GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

bioshock jaki engine?

29.08.2007
22:07
[1]

barnej7 [ Centurion ]

bioshock jaki engine?

witam, mam pytanie, jakiego engine uzywa bioshock? prawie wszedzie pisze, ze uzywa unreal engine 3, ale gdzie indziej pisze,ze uzywa enginu unreal 2.5 z elementami 3.0, jakiego engine uzywa ta gra?

29.08.2007
22:08
[2]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Unreal Engine 3. Nie czytaj więcej serwisu "gdzie indziej".

29.08.2007
22:09
[3]

Bloodsucker [ Centurion ]

Używa Unreal Engine 3.

29.08.2007
22:10
[4]

zekke [ Generaďż˝ ]

w wczesnej fazie uzywali ue2.5

29.08.2007
22:10
[5]

barnej7 [ Centurion ]

ale to jest dziwne. smiga na wysokich detalach na moim gracie, a grafika jest piekna, czy to oznacza, ze ten engine jest tak dobry?

30.08.2007
00:06
[6]

barnej7 [ Centurion ]

czyli inne gry na ue3 beda mialy podobne wymagania?

30.08.2007
00:17
[7]

Rosenkreutz [ Generaďż˝ ]

Mniej więcej tak, bynajmniej w tej fazie w której teraz jest czyli Bioshock, UT3, Airborne. W przyszłości producenci będą dodawać nowe rzeczy do silnika i z takiego "Quake 3 zrobią COD", które to już będzie miało 2 razy większe wymagania.

30.08.2007
00:43
[8]

malyb89 [ Pretorianin ]

barnej -> jakiego masz kompa? podaj config twojego zlomu :)

30.08.2007
00:45
[9]

_MaZZeo [ Generaďż˝ ]

barnej7 --> to zalezy bardziej od twórców gier wykorzystujących ten silnik. Bioshock czy nowy MOH chodzą ładnie, ale taki R6 Vegas ma duze wymagania...

30.08.2007
00:47
[10]

sokoip [ Niggy Tardust ]

barnej7 => a co za "grata" masz?

30.08.2007
00:48
[11]

Dowodca_Pawel [ ETCS Clan ]

Optymalizacja zależy od gry. Bioshock chodzi u mnie ładnie, zaś Airborne koszmarnie. Silnik to jedno, ale wykorzystywanie danych technologii i ich częstość użycia zależy od developera.

30.08.2007
02:06
[12]

barnej7 [ Centurion ]

Amd 2600, 512 ram, radeon x 1300 i gra smiga na High, grafa cudowna (tylko niektore opcje powylaczane np dx10, bo moja karta tego nie obsuguje)

30.08.2007
14:05
[13]

Rosenkreutz [ Generaďż˝ ]

Dowodca_Pawel >> bardziej w tym wypadku powiedział bym że od budowy plansz a nie optymalizacji. Airborne to masa szczegółów na otwartej przestrzeni a Bioshock to 15 metrowe pokoje.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.