati 3xxx . Moje ustawienia to 1380 x 768 (gram na tv), AA 8xQ, wszystko na high, Shadery na very high, Game effects na very high. Gra chodzi w takich ustawieniach ultra plynnie, nawet najwieksze wybuchy i akcje nie zwalniaja.

Po oczyszczeniu osady ->

Ano tak, zapomnialem o komentarzach :)


Crysis SP Demo - BBlacKK102
27.10.2007
22:14
[6]

Narmo [ nikt ]

Gramy:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6999748&N=1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.