GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Jaki dostawca - net

23.08.2007
20:56
smile
[1]

Grzesiek [ Cezar ]

Jaki dostawca - net

Niestety jestem skazany na zakończenie współpracy z Chello w związku z przeprowadzką. Nowe lokum jest położone wśród domków jednorodzinnych - starsze budownictwo, więc Chello tam nie ma. I teraz moje pytanie - jakiego dostawcę wybrać? W rodzinnej miejscowości mam TePsę - narzekać nie mogę, choć zdarza się rozłączanie itp. Czy może lepiej skierować się na Netię lub jeszcze innego dostawcę internetu (nie znam innych). Chciałbym, aby ceny też były w miarę przestępne jak w Chello.

23.08.2007
21:36
[2]

Grzesiek [ Cezar ]

Rozumiem, że nikt nie korzysta z internetu?

23.08.2007
21:40
smile
[3]

Api15 [ dziwny człowiek... ]

Ja bym polecił Netie, z moim przypadku jest wręcz doskonała. Nie ma przeciążeń, transfer dobry, przez 3 lata użytkowania padła może 3-4 razy, pingi się poprawiły i to bardzo. Więc polecam.

23.08.2007
21:44
[4]

Uno07 [ Generaďż˝ ]

Ja jadę na Neostradzie, i nie mam powodu do narzekań.
..tylko te ceny żeby były trochę niższe..!

23.08.2007
21:46
smile
[5]

.:Jj:. [ The Force ]

Mógłbym się rozpisać na 20 stron, ale powiem tylko tyle- unikaj tp. Choć jak Ty nie miałeś większych problemów- ciesz się. Choć sama usługa dobitnie zła nie jest, to począwszy od realiacji, przez 'POMOC' techniczną, po usługi powiązane (i relacje między nimi) to tp daje ciała na całej linii. Wielokrotnie moja rodzina składała reklamacje, ja siedziałem w sumie parę dni na linii pomocy, a problemy musiałem rozwiązywać sam, ostatnio np. pojawił się problem z pakietem (tv&phone&net), ale wolę się nie rozpisywać.

23.08.2007
21:57
[6]

Williams [ Konsul ]

Ja tam sobie chwalę Virgin.
Tylko nie jest to w waszych okolicach a internet naprawdę tani.

23.08.2007
22:10
[7]

hugo [ v5 ]

Ja korzystam obecnie z usług Netii, wprawdzie to zaledwie kilka miesięcy, ale do tej pory nie było problemów.

Na samym początku nie mogłem uruchomić usługi (błąd 721) jak się okazało z winy zbyt nowych sterowników. Zadzwoniłem do pomocy technicznej z nastawieniem że otrzymam odpowiedź od jakiejś jakże uprzejmej pani: "Dziękujemy, Twój problem został zarejestrowany, skontaktujemy się z Tobą w celu jego rozwiązania" <-- tak, jak to zywkle bywało z tepsa. Tymczasem na linii zastałem człowieka który wiedział co się dzieje i co jest przyczyną, 10 minut później usługa śmigała i tak jest do dziś.

23.08.2007
22:31
[8]

Karrde [ Visual Effects Artist ]

A ja wręcz przeciwnie - pochwalę i polecę TP.
Moja neo od kilku lat nie miała większych problemów (na poczatku 640, teraz 2mbit) - może dwa-trzy razy zdarzyły się prace na łaczach (co nie trwało dłużej jak godzinę-dwie) i tylko ostatnio miałem dziwny problem z rozłączającym się routerem. Zadzwoniłem (o 3 w nocy bodajże), zarejestrowali mi zgłoszenie problemu, a przed 18 tego dnia już dzwonił do mnie technik, że zmierzyli/zrestartowali/poprawili/bla bla - i problem się skończył.

Kiedyś jeszcze tp źle naliczyła nam fakturę - podwójnie. Jeden telefon i następna przyszła razem z korygującą.

Ja nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń do nich, wręcz przeciwnie - cenię sobie jakość neo i nie zamieniłbym jej na jakąś netie czy inne chello. Choć cena faktycznie mogła by być mniejsza. :)

23.08.2007
23:02
[9]

jarekq1 [ Konsul ]

Tele2 ma teraz ciekawa promocje. Podpisujesz na 3 lata, masz 15 miesiecy za darmo. Nie bede pisal o szczegolach poniewaz to wszystko masz na ich stronie.
Ja mam siec lokalna i porownujac z netia, chello, neostrada i tele2 najbardziej mi to odpowiada. Mozesz sprawdzic czy u ciebie nie ma jakiegos lokalnego dostawcy internetu.

23.08.2007
23:04
[10]

pecet007 [ Talk to the claw ]

Jako że jestem użytkownikiem TP i narzekam na Neostradę, polecę Netię, sam zamierzam zacząć korzystać z jej usług gdy mi się umowa z TP skończy.

23.08.2007
23:05
[11]

Ultron [ Pretorianin ]

---------->Williams Ja też mam internet z Virgin i naprawdę tanio.Tylko niestety nie w waszych okolicach.

23.08.2007
23:54
[12]

cinekk [ Baccara ]

Ja polecam Netię. Nie mam z nią problemów. Parę dni temu skończyła mi się umowa i chcę zadzwonić, ją przedłużyć, ale wybiorę szybszą opcję.

24.08.2007
00:36
[13]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Przez kilka lat miałem neostradę. Pomoc techniczna dobra, jakość przesyłu dobra, ogólnie byłem zadowolony, tylko był jeden szkopuł DROGO ! Na nic promocje, jakby nie liczyć zawsze konkurencja oferowała lepsze warunki.

Przeszedłem do Aster (kablówka) Kosztuje tyle samo co neo ale.... jest czterokrotnie (a nawet w porywach ośmiokrotnie) szybsza. Pomoc techniczna, znacznie słabsza, ale na zadowalającym poziomie (niedostępna nocą). Jakość użytkowania zbliżona do neo (ale minimalnie lepsza- mniej przerw).

Kumpel jest w Netii - Płaci za 2,4 mb nieco mniej niż ja za 2/4 mb. Pomoc techniczna wg niego zadawalajaca (korzysta rzadko), jakość użytkowania - nie skarży się.

Wydaje się, że neo, pomimo wszystko, ma najlepszy serwis. Niestety jest najdroższa.

24.08.2007
00:54
smile
[14]

Hitmanos [ Agent 47 ]

Ja mam miestowy net "Telefony Podlaski S.A." działa on na łączach TP i jest "grupa Telekomunikacja Polska". Niestety ludzie się z niej nie cieszą, ze względu na cene inernet 512MB aktualnie kosztuje 93 zł! Pare miesięcy temu 109, pare lat ok. 115. Poprostu ta firma ze względu na ceny to pomyłka.... tobie polecam Neostradę TP, jest naprawdę dobra :)

24.08.2007
01:03
[15]

Belert [ Generaďż˝ ]

A ja wręcz przeciwnie - pochwalę i polecę TP.
Moja neo od kilku lat nie miała większych problemów (na poczatku 640, teraz 2mbit) - może dwa-trzy razy zdarzyły się prace na łaczach (co nie trwało dłużej jak godzinę-dwie) i tylko ostatnio miałem dziwny problem z rozłączającym się routerem. Zadzwoniłem (o 3 w nocy bodajże), zarejestrowali mi zgłoszenie problemu, a przed 18 tego dnia już dzwonił do mnie technik, że zmierzyli/zrestartowali/poprawili/bla bla - i problem się skończył.

Kiedyś jeszcze tp źle naliczyła nam fakturę - podwójnie. Jeden telefon i następna przyszła razem z korygującą.

Ja nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń do nich, wręcz przeciwnie - cenię sobie jakość neo i nie zamieniłbym jej na jakąś netie czy inne chello. Choć cena faktycznie mogła by być mniejsza. :)

zartujesz sobie , ja mam internet u prywatnego dostawcy i reklamacje musze miec w ciagu godziny no dwóch, z wyjatkiem nocy oczywiscie.Ale jak dotad chodzi bardzo dobrze..Ty sobie zarty robiles i tam mialobyc ze naprawili o 6 rano?

24.08.2007
08:11
[16]

Finthos [ Konsul ]

Belert=> Nie robił sobie żartów, niestety.
Nikomu TP nie polecam. Po pierwsze, firma robi klientów w jajo. Pamiętacie, jak na nich wymusili rozwiązania umowy bez żadnych kar na początku roku? Wtedy TP wprowadzila korzystną ofertę i zapowiadała, że starym klientom przyspieszy uslugę (do minimalnego poziomu 1 megabita). Jak myślicie co się stało? Otóż to, wycofali się z tego po czasie (kiedy już rozwiązać umowy ot tak nie było można). Bardzo ładnie mnie przepraszała pani z infolinii, psia mać.
A druga sprawa jest taka, że odkąd się przeprowadziłem na osiedle pod Poznaniem, to mi sieć pada o dziwnych porach i nie wiadomo o co chodzi. Nie zdarza się to często, ale przeważnie wieczorami (kiedy net jest mi potrzebny) i zdarzały się serie, że przez cały tydzien po parę godzin nie działał, a raz przez parę dni pod rząd. Szału można dostać.

24.08.2007
08:39
[17]

Karrde [ Visual Effects Artist ]

Mała nieścisłość - ja net miałem cały czas. Zdarzało mu się tylko (za) często rozłączyć na tą sekundę-dwie. W innym przypadku suchej nitki bym na nich nie zostawił. ;)

Inna rzecz, że może to ja mam do nich szczęście. Póki mi ostro nie podpadną nie zamierzam kusić losu z zamienianiem dobrego na lepsze.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.