GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kanciarze z chello?

10.10.2007
21:51
smile
[1]

wilqu [ Konsul ]

Kanciarze z chello?

Otóż zawarłem umowę z chello kiedy 512 kb/s było za 69 zł, oferta jak wiadomo u nich sie zmieniła easy przyspieszyło do 2 Mb/s a ja zostałem ze swoim 512 kb/s , mniejsza z tym umowa się kończyła więc pomyślałem że przedłużę ja na obecnych warunkach ( 2mb/s za 69 ), wiedziałem że wygasa gdzieś na przełomie września i października ale nic na ten temat do mnie nie przychodziło.Wiec ruszyłem się do ich centrali a tam usłyszałem że..... przedłużyli umowę BEZ mojej wiedzy na STARYCH warunkach (512kb/s za 69) no myślałem że ich tam rozniosę bo opcja 512 kosztuje obecnie 39 zł wiec trzy dychy miesięcznie w błoto, a za zerwanie tej "przedłużonej" umowy liczą sobie 240 zł.Jak na mój gust to zdeptali tu jakieś prawa klienta.Teraz rodzi się pytanie czy to w ogóle jest zgodne z prawami konsumenta??

10.10.2007
21:53
[2]

Narmo [ nikt ]

A nie przedłużyli przypadkiem na czas nieokreślony?

10.10.2007
21:54
[3]

NicK [ Smokus Multikillus ]

Heh, a podpisałeś tę przedłużoną umowę? Mogą Cię w pompkę cmoknąć - możesz im to powiedzieć :) Ja bym postawił sprawę jasno, albo zmieniają warunki, albo więcej złotówki nie dostaną.

10.10.2007
21:57
[4]

wilqu [ Konsul ]

Niczego nie podpisywałem, wszystko odbyło sie za moimi plecami a umowę przedłużyli na taki sam czas trwania jak poprzednia czyli 2 lata

10.10.2007
21:58
[5]

NicK [ Smokus Multikillus ]

Umowa niepodpisana = nieważna.

10.10.2007
22:01
[6]

swietekkk [ Pretorianin ]

Oczywiście że przedłużyli Ci umowę, tylko że na czas nieokreślony. Nie mają prawa przedłużyć Ci umowy bez Twojej zgody. Chyba że skończyła Ci sie umowa na czas określony i nic z tym nie robisz, to automatycznie przedłuża sie na następny miesiąc, i jeśli znowu nic nie zrobić to na następny itd.

edit: Nie mogli Ci przedłużyć bez Twojej zgody, nie mają takiego prawa. Koledze skończyła sie dwuletnia umowa z neo, i po tych dwóch latach automatycznie przedłużyła sie o jeden miesiąc.

10.10.2007
22:02
[7]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

Ty lepiej sprawdz czy w starej umowie nie ma punktu, ze umowa sama sie przedluza jezeli Ty, z miesiecznym wyprzedzeniem, z niej nie zrezygnujesz.

A w ogole to zapytaj czy mozesz przejsc na ten inny abonament. Ja mam classic, place 119 za 3 mbt, zeby przejsc na easy, 4mbity za 79zl musze wyslac do nich jakis papier. tyle

10.10.2007
22:03
[8]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Na przyszlosc przeczytaj pierwotna umowe i regulamin. Jest tak jak napisal r_ADM.

10.10.2007
22:05
[9]

Faolan [ Człowiek Wilk ]

Otóż wszyscy się mylą moi przedmówcy. edit - oprócz r_ADM

Miałem to samo. W umowie z upc, jest zapis, że jeżeli samemu nie zgłosisz chęci zerwania z nimi umowy lub zmiany jej na czas właśnie nieokreślony zostaje ona automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy promocyjnych. W takiej sytuacji możesz ich cmoknąć, albo zerwać umowę pod warunkiem kary umownej - jak i ja (niestety) uczyniłem. I jeśli masz taki zapis w umowie to niestety, ale rzecznik praw konsumenta tu nie pomoże, bo wina leży po Twojej stronie.

W innych firmach oferujących usługi internetowe jest teraz tak samo. Po co tracić klienta skoro można znaleźć sposób, żeby został przy nas a my będziemy mogli go olewać...

10.10.2007
22:05
[10]

Jeremy Clarkson [ Prezenter ]

bez Twojego podpisu nie mogą nic zrobić, jedynie rozwiązać umowę jak się skończy jej okres

10.10.2007
22:08
[11]

Garbizaur [ Legend ]

Niestety trzeba wiedzieć co się podpisuje. Umowy są od tego, żeby się z nich wywiązywać i pewnie jest tak, jak pisze Faolan. Jednym słowem - dałeś dupy i będziesz płacił. :-/

10.10.2007
22:09
[12]

NicK [ Smokus Multikillus ]

Nawet, jeśli w umowie są jakieś haczyki, to nie zmienia faktu, że takie praktyki są co najmniej bardzo niekorzystne dla klientów i odpowiedni urząd powinien się tym zająć.

10.10.2007
22:11
[13]

Vader [ Legend ]

Szczerze powiedziawszy, dostawcy internetu, to prawdziwa zmora. Nie wiem co takiego mają w sobie informatycy ze nie szanują klienta, ale to jest sprawa powszechna.

10.10.2007
22:15
[14]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

A co do tego maja informatycy ?

10.10.2007
22:16
[15]

wilqu [ Konsul ]

W takim razie faktycznie chyba to zerwę wyjdzie 120zł taniej.Ale takie podejście do klienta jest co najmniej karygodne.Nie miałbym nic przeciwko jeśli by to było na nowych warunkach, no ale takie coś to straszne prostactwo

10.10.2007
22:26
smile
[16]

Faolan [ Człowiek Wilk ]

Z góry dodam, że najlepiej pójść do punktu obsługi klienta i tam zmierzyć się z nimi osobiście - a nie bawić się w zerwanie umowy drogą jakiejkolwiek poczty, czy to zwykłe czy elektronicznej. U przygotować się na straszliwy burdel jaki mają w bazie danych, np. u mnie na początku wyliczyli mi karę za zerwanie umowy na 490 złotych, ponieważ pani od obsługi klienta spojrzała na złą pozycję w bazie danych...

10.10.2007
22:29
[17]

NicK [ Smokus Multikillus ]

Ja z nimi zerwałem umowę, a teraz co chwila dzwonią i się napraszają, czy mi czegoś nie wcisnąć. Wolę nie mieć neta, niż pobratać się z chamstwem i buractwem.

10.10.2007
22:47
[18]

Kozi89 [ Senator ]

Umowa jest ważna, nie tylko Chello robi taki odpał ale chyba wszyscy dostawcy internetu. Dlatego ja zawsze sprawdzam kiedy mi sie kończy umowa i miesiąc wcześniej dobijam do nich żeby negocjować dalsze warunki.

10.10.2007
22:49
[19]

Volk [ Senator ]

Pierwszy raz spotykam sie z takimi praktykami. Przy abonamentach komorkowych tez stosuja takie zapisy w umowach?

10.10.2007
22:51
[20]

BukE [ Płetwonurek ]

Kozi89:
To jedyna sluszna postawa, robie zawsze tak samo. Niestety chcialem sie pozegnac z TP ale nie udalo sie, z wiadomych powodow... Czekam tylko do listopada i uciekam jak najdalej.

10.10.2007
23:06
[21]

FalconTm [ Generaďż˝ ]

r_ADM----> Ja place 119 za chelo classic 5 Mbit. Nie zalapales sie na darmowe przyspieszenie?

Rgds

10.10.2007
23:10
[22]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

nope :) to bylo dla nowych, albo przedluzajacych umowe chyba.

10.10.2007
23:15
[23]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

To bylo dla wszystkich, ktorzy nie mieli podpisanej umowy promocyjnej.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.