GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Animacje 3D

12.10.2007
19:04
[1]

Darth Bor [ Chor��y ]

Animacje 3D

Witam,
chciałbym spróbować swoich sił w tworzeniu animacji 3D, modeli 3D itp. Ściągałem programy do tego ale jak na razie to dla mnie czarna magia może ktoś wie jak łatwo zacząć ?

12.10.2007
19:07
[2]

Logadin [ People Can Fly ]

"Łatwo zacząć" :)
No ale nic : www.max3d.pl / www.cgtalk.com zacznij od tego.

12.10.2007
19:22
[3]

Zabójca14 [ Maxxx Blood ]

wiesz ja raczej bym ci zacząc od brycu . Na początek sam sproboj cos porobic a potem wejdź na youtuba i popatrz sobie jakies tutoriale. To dla mnie jest najprostszy program do tworzenia grafiki 3D i animacji (których nie udało mi sie jeszcze zrobić).


Tu masz screen pierwszego mego dzieła----->


Animacje 3D - Zabójca14
12.10.2007
22:14
[4]

Karrde [ Visual Effects Artist ]

Jak dla mnie "zacznę od łatwego programu" jest myśleniem zupełnie błędnym.
Kiedyś ładnie ujął to mój instruktor strzelectwa:
"Ok, mogę ci dać broń bez odrzutu, która niemal sama strzela i trafia, ale co z tego jak weźmiesz później glocka/berette i w nic nie trafisz".

Tu sytuacja jest analogiczna.
Ściągnij sobie wersję PLE Mayi (obecnie się już chyba inaczej nazywa, Logadin pewnie mnie poprawi :) ) i zacznij się uczyć z tutoriali, książek, zadając na specjalistycznych forach pytania o konkretnych problemach.
Dobrym pomysłem, jest teoretyczne nauczenie się podstaw nawigacji po sofcie, a potem wyznaczenie sobie czegoś co chcesz zrobić (PROSTY projekt, nie zrobisz od razu Shreka) i zacząć to robić wspomagając się w/w źródłami. Bezmyślne wykonywanie tutorków niewiele daje.

Powodzenia. :)

12.10.2007
22:44
smile
[5]

Rosenkreutz [ Generaďż˝ ]

Najlepiej to ściągnij sobie 3DS Maxa bo z pewnością nie stać cię na jego kupienie i do tego kup Biblie z helionu do Maxa 8. Przeglądaj tutki, animacje, wnioskuj i się po prostu ucz. Nie jest trudno, trzeba być tylko cierpliwym, czego nie zrozumiesz jednego dnia to zrozumiesz drugiego itd.

A jeżeli znasz dobrze angielski to zacznij od na przykład Modo do modelowania, ZBrusha do teksturowania i Maxa do animacji.

12.10.2007
23:34
smile
[6]

Karrde [ Visual Effects Artist ]

Dlatego proponuję Mayę PLE. Jest to darmowa wersja pełnego pakietu Mayi - z watermarkami które zupełnie w nauce nie przeszkadzają i licencyjnym zakazem używania do pracy komercyjnej.

Do nauki - w sam raz.
Tym combem w ostatniej linijce to pojechałeś. :P

Nie chcę wywołać flame wara, więc na tym poprzestanę. :)

12.10.2007
23:50
[7]

anen [ #24 1KFA Fireballs - FB ]

Eeee , widze ze dzieci piaskiem sie bawia :)
Jak juz reklamujemy to ja zapodam Cinema 4d :D

Dobrze ze czasami moge spotkac kogos tutaj co jeszcze cos robi w tym kierunku :)

13.10.2007
02:11
[8]

Lutz [ Senator ]

sciagnij wings - modeluje w tym sporo osob rowniez z "branzy" a jest w pelni darmowe. co do darmowego blendera, jak na poczatek tez moze byc.
jezeli chcesz mainstream to 3ds max, najwiecej publikacji, z maya dzieje sie cos niedobrego ostatnio (choc to nie moja opinia bo nie uzywam). Mi osobiscie najbardziej podchodzi XSI, swietna cena i pelny profesjonalizm aplikacji. Mozesz jeszcze z houdinim zaszalec ale to tez troche inna liga.

cinema 4d, lightwave to solidne programy i sa tez na maca (z poprzedniej grupy tylko maya) co czasem sie przydaje w zyciu :)

a najwazniejsze to zdeklaruj sie co tak naprawde chcesz robic w 3D bo to dosc szeroka dzialka.

13.10.2007
13:12
[9]

lo0ol [ Jónior ]

Takie cus w Maxie po 2-3 dniach zabawy w tym:



i zabawa sie na tym skonczyla ze wzgledu na skromna ilosc ramu. :D

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.