GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gothic Mroczne Tajemnice -część VIII

21.10.2007
14:10
[1]

Dexter1313 [ Konsul ]

Gothic Mroczne Tajemnice -część VIII

Powtarzam się , ponieważ jest to fajny mod i chcę żeby go wszyscy ściągali.

Gothic: Mroczne Tajemice, Rozdział VII
Witam wszystkich maniaków Gothica a także innych cRPGków;)

Czy chcielibyście powrócić do kolonii karnej? Odkryć nowe jej tajemnice?? Poznać nowych ludzi i obozy? Podjąć się zadań i walczyć na śmierć i życie? Po raz kolejny i całkiem nowy zniszczyć Barierę? Taka możliwość już jest. Oto wątek poświęcony ogromnemu modowi do pierwszej części gry wszechczasów - Gothicowi


Mod wykonany został przez grupę The Poziomkaz a na GOL-u ukazał nam go Shergar :)

Mroczne Tajemnice powstały przede wszystkim z myślą o graczach, którzy czuli niedosyt ukończywszy grę Gothic. Ideą modyfikacji było urealnienie Kolonii Karnej, do której trafił nasz bohater. Podniesiony został także poziom trudności. Modyfikacja zawiera:
- nowe lokacje (dokładnie cztery: stara, opuszczona kopalnia, podziemna świątynie, olbrzymia grota z podziemnym światem i naprawdę wspaniała wyspa z licznymi niespodziankami);
- nową fabułę główną pośrednio związaną z oryginalną fabułą gry (nie możliwe jest ukończenie głównej fabuły Gothica bez przejścia nowej fabuły. Główną fabułę moda można przejść na dwa sposoby, w zależności od tego, po której stronie opowie się nasz bohater);
- nowe obozy (Przemytnicy, Obóz Strażników przed Starą Kopalnią, Fanatycy - uciekinierzy z Obozu Bractwa i Łowcy Orków);
- zmieniony i odświeżony świat Kolonii Karnej (polecam zwiedzenie każdego zakątka bo czeka Was wiele niespodzianek, czasami nawet miłych ;P)
- wiele nowych i ciekawych zadań (sporo zadań jest złożonych, z kilkoma zakończeniami);
- wielu nowych NPCów;
- nowe bestie;
- nowy oręż i zbroje, w tym także hełmy;
- nowe czary;
- nowy system tworzenia czarów;
- poprawiony respawn potworów;
- procentowa nauka walki orężem;
- nowe umiejętności specjalne;
- nowe textury podłoża, nieba, etc.;
- wiele oryginalnych rozwiązań skryptowych;
Czas gry jest porównywalny z dodatkiem NK dla Gothic2.

A oto instrukcja instalacji moda:

1. Pobieramy:
Mod w wersji 1.01 -
Patch 1.03 (zawiera 1.02) -

2. Po zainstalowaniu moda i patcha instalujemy playerkita (instalka w głównym katalogu gry) i moda odpalamy przez niego. Na końcu musimy zamienić następującą linię w pliku dm.ini znajdującym się w folderze gothic/system:

vdf=dm.mod patch.mod patch3.mod
na
vdf=dm.mod patch3.mod

(pliki mod oddzielone są DWOMA spacjami)

Nie musimy oczywiscie mówić , że wymagana jest pełna wersja Gothica :)

Zachęcamy do zabawy i odkrywania świata Gothica na nowo.!!

Link do poprzedniej części:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6282646&N=1

22.10.2007
13:55
smile
[2]

Nighthunter01 [ Chor��y ]

Pytanie - kto Ci pozwolił założyć następną część i to po zaledwie 131 postach ?

27.10.2007
18:05
[3]

dj_janasek [ Cesarz ]

ta k to fajny mod

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.