GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Syberia 1

09.09.2007
15:43
[1]

koneser222 [ Junior ]

Syberia 1

Mam problemy z uruchomieniem ptaka przy wyjeżdzie z Barksztat. Przez to nie mogę uruchomić śluzy chociaż barka już podpłyneła. Proszę o wskazówkę Pozdrawiam K.

09.09.2007
15:50
[2]

Aceofbase [ El Mariachi ]



Zabierz z ogrodu trochę winorośli i poczęstuj nią wściekłe kukułki, broniące dostępu do drabinki. Wejdź na górę i przy pomocy szczypiec wyjmij jajo kukułki z gniazda. Udaj się przed gmach Uniwersytetu. Po drodze, na moście, zaczepi Cię zawiadowca i w ramach przeprosin podaruje butelkę wina. Podejdź do drzwi zepsutej, mechanicznej estrady i umieść znalezione jajo kukułki na pustej szalce.

09.09.2007
16:05
[3]

koneser222 [ Junior ]

Ja już to zrobiłem. Otrzymałem pieniądze, zapłaciłem na barcr, otrzymałem od właściciela kluczyk, na śluzie obniżyłem p;oziom wody, barka podpłyneła i to wszystko. Teraz czekam na telefon od Ponsa, muszę przeholować pociąg ale wydaje mi się, że ptak musiałby odlecieć.

09.09.2007
16:18
smile
[4]

koneser222 [ Junior ]

Proszę o pomoc w powyższej kwesti, bo juz drugi dzień chodzę w koło i nie wiem co mam robić aby ten ptak odleciał. Obszedłem wszystko po kilka rozy i nie mogę znaleść rozwiązania. K

09.09.2007
16:31
[5]

mirencjum [ operator kursora ]

Faktycznie jest w tej misji wielki ptak, ale o ile dobrze pamiętam, to on nigdzie nie odlatuje. Zabiera mu się szczypcami z laboratorium jajo. Jak barka wypłynęła, to porozmawiaj z kapitanem, rzuci linę i podczep pociąg.

09.09.2007
18:07
[6]

koneser222 [ Junior ]

Ta barka stoi na śluzie i nic nie mogę zrobić, bo komunikat ze śluzy brzmi,"technik jest na urlopie, mozna uruchomić śluzę ręcznie" ale jak to zrobić?? Zwłaszcza,że ona musi przepłunąć do pociągu. Nadal twierdzę, że ptak musi odlecieć, gdyż zawiadowca w rozmowie z Keit mówi, że ptak zbierał jajka kukułek ale się popsół. Z tego wynika, że trzeba go jakoś uruchomić. Pozdrawiam K i oczekuje na pomoc.

09.09.2007
18:30
[7]

mirencjum [ operator kursora ]

Z gniazda tego ptaka należy zabrać chyba tylko jajo. A co do barki:

"Użyczony od kapitana kluczyk podniesie pokrywkę klawiatury. Pamiętając instrukcję usłyszaną przez telefon wbijamy z klawiatury 4, 2 i zatwierdzamy gwiazdką. Powinniśmy ujrzeć jak poziomy wody wyrównują się, a wrota otwierają się. Teraz wracamy do barki i powiadamiamy kapitana o sukcesie (zakładka „locks”). Barka rusza, a my wracamy do konsoli. Za pomocą komend 4 , 1 i zatwierdzając gwiazdką podniesiemy poziom wody. Wracamy przez mostek do pociągu i zdążamy w stronę lokomotywy. Tam zobaczymy czekającą barkę. Porozmawiajmy z kapitanem (zakładka „help”), który rzuci nam gruby łańcuch, doczepiamy do niego znaleziony na początku zwiedzania stacji hak."
https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=152&PART=40&PAGE=1

09.09.2007
18:30
smile
[8]

Aceofbase [ El Mariachi ]

[email protected]
przeslij save'a bo mnie juz denerwujesz ;]

09.09.2007
20:31
[9]

Aceofbase [ El Mariachi ]

koneser222 -->
nic nie musisz juz robic z mechanicznym ptakiem, wroc do konsoli kontrolujacej poziom wody i wklep 4, 1, * - druga sluza sie otworzy i barka przeplynie na zewnatrz

a dalej jak w solucjach podanych przeze mnie czy mirencjuma

09.09.2007
20:46
smile
[10]

Qri$ [ Konsul ]

Khem, khem.
"Mam problemy z uruchomieniem ptaka"?

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.