GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Driver 3

08.10.2007
20:14
smile
[1]

Pawlosa [ Legionista ]

Driver 3

Witam może wie ktoś gdzie znajdę poradnik do gry Driver 3 na ps2?

08.10.2007
20:20
[2]

Shaybeck [ Bo tutaj był błąd ... ]

a ten z pc to nie to samo ?

08.10.2007
20:24
[3]

Vidos [ Legend ]

MIAMI

Misja 1 ? Posterunek Policji (GET to the Police Headquaters ? Jedź na posterunek Policji)

Zaczynasz u siebie w domu. Wyjdź z domu. Po prawej masz garaż. Zabierz furkę i jedź na posterunek (po prostu patrz na mapę). Na posterunku przywita cię jakiś wąsaty gościu. Idź na wprost na strzelnicę. To jest łatwizna, więc nie będę tego opisywał.

Misja 2 ? Lead on Baccus (Follow the cops to the siege ? Jedź za glinami na miejsce akcji)

Wychodzisz z posterunku i widzisz sukowóz jadący na sygnale. Wsiadaj do radiowozu i goń za nim. Jedź za nim aż na miejsce.

Misja 3 ? The Siege (Use the side entrance ? Użyj bocznego wejścia)

Przejdź na lewą stronę budynku. Przez ogrodzenie wyjdzie dwóch frajerów. Zabij ich. W środku będzie jeszcze dwóch, jeden za samochodem i jeden za beczką. Załatw ich. Po chwili zobaczysz scenke jak gościu ucieka samochodem. Wejdziesz do samochodu. Teraz musisz go gonić i uważać, aby się nie oddalili od Ciebie za bardzo. Po małej gonitwie przestępcy :) wpadną w beczki. Łatwizna

Misja 4 ? Rooftops (Get to the Gold Coast Hotel ? Dostań się do Hotelu Gold Coast)

Misja w nocy. Zaczynasz w samochodzie przy swojej chałupie. Jedź za strzałką na mapie. Po ulicach jeżdżą patrole policyjne. Widać je na mapie jako żółte trójkąciki.

Jak już dojedziesz pod hotel zostaw furkę i wejdź schodami przeciwpożarowymi. Musisz znaleźć samochód. Wejdź na drugie piętro. Za drzwiami jest złoczyńca, który zacznie do ciebie pruć jeżeli tylko cię zobaczy. Zastrzel drania i zabierz mu amunicje. Teraz idź do końca korytarzem w prawo. Ostatnie drzwi na lewo da się otworzyć. Przygotuj się na dwóch gości i na zmianę broni na UZI. Yes!

Reszta drzwi jest zamknięta, więc leć na dach. Od razu natrafisz na 3 gości. Przejdź schodami na niższy dach. Przeciwnik wybiegnie zza bojlera po lewej. Jeszcze jeden gostek stoi troszkę dalej. Po chwili na schodach po przeciwnej stronie wyjdzie następny. Po tym wejdź na drugi dach. Po prawej jest apteczka. Trochę dalej natrafisz na następnych 3 gości. Po ich zabiciu wejdź do środka drugiego budynku. Przed wejściem powinna być druga apteczka. Zobaczysz scenke jak zjeżdżasz windą. Dojedziesz do parkingu podziemnego. Tam będzie sporo innych gangsterów :). Wybij ich. W budce znajdziesz guzik otwierający bramę. Wciśnij L1 po czym weź samochód z końca parkingu. Wyjedź na zewnątrz i jedź w miejsce pokazane na mapie. Uważaj tylko nie popsuj samochodu.

Misja 5 ? Impress Lomaz (Meet Lomaz Downtown ? Spotkaj się z Lomazem)

Wyjdź z domu i idź po łódkę. Płyń we wskazane miejsce. L1 ? aby wspiąć się po drabinie. Tam spotkasz Lomaza. Po rozmowie wejdź do samochodu. Pojawi się czas 1:30. Jest to czas na to, aby rozwalić wszystkie przeszkody. (beczki, domki, i inne takie) Nie powinno sprawić ci to trudności. Gdybyś się pogubił to następny cel masz zaznaczony zieloną kropką na mapie i nie przejmuj się, że do ciebie strzelają. To tylko takie fajerwerki.

Po tej jeździe z samochodu zostaje jedynie miazga. Następuje więc zmiana furki. Teraz zawieź Lomaz-a do Red River Bar zaznaczonego na mapie. Tam na miejscu wyjdź z samochodu i wejdź do baru. Masz 1:20 na załatwienie wszystkich w barze oraz jego zdemolowanie. Barman to raz, gościu w pokoiku na wprost dwa (zabierz jego spluwę), teraz wyjdź i jeszcze nr trzy i cztery wylecą z kibla po drugiej stronie baru. Teraz rozwalaj, co się tylko da, między innymi wszystkie automaty, światła, butelki, stoły, kufle z piwskiem (ale marnotrawstwo) krzesła i inne sprzęty tak aby pasek pod czasem się na pełnił do końca. Jak już wszystko rozwalisz to misja się sama skończy przed upływem czasu.

Misja 6 ? Gator?s Yatch
(Get the C4 from the Stlitsville to use on Gator?s yatch ? zabierz ładunki C4 z wioski na wodzie, co by rozpieprzyć jacht)

Wsiadaj na motorówkę i płyń w stronę dużego jachtu. Jeżeli nie chcesz, żeby ktoś cię zauważył musisz zostawić motorówkę w jakiejś odległości, wskoczyć do wody i podpłynąć ostatni kawałek wpław. Możesz albo podpłynąć od tyłu, albo wdrapać się na górny pokład po długiej drabinie na lewej burcie (polecam drabinę). Wejdź do drzwi na środkowym pokładzie, na lewej burcie. Idź ciągle prosto, aż na sam koniec. Użyj świecącego się na żółto przycisku do wyciągnięcia łódeczki (podejdź i naciśnij L1). Dobra. Teraz jak już mamy małą motorówkę płyń do wioski na wodzie. W domku oznaczonym strzałką jest C4. Na zewnątrz stoi dwóch frajerów i dwóch kolejnych w środku, plus jeden w pokoju obok z jakąś babką (w sumie kobitę możesz oszczędzić). Zabierz ładunki i podlecz się apteczkami. Teraz z powrotem na jacht. Jest OK. Tym razem lepiej wejść od tylca. Masz 3 ładunki do podłożenia. Pierwszy ładunek - środkowy pokład ? jadalnia. Drugi trzeba założyć na dolnym pokładzie. W lewym rogu na dziobie jest apteczka, a z tyłu pod schodami miejsce do umieszczenia ładunku. Po podłożeniu drugiej bomby włączy się alarm Ostatnią bombę trzeba ustawić na wyższym pokładzie (ale nie na samej górze jachtu) na mostku pokładowym. Zresztą kolejność ich ustawiania nie musi być taka, jaką tu podaliśmy. Po podłożeniu 3-ego ładunku masz 30 sekund, aby wrócić na motorówkę. Jest to warunek konieczny ukończenia misji.

Misja 7 ? Trapped (Get us out! ? Ucieczka)

Zostałeś otoczony przez policje w środku centra handlowego. Najpierw jedź po korytarzach w stronę gdzie pokazują strzałki ?Exit? :) (normalnie klimat jak w Blues Brothers) Jak już się wydostaniesz jedź do wskazanego miejsca na mapie. Uważaj na policje :). Na końcu musisz ją zgubić by dojechać na miejsce. W przeciwnym razie pokaże się napis ?lose the tail?. Po zobaczeniu scenki musisz jeszcze wykonać małe zadanie. Trzeba się pozbyć samochodu. Jedź jak zwykle do wskazanego miejsca na mapie. Tam będzie skocznia. Wjedź na nią z dużą prędkością i po kłopocie.

Misja 8 ? Dodge Island (Drive to the Gator`s Warehouse ? Pojedź do magazynu)

Jak zwykle jedziesz do punktu na mapie. Po obejrzeniu scenki wejdź do samochodu i grzej na wprost przez okno, a potem dalej przed siebie i przejedź pod opuszczającym się kontenerem. Jeżeli kontener zdąży zagrodzić ci drogę po prostu wysiądź i przejdź na około. Potem wyjdź z samochodu i wejdź do budynku. Tam będą dwie apteczki. Idź labiryntem kontenerów aż wyjdziesz na zewnątrz gdzie stoi dwóch gości koło samochodu. Zabij ich i wsiądź do środka. To jest jak na razie najlepsza misja. Podczas wyskoków samochodem naciśnij R1+L1 (normalnie Matrix). Jedź po tym porcie tak jak ci droga pozwala. Co chwila jakiś wóz będzie blokował ci drogę, ale zawsze są dwa wyjścia. No dobra nie zawsze, bo ciężarówki nie przestawisz. Jedź w lewo tak, aby dostać się do głównej drogi na mapie. Jedź nią aż do bramy i tuż przed nią skręć w lewo przez ogrodzenie. Później prosto po lewej stronie magazynu, a potem w prawo przejazdem wyciętym w budynku. Teraz czeka cię jeszcze spektakularny wyskok ponad zamykającym się mostem. Pamiętaj o R1+L1 (he he he). Oczywiście musisz zgubić ogon zanim dojedziesz do kryjówki. Zapytasz: Jaki ogon? Ano tuż przed końcem dopadnie cię fura z dwoma drabami. Po prostu wysiądź i użyj argumentu siły.

Misja 9 ? Retribution (Chase Gator`s car ? Ścigaj samochód Gacora)

Wyjeżdżasz na trasę z gościem wystającym jak rasowy drech z samochodu, ale na całe szczęście w tym przypadku jest to uzasadnione. Ścigaj gościa, a twój pasażer ostrzeliwuje uciekiniera (znaczy strzela jak naciśniesz R1). Są dwa samochody jadące jeden za drugim. Najpierw podjedź do eskorty i postaraj się, żeby twój kumpel zastrzelił kierowcę, albo rozwalił mu opony. Teraz zajmij się Gator-em. W sumie to i tak pogoń skończy się przy garażach, ale im więcej energii mu zabierzesz, tym łatwiej potem go rozwalić. Teraz musisz biec za nim na piechotę. Wejdź do garażu,. Pozabijaj wszystkich pomagierów Gator-a. Teraz prosto i w prawo, i znowu do domku. Zabij gościa za biurkiem i idź w lewo. Teraz jest dość istotny moment. Widzisz czarne drzwi? Jak tylko do nich dojdziesz Gator zacznie uciekać motorówką. Musisz szybko wyjść z domku. Wypruć jedną serię z karabinu maszynowego w dwóch gości na pomoście i szybko wsiąść do drugiej motorówki. Teraz ścigaj Gatora na morzu. W końcu dopłyniesz do chatki na wodzie.

Zatrzymaj motorówkę w jakiejś odległości od domku. Naciśnij L1 i teraz z odległości wystrzelaj wszystkich, którzy stoją na zewnątrz. Kiedy już oczyścisz pomosty spokojnie wejdź po schodkach do domku. Za drzwiami po lewej stronie czeka gościu ze śrutówką. Otwórz drzwi i cofnij się szybko. Teraz stań w poprzek schodów z lekko opuszczoną bronią i wbiegnij bokiem do pomieszczenia (najlepszy sposób na tego sefana). Kiedy wejdziesz do środka to przybiegnie jeszcze jeden zza ściany z napisem ?no parking?. Następny potencjalny denat jest w pomieszczeniu ze śmieciami. Tam także znajdziesz apteczkę. Następnie idź korytarzem po lewej stronie. Koło dwóch baniaczków wody wyjdzie następny. W środku za drzwiami po lewej stronie jest gość z maszynówką i apteczka (jeżeli potrzebujesz szybkostrzelnej broni to wejdź tam, jeżeli nie to sobie odpuść ? stracisz tyle energii, co zyskasz). Teraz idź do końca chaty i otwórz drzwi, ale nie wychodź! Zabij gościa po lewej za drzwiami. Piętro niżej zobaczysz głowę Gatora. Możesz go zabić nie wychodząc z chaty. Oprzyj się plecami o ścianę wewnątrz chatki i pruj do gościa z shootgun-a.

-== Francja ? NICE ==-

Misja 10 ? Get to Calita (Jedź po Calitę)

Wyjdź prędko z domu i jedź do miejsca na mapie. Po chwili pojawi się energia Cality. Na miejscu będzie się rozgrywać strzelanina. Nie trać czasu, bo im wcześniej wyjedziesz, tym więcej zostanie jej energii. Zaparkuj u wejścia do alejki. Zabij gości. Teraz ona Cię poprowadzi do ciężarówki. Po drodze zabijaj innych gangsterów tak, aby chronić Calita bo jak babka wykorkuje to trzeba będzie zaczynać od nowa. Gdy już załadujecie się w samochód zacznie się pościg. Ty siedzisz z tyłu na pace. Musisz ostrzeliwać samochody najlepiej po oponach, a potem w kierowcę. Wypróbuj też różne bronie. Shootgun ostro daje, a i granatnik się przydaje. Co za rymy? Droga daleka, ale ile przyjemności nas czeka.

Misja 11

Teraz mamy nieprzeciętną akcję. Wzdłuż wybrzeża jedzie ciężarówka (ma do przejechania około 5.6 km ? patrz licznik na środku ekranu). Jeżeli dojedzie do celu to koniec misji. Zresztą zaczynasz obok niej. W mieście są 3 kabriolety, które musisz ukraść, a potem wjechać nimi do pędzącej ciężarówki. (SPYHUNTER czy co?) Jeszcze jedna zasada zabawy: nie możesz za bardzo poobijać skradzionych wozów. No to teraz tak: pędź na motorku, aż do pierwszego parkingu podziemnego. Zaparkuj go na chodniku i wyprowadź kabriolet. Zdążysz jeszcze wrócić się kawałek do tego Track-a, ale lepiej poczekaj, aż będzie cię mijał i dopiero wjedź po rampie do naczepy. Dobra - złap następny motocykl. Następna furka jest w takiej willi z widokiem na morze. Wejście do garażu jest od tylca. Wyjedź tak jak prowadzi podjazd do posesji. Po prawej powinien minąć cię twój Truck. Załaduj na niego skradziony wózek. Teraz jeszcze ostatni samochód. Nasz cel stoi w salonie za przyciemnionymi szybami. Jeżeli dotychczas używałeś motocykli to masz wystarczająco czasu, aby po ostatni samochód podjechać na czterech kółkach. Wjedź do salonu. Zabierz czerwonego kabriolet i dajesz za ciężarówką. Potrzebujesz mniej więcej 1.5 km, aby go dogonić. Powodzenia. (W momencie pisania tych słów Czaru zaparkował ostatni samochód w naczepie ;)

Misja 12

Jedź tak jak mapa pokazuje. Jak już będziesz całkiem niedaleko po prostu wpadnij do wody. No to teraz czeka cię kawałek wpław. Wybij wszystkich ochroniarzy w bazie i buchnij kontener. Znaczy wespnij się po drabinie na dźwig do kontenerów. Wyciągnij niebieski kontener i załaduj go na naczepę. W hangarze masz Truck-a jakby co. Podepnij teraz naczepę. Wyjazd i dajesz na cargo. Czeka cię zabawa z zaporami policyjnymi. Jedna taka rada: nie jedź na skróty, lepsza jest główna droga. Dojedź na przystań, która jest zaznaczona na mapie i to już koniec.

Misja 13 ? Hijack (jedź za ciężarówką, aby znaleźć samochodów.)

Prościzna. Jedziesz za ciężarówką, tylko że drogę zaraz będzie blokować inny wóz, więc jedź po prawym poboczu. Na końcu jest skocznia. Teraz już powolutku śledź ciężarówkę. Na miejscu zrobi się bardzo gorąco, ale trzeba zachować zimną krew. Sposób zawsze ten sam weź broń i napieprzaj z daleka. To działa stu procentowo. Acha, nie rozwal kabrio, które stoi w tle. Dobra teraz zabieraj ten samochód i jedź do ?bazy?. Na mapie będziesz widział gdzie stoją przeciwnicy, więc wystarczy jeździć innymi niż oni uliczkami.

Misja 14 ? Arms Deal (Jedziemy po sprzęt.)

Jedź za strzałką na mapie - jak zwykle. Masz dużo czasu, bo to jest blisko. Teraz wyjedź w światło uliczki na zapleczu tak, aby znaleźć się w bezpiecznej odległości. Stań za samochodem i rozwal wszystkich, których się da z tej pozycji. Teraz wbij się do centrum handlowego, przy którym wysiadł murzyn. Przejdź przez nie, aż na zaplecze. Teraz powinno ci zostać dwóch gości do zdjęcia. Pierwszego można wykończyć jeszcze z korytarza, ale po drugiego trza się pofatygować. Ostatnich trzech można wykończyć wychylając się powoli zza winkla, tylko żeby cię nie zobaczyli. Drugi sposób ? podjechać od strony kawiarenki na świeżym powietrzu i rozwalić z daleka.

Teraz zabierz Pickup ?a i jedź wzdłuż nabrzeża. Pamiętaj, że jak się z kimś zderzysz raz czy dwa to już po tobie, bo na pace stoi skrzynia w ładunkami wybuchowymi. Skręć w lewo zaraz za takim szarym paskiem na mapie. Po lewej masz tunel. Przejedź ni. Jak już wyjedziesz na zewnątrz to wal w lewo przez barierki na przełaj. Teraz już spokojnie na miejsce pokazane na mapie.

Misja 15 ? Booby trap (Trzymaj prędkość ponad 80 km/h)

To jest trudna misja więc daj sobie trochę czasu zanim ją przejdziesz. Musisz dogonić pickupa jadącego po plaży. Jednak najpierw masz kawał drogi do przebycia. Przez całą trasę jeżeli twoja prędkość spadnie poniżej 80 km/h to zaczyna się ładować pasek. Trwa to na tyle długo, że jak w coś przywalisz, to zdążysz wystarczająco się rozpędzić. Jeżeli jednak ci się uda to samochód exploduje. Nie przejmuj się. Przecież normalnie się jeździ tak 100 ?130. Wystarczy, że przed zakrętami będzie zwalniał, a jak już trafisz na czteropasówkę to trzymaj prędkość tak trochę ponad 100. Po jakimś czasie po lewej stronie zacznie się czerwony chodnika (jak w Warszawie na tyłach Promenady). Od razu jedź tym chodnikiem prosto jak strzałą strzelił i wyskocz ponad drzewkiem na plażę.

Jak już znajdziesz się niedaleko tego pickupa to musisz podjechać od jego lewej strony. Lomaz spróbuje na niego wskoczyć. Podjedź na małą odległość i naciśnij R1. Jaka akcja ? w grze jest bugów wiele, ale to już przesada. Pomyliły mi się przyciski L1 i R1, no i Driver zrobił wysiadkę. Samochód z Lomezem poleciał dalej, a ja usilnie naciskałem R1 i co się okazało ? gościu wskoczył na trucka beze mnie. Good.

Teraz jeszcze musisz wrócić do ciężarówki Fabienn. No to od razu ręczny, obrót o 180 i w pedał. Spokojnie rozpędzisz się na piasku. Zaczynamy w znanych okolicach z poprzedniej misji. Wskocz schodami na jezdnię i odwróć samochód. Teraz jedź tak jak to opisałem w poprzedniej misji (na przełaj przez płotki itd.) z tą różnicą, że na koniec skręć w prawo, a nie w lewo.

Misja 16 ? Callita in Troudle (Callita w opałach)

Cele tej misji jest jeden, ale sposobów na jego osiągnięcie kilka. Najpierw musisz pomóc Callit-cie (nie wiem jak to imię odmienić). Jedź na miejsce oznaczone na mapie ? kryjówka Fabienn. W tym samy czasie jedzie tam ciężarówka (zielona kropka na mapie), która ma za zadanie rozwalić twoją szefową, więc najlepiej jadąc tam przestrzel jej koła. Uważaj ? jak tylko zaczniesz do niej strzelać otworzą się tylnie drzwi i zacznie się zabawa w dwa ognie. Możesz równie dobrze olać ciężarówkę i od razu pojechać pomóc Callitcie.

Na miejscu wysiądź z samochodu i rozwal dwóch typów przy schodach. Teraz leć na górę, gdzie czeka kolejna ?parka?. Z tego balkoniku z łatwością wybijesz wszystkich gości ostrzeliwujących twoją szefową.

Teraz zaczyna się najtrudniejsze. Fabienne ucieka, a ty masz ją rozwalić. Są na to dwa sposoby:

1. Szybko zejdź po schodach i wskakuj w samochód. Trzeba nam zdzirę gonić. Taka rada ? zbiegając po schodach schowaj broń. Zaoszczędzisz trochę czasu. Teraz panie bądź pan mądry i dogoń tą wariatkę. Po prostu trzeba za nią jechać i czekać, aż na którymś zakręcie dziewczyna się nie wyrobi. Muszę powiedzieć szczerze: siedziałem z Vejitasem przez 2 godziny i nic. Potem jeszcze przez półtorej godzinki sam i nawet udało mi się ją raz złapać, ale suka mnie zastrzeliła.

2. O wiele, wiele łatwiej jest po prostu wybiec jak najdalej się da i ostrzelać ją, kiedy to będzie śmigała ulicą. Jeden celny strzał wystarczy. Popróbuj troszkę, na pewno za kilkoma razami uda ci się.

Misja 17 ? Rescue Dubois (Uratuj Duboisa)

Jedź do restauracji. Znaczy jak zwykle zaparkuj sobie troszkę dalej i zdejmij wszystkich wrogów z odległości. Teraz jest super patent. Od strony morza jest mała wyskocznia. Jeżeli dostatecznie się rozpędzisz to możesz wskoczyć do tej knajpki autem. Czadzik. Zastrzel barmana i gościa po lewej. Na lewej ścianie są drzwi z których wybiegnie następna twoja ofiara. Teraz jeszcze 2 za czerwonymi drzwiami i ?jesteśmy w domu?.

Zaczyna się najtrudniejszy pościg jaki miał miejsce dotychczas w tej grze. Naprawdę ? życzę wam powodzenia. Jedź za samochodem ze strzałką nad dachem i nie pozwól mu uciec. Po dosyć wyczerpującym pościgu na pewno się gdzieś rozbiją. Wyskoczy dwóch oszołomów. Zabij ich i to by było na tyle.

Misja 18 ? Hunted (Zawieź Duboisa na przystań)

Trasa nie jest zbyt skomplikowana. Każdy tam dopłynie. Obejrzyj sobie filmik i przygotuj się na WÓZEK WIDŁOWY. To jest piękne. Jesteś w tym zamkniętym pomieszczeniu do którego wypalają sobie drogę twoi oprawcy. Jedyna droga ucieczki prowadzi przez zawalony pomost tuż pod dachem. Wsiądź do wózka i podnieś jedną ze skrzyń. Teraz ustaw się tak, aby wypełniała wyrwę w pomoście. Teraz wdrap się po drabinie stojącej po lewej stronie i przeskocz na paletę, a z niej na drugą stronę.

Zbierz pistolet i zejdź na dół. Tutaj masz apteczkę i shootguna. Wyjdź na zewnątrz i rozwal gości stojących przy autach. Pozabieraj ich bronie. Przydadzą ci się maszynówki. Pewnie wiele energii to ci nie zostało. W takim razie jedź do swojej kryjówki w porcie (czerwone kółko na mapie). Tam znajdziesz 4 apteczki. Jeżeli masz już DUŻO energii jedź na miejsce wskazane przez strzałkę na mapie.

Masz broń maszynową i energię. Poradzisz sobie w głównej bazie wroga. Liczę na ciebie.

Istanbuł

Misja 19

Na środku ekranu masz wskaźnik odległości. Musisz jechać tak, aby być nie za daleko i nie za blisko. Jedź za samochodem, aż się zatrzymają i wysiądą (będzie pokazana scenka). Teraz zajedź od drugiej strony budynku i wejdź do niego (po schodkach na duł).

Nikt nie może cię zauważyć, bo wtedy będzie koniec misji. Idź w lewo i po schodach na górę. Gościa stojącego tyłem rozwal strzelając w głowę z pistoletu z tłumikiem. Wejdź schodami jeszcze wyżej i zaczekaj za słupem na schodach, aż do barierki podejdzie gość, który patroluje piętro. Co obchód zatrzymuje się przy niej plecami do schodów. Masz teraz szansę go rozwalić (strzał w łeb).

Idź korytarzem. Za rogiem czeka kolejny strażnik. Oczywiście sprzedajemy mu head shoota. Teraz spadnij przez dziurę w podłodze na niższe piętro.

Zostałeś wykryty. Zmień broń na karabin i wyjdź przez. Kieruj się w lewo i schodami na dach. Technika jest taka, żeby nie podchodzić zbyt blisko do przeciwników. Staraj się raczej rozwalać ich z odległości. Jeżeli po wyjściu na dach masz mało energii to przejdź dookoła budyneczku, z którego wylazłeś. Za nim leży apteczka. W ogóle na dachach jest pełno apteczek. Teraz z dachu na dach, aż na budynek, który jest dopiero w budowie. Jest ich tam dość sporo.

Zejdź na duł. Kilku gości przyjechało dwoma samochodami. Wykończ ich, żeby nie przeszkadzali w jeździe. Teraz zabierz jeden z ich samochodów i jedź na miejsce przeznaczenia. Unikaj patrolów. Widać je na mapie. Jeżeli dojedziesz na miejsce, a ktoś będzie cię gonił to po prostu wysiądź i ich zastrzel.

Misja 20 Taner escapes

Z miejsca zmień broń na granatnik. To prosta zabawa, więc nie będę tego opisywał.

Kiedy znajdziesz się w lodzi, płyń wzdłuż wybrzeża, aż na sam koniec miasta. Przesiądź się do samochodu i jedź na miejsce wskazane na mapie. Uważaj na patrole policyjne. Jeżeli z nimi zadrzesz to nie uciekaj, bo narobi się długi ogon. Najłatwiej wykończyć ich z UZI.

Jak już dojedziesz do hotelu to ładuj się do środka przez główne wejście.

Misja 21 Another Lead

Jedna z prostszych misji. Jedź za goście. Wyjeżdżaj spokojnie tak, aby cię nie wyrzuciło zbyt mocno przy wjeździe na jezdnię. Gościu zawsze jedzie tą samą trasą więc na tym trudności się kończą. Dojeżdżasz do sklepu z dywanami. Od metra tu wszelkiego łacha co go można rzucić na podłogę w swoim mieszkanku i nie mniej przeciwników. Prosta rzecz, bo zawsze wykańczamy ich zanim zdążą podejść. Musisz znaleźć uciekiniera, więc kieruj się w stronę zielonej kropki na mapie. Prościzna.

Misja 22 Alleyway

Jest fajna akcja z tą i następną misją. Calita spotyka się z gostkiem na stadionie, co by odebrać kasę, ale coś jej podpowiada, że należy się wycofać z transakcji i ucieka.

Zaczynasz jako murzyn, a twoje zadanie polega na dogonieniu Uciekającego samochodu. Masz kiepski początek, bo on w furze, a ty na nogach ? trochę nie fair. Wsiadaj do samochodu i zamiast go gonić jedź w drugą stronę. Tuż przed ścianą zrób nawrotkę o 180 stopni i wjedź po schodach. Teraz prosto ulicą i powinieneś się z nim zrównać. W ten sposób możesz go nawet wyprzedzić. Gonitwa nie jest trudna. Po prostu jedź spokojnie i zwalniaj przed każdym ostrym zakrętem, czy hopą.

Jazda kończy się w maleńkich krętych uliczkach. Bagman ucieka, a ciężarówka uniemożliwia ci pogoń. Uciekaj do budynku przed którym podskakuje radośnie czerwona strzałka.

Jeżeli ci się udało to dobrze, bo jak cię zabiją to zaczynasz z tego miejsca. Teraz rozwal gościa, który schodzi do ciebie po lewej stronie i uciekaj w lewo na schody. Odwróć się i rozwal drugiego. Na górze są drzwiczki. Trzeba nam wywabić gości. Wyjdź na zewnątrz i schowaj się do środka tak, aby widzieć drzwi. Za chwilę wpadnie wesoły, biały garniaczek proszący się o strzała prosto w pysk.

Na balkonach czeka 3 powiedzmy snajperów. Dwóch można zastrzelić nie wychodząc z ukrycia. Są na balkonie na wprost. Jak już ich zdejmiesz wyjdź i biegnij w lewo. Nad twoją głową jest kolejny pacjent. Odwróć się i biegnij tyłem. Rozwalisz go, a przy okazji na końcu balkonu jest apteczka. Dobra nasza. Wracaj tą samą drogą. Mijasz drzwi, którymi tutaj wszedłeś i idziesz dalej w stronę kolejnych, zamkniętych z których zaraz wyskoczy kolejny drab. Wejdź na klatkę schodową i popatrz w górę. Poczekaj chwilę, aż przyleci następny wróg. Wejdź na górę i popatrz w lewo. Ostrzelaj skrzynie stojące w rogu pokoju, bo wiem za nimi chowa się jeden cwaniak. Jak już go rozwalisz idź w to miejsce i przejdź przez drzwi. Znowu schody. Stań na nich i ostrzelaj podłogę w pomieszczeniu poniżej, a następny gostek wyskoczy sam. Teraz to już easy way. Przez ten pokuj na zewnątrz. Tutaj jeszcze 3 meneli i już.

Wsiadaj do samochodu i jedź do miejsca wskazanego na mapie. Unikaj patroli (bynajmniej policyjnych).

Misja 23 the Chase

Teraz widzimy tę samą sytuację z drugiej strony stadionu. Calita ucieka wsiada do samochodu i ucieka. Ty, już jako Taner musisz ją gonić.

Misja jest super trudna. Nie mam już na nią siły. Co to w ogóle ma być? Producenci walczą ze stereotypem baby za kierownicą? Jeżeli Calita potrafi tak prowadzić to po co jej Driver? Czy ten samochód nie mógł by być trochę lżejszy?

1. Na samym początku dajesz na maxa w lewo i mało gazu. W ten sposób szybko się odwrócisz.
2. Startując nie pal gum - spektakularnie nie znaczy szybko.
3. Wychodząc z pierwszego łuku (tego, na którym zaparkował Taner) jedź środkiem drogi i na skrzyżowaniu przebij się między murem po lewej, a latarnią na rogu. Najszybsza droga, ale nie zawsze pewna.
4. Skrzyżowanie, na którym baba skręca w prawo - musisz hamować wcześniej niż ona.
5. Następna uliczka w lewo - ścinaj zakręt.
6. Ostatnia prosta w slumsach (zaraz przed wyjazdem na asfalt) - tu musisz zwolnić bardziej niż ci się wydaje, bo walniesz w latarnię.
7. Zjazd w duł - przed skrzyżowaniem przyhamuj, ale nie wpadnij w poślizg.
8. Przejazd przez Park - jadąc wzdłuż wybrzeża Calita przelatuje przez park. Moja rada: poćwicz w trybie Take-A-ride. Bez policji i stresu nauczysz się omijać drzewka.
9. To już koniec. Prosta, aż do głównej ulicy i w lewo na most.

Scenka. Teraz musisz wysiąść z samochodu i zejść po schodkach po lewej.

Misja 24 ? Bomb truck (rozwal ciężarówkę z bombami)

Misja nie jest trudna w teorii, jak i w praktyce. Raczej zabawna, niż męcząca. Jedź za ciężarówką i nawalaj ją z kałasznikowa. Nie przejmuj się zbytnio beczkami. Bardziej cię przesuną, niż rozwalą ci samochód.

Strategia:
1 Używaj karabinu do strzelania w wypadające beczki, a nie do rozwalania ciężarówki. Wyjedź przed nią i zahamuj. Najszybciej stracisz jej energię.
2 Jedź dosłownie 10 cm za ciężarówką. Wtedy beczki będą przelatywać nad twoją głową. Strzelaj, aż do skończenia misji.

Misja 25 ? Chaes the train

Generalnie musisz wyprzedzić pociąg. Są dwa sposoby na przejście tej misji. Pierwszy z nich to zjechać na autostradę i wyprzedzić pociąg po czym później wrócić na tory. Drugi sposób to wyprzedzić pociąg jadąc po torach. Powodzenia.

Scenka.

Teraz musisz zabijać wszystkich gości w białych wdziankach. Dosłownie masakruj wszystkich. Musisz uważać, żeby ci nie zabili, ani gościa, który biegnie przed tobą, ani tego, który dołączy do ciebie przy samochodach. Teraz musisz się przebić na górę i w prawo, aż do barykady samochodów. Teraz wyskoczy z alejki 4-5 gości. Idź do tej alejki. Na samym końcu będzie boss. Jest prościaski, bo jeżeli staniesz za kontenerem na odpadki to nawet cię nie zobaczy. Miłego zabijania

THE END

08.10.2007
20:47
smile
[4]

Pawlosa [ Legionista ]

Dzięki bardzo bo ja mam grę po angielsku i nie mogłem przejść.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.