GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

problem z 3 dniowym xboxem360 pomocy help!!!

26.08.2007
20:09
smile
[1]

domelo731 [ Centurion ]

problem z 3 dniowym xboxem360 pomocy help!!!

WITAM NIEWIEM CO SIE STALO GRALEM W LOST PLANET I NAGLE NAPED ZACZAL GLOSNO WARCZEC I JAK WYCIAGNELEM PLYTKE TO JUZ ZADNA MI SIE NIE ODCZYTUJE NAWET CD NIC KOMUNIKAT WYSKAKUJE NIE MOZNA ODCZYTAC DYSKU COS TAKIEGO POMOCY!!

26.08.2007
20:12
[2]

Stranger [Gry-OnLine] [ Metallicar ]

No a co tu można pomóc - oddaj sprzęt na gwarancji i już. Po prostu wyjątkowo kiepski egzemplarz ci się trafił.

26.08.2007
20:13
smile
[3]

Devil_Son [ Sponge! ]

Google wie, ale dawno tu nie pisał. Znajdziesz go w internecie.
Mam nadzieję że z tego powodu nie najedziesz wątków o X360 i grach na niego, wypisując fanbojowskie komentarze: X360 jest do dupy bo niszczy płyty!

26.08.2007
20:15
[4]

[email protected]=- [ HeRe CoMes tHe PaIn ]

"W przypadku awarii sprzętu w ciągu 14 dni od daty zakupu konsoli X360 możesz zgłosić się bezpośrednio do Sprzedawcy (czyli w miejscu, gdzie kupiłeś konsolę) w celu oddania, zareklamowania towaru lub wymienienia na nowy (w zależności od opcji przewidywanych przez Sprzedawcę).
Klient musi oddać Sprzedawcy konsolę w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w skład zestawu (zasilacz, kable itd.).

Po upływie 14 dni od daty zakupu konsoli, Klient powinien skontaktować się telefonicznie z Xbox Helpline (Polska): 00800 441 17 96 (połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnego, nie dotyczy połączenia z tel. komórkowego), aby zarejestrować swoją konsolę X360 w celu aktywacji gwarancji (wymagane jest podanie numeru seryjnego konsoli) oraz zgłosić usterkę.

Centrum Pomocy Technicznej firmy Microsoft w trakcie rozmowy z klientem postara się:
a) zdiagnozować problem;
b) ustalić, czy problem dotyczy sprzętu, akcesoriów czy oprogramowania;
c) jeżeli okaże się to konieczne - zorganizuje kuriera, który odbierze konsolę od klienta i dostarczy do serwisu, gdzie konsola zostanie naprawiona, a po serwisowaniu dostarczy ją z powrotem do klienta. Koszt przesyłek pokrywa Microsoft.

Po zgłoszeniu usterki i zapadnięciu decyzji o wysłaniu konsoli na serwis, klient otrzyma e-mailem kod kreskowy do wydrukowania lub drogą pocztową gotowy, wydrukowany kod kreskowy w celu naklejenia go na list przewozowy firmy kurierskiej. Klient może sam zamówić kuriera po otrzymaniu kodu kreskowego i uzgodnić dokładną godzinę odbioru przesyłki, nr tel. (0-22) 650 16 61.
W przypadku serwisowania akcesoriów lub wymiany uszkodzonych gier Microsoft Games Studios klient pokrywa koszty przesyłki.

W przypadku gdy Klient dokonał zakupu konsoli zagranicą i posiada ważny paragon/rachunek – powinien zadzwonić bezpośrednio na numer Xbox Helpline (Polska) 00800 441 17 96, aby aktywować gwarancję.
Klient posiadający uszkodzoną konsolę kupioną zagranicą (z aktywną gwarancją) powinien liczyć się z tym, że może ponieść koszty wysyłki konsoli do serwisu.


A jeżeli kupiłeś xa bez gwarancji (otwieraną) to współczuje bo ktoś niezłe jajo ci podrzucił.

26.08.2007
20:20
smile
[5]

domelo731 [ Centurion ]

oks spoko mam na gwarancji jutro zadzwonie ale lepiej gdzie czy do helpline czy sklepu bo kupilem w psxextreeme

26.08.2007
20:21
smile
[6]

jamkgh_rev02 [ Generał ]

taki dźwiek?


:D

oddaj do naprawy złoma

26.08.2007
20:28
smile
[7]

domelo731 [ Centurion ]

he he zloma?? nie no looz ale mam jeszcze PS3 hihihi sprawne loooooooooooool

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.