ObiOneMP [ Pretorianin ]
UT2007 i MOH Airborne - grzebanie w plikach ini
W obu grach sa bardzo ubogie opcje wyświetlania grafiki (nic dziwnego skoro jest ten sam silniki). Probowalem wylaczyć rozne efekty dla lepszej wydajności poprzez zmiane wartości w plikach ini. Niestety bez rezultatu. Mam prośbe do tych, którzy bawili sie w te sprawy. Potrzebuje krotka instrukcje co nalezy zrobic aby wylaczyc np. bloom effect.
z gory thx za odpowiedzi
pozdrawiam
ObiOneMP [ Pretorianin ]
up
zajcev1939 [ Generaďż˝ ]
zobacz w instrukcji albo w klawiszologii czy nie ma czasem konsoli pod tyldą, w unrealu powinna być na bank a w moh może też i tu musisz szukać komend odpowiedzialnych za ustawienia gry..
Rosenkreutz [ Generaďż˝ ]
To nie jest bloom tylko HDR.
MientusPL [ Konsul ]
zazwyczaj w grach opcje wyświetlania grafiki są zapisane w pliku System.ini albo config.ini , może jeszcze też być MOHA.ini/UT07.ini
Generalnie każda gra ma różne opcje. Np. w Renegade (stajnia EA) wrzuciłem lepsze filtrowanie anizotropowe 16x zamiast 8x przez zmianę w pliku config.ini
ObiOneMP [ Pretorianin ]
Rosenkreutz ----> skoro nie masz pojecia co odpowiedziec to lepiej daj sobie spokoj
Fragment pliku UTEngine.ini
[SystemSettings]
StaticDecals=False
DynamicDecals=False
DynamicLights=False
DynamicShadows=False
LightEnvironmentShadows=False
CompositeDynamicLights=True
DirectionalLightmaps=False
MotionBlur=False
DepthOfField=False
Bloom=False
QualityBloom=False
Distortion=False
DropParticleDistortion=True
SpeedTreeLeaves=False
SpeedTreeFronds=False
OnlyStreamInTextures=False
LensFlares=False
FogVolumes=True
FloatingPointRenderTargets=True
Trilinear=True
OneFrameThreadLag=True
UseVsync=False
UpscaleScreenPercentage=True
Fullscreen=True
AllowD3D10=True
EnableHighPolyChars=False
SkeletalMeshLODBias=1
ParticleLODBias=2147483647
DetailMode=0
ShadowFilterQualityBias=-1
MaxAnisotropy=0
MaxMultisamples=1
MinShadowResolution=32
MaxShadowResolution=512
ResX=640
ResY=480
Zmienialem wartosci ale nic to nie dalo.