GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Laptop za 4000 zł

18.09.2007
15:28
smile
[1]

eJay [ Gladiator ]

Laptop za 4000 zł

Hejka

Szukam jakiegos fajnego laptopa za 3500-4500 (moze byc taniej/drozej) zł. Laptop ma sluzyc przede wszystkim do pracy, musi byc bezawaryjny, miec dobry ekran, w miare duzy dysk, wytrzymałą baterię i ogolnie musi byc przyjazny uzytkownikowi:) Ma miec jak najwiecej plusow.

Nie interesuja mnie noname'y, wole doplacic do czegoś markowego. Niestety nie wiem na co się zdecydować. Pomożecie?

18.09.2007
15:31
[2]

provos [ Generał ]

Nowy? Bo jak nie, to jakbym miał tę kasę na laptopa, to kupiłbym to

18.09.2007
15:49
[3]

eJay [ Gladiator ]

Musi byc nowy. Koniecznie.

18.09.2007
15:53
[4]

brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]



Przegryź sie przez ten watek,bo naprawdę warto, wtedy zadecydujesz i dowiesz się co wybrać, bo jest kilka modeli wartych uwagi w tej cenie. Generalnie Toshiba albo Asus, HP odradzane są, bo nowsze serie się sypią, Acery - wiadomo; poczytaj to forum generalnie.

Ja wybrałem ASUSa, ale miałem ograniczony do 3300zł budżet. Gdybym miał więcej, to brałbym Toshibe A210/A200.

23.09.2007
20:50
smile
[5]

Dwulitz [ Centurion ]

BENQ P52 (TL52 Tur64 2x1.6Ghz/1GB/x1600) cena ok. 3200

- ktoś miał z nim do czynienia?
wygląda na bardzo ciekawą opcję, a i firma chyba się dorobiła dobrej renomy

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.