GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

ArmA: Armed Assault [część 12]

30.08.2007
22:39
smile
[1]

eJay [ Gladiator ]

ArmA: Armed Assault [część 12]

• Armed Assault •

Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów.

• FAQ:

• Wymagania:
Minumum
Procesor - 2Ghz
512 MB RAM
karta graficzna 128 MB zgodna z DX9

Zalecane:
Procesor - 3Ghz
1 GB RAM
karta graficzna 256 MB zgodna z DX9

• Premiera:
Juz jest! Cena - ok 70 zł, na aukcjach nawet o 25 zł taniej.

• Linki:
- oficjalna strona gry:
- oficjalne forum:
- blog informacyjny:
- polska strona o grze:
- polskie community forum
- ArmA Biki:

- wiadomosci: https://www.gry-online.pl/S012_gra.asp?ID=6354
- zapowiedz [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3322
- beta test [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3441
- encyklopedia: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6354

• Spis graczy GOL'a:
(jeśli chcesz być dopisany do listy, podaj tylko nick na GOLu i wybolduj, nie wklejaj w poście całej listy)
foxx
Robcio1222
zuromil
eJay
Mateck
T_Bone
Tygrys205
adamb6
Wozu
Garbol

Do komunikacji glosowej uzywamy programu o nazwie Ventrilo. Program można zassać sobie z tej stronki:

IP: 84.16.252.17:3830

Serdecznie zapraszamy nowych graczy. O jakiekolwiek pytania co do serwera prosze sie kontaktować z Fox'em lub innymi stałymi graczami.

Patch 1.08 - (przedtem nalezy spatchować grę do wersji 1.05!)
Patch 1.05 -

Newsy:
- aktualna wersja gry - 1.08
- zapowiedziano dodatek Queen's Gambit
- juz wkrótce rusza turniej Armed Assault (CTF, 3vs3)-
- wydano narzędzia do edycji!
- ArmA II w drodze

Poprzednia część - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6764719&N=1

30.08.2007
23:48
[2]

T_bone [ Generalleutnant ]

Buby poszalał --->

30.08.2007
23:49
[3]

T_bone [ Generalleutnant ]

Odsiecz przybyła, leave no man behind :>

30.08.2007
23:51
[4]

T_bone [ Generalleutnant ]

Hehehe --->

31.08.2007
09:35
smile
[5]

Buby [ Senator ]

Trzeba przyznać, że cholernie się ucieszyłem, gdy odsiecz przybyła. :)

Jeszcze pod celownikiem Bone'a leżało z 10 trupów ;) Zostało mi po tym wszystkim 9 pocisków w moim M4.

Rozgrywka godna powtórki :D

31.08.2007
16:40
[6]

foxx [ lisek ]

Dla fanow czolgow na forum polecam zwiedzic Tank Museum kolo Wool w anglii ( ) w ktorym bylem wczoraj. Ponad 250 pojazdow, od 1 wojny az po czasy terazniejsze, w tym takie rarytasy jak jedyny na swiecie Sherman DD, King Tiger, Pantera, Goliath, JagdTiger, Sherman Crab i wiele wiele innych. Maja nawet podobno jedynego na swiecie sprawnego Tygrysa I, niestety nie pokazali go w akcji. Jednym slowem 'must see' dla wszystkich czolgistow na forum (a wiem ze tacy sie znajda ;)).

T_bone -> Jak jestes chetny mozemy polatac razem w FSX (Shared Skies czy jak to sie tam nazywa).

31.08.2007
16:42
[7]

foxx [ lisek ]

2 Tygrysy.

31.08.2007
16:47
[8]

foxx [ lisek ]

Sherman w akcji.

31.08.2007
16:48
[9]

foxx [ lisek ]

I Challenger.

31.08.2007
16:48
[10]

foxx [ lisek ]

Ostatni na swiecie Sherman DD.

31.08.2007
17:04
[11]

foxx [ lisek ]

KingTiger, naprawde ogromna maszyna.

31.08.2007
17:06
[12]

foxx [ lisek ]

JagdTiger.

31.08.2007
17:07
[13]

foxx [ lisek ]

Pantera.

31.08.2007
17:09
[14]

foxx [ lisek ]

Mark I w akcji. :)

31.08.2007
17:11
[15]

foxx [ lisek ]

Oprocz czolgow mamy tez swietna rekonstrukcje okopow z 1 wojny, mozna pobiegac wzdlug lini frontu, znalezc kwatery glowne, sypialnie czy magazyny na amunicje. Tutaj jedna z dekoracji ->

31.08.2007
17:14
[16]

foxx [ lisek ]

T-55, prosto z Iraku.

31.08.2007
17:19
[17]

foxx [ lisek ]

To by bylo na tyle, to tylko garstka tego co mozna zobaczyc w muzeum (W sumie ponad 250 pojazdow), wiecej zdjec nie bede wklejal z oczywistych powodow.

02.09.2007
16:22
[18]

Tygrys205 [ Pionier ]

Coś dla Bone'a :)

02.09.2007
16:25
smile
[19]

T_bone [ Generalleutnant ]

Tiger---> Gdybym sam chciał słuchać muzyki to bym zapuszczał w tle winampa :P

02.09.2007
17:20
smile
[20]

Tygrys205 [ Pionier ]

Aj tam szczegóły ;p

02.09.2007
23:24
[21]

Mateck [ Senator ]

Dzięki za dzisiejszą grę ;).

ArmA: Airborne ---------->


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
02.09.2007
23:46
[22]

T_bone [ Generalleutnant ]

UFO wylądowało --->


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
02.09.2007
23:50
[23]

T_bone [ Generalleutnant ]

Tiger spada ;p


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
02.09.2007
23:51
smile
[24]

foxx [ lisek ]

Po ilosci scietych drzew mozna sie domyslic ze ladowanie bylo trudne...

03.09.2007
11:18
smile
[25]

eJay [ Gladiator ]

Scial pol lasu, i zabil gajowego:D

Ale najlepsza akcja to ta w ktorej nasze MH6 sledzil Harrier, po czym Bone skrecil, a komp wyrznal w gore:D

03.09.2007
11:36
[26]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mateck skręcił :P

03.09.2007
12:38
smile
[27]

Mateck [ Senator ]

Tak, jam to uczynił :D.

Równie dobra akcja była jak po zniszczeniu konwoju przyleciała Cobra i zaczęła się do nas przymierzać. Po drugim nawrocie zaczęła siać z działka. Bone krzyknął żeby do niej strzelać to ja przymierzył i strzeliłem z RPG ;). Ach, co to był za widok jak wrak Cobry powoli spadał na ziemię między mnie, Bona i Psikusa xD. Przeżył tylko eJay, który miotał się po polach ze swoim lagiem ;).

03.09.2007
17:17
smile
[28]

Tygrys205 [ Pionier ]

A oto co myślą o MH-6 panowie z KKAS :D


ArmA: Armed Assault [część 12] - Tygrys205
03.09.2007
17:29
[29]

Robcio1222 [ Ubinator ]

Będą dzisiaj grali?

03.09.2007
17:30
smile
[30]

eJay [ Gladiator ]

Moze:)

03.09.2007
20:56
smile
[31]

eJay [ Gladiator ]

Kurde, burza u mnie. Pioruny wala...

05.09.2007
11:09
[32]

Mateck [ Senator ]

Tak się kończą zabawy z czerwoną Skodą xD.


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
05.09.2007
11:11
[33]

Mateck [ Senator ]

Pamiętacie co się stało po tej sesji zdjęciowej?

Teraz już wiemy, że nie można bawić się w piaskownicy gdy miasto jest jeszcze nie zdobyte xD.


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
05.09.2007
14:13
[34]

T_bone [ Generalleutnant ]

Składam oficjalny wniosek aby przerobić obrazek obok na nowe logo naszego wątku :> Kto jest za i kto potrafi tego dokonać, przydałoby się dodać do tego napis ArmA ;p


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
05.09.2007
14:42
[35]

Tygrys205 [ Pionier ]

Mateck - pamiętamy :D


ArmA: Armed Assault [część 12] - Tygrys205
05.09.2007
15:14
smile
[36]

eJay [ Gladiator ]

[35]

<------ Co to za żul?:D

05.09.2007
15:57
smile
[37]

Mateck [ Senator ]

To Bone schlał się jak świnia :D.

Miał osłaniać mnie i Noobka jak bawiliśmy się w piaskownicy, ale niestety nie sprostał temu zadaniu :D.

05.09.2007
16:19
[38]

Mateck [ Senator ]

Bone --> O takie coś chodzi? ------->

Oczywiście trzeba jeszcze usunąć logo Night Stalkers.
Mam jednak wątpliwości czy czasem umieszczenie tego obrazka jako loga wątku nie będzie łamaniem praw autorskich? :>


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
05.09.2007
16:48
[39]

Mateck [ Senator ]

EDIT. Bez loga Night Stalkers ----->


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
05.09.2007
16:53
[40]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mateck---> Że niby za 24h za oknem zobaczysz śmigłowiec 160 SOAR z komandosami na linach ?? :P Z pewnością nie, a logo pierwsza klasa :)

05.09.2007
16:54
smile
[41]

Mateck [ Senator ]

Że niby za 24h za oknem zobaczysz śmigłowiec 160 SOAR z komandosami na linach ??

Chciałbym :D.

05.09.2007
17:06
smile
[42]

Buby [ Senator ]

Wróciłem z integry, mogę brać udział w turnieju ;)

Hello wszystkim :)

05.09.2007
17:58
smile
[43]

T_bone [ Generalleutnant ]

Zapomniałem o tym turnieju :D:D

05.09.2007
18:06
smile
[44]

eJay [ Gladiator ]

Jutro spotkanie organizacyjne na TS arma-zone.pl. Obecnosc nieobowiazkowa, ale jak macie jakies sugestie to dajce znac:>

05.09.2007
18:06
[45]

Mateck [ Senator ]

No właśnie, co z tym turniejem?

Jakby co to ja już zacząłem grać na serwerze SOD tylko muszę na jakiś czas z niego wyjść ;).

05.09.2007
18:10
smile
[46]

eJay [ Gladiator ]

Turniej startuje od poniedzialku. Jutro nastepuje rejsetracja druzyn w systemie xml na arma-zone.pl. Be in touch:D

05.09.2007
19:17
[47]

Buby [ Senator ]

eJay -> jutro koło 21 mogę być.

05.09.2007
19:19
[48]

T_bone [ Generalleutnant ]

Ja i Ps!kus siedzimy na vencie i czekamy na wsparcie ;p

05.09.2007
20:56
smile
[49]

eJay [ Gladiator ]

Dzieki za gre, musialem zmykac:)

W wolnym czasie przygotuje fajna paczke coopow oraz dopracuje Czerwony Sztorm i rusze z "Dzien Drugi" - sa tam 3 skrypty z ktorymi tluke sie juz troche czasu:)

05.09.2007
21:48
[50]

Mateck [ Senator ]

Dzięki wszystkim za grę. Szkoda, że ruskie Evo się wysypało, bo ekipa była wyśmienita :).

PS. Na screenie brakuje dwóch luda, biegli trochę z tyłu ;).


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
05.09.2007
22:47
[51]

T_bone [ Generalleutnant ]

Pełniejszy obraz ;p


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
05.09.2007
23:16
[52]

Mateck [ Senator ]

Dałem linki do tych filmików w wątku BF'a, ale nie mogę ich nie dać i w tym miejscu :D.


06.09.2007
11:19
smile
[53]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mateck---> Dobrze że będzie z kim grać w FH2 ;) Filmiki świetne, na pewno Tiger się skusi na Bf-109. Najzabawniejsze jest na początku, music by Hans Zimmer a słychać tylko ryk DB 601 :D

06.09.2007
14:19
smile
[54]

Tygrys205 [ Pionier ]

A ja się przyczepię ;p Ten DB 601 jakoś dziwnie brzmi. Nie słychać świstu turbiny a sam dźwięk do Mieczysława niepodobny ;) No ale jak wyjdzie FH2 to może i nawet kupię BF2, huehue :)

06.09.2007
16:40
[55]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

O masz... A ja na FH2 czeka, od kiedy przestałem grać w FH (tj, już 2 lata).
A co do filmików... no niech się śpieszą z tym modem w końcu :).

Tygrys - > Turbina może, ale dokładnie to turbosprężarka. Niemniej ją bardziej słychać na zewnątrz niż wewnątrz. A i odgłos przywodzi raczej malutki odrzutowiec niż samolot z napędem śmigłowym :D.

Dla innych - tutaj lepiej słychać o co mi chodzi:


A co do Stukasa w FH... to znów kierują się modą i fikcją. Ze Stukasów zniknęły syreny wraz z przerwaniem Barbarossy. Po prostu nie spełniały już swojej funkcji jak kiedyś, no i z czasem w fabrykach zaprzestano montować syren. Ju 87 z syrenami można poznać po turbince (wiatraku) na osłonie goleni podwozia głównego, która to napędzała właśnie tę syrenę.

07.09.2007
14:19
smile
[56]

Tygrys205 [ Pionier ]

A może by tak bieg na orientację? :D

08.09.2007
12:24
[57]

T_bone [ Generalleutnant ]

Premiera dodatku 28 września a tutaj filmik prezentujący masę nowości... Dobra to był sarkazm ;p

08.09.2007
13:12
[58]

Mateck [ Senator ]

Dziwie się, że tylko 60 zeta chcą za ten dodatek. W końcu dodają technicala i najemników :o. Do tego ta "ogromna" wyspa Porto i dwie kampanie, które naaapewno przebiją CWC i Resistance ;).

Absolutna żenada, że dadzą tylko tyle nowych jednostek, a do tego nową wersja Rahmadi i Sahrani. Czyżby twórcy również cierpieli na brak oficjalnych narzędzi :>?

08.09.2007
13:23
[59]

T_bone [ Generalleutnant ]

Najgorsze jest to że trzeba będzie to kupić :P

A ty Mateck zdawaj raport z Medieval 2 Kingdoms :>

08.09.2007
13:38
[60]

Mateck [ Senator ]

Właśnie podobno nie będzie trzeba kupować ;). Tak przynajmniej wyczytałem z opinii na forum BiS. Nie będzie to taki dodatek jak Resistance, który przebudowywał całkiem grę. No ale dla miłośnika ArmA i tak będzie to must have :P.

Co do Kingdoms, niestety Mel Gibson nie zagrzewa Szkotów do walki :>.


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
08.09.2007
18:23
smile
[61]

Mateck [ Senator ]

Gra ktoś dzisiaj?

08.09.2007
18:57
[62]

Mateck [ Senator ]

Poprawka do postu [60].

Mel Gibson nie zagrzewał Szkotów do walki do tej pory :D -------->


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
08.09.2007
18:58
smile
[63]

Tygrys205 [ Pionier ]

Może pojawię się później. Wpierw muszę jeszcze rozegrać bitwę w CC :)

08.09.2007
19:03
[64]

Mateck [ Senator ]

Spoko, jakby jestem na ventrilo, sam :(.

08.09.2007
19:24
[65]

T_bone [ Generalleutnant ]

Będę o 20:00.

08.09.2007
19:35
smile
[66]

eJay [ Gladiator ]

Mnie dzisiaj nie ma - ogladam z browarem w łapie mecz Polaków z Portugalią:>

08.09.2007
22:09
[67]

T_bone [ Generalleutnant ]

Weszliśmy na Berzeka Hold i jeździliśmy T-72, tym Mateck załatwił 2 Abramsy ale najlepsze było potem, z tego już screena ma Mateck ;p Powiem tylko że do naszej pozycji "hull down" strzelało sporo rakiet ;p


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
08.09.2007
22:14
[68]

Mateck [ Senator ]

A o to nasze drugie T-72 :). Pozycję mieliśmy wymarzoną, ale w końcu nas dopadli i musieliśmy się ewakuować.


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
08.09.2007
22:22
[69]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jak widać kraterów w okolicy sporo, w załodze był oczywiście także Tiger.

09.09.2007
10:49
[70]

Robcio1222 [ Ubinator ]

Dobre zabezpieczenie(auto alarm) przed złodziejami



09.09.2007
12:34
smile
[71]

eJay [ Gladiator ]

hehe niezle:D

Przypominam, ze jutro zaczyna sie turniej, wiec cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc. Dzisiaj prawdopodobnie dostaniecie link do downloadu mapek.

09.09.2007
19:16
[72]

T_bone [ Generalleutnant ]

Antonowem można całą wyspę zająć :D

09.09.2007
21:50
[73]

T_bone [ Generalleutnant ]

Dzisiaj to było jedno wielkie LOL ;p


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
09.09.2007
22:12
smile
[74]

eJay [ Gladiator ]

TERMINARZ TURNIEJU


Runda I
11.09 - 18.09


NK1 VS 1stCavAT - team Bone'a

8BZ VS 25DKP-OłUB

CC-25DKP VS NK2 - team eJay'a

GTW VS 1stCavCT

ZłO-25DKP VS 1stCavBT

MPZ VS DF

EC - wolny los


Z powodu 13 drużyn biorących udział w turnieju w pierwszej rundzie drużyna wylosowana jako ostatnia uzyskuje tzw. wolny los czyli automatycznie przechodzi do 2 rundy. Do 2 rundy przejdzie 7 teamów co oznacza kolejny wolny los. Tym razem otrzyma go drużyna, która w swoim pierwszym meczu zdobędzie najwięcej punktów (doniesie najwięcej flag). W razie remisu w zdobytych punktach wolny los otrzyma drużyna, która swój mecz rozegrała szybciej.

Mecze można rozgrywać od przyszłego wtorku.



Zegnaj prochnico! :D:D:D Trafilismy na 2 klany:D

09.09.2007
22:26
smile
[75]

Tygrys205 [ Pionier ]

No tak... Należało się tego spodziewać ;p

09.09.2007
22:30
[76]

adamb6 [ Pretorianin ]

1stcav jest słaby na szybkich mapach, więc NK1 powinien dać rade.

NK2 [*]

09.09.2007
22:32
smile
[77]

T_bone [ Generalleutnant ]

Kurde trzeba odstawić Camele i zacząć grać ten CTF czy jak się to zwie ;p

09.09.2007
22:34
smile
[78]

eJay [ Gladiator ]

adamb6--->Ja z kolei slyszalem, ze NK2 ma spore szanse, bo gra z trzecim sortem graczy z 25DKP:)

09.09.2007
22:36
smile
[79]

Tygrys205 [ Pionier ]

Volt vel adamb6 - a my jesteśmy niby dobrzy na szybkich mapach? :D

09.09.2007
22:39
[80]

Mati176 [ King Klick ]

Szkoda, ze DF z Wami nie zagra dalej... no chyba, ze zdarzy sie cud :D

09.09.2007
22:40
smile
[81]

T_bone [ Generalleutnant ]

eJay !!! Obiecałeś że NK1 zagra z NK2 w finale :D:D :P

Tiger---> Jesteśmy najszybsi na dzikim zachodzie ;p

09.09.2007
23:06
smile
[82]

eJay [ Gladiator ]

T_Bone---->Lepiej zarejstruj sie na forum i czytaj regulamin, daty i umawiaj swoj mecz:)

09.09.2007
23:40
smile
[83]

Mateck [ Senator ]

OMG, no to jesteśmy w dupie xD. Do tego wszystkiego 1stCav będzie grało u siebie :P.

A kiedy będzie można pobrać mapki? :)

09.09.2007
23:40
[84]

T_bone [ Generalleutnant ]

No to ładnie się wkopałem, rejestracje, umawianie ech

09.09.2007
23:43
[85]

Mateck [ Senator ]

Bone --> Nie bój żaby. To tylko jeden mecz ;).

spoiler start
Zaraz mnie zwyzywają od pesymistów.
spoiler stop

09.09.2007
23:50
smile
[86]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mateck---> Uważaj bo jeszcze karierę zrobimy i to wygramy :D

spoiler start

......Not !!! :P

09.09.2007
23:53
smile
[87]

eJay [ Gladiator ]

Mapki będą do pobrania jutro. Co prawda mam je na dysku, ale to jeszcze nie wersja retail:)

10.09.2007
06:52
smile
[88]

Buby [ Senator ]

To co?

Na kiedy ustalamy mecz? :P

10.09.2007
10:58
smile
[89]

eJay [ Gladiator ]

Ja juz dostalem wstepna propozycje - Czwartek o 21 lub Niedziela o 19. Jestem za pierwszym terminem, gdyz lepiej nieczekac do konca tygodnia:)

NK2 - are you ready?:D

10.09.2007
12:47
smile
[90]

T_bone [ Generalleutnant ]

Zanim zacznę ustalać co i jak proszę team NK1 żeby wypisali kiedy i o której najlepiej chcą grać, czy ewentualnie kiedy na pewno nie chcą :P

10.09.2007
13:55
smile
[91]

Tygrys205 [ Pionier ]

Każdy wieczór od 1900 do 2200. Chyba, że trafi się coś w weekend to wtedy cały dzień.

10.09.2007
16:54
[92]

Buby [ Senator ]

eJay -> podobnie jak Tygrys.

Mogłoby być to o 19 w czwartek? Ewentualnie 20....

10.09.2007
17:18
[93]

Mateck [ Senator ]

Ja tak samo jak poprzednicy jestem dostępny w tych godzinach :).

10.09.2007
18:07
[94]

Buby [ Senator ]

eJay -> aha... i odpada środa.

10.09.2007
19:22
smile
[95]

eJay [ Gladiator ]

Przypominam, o 19:30 meczyk na HSTV:)

10.09.2007
19:33
[96]

Robcio1222 [ Ubinator ]

Serverek padł

10.09.2007
19:39
[97]

eJay [ Gladiator ]

Transmisja przełożona na 18 września - na godzinę 21.00

10.09.2007
20:23
[98]

eJay [ Gladiator ]

Robcio1222--->Pasuje ci czwartek o 20 na meczyk?

10.09.2007
21:15
[99]

Mateck [ Senator ]

Dzisiaj znowu nie pograłem, chociaż nie wiem nawet czy ktoś grał/gra ;), ale jutro postaram się być na treningach xD.

Dodam jeszcze tylko, że to wszystko przez Bone'a, bo namówił mnie na ściągnięcie bety Company of Heroes :P.

10.09.2007
21:22
[100]

Robcio1222 [ Ubinator ]

eJay--->chyba pasuje,chociaż zawsze pewniej było by w piąteQ

10.09.2007
23:05
[101]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mateck--> Domagam się bitwy w CoHa :P

11.09.2007
07:04
smile
[102]

Buby [ Senator ]

OFman na forum napisał:

Z powodu problemów technicznych dotyczących map jesteśmy zmuszeni przełożyć start turnieju na przyszłą sobotę. Zależy nam aby mapy oddane do gry były wolne od błędów dlatego potrzebujemy jeszcze trochę czasu. Prosimy o cierpliwość.

link:

11.09.2007
10:16
smile
[103]

eJay [ Gladiator ]

To chyba nawet lepiej. Postaram sie dostac nowe wersje mapek jak najszybciej i wtedy potrenujemy. A dzis albo jutro wydam nowego ccopa, wiec nudno nie bedzie:)

11.09.2007
11:11
[104]

T_bone [ Generalleutnant ]

Czyli turniej startuje 15 ?? Idę się zarejestrować na tym forum, skonsultujemy się jeszcze dziś na vencie i jutro rzucę tam terminy.

11.09.2007
14:53
smile
[105]

eJay [ Gladiator ]

Tak, od 15:) Jeszcze sie nie spieszcie z terminami, chyba, ze ktos do Ciebie zagada z przeciwnej druzyny poprzez PW.

11.09.2007
18:51
[106]

T_bone [ Generalleutnant ]

Będę o 19:30.

12.09.2007
11:14
smile
[107]

eJay [ Gladiator ]

Kilka faktów z wczoraj:

- "kurde, krwawie...ej nie to ketchup z kanapki jednak..." - T_Bone :D
- Linkin Park :D
- duch Matecka pod postacia rosyjskiego oficera :D

12.09.2007
11:50
[108]

T_bone [ Generalleutnant ]

eJay---> Ach te tosty :D

Wiedziałem że znam tą piosenkę z wczorajszego intro, to motyw z niezłego swoją drogą horroru "In the Mouth Of Madness":


12.09.2007
14:03
smile
[109]

Mateck [ Senator ]

Dzięki za grę Bone :). Gierka naprawdę wymiata.


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
12.09.2007
14:13
[110]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mateck tak jak obiecałem dwa screeny, ten prezentuje jak ładne są czołgi po reskinie --->


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
12.09.2007
14:14
[111]

T_bone [ Generalleutnant ]

I dlaczego można godzinami oglądać powtórki...


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
12.09.2007
16:31
[112]

Mateck [ Senator ]

Wow, skórka Shermana wygląda przepięknie :). Już nawet nie mówię o tym, że jest zgodna z realiami historycznymi, bo nie jestem specem w tej dziedzinie, chociaż widzę zmianę na lepsze ;). Te zabrudzenia i zarysowania wyglądają świetnie. Chyba takich detali nie ma w podstawowych teksturach, czy może się mylę ;)?
Pamiętam jak Marfy zapoczątkował tego typu detale na teksturach w dodatkach do OFP. Nie jestem pewien czy to on pierwszy wprowadził tak wysokiej klasy teksturki, ale on dał tutorial na swojej stronie jak to zrobić :).

No i te powtórki, to jest to co lubię :).


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
12.09.2007
16:46
[113]

T_bone [ Generalleutnant ]

Pamiętam te jego addony, paradoksalnie nie pamiętam żebym widział działające w grze chociaż raz, same screeny. Pamiętam za to pack Panter wydany przez kogoś tam który wcale nie był gorszej jakości ;)

A tu jeszcze reskin pantery z CoHa --->


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
12.09.2007
16:51
[114]

T_bone [ Generalleutnant ]

I na koniec porównanie (lewa zwykły, prawa mod), o CoH już ani słowa więcej :D :X


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
12.09.2007
17:59
[115]

Mateck [ Senator ]

LoL czyli jednak te zadrapania są identyczne na obu teksturkach ;). No ale nic nowe teksturki i tak wyglądają dużo lepiej.

Wracając do Marfiego, to faktycznie nie wydał on sporo dodatków, a przynajmniej nie pod własnym nazwiskiem ;). Jednak jego tutorial na pewno przyczynił się do stworzenia wielu ładnych teksturek nie tylko do modeli z czasów WWII :). Najciekawsze jest to, że strona Mafiego nie była uaktualniana od 3 lat :P ( ).

BTW. Bone, czekałeś na jakiś fajny nowy addon :D



Właściwie to on nie jest nowy, bo był już w OFP :P.

12.09.2007
18:12
smile
[116]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mateck---> Pistolet ?? :D Jaja sobie ze mnie robisz wehehe ?? :D

12.09.2007
18:38
smile
[117]

meryphillia [ Forever Psychedelic ]

Właśnie sobie sprawiłem w końcu ArmA, ale zastanawiam sie czy jest sens odpalać na takim rzęchu:

Proc - Athlon 1GHz
RAM - 1GB
Grafa - GF5900

Częśc gier, która wg producenta nie powinna chodzić, chodzi więc moze jest jakaś szansa, że i ArmA jakos zgrabnie będzie chodzić.

A więc? :)

12.09.2007
18:40
smile
[118]

eJay [ Gladiator ]

Zgrabnie to sie zainstaluje, ale radze nie odpalac:D

12.09.2007
18:41
smile
[119]

meryphillia [ Forever Psychedelic ]

To żeś mnie pocieszył... :/

Modernizacje złoma dopiero za miesiąc planuję :(

12.09.2007
18:47
smile
[120]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

meryphillia -> Cóż... Jeśli ustawisz sobie grafikę klasy OFP na DX7 i rozdzielczość ekranu wielkości znaczka pocztowego, to może pójdzie :D.

12.09.2007
18:48
[121]

Tygrys205 [ Pionier ]

to może pójdzie

Właśnie. Może :)

12.09.2007
19:12
[122]

T_bone [ Generalleutnant ]

Ale będzie brzydsze niż OPF :P
Ja po premierze ArmA ściągnąłem demo, zainstalowało się, tyle mogę powiedzieć, potem oglądałem jakieś slajdy w najniższej roździelczości i na low, nie dało się grać z 1-2 FPS :P Sprzęt w tamtym czasie miałem identyczny jak Meryphillia.

12.09.2007
19:17
[123]

meryphillia [ Forever Psychedelic ]

He he... Odważyłem się oczywiście i włączyłem ;P

Konkluzja?

Zastanawiam się czemu taki przykładowo OFP śmiga w najlepszej jakości i z modami sprzętu w większej rozdzielczości, wyglądając o niebo lepiej niż ArmA w niskich ustawieniach?
Wielokrotnie spotykam sie z tym, że na przykład nowy tytuł w niskich ustawieniach wygląda o wiele gorzej niz starszy tytuł w najwyzszych ustawieniach i pomimo tego gra jest płynna, jak osoba z Parkinsonem...
Rozumiem, że wiele zależy od optymalizacji kodu gry, no ale z drugiej strony bez przesady...

No cóż zamiast wydać 50zł więcej na piwo, będę musiał żyć z tym, że na wygodna grę w ArmA muszę jeszcze troche poczekać ;D

12.09.2007
19:20
[124]

eJay [ Gladiator ]

meryphillia----->

Odpowiedz jest prosta - HDR, wyspa 4x wieksza niz w OFP, efekty DX9, bardziej pamieciozerne tekstury. Sam plik z Sahrani zaujmuje 750MB - 2x wiecej niz instalka z OFP.

12.09.2007
19:25
smile
[125]

meryphillia [ Forever Psychedelic ]

Ech... No wiem... Ewolucja Panie!...

Gdzie te gierki co zajmowały góra 700MB a grało się w nie latami...?

Pieprzona komercjalizacja!... xD

12.09.2007
19:33
[126]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

Poza tym ilość poligonów na model została zwiększona. Po samych postaciach widać różnicę.

12.09.2007
21:06
[127]

T_bone [ Generalleutnant ]



Dodadzą DC-3 w Operation Gambit, wow... Zastanawiam się nad czym oni pracowali przez ten czas.

12.09.2007
21:17
[128]

foxx [ lisek ]

Rownie dobrze mogliby to udostepnic w nastepnym patchu. Juz mody robione przez fanow sa o wiele bardziej rozbudowane niz ten dodatek.

12.09.2007
21:20
[129]

eJay [ Gladiator ]

Po pierwsze - QG nie robil BiS, tylko Black Element. A po drugie, kilka dni temu sprawa sie wyjasnila - to bardziej booster pack niz dodatek. A co do jest BP, to fani BF2 wiedza az za dobrze:)

Ja i tak kupie, bo lubie jak na polce leza ladne, oryginalne pudełka.

12.09.2007
21:30
[130]

Mateck [ Senator ]

No ja też niestety z czasem kupię QG ;). Wolę się jednak wstrzymać z miesiąc i np. za zaoszczędzoną kasę kupić CoH'a :).

Tak, QB wygląda jak Booster Pack, ale w takim razie czemu jest taki drogi :P? EA nawet poszło po rozum do głowy i obniżyło ceny BP do nowego BF'a. 30PLN to IMO max za takie coś.

BTW. Sorki Bone i Tygrys, że z wami dzisiaj nie pograłem, bo wolałem zagrać w QW. Musiałem go przetestować :P. Całe szczęście nie wciągnął mnie na tyle żebym zdecydował się go kupić :).

13.09.2007
00:09
[131]

Mateck [ Senator ]

Poprawki jakie mają zostać wprowadzone w patchu 1.09, który nie będzie uwzględniony w QB ;):

* Some AI detection fixes
* Fixed fog on DX 10 cards
* Fixed anti-cheat signature timeout
* Added some additional anti-cheat measures
* More reliable VON
* Fixed CTD when resuming from a save in large and/or script intensive missions
* Fixed spontaneous death while driving a motorcycle in MP
* Fixed AI soldier can't fire behind the sandbags
* Fixed compatibility problems caused by various copy protections uses

Najciekawsze dla mnie poprawki wyboldowałem xD.

Ponadto wydano kolejny pack broni :P. Bone ma racje z tym, że coś długo czekamy na jakieś wysokiej klasy addony. Jest to dość dziwne ;).

13.09.2007
08:51
smile
[132]

eJay [ Gladiator ]

Nie jest dziwne - post Woza - [126] wyjasnia, czemu prace nad jednym bzdurnym addonem sie dluza. Poza tym nowe narzedzia do edycji sa troszke bardziej skomplikowane i modderzy musza je rozgryzc. Spokojnie:) Juz widzialem pewne materialy i wiem, ze warto ten miesiac zaczekac:)

13.09.2007
09:12
smile
[133]

eJay [ Gladiator ]

Zeby nie byc goloslownym:)

Rahmadi Extended -

Pack nowych pukawek:) -

No i statki sa na ukonczeniu:) -

13.09.2007
11:50
[134]

Mateck [ Senator ]

IMO winowajcą opóźnień są wakacje i urlopy ;), a nie większa liczba poligonów (w OFP ludzie musieli się wręcz ograniczać, żeby nie dać za dużo poligonów), nowe shadery albo bardziej skomplikowane narzędzia. Ktoś kto zna się na obsłudze jakiegoś programu do tworzenia modeli 3D, nie będzie miał chyba większych problemów z przyswojeniem sobie innego programu tego typu. Szczególnie jeżeli jest on tylko nowszą wersją starej wersji (ale mi sięnapisało xD).

Mnie może nie tyle dziwi to, że nie zostają wydane nowe, wysokiej klasy addony, tylko to, że nie ma zbyt wiele wieści na temat nowych projektów, opatrzonych w screeny prezentujące postęp prac.

Przykłady, które podałeś są IMO trochę nie trafione ;).

Rahmadi Extended - trochę nowych/starych budynków, chyba nieco zmieniony teren, ale i tak jest to tylko Rahmadi. Ja chcę zobaczyć coś nowego :P. Fajny projekt autora, który raczej jest początkującym Island Makerem, a gdzie są starzy wyjadacze ;)?

Nowe pukawki - fajne ale ja czekam na jakieś pojazdy ;).

Statki - Świetne ale jest to już raczej starawy projekt ;).

Najbardziej obawiam się tego, że ten niby zastój w produkcji addonów, nie jest spowodowany wakacjami, urlopami i innymi obowiązkami, a tym, że zapał do tworzenia addonów nieco zmalał :(. Szczególnie u weteranów z OFP.

No ale dobra, poszukałem trochę i znalazłem parę ciekawych, nowych projektów ;).


13.09.2007
11:59
smile
[135]

eJay [ Gladiator ]

Mateck---->

OFman z AZPL to doswiadczony islandmaker. Jak zobaczyl nowego Visitora to sie przerazil:) Poza tym jest i CWR i Africa 42... nie jest tak xle:)

A na oslode mega bombastyczny filmik:) -

13.09.2007
12:02
smile
[136]

Mateck [ Senator ]

Hehe, scena i dialogi z Shotera :).

13.09.2007
12:16
[137]

T_bone [ Generalleutnant ]

Z tymi modami to bieda :P Czekam na zapowiedz Wehrmachtu, co najmniej podobnej klasy jak te z dema I44 do OPF.

A tu co ciekawsze addony na które czekam a konkretnie 2 :P
MH-60 z fast rope --->


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
13.09.2007
12:18
[138]

T_bone [ Generalleutnant ]

Lol jakiś problem z zamieszczeniem obrazka ;p


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
13.09.2007
12:24
[139]

T_bone [ Generalleutnant ]

Ok jest :P


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
13.09.2007
12:26
smile
[140]

eJay [ Gladiator ]

Niektore osoby mnie za to zabija, ale...

screenik z polskiego moda -

13.09.2007
12:29
[141]

T_bone [ Generalleutnant ]

eJay---> Jeśli mogą chcieć cię zabić za jakiś napis na ścianie to boję się pomyśleć co robią jak ktoś pokaże coś sensownego :>

13.09.2007
12:33
[142]

Mateck [ Senator ]

Bone --> Tak, na BWM zawsze można liczyć :). Ale stronkę coś nie uaktualniają :>.

eJay --> Czyżby jakiś tajny, polski projekt? :)

13.09.2007
12:35
[143]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mateck---> Najbardziej liczę na mody które nic nie pokazują a najlepiej jak nie wiemy że istnieją :D

13.09.2007
12:45
[144]

Mateck [ Senator ]

Bone --> Też prawda. Teamy robiące duże mody niech za bardzo się nie afiszują z tym co robią, bo później zawód będzie mniejszy ;) (przykład inv44). Ja jednak cały czas liczę na tych nie zrzeszonych addonmakrów, którzy będą nam rzucali jakieś smakowite kąski na wypełnienie pustki między premierami kolejnych mega produkcji :).

13.09.2007
16:23
[145]

T_bone [ Generalleutnant ]

Wow, sporo się dziś ruszyło na początek spory British Pack 75 MB, mundury, bronie+land rovery i harriery:

ftp://www.armedassault.info/armad/addons/UK_BRITISH_FORCES_PACK_V1.0.rar

Do tego ukazały się 2 nowe mapy i BSF weapon pack który chyba jest w powyższym british forces packu ale mogę się mylić ;p Źródło armed assault info.

13.09.2007
16:26
smile
[146]

eJay [ Gladiator ]

T_Bone, ty sie znasz...Do czego to sluzy?:)

13.09.2007
16:31
[147]

T_bone [ Generalleutnant ]

Avia B.534, czeski myśliwiec :> To chyba mówi wszystko ;P Może dadzą mu model lotu camela :D


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
13.09.2007
16:35
[148]

Tygrys205 [ Pionier ]

Może dadzą mu model lotu camela

Niech Cię... :D

13.09.2007
16:54
[149]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jak na konwersje z OPF addon ujdzie w tłoku, szkoda że L-85 ma dźwięk jak M-16, przynajmniej u mnie. Na pewno dodatek przydatny do jakichś misji.


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
13.09.2007
17:39
smile
[150]

Mateck [ Senator ]

Faktycznie trochę się ruszyło, but I want more, more, more!!! xD

13.09.2007
17:47
smile
[151]

T_bone [ Generalleutnant ]

Mateck---> Może trzeba samemu zacząć robić addony :P Chociaż pewnie skonfigurowanie modelu aby działał w grze zajęłoby nam lata :P Nie umiem też robić modeli 3D ale to nie może być nic trudnego hehe, znam kogoś kto umie.

CV T_bona:
Doświadczenie w modowaniu Close Combat, wkładał do gry nowe pojazdy i oddziały a także zmieniał menu :P :D

13.09.2007
17:55
[152]

T_bone [ Generalleutnant ]

A tak w ogóle to nasze nowe logo w tym wątku nie zadebiutowało :P

13.09.2007
18:02
smile
[153]

Mateck [ Senator ]

No ja się przyznam, że kiedyś się trochę bawiłem w Oxygenie :>. Głównie modyfikowałem gotowe modele, np. dodawałem działające zawieszenie w czołgach, ustawiałem ścieżki dla AI w budynkach, zmieniałem nieco modele. Wszystko tak dla jaj, dla własnych potrzeb ;). Jednak dzięki takim eksperymentom w Oxygenie łatwiej mi było później przyswoić 3DS Maxa :).

Może nawet bym zaczął robić jakieś własne modele do ArmA, ale jakoś nie mam do tego chęci :P.

Z tym logiem to już trzeba się zgłosić do eJaya, bo on ma chyba moc edytowania wstępniaka ;). Jeżeli jej nie ma to będzie trzeba poczekać do założenia nowej części. No i będę chyba musiał zmienić nieco rozmiary obrazka, żeby po wrzuceniu na stronkę nie został zniekształcony.

BTW. O której dzisiaj zaczynamy grać? Ja to właściwie już teraz mogę :).

13.09.2007
18:05
[154]

T_bone [ Generalleutnant ]

Ja będę o 19, jeszcze sobie Futurame chce zapuścić ;p

Ostatnio tendencja do gry trochę zniżkowa, wczoraj trochę z Tigerem lataliśmy Camelami, to już nie te czasy gdzie siedzieliśmy od 19 do 1 w nocy żeby nabić 200 punktów w Evo ;p

13.09.2007
18:32
smile
[155]

eJay [ Gladiator ]

Dzisiaj potestujemy moja nowa misje:)

przyslij logo na maila w nicku:)

14.09.2007
21:30
[156]

T_bone [ Generalleutnant ]

Dziś graliśmy bardzo zmyślne coopy na serwerze Deviant Wing w składzie: Ja, Mateck, Tiger.

Na początek misja której celem było wsadzenie w powietrze blackhawka i uratowanie jeńców. Ja i Mateck byliśmy w teamie naziemnym a Tiger krążył Harrierem i bombardował cele które oświetlaliśmy laserem... Miód, cud i orzeszki.

Efekty nalotu Tigera ---->


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
14.09.2007
21:32
[157]

T_bone [ Generalleutnant ]

Razor 6 to Austin 1, Target designated do you copy ??


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
14.09.2007
21:33
[158]

T_bone [ Generalleutnant ]

Roger that Razor 6, target acquired, bombs gone, bombs gone...


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
14.09.2007
21:36
[159]

T_bone [ Generalleutnant ]

Austin 1, Shack on the target --->


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
14.09.2007
21:37
[160]

T_bone [ Generalleutnant ]

Dramatyczna sytuacja, Mateck namierza T-72 oddalony o 20 metrów od niego, zbliża się jeden z naszych Harrierów i boom, udało się --->


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
14.09.2007
21:41
[161]

T_bone [ Generalleutnant ]

I kolejna misja, jako załoga czołgu czyściliśmy 3 miasta, kilka potyczek z T-72 a czasami nawet plutonem. Raz po takim starciu wycofaliśmy się na naprawy. Przy ostrzeliwaniu Cayo dostaliśmy coś i pocisk przebił pancerz zabijając w pierwszej chwili Matecka, po kilkunastu sekundach czołg eksplodował w całości.

Nasz Abrams, nazwaliśmy go "Intruder" :P --->


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
14.09.2007
21:42
[162]

T_bone [ Generalleutnant ]

Na deser shackowane przez kogoś Evolution, trochę lagowało ale jak powiedział Mateck, "trupów jak w Medivalu" --->


ArmA: Armed Assault [część 12] - T_bone
15.09.2007
00:00
[163]

Mateck [ Senator ]

Tak, dzisiaj grało się bardzo przyjemnie :).
Laser Designator jest od teraz moją ulubioną zabawką w ArmA xD.
Misja była przednia. Szkoda tylko, że nie udało się nam uratować pilotów.
No ale przynajmniej pod koniec misji mogliśmy podziwiać piękny wschód słońca :). ------>


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
15.09.2007
00:07
[164]

Mateck [ Senator ]

Tank Rush też był niezły. Szczególnie szarża naszego kierowcy (Tygrys) na pluton czołgów przyprawił mnie o szybsze bicie serca xD.

A tutaj nieco inne ujęcie rzezi rodem z Total War. ------->


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
15.09.2007
10:37
smile
[165]

eJay [ Gladiator ]

Hmmm misje z namierzaniem celow naziemnych od zawsze byly, fajne, moge nad nimi popracowac:)

15.09.2007
10:53
smile
[166]

eJay [ Gladiator ]

MAPKI NA TURNIEJ

Sciagac i sie nie ociagac:)

Dzisiaj mozna je stestowac.






Wyszedl fajny addon dla maniakow trawki:) -

15.09.2007
12:15
[167]

T_bone [ Generalleutnant ]

To na kiedy mam ten mecz umówić ??

15.09.2007
12:23
[168]

Robcio1222 [ Ubinator ]

eJay--->fajnie by było gdyby nasz meczyk odbył się w ten weekend:D

15.09.2007
12:23
[169]

eJay [ Gladiator ]

Na jaki wam pasuje:)

ekipa NK2 - proponuje czwartek 20 wrzesnia:)

Noobek--->Odpada, ekipa przeciwna w weekendy ma mecze w ECL.

15.09.2007
12:26
[170]

T_bone [ Generalleutnant ]

Środa 19, pasuje Mateck i Tiger ??

15.09.2007
12:34
smile
[171]

Tygrys205 [ Pionier ]

Pasi.

15.09.2007
12:45
smile
[172]

Mateck [ Senator ]

Pasi.

15.09.2007
14:19
[173]

Buby [ Senator ]

eJay -> czwartek godz. 20 może być :]

Choć nie ukrywam, że piątek 21 września o 19 byłoby najlepiej.

15.09.2007
14:23
[174]

eJay [ Gladiator ]

Piatek odpada, gdyz ja wtedy wyjedzam na piknik GOla:)

15.09.2007
14:58
smile
[175]

Mateck [ Senator ]

Nowy filmik na podstawie Black Hawk Down:
A dokładniej jest to kontynuacja tego filmiku:

A przy tym filmiku, aż mi się łezka w oku zakręciła xD:

15.09.2007
19:08
[176]

Buby [ Senator ]

To dawaj ten czwartek :]

15.09.2007
21:11
smile
[177]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

Witam

Mam pewien problem. Wczoraj grałem normalnie w multiplayer a dziś niespodzianka wchodzę do gry a tam zamiast wyskakującej listy serwerów tylko hostowanie sesji i nic więcej. Co z tym zrobić? dzięki za odpowiedzi.

15.09.2007
21:19
[178]

Tygrys205 [ Pionier ]

Znając życie GameSpy ma problemy i wyszukiwarka się dupła. Napisz jak będzie jutro. Jak nie zmieni się to nie wiem co to może być. Obstawiam jednak na problemy z GS.

15.09.2007
21:50
[179]

Buby [ Senator ]

eJay -> czwartek odpada. Wrobiłem się na koncert.

Może być wtorek ?

16.09.2007
10:03
smile
[180]

eJay [ Gladiator ]

Sprobuje coś z tym zrobić:)

16.09.2007
10:36
smile
[181]

eJay [ Gladiator ]

Szacun dla autora addonu :0



16.09.2007
12:29
[182]

T_bone [ Generalleutnant ]

eJay---> Fenomenalna robota tylko czy aby będzie to użyteczne ?? Czy jest sens robić taki addon/mod obecnie. Umiejętności na pewno twórcy odmówić nie można.

Ustaliłem już termin meczu więc na początek parę wieści parafialnych.

Jestem dowódcą ale mile widziane są wszelkie uwagi, obserwacje co do taktyk, miejscówek na mapach. Gramy 3vs3 więc wszystko będzie się rozbijać o takie taktyki jak:
-Zmasowany atak całą trójką który dobrze przeprowadzony pozwala wyeliminować wszystkich wrogów lub chociaż przejąć flagę za cenę utraty własnej.
- Atak 2-1 czyli 2 atakujących i jeden mocny kamper przy fladze (liczę że wyłonimy takiego mastaha na treningu :P) to oczywiście jawi się jako podstawowa taktyka.
- Obrona 2-1 czyli jeden atakujący, może być przydatne gdy będziemy mieli przewagę punktową wciąż chcąc prowadzić lekką kontrę.
- Obrona w 3, jak będziemy już wygrywać 10-0 to zastosujemy tą metodę.

To nie jest żadna wiedza tajemna jak widać, sądzę że kluczem do sukcesu będzie skakanie między jedną taktyką a drugą w odpowiednich momentach.
Liczę na pełne skupienie i poświęcenie i zero defetyzmu i narzekania w czasie meczu. Pokonamy wszystkich i będziemy mieli ten dożywotni abonament GoLa <tutaj okrzyk bojowy NK1 który jest w trakcie przygotowań>.

Dziś trening mam nadzieję od 19 jeśli mi się uda przybyć, jeśli mnie nie będzie to będę o 20:30 na 100% :D

Aha trzeba zmienić tagi i proponuję już dziś wywalić addony :)

16.09.2007
12:34
smile
[183]

Tygrys205 [ Pionier ]

- Obrona w 3, jak będziemy już wygrywać 10-0 to zastosujemy tą metodę.

Tu padłem :D

Serio: ja zgłaszam się na Mastah of da Kampa, bo do ataku to nie nadaje się ;)

16.09.2007
12:36
[184]

Mateck [ Senator ]

Bone --> Mam fajną odpowiedź na twoje taktyki, ale to musimy poczekać aż zagramy na jakimś serwerze xD.

Ale tak na poważnie to nic dodać nic ująć ;).

16.09.2007
12:39
smile
[185]

Andrei [ killah beez ]

Chodzi Wam wyszukiwarka serwerów?

16.09.2007
12:39
[186]

eJay [ Gladiator ]

NK2

Buby & Psikus

termin zaklepany - 17.09.2007 20:00

Miejsce: [1stCav] Clan server Poland
Server IP: 82.192.78.185 Port: 3000

Myśle, ze kazdy powinien znalezc czas na ta godzinke.

16.09.2007
14:40
smile
[187]

Buby [ Senator ]

Ok, będę :)

Wieczorem dziś trening ?

16.09.2007
14:43
smile
[188]

eJay [ Gladiator ]

Jak najbardziej, dzis trening, a post Bone'a trzeba wkleic do wstepniaka jako tactic-bible :)

16.09.2007
15:15
[189]

Buby [ Senator ]

O 18 / 19 ?

16.09.2007
15:16
[190]

eJay [ Gladiator ]

19 :P

16.09.2007
20:51
[191]

eJay [ Gladiator ]

Link do xml generatora:



T_Bone - dajesz Rejestracje i po kolei dodajesz graczy w menu.

Buby & Psikus - wklejcie sobie do profilu gracza ten link -

16.09.2007
20:52
[192]

Mati176 [ King Klick ]

Wyszła nowa wersja mapy Enemy Nearby:

W nowej wersji mapy:
*Została zredukowana liczba szpitali do 2 na planszy + dwa w resie.
*Zostało usunięte troche złomu
*Wejście do wieży ciśnień zostało zablokowane
*Spawn wschodu i zachodu osłaniają jednakowe budynki
*Midflag nie jest już widoczny bezpośrednio z spawna zachodu.

Wciaz jest problem z kółkiem flagrunnera. Zapraszam do testów mapy (powinna juz byc na FTP).

16.09.2007
20:58
[193]

Tygrys205 [ Pionier ]

Bone - jeśli możesz to przestaw godzinę spotkania na 19.30, ewentualnie na 20.00, bo wynikły nieprzewidziane okoliczności i będę dopiero trochę później na stanowisku. Sorka, że tak późno, ale tak wyszło :/

16.09.2007
21:14
[194]

Mati176 [ King Klick ]

EDIT sie skonczyl...:
Chociaz nie wiem czy bedzie brac udzial w turnieju to daje linka do mapy:

16.09.2007
21:25
[195]

T_bone [ Generalleutnant ]

Tygrys---> Ok. Tak na marginesie w XML wpisałem cię jako tygrys a nie tiger.


Oto nasz XML:

16.09.2007
21:49
[196]

Mateck [ Senator ]

Ja pie****. Mój brat akurat dzisiaj cały wieczór musi pisać jakieś sprawozdania do roboty. No masakra.

Nie zdążyłem nawet wcześniej pokazać nowego loga, które pozwoliłem sobie stworzyć ;) --------->

A musi to być squadxml stworzony na arma-zone.pl?
Jeżeli nie, to później podam link do squadxmla z nowym logiem, o ile się podoba ;).
Albo prześlę tobie Bone logo i umieścisz je na arma-zone.pl jeżeli jest opcja edytowania squadxmla.


ArmA: Armed Assault [część 12] - Mateck
16.09.2007
22:00
[197]

Mateck [ Senator ]

EDIT. Link:

16.09.2007
22:02
[198]

Tygrys205 [ Pionier ]

Mateck - dobre, dobre! :D Oby tylko można było edytować XML. I jak rozumiem my jesteśmy Team Alpha a Wy Team Bravo? ;)

Bone - nie szkodzi. Kolosalnej różnicy nie robi. I sprawdź czy idzie edytować XML :)

16.09.2007
22:03
smile
[199]

eJay [ Gladiator ]

Mozna zedytowac xml na arma-zone. Nie ma problemu, ale zrob jeszcze wersje Bravo:D

tygrys--->Przeciez Mateck jest z wami:D

16.09.2007
22:05
smile
[200]

Tygrys205 [ Pionier ]

Fakt faktem, ale przecież są dwa Niekonwencjonalne no nie? Wiem, że to tak głupio napisane, ale cóz... ;p

16.09.2007
22:15
smile
[201]

eJay [ Gladiator ]

Nowa czesc https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6876899&N=1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.