pernal [ Centurion ]
Geforce 8800GTS vs. Geforce 8800GT
Siema wszystkim :) W styczniu mam zamiar kupic nowego blaszaka. Jak widac w temacie wacham sie co do karty. Po nizej podalem parametry obu kart:
8800GTS 640MB
- jednostki Pixel i Vertex Shader 96
- pamiec 640MB DDR3
- taktowanie rdzenia 500MHz
- taktowanie pamieci 1600MHz
- szyna danych pamieci 320Bit
- obsluga DX 10
8800GT 512MB
- jednostki Pixel i Vertex Shader 112
- pamiec 512MB DDR3
- taktowanie rdzenia 700
- taktowanie pamieci 1700
- szyna danych pamieci 256
- obsluga DX 10.1
Jak widac kart te sie troche roznia miedzy soba. Po pierwsze 8800GTS ma pamiec 640MB, oraz 320MB bitow.
8800GT ma wieksze taktowanie rdzenia i pamieci, a poza tym obsluguje DX 10.1.
Ma mniej pamieci niz GTS i tylko 256 bitow.
Co wedlug z was bylo by leprzym rozwiazaniem?
Potrzebuje dobrej karty do gier i do tworzenia wysokiej jakosci filmow.
Za wszystkie odpowiedzi z gory dzieki :)
Conath [ Generaďż˝ ]
ilosc RAM akurat ma tu najmniejsze znaczenie, wazniejsza jest ilosc shaderow i taktowanie rdzenia. ale z samych parametrow to ci nikt nic nie powie, trzeba poczekac na testy.
wilqu [ Konsul ]
Zapytaj się w styczniu teraz to nie ma zbytniego sensu
Anthoris [ Pretorianin ]
Hmmm... To za wcześnie żeby powiedzieć. A co powiesz na Radeony? Ja osobiście mam GeForce 8600 GT i pasi. Nigdy nie miałem Radka ale zachwalają
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
Dokładnie - zapytaj w styczniu. Nie wiadomo co przez 2 miechy może pojawić się na rynku i jak to będzie jeszcze wypadać w testach (faktycznych - w grach, a nie syntetykach, gdzie 8800GT w 3DMarku 2006 wyciąga ponad 10tys. smarków).
Poza tym 8800GT nie wspiera wprost DX10.1 - to jest wiadomość oficjalna nVidii. Natomiast faktem jest, że 10.1 nie wnosi żadnej nowej technologii względem 10.0 (uporządkowuje tylko pewne sprawy).
Ja jestem bardziej ciekaw, czy w grach DX10.1 będzie w ogóle opcja do wyłączania filtrowania anizotropowego czy wygładzania krawędzie :).
Conath [ Generaďż˝ ]
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6989870&N=1