zip_error [ Centurion ]
Warhammer Fantasy Battle
Na początek może mniej więcej powiem co jest pięć.
Gram sobie od jakiegoś czasu w WHFB Dark Elfami, najczęściej grywam z moim kumplem który gra Woodziakami, kiedy graliśmy od 2000pts w górę nie było większych problemów, udawało mi się czasem mu spuścić łomot, w sumie zależało od tego jak się rzuty układały.
Od niedawna postanowiliśmy grać na 1500pts i pojawił się problem, i moje pytanie brzmi:
Czy ktoś ma przepis jak Dark Elfami na 1500pts zmucić armie Woodziaków, która korzysta z usług nadwornego wkurwiacza Drzewca???
I co myślicie na temat czegoś co nazywa się "The Cult of Slaanesh"???
Niedzielny Gość [ J.F. Sebastian ]
Kiedyś 1,5k punktów to była tak zwana turniejówka więc przepisów na armię jest na bank sporo w sieci. Co do drzewca to polecam Ci czary przed których obroną jest rzut na inicjatywę - drzewiec jest wtedy głęboko w du*ie... :)
zip_error [ Centurion ]
No pierwsza rzecz to to że Dark Elfy mają magię co najmniej do bani i to jest problem. a poza tym o co chodzi z tą inicjatywą?? nie kojarzę takiej zasady w 7th edycji.
Poza tym w sieci słyszałem tylko o narzekaniach na drzewca, i teksty że Darkami nie da się grać.
Niedzielny Gość [ J.F. Sebastian ]
Nie grałem wprawdzie Dark Elfami (tyko daj daj Skavenami) ale z tego co pamiętam ciemne elfy miały (w starej edycji) assasinów, których mogły chować w odziałach, to też nic nie daje?
Assasin jak walił to tylko wióry leciały, a odpowiedź szła w oddział... :) Albo bohater który może używać innej magii?
zip_error [ Centurion ]
Zastanawiam się jeszcze nad "cult of slaanesh" moży to by dało radę??
kto wie??