GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

blagam pomozcie w glupim wypracowaniu za kare :)

20.09.2007
21:04
smile
[1]

immortal''' [ Pretorianin ]

blagam pomozcie w glupim wypracowaniu za kare :)

witam witam,
dzisiaj w szkole, zaszczytnie uczylem sie historii na laweczce, lezac na niej swymi nogami, po czym nic nie swiadomy, zostala mi zwrocona uwaga( przez samego dyrektora-ale mnie zaszczyt kopnal;]), ze na jutro mam zrobic wypracowanie dlaczego nie powinno sie 3mac nog na lawce szkolnej. Z poczatku myslalem, ze to zart jednak powazna mina nie schodzila z miny mojego powaznego dyrektora:/ Niestety nie mam czasu, bo jutro mam wazny egzam z matmy, a taka pierdolka na koniec dnia to dla mnie samobojstwo. Wiec, zwracam sie do was drodzy forumowicze, zebyscie skleili do kupy jakis ciag logicznych zdan, moze byc z lekka humorystycznych, ale bez przesady(min 50 zdan) Bylbym wielce wdzieczny, a w podziece dam linka do fajnych utworow muzycznych :-)

20.09.2007
21:13
smile
[2]

_MaZZeo [ Generaďż˝ ]

min 50 zdan)

O nie układaniu nóg na ławce?

<-----------

20.09.2007
21:15
smile
[3]

immortal''' [ Pretorianin ]

no :) Wiem, ze to glupie, ale coz, plese help me

20.09.2007
21:24
smile
[4]

Foks!k [ Volleball - ]

Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara. (....) Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara.

20.09.2007
21:25
smile
[5]

immortal''' [ Pretorianin ]

:)

20.09.2007
21:32
smile
[6]

immortal''' [ Pretorianin ]

Foksik przynajmniej się starales :) muzyczka leci

20.09.2007
21:38
[7]

immortal''' [ Pretorianin ]

czekam na inne propozycje, plese mam jeszcze mnostwo kawalkow... :)

20.09.2007
21:45
[8]

wishram [ lets dance ]

Wyższe założenia ideowe, a także realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania modelu rozwoju. Dlatego też nie powinno trzymać się nóg na ławce. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia ważne zadania w wypracowaniu modelu rozwoju. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również dalszy rozwój różnych form działalności wymaga sprecyzowania i określenia nowych propozycji, jak również nowy model działalności organizacyjnej zmusza nas do przeanalizowania dalszych kierunków rozwoju. Ale trzymanie nóg na ławce jest absolutnie nie dopuszczalne. Praktyka dnia codziennego dowodzi, że wzmocnienie i rozwijanie struktur pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania form oddziaływania by uczniowie nie trzymali nóg na ławce. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również aktualna struktura organizacji umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu powszechnego uczestnictwa, podobnie dalszy rozwój różnych form działalności powoduje docenianie wagi form oddziaływania. Wyższe założenia ideowe (wokół których winna skupiać się koncepcja absolutnej i bezwzględnej abstynencji od trzymania nóg na ławce), a także dalszy rozwój różnych form działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu form oddziaływania. Moja troska, a szczególnie aktualna struktura organizacji powoduje docenianie wagi systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom. Troska organizacji, a szczególnie stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji, w ten sposób stałe zabezpieczenie przed trzymaniem nóg na ławce - informacyjno-propagandowe naszej działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu modelu rozwoju. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności, w tym niechlubnej - jak: trzymanie nóg na ławce, pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków postępowego wychowania. Konsultacja z szerokim aktywem zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju. Nie zapominajmy jednak, że zakres i miejsce szkolenia kadr pomaga w przygotowaniu i realizacji istniejących warunków administracyjno-finansowych. Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr zmusza nas do przeanalizowania modelu rozwoju, z drugiej strony nowy model działalności organizacyjnej powoduje docenianie wagi systemu powszechnego uczestnictwa, podobnie dalszy rozwój różnych form działalności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje. Zadania te głównie mają na celu sprawdzenie czy uczestnicy są w stanie nie trzymać nóg na ławce. W ten sposób aktualna struktura organizacji spełnia istotną rolę w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji, jak również aktualna struktura organizacji spełnia ważne zadania w wypracowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ dalszy rozwój różnych form działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie kierunków postępowego wychownia. Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych zadań programowych umożliwia w większym stopniu tworzenie odpowiednich warunków aktywizacji. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje docenianie wagi odpowiednich warunków aktywizacji. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również konsultacja z szerokim aktywem umożliwia w większym stopniu tworzenie modelu rozwoju. Wyższe założenia ideowe, a także aktualna struktura organizacji zmusza nas do przeanalizowania istniejących warunków administracyjno-finansowych, w ten sposób konsultacja z szerokim aktywem zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji. Wyższe założenia ideowe, a także dalszy rozwój różnych form działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju, w ten sposób rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw wymaga sprecyzowania i określenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ konsultacja z szerokim aktywem pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania form oddziaływania, jak również stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie dalszych kierunków rozwoju, z drugiej strony nowy model działalności organizacyjnej pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania modelu rozwoju. Wyższe założenia ideowe, a także dalszy rozwój różnych form działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie nowych propozycji, w ten sposób stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności spełnia ważne zadania w wypracowaniu odpowiednich warunków aktywizacji. Troska organizacji, a szczególnie rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw (patriotyczno- społecznych jak: nietrzymanie nóg na ławce) zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ konsultacja z szerokim aktywem pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, podobnie stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności powoduje docenianie wagi systemu powszechnego uczestnictwa. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności wymaga sprecyzowania i określenia dalszych kierunków rozwoju. Nie zapominajmy jednak, że konsultacja z szerokim aktywem wymaga sprecyzowania i określenia istniejących warunków administracyjno-finansowych. Wyższe założenia ideowe, a także zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą próbę sprawdzenia nowych propozycji, z drugiej strony dalszy rozwój różnych form działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków postępowego wychowsnia. Nie wolno - pod karą śmierci!- trzymać nóg na ławce" - tak brzmi zdanie, które jest zdaniem zaiste niezwykle ważnym. Wyższe założenia ideowe, a także nowy model działalności organizacyjnej wymaga sprecyzowania i określenia modelu rozwoju. Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie modelu rozwoju. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ dalszy rozwój różnych form działalności wymaga sprecyzowania i określenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, w ten sposób rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw umożliwia w większym stopniu tworzenie form oddziaływania, z drugiej strony konsultacja z szerokim aktywem spełnia istotną rolę w kształtowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych, z drugiej strony aktualna struktura organizacji zmusza nas do przeanalizowania form oddziaływania. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ aktualna struktura organizacji umożliwia w większym stopniu tworzenie odpowiednich warunków aktywizacji, podobnie konsultacja z szerokim aktywem spełnia ważne zadania w wypracowaniu systemu powszechnego uczestnictwa. Troska organizacji o tą ważną dla szkolnictwa sprawę, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr zmusza nas do przeanalizowania dalszych kierunków rozwoju, podobnie aktualna struktura organizacji zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu kierunków postępowego wychownia. Nie zapominajmy jednak, że zakres i miejsce szkolenia osób trzymających nogi na ławce spełnia ważne zadania w wypracowaniu form oddziaływania.

20.09.2007
21:47
smile
[9]

Foks!k [ Volleball - ]

^^

20.09.2007
21:53
smile
[10]

immortal''' [ Pretorianin ]

haha, o to mi chodzilo jestes wielki :) haha ale lanie wody! :D

20.09.2007
21:54
smile
[11]

Adamek22 [ Dr Onan ]

wishram> poplakalem sie

20.09.2007
22:00
[12]

immortal''' [ Pretorianin ]

hmm... ale w sumie za duzo zrozumiec z tego nie mozna, lanie wody w ch*** ;] Kazde zdanie nie wznosi jakiejkolwiek nowej idei tylko cały czas powtarzane jest jedno zdanie inaczej sformulowane, lol

20.09.2007
22:02
smile
[13]

eLJot [ a.k.a. księgowa ]

<--- wishram

immortal''' - bystry jesteś :D

spoiler start
Chyba nie myślisz, że ktoś odwali za Ciebie robotę, kiedy Ty siedzisz przed monitorem
spoiler stop

20.09.2007
22:03
smile
[14]

wishram [ lets dance ]

tylko pod żadnym pozorem nie oddawaj tego !


chyba, ze dyrektor nie zna stronki:

20.09.2007
22:04
[15]

Lukis171 [ Poznańska Pyra ]

wishram ---> i pozamiatałeś xD Genialnie xD

20.09.2007
22:04
smile
[16]

General E'qunix [ Nobody likes me ]

Haah! A ja już myślałem, że z tego wątku nic nie będzie...
<- wishram
!!

20.09.2007
22:13
[17]

immortal''' [ Pretorianin ]

dobra jak bylem w kiblu to stworzylem cos takiego, wystarczy:

W dniu dzisiejszym, leżąc w połowie na szkolnej ławce, natknąłem się na ciekawe pytanie skłaniające do refleksji. „Dlaczego nie powinno sie trzymać nóg na ławce”-tak ono brzmialo.
Z pozoru banalne pytanie retoryczne, jednak po głebszej analizie, można wywnioskować, że jest więcej, aniżeli jeden argument przemawiający za powyższym pytaniem, tezą. Podstawowy, to oczywiscie fakt, iż przepisy szkolnie nie pozwalają na leżenia w poziomie, z nogami na lawce, gdyż budzi to kontrowersje oraz kształtuje negatywny wizerunek ucznia szkoły urszulańskiej. Ponadto daje to zły przykład innym uczniom, szczególnie młodszym klasom. Drugim argumentem, ktory tyczy się tylko tych osób, ktorzy nie przestrzegając regulaminu szkolnego uprzednio nie zmienili obuwia jest to, iż chodząc po mieście, na podeszwie butów gromadzą się, zarazki, brud oraz fragmenty zwierzęcego odpadu. Tak, więc kładąc buty na poduszkę ławeczki, nanosimy nań wirusy wszelakiej postaci. Każda następna osoba, która dotknie miejsca wcześniej odleżanego przez czyiś but, będzie nieświadomym posiadaczem wirusów, co wiąże się z dalszym kontaktem twarzy i innych części ciała. Często, więc sami sobie szkodzimy, dlatego też, zachęcam do częstego mycia rąk. Ostatnim argumentem jest to, iż leżąc na ławce, zajmujemy więcej miejsca, co wiąże sie z wyższym komfortem, acz, pogardą wśród innych, gdyż każdy pragnie usiąść, a nie stać.
Na koniec chciałbym podsumować, i wysnuć ostateczny wniosek, ktory brzmi on nastepująco. Nie powinno się trzymać nóg na szkolnych ławkach ponieważ za to może Cię spotkać straszna Kara, szczególnie jak w pobliżu jest pan prof. Dyrektor Banasiak &#61514;

21.09.2007
00:09
[18]

Mazio [ Mr Offtopic ]

nie pomożemy, bo inaczej kara nie zadziała...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.