barnej7 [ Centurion ]
bioshock jaki engine?
witam, mam pytanie, jakiego engine uzywa bioshock? prawie wszedzie pisze, ze uzywa unreal engine 3, ale gdzie indziej pisze,ze uzywa enginu unreal 2.5 z elementami 3.0, jakiego engine uzywa ta gra?
U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]
Unreal Engine 3. Nie czytaj więcej serwisu "gdzie indziej".
Bloodsucker [ Centurion ]
Używa Unreal Engine 3.
zekke [ Generaďż˝ ]
w wczesnej fazie uzywali ue2.5
barnej7 [ Centurion ]
ale to jest dziwne. smiga na wysokich detalach na moim gracie, a grafika jest piekna, czy to oznacza, ze ten engine jest tak dobry?
barnej7 [ Centurion ]
czyli inne gry na ue3 beda mialy podobne wymagania?
Rosenkreutz [ Generaďż˝ ]
Mniej więcej tak, bynajmniej w tej fazie w której teraz jest czyli Bioshock, UT3, Airborne. W przyszłości producenci będą dodawać nowe rzeczy do silnika i z takiego "Quake 3 zrobią COD", które to już będzie miało 2 razy większe wymagania.
malyb89 [ Pretorianin ]
barnej -> jakiego masz kompa? podaj config twojego zlomu :)
_MaZZeo [ Generaďż˝ ]
barnej7 --> to zalezy bardziej od twórców gier wykorzystujących ten silnik. Bioshock czy nowy MOH chodzą ładnie, ale taki R6 Vegas ma duze wymagania...
sokoip [ Niggy Tardust ]
barnej7 => a co za "grata" masz?
Dowodca_Pawel [ ETCS Clan ]
Optymalizacja zależy od gry. Bioshock chodzi u mnie ładnie, zaś Airborne koszmarnie. Silnik to jedno, ale wykorzystywanie danych technologii i ich częstość użycia zależy od developera.
barnej7 [ Centurion ]
Amd 2600, 512 ram, radeon x 1300 i gra smiga na High, grafa cudowna (tylko niektore opcje powylaczane np dx10, bo moja karta tego nie obsuguje)
Rosenkreutz [ Generaďż˝ ]
Dowodca_Pawel >> bardziej w tym wypadku powiedział bym że od budowy plansz a nie optymalizacji. Airborne to masa szczegółów na otwartej przestrzeni a Bioshock to 15 metrowe pokoje.