ślimok [ Konsul ]
Recenzja na 100%
Czy jest taka gra co miała by ocenę 10/10?
U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]
I to mnóstwo. Ostatnio w modzie BioShock.
FunMen [ Konsul ]
Na golu jest Dark age of camelot.
W Cda był np. Unreal albo TDU
boskijaro [ Senator ]
Nie, ale najwyżej ocenioną grą w historii (gamerankings) jest Legend of Zelda:Ocarina of Time, na Nintendo 64. Coś koło 97-98%.
Judith [ Senator ]
1% zwyczajowo powinno się zostawiać na super-hiper-mega-ideał, który nigdy nie powstanie, coś jak miejsce dla dodatkowego gościa przy wigilijnym stole ;)
k4m [ Pretorianin ]
Dark age of Camelot dostał 100/100 jeśli chodzi o GOLa, co mnie bardzo cieszy gdyż czekam na Warhammer Online, którego tworzą ci sami ludzie, może gra będzie tak samo dobra jak pierwowzór :)?
Devil xD [ Centurion ]
Moim zdaniem nigdy niepowstanie idealna gra bo prawda jest taka że powstaje lepsza gra za grą więc niema gry idealnie najlepszej bo zawsze będzie lepsza ;]
FunMen [ Konsul ]
Dlaczego?? Nic nie przebije Neverwinter Nights :P a teraz Bioshocka
Gimli syn Gloina [ szarzasty ]
nigdy niepowstanie idealna gra
więc czemu powstało Enemy territory??
Devil xD [ Centurion ]
Przypadkowo nawet nie znam :D
Deepdelver [ Legend ]
Judith --> nie zgadzam się. :P
W ogóle system setny jest IMO całkowicie niepraktyczny, bo już nawet dziesiętny z połówkami jest nieco zbyt rozbudowany jak na ludzkie zdolności do oceny. No bo co ma decydować, że gra dostanie 65, a nie 64? Oczywiście możesz sobie robić tabelki i obiektywne przeliczniki jak w KŚG, ale prowadzi to do zaskakujących wyników.
Zresztą ocena maksymalna wcale nie oznacza gry doskonałej, bo takiej nie ma i nie będzie. Oznacza po prostu znakomitą grę, której ewentualne wady nie wpływają na obniżenie przyjemności rozgrywki (np. wprawdzie gra nie zawiera opcji wyświetlania napisów, ale jest w rodzimej i dobrze nagranej wersji językowej).
Gimli syn Gloina [ szarzasty ]
W ogóle system setny jest IMO całkowicie niepraktyczny, bo już nawet dziesiętny z połówkami jest nieco zbyt rozbudowany jak na ludzkie zdolności do oceny. No bo co ma decydować, że gra dostanie 65, a nie 64?
też się nad tym zastanawiałem i dziwi mnie parę rzeczy- między oceną 11 a 12% różnicy wielkiej nie ma ale między 97 a 98% różnica jak dla mnie jest nawet znaczna. Nieco dziwne dla mnie jest to też że gra która jest oceniona na 69% wydaje mi się co najwyżej przeciętna ale ta która ma 71% powoli zaczyna pukać do drzwi "dobre gry"... system ocen szkolnych jest chyba nieco lepszy
nie oznacza gry doskonałej, bo takiej nie ma i nie będzie
więc czemu jest ET... chociaż nie- w sumie masz rację- Enemy territory to nie jest ideał to rzecz o jeden stopień wyżej od ideału- błogosławieństwo niebios- pewnie dlatego nie ma recenzji na GOLu bo skala kończy się na 100% a w tym przypadku trzeba by więcej...
_agEnt_ [ Tajniak ]
Detektyw Rutkowski is Back!
Azazell3 [ C.O.P ]
Idealna gra nigdy nie powstanie .. a dlaczego? bo to nie realne w dzisiejszych czasach :) .. Zawsze się znajdzie jakiś haczyk - jakiś minus / wadę gry . Nawet takie arcydzieła ostatnich lat jak:
Oblivion, Civilization IV, World of Warcraft, Bioshock - mają w sobie wady .. Bo tak naprawde nie stworzy się gry idealnej. TO jest nie realne..
Tymbarkus [ Pretorianin ]
Matrix nie mogl byc idealny, to gra tez nie bedzie.
butch15 [ Konsul ]
w PE z tego co pamietam 10/10 dostalo gta:sa, mgs3:s i gow2
Judith [ Senator ]
Deep - no bo faktycznie jest niepraktyczny, ciężko ten jeden procent przeliczyć w kategorii miodności, w jedną lub w drugą stronę. Ale tak samo jest chyba z 9,5/10 czy 4,5/5, naprawdę rewelacyjnym tytułom daje się tę połówkę w obawie, że jak przyjdzie coś jeszcze lepszego, o czym im się wcześniej nie śniło, to skali zabraknie i tak w kółko ;) Ktoś kto daje maksymalną ocenę bawi się jednocześnie w wizjonera, czy po kilku latach będzie mógł wystawić podobną ocenę?
Gimli - może jest taka niepisana umowa, że trudność w osiągnięciu wyniku powyżej powiedzmy 80% rośnie wykładniczo? ;)
Sandro [ GOL ]
Stupunktowa skala pozwala na dokładniejsze uśrednienie ocen wielu osób, tak jak to często ma miejsce na GOLu.
Golem6 [ Gorilla The Sixth ]
ROTFL. Najpierw "chrześcijanin tańczy psychodelia version", a potem to:
nigdy niepowstanie idealna gra
więc czemu powstało Enemy territory??
GOL mnie wykończy od śmiechu.
Tymbarkus [ Pretorianin ]
Ktoś kto daje maksymalną ocenę bawi się jednocześnie w wizjonera, czy po kilku latach będzie mógł wystawić podobną ocenę?
Gre ocenia sie odnosnie "tu i teraz". Oczywiste jest, ze spojrzenie na gre zmienia sie po tych paru latach (szczegolnie jesli ktos po tych paru latach gra w nia pierwszy raz). Wystawlilbys Deus Exowi (czy jeszcze czemus starszemu np. Contrze) np. 3 tylko temu ze jest stary?
Dycu [ zbanowany QQuel ]
Deepdever - System setny jest tragiczny, bo Ja go osobiście dzielę na trzy części - Gra słaba poniżej 70%, gra dobra 70-90% i gra super 90-100%, koniec : )
Sznapi [ Parufka ]
IMO system setny jest lepszy niż dziesiętny choćby pod względem wystawiania ocen. Weźmy np. takie CDA i porównajmy je do GOL-a. W CDA coraz częściej pada ocena 10/10 (niedługo tendencyjnie dojdzie do jednej takiej oceny na miesiąc), przy czym na GOL-u niezbyt często stawia się ocenę 98-100% (przeliczając na system dziesiętny to w końcu 10/10). CDA nie myśli w sposób: "10/10 to ocena która w systemie setnym wynosi przynajmniej 98%, a więc nie mogę wystawić jej tej grze, gdyż ona na to nie zasługuje", tylko przylepiają taką ocenę całkiem dobrym, wręcz wspaniałym, ale niestety niezbyt zasługującym na nią grom coraz bardziej zapominając, że jest ona przeznaczona dla ideału.
System setny też jest nie za bardzo dobry ze względu na małą różnicę pomiędzy (przykładowo) oceną 54%, a 55% (nie zapominając przy tym że to taka sama różnica jak przy 99 i 100% :)).
Werdykt? Oceny w systemie dziesiętnym, ale najpierw zastanowienie się, jaka to byłaby ocena w systemie setnym. ;) Rozwiązałoby to wszystkie problemy. :)