GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z MAx Paynem poraz wtory...:D

08.10.2007
22:54
smile
[1]

bartoniu [ Konsul ]

Problem z MAx Paynem poraz wtory...:D

Powiedzcie mi co trzeba zrobic w ostatnim rozdziale ostatniej czesci max payna 1 gdy stoi sie przy takiej wielkiej wirtualnej mapie swiata pokazuje sie wykrzyknik? a nic nie moge zrobic

08.10.2007
23:28
[2]

claudespeed18 [ Senator ]

strzel w monitor komputera/laptopa

08.10.2007
23:33
[3]

Vidos [ Legend ]


Part I - The American Dream


Prologue
Przyjrzyj się znakowi na ścianie, wejdź do pokoju, odbierz telefon, a potem po schodach na górę. Drzwi się otworzą i wyjdzie z nich jeden koleś, zabij też drugiego za nim. Otwórz drzwi, potem następne i w sypialni załatw ostatniego. Zbliż się do łóżka

Chapter One - Roscoe Street Station
Wejdź do pomieszczenia po lewej, potem do łazienek - odnajdziesz zabitego policjanta. Przeszukaj szafki, wyjdź, zabij dwóch kolesi i pobiegnij po schodach na górę. W korytarzu będzie następnych dwóch - zabij także trzeciego za kratą po lewej i zejdź schodami na dół. Skręć w lewo, zabij jednego, dotrzesz do zamkniętych drzwi. Musisz otworzyć kratę i zejść na dół. Po prawej będzie dwóch, wejdź do środka, zabij wszystkich i obszukaj skrzynki. Wyjdź, omiń schody i biegnij prosto, potem do drzwi po lewo - szybko zabij napastnika i pogadaj z policjantem. Obszukaj skrzynki i pobiegnij z mundurowym do klawiatury - gdy zginie, ty wkrocz do akcji - zabij dwóch w środku. W następnym pomieszczeniu jest z pięciu - najlepiej na chama wskoczyć i unikając kul zabić wszystkich. Wejdź do pokoju po prawej, naciśnij przycisk, wróć się na peron i wsiądź do pociągu. Gdy rozbijesz ścianę, wyjdź przednimi drzwiami, przeskocz i pobiegnij na górę w lewo.

Chapter Two - Live From The Crime Scene
Biegnij w lewo, zabij dwóch przeciwników, potem na dół po schodach - dotrzesz do tunelu. Biegnij nim, aż dostaniesz się do peronu, tam zabijesz trzech - po schodach dalej, aż do pomieszczenia ze skrzynkami. Zabij tu dwóch, potem idź przejściem po lewej - na dole zaroi się od wrogów. Pozbaw wszystkich życia, zejdź na dół - znajdziesz się w banku. Omiń kraty ze złotem, w kolejnym pomieszczeniu zabij trzech, a w następnym - czterech. Używając komputera na środku sali (obok są tabletki) pootwieraj składy, w którym znajdziesz dokumenty i dynamit. Wróć się z nim do sali ze skrzynkami (uważaj - pojawią się tu nowi). Umieść dynamit w drzwiach, schowaj się szybko. Wbiegnij, potem na górę - tu zabijesz czterech (najlepiej zrobić to z daleka, bez używania Bullet Time’a), a potem po schodach na górę.

Chapter Three - Playing It Bogart
Najpierw rozpraw się z kolesiami za przewróconymi stołami. Jest ich dwóch, a jak się z nimi rozprawisz, to szybko ukryj się za ścianą, bo po chwili wejdzie tu kolejnych trzech. Przeczytaj list leżący na stole. Zejdź do pokoju, poszukaj tabletek w łazience, wybij szybę i wyjdź na dach. Idź w lewo - przez otwórz w drzwiach pozabijaj trzech przeciwników, wejdź do środka. Przeszukaj pokój za drzwiami naprzeciwko, potem wejdź do tych po prawej, na dół - zabij dwóch kolesi oglądających telenowelę i trzeciego, który przybiegnie. Wróć się i poszukaj tabletek w kiblu po lewej (jest tam ćpun z pistoletem, uważaj na niego). Przeszukaj pokój po prawej, biegnij prosto - za drzwiami zabij jednego, potem drugiego, który wybiegnie. Rozwal kłódkę, poczekaj, aż dwóch podejdzie do drzwi i zabij ich, potem kolejnych (ci pierwsi idą z prawej, wcześniej usłyszysz rozmowę). Biegnij dalej, zabij czterech kolejnych, otwórz drzwi do pokoju 313, od razu skocz w bok - karabin maszynowy zaraz wystrzeli. Wejdź do środka i przeczytaj listy, zabij dwóch, którzy wbiegną do pokoju, potem kolejnych w kiblu. Rozwal strzelbą drzwi do pokoju z krwią, wyjdź przez okno, w prawo, rozwal drewniane okno, potem wróć się do okrągłego pomieszczenia - tu zabijesz kolejnych dwóch, drzwi będą otwarte - tam strzel w kocioł, który rozwali się, a ty zeskoczysz na dół. Zabij dwóch w korytarzu, potem przeszukaj pokoje od lewej do prawej - znajdziesz się w pokoju pewnej dziwki. Przeczytaj jej pamiętnik, otwórz szafę - przejdź przez nią do drzwi. W korytarzach zabij trzech i zjedź windą po lewej na dół.

Chapter Four - The Blood Veins Of New York
Wybiegnij i zabij trzech, którzy przybiegną z lewej, biegnij tam, w zagraconym pomieszczeniu zabij dwóch i rozwal skrzynki po prawej, to będziesz mógł otworzyć drzwi. Znajdziesz się w kolejnym pokoju z kotłem i ćpunem - lewe drzwi prowadzą do poprzedniego pokoju, a prawe - dalej. Tam zabij dwóch i trzeciego, który przybiegnie z lewej, idź tam, w pokoju po lewej zabij czterech i weź klucz. Nim otworzysz bar (wcześniej przeszukaj kibel), w którym przyłapiesz na gorącym uczynku pewną parę - zabij goryli i dziwkę, goń barmana przez korytarz po lewej, zabij też pozostałych wrogów. Dotrzesz do centrali po lewej - tam podnieś słuchawki i podsłuchaj rozmowę. Potem wbiegnij na górę schodami po prawej, w barze zabij dwóch i wyjdź na dach. Rozbij szybę, przygotuj broń i wskocz do środka - tam zabij czterech (dwóch wybiegnie z jednej strony, dwóch z drugiej). Wróć się do centrali i wciśnij przycisk otwierający drzwi - wyjdź na zewnątrz.

Chapter Five - Let The Gun Do The Talking
Ponieważ jedna ulica zatarasowana jest wywróconą cysterną, musisz znaleźć boczne drzwi do jednego z budynków - tam zabij trzech i biegnij dalej. W korytarzu w lewo, potem w prawo - strzel w zbiorniki z gazem i szybko pobiegnij w lewo, ukryj się, bo za chwilę wybuchną. W otworzonym pokoju zabij trzech przeciwników, biegnij w prawo, koło schodów zabij kolejnych dwóch, po których wejdź - na górze pozbądź się kolejnego. W okrągłej sali będzie kolejny, wbiegnij do pokoju po prawej, przeczytaj list, uważając na policję za kratą, weź klucz półek w głębi pokoju. Wróć się i otwórz drzwi do schodów. Biegnij na górę, zabij jednego, uważając na granat zabijaj kolejnych, aż dostaniesz się na górę - po tarasie w lewo, przeskocz dziurę i dalej. W pokoju rozwal czterech i wyjdź przez okno.

Chapter Six - Fear That Gives Man Wings
Zejdź na dół, a dopiero potem rozpraw się z dwoma ćpunami. Kieruj się w lewo, otwórz drzwi, potem te po prawej, wejdź do budynku. W korytarzu za pokojami są ćpuny, ale oprócz nich także kilku bandytów. Zabij wszystkich, potem dwóch na następnym piętrze, na ostatnim otwórz drzwi do pokoju - tam spotkasz kolesia, który otworzy ci drzwi po lewej przy początku (musisz go tam zaprowadzić). Gdy tylko drzwi się otworzą - zabij go (nie wcześniej!), potem dwóch, przeszukaj pokój, zabij kolesia koło windy, którą wjedź na górę. Zabij jednego, wyjdź na dach. Po rurze na drugą stronę, potem w prawo - tam w pokoju przed rozbiciem szyby zabij trzech (zapamiętaj to pomieszczenie). Kolejną rurą na drugą stronę, dostaniesz się do tarasu - biegnij w prawo, zabij dwóch, poczekaj, aż ściana się rozwali. W lewo, zabij czterech nadbiegających z góry gości, potem trzech w pokoju na górze i przeczytaj list. Teraz idź po śladach krwi za uciekającym bossem (zeskocz na dół, potem do pokoju, który kazałem ci zapamiętać). Dostaniesz się na dach peronu - skocz na pociąg z murku po prawej (inaczej spadniesz na ziemię i się zabijesz).

Chapter Seven - Police Brutality
Podejdź do krawędzi i w lewo, po rurze na drugą stronę - gdy tylko znajdziesz się na dachu, z lewej zza budki wyskoczy dwóch kolesi. Zabij ich i skieruj się po dachach w prawo - tam po chwili dobiegniesz do szyldów, a na sąsiednim budynku po prawej będzie stał strzelec - zdejmij go Desert Eagle’em. W lewo, skryj się przed helikopterem w budynku, poczekaj aż ludzie bossa się rozbiegną - jeden wbiegnie na górę, dwóch zostanie na dole. Zejdź na dół, weź tabletki, biegnij dalej - zabij trzech, potem jednego koło windy. Wjedź nią i włącz Bullet Time - teraz z Desert Eagle’a zabij kolesia na piętrze, przy którym winda się nie zatrzymuje. Na górze wyłącz Bullet Time, zabij tą samą bronią kolesia na dachu obok, potem w lewo - najlepiej wyjmij Ingramy, bo czekają dwaj goście (i trzeci, który za chwilę przybiegnie) do zabicia. Biegnij wzdłuż szyldów, zaraz po lewej zabij kolesia, zabierz tabletki. Rozwal szklany dach, zabij dwóch z góry, zeskocz i po schodach na górę do pokoju z zabitym gościem. Posłuchaj telewizji, zabierz tabletki z łazienki, wybiegnij na korytarz i szybko zabij kolesia (będzie uciekał). Niech pozostali wycofają się za róg, wrzuć im granat. Po wybuchu wbiegnij (tym razem granat poleci na ciebie) do przodu i zabij kolesia z lewej. Biegnij dalej, na plac - tu strzelając biegnij w prawo, czeka cię „rozmowa” z pięcioma kolesiami. Gdy skończysz z nimi, idź za płot po lewej, zabij kolejnego i wyjmij Ingramy - postrzelaj trochę do bossa, aż padnie. Wtedy do niego podejdź.

Chapter Eight - Ragna Rock
Zabierz, co twoje z budki po lewej, potem wejdź do tej po prawej. Prowadzi ona do magazynu z dwoma kolesiami i książką, którą należy przeczytać. Tą drogą natomiast dostaniesz się do wnętrza klubu - zabij jednego za ladą, drugiego na środku sali i używając Desert Eagle + Bullet Time zdejmij ostatniego na górze. Biegnij w prawo, otwórz drzwi (uważaj na koktajl Mołotowa, który spadnie z góry po lewej), biegnij do sąsiedniej sali - tam załatw dwóch przed ladą i kolejnych w środku. Znajdź wejście po lewej, wbiegnij do sali z trzema kolesiami, zabij ich, przeczytaj księgę, otwórz przyciskiem drzwi. Zabij kolejnego na schodach, znajdziesz się na górze sali, w której poprzednio byłeś - pozbądź się wrogów po lewej, a potem z Eagle’a tych naprzeciwko, biegnij w lewo, potem w następnej sali w prawo. W środku pokoju będzie trzech, dwóch może także wybiec w lewej (jeśli nie, to ich i trzeciego wykurz granatem lub koktajlem Mołotowa). Zabijając kolejnych kolesi dostaniesz się po schodach na zaśnieżony dach. Rozbij szybę po prawej, zabij z Eagle’a kolesi na dole, ostrożnie po desce przejdź na środek i w lewo, rozbij okno. Po wąskim szczycie dachów przejdź w prawo do otwartych drzwi. Zabij jednego, potem dwóch, dostaniesz się na metalowe schody. Zabij kolesia na nich, potem drugiego z dołu z lewej. Prosto, weź cztery tabletki, od razu się odwróć, zabij czterech (masz ułatwioną robotę, bo będą strzelać w siebie). Zejdź na dół, dostaniesz się do sali z perkusją. Naciśnij przycisk na górze naprzeciwko, zabij przeciwników, w kolejnej sali przesuń dwie dźwignie, co otworzy dalszą drogę. Na górę, po drodze zabij jednego - to koniec poziomu.

Chapter Nine - At Empire Of Evil
Ostatni poziom pierwszej części. Najpierw przeczytaj to, co na kanapie po lewej, potem na stoliku po prawej, a na końcu na środku sali na cokole. Biegnij dalej, na górę, do sali. Tu będziesz teraz zabijał wszystkich złych kolesi, którzy będą przybywać z góry (dziura w podłodze, przez którą przechodzą jest naprzeciwko wejścia). Zabijaj ich cierpliwie. Po pewnym czasie zasłony usuną się, i wyjdzie Lupino z dwoma gorylami - pozbądź się najpierw ich, a potem biegnij w stronę Lupina, włącz Bullet Time i wpakuj w niego oba magazynki z Ingramów - powinno wystarczyć.


Part II - A Cold Day In Hell


Prologue
Znajdziesz się z powrotem w swym domu, jednak teraz jest to dom z koszmaru. Wbiegnij do korytarza, na pierwszym rozwidleniu w lewo i na skrzyżowaniu znowu w lewo. Potem prosto lub w lewo, dobiegniesz do pokoju, gdzie spójrz na zdjęcia po lewej i prawej stronie schodów. Wejdź na nie, i do pokoju - znajdziesz się w korytarzu prowadzącej do wielkiej czarnej przestrzeni. Musisz biec po linii, bo inaczej spadniesz. W prawo, omiń linię, na którą można wskoczyć, wskocz na drugą i biegnij nią, przeskocz, gdy będziesz mógł i dalej - dotrzesz do dwóch rozwidleń blisko siebie. Na pierwszym idź prosto, na drugim skręć w lewo. Linią, potem korytarzem, dotrzesz do pokoju dziecięcego. Zobacz, w co ułożą się klocki. Do przedpokoju, przeczytaj pamiętnik żony i zbliż się do drzwi.

Chapter One - Baseball Bat
Masz na razie tylko kij baseballowy. Otwórz drzwi po prawej, wbiegnij do korytarza. Poczekaj na jednego, zabij go kijem i zabierz Eagle’a - zabij dwóch w lewej i biegnij tam, potem wyjmij kij i ukryj się za rogiem - z drugiej strony przybiegnie czterech. Pierwszych dwóch załatw kijem, potem wybiegnij i ze zwykłej broni dokończ resztę. Idź tam, otwórz drzwi po prawej, obszukaj cały składzik, to samo z lewej (rozwalaj małe skrzynki). Twój arsenał powinien się uzupełnić. Idź do lewego składu, tam zabij dwóch, przeczytaj komiks. Teraz znajdź windę i wjedź na górę. Strzel od razu, jak drzwi się otworzą, drugiego zabij z lewej. Pozbieraj, co trzeba, idź do wyjścia i w prawo - zabij dwóch i trzeciego, który wybiegnie z lewej. Weź tabletki, potem w lewo, zabij ostatniego i wyjdź na ulicę. Wybiegnij na drogę, potem w lewo, wejdź do baru. Idź do drzwi po lewej, wpadnij do pomieszczenia, gdzie zabij trzech i czwartego w pokoju. Weź tabletki, przeczytaj gazetę, biegnij prosto i do baru w prawo. Tutaj czeka cię ostatnia walka - najpierw zabij dwóch biegających za pomocą granatu, potem z daleka z Desert Eagle kolesia z Ingramami kryjącego się za barem. Dopiero wtedy do niego wbiegnij, włącz Bullet Time’a i wpakuj oba magazynki z Ingramów w klatę Franky’ego.

Chapter Two - An Offer You Can’t Refuse
Podejdź do budki, otwórz drzwi i od razu z dubeltówki zabij kolesia w niej będącego. Zbierz przedmioty i otwórz bramę. Przejdź przez nią, przygotuj się do zabicia dwóch po prawej, potem otwórz lewą klapę przyciskiem obok - w środku rozwal dwóch na dole i jednego na górze (tego z Desert Eagle’a). Uważaj, bo może wyrzucić granat. Przez prawe drzwi idź dalej, rozwal beczkę naprzeciwko tak, by zabiła przeciwnika, drugiego rozwal ze zwykłej broni - wyjdzie z ciężarówki po lewej (są tam przedmioty). Wejdź do kolejnej hali po lewej - zabij jednego na dole, drugiego na górze i windą naprzeciwko wjedź na górę. Weź tabletki, przesuń dźwignię - dźwig podniesie skrzynkę umożliwiając przejście, a ty skorzystaj z niego po zabiciu z góry dwóch, którzy wbiegną do hali. Na zewnątrz kijem baseballowym zabij jednego po prawej, potem drugiego za skrzynkami i kolejną trójkę, która przybiegnie od strony dźwigu. Weź przedmioty spod plandeki po prawej i w lewym rogu za dźwigiem, potem na niego wejdź i przesuń dźwignię w kabince - obróć się i kucnij. Z Eagle’a zdejmij kolesia za barierką naprzeciwko, zejdź potem na ziemię i zabij dwóch, którzy przybiegną od strony podniesionej skrzynki. Idź tam, przy krótki korytarzu skocz i zabij następnego. Jeden będzie próbował przejechać cię wielkim ruchowym dźwigiem - zabij go używając Desert Eagle / Bullet Time combo, potem schowaj się w pokoiku z bronią po prawej (patrząc na dźwig). Gdy przejedzie, zabij dwóch i biegnij dalej, rozwal kolejnego z Ingramami i granatem, skryj się za prawą skrzynką i kucnij. Gdy dźwig przyjedzie, lekko się oddal i z Eagle’a zdejmij tego, który go obsługuje, potem dwóch z innej broni, którzy przybiegną. Po lewej będzie kolejnych trzech, potem dwóch - omiń pierwszy otwarty most i idź przed łódkę - z Eagle’a zabij dwóch, po łódce przejdź na drugą stronę. Tutaj odstrzel kłódkę i weź przedmioty zza kraty, potem rozwal podpórkę pod koło kontenera po drugiej stronie kraty - to otworzy most. Zatrzymaj się przed łódką, rozwal kolesia z Ingramami, potem kolejnego, gdy przejdziesz. Załatw tego, który przybiegnie, drugiego (wybiegnie z lewej) i trzeciego (z prawej). Wejdź do otwartego kontenera po prawej, zabierz karabin snajperski i przeczytaj list. Wyjdź, przejdź przez most, zabij tego, który pojawi się w drzwiach po prawej, wejdź tam, zabij drugiego, który wbiegnie. Pozbieraj przedmioty, otwórz tajne przejście w ścianie, przeszukaj. Wyjdź, skieruj się do drzwi po prawej.

Chapter Three - With Rats And Oily Water
Znajdujesz się w ogromnej hali. Ze snajperki zdejmij kolesia na skrzynkach naprzeciwko, potem szybko zmień na normalną broń i rozwal tego, który przybiegnie. W prawo (w skrzynce obok automatu są tabletki), obszukaj półkę naprzeciwko i w lewo - przez kolejną półkę zabij dwóch, uważaj na granaty. Biegnij prosto, omiń granat, zabij kolejnego pod schodami, szybko w lewo (pod skrzynką będzie następny), potem zbiegającego ze schodów (wejdź na górę) i ostatniego tutaj za wielką skrzynią. Zrób rundkę wokół sali, by wyjść na zewnątrz, od razu po otwarciu drzwi zabij ze snajperki kolesia na dźwigu i sam na niego wskocz. Przyjdzie ci teraz nim kierować. Najpierw zdejmij wartownika naprzeciwko po prawej, pojedź prosto, zdejmij na wieży przy brzegu, w lewo, zdejmij po lewej i prawej, w lewo, zabierz przedmioty z wieży i zabij dwóch lub trzech na dole. Teraz jedź dźwigiem prosto do końca, obszukaj wieżę, zdejmij kolejnych dwóch na dole, pojedź do tyłu, w prawo (patrząc od drzwi, którymi wszedłeś do tej lokacji) i prosto, obszukaj wieżę i zabij ostatnich dwóch. Drzwiami wejdziesz do kolejnej hali. Zbiegnij na dół, zabij dwóch, potem kolejną parę, która zbiegnie z góry z sąsiednich schodów - po prawej jest zamknięta krata, a za nią strażnik, którego zabij. Wbiegnij na górę i w lewo - od razu strzel, jak drzwi się otworzą. W środku przez okno zdejmij wartownika na statku i wciśnij przycisk obok drzwi. Po chwili przybiegnie do pokoju dwóch (jeśli nie, to idź po nich), zejdź na dół, zbierz z otwartego teraz pomieszczenia przedmioty i wyjdź na zewnątrz - zabij dwóch po lewej, wejdź na statek, na drugą stronę, ze snajperki zdejmij jednego po lewej, potem kolejnego na schodach ze zwykłej broni, ostatni przybiegnie z tyłu. Wejdź do kabiny, zabij kapitana, weź tabletki i pogadaj przez urządzenie z lewej strony kabiny. Teraz zejdź na dół - po drodze zabijesz trzech kolesi, na pozostałych dwóch zrzuć granat. Przygotuj snajperkę i otwórz prawe drzwi - od razu zacznij strzelać tak, by zabić dwóch (nie tego w białej koszulce), potem trzeciego po prawej ze zwykłej broni. Pozostał boss, który rzuca koktajlami Mołotowa - uważając na nie wpakuj magazynek z Ingramów, a przedtem zmiękcz go strzelając w butle za nim. Wejdź do pokoju z bronią, obsłuż się i wróć się na schody.

Chapter Four - Put Out My Flames With Gasoline
Na tym poziomie będzie naprawdę gorąco. Pamiętaj o pośpiechu, bo inaczej płomienie cię pochłoną. Biegnij w prawo, przez stoliki do podwójnych drzwi, w kolejnym pokoju do kolejnych drzwi naprzeciwko, w trzecim w prawo przy trzeciej półce (po chwili zaczną się wywalać, więc uważaj). Biegnij środkiem korytarza, potem prosto przez pokój do następnego. W kolejnym pomieszczeniu wyjście jest gdzieś po prawej. W korytarzu wejdź do drzwi po lewej, biegnij w prawo do korytarza. Poczekaj, aż półki się przewrócą, przeskocz przez dwie, na skos w prawo, przez ogień, i jak tylko będziesz mógł - w lewo, skocz (Bullet Time Combo) tam, by butla cię nie trafiła. Przeskocz przez półki i idź do drzwi. Zabij kolesia w pomieszczeniu - teraz możesz odetchnąć. Pozbieraj przedmioty, zejdź na dół, tam zabij dwóch. Przygotuj karabin i zejdź do kanału. Najpierw zabij trzech, potem czwartego, który przybiegnie. W lewo, zabij stojącego za rogiem z dubeltówką, potem dwóch (jeden jest w wodzie) i trzeciego za kolejnym rogiem. W lewo, rozwal dwóch, którzy zbiegną ze schodów i skorzystaj z nich - na górę.

Chapter Five - Angel Of Death
Posiadłość składa się z podziemia (tu zaczynasz), parteru i pierwszego piętra. Idź dalej, otwórz drzwi po lewej, przeszukaj ciało. Wróć się i do korytarza, od razu z dubeltówki zabij jednego, potem kolejnego i ostatniego w korytarzu. Biegnij dalej, dostaniesz się do piwniczki z winem i dwoma kolesiami - pobiegnij schodami na górę, pozwól uciec kolesiowi w czarnym płaszczu, weź tabletki i spójrz na karty. Zapisz grę i dopiero potem otwórz prawe drzwi - skocz w przód, schowaj się z wyjętym karabinem pod ławą. Przeciwnicy zza niej zaczną wybiegać - po kolei ich zabijesz (jest tu jeden z trio). Zabij dwóch, którzy wbiegną, wróć się do kuchni i skorzystaj z tych drzwi, które wcześniej ominąłeś. Jednemu na górze pozwól uciec, zabij kolejnego na dole i tyłem idź dalej - nad tobą będzie kolejny (tego już zabijesz, nigdzie nie będzie uciekał). W kolejnym pokoju po lewej za kwiatami będzie jeden, w następnym za barem dwóch (uważaj, bo rzucają granatami). Wbiegnij do hallu, zabij dwóch na schodach i skorzystaj z nich. Otwórz prawe drzwi, będzie tam dwóch i drugi z trio. Gdy go zabijesz, zbierz przedmioty i idź do pokoju naprzeciwko, po drugiej stronie w hallu (drzwi po chwili się otworzą). Wrzuć do środka dwa granaty tak, by zabić kolesia z M79, weź je i zabij (nie używając oczywiście M79) kolejnego obok łóżka. W łazience po prawej będzie jeden, w pokoju popatrz na ciało, otwórz drzwi i z dubeltówki zacznij zabijać ostatniego z trio - gdy ucieknie, wrzuć do środka granat i wykończ resztę. Trio jest martwe. Przygotuj M79 i wejdź do pokoju - gdy rozmowa się skończy i trzech kolesi z karabinami wbiegnie, strzel w nich z M79. Wyjdź z pokoju i do drzwi po prawo.


Part III: A Bit Closer To Heaven


Prologue
Znowu przyjdzie poznać koszmar Maxa. Idź przed siebie jedyną możliwą drogą na górę i do pokoju żony. Znajdziesz się w innym pokoju, przeczytaj list na biurku. Wyjdź, znowu pojawisz się, preczytasz kolejny list i teraz idź dalej. Przez pokój dziecięcy dotrzesz do następnych linii życia w przestrzeni - zeskocz na dół, jak tylko będziesz mógł i idź dalej. Kiedy dotrzesz do skrzyżowania (będziesz mógł skoczyć w przód, w lewo lub przejdź w prawo), idź w prawo i skocz w prawo na dolną nić. Idź dalej w lewo, potem skocz w prawo, aż do świeczek. Pojawisz się w pokoju, gdzie będziesz musiał walczyć z Maxem Paynem - nie jest to trudne. Po jego zabiciu koszmar się zakończy.

Chapter One: Take Me To Cold Steel
Zaczynasz na dachu. Rozbij szybę i zeskocz na dół, otwórz drzwi i z daleka strzel w zawieszony ładunek. Otwórz drzwi po prawej, weź przedmioty i otwórz drzwi do wielkiej hali - na dole ze snajperki załatw tego po lewej, a prawego z Beretty (gdy wbiegnie). Weź karabin i Eagle’a, zejdź na dół, odnajdź pokój za szybą i odwróć się - z kontenera naprzeciwko wyjdzie jeden, a drugi wtedy, gdy znajdziesz się już w pokoju - przeszukaj go, potem otwórz klapę przyciskiem (lampka musi być biała, nie czerwona), zabij dwóch (drugi wejdzie przez drzwi), w kolejnym pokoju rozwal ładunki na ścianach, a w następnym rozwal jednego. Otwórz klapę, a dostaniesz się do kolejnej hali - biegnij na chama do przodu z karabinem, a zabijesz dwóch, potem odwiedź górę, zabij tam jednego i weź tabletki. Zejdź na dół - możesz wejść w drzwi po lewej, lub otworzyć klapę po prawej - wybierz to drugie. Po lewej będzie tygiel - musisz po skałach i barierkach dostać się za skrzynki, gdzie jest trochę dobrego. Wróć się przeskakując przez skrzynki i otwórz drzwi. Uważając na ładunek zabij dwóch, weź tabletki z prawej, przeskocz ładunek (lub rozwal, jeśli nie będzie się dało) i wejdź do następnej hali. Zabij jednego na moście po lewej i drugiego ze snajperki na drugiej stronie. Wejdź za most, a z drzwi, którymi tu wszedłeś wybiegnie trzeci, czwarty natomiast pojawi się na górze, po lewej stronie. Gdy ich zabijesz i zbierzesz amunicję, idź tam, otwórz drzwi, przez korytarz. Za rogiem wyskocz i załatw dwóch, potem trzeciego za kolejnym rogiem (uważaj - mogą rzucać granatami). W kolejnym małym pokoju zabij dwóch i wejdź do korytarza - po lewej będzie dwóch, po ich zabiciu przeszukaj pokój, posłuchaj, co mówi krótkofalówka i otwórz drzwi na końcu korytarza.

Chapter Two: Hidden Secrets
Zabij kolesia za szybą, wejdź tam. Zabij tego, który wybiegnie z drzwi, przeczytaj list. Otwórz drzwi, stań w rogu i rozwal ładunek. Zakręć zawór i wbiegnij na most - w biegu rozwal kolesia po prawej, tymi na dole się nie zajmuj, tylko dostań się do pokoju naprzeciw. Przeskocz przez wszystkie lasery używając skrzynek, beczek itp., drugim mostem dostań się do kolejnego pokoju z laserami. Musisz szybko przeskoczyć jeden, gdy ogień nie będzie ział z rury po prawej, uważając na drugi i pionowe lasery przebiec dalej. Zabij kolesia za rurami, strzel przez kraty w wyłącznik (sypią się z niego iskry), co otworzy drzwi. W środku pozbieraj przedmioty i zakręć zawór. Zbliż się do drzwi, poczekaj aż wybuchy ustaną, dopiero wtedy wbiegnij - załatw z daleka strażnika za szybą po lewej, uważając na dziury zeskocz na most, z niego zabij kolejnego delikwenta, który wyjdzie z kontenera. Przeszukaj go, strzel w beczki koło drzwi, otwórz je i zabij dwóch w środku i trzeciego po prawej. Otwórz drzwi, wejdź i wróć się - poczekaj, aż jeden przybiegnie, potem zdejmij kolejnego na górze naprzeciwko. Wskocz na rozwaloną kładkę i wejdź na górę, zabij wybiegającego przez drzwi. W krótkim korytarzu zabij dwóch przez kraty, wejdź do kontrolki obok - przesuń dźwignię, zabij tego, który wbiegnie. W kolejnym pomieszczeniu zabij dwóch na dole (od razu biegnij w lewo, aby nie strzelali do ciebie z dołu i użyj oczywiście Bullet Time’a), naciśnij przycisk - belka uderzy w drzwi, a ty popraw dubeltówką. W środku będzie dwóch (jeden za pomarańczowym pojazdem po prawej), przez drzwi, po lewej za laserami będzie kolejny - jeśli masz mało amunicji, to zbierz tą za laserami (rozwal je granatem). W hali z ogniem rozwal lasery, wskocz na wózek i zacznij nim jechać. Gdy zauważysz drugie lasery (po lewej), włącz Bullet Time i je rozwal, a potem rozpraw się z dwoma kolesiami, którzy pojawią się za otwartą klapą. Wyskocz z wózka, otwórz klapę po lewej, rozwal dwóch (jeden będzie po prawej koło dźwigni, którą przesuń - weź także tabletki), a potem idź do drzwi, które teraz można otworzyć. Zabij dwóch, w wielkiej hali zabij tych, których tu zostawiłeś i nowego na górze po lewej. Na drugą stronę przejdź po prawej, zabij kolesia przed windą i naciśnij przycisk. Rozwal dwóch, którzy z nią przyjadą, wsiądź i zjedź na dół.

Chapter Three: The Deep Six
Szybko przygotuj broń i zabij dwóch facetach w prawie - czerni. Spójrz na znak na środku sali. Teraz pamiętaj - otworzyć możesz drzwi tylko z zielonym światełkiem koło przycisku, tych z czerwonym niestety nie. Otwórz więc jedyne możliwe drzwi, zabij trzech kolesi, podążaj dalej, aż dotrzesz do komputera z kodem 665. Wróć się, biegnij prosto i w prawo, w terminalu wprowadź kod. Windą dostaniesz się do cel - w jednej z prawej jest więzień, pewien profesor. Idź za nim cały czas (winda, korytarze), a gdy krzyknie, że „zginęliśmy!”, przygotuj się na walkę z dwoma przeciwnikami. Profesor zaprowadzi cię do czerwonego przejścia, z którego skorzystaj. Ogień omiń z lewej strony, przeskakując, skorzystaj z kolejnej windy. Znajdziesz się w pokoju pełnym laserów - wrzuć tu granat, a unieszkodliwisz większość z nich, idź do windy po prawej. W pomieszczeniu użyj komputera, by otworzyć drzwi, ale nie wchodź, tylko strzel z Eagle’a w widoczny lekko po lewej ładunek - przebiegnij, otwórz drzwi, następne po prawej i windą na górę. Nie zważaj na płomienie.

Chapter Four - Backstabbing Bastard
Zaczynasz na szczycie garażu. Ukryj się pod ścianą, poczekaj na dwóch i zabij ich. Prosto, dwóch po prawej na drodze zabij ze snajperki. Na zjeździe zabij dwóch, w garażu czterech, poszukaj na końcu hali tabletek i idź jedyną możliwą drogą. Zabij jednego z lewej, drugiego z prawej, i kolejnych z prawej na dole - uważaj tylko na strzelający samochód, zejdź na dół. Musisz „otworzyć” sobie bramę strzałem w kłódkę, zabijaj po kolei wrogów. Idź za róg - od razu zabij tam jednego i przygotuj karabin. Przybiegnie czterech - po kolei ich rozwal i obejdź domek - gdy z prawej i lewej wyskoczy po jednym, ty puść w nich nabój z M79, a pozostałych dwóch rozwal z karabinu - zabij też ostatniego na tym piętrze, który wyjedzie z windy (jest tam amunicja). Weź tabletki i wejdź do korytarza, po prawej będzie dwóch, na kolejnym piętrze też wyskoczy dwóch, ale zostaną zapaleni przez samochód - zabij jednego za nimi, dwóch po prawej, jednego naprzeciwko korytarza i dwóch w korytarzu. Gdy ich zabijesz, biegnij na sam dół, zabij wszystkich między samochodami, weź Jackhammera. Idź do samochodów po lewej, poczekaj na trzech, których po kolei zabijaj z karabinu. Przeładuj i wybiegnij - wpakuj w klatę bossa tyle naboi, ile trzeb, potem wróć się do windy. Zadzwoni telefon - odbierz go.

Chapter Five - In The Land Of The Blind
Ważna Informacja - możesz wejść tylko do drzwi, przy których klawiaturka świeci się na zielono. Biegnij w lewo, na dół po schodach. Rozwal lasery i do krat, po chwili z prawej wyleci komandos. Wbiegnij do pomieszczenia, z którego wypadł i na schodach zabij drugiego, potem trzeciego, który zbiegnie. Obszukaj pokój i idź po schodach na górę. Biegnąc, zabij komandosa po prawej na górze, potem w pokoju kontrolnym poczekaj i zabij dwóch, którzy po chwili wejdą. Spójrz na monitor, potem idź do korytarza, zabij komandosa naprzeciwko i skręć w drugi lewy korytarz. W nowej lokacji szybko zabij komandosa naprzeciwko, zanim zdąży wyrzucić koktajl, potem odwróć się, rozwal następnego (przyjedzie windą) i ostatniego (zbiegnie ze schodów). Idź po schodach na górę, zabij następnego, nie wchodź do windy, bo za chwilę pojawi się w niej granat, a potem komandos - po jego śmierci zabierz tabletki, na schodach zabij następnego (będzie próbował rzucić granatem). Na ostatnim piętrze idź w lewo. Trafisz do biur - po prawej są tabletki i amunicja. Przeskocz laser po lewej, od razu zacznij strzelać, jak ścianka się przewróci, potem zabij drugiego komandosa po prawej. Wysłuchaj radia, otwórz drzwi i biegnij korytarzem - po chwili pojawi się tam dwóch wrogów. Wejdź do pokoju po lewej, weź taśmę, potem spójrz na plany w następnym. Wbiegniesz do hallu - zabij dwóch naprzeciwko, jeden jest na twoim poziomie, drugi poziom niżej. Otwórz drzwi, zabij dwóch na schodach i na dół - zabij dwóch na dolnym poziomie (otwórz prawej drzwi) i zejdź na dół drugimi drzwiami, na dole rozwal dwóch, weź amunicję, otwórz drzwi, strzel w plecy grubasowi i zacznij rozwalać ładunki. Tak dostaniesz się do drzwi.

Chapter Six - Byzantine Power Game
Zaczynasz w bibliotece - strzel w ładunki po lewej i biegnij w prawo, zabij jednego, odwróć się i dwóch kolejnych. Nad tobą po prawej na tarasie jest dwóch - zdejmij ich i po przewróconych półkach wskocz na schody. Zrób rundkę wokół pomieszczenia, zabij trzeciego, na schodach kolejnego - spod następnych schodów weź tabletki i wejdź nimi na górę. Dotrzesz do większej biblioteki, gdzie po chwili z góry zaczną zlatywać komandosi i zakładać ładunki - nie są niebezpieczni, po zabiciu wejdź na schody i do korytarza, zabij dwóch, którzy wybiegną z lewej, w sali z krzesełkami dwóch po chwili wybiegnie z prawej. Dostaniesz się do okrągłego hallu - przylgnij do ściany, zabij dwóch (jeden nadbiegnie z prawej, drugi ze snajperką z lewej), potem rozwal komandosa na dole. Skorzystaj z drugich drzwi, uważaj na schodach - po chwili z góry zleci dwóch komandosów. Na dół, omiń kratę i biegnij do hallu - zabij komandosa po lewej na sąsiednim mostku, potem kolejnego koło drzwi naprzeciwko, które się otworzą. W lewo, do okrągłego hallu - od razu rzuć się w bok i zacznij biec w lewo - okrąż salę, zabijając dwóch wrogów. Schody doprowadzą się do rozwalonego pokoju, gdzie wrzuć granat - zabijesz dwóch agentów. Otwórz drzwi - czeka cię mała walka. A więc krótko: dwóch będzie z prawej, jeden naprzeciwko i za stołem dwóch komandosów. Zabij wszystkich (uważaj na słup, który się przewróci). Zabierz tabletki i wejdź do drzwi.

Chapter Seven - Nothing To Lose
Na tym poziomie będziesz używał praktycznie tylko karabinu albo Jackhammera - obie bronie są równie skuteczne. Przejdź przez czujniki - wywołasz alarm. Po chwili z lewej wybiegnie trzech ochroniarzy, zabij ich i biegnij w lewo, potem w prawo - z góry atakować cię będzie trzech ochroniarzy uzbrojonych w M79. Uważając na wybuchy pobiegnij do wejścia po prawej, gdzie zabij dwóch kolesi. Uważając na pułapki laserowe na schodach dostań się na nie - zabij jednego za balustradą, wejdź na górę, rozwal trzech, weź tabletki z prawej. Możesz otworzyć drzwi i zabić za nimi dwóch z M79 i jednego po lewej, nie musisz jednak tego robić - musisz za to wejść po schodach na górę. Zabij ochroniarza po prawej, możesz rozwalić także ostatniego z M79 za lewymi drzwiami. Przeskocz dwa lasery, pod trzecim przejdź, zabij ochroniarza, przeskocz i przejdź pod laserami aż do pomieszczenia, gdzie zabij dwóch. Weź tabletki z prawej, otwórz windę. Po rozmowie przylgnij do ściany, bo czeka cię walka z trzema kolesiami. Ponownie wejdź do windy i pojedź na górę - musisz patrzeć w górę i po kolei rozwalać pułapki laserowe. Na miejscu od razu zabij dwóch po lewej, zanim zdążą się odwrócić, potem dwóch na górze (także po lewej). Idź do pomieszczenia kontrolnego po prawej, zabij tam jednego, otwórz szybkę i naciśnij przycisk - zabij trzech, którzy się pojawią, strzel w otwartą windę z M79 i dopiero wtedy do niej wejdź. Gdy helikopter strzelając w ciebie wybije prawą szybę (patrząc na drzwi od windy), skocz do niższej windy i zjedź na dół. Po wyjściu od razu zabij dwóch po lewej, potem szybko się odwróć - jeden wybiegnie z prawej. Wejdź do pokoju z zasilaniem, zabij jednego za komputerami, drugiego na schodach. Stań w środku niebieskich lamp i popatrz w stronę windy. Rozbij dwie - z lewej wybiegnie dwóch. Rozbij pozostałe dwie, zabij kolesia w windzie po prawej i skorzystaj z niej. Na górze wybiegnij i nie zważając na wrogów biegnij po schodach cały czas strzelając - w ten łatwy sposób zabijesz trzech. Na górze czeka cię jeszcze walka z dwoma, idź do komputera i przejrzyj go, potem do windy po lewej.

Chapter Eight - Pain And Suffering
Na zabicie czeka czterech. Przygotuj M79 i przylgnij do lewej szyby - gdy dwóch wybiegnie, jednym strzałem zabij ich, potem wybierz karabin lub Jackhammera i dokończ dwóch pozostałych. Zaatakuje cię helikopter. Postrzelaj trochę do niego, ukrywaj się za rzeźbą. Gdy klapy zaczną się zamykać, przygotuj M79 - strzel w dwóch kolesi, kiedy drzwi się otworzą, idź tam. W bibliotece zbij jednego, wyjdź na balkon, przeskocz i biegnij wzdłuż ściany budynku - kiedy pojawi się helikopter nic nie rób, tylko biengij, przeskocz i schowaj się w pokoju z dziełami sztuki. Wyjdź, rozwal jednego na schodach po prawej, przygotuj M79 - na górze będzie dwóch, strzel w nich. Potem strzel w kolejnych dwóch, którzy wybiegną z prawej. Potem po kolei trzech zacznie wybiegać z wcześniejszych drzwi, w środku zostanie czwarty. Otwórz prawe drzwi, strzałem z M79 zabij dwóch po lewej. Pamiętaj, że muszą ci zostać przynajmniej dwa pociski M79, więc oszczędzaj naboje. Biegnij korytarzem, zabij jednego, który wyjdzie z drzwi po prawej i następnego (zbiegnie ze schodów). Schodami na górę, w sali z Jackhammera zabij jednego blisko, potem dwóch trochę dalej naprzeciwko (stoją jeden za drugim), a na końcu ostatniego po prawej. Idź za biurko, naciśnij czerwony guzik, na który Max zwróci uwagę. Schodami na górę, uważając na strzały wyjdź na dach budynku. Biegnij do krat, które są zamknięte, wybierz snajperkę i strzel w metalowy koniec liny na wielkim trójkącie - lina puści, a ty wyjmij M79 i strzel w grupę czterech przeciwników, którzy wybiegną (jeden z nich także ma M79, więc uważaj), po ich zabiciu wyjmij snajperkę i stań koło barierki tak, by móc wcelować w metalowy koniec drugiej liny. Lina puści i na tym gra się zakończy.

KONIEC

08.10.2007
23:44
[4]

claudespeed18 [ Senator ]

chociaż...ta mapa to pewnie z biurkiem gdzie trzeba wcisnąc czerwony przycisk po lewej stronie

09.10.2007
20:11
[5]

bartoniu [ Konsul ]

dzieki bardzo wlasnie udalo mi sie przejsc cala gre naprawde fajna gierka teraz trzeba pograc w max payna 2:D

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.