GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

???... Niewdzieliście gdzieś czsem ...???

20.08.2002
21:41
smile
[1]

pioo7 [ Konsul ]

???... Niewdzieliście gdzieś czsem ...???

Takiego czegoś , szukam informacji o tym . Jak ktos widział co ś podobnego , PLEASE daj znać --------------->

20.08.2002
21:41
smile
[2]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Hmmm ???

20.08.2002
21:43
smile
[3]

pioo7 [ Konsul ]

Qurna zapomniełem foto . Teraz juz z foto

20.08.2002
21:43
smile
[4]

wysiu [ ]

Buehehehe TO sie schowalo za szafe, szukaj tam...

20.08.2002
21:44
smile
[5]

wysiu [ ]

Ok, sorry..;)) Ale co to wlasciwie jest? Tlumacz, organizer, kalkulator? Jakich informacji szukasz?

20.08.2002
21:54
smile
[6]

Mastyl [ Legend ]

... Nowa broń Jamesa "007" Bonda?

20.08.2002
22:12
smile
[7]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

to się jeszcze może okazać komórką, palmtopem oraz sokowirówką. BTW, mastyl, czemu nekrofilu nie grałeś z z nami w BG2 ?=]

20.08.2002
22:16
smile
[8]

pioo7 [ Konsul ]

Eyyyyyyyyy , kumpel niemający internetu przyniusł mi tą fotke , ze mam mu załatwić informacje , niewiem poco i dla kogo , mam tylko załatwić info . Wiem i widze ze to jakieś gówno , ale to niedoczyczy mnie (pochwale się że 2 tyg. temu kupiłem sobie Compaq iPAQ H3660 ----> i także ten się nieschował do szafy ) . Widze za na was można liczyć , napisałem kurwa pytanie , a ci mi odrazu z śmiechem . Ja was nierozumiem

20.08.2002
22:17
[9]

Rendar [ Senator ]

Widziałem teki cos u nas w papierniczym...

20.08.2002
22:18
smile
[10]

Annihilator [ ]

pioo7 - oczywiście musiałes rzucić kurwa? bo wtedy jesteś taki poważny i męski i wszyscy sie ciebie boja

20.08.2002
22:24
smile
[11]

pioo7 [ Konsul ]

No , a powiec tak powaznie , czy na tym forum sa normalni ludzie . Ja mam sprawe , a oni "rzucają" "schowało się za szafe" , "widziałem w papierniczym" . Normalnie ludzie super ;-/

20.08.2002
22:29
[12]

merkav [ Aguś ]

Moj kolega mial cos takiego tylko czarne ale nie wiem czy jeszcze ma jak sie dowiem to dam znac:))

20.08.2002
22:36
[13]

kangaxx [ Legionista ]

hmm....ja jestem normalny znam nawet kilka osob, ktore sa normalne.... w kazdym razie ja nie wiem co to jest... mialem kiedys dosyc podobnego tlumacza, ale nie jestem pewien

20.08.2002
22:43
smile
[14]

pioo7 [ Konsul ]

dzieki merkav

20.08.2002
22:58
[15]

MOD [ Generał ]

To coś na zdjęciu to mi przypomina translator z kalkulatorem.Pewnie każda firma zajmująca się elektroniką (Casio ,Philips,Sharp itd.) produkuje takie więc możesz poszukać na ich stronkach.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.