piotrek9874 [ masia ]
Chciałbym coś napisać w pliku .pdf bo tego co tam jest to chyba nie da się zmienić ale nie wiem jak to zrobić. Może mi ktoś powiedzieć.
Narmo [ nikt ]
Adobe Acrobat (nie Reader!). Aplikacja płatna.
Jeremy Clarkson [ Prezenter ]
w open office jest opcja konwertowania do pdf
mannan [ Neo-Crusader ]
Piszesz chyba w Wordzie itp. i potem dajesz zapisz w pdf
piotrek9874 [ masia ]
ale ja nie mam tam opcji żeby zapisać w formacie .pdf :(
djforever [ Senator ]
Po prostu zapisujesz coś i zamiast dać .doc na końcu, wpisujesz .pdf
Narmo [ nikt ]
To co w końcu chcesz zrobić? Edytować istniejący już plik PDF czy zapisać zupełnie nowy? Jak to pierwsze to podałem już odpowiedź wyżej. jak to drugie to skorzystaj z programu PDF Creator. Dodaje on wirtualną drukarkę do systemu która pozwala na przerobienie na PDF wszystkiego, co da się wydrukować.
piotrek9874 [ masia ]
Zapisać nowy i dzięki za odpowiedz :)
piotrek9874 [ masia ]
A jak w tym programie się tworzy nowy plik?
alpha_omega [ Senator ]
Zapewne tak, że robisz coś w Wordzie, a później za pomocą tego programu konwertujesz.
Narmo [ nikt ]
Którym? PDF Cretor? Otwierasz dowolny edytor tekstu (na przykład Word), tworzysz dokument, wybierasz Plik --> drukuj i jako drukarkę wybierasz tą utworzoną przez PDF Creatora (domyślna nazwa to... PDF Creator :P ) a potem miejsce, gdzie ma się zapisać plik PDF i gotowe.
piotrek9874 [ masia ]
Udało się! Dzenki :)