GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

GRY na WIN 2000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09.09.2001
21:25
smile
[1]

Adek [ Legionista ]

GRY na WIN 2000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dlaczego polowa gier nie dziala na win NT??????? istnieje jakis
service pack ktory to naprawi??? HELP!

09.09.2001
21:29
smile
[2]

Beka [ Chorąży ]

Adek powiem ci tylko jedno a mianowicie ------------> BYSIORKI

09.09.2001
21:31
[3]

Adek [ Legionista ]

miales mi pomoc a nie mi tu jakies bysiorki wysylasz hehe :))))))

09.09.2001
21:47
[4]

Lim-Dul{CoD} [ Pretorianin ]

Na prawde nie wiem jakie gry ci nie chodza pod Win2K... Chyba tylko stare dosowe, bo WinNT nie pozwala na rozne brudne tricki, ktore stosowaly gry dosowe (np. grzebanie bezposrednio w pamieci monitora itp.) - w starym WinNT 4.0 byly pewne klopoty z kompatybilnoscia z Direct X (tzn. raczej z niekompatybilnoscia powyzej 3.0), ale to zostalo w miedzyczasie skorygowane... Osobiscie mam Win2K i dziala mi doslownie WSZYSTKO! Mysle wiec ze to sa raczej problemy z konfiguracja sprzetowa niz z systemem (w koncu pod Win9x tez zdarzaja sie problemy)... Jedyna rade jaka ci moge dac to zagladac czesto na strone https://windowsupdate.microsoft.com i sciagac wszystkie update'y (w stylu service packow, ktorych byly juz dwa (dla Win2K) lub 6 (dla WinNT 4.0) Dziekuje za uwage Lim-Dul, King of Darkness

09.09.2001
21:51
[5]

Adek [ Legionista ]

A wiec nie dziala miedzy innymi:Theme Park World i no nie moge sobie przypomniec ale przewaznie jak chce sobie pograc w jakas gre to pokazuje sie taki chamski blad wina 2k (generated blad game.exe) nie qmam czemu

09.09.2001
21:56
[6]

Llordus [ Generał ]

Lim-Dul: skoro tak, to moze powiesz mi jak zainstalowac JA2:DL na W2K ? :))) samo JA2 v1.06US chodzi a JA2:DL nie chce sie zainstalowac! probowalem juz roznych rzeczy i nic.

09.09.2001
21:59
[7]

Adek [ Legionista ]

NO to jest kolejna gierka ktora nie chodzi, gdyby win2k nie mial tak zarabistych konfiguracji sieciowych, paru fajnych dodatkow i to ze czarnobyl mu sie nie wwala do systemu to z pewnoscia zmienilbym oprogramowanie. mam na mysli oczywiscie to chamskie nie dzialanie gier!

09.09.2001
22:18
[8]

Adek [ Legionista ]

LUDZIE HELP ME!!!!!!!!!!

10.09.2001
01:00
[9]

Iceman 416th EU [ Konsul ]

Ok, czy jedziesz na piratach? czy oprogramowanie jest legalne? Bo w2000 nie supportuje niektorych mechanizmow lamania zabezpieczen oprogramowania i niektore nowe piraty po prostu nie beda chodzic. Na NT faktycznie gry nie dzialaja i nigdy nie beda (wspomniany problem ze wsparciem dla pozniejszych niz 3.0 wersji DirectX). Co do w2000. Na stronie producenta powinienes znalezc poprawki do gier (tzw compatibility SP). ktore naprawiaja czesc bugow zwiazanych z bledna obsluga niektorych gier. ps. jeszcze nie spotkalem gry, ktora by nie chodzila pod w2000. nawet te potencjalnie sprawiajace problemy dzialaja bardziej stabilnie niz na jakiejkolwiek innej platformie.

10.09.2001
07:45
smile
[10]

Yeemy [ Pretorianin ]

Zainstaluj sobie Win98 na jakiejs partycji i zrob dual boota z poziomu Win2000 ( to jakies menu, juz nie pamietam jakie ) DirectX na Win2000 zawsze bedzie z deka w tyle i poza tem, toto nie jest system do gier... Ja mam wlasnie Win2000 / Win98 ( no i linuch ale to inna bajka ), W2000 do pracy, W98 do gier, wszystko dziala idealnie...

10.09.2001
11:28
[11]

Iceman 416th EU [ Konsul ]

To nie prawda, ze biblioteki DX roznia sie na w2000 i w98. Sa dokladnie takie same, a ze dzialaja bardziej stabilnie to chyba lepiej. w2000 bardzo dobrze nadaje sie do gier, ktore zostaly napisane starannie. dopiero w2000 potrafi wykorzystac cala potege pamieci oraz mocy procesora. Sprobujcie dopisac parametr high do lini polecen z ktorej uruchamiacie gry. Zobaczycie co potrafi w2000. Zgadzam sie, ze w2000 nie jest systemem dla niedoswiadczonych uzytkownikow kompow, ktorzy uzywaja go tylko do gier- odpal i zapomnij. przy prawidlowej konfiguracji w2000 jest to obecnie najlepszy system operacyjny M$.

10.09.2001
15:43
smile
[12]

mates24 [ Pretorianin ]

Mam kolege ktory ma windowsa 2000 i wszystkie gry mu jak narazie chodza(ja mam 98):>>>

10.09.2001
17:05
[13]

bartek [ ]

mates24 ---> to ten Twój koleś musi mieć Win2000 Me All ---> Win2000 NT jest systemem serwerowym i robionym pod serwery a jak wiadomo na serwerach w gry się nie gra...przerzucałem się kiedyś na Win2000 NT i na takiej jednej stronie WWW nie pamiętam już adresu były spisy wszystkich gier działających lub nie w Win2000 NT.Z tego co pamiętam to działoły tylko niektóre najnowsze wtedy gry...Więc odpadało 60-70% - odpuściłem.Nie wiem jak sytuacja wygląda teraz ale w roku 1999-2000 nie łaziła ponad połowa gier :-(.Są pache ale nie jest to jakiś mega-pach Microsoftu tylko trzeba do każdej gry ściągać osobno pach ze strony producenta... Adek ---> wystarczająco zrażony żeby powrócić do Win98SE ? ;-) Pozdro.

10.09.2001
19:50
[14]

Adek [ Legionista ]

no nie wiem sam kogo sluchac i co mam robic. NIektorzy mowia ze fszystkie gry chodza a co z theme park world albo dungeon keeper 2???? nie mowie juz o innych bo bylo ich pare a zapomnialem jakie

11.09.2001
00:26
smile
[15]

StEEL [ Centurion ]

ja niegram w jakies tam starocie jak JA2 ;) gram wlasciwie tylko w UT i T2 i to mi dziala i jest GIT !! mam jush dosc uzerania sie z win9x i uwazam ze w2k jest boski 1 zwiecha na 5 miechow uzytkowania to cos na co czekalem (win9x 2-3 tyg :/ )

11.09.2001
09:24
[16]

Iceman 416th EU [ Konsul ]

bartek==>twoje informacje sa bledne. Microsoft udostepnia poprawki w postaci jednego patcha ktory zalatwia kwestie kompatybilnosci z kilkudziesiecioma grami na raz. w2000 pro jest projektowany jako wersja workstation a nie serwer (do tego jest wersja Serwer w2000). Dlaczego gry nie dzialaja pod w2000. Jest jednapodstawowa przyczyna: producenci gier pisza je niestarannie. Wykorzystuja drogi na skroty i stare przyzwyczajenia co nie tylko obniza stabilnosc gier i wcale nie poprawia szybkosci ich dzialania (nie chce im sie optymalizowac kodu jak to bywalo kiedys) ale rownoczesnie uniemoliwia ich poprawne dzialanie pod systemami stawiajacymi na stabilnosc i ochrone danych. ps. wiekszosc nowych gier (jeszcze nie spotkalem takiej) wspaniale dziala pod w2000. Co ze starociami? Tego nie wiem, ale jak mowie jest patch ktory na pewno nie zalatwia wszystkich gier ale stare hity pewnie tak. StEEL==>fakt w9x czy ME prowadzi do chorob wrzodowych i bog wie cego jeszcze. Na poczatku jest wszystko ladnie ale kiedy juz rejestr sie zapcha smieciem powstalym po instalacji wielu skladnikow (w dodatku zaden cleeaner tego nie oczysci) ssytem staje sie Bardzo niestabilny i 2-3 zwisy zdarzaja sie nie na tydzien lecz na dzien. proaktycznie jest tak, ze jezeli ktoras apilkacja padnie system nadaje sie do restartu,a w w2000 mozna odlaczyc tylko te aplikacje i wszystko dziala dalej.

11.09.2001
09:30
[17]

Iceman 416th EU [ Konsul ]

Na poczatku wyrazilem sie niezbyt jasno. Oczywiscie nie spotkalem jeszcze nowej gry. ktora by nie dzialala pod w2000

11.09.2001
09:38
smile
[18]

Mohrven [ Pretorianin ]

Zgadzam sie, że W2000 jest świetnym systemem. Udało mi się wczoraj nawet odpalić SOKOBANA :) Miałem na początku problem z odpałem System Shocka 2, ale jeśli uruchomić setup z odpowiednim poleceniem forsującym zainstalowanie, to wszystko działa bardzo miodnie. Jeśli już jesteśmy przy tym temacie, to może Szanowni Współużytkownicy W2000 cos mi poradzą. Bardzo sporadycznie wywala mi taki napis: "Instrukcja spod "0x77fcb76d" odwołuje się do pamięci pod adresem "0x00cb4920". Pamięć nie moż ebyć "written". Kliknij Ok aby przerwać działanie aplikacji." Może ktoś z Was wie co z tym zrobić. Mam to od początku instalacji W2000, a pokazuje się bardzo rzadko, czasami przy wychodzenia z programu wykorzystującego OpenGL, ostatnio czasami przy zamykaniu Outlooka 6. Może to dlatego, że instalowałem 2000 na starym 98SE, dosyć długo używanym, moze to jakiś błąd ustawienia BIOS'a?

11.09.2001
14:32
[19]

emorg [ Senator ]

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.